*kijkt naar fotos van kavel*ThePsycho schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:25:
Deze kavel in Driebergen is na aankoop direct weer in de verkoop:
[Afbeelding]
***members only***
*kijkt naar username*
*rent weg*
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*kijkt naar fotos van kavel*ThePsycho schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:25:
Deze kavel in Driebergen is na aankoop direct weer in de verkoop:
[Afbeelding]
***members only***
Ja, want je zal tijdens de Apocalyps toch maar verlegen zitten om geurstokjes (rechtsboven op de kast)Fiber schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:41:
[...]
Best leuk huis hoor, als je het een beetje aankleedt. En de tuin is ook niet verkeerd. Wel een beetje doomsday preppers daar...:
[Afbeelding]
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
of de hele grote fles whiskey er naastTheOmen schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:55:
[...]
Ja, want je zal tijdens de Apocalyps toch maar verlegen zitten om geurstokjes (rechtsboven op de kast)
Jij woont in de stad zeker?Fiber schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:41:
[...]
Wel een beetje doomsday preppers daar...:
[...]
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Hoezo? Misschien heeft schoonmoeder er wel model voor gestaan.HvdBent schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:40:
[...]
Ik zou dat andere schilderij niet in de woonkamer hangen (behalve als schoonmoe langskomt, is ze meteen weer weg)
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Welke TweakerWillem30 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:56:
https://www.funda.nl/koop...an-van-galenplantsoen-11/
Vrijstaande villa die nogal gedateerd is:
[Afbeelding]
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Gaan we dat nu bij elke foto van een PC zeggen? Ik vind dit nou niet bepaald een typische 'Tweaker' kamer..
inderdad. niet tweaker wardig. oude leem zoals we hier zouden zeggen, oftewel vertaald, oude zooi.Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:21:
[...]
Gaan we dat nu bij elke foto van een PC zeggen? Ik vind dit nou niet bepaald een typische 'Tweaker' kamer..
Wel mooi dat al die prachtige oude details bewaard zijn gebleven.Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
Mijn droomhuis aller tijden in mijn geboortedorp staat te koop. Hoe vaak ik hier niet langs ben gefietst als kind, puber en volwassene.. Geen hele gekke dingen verder, maar wat een waanzinnig huis.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/hillegom/huis-42301727-sixlaan-4/
[ Voor 44% gewijzigd door eagle00789 op 21-11-2023 13:28 ]
Verwijderd
Die willen wel, maar waarschijnlijk niet voor die prijs. De laatste keer dat ik een projectontwikkelaar particulier grond zag aankomen, was toen er toch al definitieve bouwplannen lagen en dus ook al infra. Toen kon hij een strookje bijkopen van een handjevol particulieren en een extra rijtje bouwen zonder hoge extra kosten.Sport_Life schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:53:
[...]
Verbaasd mij dat er geen ontwikkelaar toehapt die daar 10 luxe woningen neer zet.
300m2, goothoogte van 4 en nokhoogte van 7 (dus maar 2 verdiepingen) dat wordt dus maximaal een 2 onder 1 kap idee.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:05:
[...]
Die willen wel, maar waarschijnlijk niet voor die prijs. De laatste keer dat ik een projectontwikkelaar particulier grond zag aankomen, was toen er toch al definitieve bouwplannen lagen en dus ook al infra. Toen kon hij een strookje bijkopen van een handjevol particulieren en een extra rijtje bouwen zonder hoge extra kosten.
En projectontwikkelaars weten ook vaak snel genoeg wat ze wel of niet gaan mogen op zo'n perceel. De huidige eigenaar mocht niet meer dan 300m2 bebouwen voor een woning. Dat worden dan wel 10 heel kleine luxe woningen als de gemeente niet zo vrijgevig is.
blup
Al een bezichtiging gepland?Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
Mijn droomhuis aller tijden in mijn geboortedorp staat te koop. Hoe vaak ik hier niet langs ben gefietst als kind, puber en volwassene.. Geen hele gekke dingen verder, maar wat een waanzinnig huis.
[Afbeelding]
Als ik niet net een huis had gekocht, had ik dat zomaar kunnen doen..
Wat zou dat ding aan de deur zijn?Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
[Afbeelding]
Ik vind dat zo trashy... een beetje iedereen z'n tijd verspillen zodat je zelf lekker kan rondneuzen in het eigendom van een ander.Jannibal23 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:17:
Nou ja, ook al ga je het niet kopen, het is nu wel de kans om je droomhuis van binnen te bekijken toch?
blup
Koffiebonen maler.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Klopt. Daar valt niets te verdienen voor welke ontwikkelaar dan ook. Dit moet je gewoon voor jezelf kopen, "omdat het kan" en dan genoegen nemen met een heel riante bungalow met een enorme lap grond erbij voor je "prive park".Bezulba schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:08:
[...]
300m2, goothoogte van 4 en nokhoogte van 7 (dus maar 2 verdiepingen) dat wordt dus maximaal een 2 onder 1 kap idee.
De grond is geprijsd als bouwgrond waar je whatever kan bouwen. Maar met die restricties zie ik niet iemand snel toehappen, dan kan je echt veel beter voor dezelfde prijs krijgen en dan heb je nog een huis ook, ipv een kavel met een bouwval.
Dat is zeker een leuke wijk. Mijn Opa heeft lang in het Naarderheem gewoond, als we voor een groot rondje gingen dan kwamen we wel eens door die wijk. Mooie huizen, lekker rustig en je zit binnen 5 minuten op de A1 en hooguit 10 minuten in het centrum. Ik heb me nog ingeschreven voor een nieuwbouwproject in die wijk. Maar die gaat niet door heb ik het idee.Jasphur schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:27:
[...]
In deze wijk wilde ik vroeger altijd wonen toen ik nog in Bussum woondeZou er eigenlijk nog steeds geen nee tegen zeggen.
Sommige vinden dat ik hem moet afleren_Eend_ schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:35:
[...]
Dat is zeker een leuke wijk. Mijn Opa heeft lang in het Naarderheem gewoond, als we voor een groot rondje gingen dan kwamen we wel eens door die wijk. Mooie huizen, lekker rustig en je zit binnen 5 minuten op de A1 en hooguit 10 minuten in het centrum. Ik heb me nog ingeschreven voor een nieuwbouwproject in die wijk. Maar die gaat niet door heb ik het idee.
Je moet alleen wel je Gooische R oefenen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
hehe nu zie ik het ja, had hem op die plek niet verwacht
En net zo behandeld als de waterpomp in de hoek; foeilelijk grijs gespotenprocaliber schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:52:
[...]
hehe nu zie ik het ja, had hem op die plek niet verwacht
Dat leer je snel genoeg. Ik ben mijn Drentse accent en woordgebruik (Waar kom je weg?) na een paar jaar wonen in Utrecht alweer afgeleerd.Jasphur schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:43:
[...]
Sommige vinden dat ik hem moet aflerenGeboren en getogen maar echt gaan leven in Brabant. Dus een Gooische R met een Zachte G.. leuke combi. Woon nu in Overijssel, dus wellicht komt er nog een smaakje bij
Zo erg is/was je R niet, oud collegaJasphur schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:43:
[...]
Sommige vinden dat ik hem moet aflerenGeboren en getogen maar echt gaan leven in Brabant. Dus een Gooische R met een Zachte G.. leuke combi. Woon nu in Overijssel, dus wellicht komt er nog een smaakje bij
Koffie postbode!? Ik dacht zelf eerder aan een soort jaren-70 PTT Ring-deurbel-voorloper.
[ Voor 23% gewijzigd door RonJ op 21-11-2023 22:08 ]
All-electric.
... Zou dat dan niet juist de grap geweest zijnFanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:21:
[...]
[Jannibal23 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:12:
[...]
Al een bezichtiging gepland?
Wat hangt er nou aan die achterdeur, naast de pomp. Is dat een koffiemolen?
Van klussen krijg je grijze haren
Denk 300m2 grondoppervlakte. Ik ken geen 2kapper van 30x10m hoor.Bezulba schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:08:
[...]
300m2, goothoogte van 4 en nokhoogte van 7 (dus maar 2 verdiepingen) dat wordt dus maximaal een 2 onder 1 kap idee.
De grond is geprijsd als bouwgrond waar je whatever kan bouwen. Maar met die restricties zie ik niet iemand snel toehappen, dan kan je echt veel beter voor dezelfde prijs krijgen en dan heb je nog een huis ook, ipv een kavel met een bouwval.
Klopt, 300m2 grondoppervlak om te bouwen. En die 7m hoogte was nog wat op te rekken naar 7.8 van wat ik heb gehoord.JaMaaT schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:19:
[...]
Denk 300m2 grondoppervlakte. Ik ken geen 2kapper van 30x10m hoor.
Maar dan ook nog wel een bijgebouw bij van 150m2.
ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput
Het lijkt wel heel erg op een bankgebouw van de ING wat in Rijswijk (ZH) staat/stond (ben er al heel lang niet meer in de buurt geweest). Zou mij niet verbazen als dit een voormalige ING of zo is geweest._Eend_ schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:23:
Om toch maar even on-topic te blijven:
Een prachtige kantoorpand woning in 's-Heerenberg:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-oude-doetinchemseweg-1-a
Met een vraagprijs van 425k is het best goedkoop voor 150 m2. In sommige delen van het land kun je rustig een 1 voor de vraagprijs zetten zonder dat dat extreem veel lijkt. En het dak is nog lang niet vol, dus je kunt het nog volgooien met zonnepanelen
Voor de rest geen bijzonder huis, maar ik dacht wel even dat ik op Funda for Business terecht was gekomen.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Lekker Man!procaliber schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:17:
[...]
Wat zou dat ding aan de deur zijn?
[Afbeelding]
Een werkplaats met losse ruimtes voor hout, metaal, et cetera en waar je dag en nacht los kan? Ik zou ervoor tekenen.FinalBob schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:48:
"De bunker is voor vele doeleinden geschikt".. wat moet je in vredesnaam ermee? Escaperoom van maken?
Dat is ook de reden dat het spul nog bestaat. In die driehoek liggen veel bunkers en pogingen om ze op te ruimen leidden vooral tot veel gebroken ramen in de buurt, dus ze hebben het maar gelaten en de (toen) nieuwe huizen er bovenop gebouwd.pauldaytona schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:20:
En de muren en dak zijn 2 meter dik staat er, dat ruim je zo niet even op.
Prachtig mooi huis om mee te pronken voor als je al je schaapjes op het droge hebt.Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
[Afbeelding]
De basis is mooi en er lijkt niet veel echt permanent verprutst, maar er is toch ook wel het nodige geknutseld. Die aanbouw lijkt met kauwgom en spuug gebouwd en die ouderwetse badkamer, persplafonds en tapijtjes kunnen ook wel een opfrisbeurt gebruiken om het spul weer modern en comfortabel te maken. Daar moet echt nog wel behoorlijk wat geld in om het dezelfde statuur te geven als de rest.Fanta schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
[Afbeelding]
Een particulier die een villa wil bouwen op 300m2 verloopt een heel ander traject dan een ontwikkelaar die weet hoe de hazen lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:05:
[...]
Die willen wel, maar waarschijnlijk niet voor die prijs. De laatste keer dat ik een projectontwikkelaar particulier grond zag aankomen, was toen er toch al definitieve bouwplannen lagen en dus ook al infra. Toen kon hij een strookje bijkopen van een handjevol particulieren en een extra rijtje bouwen zonder hoge extra kosten.
En projectontwikkelaars weten ook vaak snel genoeg wat ze wel of niet gaan mogen op zo'n perceel. De huidige eigenaar mocht niet meer dan 300m2 bebouwen voor een woning. Dat worden dan wel 10 heel kleine luxe woningen als de gemeente niet zo vrijgevig is.
[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 22-11-2023 06:56 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik zit dat bestemmingsplan door te kijken maar de gemeente heeft hier wel een hele erge puzzel van gemaakt.ThePsycho schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:49:
[...]
Klopt, 300m2 grondoppervlak om te bouwen. En die 7m hoogte was nog wat op te rekken naar 7.8 van wat ik heb gehoord.
***members only***
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In plaats van een reserveband heeft die BMW gewoon een reserve Fiat 500woekele schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 22:37:
Leuk gedaan van de makelaar deze foto
[Afbeelding]
Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een oude Genist die ooit betrokken was bij het opblazen van zo'n soort bunker. Een enorme hoeveelheid explosieven er in gelegd (dit was vlak na de oorlog, toen keken ze nog niet zo nauw) en BOEM!.XOR schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:11:
[...]
Dat is ook de reden dat het spul nog bestaat. In die driehoek liggen veel bunkers en pogingen om ze op te ruimen leidden vooral tot veel gebroken ramen in de buurt, dus ze hebben het maar gelaten en de (toen) nieuwe huizen er bovenop gebouwd.
Toevallig heb ik laatst iemand gesproken die in die buurt woont en die vertelde me over zijn ongebruikelijke wijnkelder.Het bizarre is dat sommige bunkers dus half over twee percelen liggen, waarbij de ingang bij het ene huis ligt, maar de halve bunker op de grond van het andere. Die wijn ligt dus ook nog eens in de tuin van de buren.
Wat jammer, das wel een hele mooie volvo!Bitzer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:43:
Johan Willem Frisostraat 18 8933 BP Leeuwarden
Niet het huis maar de verlaten Volvo P1800ES op straat:
[Afbeelding]
Ook op streetview te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door BlueSS50 op 22-11-2023 11:13 ]
BlueSS50 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:04:
[...]
Wat jammer, das wel een hele mooie volvo!
Enig idee welk type?
Bitzer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:43:
[Afbeelding]
FG-49-GG, vorig jaar nog overgeschreven. Hij is gewoon verzekerd, dus kan de weg zo op. APK is niet meer nodig met een leeftijd van 50+ jaar.Bitzer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:43:
[Afbeelding]
Via streetview met oude datums: staat er al sinds aug 2022Bitzer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:43:
Ja, zonder kinderen. Zo kan ik het ookjakob558 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:08:
Niet 1, Niet 2, Maar 3(!) luister-/filmkamers!
En dan ook nog plek voor een slaapkamer.. Dit alles in het mooie Beverwijk, nabij Tata.
https://www.funda.nl/koop...is-42386970-klokbeker-33/
[ Voor 33% gewijzigd door Refrag op 22-11-2023 13:40 ]
You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910
[ Voor 5% gewijzigd door Luco op 22-11-2023 17:07 ]
Wat dacht je van die doorgezakte plank en vergeelde radiator?Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:18:
Mooi bed, zal wel lekker slapen...
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...2315435-julianastraat-11/
[ Voor 13% gewijzigd door Luco op 22-11-2023 17:24 ]
Dat maakt niks uit en werkt prima. Ik zou me eerder zorgen maken over al die lekkages langs de plafondrand...Luco schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:22:
Of de badkamer waar je afvoer van je wasmachine hoger zit dan je wasmachine zelf.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.
Vrijwel iedere kamer heeft wel sporen van lekkages, sommige kamers met scheuren in de muren en de buitengevel ziet er ook niet al te best uit. Mooi pareltje voor bieden vanaf 475k, ik sla een rondje overAndrehj schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:37:
[...]
Dat maakt niks uit en werkt prima. Ik zou me eerder zorgen maken over al die lekkages langs de plafondrand...
Stuntman bed!Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:18:
[Afbeelding]
Vergeet de pannen niet die schots en scheef op het dak liggenTijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:25:
[...]
Vrijwel iedere kamer heeft wel sporen van lekkages, sommige kamers met scheuren in de muren en de buitengevel ziet er ook niet al te best uit. Mooi pareltje voor bieden vanaf 475k, ik sla een rondje over
Ik verbaas me meer over een enorme wand om de tv weg te laten vallen. En dan staan er vervolgens 2 enorme speakerzuilen in de woonkamer.
Het is vooral bedrijfsmatig, heb ik het idee.jongetje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:02:
[...]
Ik verbaas me meer over een enorme wand om de tv weg te laten vallen. En dan staan er vervolgens 2 enorme speakerzuilen in de woonkamer.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Had zo mijn plek kunnen zijn als er geen WAF speelde. Die espressomachine is ook zeker niet mis.jakob558 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:08:
Niet 1
[Afbeelding]
Niet 2
[Afbeelding]
Maar 3(!) luister-/filmkamers!
[Afbeelding]
En dan ook nog plek voor een slaapkamer.. Dit alles in het mooie Beverwijk, nabij Tata.
https://www.funda.nl/koop...is-42386970-klokbeker-33/
Dit heb ik ook zo gedaan bij de verkoop van mijn pijpenla apartement. Maar toen wel gezorgd dat de lakens de dozen afdekken. Zelfs op de kijkdag stond het zo. Was een beetje tricky toen iemand er op ging zittenTijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:18:
[Afbeelding]
Bed? Da's een Porscha.Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:18:
[Afbeelding]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Er hangt hier tegenover zelfs nog een tv?!
Revive the guild!
Wel lekker kijken zo, als je op de bank zit...Jelte,89 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:13:
[...]
[Afbeelding]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Eerder een ledstrip achter het schilderij lijkt me. Een TV heeft nooit een rond wit snoer.Jelte,89 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:13:
[...]
[Afbeelding]
980K voor deze onverwarmbare ellende met het afwerkingsniveau van een jaren-80 caravan? Respect als je het er voor krijgt.vanDaal schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:11:
Iedereen die in Utrecht woont, zal dit huis wel kennen. Je kunt het nu kopen. Je moet niet op je privacy gesteld zijn, of gewoon alleen in de werfkelder verblijven
![]()
https://www.funda.nl/koop...208-kromme-nieuwegracht-2
[ Voor 41% gewijzigd door RonJ op 23-11-2023 10:29 ]
All-electric.
Wat nou vorige eeuw? Elektrisch koken! Helemaal nu, helemaal duurzaam.jongetje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:16:
En uitgeruste keuken volgens standaarden uit de vorige eeuw:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...2298484-veenkade-165-166/
Nee hoor is een gaspit...Truus01 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:51:
[...]
Wat nou vorige eeuw? Elektrisch koken! Helemaal nu, helemaal duurzaam.
Met gratis vochtplekken in de keuken, wat een ellendeRonJ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:25:
[...]
[...]
980K voor deze onverwarmbare ellende met het afwerkingsniveau van een jaren-80 caravan? Respect als je het er voor krijgt.
K to the KillaZ
Let ook op dat het waarschijnlijk allemaal oude foto's zijn. Op de foto's is alleen het topje van de Dom in de steigers terwijl deze momenteel nog steeds volledig onzichtbaar isKillaZ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:03:
[...]
Met gratis vochtplekken in de keuken, wat een ellende
Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:25:
[...]
Vrijwel iedere kamer heeft wel sporen van lekkages, sommige kamers met scheuren in de muren en de buitengevel ziet er ook niet al te best uit. Mooi pareltje voor bieden vanaf 475k, ik sla een rondje over
dat is de omtimmering, niet de goot zelf ;-)Rubbergrover1 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:38:
[...]
[Afbeelding]
Als ik die dakgoot rechts zie, verbaast het me niet dat er lekkage is.
ja hoor, is gewoon ingemaakt, zo lang er geen (niet te veel) licht en lucht bij komen blijven ze eetbaarprocaliber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:58:
Een boerderij in mijn dorp staat te koop, op een mooi plekje naast de Dinkel
https://www.landelijk-won...vRhPLx1dNhKAGnxXEI6EUAyRg
Moet natuurlijk wel het één en ander aan gebeuren.
Ik weet niet of dit te eten is:
[Afbeelding]
HvdBent schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:20:
[...]
dat is de omtimmering, niet de goot zelf ;-)
ah ok, kan ook lamme schroefjes zijn, die trespa troep wordt vaak maar zo-zo vastgezet....Rubbergrover1 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:51:
[...]
offtopic:
Snap ik, maar als dat zo los gaat, dan zou ik er vanuit gaan dat de kans erg groot is dat dit komt door lekkage in de goot.
Rare manier van adverteren, 600.000 is dus alleen de "vervallen" boerderijprocaliber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:58:
Een boerderij in mijn dorp staat te koop, op een mooi plekje naast de Dinkel
https://www.landelijk-won...vRhPLx1dNhKAGnxXEI6EUAyRg
Moet natuurlijk wel het één en ander aan gebeuren.
[Afbeelding]
Wat een lef! Half miljoen voor dit tegen een bouwval schurende gedrocht??? Alles moet gestript worden en verbouwd worden. De mensheid is werkelijk alle schaamte voorbij.Tijgertje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:18:
[Afbeelding]
En ik denk ook nog eens verrassend lekker.HvdBent schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:21:
[...]
ja hoor, is gewoon ingemaakt, zo lang er geen (niet te veel) licht en lucht bij komen blijven ze eetbaar
Zeker wel. Bijvoorbeeld deze: uitvoering: Samsung The Frame LS03A 85" ZwartRonJ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:25:
[...]
Eerder een ledstrip achter het schilderij lijkt me. Een TV heeft nooit een rond wit snoer.
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 23-11-2023 19:28 ]
Al weer of nog steeds, that's the question...vanDaal schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:11:
Iedereen die in Utrecht woont, zal dit huis wel kennen. Je kunt het nu kopen. Je moet niet op je privacy gesteld zijn, of gewoon alleen in de werfkelder verblijven
![]()
https://www.funda.nl/koop...08-kromme-nieuwegracht-2/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:34:
[...]
Al weer of nog steeds, that's the question...![]()
Lucky0wn in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"
Dat moet dan de bewoner zijn.Bitzer schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:42:
[...]
[Afbeelding][Afbeelding]
Het is wel heel toevallig dat er nog steeds dezelfde fietsen staan er dezelfde dame met de gele broek en de rugzak loopt.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
waar zitten die 123 metersvanDaal schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:11:
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Geen idee, ik kom tot een kleine 90 m2. Ik denk dat ze alle halletjes, overlopen en trappenhuizen meetellen. Dan kom je een heel eind inderdaad.
[ Voor 18% gewijzigd door Fiber op 23-11-2023 21:09 ]
Ik lees altijd leuk mee in dit topic, nooit de behoefte gehad om iets zelf te plaatsen of te reageren maar dit is de lelijkste woning die ik in dit topic ooit heb gezien.vanDaal schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:11:
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Trouw schreef over ‘het kleinste huis van Utrecht’ bij de oplevering in 2002: “De Utrechtse welstandscommissie keurde de tekeningen aanvankelijk goed, maar even later bepaalde de rechter dat Sluijmer niet mocht bouwen omdat hij zelf een zetel in de welstandscommissie bekleedde. De schijn van partijdigheid werd gewekt.” De bouwvergunning werd ingetrokken maar in 2002 velde de Raad van State het oordeel dat de bouwvergunning weer geldig was.Twhomp schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:20:
Nou, de vraag is niet óf het toenmalige hoofd van de welstandscommissie is omgekocht, maar voor hoeveel.
Man, man, man, daar wordt je niet vrolijk van.
[ Voor 38% gewijzigd door Notlupus op 24-11-2023 14:06 ]
Dan moet je daar wel een vergunning voor kunnen krijgen, en daarvoor moet je o.a. aan alle eisen vwb brandveiligheid en toegankelijkheid voldoen. Denk dat ze die voor zo'n oud pand niet zo snel zullen geven.Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:06:
[...]
Dit pand lijkt me dan wel weer geinig als B&B trouwens.
Voor in het topic "Wat er nou weer voor een paard te koop staat" ?Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:45:
Dit moet wel het logeeradres van Sinterklaas zijn...!![]()
[Afbeelding]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
"Welke Bokker woont hier...?" zou natuurlijk ook nog kunnen...u_nix_we_all schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:31:
[...]
Voor in het topic "Wat er nou weer voor een paard te koop staat" ?
Je kan aan de huizen wel zien wie de baas is en wie de knecht.Fiber schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:45:
Dit moet wel het logeeradres van Sinterklaas zijn...!![]()
[Afbeelding]
Leuk setje speakers ook wel...:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...n-brederodelaan-3/#foto-1
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Gezien hoe het half is afgewerkt lijkt t wel alsof t geld op was om het af te maken. (Heb in dit segment raar genoeg wel gehoord van mensen die t maar net rond kregen om te bouwenFiber schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:13:
Mijn hemel! Wie laat er nou zo'n vreselijk patserpaleis met wit marmeren vloeren en gouden kranen bouwen om er dan niet zelf te gaan wonen...?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer van hetzelfde: https://www.funda.nl/koop...van-wemeldinge-17/#foto-1
ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput
Leuk huis!Fiber schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:13:
Mijn hemel! Wie laat er nou zo'n vreselijk patserpaleis met wit marmeren vloeren en gouden kranen bouwen om er dan niet zelf te gaan wonen...?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer van hetzelfde: https://www.funda.nl/koop...van-wemeldinge-17/#foto-1
Die zaak stinkt dus.Notlupus schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:02:
Trouw schreef over ‘het kleinste huis van Utrecht’ bij de oplevering in 2002: “De Utrechtse welstandscommissie keurde de tekeningen aanvankelijk goed, maar even later bepaalde de rechter dat Sluijmer niet mocht bouwen omdat hij zelf een zetel in de welstandscommissie bekleedde. De schijn van partijdigheid werd gewekt.” De bouwvergunning werd ingetrokken maar in 2002 velde de Raad van State het oordeel dat de bouwvergunning weer geldig was.
Bron
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Tuurlijk. Allemaal prima, maar waarom het dan te koop zetten voordat er ook maar een dag in gewoond is? Ik bedoel, dit is niet een standaard rijtjeshuis uit een bouwproject en ook geen simpele cataloguswoning met een vrij neutrale uitstraling, maar behoorlijk naar iemands specifieke smaak en wensen gebouwd lijkt mij. Dan wil je er toch minstens een paar jaar van genieten of zo? Kan natuurlijk een trieste reden hebben: Scheiding, faillissement, of erger.nokiaan958GB schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:39:
[...]
Leuk huis!
Eindelijk weer iemand die zijn nek boven het maaiveld durft uit te steken![]()
Wat is er mis met het marmer?
Mijn vrouw wil ook alleen maar wit![]()
Soms moeten mannen geven en nemen bij de bouw van een huis
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq