dit is niet een merktopic dus die vergelijking gaat totaal niet op. daarvoor moet je met mitsubishi vragen bij het diakin topic binnenstappen wil je een vergelijking maken.JDx schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:42:
[...]
Dit is hetzelfde als iemand die steeds in het NVidia prijzen en levertijden topic komt om te vertellen dat AMD er ook nog is. Hier discusseren we toch hoe we verwarmen en koelen met een l/l, maar whatever
in de L/W topics word vaak zat geadviseerd om gewoon een aircootje te installeren als mensen uitleggen hoe ze stoken. dat zou hier ook moeten kunnen. maar dan moet het kennisnivo wel wat omhoog, want zonnepanelen en isolatie adviseren voor je een L/W machine kan installeren is gewoon misinformatie geven. dan is er gewoon een fundamenteel gebrek aan kennis want al die zaken zijn ook op L/L machines van toepassing.
daarom vraag ik naar het totale vermogen. want dit beeld dat er 35 graden doorheen moet anders kan je geen L/W machine installeren klopt simpelweg niet. die 65 graden is ook een goed voorbeeld hierin.Caelorum schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:47:
[...]
Ik zeg het niet. Jij zegt dat je doorgaans geen radiatoren hoeft te veranderen. Ik geef alleen maar aan dat ze ook doorgaans nog op 65 graden verwarmen, dus dat ze nu voldoende zijn wil niet zeggen dat ze ook voldoende zijn als er 35 graden water doorheen loopt. (bij mij was 43 overigens net aan voldoende de afgelopen twee winters).
door dit te vragen probeer ik juist een voorbeeld te schetsen waarom zulke temperaturen niks zeggen en je moet kijken naar het gasvebruik.
[ Voor 30% gewijzigd door flippy op 07-05-2023 10:50 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen