Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.663 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:42
ThePsycho schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:25:
Deze kavel in Driebergen is na aankoop direct weer in de verkoop:

[Afbeelding]

***members only***
*kijkt naar fotos van kavel*
*kijkt naar username*

*rent weg*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28
Fiber schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:41:
[...]

Best leuk huis hoor, als je het een beetje aankleedt. En de tuin is ook niet verkeerd. Wel een beetje doomsday preppers daar...:

[Afbeelding]

:7
Ja, want je zal tijdens de Apocalyps toch maar verlegen zitten om geurstokjes (rechtsboven op de kast)

:+

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:31
TheOmen schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:55:
[...]

Ja, want je zal tijdens de Apocalyps toch maar verlegen zitten om geurstokjes (rechtsboven op de kast)

:+
of de hele grote fles whiskey er naast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Fiber schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:41:
[...]
Wel een beetje doomsday preppers daar...:
[...]
Jij woont in de stad zeker? :Y)

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-08 13:55
HvdBent schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:40:
[...]

Ik zou dat andere schilderij niet in de woonkamer hangen (behalve als schoonmoe langskomt, is ze meteen weer weg) :+
Hoezo? Misschien heeft schoonmoeder er wel model voor gestaan. :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:54
https://www.funda.nl/koop...an-van-galenplantsoen-11/
Vrijstaande villa die nogal gedateerd is:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/957/300_1440.jpg

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:46

Fanta

FordPerformance™️

Mijn droomhuis aller tijden in mijn geboortedorp staat te koop. Hoe vaak ik hier niet langs ben gefietst als kind, puber en volwassene.. Geen hele gekke dingen verder, maar wat een waanzinnig huis.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/100/920_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/hillegom/huis-42301727-sixlaan-4/

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 21:43

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Gaan we dat nu bij elke foto van een PC zeggen? Ik vind dit nou niet bepaald een typische 'Tweaker' kamer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:48

eagle00789

Est. November 2005

Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:21:
[...]

Gaan we dat nu bij elke foto van een PC zeggen? Ik vind dit nou niet bepaald een typische 'Tweaker' kamer..
inderdad. niet tweaker wardig. oude leem zoals we hier zouden zeggen, oftewel vertaald, oude zooi.
Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
Mijn droomhuis aller tijden in mijn geboortedorp staat te koop. Hoe vaak ik hier niet langs ben gefietst als kind, puber en volwassene.. Geen hele gekke dingen verder, maar wat een waanzinnig huis.

[Afbeelding]

Wel mooi dat al die prachtige oude details bewaard zijn gebleven.

[ Voor 44% gewijzigd door eagle00789 op 21-11-2023 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:53:
[...]

Verbaasd mij dat er geen ontwikkelaar toehapt die daar 10 luxe woningen neer zet :).
Die willen wel, maar waarschijnlijk niet voor die prijs. De laatste keer dat ik een projectontwikkelaar particulier grond zag aankomen, was toen er toch al definitieve bouwplannen lagen en dus ook al infra. Toen kon hij een strookje bijkopen van een handjevol particulieren en een extra rijtje bouwen zonder hoge extra kosten.

En projectontwikkelaars weten ook vaak snel genoeg wat ze wel of niet gaan mogen op zo'n perceel. De huidige eigenaar mocht niet meer dan 300m2 bebouwen voor een woning. Dat worden dan wel 10 heel kleine luxe woningen als de gemeente niet zo vrijgevig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:05:
[...]

Die willen wel, maar waarschijnlijk niet voor die prijs. De laatste keer dat ik een projectontwikkelaar particulier grond zag aankomen, was toen er toch al definitieve bouwplannen lagen en dus ook al infra. Toen kon hij een strookje bijkopen van een handjevol particulieren en een extra rijtje bouwen zonder hoge extra kosten.

En projectontwikkelaars weten ook vaak snel genoeg wat ze wel of niet gaan mogen op zo'n perceel. De huidige eigenaar mocht niet meer dan 300m2 bebouwen voor een woning. Dat worden dan wel 10 heel kleine luxe woningen als de gemeente niet zo vrijgevig is. :)
300m2, goothoogte van 4 en nokhoogte van 7 (dus maar 2 verdiepingen) dat wordt dus maximaal een 2 onder 1 kap idee.

De grond is geprijsd als bouwgrond waar je whatever kan bouwen. Maar met die restricties zie ik niet iemand snel toehappen, dan kan je echt veel beter voor dezelfde prijs krijgen en dan heb je nog een huis ook, ipv een kavel met een bouwval.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:41

[Afbeelding]

Al een bezichtiging gepland?

Wat hangt er nou aan die achterdeur, naast de pomp. Is dat een koffiemolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Jannibal23 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:12:
[...]

Als ik niet net een huis had gekocht, had ik dat zomaar kunnen doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:41
Nou ja, ook al ga je het niet kopen, het is nu wel de kans om je droomhuis van binnen te bekijken toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• procaliber
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:01

[Afbeelding]

Wat zou dat ding aan de deur zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVYt4uyRIhY44JgFG9a7uHtdlNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8kWSqsMQaENcVbLzWkQuPE8l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jannibal23 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:17:
Nou ja, ook al ga je het niet kopen, het is nu wel de kans om je droomhuis van binnen te bekijken toch?
Ik vind dat zo trashy... een beetje iedereen z'n tijd verspillen zodat je zelf lekker kan rondneuzen in het eigendom van een ander.

blup

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

procaliber schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:17:
[...]

Wat zou dat ding aan de deur zijn?
Koffiebonen maler.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:08:
[...]

300m2, goothoogte van 4 en nokhoogte van 7 (dus maar 2 verdiepingen) dat wordt dus maximaal een 2 onder 1 kap idee.

De grond is geprijsd als bouwgrond waar je whatever kan bouwen. Maar met die restricties zie ik niet iemand snel toehappen, dan kan je echt veel beter voor dezelfde prijs krijgen en dan heb je nog een huis ook, ipv een kavel met een bouwval.
Klopt. Daar valt niets te verdienen voor welke ontwikkelaar dan ook. Dit moet je gewoon voor jezelf kopen, "omdat het kan" en dan genoegen nemen met een heel riante bungalow met een enorme lap grond erbij voor je "prive park".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:19

_Eend_

🌻🇺🇦

Jasphur schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:27:
[...]

In deze wijk wilde ik vroeger altijd wonen toen ik nog in Bussum woonde :P Zou er eigenlijk nog steeds geen nee tegen zeggen.
Dat is zeker een leuke wijk. Mijn Opa heeft lang in het Naarderheem gewoond, als we voor een groot rondje gingen dan kwamen we wel eens door die wijk. Mooie huizen, lekker rustig en je zit binnen 5 minuten op de A1 en hooguit 10 minuten in het centrum. Ik heb me nog ingeschreven voor een nieuwbouwproject in die wijk. Maar die gaat niet door heb ik het idee.

Je moet alleen wel je Gooische R oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
_Eend_ schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:35:
[...]

Dat is zeker een leuke wijk. Mijn Opa heeft lang in het Naarderheem gewoond, als we voor een groot rondje gingen dan kwamen we wel eens door die wijk. Mooie huizen, lekker rustig en je zit binnen 5 minuten op de A1 en hooguit 10 minuten in het centrum. Ik heb me nog ingeschreven voor een nieuwbouwproject in die wijk. Maar die gaat niet door heb ik het idee.

Je moet alleen wel je Gooische R oefenen :+
Sommige vinden dat ik hem moet afleren :+ Geboren en getogen maar echt gaan leven in Brabant. Dus een Gooische R met een Zachte G.. leuke combi. Woon nu in Overijssel, dus wellicht komt er nog een smaakje bij

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procaliber
hehe nu zie ik het ja, had hem op die plek niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinaldootje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 10:02
procaliber schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:52:
[...]

hehe nu zie ik het ja, had hem op die plek niet verwacht
En net zo behandeld als de waterpomp in de hoek; foeilelijk grijs gespoten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Jasphur schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:43:
[...]

Sommige vinden dat ik hem moet afleren :+ Geboren en getogen maar echt gaan leven in Brabant. Dus een Gooische R met een Zachte G.. leuke combi. Woon nu in Overijssel, dus wellicht komt er nog een smaakje bij
Dat leer je snel genoeg. Ik ben mijn Drentse accent en woordgebruik (Waar kom je weg?) na een paar jaar wonen in Utrecht alweer afgeleerd.

ok, misschien niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:35
Jasphur schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:43:
[...]

Zo erg is/was je R niet, oud collega ;)
Koffie postbode!? Ik dacht zelf eerder aan een soort jaren-70 PTT Ring-deurbel-voorloper.

[ Voor 23% gewijzigd door RonJ op 21-11-2023 22:08 ]

All-electric.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Om toch maar even on-topic te blijven :P :

Een prachtige kantoorpand woning in 's-Heerenberg:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/173/380/403_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/173/380/433_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/173/380/439_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...-oude-doetinchemseweg-1-a

Met een vraagprijs van 425k is het best goedkoop voor 150 m2. In sommige delen van het land kun je rustig een 1 voor de vraagprijs zetten zonder dat dat extreem veel lijkt. En het dak is nog lang niet vol, dus je kunt het nog volgooien met zonnepanelen :*)

Voor de rest geen bijzonder huis, maar ik dacht wel even dat ik op Funda for Business terecht was gekomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Plof
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 15:45
Dit is ook wel een pareltje hoor, mooi wat oppervlakte wel:

https://www.euvermannuyts.nl/aanbod/woningaanbod/haaksbergen/koop/huis-7123173-Geukerdijk-84/

Beste mancave _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ogioop_hLJb42_SiKY74GhRqss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OwjRZg0aKKp5fbAFCVvadL1S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13
Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:21:
[...]

... Zou dat dan niet juist de grap geweest zijn :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Jannibal23 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:12:
[...]

Wat hangt er nou aan die achterdeur, naast de pomp. Is dat een koffiemolen?
[
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/100/933_1440x960.jpg
Ik dacht eerder aan een papierversnipperaar, handig voor de post 8)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:55
Bezulba schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:08:
[...]

Denk 300m2 grondoppervlakte. Ik ken geen 2kapper van 30x10m hoor.

Maar dan ook nog wel een bijgebouw bij van 150m2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:48

ThePsycho

Biertje?

JaMaaT schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:19:
[...]

Denk 300m2 grondoppervlakte. Ik ken geen 2kapper van 30x10m hoor.

Maar dan ook nog wel een bijgebouw bij van 150m2.
Klopt, 300m2 grondoppervlak om te bouwen. En die 7m hoogte was nog wat op te rekken naar 7.8 van wat ik heb gehoord.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:48

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

_Eend_ schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:23:
Om toch maar even on-topic te blijven :P :

Een prachtige kantoorpand woning in 's-Heerenberg:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-oude-doetinchemseweg-1-a

Met een vraagprijs van 425k is het best goedkoop voor 150 m2. In sommige delen van het land kun je rustig een 1 voor de vraagprijs zetten zonder dat dat extreem veel lijkt. En het dak is nog lang niet vol, dus je kunt het nog volgooien met zonnepanelen :*)

Voor de rest geen bijzonder huis, maar ik dacht wel even dat ik op Funda for Business terecht was gekomen.
Het lijkt wel heel erg op een bankgebouw van de ING wat in Rijswijk (ZH) staat/stond (ben er al heel lang niet meer in de buurt geweest). Zou mij niet verbazen als dit een voormalige ING of zo is geweest.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Lekker Man!
Hard pompen achter de deur en stiekem naar buiten kijken via het raampje als je vrouw thuis komt ;)
*Maar niet hopen als de deur opengaat een stortvloed van vloeibaar spul naar buiten loopt van uit de pomp

**

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XOR
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-09 23:59

XOR

FinalBob schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:48:
"De bunker is voor vele doeleinden geschikt".. wat moet je in vredesnaam ermee? Escaperoom van maken?
Een werkplaats met losse ruimtes voor hout, metaal, et cetera en waar je dag en nacht los kan? Ik zou ervoor tekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XOR

XOR

pauldaytona schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:20:
En de muren en dak zijn 2 meter dik staat er, dat ruim je zo niet even op.
Dat is ook de reden dat het spul nog bestaat. In die driehoek liggen veel bunkers en pogingen om ze op te ruimen leidden vooral tot veel gebroken ramen in de buurt, dus ze hebben het maar gelaten en de (toen) nieuwe huizen er bovenop gebouwd.

Toevallig heb ik laatst iemand gesproken die in die buurt woont en die vertelde me over zijn ongebruikelijke wijnkelder. :+ Het bizarre is dat sommige bunkers dus half over twee percelen liggen, waarbij de ingang bij het ene huis ligt, maar de halve bunker op de grond van het andere. Die wijn ligt dus ook nog eens in de tuin van de buren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

Prachtig mooi huis om mee te pronken voor als je al je schaapjes op het droge hebt.

Weet waar je aan begint met een gasverbruik van 3800m3 per jaar tijdens een jaar met een zachte winter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XOR

XOR

[Afbeelding]

De basis is mooi en er lijkt niet veel echt permanent verprutst, maar er is toch ook wel het nodige geknutseld. Die aanbouw lijkt met kauwgom en spuug gebouwd en die ouderwetse badkamer, persplafonds en tapijtjes kunnen ook wel een opfrisbeurt gebruiken om het spul weer modern en comfortabel te maken. Daar moet echt nog wel behoorlijk wat geld in om het dezelfde statuur te geven als de rest.

Bovendien, wat ga je aan het energieverbruik doen? Ga je alles lostrekken om het glas-in-lood tussen dubbel glas te zetten en her en der isolatie in de muren aan te brengen, of accepteer je dat het spul is wat het is en neem je de tocht voor lief?

Edit: oh, ik zie nu dat het een monument is, dus het wordt dus het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:05:
[...]

Een particulier die een villa wil bouwen op 300m2 verloopt een heel ander traject dan een ontwikkelaar die weet hoe de hazen lopen.

De prijs is voor een ontwikkelaar veel te hoog , dat ben ik met je eens.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 22-11-2023 06:56 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:24
ThePsycho schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:49:
[...]

Klopt, 300m2 grondoppervlak om te bouwen. En die 7m hoogte was nog wat op te rekken naar 7.8 van wat ik heb gehoord.

***members only***
Ik zit dat bestemmingsplan door te kijken maar de gemeente heeft hier wel een hele erge puzzel van gemaakt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:53

Fiber

Beaches are for storming.

Leuk huis. Nog leukere auto. Johan Cruijff reed er ooit zo één. (Die rechter, al is die linker ook wel aardig...)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/208/740_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...241-zuiderpark-26/#foto-1

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Leuk gedaan van de makelaar deze foto :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/214/558_2160.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door woekele op 21-11-2023 22:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

woekele schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 22:37:
Leuk gedaan van de makelaar deze foto :D

[Afbeelding]
In plaats van een reserveband heeft die BMW gewoon een reserve Fiat 500 :+

Dat ding kun je bijna kwijt in de ruimte voor de reserveband..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

XOR schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:11:
[...]

Dat is ook de reden dat het spul nog bestaat. In die driehoek liggen veel bunkers en pogingen om ze op te ruimen leidden vooral tot veel gebroken ramen in de buurt, dus ze hebben het maar gelaten en de (toen) nieuwe huizen er bovenop gebouwd.

Toevallig heb ik laatst iemand gesproken die in die buurt woont en die vertelde me over zijn ongebruikelijke wijnkelder. :+ Het bizarre is dat sommige bunkers dus half over twee percelen liggen, waarbij de ingang bij het ene huis ligt, maar de halve bunker op de grond van het andere. Die wijn ligt dus ook nog eens in de tuin van de buren.
Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een oude Genist die ooit betrokken was bij het opblazen van zo'n soort bunker. Een enorme hoeveelheid explosieven er in gelegd (dit was vlak na de oorlog, toen keken ze nog niet zo nauw) en BOEM!.

Er vlogen wat brokstukken in het rond, en de bunker had wat cosmetische schade. Toen vonden de omwonenden het wel ok dat het ding daar maar bleef staan. De glaszetters in de omgeving wilden dat ze nog een poging deden :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:58
Johan Willem Frisostraat 18 8933 BP Leeuwarden

Niet het huis maar de verlaten Volvo P1800ES op straat:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/195/106_1440.jpg

Ook op streetview te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:30
Bitzer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:43:

[Afbeelding]

Wat jammer, das wel een hele mooie volvo!
Enig idee welk type?

Laat maar... te snel gelezen op mijn telefoon...

FF op gaspedaal gekeken maar deze zijn nog best wat waard!

[ Voor 10% gewijzigd door BlueSS50 op 22-11-2023 11:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bitzer
BlueSS50 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:04:
[...]

Wat jammer, das wel een hele mooie volvo!
Enig idee welk type?

[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kreuk
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-04 19:56

[Afbeelding]

FG-49-GG, vorig jaar nog overgeschreven. Hij is gewoon verzekerd, dus kan de weg zo op. APK is niet meer nodig met een leeftijd van 50+ jaar.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 04:36
Niet 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jt-aUfvFZ6B0ULth6YC8WX3CunE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GP4q2UhYeFyoKnCuC2iCwFDf.jpg?f=fotoalbum_large

Niet 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r89Xt3Qo8CZBwKY72Goc-ie-P50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQIPjUga6J6ypNPzryHis27p.jpg?f=fotoalbum_large

Maar 3(!) luister-/filmkamers!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfbI6gdih_piVDS6m2lY4YNXqGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVHiV6sfOxpbjcx3TLLUGEhM.jpg?f=fotoalbum_large

En dan ook nog plek voor een slaapkamer.. Dit alles in het mooie Beverwijk, nabij Tata.

https://www.funda.nl/koop...is-42386970-klokbeker-33/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Refrag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 15:52
Via streetview met oude datums: staat er al sinds aug 2022
jakob558 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:08:
Niet 1, Niet 2, Maar 3(!) luister-/filmkamers!
En dan ook nog plek voor een slaapkamer.. Dit alles in het mooie Beverwijk, nabij Tata.
Ja, zonder kinderen. Zo kan ik het ook :9

[ Voor 33% gewijzigd door Refrag op 22-11-2023 13:40 ]

You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:45
Je zou toch denken dat iemand op z'n minst z'n muurtje even schoon maakt als z'n huis in de verkoop gaat

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/209/798_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...s-42303375-valkstraat-17/

[ Voor 5% gewijzigd door Luco op 22-11-2023 17:07 ]

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:48
Mooi bed, zal wel lekker slapen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2tpTweVlB0vcDFJKGnjAr1k2G8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yJeg1QIdPhNZSDgIhQkV7GlS.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...2315435-julianastraat-11/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:45
Wat dacht je van die doorgezakte plank en vergeelde radiator?

Of de badkamer waar je afvoer van je wasmachine hoger zit dan je wasmachine zelf.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/252/456_1440.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Luco op 22-11-2023 17:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:32
Luco schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:22:
Of de badkamer waar je afvoer van je wasmachine hoger zit dan je wasmachine zelf.
Dat maakt niks uit en werkt prima. Ik zou me eerder zorgen maken over al die lekkages langs de plafondrand... ;w

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:48
Andrehj schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:37:
[...]

Dat maakt niks uit en werkt prima. Ik zou me eerder zorgen maken over al die lekkages langs de plafondrand... ;w
Vrijwel iedere kamer heeft wel sporen van lekkages, sommige kamers met scheuren in de muren en de buitengevel ziet er ook niet al te best uit. Mooi pareltje voor bieden vanaf 475k, ik sla een rondje over 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-09 13:48
Stuntman bed!

“Why are cardboard boxes used instead of mattresses when shooting stunts in movie making?”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procaliber
Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:25:
[...]

Vrijwel iedere kamer heeft wel sporen van lekkages, sommige kamers met scheuren in de muren en de buitengevel ziet er ook niet al te best uit. Mooi pareltje voor bieden vanaf 475k, ik sla een rondje over 8)7
Vergeet de pannen niet die schots en scheef op het dak liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
Ik verbaas me meer over een enorme wand om de tv weg te laten vallen. En dan staan er vervolgens 2 enorme speakerzuilen in de woonkamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:30

ralpje

Deugpopje

jongetje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:02:
[...]

Ik verbaas me meer over een enorme wand om de tv weg te laten vallen. En dan staan er vervolgens 2 enorme speakerzuilen in de woonkamer.
Het is vooral bedrijfsmatig, heb ik het idee.
https://www.connaisseur-audio.nl/index.html

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
Terug in de tijd in deze woning. Inmiddels al in prijs gezakt. Mooi winkelgedeelte:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/321/419_1080x720.jpg

En uitgeruste keuken volgens standaarden uit de vorige eeuw:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/321/456_360x240.jpg

https://www.funda.nl/koop...2298484-veenkade-165-166/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jakob558 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:08:
Niet 1

[Afbeelding]

Niet 2

[Afbeelding]

Maar 3(!) luister-/filmkamers!

[Afbeelding]

Had zo mijn plek kunnen zijn als er geen WAF speelde. Die espressomachine is ook zeker niet mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20:48
Dit heb ik ook zo gedaan bij de verkoop van mijn pijpenla apartement. Maar toen wel gezorgd dat de lakens de dozen afdekken. Zelfs op de kijkdag stond het zo. Was een beetje tricky toen iemand er op ging zitten :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Van binnen valt het wel iets mee, maar van buiten toch wel een beetje een crematorium look...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/272/150_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/209/461_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/209/467_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...3366-beukelaar-29/#foto-1

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Er hangt hier tegenover zelfs nog een tv?!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/067/928_2160.jpg

Revive the guild!

• Fiber

Fiber

Jelte,89 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:13:
[...]

[Afbeelding]
Wel lekker kijken zo, als je op de bank zit... O-)

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:52

vanDaal

-ismeereentje

Iedereen die in Utrecht woont, zal dit huis wel kennen. Je kunt het nu kopen :) . Je moet niet op je privacy gesteld zijn, of gewoon alleen in de werfkelder verblijven :D

https://www.funda.nl/koop...08-kromme-nieuwegracht-2/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/282/372_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/282/366_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/282/369_2160.jpg

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Nou, de vraag is niet óf het toenmalige hoofd van de welstandscommissie is omgekocht, maar voor hoeveel.

Man, man, man, daar wordt je niet vrolijk van.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Toen ik er in mijn studietijd vaak langs liep, dacht ik nog "ik zou er voor nog geen miljoen willen wonen!", gelukkig kan het net voor onder het miljoen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bitzer
Het interieur lijkt door een scheepstimmerbedrijf te zijn opgebouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:35
Jelte,89 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:13:
[...]

[Afbeelding]
Eerder een ledstrip achter het schilderij lijkt me. Een TV heeft nooit een rond wit snoer.
vanDaal schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:11:
Iedereen die in Utrecht woont, zal dit huis wel kennen. Je kunt het nu kopen :) . Je moet niet op je privacy gesteld zijn, of gewoon alleen in de werfkelder verblijven :D

https://www.funda.nl/koop...208-kromme-nieuwegracht-2
980K voor deze onverwarmbare ellende met het afwerkingsniveau van een jaren-80 caravan? Respect als je het er voor krijgt. _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door RonJ op 23-11-2023 10:29 ]

All-electric.

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:45
Wat nou vorige eeuw? Elektrisch koken! Helemaal nu, helemaal duurzaam. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:41
Truus01 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:51:
[...]

Wat nou vorige eeuw? Elektrisch koken! Helemaal nu, helemaal duurzaam. :P
Nee hoor is een gaspit...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• procaliber
Een boerderij in mijn dorp staat te koop, op een mooi plekje naast de Dinkel

https://www.landelijk-won...vRhPLx1dNhKAGnxXEI6EUAyRg

Moet natuurlijk wel het één en ander aan gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k52IQ8ZboRDVKYZWch7pztjplRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2u6roxCJYusuwo0JITcoNwZF.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet niet of dit te eten is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWYQGL-_Vr1sZkiNIUEyThQxGvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5y0w5mlzdewFgXl3fgFuzT2L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:34
RonJ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:25:
[...]

[...]

980K voor deze onverwarmbare ellende met het afwerkingsniveau van een jaren-80 caravan? Respect als je het er voor krijgt. _/-\o_
Met gratis vochtplekken in de keuken, wat een ellende :X

K to the KillaZ

• fiftyhillswest
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:10
KillaZ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:03:
[...]

Met gratis vochtplekken in de keuken, wat een ellende :X
Let ook op dat het waarschijnlijk allemaal oude foto's zijn. Op de foto's is alleen het topje van de Dom in de steigers terwijl deze momenteel nog steeds volledig onzichtbaar is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:18
Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:25:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x85bqrHJdoJ2vobKgjaAK7nXF0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y4CvbwsIkPv9RBKRykXB0sFx.jpg?f=fotoalbum_large
Als ik die dakgoot rechts zie, verbaast het me niet dat er lekkage is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HvdBent
  • Laatst online: 11:48
Rubbergrover1 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:38:
[...]

[Afbeelding]
Als ik die dakgoot rechts zie, verbaast het me niet dat er lekkage is.
dat is de omtimmering, niet de goot zelf ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HvdBent
procaliber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:58:

Ik weet niet of dit te eten is:

[Afbeelding]
ja hoor, is gewoon ingemaakt, zo lang er geen (niet te veel) licht en lucht bij komen blijven ze eetbaar

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:18
HvdBent schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:20:
[...]

dat is de omtimmering, niet de goot zelf ;-)
offtopic:
Snap ik, maar als dat zo los gaat, dan zou ik er vanuit gaan dat de kans erg groot is dat dit komt door lekkage in de goot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvdBent
Rubbergrover1 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:51:
[...]

offtopic:
Snap ik, maar als dat zo los gaat, dan zou ik er vanuit gaan dat de kans erg groot is dat dit komt door lekkage in de goot.
ah ok, kan ook lamme schroefjes zijn, die trespa troep wordt vaak maar zo-zo vastgezet....

• kleijn1985
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:23
procaliber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:58:

[Afbeelding]
Rare manier van adverteren, 600.000 is dus alleen de "vervallen" boerderij :X

De vraagprijs betreft een prijsindicatie voor het erf op 1 hectare.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:20
Wat een lef! Half miljoen voor dit tegen een bouwval schurende gedrocht??? Alles moet gestript worden en verbouwd worden. De mensheid is werkelijk alle schaamte voorbij. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:45
HvdBent schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:21:
[...]

ja hoor, is gewoon ingemaakt, zo lang er geen (niet te veel) licht en lucht bij komen blijven ze eetbaar
En ik denk ook nog eens verrassend lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

RonJ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:25:
[...]

Eerder een ledstrip achter het schilderij lijkt me. Een TV heeft nooit een rond wit snoer.

[...]
Zeker wel. Bijvoorbeeld deze: uitvoering: Samsung The Frame LS03A 85" Zwart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCjfqnZvf2dTggAKP9yU-uJx-sk=/i/2004699356.jpeg

[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 23-11-2023 19:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Al weer of nog steeds, that's the question... :z

Lucky0wn in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bitzer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/779eb01ed51fdeb0b8d71f50166fd98c0c350743/?url=https%3A%2F%2Fcloud.funda.nl%2Fvalentina_media%2F096%2F876%2F464_2160.jpgAfbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/282/400_1440.jpg
Het is wel heel toevallig dat er nog steeds dezelfde fietsen staan er dezelfde dame met de gele broek en de rugzak loopt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Bitzer schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:42:
[...]
[Afbeelding][Afbeelding]
Het is wel heel toevallig dat er nog steeds dezelfde fietsen staan er dezelfde dame met de gele broek en de rugzak loopt.
Dat moet dan de bewoner zijn.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dit moet wel het logeeradres van Sinterklaas zijn...! <+:)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/292/895_2160.jpg

Leuk setje speakers ook wel...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/253/304_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...n-brederodelaan-3/#foto-1

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:48

paQ

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
waar zitten die 123 meters :?
Een tiny house lijkt nog ruimer. Dit is echt behelpen zeg...

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Fiber

Fiber

paQ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:51:

[...]

Waar zitten die 123 meters :?

[...]
Geen idee, ik kom tot een kleine 90 m2. Ik denk dat ze alle halletjes, overlopen en trappenhuizen meetellen. Dan kom je een heel eind inderdaad. O-)

De BG is ruim genoeg voor mij, de rest is inderdaad allemaal kleine hokjes...

Dit pand lijkt me dan wel weer geinig als B&B trouwens. :z

[ Voor 18% gewijzigd door Fiber op 23-11-2023 21:09 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik lees altijd leuk mee in dit topic, nooit de behoefte gehad om iets zelf te plaatsen of te reageren maar dit is de lelijkste woning die ik in dit topic ooit heb gezien.
Twhomp schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:20:
Nou, de vraag is niet óf het toenmalige hoofd van de welstandscommissie is omgekocht, maar voor hoeveel.

Man, man, man, daar wordt je niet vrolijk van.
Trouw schreef over ‘het kleinste huis van Utrecht’ bij de oplevering in 2002: “De Utrechtse welstandscommissie keurde de tekeningen aanvankelijk goed, maar even later bepaalde de rechter dat Sluijmer niet mocht bouwen omdat hij zelf een zetel in de welstandscommissie bekleedde. De schijn van partijdigheid werd gewekt.” De bouwvergunning werd ingetrokken maar in 2002 velde de Raad van State het oordeel dat de bouwvergunning weer geldig was.
Bron

[ Voor 38% gewijzigd door Notlupus op 24-11-2023 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:06:
[...]

Dit pand lijkt me dan wel weer geinig als B&B trouwens. :z
Dan moet je daar wel een vergunning voor kunnen krijgen, en daarvoor moet je o.a. aan alle eisen vwb brandveiligheid en toegankelijkheid voldoen. Denk dat ze die voor zo'n oud pand niet zo snel zullen geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:45:

[Afbeelding]
Voor in het topic "Wat er nou weer voor een paard te koop staat" ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

u_nix_we_all schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:31:
[...]

Voor in het topic "Wat er nou weer voor een paard te koop staat" ?
"Welke Bokker woont hier...?" zou natuurlijk ook nog kunnen... <3 *; <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:45:

[Afbeelding]

Leuk setje speakers ook wel...:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...n-brederodelaan-3/#foto-1

Je kan aan de huizen wel zien wie de baas is en wie de knecht.
https://www.zande.nl/aanb...7389057-Tullensstraat-15/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mijn hemel! Wie laat er nou zo'n vreselijk patserpaleis met wit marmeren vloeren en gouden kranen bouwen om er dan niet zelf te gaan wonen...? 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/365/573_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/365/532_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/365/521_2160.jpg

Meer van hetzelfde: https://www.funda.nl/koop...van-wemeldinge-17/#foto-1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:48

ThePsycho

Biertje?

Fiber schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:13:
Mijn hemel! Wie laat er nou zo'n vreselijk patserpaleis met wit marmeren vloeren en gouden kranen bouwen om er dan niet zelf te gaan wonen...? 7(8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gezien hoe het half is afgewerkt lijkt t wel alsof t geld op was om het af te maken. (Heb in dit segment raar genoeg wel gehoord van mensen die t maar net rond kregen om te bouwen 8)7 )

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Fiber schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:13:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Leuk huis!
Eindelijk weer iemand die zijn nek boven het maaiveld durft uit te steken _/-\o_

Wat is er mis met het marmer?
Mijn vrouw wil ook alleen maar wit :+
Soms moeten mannen geven en nemen bij de bouw van een huis O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Notlupus schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:02:

Trouw schreef over ‘het kleinste huis van Utrecht’ bij de oplevering in 2002: “De Utrechtse welstandscommissie keurde de tekeningen aanvankelijk goed, maar even later bepaalde de rechter dat Sluijmer niet mocht bouwen omdat hij zelf een zetel in de welstandscommissie bekleedde. De schijn van partijdigheid werd gewekt.” De bouwvergunning werd ingetrokken maar in 2002 velde de Raad van State het oordeel dat de bouwvergunning weer geldig was.
Bron
Die zaak stinkt dus.

Maar de vraag is dan niet meer wie er omgekocht is bij de welstandscommissie, maar wie er omgekocht is bij de Raad van State.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

nokiaan958GB schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:39:
[...]

Leuk huis!
Eindelijk weer iemand die zijn nek boven het maaiveld durft uit te steken _/-\o_

Wat is er mis met het marmer?
Mijn vrouw wil ook alleen maar wit :+
Soms moeten mannen geven en nemen bij de bouw van een huis O-)
Tuurlijk. Allemaal prima, maar waarom het dan te koop zetten voordat er ook maar een dag in gewoond is? Ik bedoel, dit is niet een standaard rijtjeshuis uit een bouwproject en ook geen simpele cataloguswoning met een vrij neutrale uitstraling, maar behoorlijk naar iemands specifieke smaak en wensen gebouwd lijkt mij. Dan wil je er toch minstens een paar jaar van genieten of zo? Kan natuurlijk een trieste reden hebben: Scheiding, faillissement, of erger.

En dan nog. Een garage voor maar één auto bij zo'n huis, geen zwembad of andere luxe, veel te kleine kavel voor zo'n groot huis, wel een open haard maar ik lees niks over warmtepompen, zonnepanelen etc. En kijk eens op Streetview en op de kadastrale kaart: Er zijn rijtjeshuizen die meer ruimte en privacy hebben... O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/183/365/575_2160.jpg

Maar goed, smaken verschillen gelukkig... :>

Pagina: 1 ... 93 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.