Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.716 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
dreamscape schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:18:
[...]

Zo te zien is er een luik bovenaan de trap, dus als je die dichtklapt kun je bij de wasmachine. Best praktisch bedacht. ;)
Zie dat nu pas ja. Dat hele Luik rechts kan naar beneden. Dat is wel top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
[...]

Zo te zien is er een luik bovenaan de trap, dus als je die dichtklapt kun je bij de wasmachine. Best praktisch bedacht. ;)
Verrek goed gespot! Zie het nu pas. De hele trapleuning en al gaat mee. Je ziet het niet in eerste instantie. Dat is idd wel slim bedacht!
Giel schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:21:
[...]

Zie dat nu pas ja. Dat hele Luik rechts kan naar beneden. Dat is wel top!
Juistem! Met trapleuning en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bitzer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:49:
Dan zou ik liever voor hetzelfde geld en op eigen grond dit kleine geflipte huisje in Terneuzen kopen.

[Afbeelding]

Opvallend is nog dat niet de gehele achtertuin op de eigen grond ligt.
Hoe kom je tot die conclusie?
Gevoelsmatig denk ik dat de makelaar vergeten is om perceel 3871 toe te voegen aan de advertentie, anders kan je ook geen vrije achterom hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
nokiaan958GB schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:58:
deze moderne drive-in-woning dichtbij Drachten kan me wel bekoren
al had ik iets meer contrast in de kleurstelling ook niet verkeerd gevonden :+
https://www.funda.nl/koop...is-42376930-titelroas-17/
Dit is toch geen drive-in woning? Dan is een gemiddelde twee-onder-een-kap ook een drive-in woning :+

Het hele concept van een drive-in woning is dat je een inpandinge berging/garage hebt en dan de woonlaag daarboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:07

Redcoil

Polyinterpretabel

chim0 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:00:
[...]

Verrek goed gespot! Zie het nu pas. De hele trapleuning en al gaat mee. Je ziet het niet in eerste instantie. Dat is idd wel slim bedacht!

[...]

Juistem! Met trapleuning en al.
Idd, grappig bedacht wel. Alleen het idee van een trapleuning is dat je je beet kunt houden of evt. vast kan grijpen mocht je van de trap vallen toch? Als je dan net die leuning daar beetgrijpt heb je daar niet zoveel aan als je valt denk ik. :+

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 14:12
Napo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:11:
[...]

Hoe kom je tot die conclusie?
Gevoelsmatig denk ik dat de makelaar vergeten is om perceel 3871 toe te voegen aan de advertentie, anders kan je ook geen vrije achterom hebben.
1) Kijk bij kadastraal op het kaartje onder in de Funda advertentie
2) Check op kadastralekaart.com waar dat stukje word aangegeven als "Geen adressen in dit perceel".

De makelaar hoort gewoon dit soort zaken op een rijtje te hebben. Als het er niet bij staat hebben we het niet.
Er zijn daar meer woningen met zo'n situatie, bij Tholensstraat 64 is het helemaal apart, een schuine punt doorsnijdt het achtererf van 62.

Bij de buren van 60 is het weer wel een geheel kadastraal grondstuk.

Je kan wel achterom volgens de makelaar.

Nu ik die foto's nog eens bekijk lijkt het er wel op dat er achter de woning ooit nog een aanbouw heeft gestaan:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/917/557_1440.jpg
De betonnen vloer en de stalen balk wijzen daar op. En links is dan een afstapje te zien van een toenmalige achteruitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:37
[...]

Totdat je het luik dichtklapt, en de wasmachine gaat wandelen zoals @chim0 vreest, en je het luik niet meer open krijgt.

Zijn je sokken voor eeuwig verloren :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Redcoil schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:40:
[...]

Idd, grappig bedacht wel. Alleen het idee van een trapleuning is dat je je beet kunt houden of evt. vast kan grijpen mocht je van de trap vallen toch? Als je dan net die leuning daar beetgrijpt heb je daar niet zoveel aan als je valt denk ik. :+
Klopt, alleen ik denk dat het scharnier waarmee ie opengaat soort van knikt en vast komt te zitten waardoor het luik open blijft staan. Dat zwarte dingetje wat je ziet op de foto. Maar ja, dat is net genoeg om dat luik open te houden. Als idd een volwassen man van 80/90kg van de trap dondert, zal zo'n scharnier en luik weinig helpen om je tegen te houden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:09
chim0 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:47:
[...]

Klopt, alleen ik denk dat het scharnier waarmee ie opengaat soort van knikt en vast komt te zitten waardoor het luik open blijft staan. Dat zwarte dingetje wat je ziet op de foto. Maar ja, dat is net genoeg om dat luik open te houden. Als idd een volwassen man van 80/90kg van de trap dondert, zal zo'n scharnier en luik weinig helpen om je tegen te houden. :D
Dat bovenste deel moet je niet zien als trapleuning, maar als handvat om het luik dicht te trekken. En anders maak je bovenaan even een extra grendel om het ding op zijn plek te houden. Dat is allemaal niet zo lastig...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Bitzer schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:40:
[...]

1) Kijk bij kadastraal op het kaartje onder in de Funda advertentie
2) Check op kadastralekaart.com waar dat stukje word aangegeven als "Geen adressen in dit perceel".
Beide punten geven niet aan dat het perceel (3871) er niet bij hoort, dat parceel heeft natuurlijk geen adressen.
De makelaar hoort gewoon dit soort zaken op een rijtje te hebben. Als het er niet bij staat hebben we het niet.
Eens, maar ook makelaars maken nog wel eens een foutje, ga je het kopen zou ik het expliciet valideren dat het perceel erbij zit
Er zijn daar meer woningen met zo'n situatie, bij Tholensstraat 64 is het helemaal apart, een schuine punt doorsnijdt het achtererf van 62.

Bij de buren van 60 is het weer wel een geheel kadastraal grondstuk.

Je kan wel achterom volgens de makelaar.
Dan is dus voornamelijk de vraag waarom het ooit gesplitst is en of dat niet net zo goed samengevoegd kan worden. Gevoelsmatig - op basis van de tekstuele beschrijving - lijkt het meer een fout bij de advertentie dan wat anders. Hell, dat was bij mijn woning ook door wat rare kadestrale splitsingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zwartoog schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Totdat je het luik dichtklapt, en de wasmachine gaat wandelen zoals @chim0 vreest, en je het luik niet meer open krijgt.

Zijn je sokken voor eeuwig verloren :'(
Haha normaal gesproken wel, maar zo te zien is het in dit geval een moderne SAMSUNG wasmachine, die trilt vrijwel niet. Mijn ex had er ook zo één. Verbazingwekkend stil en trilvrij. Hij stond alleen op zolder op een houten vloer (jaren 70 woning) waardoor je hem wel licht hoorde, maar ik denk op een betonnen vloer dat je hem bijna niet hoort. Hier staat ie ook op een houten "vloer" dus je zal hem wel horen maar echt dansen zal ie niet doen, denk ik.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:27

SeatRider

Hips don't lie

2Bond schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 17:06:
[...]

Met het gevaar dat het teveel offtopic is: Tiny houses toch juist niet. Die tiny houses hebben altijd wel een maximale tuin (deze valt wat mee). Toch veel efficiënter om een flat te bouwen met een hele hoop appartementen voor de woningnoot?
Nieuw van Duyvis, Woningnootjes!

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-CcYzmYkk7ME/Vt5Yn-_7GoI/AAAAAAArYws/6Bg0_t0MnOo/s1600/tape74-05034.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door SeatRider op 26-10-2023 09:53 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
Napo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:49:
[...]

Beide punten geven niet aan dat het perceel (3871) er niet bij hoort, dat parceel heeft natuurlijk geen adressen.

[...]

Eens, maar ook makelaars maken nog wel eens een foutje, ga je het kopen zou ik het expliciet valideren dat het perceel erbij zit

[...]

Dan is dus voornamelijk de vraag waarom het ooit gesplitst is en of dat niet net zo goed samengevoegd kan worden. Gevoelsmatig - op basis van de tekstuele beschrijving - lijkt het meer een fout bij de advertentie dan wat anders. Hell, dat was bij mijn woning ook door wat rare kadestrale splitsingen.
Het lijkt me dan eerder dat er ooit een stukje bijgekomen is maar verder weet ik het ook niet, alleen dat wat de kadastrale kaart aangeeft. Als je het perse wilt weten kan je de makelaar vragen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
dreamscape schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:49:
[...]

Dat bovenste deel moet je niet zien als trapleuning, maar als handvat om het luik dicht te trekken. En anders maak je bovenaan even een extra grendel om het ding op zijn plek te houden. Dat is allemaal niet zo lastig...
Mja, een beetje allebei. In principe is het een verlenging van de normale trapleuning want je gaat hem niet van beneden dichtrekken want dan kan je niet meer bij je wasmachine. Dus je doet hem in principe alleen dicht wanneer je met die wasmachine bezig bent dus dan sta je boven, maar dat kan ook door de planken beet te pakken en een jets te geven. Of je doet hem idd dicht wanneer je een was aanzet en je gaat de deur uit. Kan ie iig niet gaan dansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Bitzer schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:01:
[...]
Het lijkt me dan eerder dat er ooit een stukje bijgekomen is maar verder weet ik het ook niet, alleen dat wat de kadastrale kaart aangeeft. Als je het perse wilt weten kan je de makelaar vragen hoe het zit.
Mij boeit het niet, dat pand zal ik nooit kopen ;)

Het gaat voornamelijk over de perceptie die gecreeert wordt dat het kadastrale stuk er expliciet niet bij hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daan2609
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Voor wie van afhaalchinees houdt :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9W2x9sDn8Pnyernx4TzZca6p510=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9lV4ZRJFXbuOKi0OYqmtKBsb.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHuFnAD2Y5UGatwJ0B5A3yK_ODc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rknk2rnkruEBzrsxpC3Upy8Q.jpg?f=fotoalbum_large
compleet met keuken en inventaris,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhOl9QqfqtZd6WHwDVwQqmTKZcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABfRkQDDLREfW8YAvFeE7j28.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...18585-j-f-kennedyplein-4/

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:52
Voor wie van afhaalchinees houdt, moet daar dus niet gaan wonen, want hij is weg :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
https://www.funda.nl/koop...ngin-astrid-boulevard-68/

Wellicht niet heel bijzonder (behalve dan 4 miljoen voor zo'n 200m2), maar in dit appartement woont Louis van Gaal blijkbaar. Hij woont eigenlijk in Portugal dus dit appartement kan verkocht worden blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/810/576_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/810/597_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:20
Spikeee schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:28:
[...]

Ik ben daar in het begin redelijk bij betrokken geweest. een de dingen die ik opmerkte was de hoge kosten. De gemeente wilt perse dat een professionele partij er tussen zit. Dan heb je dus een bedrijf met zeg eens 5 werknemers, 2 directie salarissen etc aan basiskosten. Dat gecombineerd met een relatief kleine groep kom je dan op best serieuze kosten.
Additioneel ben je al snel 20k kwijt voor het object. Als je zelf minder kan dan al snel 30K.

Alles bij elkaar gecombineerd kwam ik al snel op getallen uit van 800 euro per maand. wat ikzelf erg fors vind.
Dan ben je zelfs met een hypotheek bij de huidige rentebedragen beter uit.
Beetje off topic maar ik vraag me af wat die 5 werknemers dan de hele dag doen????
Ook al zou het maar 1 persoon zijn. Waarom heb je die nodig om zo'n wijkje "in de lucht" te houden??
Welk risico heeft de gemeente daarmee af willen dekken?

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:45
Grootste probleem met zulke panden is dat ze vaak alleen aan de voorkant glas/daglicht hebben. Lastig om daar een bruikbare en leefbare indeling van te maken voor een woning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spikeee
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13:32
CvP_tweakers schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:45:
[...]

Beetje off topic maar ik vraag me af wat die 5 werknemers dan de hele dag doen????
Ook al zou het maar 1 persoon zijn. Waarom heb je die nodig om zo'n wijkje "in de lucht" te houden??
Welk risico heeft de gemeente daarmee af willen dekken?
Gemeente wilt in feite dat die partij alles doet handhaven, selectie van de mensen, alle administratieve zaken etc. Zodat de gemeente maar 1 partij heeft waar ze meer moeten praten i.p.v. 30 individuen. Zoals bij alles in Nederland zal er voldoende bureaucratie bijkomen wat voor veel bezigheidstherapie zorgt en overhead -> geld

Men is vooral bang dat het een trailer park wordt. Het moet leuk uitzien zodat de gemeente zich kan profileren dat ze "wat doen" tegen de woningnood en hoe fantastisch het allemaal is.De bewoners staan in mijn inziens niet op de 1e maar op de 3e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Die omschrijving erbij ook. dan weer huis dan weer House om het maar fantastisch te laten klinken voor een bezemkast tegen woekerprijzen.
Leuk als starter op de markt 8)7 :X

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:55
chim0 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:50:
[...]

Haha normaal gesproken wel, maar zo te zien is het in dit geval een moderne SAMSUNG wasmachine, die trilt vrijwel niet. Mijn ex had er ook zo één. Verbazingwekkend stil en trilvrij. Hij stond alleen op zolder op een houten vloer (jaren 70 woning) waardoor je hem wel licht hoorde, maar ik denk op een betonnen vloer dat je hem bijna niet hoort. Hier staat ie ook op een houten "vloer" dus je zal hem wel horen maar echt dansen zal ie niet doen, denk ik.
nou, de mijne trilt wel degelijk hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Spikeee schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:51:
[...]
Men is vooral bang dat het een trailer park wordt.
Maar het is in feite toch ook een trailer park? Wel een trailer park voor "ons soort mensen", in plaats van voor trailer trash. Maar in essentie is een verzameling kleine tijdelijke woningen niet echt anders dan een trailer park.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:04
Rubbergrover1 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:12:
[...]

Maar het is in feite toch ook een trailer park? Wel een trailer park voor "ons soort mensen", in plaats van voor trailer trash. Maar in essentie is een verzameling kleine tijdelijke woningen niet echt anders dan een trailer park.
O jee laat het de tiny house fans maar niet horen. Ik heb eens de term stacaravan in zo een tiny house clubje laten vallen. Ik werd bijna met pek en veren besmeurd.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikeee
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13:32
Het moet vooral een leuk dingetje om je politiek en in de media mee te profileren zijn. Niet iets waarmee een partij of wethouder ook maar enig sinds negatief in het nieuws mee kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
evleerdam schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:39:

Wellicht niet heel bijzonder (behalve dan 4 miljoen voor zo'n 200m2), maar in dit appartement woont Louis van Gaal blijkbaar. Hij woont eigenlijk in Portugal dus dit appartement kan verkocht worden blijkbaar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Servicekosten ca. € 1045 per maand. 8)7

Nou ja, als je toch al een appartement van 4 miljoen kan betalen, maakt dat vast ook niet zoveel meer uit. En gezien onderstaande snap ik ook wel waar waarschijnlijk de helft al aan op gaat:
In de onderliggende parkeergarage bevinden zich een afgesloten royale garagebox met elektrische roldeur, voorzien van water, elektra en verwarming.

Privélift naar appartement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
MooDyBLueS schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:20:
[...]

Nou ja, als je toch al een appartement van 4 miljoen kan betalen, maakt dat vast ook niet zoveel meer uit. En gezien onderstaande snap ik ook wel waar waarschijnlijk de helft al aan op gaat:

[...]
Op een prijs van 4 miljoen vind ik 1045 per maand niet echt veel. Dat zou, teruggerekend naar een appartement van 4 ton, overeenkomen met 105 euro per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-09 13:48
MooDyBLueS schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:20:
[...]

[...]
Waarschijnlijk ook elk jaar schilderen met de zeelucht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:20
karel-jacobse schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:54:
[...]

Waarschijnlijk ook elk jaar schilderen met de zeelucht...
Welke kleur heeft zeelucht??

:) :)

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 23:23

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gegarandeerd dat Louis deze foto's eerst heeft goedgekeurd en bewust die foto met dat schilderij er tussen heeft laten staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Roest.

All-electric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Rubbergrover1 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:47:
[...]

Op een prijs van 4 miljoen vind ik 1045 per maand niet echt veel. Dat zou, teruggerekend naar een appartement van 4 ton, overeenkomen met 105 euro per maand.
en bij een appartement van 40k slechts een tientje

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Als je hier het spoor en de doorgaande weg wegdenkt, is het best kicke :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/986/256_2160.jpg

Wel een vet huis verder van binnen , en onderhoudsvriendelijke 'tuin'.
Ideaal voor Cees Momma. Vrijstaand en met je neus op het spoor.

https://www.funda.nl/koop...42374941-snijdersberg-29/

[ Voor 10% gewijzigd door paQ op 26-10-2023 15:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Deze is ook wel noemenswaardig. Alhoewel ik niet zo goed weet wat ik aan moet met "vrijblijvende aanbieding" en een dergelijk krap perceel voor zo'n huis.

Wel mooie renovatie verder!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/009/476_2160.jpg

Smartschakelaars en -thermostaatkranen :+
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/009/499_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/009/501_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/eys/huis-42385525-wezelderweg-22/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

paQ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:04:
Als je hier het spoor en de doorgaande weg wegdenkt, is het best kicke :P
[Afbeelding]

Wel een vet huis verder van binnen , en onderhoudsvriendelijke 'tuin'.
Ideaal voor Cees Momma. Vrijstaand en met je neus op het spoor.

https://www.funda.nl/koop...42374941-snijdersberg-29/
Prachtige omgeving, maar daar zie je dus niks van vanuit het huis, want je uitzicht zit aan de kant van het spoor. De door jouw getoonde kijkrichting is vanuit het huis nooit te zien door de buren die tegen je aan staan.

Tevens maken ze vermelding van een prachtig gewelfde kelder.
Maar foto zit er niet bij en tevens is die kelder slechts 3x3m volgens plattegrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Get!em schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

Prachtige omgeving, maar daar zie je dus niks van vanuit het huis, want je uitzicht zit aan de kant van het spoor. De door jouw getoonde kijkrichting is vanuit het huis nooit te zien door de buren die tegen je aan staan.

Tevens maken ze vermelding van een prachtig gewelfde kelder.
Maar foto zit er niet bij en tevens is die kelder slechts 3x3m volgens plattegrond.
yep
Varend door Nederland heb je hetzelfde effect. Dat je langs percelen komt en denkt mmoooaahhwww!!! :o
En dan kijk je de andere kant op (hun uitzicht) en dan staat er industrie bijv.

Nou is dit nog steeds niet heel vervelend natuurlijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ouN_aAliN8Az1FV1FZEVhRi7Dfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JjoCwr9SkgrWAwCJqeLgElF8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door paQ op 26-10-2023 15:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nu we toch in Limbabwe zijn...

Ik had deze ook nog niet voorbij zien komen:
https://www.funda.nl/koop/bunde/huis-42984290-pasweg-1-a/

Karakteristiek, met poort, maar de auto's eronder mogen dus niet van jezelf zijn...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/817/244_1440.jpg

Verder een best groot perceel en woonoppervlakte, en dat voor die prijs...

En 4 percelen zijn dus onderdeel van deze koop. Creatief aan elkaar gemaakt tot een geheel.

[ Voor 11% gewijzigd door Get!em op 26-10-2023 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
Get!em schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:27:
Nu we toch in Limbabwe zijn...

Ik had deze ook nog niet voorbij zien komen:
https://www.funda.nl/koop/bunde/huis-42984290-pasweg-1-a/

Karakteristiek, met poort, maar de auto's eronder mogen dus niet van jezelf zijn...
[Afbeelding]

Verder een best groot perceel en woonoppervlakte, en dat voor die prijs...

En 4 percelen zijn dus onderdeel van deze koop. Creatief aan elkaar gemaakt tot een geheel.
Alleen het separate kantoor heeft een eigen kavel. Dat is toch prima als je een kantoor(aan) huis wilt? Je loopt zo van voordeur naar voordeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

No Hands schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:33:
[...]

Alleen het separate kantoor heeft een eigen kavel. Dat is toch prima als je een kantoor(aan) huis wilt? Je loopt zo van voordeur naar voordeur.
Nee, je oprit achter is ook 2 percelen. En waarschijnlijk was vroeger 3451 ook 2 percelen, gezien de hobby ruimte een ander gebouw is met een 'huis' indeling. Verder nog een strookje middenin tegen de buren aan (waar die buren dus ramen hebben die direct in jouw tuin zitten).

Tuin hoort bij de advertentie, het huis met ramen hoort bij de buren. Trapje is dus later kadastraal toegevoegd aan het pand van de advertentie. Buren konden eerder om hun eigen huis heen lopen via dat pad langs de ramen als ik dat zo goed interpreteer.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/817/268_1440.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Get!em op 26-10-2023 15:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:31

timovd

Voorsprong door techniek

[...]

Dan wel reiskosten declareren.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[...]

Binnendoor/bovenlangs via de trap

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Potdimme wat een lekker uitzicht!

https://www.funda.nl/koop...omeyn-de-hooghestraat-28/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BfQC97n5BEMPUyRgmF63E7c1quA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fei9D4ZY4PakEqlFxpHNU6n9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:23
Ben ik de enige die David Spade in dat portret bij de TV ziet? :+
Verder wel leuk met die seizoenskiekjes!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BlauweHamer
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

wasda voor 'n poppenhuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:16:
[...]

Dit is toch geen drive-in woning? Dan is een gemiddelde twee-onder-een-kap ook een drive-in woning :+

Het hele concept van een drive-in woning is dat je een inpandinge berging/garage hebt en dan de woonlaag daarboven.
Dus ook als je drive-in-woning bijvoorbeeld 6 meter breed is dan wordt er op de begane grond niet gewoond en is je garage/berging zo'n 6 meter breed :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:55
nokiaan958GB schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:31:
[...]

Dus ook als je drive-in-woning bijvoorbeeld 6 meter breed is dan wordt er op de begane grond niet gewoond en is je garage/berging zo'n 6 meter breed :?
Ja. Je hebt dan de garage met daarnaast de gang. Daarachter kan eventueel een tuinkamer zitten. Boven is de woonverdieping. Zie ook Wikipedia: Drive-inwoning.
Een inpandige garage is niet wat een drive-in woning een drive-in woning maakt

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 26-10-2023 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mocht er iemand in de markt zijn en nog twijfelen: even €2,95 stukslaan op NPO Plus, want het appartement is uitgebreid in de documentaire geweest. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Je hebt alleen wel kans dat alle hondenbezitters uit de Spikvoorde buurt lekker even achter bij je komen lopen om de hond uit te laten. Waarbij het de vraag is hoeveel mensen het oprapen als er niemand anders te zien is.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Qwerty-273 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:58:
[...]

Je hebt alleen wel kans dat alle hondenbezitters uit de Spikvoorde buurt lekker even achter bij je komen lopen om de hond uit te laten. Waarbij het de vraag is hoeveel mensen het oprapen als er niemand anders te zien is.
Het is daar een natuurgebied waar je niet mag lopen, en zeker niet met honden.
Dus als het goed is heb je daar geen problemen van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:00
Da's handig. Een prima vrijstaand huis maar zonder tuin. Ik ben niet zo'n fan van tuinieren maar wel van vrijstaand wonen, dit is een mooie combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
sssensss schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:44:
[...]

offtopic:
Ik verwachtte op basis hiervan heel wat, maar het blijkt slechts een hobbelig veld met wat rietkragen. Natuur. Wat zijn we toch snel tevreden in Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door Tralapo op 27-10-2023 08:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tralapo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:56:
[...]

offtopic:
Ik verwachtte op basis hiervan heel wat, maar het blijkt slechts een hobbelig veld met wat rietkragen. Natuur. Wat zijn we toch snel tevreden in Nederland.
offtopic:
Je zou het niet zeggen maar rietkragen zijn van vitaal belang voor het waterleven en de waterkwaliteit daarnaast zijn er heel wat zeldzame vogels die in rietkragen foerageren en nestelen. Dus nee het is geen oerbos of zo maar wel degelijk natuur,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

sssensss schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:44:
Als ik het bestemmingsplan goed bekijk is het natuurgebied aan de andere kant van het water. De graspartij die pal achter je "balkon/veranda" ligt, is alleen aangemerkt als groen. En daar heb je dan ook de meeste last van als een hond uit de buurt dat als zijn favorite poepplek heeft gekozen. Er ligt geen wandelpad, maar dat heb ik mensen die een hond uit moeten laten nog nooit zien tegenhouden.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Tralapo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:56:
[...]

offtopic:
Kwaliteit, niet kwantiteit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Geen klein huis qua vierkante meters, maar wel qua indeling:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/094/812_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/094/806_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/094/813_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/094/802_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/094/809_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...is-88741058-waterpoort-8/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:38
Het is met name de gebruikte cameralens die de boel enorm vertekend. Onbegrijpelijk dat je zo je foto's maakt.

Op de derde foto zie je eigenlijk geen ruimte meer tussen de barkrukken en de muur, op de tweede foto is dat al een heel stuk meer, maar ook daar is de boel nog erg vertekend.

[ Voor 10% gewijzigd door Jovatov op 28-10-2023 11:06 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:53
Het zou bijna een apart subtopic kunnen zijn: artists's impressions van huizen :)

Een fantastisch huis, op een fantastische plek, zoiets als dit is wel mijn droomhuis. Heeft wel wat liefde en modernisering nodig, zowel binnen als buiten. En voor potentiele kopers die daar niet doorheen kunnen kijken verzorgt de makelaar graag wat plaatjes van hoe het eruit zou kunnen zien.

Zo kan de oprijlaan wel een opknapbeurt gebruiken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/059/792_2160.jpg

Maar zo kan het eruit zien als je het straktrekt en er een speelgoedauto parkeert:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/059/793_2160.jpg

En het huis heeft een fors balkon van waaruit je uitkijkt over je tuin:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/059/910_2160.jpg

Maar hou je niet van uitzicht? De makelaar has got you covered:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/059/908_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...is-42119301-paleisweg-11/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Jovatov schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:05:
[...]

Het is met name de gebruikte cameralens die de boel enorm vertekend. Onbegrijpelijk dat je zo je foto's maakt.

Op de derde foto zie je eigenlijk geen ruimte meer tussen de barkrukken en de muur, op de tweede foto is dat al een heel stuk meer, maar ook daar is de boel nog erg vertekend.
Wat hierbij vooral ergerlijk is, is dat er geen plattegronden bij de woning staan. Je kunt daarom totaal geen objectief beeld van de afmetingen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
migchiell schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:59:
Het zou bijna een apart subtopic kunnen zijn: artists's impressions van huizen :)

Een fantastisch huis, op een fantastische plek, zoiets als dit is wel mijn droomhuis. Heeft wel wat liefde en modernisering nodig, zowel binnen als buiten. En voor potentiele kopers die daar niet doorheen kunnen kijken verzorgt de makelaar graag wat plaatjes van hoe het eruit zou kunnen zien.

Zo kan de oprijlaan wel een opknapbeurt gebruiken:
[Afbeelding]

Maar zo kan het eruit zien als je het straktrekt en er een speelgoedauto parkeert:

[Afbeelding]

En het huis heeft een fors balkon van waaruit je uitkijkt over je tuin:

[Afbeelding]

Maar hou je niet van uitzicht? De makelaar has got you covered:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...is-42119301-paleisweg-11/
Wat een vreselijke serveersuggesties voor zo'n prachtige woning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jovatov schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:05:

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:10:
Wat hierbij vooral ergerlijk is, is dat er geen plattegronden bij de woning staan. Je kunt daarom totaal geen objectief beeld van de afmetingen krijgen.
Dit was mij gisteren eerst ook niet duidelijk, maar vond een video van de eerdere verkoop:
https://www.facebook.com/...astricht/205935977153846/

Daar doet het allemaal al net zo krap aan als op de foto's IMHO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:25
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/885/118_2160.jpg

The power of Christ compels you.

Kom maar binnen met andere Paranormal Activity grappen etc.

funda

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Bitzer
Gewoon een verzameling olielampen. Ik zie er niks godsdienstwaanzinnigs of paranormaals in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Piet91 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:10:
[...]

[...]

Dit was mij gisteren eerst ook niet duidelijk, maar vond een video van de eerdere verkoop:
https://www.facebook.com/...astricht/205935977153846/

Daar doet het allemaal al net zo krap aan als op de foto's IMHO.
In deze film vind ik het juist wel meevallen. Misschien dat het op het eerste gezicht kleiner oogt dan het is doordat de ruimtes zo hoog zijn. En je onbewust kijkt naar de verhouding tussen de breedte en de hoogte. In elk geval heel wat informatiever dan de nietszeggende Funda presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Koop je de winkel erbij of niet?
Beetje vaag geformuleerd.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

en een superlekkere Griek op een paar meter lopen :Y

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:05

Arno

PF5A

https://www.funda.nl/koop...-42371617-zomerstraat-28/

Klein prijsje voor een klusproject. Ben alleen bang dat er voor nog eens 125k aan verbouwing in mag, als het al niet nog meer is :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/842/723_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/842/718_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/842/759_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/842/716_1440.jpg

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• No Hands
Arno schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:22:

Klein prijsje voor een klusproject. Ben alleen bang dat er voor nog eens 125k aan verbouwing in mag, als het al niet nog meer is :X

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het dakbeschot is oude deuren? Mooie oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Arno schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:22:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn gedachten gaan toch sterk uit naar amoveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:05

Arno

PF5A

Oh slopen, zeg dat dan :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:09:
[...]

Poeh, dan wordt het wel een erg dure kavel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:33

Fiber

Beaches are for storming.

Rubbergrover1 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:09:
[...]

Op zich mee eens, maar de kavel is wel vrij klein en onhandig en het blijft een godvergeten uithoek van het land. In tegenstelling van wat de advertentie beweert is het echter geen tussenwoning maar een soort van vrijstaand, dus dat sloopt wat makkelijker. Alleen een brak schuurtje van de buren staat er tegenaan.

Ik vind de indeling wel weer iets hebben, al is hij wel ouderwets.

:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Wel grappig om te zien dat het zelfde pand (maar dan met 10 kamers waarvan 4 slaapkamers) in 2020 nog te koop stond voor 1.250.000 (en verkocht is). Terwijl er nu (maar dan 12 kamers waarvan 4 slaapkamers) 1.825.000 voor gevraagd wordt.

Mooi pand, wel enorm jammer dat er geen enkel stukje tuin bijzit. En dat het gepeupel eigenlijk tegen je hele huis aan kan gaan staan (aan drie kanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:39
Qwerty-273 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:29:
[...] En dat het gepeupel eigenlijk tegen je hele huis aan kan gaan staan (aan drie kanten).
Als ze dat niet tegen het huis doen, dan wel tegen die waterpoort zelf. Ik ben er eens op een mooie zomerdag langsgelopen en kon het ruiken...

KPN is een drieletterwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
nokiaan958GB schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 22:41:
[...]

Poeh, dan wordt het wel een erg dure kavel
Mee eens, maar of renoveren in dit geval zo veel goedkoper en beter uitpakt vraag ik me af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-09 23:05
paQ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:13:

Smartschakelaars en -thermostaatkranen :+
De Berker 1930 lijn, mooi spul :)
Wilde ik thuis ook toepassen, maar werd toch te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
paQ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:22:
[...]

yep
Varend door Nederland heb je hetzelfde effect. Dat je langs percelen komt en denkt mmoooaahhwww!!! :o
En dan kijk je de andere kant op (hun uitzicht) en dan staat er industrie bijv.

Nou is dit nog steeds niet heel vervelend natuurlijk:
[Afbeelding]
Ik zou hier denk ik prima mee kunnen leven :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Jasphur schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:21:
[...]

Ik zou hier denk ik prima mee kunnen leven :)
Het blijft wel Geulle he ;)
beetje ons kent ons

Wel lekker lunchplekje aan de andere kant van het kanaal

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Giltix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 20:21
Iets verderop kun je ook aan de Servaasbrug wonen en zelfs je eigen snackbar/frituur starten
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/263/443_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/263/495_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/263/506_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...-88650678-corversplein-4/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-09 21:13
Gezien de rest van de foto's draait daar 'train simulator' op denk ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Wat dan? Gras en bosjes. Maar je bedoelt waarschijnlijk vrij uitzicht.
Loei123 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:25:
[...]

Ben ik de enige die David Spade in dat portret bij de TV ziet? :+
Nu wel door jou! 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:41

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Er kunnen niet veel mensen zijn met een nummerplaat van de 2499.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:47
https://www.funda.nl/koop...rid-boulevard-68/#foto-15

Gek perspectief. Afbeelding lijkt een beetje te zijn utigerek in de breedte: het schilderijtje aan de muur verraadt dat. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Master FX op 30-10-2023 14:59 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Master FX schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:56:

Gek perspectief. Afbeelding lijkt een beetje te zijn utigerek in de breedte: het schilderijtje aan de muur verraadt dat. >:)
Neeeeee!!! Is dat echt Louis z'n appartement? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36
Master FX schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:56:

is vorige week al voorbij gekomen :P

evleerdam in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023"

@chim0 jep, zie link naar NPO die @Tralapo al gepost had:
Tralapo in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023"

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Aaah duidelijk! Was dus al gepost. Jammer, die aflevering is NPO Plus. Ich nicht haben.

Prachtig appartement natuurlijk! Alleen dat bed zou ik wel vervangen. Wil niet weten wat ie met Truus daar allemaal heeft uitgespookt. :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:31

timovd

Voorsprong door techniek

kx22 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:40:
https://www.funda.nl/koop...-ruysdaellaan-11/#foto-20

Ok......1.6 miljoen maar, gelukkig hou je dan genoeg budget over om te verbouwen....
Opnieuw te koop gezet zo te zien. Niemand interesse in een schimmelkamer?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/631/447_1440x960.jpg

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
timovd schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:43:
[...]

Opnieuw te koop gezet zo te zien. Niemand interesse in een schimmelkamer?
[Afbeelding]
Wat is dit inderdaad voor een indeling :p
Die stof ook aan de zijkant van het bad, brr

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

jellybrah schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:08:
[...]

Wat is dit inderdaad voor een indeling :p
Die stof ook aan de zijkant van het bad, brr
nou, niet zo negatief!
Bekijk het ook eens van de andere kant

:P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:31
paQ schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:16:
[...]

nou, niet zo negatief!

rillingen over de "rug"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
Vraag mij wel serieus af waarom hij zo "goedkoop" is

Vrij uitzicht
Vrijstaand
Label A
160 m2
Super rustig gelegen

Misschien om de minpunten?

Geen/weinig tuin
Geen echte zolder
Niet dicht bij de stad (?)

Hier had ook 800K gevraagd voor kunnen worden denk ik

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36
Het kan aan mij liggen maar ik snap hier dus geen reet van he...

Je wil je huis verkopen en dan zet je hem op deze manier te koop???
4 foto's met een raboscanner gemaakt vanaf het scherm van de makelaar ofzo... :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/228/218_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/182/228/217_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...744252-laurierstraat-603/

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
paQ schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:16:
[...]

nou, niet zo negatief!

Of makkelijk met afdrogen na het badderen :+
Gewoon over de grond/muur schuren om te drogen

**

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Csotranme schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:22:

4 foto's met een raboscanner gemaakt vanaf het scherm van de makelaar ofzo... :X

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zal wel een onvrijwillige verkoop zijn, vermoed ik.

Catch a smile out there!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Csotranme schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:22:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.google.com/ma...!7i16384!8i8192?entry=ttu

Huis ziet er momenteel anders uit (beplanting ect)
Foto's stammen uit 2000 volgens mij

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

PatRamon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:42:
[...]

https://www.google.com/ma...!7i16384!8i8192?entry=ttu

Huis ziet er momenteel anders uit (beplanting ect)
Foto's stammen uit 2000 volgens mij
denk idd foto's van de aankoop destijds.
Zo oogt het iig wel.

De tekst is ook tenenkrommend.

Ruim dit ruim dat, ruimte hier ruim daar
"de openheid zorgt voor een open en ruim karakter"

gawd

even geteld; er wordt 15 keer benadrukt hoe ruim het allemaal wel niet is 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 30-10-2023 20:51 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.