de reden waarom daar de meeste vraag naar is is simpelweg omdat de gasketelboeren dat iedereen zit wijs te maken dat hybride het beste is sinds gesneden brood. stukje zelfvervullende voorspellingen maken en natuurlijk de verplichte "wij van wc eend...." want anders hebben de gasketelboeren binnen 10 jaar niks meer te doen.MotorBeast schreef op zondag 10 december 2023 @ 15:40:
[...]
Helaas is de praktijk van de installateurs......kiezen voor hybride.![]()
Tijdje geleden een installateur hier die Vaillant hybride levert. De WP die ze eraan koppelen kan ook standalone. Toen ik vroeg zet dat ding bij mij aub standalone en een losse WP Boiler of Boiler vat van Vaillant eraan zodat de ketel eruit kan. Antwoord: dat doen wij niet want wij doen alleen hybride en hebben daar geen ervaring mee. Want? Daar is de meeste vraag naar.![]()
U mag bij mij dan ervaring op doen met full electric. Nee laat maar, want we hebben het druk zat met hybride.
It is all about the money.
Het is en blijft een drama die ketelboeren die perse dat ding willen laten hangen. Lekker man zo'n jaarlijks abbo voor ketelonderhoud wat met 400m3 per jaar zo gebeurt is. Kassa. Niets anders.
[ Voor 4% gewijzigd door flippy op 10-12-2023 15:52 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen