Dit riep bij mij wel de vraag op hoeveel dB mijn unit maakt ja, bij mij staat ie zo ongeveer precies op de erfgrens..ZeeuwsMeisje schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:05:
[...]
[Afbeelding]
Dit is 'm.
Ik zet 'm pas aan als ik thuis kom. Heb dat voorheen wel eens met de timer gedaan maar dan had de buurman last, met name 's avonds laat.
Ik ben benieuwd wat mijn stroom kosten zijn als ik 'm de hele dag aan laat staan. Overigens hoeft het voor mij 's nachts niet aan.
Ik ga eens met de dasty aan de slag maar alle onderdelen zeggen mij niets, hoop dat het zichzelf wijst ;-)
48dB volgens de specs, ik laat hem ook nog op begrensd vermogen lopen dus ik denk dat het zelfs nog minder is.
Een rustig enigszins dof geluid, zo zou ik het omschrijven. Inderdaad het bovenstaande proberen denk ik, anders weet je in de toekomst dat er in elk geval stillere buitenunits bestaan
OH EDIT:
ik zie 2 dingen staan..
/f/image/ZX3o8SdmcGwz73JZKRa86fyQ.png?f=fotoalbum_large)
Welke moet je dan hebben? toch die 61dB zeker?
Sound pressure is wat je meet met een microfoon lees ik, dus dat is wat die 48dB bij mij is. Verklaart wat want ik vind hem wel serieus stil...
Zelfs dan nog.. Met een wat grotere unit, hoeft je compressor met koud weer toch minder hard te draaien?
[ Voor 22% gewijzigd door barta123 op 05-01-2024 09:15 ]
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting