☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
JaChevy454 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:19:
Mag je onder RED Flag nu de banden wisselen?
ALO staat nog gewoon P3.sjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:19:
Zou de mazzel van HAM terug zijn?
RUS en ALO het haasje.
Hij was gewoon goed bezig, jammer voor hemTheBrut3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:18:
Haha yes, rode vlag... Doei Russell! Terug naar de plek waar je hoort.
Van een collega.
"When you grow up your heart dies"
Dat is als de wedstrijd niet hervat wordt.scrappy.doo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:20:
Is rode vlag ook niet terug naar de situatie 1 ronde terug of met welke regel ben ik in de war?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het is gewoon gegokt en verloren. Jammer maar helaas.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
O, wacht, die wisselde tijdens de eerste SC toch?Transportman schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:20:
Wel zuur voor Russell en Sainz, denken een goede stop te maken, ronde later rode vlag en eigenlijk op een achterstand die niet meer goed te maken is.
[...]
ALO staat nog gewoon P3.
De volgende ochtend race moeten we dus allemaal naar jou komen zie ikAW_Bos schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:20:
Goedemorgen!
Het is weer een turbulente race vandaag. Maar wel met een lekker ontbijtje op de salontafel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met z'n tweeën door de chicane en dan?LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
Maar goed. HAM zonder DRS is straks na de herstart een sitting duck voor VER.
Inderdaad. Hij is ook niet meer boos gewoon, zegt gewoon: that's it. Beetje Vettel vibes in zijn laatste jaar bij ferrariDwight84 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:20:
Vind het ook zo sneu voor Lecclerc...
Moet ie wel beter startenLZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
Nee hoor, ook met rode vlaggen wel eens zo. Met die klapper van Zhou vorig jaar ook zo.
Als ze dat afschaffen maakt het ook niet zoveel uit dat die call voor rood "veel te laat" gemaakt wordt...
Wel leuk, eerst Verstappen die in je nek loopt te hijgen en niet veel later AlonsoLZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
Vaak bu'j te bang!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Uiteindelijk wel waarschijnlijk. Ben wel benieuwd hoe ze de race herstarten.LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
Staande startsjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:22:
Rolling herstart of staan de start? Ik ben het even kwijt wat nu de procedure is.
Just saying

DIe is blij met de rode flag. kan zijn onderbroek verschonen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
2 Apr 2023, 07:22:27, Lap 9
[ Voor 8% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-04-2023 07:23 ]
Russell niet genaaid, gewoon pech.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk achter safety car toch? 9 ronden gereden beetje vreemd voor een standing start.tweakduke schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:22:
[...]
Uiteindelijk wel waarschijnlijk. Ben wel benieuwd hoe ze de race herstarten.
Bij standing start lastiger voor VER. Dat starten is toch wel een dingetje bij RBR
This screwed us zei hij volgens mijcy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:
"they screwed us". Beetje rare reactie van Wolf
Die weet al dat Lewis zo snel het haasje is!cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:
Berusting en teleurstelling.. Dan kun je nog altijd beter boos zijn. Hopelijk komt hij en zijn team er beter uit. Heeft bij mij toch een gun factor. (ook de enige in mijn ogen qua driver talent echt aan Max kan tippen)cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
[...]
Inderdaad. Hij is ook niet meer boos gewoon, zegt gewoon: that's it. Beetje Vettel vibes in zijn laatste jaar bij ferrari
cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
voor wolf toch een normale reactie ?cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of zei ie ''thát screwed us'' ?cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoorde "that screwed us". Hele andere zincy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan hij het straks weer overnemen.renegrunn schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:22:
Masi is op het circuit dit weekend toch?
Just saying
*knip*cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:23:
Goedemorgen, dat mag wel een stuk vriendelijker of helemaal niet.
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 02-04-2023 07:29 ]
Maar dat zag race leiding ook, en toch eerst geel...G_Dragon schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:24:
Ik twijfelde al of er een Safety car of een rode vlag zou komen na de crash van Albon, dat de engineers van Mercedes met zoveel grind op de baan dan toch die pitsstop gokten was best een groot risico als je mij het vraagt
En stukken carbonfiber van de voorvleugel. Dat wil je echt niet tegenkomen want dan wordt het lekke banden galore.cheiron schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:24:
Best een lange rode vlag voor een beetje grind
Bij een herstart? Kan me dat zo niet herinneren, maar goede aanvulling danCowamundo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:22:
[...]
Nee hoor, ook met rode vlaggen wel eens zo. Met die klapper van Zhou vorig jaar ook zo.
Nee, ALO is nog niet binnen geweest, want dan had hij ook verder naar achteren gestaan.sjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
[...]
O, wacht, die wisselde tijdens de eerste SC toch?
Nee, dat was omdat ze nog geen ronde/sector gereden hadden en er geen doorkomst was waarop de volgorde bepaald kon worden.Cowamundo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:22:
[...]
Moet op volgorde terug gelegd worden hècheiron schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:24:
met carbonsplinters, niemand zit hier op een klapband te wachtencheiron schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:24:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
“He pushed me off the track! I was ahead at the apex, he pushed me off!”
Zucht…

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nou nou. Waarom die agressie.
Dat zeiden ze ook in het commentaar.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Niet goed voor de punten in de f1 poule maar het is tot nu toe in ieder geval geen saaie race.
Vond het ook beetje raar.jaapstobbe schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:25:
Op F1TV vinden ze het duidelijk geen Red Flag. Maar goed die zijn partijdig.
In het begin dacht ik ook prima voor een SC.
Maar het grind opruimen en mogelijk wat extra stukken carbon denk ik dat je dat toch netjes en veilig wilt opruimen zonder auto's die om je heen rijden.
Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat het een trucje is om te kijken of HAM uberhaupt under investigation komt. Dat gebeurde niet. Max kreeg dat op de radio te horen en reageerde heel koeltjes.Mog schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:26:
Wat is het toch met rijders zodra ze wereldkampioen zijn?
Zucht…
Ik denk dus niet eens dat Max dat daadwerkelijk dacht, maar gewoon meer een beetje aan het kietelen was.
En als ze zouden doorrijden, en een auto rijd door wat rotzooi met schade, dan is de wereld weer te kleinjaapstobbe schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:25:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat is het nadeel van een rode vlag, teams stappen uit de auto's etc. Nu moeten ze ook weer erin.cheiron schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:24:
Aan de ene kant ruimden ze het vroeger ook wel met een SC zo op, maar aan de andere kant als je nu ziet hoeveel marshalls op de baan lopen met een veegwagen dan is dit toch beter.
Anders moeten de marshalls iedere keer opletten of de SC trein er niet aan komt.
Op Sky F1TV of F1TV Live. Daar zit nogal een verschil in commentaar. F1TV Live is meestal wat objectiever.jaapstobbe schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:25:
Ik wil wel maar kat plant zich op mij en nu kan ik niet weg, sadistisch beest
Gelukkig zitten die in de commentary box en niet in de race leiding. Die gasten daar doen altijd makkelijk praten als alles duidelijk is, wordt daar af en toe ook een beetje moe van. (Zeker als ik om 06:30 moet opstaan).jaapstobbe schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:25:
Zit 'm waarschijnlijk niet zozeer in het grind opruimen, maar er moet een x-tijd (5 of 10 minuten?) tussen het signaal 'we gaan beginnen' en de daadwerkelijke start zitten. De teams en coureurs hebben bepaalde voorbereiding nodig.cheiron schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:24:
Op basis van de herhalingen denk ik dat LEC dit toch vooral aan zichzelf heeft te danken. Er was daar 3 breed gewoon geen ruimte en hij kneep zelf naar rechts ervan uitgaande dat Stroll zou terugzakken.cy-gor25 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:21:
[...]
Inderdaad. Hij is ook niet meer boos gewoon, zegt gewoon: that's it. Beetje Vettel vibes in zijn laatste jaar bij ferrari
Voor mij 100x liever F1 TV pro. Sky F1 is tergend om naar te luisteren als Crofty weer op Hamilton zit te geilensjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:27:
[...]
Op Sky F1TV of F1TV Live. Daar zit nogal een verschil in commentaar. F1TV Live is meestal wat objectiever.
Dat doen ze zelfs als ze geen wereldkampioen zijn. Iedere coureur doet dat. Niks bijzonders.Mog schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:26:
Wat is het toch met rijders zodra ze wereldkampioen zijn?
Zucht…
Ik ken F1TV eigenlijk niet als partijdig.jaapstobbe schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:25:
F1TV Pro is standaard Sky F1 commentaar dus moet je de andere stream van F1TV Live hebben.kevlar01 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:28:
[...]
Voor mij 100x liever F1 TV pro. Sky F1 is tergend om naar te luisteren als Crofty weer op Hamilton zit te geilen
Hard, want je wil hem erop uitrijden.DarkSide schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:29:
Wel benieuwd waar HAM en VER nu op gaan starten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
vind je Sam Williams (of hoe ie ook heet excuus) niet partijdig
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Klopt, heb ik ook aangepastsjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:30:
[...]
F1TV Pro is standaard Sky F1 commentaar dus moet je de andere stream van F1TV Live hebben.
DC zit nu bij F1 tv dit jaar, vind hem wel prima om erbij te hebben.
Hier helemaal hetzelfde .. Brundle kan ik aardig verdragen...maar crofty doet me switchen naar F1 TV comentaarkevlar01 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:28:
[...]
Voor mij 100x liever F1 TV pro. Sky F1 is tergend om naar te luisteren als Crofty weer op Hamilton zit te geilen
https://f1manager.info/ranking/4605
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
u vraagtJasphur schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:32:
Iemand de onboard van HUL tijdens de crash van ALB?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoe krijg je f1tv pro commentaar dan? Ik zit bij het Engels automatisch met skyf1 commentaarkevlar01 schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:28:
[...]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
RACE WILL RESUME AT 15:33 - STANDING START PROCEDURE
2 Apr 2023, 07:32:01, Lap 9
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Menu rechts, F1 Live feed kiezen ipv International.Zewatanejo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:32:
[...]
Hoe krijg je f1tv pro commentaar dan? Ik zit bij het Engels automatisch met skyf1 commentaar
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |