Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jammer. Toch wel wat pech voor hen vandaag.ricardo246 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:52:
[...]
Hij moet ieder x rondes naar binnen voor lucht…..
Mercedes AMG nog korter...
"When you grow up your heart dies"
Waarom is dat dan precies? Ergens een lekkage?
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 05-03-2023 16:54 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Rondetijden voor ronde 30
1 | VER | 1:37.549 |
2 | PER | 1:37.400 |
3 | LEC | 1:38.390 |
4 | SAI | 1:38.601 |
5 | ALO | 1:38.282 |
Yup, en je hebt lucht nodig om te schakelen, geloof ik.Silent Thunder schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:54:
[...]
Waarom is dat dan precies? Ergens een lekkage?
I have no special talent. I am only passionately curious.
En McLaren was twee jaar geleden nog ‘best of the rest’.GAIAjohan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:54:
Slechtste auto van het jaar gaat dus tussen AT, Haas en McLaren
Nee, mijn statement was correct. Mijn hart voor Lando bloedt. Met McLaren heb ik weinig.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Plekje gewisseld met aston martin op deze manierpietr schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:55:
[...]
En McLaren was twee jaar geleden nog ‘best of the rest’.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
huh?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Eigenlijk is het enige saaie dag Max toch wel weer een hele grote voorsprong heeft. Leuk, maar ook niet leuk.
1 | VER | 1:37.691 |
2 | PER | 1:37.722 |
3 | LEC | 1:38.948 |
4 | ALO | 1:37.871 |
5 | SAI | 1:58.492 |
6 | HAM | 1:37.563 |
7 | STR | 1:36.546 |
Waarom heeft Sky ook reclame. Niet wat vreemd voor iets waar mensen in het VK aardig wat voor betalen?StefanVerkerk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:57:
Lekkere timing voor die Sky reclame tijdens de inhaalactie van Stroll. Jeetje.
Verwijderd
Misschien is dat een consequentie van de budget-cap?tweakduke schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:56:
Enkele teams hebben totaal niet aan de bandenslijtage gedacht bij het ontwerpen van de auto...
Niet overal meer op kunnen focussen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die softs op de RB doen het nog goed dan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoeveel strafpunten krijgt hij dan op zijn super license?HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:59:
Kunnen ze OCO niet gewoon een 5min. penalty geven? Dan heeft hij ze allemaal gehad in één keer.
Dan meteen maar een race ban. Dan heeft hij weer genoeg ruimte voor 12 nieuwe strafpunten.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:59:
Kunnen ze OCO niet gewoon een 5min. penalty geven? Dan heeft hij ze allemaal gehad in één keer.
En als ik mij niet vergis ook er goed op de witte.
Ik heb de Car Glass reclame op ViaPlay gelukkig (nog) niet voorbij zien komen.StefanVerkerk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:57:
Lekkere timing voor die Sky reclame tijdens de inhaalactie van Stroll. Jeetje.
Alonso P3 op dit moment.. (zal nog wel een keer pitten maar toch..)Vos schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:49:
Ik had na de verhalen iets meer pace verwacht van AM.
Wel jammer dat zijn reactie niet te horen was.cheiron schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:59:
Haha, de stem van de engineer van Ocon:"It's 15 seconds..."
Tactiek van de FIA, krijgt hij zometeen nog een penaltyHolk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:59:
Eeeuh, mag je penalties optellen in dezelfde stop? Kan me niet voorstellen
I have no special talent. I am only passionately curious.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Misschien, maar goed wat heb je aan straight-line speeds als je het in de bochten of op de banden verliest. Red Bull heeft dan het complete pakket het beste in orde.Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:58:
[...]
Misschien is dat een consequentie van de budget-cap?
Niet overal meer op kunnen focussen.
Niet jinxen. Carglass leest hier mee. 😁HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:00:
[...]
Ik heb de Car Glass reclame op ViaPlay gelukkig (nog) niet voorbij zien komen.
Volgens mij gaat het om de tijd dat je stil staat. Je mag immers ook combineren met een reguliere pitsstop. Dus lijkt mij geen probleem.Holk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:59:
Eeeuh, mag je penalties optellen in dezelfde stop? Kan me niet voorstellen
- Martin Brundle, SkyF1
Moet idd nog x pitten.D-Ed schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:00:
[...]
Alonso P3 op dit moment.. (zal nog wel een keer pitten maar toch..)
Maar vind wel mooi staan. Alo P3.
Hoop dat hij voor de Mercs uitkomt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
We gaan nog een leuke laatste fase in volgens mijDarkSide schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:01:
[...]
Moet idd nog x pitten.
Maar vind wel mooi staan. Alo P3.
Hoop dat hij voor de Mercs uitkomt.
GP: "Nothing to worry about"
Plan AHompu schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:02:
Wat is de strategie van Ferrari hier dan? Je zou toch denken dat LEC langer doorrijdt omdat hij nog een set nieuwe softs over heeft.
Plan Q of zo? Meer dan plaats 3 zit er precies niet in.Hompu schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:02:
Wat is de strategie van Ferrari hier dan? Je zou toch denken dat LEC langer doorrijdt omdat hij nog een set nieuwe softs over heeft.
Bl44t
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
0.4...cheiron schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:03:
Alonso bijna binnen de seconde van. Hamilton. Let's go!
1 | VER | 1:40.964 |
2 | PER | 1:36.820 |
3 | LEC | 1:37.313 |
4 | SAI | 1:37.706 |
5 | HAM | 1:36.546 |
6 | ALO | 1:36.156 |
7 | STR | 1:37.720 |
8 | RUS | 1:37.607 |
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kom op Fernando!
En hij komt er weer mee weg. ☹️cheiron schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:05:
Zo Hamilton. Spannend hoor
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zodra Hamilton echt moet vechten wordt hij agressief. Daarom zie je ook dat alle andere rijders onderling prima met elkaar overweg kunnen, maar zodra Hamilton zich ertussen mengt het misgaat.. en dan de schuld op andere rijders leggencheiron schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:05:
Zo Hamilton.. behoorlijk agressief
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Flickr PSN ID= cheironnl
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1 | VER | 1:36.297 |
2 | PER | 1:36.431 |
3 | LEC | 1:37.170 |
4 | SAI | 1:37.444 |
5 | ALO | 1:37.002 |
6 | HAM | 1:38.304 |
7 | STR | 1:37.274 |
8 | RUS | 1:37.660 |
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |