Diezelfde figuren hadden Max compleet afgebrand als het andersom was geweest.DataGhost schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:06:
[...]
Denk even de namen van de coureurs weg, wat had je dan van de actie van de achterliggende auto gevonden die de hele bocht lang achter bleef liggen en vervolgens de tegenstander (die de hele bocht voor bleef) in het midden van de auto aantikte met schade als gevolg? Goeie actie? Want volgens mij ga je dan een heel gevaarlijke kant op.
Tsjah... je schrijft een heel epistel wat je allemaal slecht of negatief vind. Ik krijg dan het idee dat je er eigenlijk niks meer aan vind? Het lijkt een beetje op een nostalgische klaagzang van mijn opa zaliger hoe vroeger alles beter was. Meer niet... pak het niet te persoonlijk op.GAIAjohan schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:25:
[...]
En dit is precies wat er mis is tegenwoordig. In plaats van dat je gewoon een normale reactie geeft waarom je iets/wel niet vindt, ridiculiseer je mijn mening door naar een sport zonder al te veel actie te verwijzen .
Ik vind dat de f1 veel van zijn glans en mogelijkheden verloren heeft door keuzes die niet in het belang van de sport en liefhebbers, maar van de commercie zijn.
Met simpelere, goedkopere , motoren zou de sport sowieso beter bereikbaar zijn voor kleine teams. Maar dan nog moet er een mogelijkheid zijn voor grote teams om werkelijk alles in de kunnen zetten. Als die full electric zouden willen gaan, be my guest. Maar dan kan de sport ook weer bezig zijn met innoveren voor normale auto’s. Met de huidige restricties op ontwikkeling is dat punt compleet verdwenen.
Verder was er vroeger juist veel meer echte actie. Elke rijdersfout kon tot uitvallen leiden. Auto’s waren onbetrouwbaar. Geen DRS nodig.
De huidige acties worden uitgemolken, en dan niet alleen voor een replay, maar ook om weer een rivaliteitje op te bouwen, en daarmee weer polarisatie op vooral social media. Waar men dan weer allemaal oude koeien en dom geneuzel erbij haalt.
Sorry, maar Max heeft toch gewoon gelijk. Hij krijgt flinke schade omdat Russell zijn auto niet onder controle heeft. Hij heeft toch alle recht om daar dan iets van te zeggen/vinden. Het is gewoon ontzettend sneu van een Russell dat hij totaal geen reflectievermogen heeft, ook niet na een cooldown periode.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:04:
Nu Max 2 WDC's binnen heeft begint ie wel aardig praatjes te krijgen. Vertoont inmiddels een beetje dezelfde diva-trekjes als Lewis.
Alles en iedereen moet maar wijken voor hem.
Het zullen de bijwerkingen van succes wel zijn, denk ik dan..
Dj-sannieboy schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:56:
[...]
Die oranje bril heeft volgens mij hele dikke glazen waardoor je troebel ziet. Er is een reden dat VER de bijnaam crashstappen heeft/had. Hij heeft vaak genoeg iemand z’n race verknalt. De wereld is alleen te klein als meneer eens iemand tegenkomt die ‘m ook laat staan.
YouTube: 7 Times Max Verstappen Clashed with his Rivals
We zagen en hoorde gister weer een glimp van de oude Verstappen.
George Russell Crashing Into Other Drivers Compilation (2022 Season)
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 30-04-2023 11:14 ]
Mijn boefje is liev!
Final stars grid
:strip_exif()/f/image/ff93da2Zuzww1JXAeaRgp8ah.jpg?f=fotoalbum_large)
Parts replaced during parc ferme
:strip_exif()/f/image/hVm0ghfWi8OcNIABeoDIQ9Ef.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VuLO9wRv0oAEGzGkoY1gdK0d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xBVWuEO9fJwNNgaE6WX0Th0R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ff93da2Zuzww1JXAeaRgp8ah.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hVm0ghfWi8OcNIABeoDIQ9Ef.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VuLO9wRv0oAEGzGkoY1gdK0d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xBVWuEO9fJwNNgaE6WX0Th0R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uYU47ucNqDJUP1ObSEDHVAqU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 85% gewijzigd door d-vine op 30-04-2023 11:34 ]
Hallo onderbuurman hier u bovenbuur... Wilt u niet herhalen wat ik zegChocoball schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:20:
Hier nog een overzicht wat vervangen is door de teams tijdens parc fermé.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.fia.com/sites...g%20Parc%20Ferm%C3%A9.pdf
Het probleem met de huidige reglementen qua techniek is dat het in straatauto’s totaal niet gebruikt wordt of gaat worden én het duur is. Daarom willen bedrijven ook niet instappen. Het is eigenlijk totaal oninteressant voor hen. Sterker het is feitelijk gewoon een achterhaald idee.d-vine schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:55:
[...]
Met de innovatie motortechniek van nu kwam weer de complexiteit om de hoek kijken wat weer nieuwe motor leveranciers afschrikte. En ze gaan nu voor de duurzame brandstof wat weer in de auto industrie gebuikt kan gaan worden.
Al ik denk dat de normale auto volledige elektrisch gaat worden in de toekomst maar er zijn genoeg grotere voertuigen waar andere oplossingen voor nodig zijn.
Het zullen altijd compromissen zijn met Formule 1 nooit de perfecte uitkomst.
Een nieuwe motorleverancier erbij is ook weer leuk.
Persoonlijk verlang ik niet meer dat er maar 1 of 2 teams strijden om titels dat is al jaar en dag aan de gang, en begint echt saai te worden.
Daarom mag dit jaar van mij Max wat meer weerstand krijgen.
Daarom vrijere motoren. kan elk bedrijf bouwen wat zij denken wat het meest kosten-efficiënt of meeste performance biedt, of het beste concept is voor de toekomst. Alleen zo krijg je innovatie m.i.
Oh ja, ook klantenchassis ben ik niet tegen, of dat de kampioen hun blauwdrukken van het chassis moeten verkopen voor spanning op de baan.
Dat laatste zou ik voor veel teams juist ontwikkelingskosten schelen. En had langdurende hegemonieën vast eerder ten einde gebracht.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Exocet schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:09:
[...]
Diezelfde figuren hadden Max compleet afgebrand als het andersom was geweest.
In dit geval wel.
Maar het is niet de eerste keer dat Max aan het zeuren is. Ik doelde meer op het onnodig klagen, dan het gelijk halen.
Hij schijnt met regelmaat te vergeten waar ie "vandaan komt".
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2023 11:28 ]
Op zich siert het hem idd dat hij zegt wat hij denkt. Maar hij is zelf ook niet vies van op of over het randje gaan met racen. Het zou hem meer sieren als hij had gezegd…. Ach, sh*t happens, ik heb dit soort dingen zelf ook gedaan, that’s racing. Nu komt het beetje schijnheilig over omdat hij zelf niet vies is van hard racen, maar wel slachtoffer gaat spelen als iemand het bij hem doet. Maar goed, daarin zijn op zich alle coureurs hetzelfde. 😊MisteRMeesteR schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:53:
[...]
Ik denk dat zulk taalgebruik overal voorkomt binnen de F1 wereld, alleen VER heeft maling aan de camera’s en gooit het er uit wanneer het kan (lees: de eerste ontmoeting na de sprint met RUS).
Daar kan je wat van vinden maar het siert hem wel op de manier dat je weet wat je aan hem hebt, in plaats van achter de rug om of lafjes bij interviews een sneer uitdelen. (Wat VER overigens ook deed nadat hij RUS had ‘gesproken’).
MER met Car 24 en 77? Slordig zegd-vine schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:13:
Final stars grid
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
www.google.nl
Ik ging voor een gat wat er niet was dus ik heb mijn ongeluk opgeruimdd-vine schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:23:
[...]
Hallo onderbuurman hier u bovenbuur... Wilt u niet herhalen wat ik zeg
TMIChocoball schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:26:
[...]
Ik ging voor een gat wat er niet was dus ik heb mijn ongeluk opgeruimd
Er staan wel meer opmerkelijke transfers in verstopt, maar @d-vine heeft ze niet in de juiste volgorde gepost.
Vind dat er nogal een groot verschil zit tussen het beoordelen van reacties op de boordradio (dus vol in de emotie nadat iets gebeurd is) en een half uur nadat het gebeurd is.JB schreef op zondag 30 april 2023 @ 08:30:
[...]
Ja VET deed dat allemaal een stuk beschaafder“Here’s a message for Charlie…”
Vond wat dat betreft Verstappens actie richting Ocon destijds ook vrij kwalijk. Dat hij hem direct na de actie voor rotte vis uitscheldt (waarbij de FIA er ook voor kan kiezen boordradio's niet uit te zenden) is nogal wat anders dan wat hij destijds na de race deed. En ook in dat geval had hij al op de baan slimmer moeten zijn.
Maar ach, Verstappens 'assertieve' gedrag heeft hem z'n eerste WDC opgeleverd, dus het is ook niet allemaal slecht. Hij heeft het nu alleen niet meer nodig.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zo heftig is Max ook weer niet, om ook hier weer even over “vroegah” te spreken?alexbl69 schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:31:
[...]
Vind dat er nogal een groot verschil zit tussen het beoordelen van reacties op de boordradio (dus vol in de emotie nadat iets gebeurd is) en een half uur nadat het gebeurd is.
Vond wat dat betreft Verstappens actie richting Ocon destijds ook vrij kwalijk. Dat hij hem direct na de actie voor rotte vis uitscheldt (waarbij de FIA er ook voor kan kiezen boordradio's niet uit te zenden) is nogal wat anders dan wat hij destijds na de race deed. En ook in dat geval had hij al op de baan slimmer moeten zijn.
Maar ach, Verstappens 'assertieve' gedrag heeft hem z'n eerste WDC opgeleverd, dus het is ook niet allemaal slecht. Hij heeft het nu alleen niet meer nodig.
Daarbij sloeg RUS nog op de helm van BOT na uitstappen…
[ Voor 3% gewijzigd door JB op 30-04-2023 11:34 ]
Mijn boefje is liev!
CAR 44 bij AT en car 24 bij Mercedesd-vine schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:13:
Final stars grid
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo te zien ergens iets raars qua volgorde.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Weet niet waar iedereen het ineens over heeft alles staat goed
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn boefje is liev!
Ik geef gewoon de sprint format de schuld, alles door de war.
Ik vind het tot nu op zich wel een vermakelijk format.PaulBloem schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:29:
Uit oprechte nieuwsgierigheid,
zijn er mensen op het forum die de nieuwe sprint setup wel zien zitten?
En zoja, wat zijn de gedachten erachter?
Let wel: VT's kijk ik normaliter niet, dat er 2 VT's wegvallen mis ik dus niet.
Zaken die ik positief vind:
1. Ook op vrijdag iets te doen in F1 dat geen VT is.
2. Doordat VT's wegvallen is de kans op verrassingen denk ik groter, zeker in weekend met wisselvallig weer denk ik.
3. 2 sessies in plaats van 1 op zaterdag die voor mij het kijken waard zijn.
Sorry had je post nog niet gezien, nou beter twee keer dan geen een keer laten we maar zeggen?

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien moeten er meer blauwe pinnetjes komen.
Denk niet dat er minder sprint weekenden gaan komen die ons door de war schoppen.
Denk niet dat er minder sprint weekenden gaan komen die ons door de war schoppen.
Ik kan ook gewoon %#%#$ George de schuld geven maar dan speel ik het op de mand-vine schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:54:
Misschien moeten er meer blauwe pinnetjes komen.
Ik weet dat ik als mede auteur blauwe pinnetjes mag zetten maar ben het nog niet gewend, misschien komt het nog met meer ervaring.
Dat is precies wat hij daarna zei. Hij was bij George geïrriteerd, direct na afloop, eerste ontmoeting, veel adrenaline. Niet zo zwaar aan tillen, dat doen die coureurs zelf ook niet.Tomcatter_31 schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:24:
[...]
Het zou hem meer sieren als hij had gezegd…. Ach, sh*t happens, ik heb dit soort dingen zelf ook gedaan, that’s racing.
Zie hier
Gelukkig is het bijna 13u, is deze discussie ook weer voorbij.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:59:
[...]
Laten we wel wezen, dat was wel een briljante sneer. Gewoon toegeven dat hij het zelf ook wel eens deed en het op ervaring gooien.
[ Voor 24% gewijzigd door Toke_gt op 30-04-2023 12:07 ]
Stel dat het Max lukt om P1 te pakken, wat zou dan de strategie zijn?
1 Zo hard mogelijk ervandoor gaan om een flinke voorsprong op te bouwen?
2 Een kleine voorsprong managen, om zo zijn banden te sparen. Er is immers toch een grote kans dat er een SC (of rood) komt?
Als Per 2e ligt gaat ie natuurlijk 200% pushen (en andersom ook).
2 Een kleine voorsprong managen, om zo zijn banden te sparen. Er is immers toch een grote kans dat er een SC (of rood) komt?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hardop heb gelachen om de sneer die Max tijdens de race maakte nadat hij Russel voorbij was gegaan en een compliment kreeg voor de nette manier waarop hij dat gedaan hadDaniëlWW2 schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:59:
Laten we wel wezen, dat was wel een briljante sneer. Gewoon toegeven dat hij het zelf ook wel eens deed en het op ervaring gooien.
Klopt, was een slaapverwekkend seizoen 🥱JB schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:13:
[...]
2022 verdrongen zeker?
George Russell Crashing Into Other Drivers Compilation (2022 Season)
[Video: George Russell Crashing Into Other Drivers Compilation (2022 Season)]
Hij vergat alleen even “meanwhile” en “in the fastest car” erbij te zeggen.Dido schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:12:
[...]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hardop heb gelachen om de sneer die Max tijdens de race maakte nadat hij Russel voorbij was gegaan en een compliment kreeg voor de nette manier waarop hij dat gedaan had(Yes, I know how to do that!)
[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 30-04-2023 12:20 ]
Altijd gewoon managen. Geen enkele reden om een grote voorsprong op te bouwen, alleen maar als je een extra pitstop gepland hebt maar anders is het inderdaad zoals je zegt behoorlijk nutteloos als je voorsprong door een SC/rood verdampt. Bovendien heb je dan extra slijtage op je banden gehad en mogelijk meer brandstof verbruikt waardoor je later in de problemen kan komen met verdedigen.pietr schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:10:
In F1 gaat het niet om zo snel mogelijk finishen. Het gaat om zo langzaam mogelijk als eerste finishen.
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 30-04-2023 12:14 ]
Met de toevoeging Nicely done, zoals RUS dat vorig seizoen ergens over zichzelf zei. Daar moest ik ook erg om lachen.Dido schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:12:
[...]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hardop heb gelachen om de sneer die Max tijdens de race maakte nadat hij Russel voorbij was gegaan en een compliment kreeg voor de nette manier waarop hij dat gedaan had(Yes, I know how to do that!)
2, managen. Als ik me goed herinner wilde hij hier vorig jaar harder dan hij mocht van GP, en moest die hem terugfluiten met de woorden ‘je weet wat hier vorig jaar gebeurde’. (Of zoiets). Dus managen zal ook nu de opdracht zijn.pietr schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:10:
De reden die ik kan bedenken is dat hij met een grote voorsprong wil laten zien dat er met hem niet te spotten valt. En dan zeker ook richting Per. Maar idd, managen is king.DataGhost schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:13:
[...]
Altijd gewoon managen. Geen enkele reden om een grote voorsprong op te bouwen, alleen maar als je een extra pitstop gepland hebt maar anders is het inderdaad zoals je zegt behoorlijk nutteloos als je voorsprong door een SC/rood verdampt. Bovendien heb je dan extra slijtage op je banden gehad en mogelijk meer brandstof verbruikt waardoor je later in de problemen kan komen met verdedigen.
In F1 gaat het niet om zo snel mogelijk finishen. Het gaat om zo langzaam mogelijk als eerste finishen.
Gisteren niet, met die schade. Was gewoon goed gedaan, hij ging precies mee met Leclerc. Nog even wachten op start finish. Anders was hij 4e geworden.Dj-sannieboy schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:12:
[...]
Klopt, was een slaapverwekkend seizoen 🥱
[...]
Hij vergat alleen even “meanwhile” en “in the fastest car” erbij te zeggen.
een treffende spreuk
Beetje Terugkijkend op gisteren zou het format denk ik omgooien naar dit:
Vrijdag:
FP1 en 2 plus media dag
Zaterdag:
Sprint Quali met een 1 lap shootout voor de top 10.
Sprint Race, een halve race afstand met verplichte pitstop, punten voor top 10 en snelste ronden. Punten van 1 naar 10: 12, 10, 8, 7 t/m 1 voor nr 10.
Zondag:
Quali in de ochtend, regulier format
Race in de middag, regulier format
Vrijdag:
FP1 en 2 plus media dag
Zaterdag:
Sprint Race, een halve race afstand met verplichte pitstop, punten voor top 10 en snelste ronden. Punten van 1 naar 10: 12, 10, 8, 7 t/m 1 voor nr 10.
Zondag:
Jammer geen Brundle gridwalk deze week, maar volgende keer gaat dat zeker goedkomen.
Brundle in Miami is altijd leuk voor wat cringe en celebs die van toeten nog blazen weten of die Brundle niet kennen, verheug me daar nu al op.
Brundle in Miami is altijd leuk voor wat cringe en celebs die van toeten nog blazen weten of die Brundle niet kennen, verheug me daar nu al op.
Op zondag 2 activiteiten gaan ze nooit doen, quali en race op de zelfde dag is op een flink aantal circuits te veel van het goede zowel fysiek als mentaal.... Daarnaast, punten worden uitgedeeld in de hoofdrace, dat is het main event..... Als er op zondagmorgen tijdens een quali zoals jij suggereert iets met een auto gebeurd, hij brand uit als bij Gasly bijvoorbeeld, dan heb je gewoon kans dan een rijder het main event moet overslaan.Gewoon_Jansen schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:30:
Beetje Terugkijkend op gisteren zou het format denk ik omgooien naar dit:
Vrijdag:
FP1 en 2 plus media dag
Zaterdag:
Zondag:
Das gewoon niet realistisch.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Aan alle vrinden hier fijne race allemaal, tot straks
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben het met de eerdere posts eens, dat "managen" het woord is voor de race vandaag. en geluk hebben met de Safety cars.
Hoop dan wel dat Max zijn start iets beter is als vrijdag/zaterdag.
Als die weer een poep start heeft, kan die zo maar weer 2 plekken verliezen met kans op alweer schade. En het chasen kost dan weer wat extra van de banden.
Als die start maar goed is en hij zijn bandjes heel houd "managen" dan heeft die Ferrari weinig kans om te winnen.
Ik heb er zin in. verwacht wel wat bolides in de muur en dus wat safety cars die de race beinvloeden.
Hoop dan wel dat Max zijn start iets beter is als vrijdag/zaterdag.
Als die weer een poep start heeft, kan die zo maar weer 2 plekken verliezen met kans op alweer schade. En het chasen kost dan weer wat extra van de banden.
Als die start maar goed is en hij zijn bandjes heel houd "managen" dan heeft die Ferrari weinig kans om te winnen.
Ik heb er zin in. verwacht wel wat bolides in de muur en dus wat safety cars die de race beinvloeden.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ah, het Eurovisie Songfestival is al begonnen! Vroeg dit jaar...
New age volkslied... Klinkt op zich wel goed moet ik zeggen. 
Allemaal veel plezier straks en hou het gezellig.
Allemaal veel plezier straks en hou het gezellig.
"When you grow up your heart dies"
Vettel was vroeger een irritant ventje.alexbl69 schreef op zondag 30 april 2023 @ 07:58:
[...]
Russel.
Net als hoe hij met de actie op de baan van Russel omging was ook dit niet al te handig. Je weet dat er camera's staan. Je kunt dan best even een praatje maken, maar hou het beschaafd.
Vergelijk dit eens met hoe Vettel reageerde toen hij er door Verstappen vanaf werd gerost in China. Hij ging naar Verstappen toe, sloeg een arm om z'n schouder en praatte even met hem, buiten het bereik van de microfoons.
Vond dat een stuk beschaafder dan wat Verstappen gisteren deed.
De laatste jaren werd hij milder en leuker imho.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
FF een onverkracht volkslied is ook wel weer eens leukStefanVerkerk schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:47:
Ah, het Eurovisie Songfestival is al begonnen! Vroeg dit jaar...
Iedereen heel veel plezier met de race!
Vandaag geen meerdere schermen en hapjes, maar met een IPad in de tuin en een pilsje. Het is té lekker weer om binnen te zitten.
Veel plezier ieder!
Veel plezier ieder!
[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 30-04-2023 12:51 ]
Veel plezier allemaal.
1. PER
2. VER
3. LEC
1. PER
2. VER
3. LEC
https://f1manager.info/ranking/4605
Veel plezier iedereen, ik denk dat Max PER niet op pace voorbij kan komen (te klein verschil op de straights). Het gaat daarom erg interessant worden wie op de beste strategie wordt gezet.
Ik ben vandaag niet thuis en zit nu op de laptop... zit nog even op de vrouw te wachten die effe een Teamviewer ID doorgeeft zodat ik mijn rondetijden scriptje van de computer thuis kan overzetten. Lekkere voorbereiding hier.streamnl schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:50:
Vandaag geen meerdere schermen en hapjes, maar met een IPad in de tuin en een pilsje. Het is té lekker weer om binnen te zitten.

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Uh, Max start P2 en Perez P3.Chefbierrr schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:51:
Veel plezier iedereen, ik denk dat Max PER niet op pace voorbij kan komen (te klein verschil op de straights). Het gaat daarom erg interessant worden wie op de beste strategie wordt gezet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zit je met je schoonouders te lunchen
Was zo zeker van mezelf dat de race om 15:00uur begon.

PSN: bollsie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
OMG

Dit nieuwe format is nog niet geland hier hahaha
Of Max heeft gewoon wederom een poepstart... Wat is dat toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Chefbierrr op 30-04-2023 12:58 ]
Iedereen een fijne race gewenst!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Beetje oftopic hier maarik ben wel benieuwd hoeveel Tweakerszelf zelf iets gemaakt hebben (en wat) als men naar F1 kijkt.StefanVerkerk schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:52:
[...]
Ik ben vandaag niet thuis en zit nu op de laptop... zit nog even op de vrouw te wachten die effe een Teamviewer ID doorgeeft zodat ik mijn rondetijden scriptje van de computer thuis kan overzetten. Lekkere voorbereiding hier.
Succes ermee, hopelijk heb je hem op tijd binnen.
Denk niet dat hij helemaal het karakter van Vettel zal krijgen. Alonso zal een beter vergelijk zijn.Sepp14 schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:49:
[...]
Vettel was vroeger een irritant ventje.
De laatste jaren werd hij milder en leuker imho.
Kijken of ALO zijn streak voor de 3e plek kan voortzetten.
Het is gewoon afwachten tot Charles zijn banden eraan gaan en dan is het er met twee vingers in de neus er voorbij.Chefbierrr schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:51:
Ik heb een kaasbroodje afgebakken, telt dat?streamnl schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:55:
Beetje oftopic hier maarik ben wel benieuwd hoeveel Tweakerszelf zelf iets gemaakt hebben (en wat) als men naar F1 kijkt.
Tijd voor het echte werk, en niet die kinderachtige sprintjes. Veel plezier allen!
[ Voor 3% gewijzigd door Pendaco op 30-04-2023 12:57 ]
Wie was het toch die zelf altijd lokale hapjes maakt? Ik heb nog geen foto gezien dit weekend.
Have fun allemaal, hopelijk word het leuke race, Baku is soms erg saai of gelijk totale chaos. Hopelijk komt iedereen lap 1 heelhuids door.
Kom op Max!!
Kom op Max!!
Ik doelde op programma's.
Smakelijk
@StefanVerkerk dat is mijn vrouw. Dit jaar zijn het hapjes waar zij zin in heeft. (ik vind alles goed
[ Voor 21% gewijzigd door streamnl op 30-04-2023 12:59 ]
Huh? Onmogelijk, proost.mir4dor schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:55:
Fijne race allemaal. Nog iets te vroeg voor een biertje
* Humma Kavula ziet een 5 op de klok kan prima
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Fijne race allemaal, ik hoop zelf op een niet te gekke race.
Bak programma boven en onder warmte op 180gr
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Voordeel als het heel gek wordt, ze hebben nog wat uurtjes vandaag om het af te ronden, dus grote kans dat we vandaag wel de uitslag gaan hebben.tweakduke schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:58:
Te vroeg? Het is toch al 12 uur geweest?mir4dor schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:55:
Fijne race allemaal. Nog iets te vroeg voor een biertje
Mijn boefje is liev!
Fijne race iedereen! en dat de beste RB maar mag winnen
of anders ALO...
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 20 %
30 Apr 2023, 12:45:09, Lap 1
30 Apr 2023, 12:45:09, Lap 1
Niet te gek saai of niet te gek veel uitvallers?tweakduke schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:58:
wij gaan het zien. Minstens 1 (V)SC en yellow flag.Hippocampus schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:00:
[...]
Niet te gek saai of niet te gek veel uitvallers?
Ham vs Alo kan ook leuk worden bij de start.
Fijne race!
Fijne race!
[ Voor 12% gewijzigd door pietr op 30-04-2023 13:01 ]
Perez vs Verstappen ookpietr schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:01:
Ham vs Alo kan ook leuk worden bij de start.
Fijne race!
Bijna elke bocht 1 is spannend als iemand er vol voor wil gaan.
Charles kan er nog wel eens goed vandoor gaan. Die heeft bijna altijd een goede start.
Ik ben bang dat 't op 1 a 2 rondjes na een hele saaie race wordt met 25 + 1 punt voor Verstappen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De formation lap bijna aan zijn eind, lets go
Let's go!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Charles zal wel goed starten.
Ham ook.
Per en Ver zullen het wel wat lastiger hebben.
Voornamelijk even rustig turn1 afwachten.
En dan op de DRS denk ik.
Ham ook.
Per en Ver zullen het wel wat lastiger hebben.
Voornamelijk even rustig turn1 afwachten.
En dan op de DRS denk ik.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
er gaan er nog wel een paar de beruchte bocht zoenentweakduke schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:58:
Elect a clown, expect a circus.
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 3
30 Apr 2023, 13:04:37, Lap 1
30 Apr 2023, 13:04:37, Lap 1
Geen chaos.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel een kopstaart botsing achterin het veld
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |