Ja wat dacht je dan, een liggende start?LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:33:
Oei staande start
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 02-04-2023 07:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja wat dacht je dan, een liggende start?LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:33:
Oei staande start
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 02-04-2023 07:33 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ja, je zou maar een sky abbo nemen en dan geen rode knop krijgen, dan voel je je toch genaaidStefanVerkerk schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:31:
Zo, de 'red button bij SkyF1' kan weer van de bingokaart afgestreept worden...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kan via de instellingen switchen tussen F1 tv en international. International=SkyZewatanejo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:32:
[...]
Hoe krijg je f1tv pro commentaar dan? Ik zit bij het Engels automatisch met skyf1 commentaar
Niet ‘International’ kiezen als stream maar ‘F1Live’. Als je er niet uit komt, stel je vraag gerust in het F1 Waar te kijken topicZewatanejo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:32:
[...]
Hoe krijg je f1tv pro commentaar dan? Ik zit bij het Engels automatisch met skyf1 commentaar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog 49 rondjes...Spotmatic schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:32:
Ik wil graag een HUL podium maar dat gaat gewoon niet gebeuren hier...
[ Voor 64% gewijzigd door U123456 op 02-04-2023 07:36 ]
ik vind hem niet per se logisch hoor.
Zou ik nog even mee wachten gezien de verhouding race / SC tot dusver..TheBrut3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:33:
Alles hard zo te zien. Pitcrews kunnen beginnen met inpakken.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Behalve diegene die op de harde band zijn gestart en nog niet zijn gestoptTheBrut3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:33:
Alles hard zo te zien. Pitcrews kunnen beginnen met inpakken.
Jeetje Max komaan :’)StefanVerkerk schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:35:
Max boos op de radio: dit is meer dan 10 auto afstanden.
Vaak doen ze een rolling start, om het wat spannender te maken voor het publiek.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alonso is wel iemand die je kan vertrouwen op fair racen. Ik kan me niet een recente domme move van hem herinneren.renzo4000 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:34:
Oei... max moet nu Alonso in de gaten houden. Dat kan zomaar in tranen eindigen. Hoewel ze erg goed zijn samen is ook Alonso qua agressiviteit gelijk aan Max. De bromance kan hier vandaag tot een einde komen. Spannnuuuunnnd!
Oh dacht enkel in slecht weer?Quad schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:35:
[...]
Vaak doen ze een rolling start, om het wat spannender te maken voor het publiek.
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Nee dat mag op zich niet maar de lichten leken al uit te zijn dus mocht Ham zelf uitmaken wat de afstand isTheBrut3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:35:
Volgens mij mag je afstand nemen tot de SC na rood.
https://f1manager.info/ranking/4605
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
⏩ PVOutput☀️
Eens maar als ALO een betere start heeft laat hij niet het kaas van zijn brood eten.....en max ook nietkevlar01 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:36:
[...]
Alonso is wel iemand die je kan vertrouwen op fair racen. Ik kan me niet een recente domme move van hem herinneren.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
⏩ PVOutput☀️
Als we dan iets moeten noemen bij de RB dan is het de starts denk ikrenegrunn schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:37:
Max weer matig
Vuile kant.DarkSide schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:37:
Max kan echt niet goed starten.
Ham doet dat toch echt beter
Je verkloot altijd wel een race van iemand met wat voor beslissing je ook doet.Dj-sannieboy schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:38:
Klein beetje overdreven wel die rode vlag. Als je het doet, doe het dan direct. Nu verkloot je de race van iedereen die vanwege de SC naar binnen is gegaan. (Ze weten toch dat teams meestal een pitstop doen zodra er een SC is)
[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 02-04-2023 07:39 ]
Eerder stond ie op Pole
Iets minder vuil.
Max mee laten doen verkloot meteen al het raceweekend voor 19 anderesjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:38:
[...]
Je verkloot altijd wel een race van iemand met wat voor beslissing je ook doet.
Flickr PSN ID= cheironnl
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Flickr PSN ID= cheironnl
1 | HAM | 1:23.790 |
2 | VER | 1:23.460 |
3 | ALO | 1:24.644 |
4 | GAS | 1:24.459 |
5 | RUS | 1:24.617 |
6 | STR | 1:24.738 |
7 | HUL | 1:24.823 |
8 | SAI | 1:24.433 |
9 | TSU | 1:24.878 |
⏩ PVOutput☀️
Voor ALO is podium voldoende en auto heel houden.KlaasjeNL schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:40:
Wat een gat opeens naar ALO.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
[ Voor 36% gewijzigd door renegrunn op 02-04-2023 07:41 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq