Moet zoiets geweest zijn. (Non-)persistente setting bij dezelfde of de andere binnenunit. Ben nog niet volledig mee hoe de demand-control instelling van een inactieve unit meetelt.Termy schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Ik heb al vaker gepost over raar gedrag van Daikin ivm Demand Control dat er niet echt af is ondanks dat je het niet meer ingesteld hebt staan (zoek maar op mijn username). Ben er niet helemaal zeker van dat dit het is maar het zou kunnen. Hoe dan ook zou powerful gewoon iets moeten doen met 1 unit aan. Ik gebruik powerful ook juist om te checken of demand control etc er correct af is want als dat niet het geval is dan gaat powerful vrijwel direct weer uit ipv pas na 15 mins.
@LED-Maniak Wat bedoel je precies met dat ClimaControl? Ik ben ook wel geïnteresseerd in een externe temperatuursensor om m'n Daikin te kunnen sturen.
Met manuele demand control kan ik wel mijn ding doen, geen idee wat auto demand control doet in vergelijking met DC uit vs. econo (= DC 70%?)... met de documentatie kom je jammer genoeg niet verder dan de marketing praatjes.