Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.735 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:34:
[...]

Dat weten bouwlui toch? Ik weet de oplossing ook niet, hoor, maar lijkt me echt vervelend dit in je huis van bijna 2 miljoen. Op de kale bakstenen zitten tot het huis "uitgewerkt" is? :D
Renovatievlies. Als je dat netjes verwerkt, knappe jongen die stucwerk nog weet te onderscheiden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nickname55 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:42:
[...]

Als je zoveel geld hebt dat je zo'n huis laat bouwen, dan moet je niet zeuren over ruimteverlies. Dan bouw je gewoon wat groter.
Dat is wel heel kort door de bocht hoor. De woning waar het om gaat is 1,7 miljoen. Ik kan het niet betalen, maar je hoeft er geen miljonair voor te zijn om te kunnen betalen.

Bijv 50-ers die zeg 20 jaar geleden al een mooie vrijstaande woning hebben kunnen laten bouwen (of bestaande kopen) die nu bijna afbetaald is, vervijfvoudigd is in waarde én met hun inkomens ook zonder problemen 5-6 ton kunnen hypothekeren. Dan is het niet heel gek als ze nu een woning verkopen voor 1,2 miljoen die ze destijds maar 2-3 ton heeft gekost.

Want tenzij je écht vermogend en multimiljonair bent, is zelfs voor de zeer goed geboerd hebbende rijkere bevolking het budget gewoon eindig. Over het algemeen zal iemand die zo'n huis kan betalen het inderdaad niet snel van de laatste €50.000 nog moeten hebben in ofwel spaargeld ofwel hypothekerend vermogen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
  • Laatst online: 21:40
Nickname55 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:42:
[...]

Als je zoveel geld hebt dat je zo'n huis laat bouwen, dan moet je niet zeuren over ruimteverlies. Dan bouw je gewoon wat groter.
Dit zijn "gewoon" projectwoningen. Daar valt niet heel veel aan te wijzigen door de koper.

All-electric.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:07
[...]

Dat weten bouwlui toch? Ik weet de oplossing ook niet, hoor, maar lijkt me echt vervelend dit in je huis van bijna 2 miljoen. Op de kale bakstenen zitten tot het huis "uitgewerkt" is? :D
Wellicht kunt u moeder natuur met een zak geld duidelijk maken dat dit onacceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:17
chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:28:
@Rubbergrover1 Het is niet mijn kopje thee. Ik hou helemaal niet van ronde daken of bogen. In mijn ogen allemaal ruimteverlies want je kan er niks mee, maar van binnen is het op zich wel mooi en strak afgewerkt behalve op deze foto. Wat is dat toch met die scheuren in het pleisterwerk? Je ziet het te vaak, vind ik. Vooral bij hele dure woningen.

[Afbeelding]

Verder vind ik de locatie minder. Je staat echt in het middelpunt van belangstelling en die net geplante haag duurt wel even voordat ie 2 meter is, dus privacy is ver te zoeken op dit moment. Op Google Streetview zie je trouwens hoe het nog in aanbouw is met de rode bakstenen.
Tja, die scheuren. Bij nieuwbouw natuurlijk altijd wel een dingetje. Bij de duurdere woningen zullen ze vaker complexe zaken moeten verhullen :D

Denk ook niet dat het bij nieuwbouw te voorkomen is. Denk niet dat je zoiets met een gaasje kunt voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
Nickname55 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:44:
[...]

Tuurlijk weten die dat. Maar de opdrachtgever wil meestal niet een jaar wachten. Die wil gewoon meteen een strak huis.
Snap ik, maar zou jij dit accepteren in je villa van 2 mil?
Jeroenneman schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:48:
[...]

Renovatievlies. Als je dat netjes verwerkt, knappe jongen die stucwerk nog weet te onderscheiden.
Klinkt als pleisters plakken (letterlijk). Sorry, maar dat wil ik echt niet in m'n villa van 2 mil.
MeTooPV schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:36:
[...]

Wellicht kunt u moeder natuur met een zak geld duidelijk maken dat dit onacceptabel is.
Ja mooi verhaal. Kom nou, moeder natuur.. Is gewoon slecht werk leveren. Heb dit nog niet meegemaakt in mijn omgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36
Bitzer schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:09:
Nu we toch in Almere zijn:

[Afbeelding]

Vanaf de A6 gezien vond ik dit behoorlijk intrigerende bouwsels die wat van een Amerikaanse schuur weg hebben.

Streetview A6 Streetview Trekweg

Verder niet veel te melden, behalve deze leuke variatie op de hertenkop aan de muur:
[Afbeelding]
Dat zijn de Rooie Donders :Y
https://dokarchitecten.nl/project/rooie-donders-almere

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JaMaaT
chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:13:
[...]

[...]

Klinkt als pleisters plakken (letterlijk). Sorry, maar dat wil ik echt niet in m'n villa van 2 mil.

[...]

Ja mooi verhaal. Kom nou, moeder natuur.. Is gewoon slecht werk leveren. Heb dit nog niet meegemaakt in mijn omgeving.
Waarom zou geen renovlies willen? Wij hebben ook bewust deze optie genomen. Is een soort van dubbelop, echter een stuk sterker dan stuc. Nagenoeg onzichtbaar. En een scheur die eigenlijk altijd onvermijdelijk is zie je niet.

Dat verhaal van moeder natuur klopt natuurlijk wel.. In een gemiddelde woning gaat zo'n 4m3 water. Dat moet weg, hoe wou je dit anders gaan doen? In een woning van 2miljoen gaat waarschijnlijk een veelvouw van die 4m3 aan water gebruikt worden.

Dat kan altijd een scheurtje opleveren bij het drogen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 08:19
chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Excentrieke mensen ook > https://www.facebook.com/andreea.cimbala.7 en https://www.facebook.com/igor.e.alberts

Soort coaches ofzo? Zijn wel stinkend rijk zo te zien, alleen die vent past totaal niet bij dat [mbr]*knip*[/]. Je zou eerder denken dat het haar vader is of oudere broer. :X

Bij haar relatiestatus staat ook "Vrijgezel". Wellicht de reden dat het huis te koop staat?
Ik moest even googelen waar ik ze ook alweer van herkende, maar ze spelen een vrij grote rol in de fascinerende BBC podcast 'The Missing Crypto Queen'. Hij heeft zijn geld verdient met handel en promotie in o.a. dubieuze cryptos. Excentriek figuur met veel bla-bla in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
millerman_sf schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:40:
[...]

Ik moest even googelen waar ik ze ook alweer van herkende, maar ze spelen een vrij grote rol in de fascinerende BBC podcast 'The Missing Crypto Queen'. Hij heeft zijn geld verdient met handel en promotie in o.a. dubieuze cryptos. Excentriek figuur met veel bla-bla in ieder geval.
Je bedoelt een uitgebreid pyramid scheme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 08:19
Yep, dat was het. En in de podcast probeert ie zich wat onschuldiger voor te doen, dan hij waarschijnlijk was ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:13:
[...]

[...]

[...]

2 miljoen, 5 miljoen, 5 ton. Scheurtjes kunnen altijd ontstaan als je laat bouwen met beton.

Dan moet je al andere zaken gaan verzinnen als je een garantie wil op het niet ontstaan van scheurtjes in stucwerk in een nieuwbouwhuis.

Er zijn vast meer dingen te verzinnen die jij nog nooit hebt meegemaakt, maar die zeker wel bestaan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:57:
[...]

2 miljoen, 5 miljoen, 5 ton. Scheurtjes kunnen altijd ontstaan als je laat bouwen met beton.

Dan moet je al andere zaken gaan verzinnen als je een garantie wil op het niet ontstaan van scheurtjes in stucwerk in een nieuwbouwhuis.

Er zijn vast meer dingen te verzinnen die jij nog nooit hebt meegemaakt, maar die zeker wel bestaan.
Precies, @chim0 trekt nogal fel van leer, maar vergeet een paar essentiële dingen:
- De waarde van de woning (in dit geval die van 1,7 mil) wordt voor 80-90% bepaald door de locatie, Blaricum is gewoon een van de duurdere locaties.
- Hoewel projecten met rijtjeswoningen op sommige gebieden natuurlijk wat goedkoper afgewerkt worden dan een vrijstaande woning, is er qua gebruikte bouwmaterialen over het algemeen geen enorm verschil tussen een woning van een half miljoen in Limburg of deze in Blaricum.
- Beton=beton. Daar kan je niks aan veranderen. Zoals al gezegd is, moet je dan wat anders verzinnen als je dit echt niet kan accepteren. Denk bijv. aan een Zweedse woning van hout. Met de juiste houtsoorten heb je ook geen last van boktor of houtworm en werkt het ook niet zoals standaard hout, maar heeft het wel de flexibiliteit die beton niet heeft.
- Krimpscheuren zijn eenvoudig weg te werken. Ik kan niet al teveel in en om het huis, maar ik heb zelf ca. 7 krimpscheuren in mijn woning weggewerkt door een opvuller te gebruiken, op te schuren en de muur opnieuw te verven. Zal er vast niet zo strak uitzien als een professionele schilder, maar ik heb niemand van visite er ooit over gehoord. Dus voor zo'n woning: huur gewoon een schilder in en voor maximaal een paar duizend (als het door het hele huis zou zitten) ben je klaar, een paar honderd als het alleen om die ene foto gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door MooDyBLueS op 18-10-2023 14:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
Begrijp ik allemaal, jongens, en hiermee sluiten we de discussie af wat mij betreft want gaat wel erg off-topic, maar moeder natuur of niet, revovlies of niet, beton of niet, water of niet, moraal van het verhaal is, dat je geen scheuren in je muur wilt bij een huis van 2 miljoen. Toch? Wat mij betreft ook niet bij een huis van 2 ton, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:13
chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:16:
Begrijp ik allemaal, jongens, en hiermee sluiten we de discussie af wat mij betreft want gaat wel erg off-topic, maar moeder natuur of niet, revovlies of niet, beton of niet, water of niet, moraal van het verhaal is, dat je geen scheuren in je muur wilt bij een huis van 2 miljoen. Toch? Wat mij betreft ook niet bij een huis van 2 ton, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Je wilt het niet, maar de enige manier om het te voorkomen is kiezen voor een andere muurafwerking. En dat willen veel mensen ook niet. Daarom kiezen veel mensen toch voor pleisterwerk om vervolgens na een paar jaar de scheuren weer weg te werken. Een ideaal moment daarvoor is uiteraard als je als tweede bewoner in die woning komt wonen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:16:
Ik wil ook niet dat de banden van mijn auto slijten, of die nou €20.000 kost of €2 miljoen. Is dat realistisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-06-2024
Fiber schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 23:08:
Welk kussen wil je voor op de bank schat?

Ja!

[Afbeelding]

Zwembadje:

[Afbeelding]

Voor de plaatjes bij: Schoenenfreak...? en Dierentuin...?

Klik: https://www.funda.nl/koop...64249-meentweg-18/#foto-1
Dit is volgens mij het oude huis van John de Mol. Mooi plekje. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
chim0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Excentrieke mensen ook > https://www.facebook.com/andreea.cimbala.7 en https://www.facebook.com/igor.e.alberts

Soort coaches ofzo? Zijn wel stinkend rijk zo te zien, alleen die vent past totaal niet bij dat [mbr]*knip*[/]. Je zou eerder denken dat het haar vader is of oudere broer. :X

Bij haar relatiestatus staat ook "Vrijgezel". Wellicht de reden dat het huis te koop staat?
Misschien heeft het te maken omdat ze te maken hadden met schimmige crypto.
https://www.quotenet.nl/z...gepromote-succes-factory/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Willem30 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:34:
[...]

Het hek van de oprit is ook wat excentriek. Check de streetview. :+
Zou die hond echt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
Ik denk het niet, de Quote heeft een heel stuk online staan. Het huis is niet van de bovengenoemde man, hij huurt het. Ik denk dat hij vermogend is geraakt door scams met crypto, althans zo lijkt het te staan op Quote.

Die dieren heeft hij door de hele tuin geplaatst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Even wat goedkopers tussendoor: Piepklein huisje met naar verhouding best grote tuin en een garage.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/615/256_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/615/265_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/615/281_2160.jpg

De rest: https://www.funda.nl/koop...stantijn-huygensplein-13/

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:31:
Even wat goedkopers tussendoor: Piepklein huisje met naar verhouding best grote tuin en een garage.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De rest: https://www.funda.nl/koop...stantijn-huygensplein-13/
Met aflopende erfpacht, wat wil zeggen dat je aan het einde van de periode de grond niet meer zou mogen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Pikoe schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:42:
[...]

Met aflopende erfpacht, wat wil zeggen dat je aan het einde van de periode de grond niet meer zou mogen gebruiken.
Tja, klopt, over 40 jaar. Kan nog een hoop gebeuren in 40 jaar... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
Pikoe schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:42:
[...]

Dan koop je toch in de basis iets wat weinig waarde heeft? Dan heb je het afbetaald en is er nog 10 jaar over. Dan raak je het ook niet meer kwijt als erfpacht geen verlenging kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spykie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:05
Inevitable schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:56:
[...]

Dan koop je toch in de basis iets wat weinig waarde heeft? Dan heb je het afbetaald en is er nog 10 jaar over. Dan raak je het ook niet meer kwijt als erfpacht geen verlenging kent?
Je mag erfpacht in Nederland altijd verlengen hoor (uitgezonderd bijzondere situaties).

Bereken je warmteverlies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Fiber schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 23:08:
Welk kussen wil je voor op de bank schat?

Ja!

[Afbeelding]

Zwembadje:

[Afbeelding]

Voor de plaatjes bij: Schoenenfreak...? en Dierentuin...?

Klik: https://www.funda.nl/koop...64249-meentweg-18/#foto-1
Huis staat al sinds 2022 te koop. Nu een miljoen van de vraagprijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Spykie schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:36:
[...]

Je mag erfpacht in Nederland altijd verlengen hoor (uitgezonderd bijzondere situaties).
Dat hangt af van het contract. Grond uitgegeven in erfpacht door (lokale) overheden heeft over het algemeen redelijke voorwaarden tot verleningen, maar hier staat expliciet bij dat het recht van opstal afloopt. Dus waarschijnlijk heb je niks meer aan het eind van die termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Normaal gesproken laat je die scheuren ook herstellen na een jaar of 2-3.
Maarja als je toch gaat verkopen zijn er blijkbaar mensen die dat niet nodig vinden.
Ik zou het helemaal strak afwerken voor zo'n vraagprijs.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 15:52
Willem30 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:34:
[...]

Het hek van de oprit is ook wat excentriek. Check de streetview. :+
House of dreams zit nu in Amersfoort zegt Google.

Ik zag dat het een jaar ervoor voor een miljoen meer te koop werd gezet. De makelaar verdient goed lijkt het , een BMW M3 van 162K

[ Voor 21% gewijzigd door pauldaytona op 18-10-2023 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
Bitzer schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:09:
Nu we toch in Almere zijn:

[Afbeelding]

Vanaf de A6 gezien vond ik dit behoorlijk intrigerende bouwsels die wat van een Amerikaanse schuur weg hebben.

Streetview A6 Streetview Trekweg

Verder niet veel te melden, behalve deze leuke variatie op de hertenkop aan de muur:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/704/235_1080x720.jpg
Gekrompen versie in Vijfhuizen (dorpje wat inmiddels naadloos overgaat in Hoofddorp)
https://www.funda.nl/koop...s-42377332-voorgracht-13/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:59:
[...]

Als het om de hoekwoning gaat, dan verbaast me dat niets. Ik vind het geen kijk.
Je verwacht zeker dat het gaat lukken dat iedere woningeigenaar in een woonblok tegelijk de dakpannen te laten vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
nokiaan958GB schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:39:
[...]

Je verwacht zeker dat het gaat lukken dat iedere woningeigenaar in een woonblok tegelijk de dakpannen te laten vervangen :+
Als je überhaupt de behoefte zou hebben om die dakpannen te vervangen, als daar een bouwkundige aanleiding voor is, dan is dat iets wat je inderdaad collectief zou kunnen doen. Maar ik weet dat er in mensen zijn die allergisch zijn voor alles wat maar enigszins raakt aan dingen samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
MooDyBLueS schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:39:
[...]

Ik wil ook niet dat de banden van mijn auto slijten, of die nou €20.000 kost of €2 miljoen. Is dat realistisch?
offtopic:
Als ik @chim0 goed begrijp bedoelt hij, om bij jouw analogie te blijven, dat je bij een tweedehands auto van 2mln€ een perfecte set banden kunt verwachten (lees: scheuren gefixt) waar bij een tweedehands auto van 20k€ dat eigenlijk ook het geval zou moeten zijn (omdat het veel geld blijft) maar het minder realistisch is om dat te verwachten. Zo gek vind ik die gedachte dus niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sport_Life schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:04:
[...]

Normaal gesproken laat je die scheuren ook herstellen na een jaar of 2-3.
Maarja als je toch gaat verkopen zijn er blijkbaar mensen die dat niet nodig vinden.
Ik zou het helemaal strak afwerken voor zo'n vraagprijs.
Ik zou juist denken: bij woningen in dit prijssegment wordt er vaak na aankoop nog flink verbouwd, dus opknappen vóór de verkoop is geldverspilling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
https://www.funda.nl/koop...-42377100-nairacstraat-3/

Zouden hier echt mensen met kinderen wonen? Lijkt wel een modelwoning.
Heel strak ingericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:41
kx22 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:41:

Heel strak ingericht.
Een pasgeboren kind wellicht en ze hebben hun huis netjes gestyled voor de foto's.
Ze zien nu in dat als dat kind gaat kruipen en lopen deze inrichting behouden lastig blijkt.
Of er staat gewoon een box enzo omdat een kleinkind hier elke week een dag verblijft?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12

Sport_Life

Solvitur ambulando

Rubbergrover1 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

Ik zou juist denken: bij woningen in dit prijssegment wordt er vaak na aankoop nog flink verbouwd, dus opknappen vóór de verkoop is geldverspilling.
Zou je denken, deze woning is van 2020 en alles ziet er redelijk neutraal/mooi uit?

Waarom zou je in de rotzooi gaan zitten (stucen) als alles verder prima is.

Ik schat in dat deze woning juist door de afwerking en bouwjaar op dit prijsniveau zit. (Ken de M2 prijzen niet in die regio). Want privacy heb je daar niet op zo'n smalle kavel. Er zit (bewust?) geen overzichtsplattegrond van de kavel bij.

Mensen die een woning maar eigen zin willen maken kopen voor tonnen minder een wat oudere woning op veel grotere kavel waarbij de voordeur niet enkele meters van de openbare weg zit ;).

Been there done that :).

[ Voor 41% gewijzigd door Sport_Life op 19-10-2023 11:21 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Refrag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:17
kx22 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:41:
Heel strak ingericht.
Deze is inderdaad even perfect gestyled voor de foto's, om de vraagprijs te proberen rechtvaardigen. Misschien nog even houdbaar met een baby maar over een half jaar zou ik al die vaasjes prullaria even wegzetten.

Overigens wel een gave entree:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/723/972_1440.jpg

You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jedijkhuis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 21:18
Refrag schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:01:
[...]

Deze is inderdaad even perfect gestyled voor de foto's, om de vraagprijs te proberen rechtvaardigen. Misschien nog even houdbaar met een baby maar over een half jaar zou ik al die vaasjes prullaria even wegzetten.

Overigens wel een gave entree:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...0-nairacstraat-3/#foto-57

Super handig. Brak je bed uitrollen. Slokje water en weer terugrollen. _/-\o_
Of is het ergens anders voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

Plus: het is een krimpscheur, duidelijk te zien. Iedereen met een klein beetje kennis ervan weet dat dat geen enkel kwaad kan aan de constructie of wat dan ook. Dus waarom wegwerken/verbergen? Wij kochten ons huidige huis met 'maar liefst' 7 krimpscheuren, stuk voor stuk wel wat kleiner maar toch. Ruim 3 jaar geleden zelf gefixt en tot nu toe niks meer zichtbaar, wel een op een andere plek. Maar die blijft wat mij betreft lekker zitten totdat er meer zijn of de hele muur toe is aan een nieuwe lik verf. :P En inderdaad: ook als hij de verkoop in gaat, laat ik het lekker zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/724/049_2160.jpg

Wat zijn die twee bakken in de tuin?

@RonJ:
Thx! Die term kende ik nog niet.

Op zich wel leuk. Ik vind veel elementen in dat huis eigenlijk wel tof gedaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Twhomp op 19-10-2023 12:14 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonJ
  • Laatst online: 21:40
Twhomp schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:07:
[Afbeelding]

Gashaardjes. Vuurtafels.

[ Voor 15% gewijzigd door RonJ op 19-10-2023 12:12 ]

All-electric.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:16
Twhomp schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:07:
[Afbeelding]

@RonJ:
Thx! Die term kende ik nog niet.

Op zich wel leuk. Ik vind veel elementen in dat huis eigenlijk wel tof gedaan.
Ik denk dat @RonJ het toch niet goed heeft.

Ik denk dat het een watertafel is.
https://doika.nl/products/taula-quadra-aluminium-watertafel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

JelleDJs schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat @RonJ het toch niet goed heeft.

Ik denk dat het een watertafel is.
https://doika.nl/products/taula-quadra-aluminium-watertafel
Vuurtafels, watertafels (waar het inderdaad op lijkt). En als het een pot is voor bloemen noemen we het een aardetafel.

Nou nog een windtafel bedenken en we zijn compleet :+
:+

[ Voor 20% gewijzigd door Twhomp op 19-10-2023 12:56 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Twhomp schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:47:
[...]

Vuurtafels, watertafels (waar het inderdaad op lijkt). En als het een pot is voor bloemen noemen we het een aardetafel.

Nou nog een windtafel bedenken en we zijn compleet :+
https://www.amazon.nl/Win...elgoedhamer/dp/B0CD74NXCM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
MooDyBLueS schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:39:
[...]

offtopic:
Slijtage is heel wat anders dan dat je nieuwe banden koopt met een scheur erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
Ik vraag me af of rolstoelers en scootmobielisten het met je eens zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
martyw schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:43:
[...]

tuurlijk, want daar zijn hele simpele oplossingen voor zoals een schuine rand die je ervoor kan leggen. op straat komen ze grotere problemen tegen met hoge stoepranden en raar geparkeerde auto's :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luzeklap
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-04-2024
Nou….. ‘t is Barneveld hè
Daar komt 3 kwart al achterom
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
Leipo schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:53:
[...]

tuurlijk, want daar zijn hele simpele oplossingen voor zoals een schuine rand die je ervoor kan leggen. op straat komen ze grotere problemen tegen met hoge stoepranden en raar geparkeerde auto's :P
Ik doelde erop dat het me niet zo breed lijkt tussen die muurtjes die een soort trechter naar de voordeur maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

Die hoeven het niet te kopen natuurlijk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
martyw schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:00:
[...]

Ik doelde erop dat het me niet zo breed lijkt tussen die muurtjes die een soort trechter naar de voordeur maken.
bij de meeste huizen is de gang achter de voordeur ook net zo breed, dus niet door de deur passen is niet door de gang passen.
Dan moet je het bij nieuwbouw zoeken waarbij de eisen al jaren zo zijn dat de voordeur/hal rolstoelvriendelijk uitgevoerd moet zijn zodat die al breed genoeg zijn.

En ik denk niet dat mensen met een fysieke beperking een huis willen kopen met trappen :+
eventuele visite die slecht ter been is help je natuurlijk even als gastheer/vrouw/whatever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Ik denk dat ze niet eens de tuin in komen, want de ingang naar de tuin lijkt nog smaller. En achterom gaat ook niet echt lekker met het grind op de oprit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:56
https://www.funda.nl/koop...47-brielsemeer-5/#foto-23
Ik wil niet weten wat hier heeft liggen marineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:41
[...]

net zo breed als de deur, dus iets van 80cm, 90 met kozijn.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Csotranme
*Cso werd ff blij toen hij een push melding kreeg van Funda en de eerste foto zag :D !

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/638/613_2160.jpg

Maar dan.. :/ Wie dacht dat het een goed idee was om een douche in je gang te plaatsen op deze manier?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/719/540_2160.jpg

Verder wel echt prachtig qua balken etc
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/719/565_2160.jpg

En een prachtig uitzicht!!! O+
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/719/562_2160.jpg

Enkel is de indeling uhm ja.. apart...
Die douche zou ik eruit halen en een nieuwe badkamer.

Het is tevens ook een monument dus god knows wat je nog tegen gaat komen qua stookkosten/isolatie.

https://www.funda.nl/koop...8730317-rondelenstraat-8/

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
chim0 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:07:
[...]

offtopic:
Slijtage is heel wat anders dan dat je nieuwe banden koopt met een scheur erin.
offtopic:
Niet helemaal, want krimpscheuren zijn min of meer de 'slijtage' van het huis. Beter gezegd: de werking ervan. Krimpscheuren zijn namelijk heel normaal in elk betonnen huis, net zoals banden die slijten onder een auto.

Tuurlijk, de analogie gaat niet 1:1 op, dat snap ik ook wel, maar de essentie is dat jij iets wat doodnormaal is bij huizen gemaakt van beton niet kan accepteren. Dan moet je bijv. een Zweeds houten huis bouwen of kopen en geen betonnen huis, dat kan prima en heeft ook nog eens veel andere voordelen. Alleen in ons land is het niet zo gebruikelijk. Onbekend maakt onbemind. En nu hou ik erover op.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Prachtige retro chique in Amsterdam:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/603/011_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/603/035_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/603/028_2160.jpg

Meer: https://www.funda.nl/koop...uyschstraat-10-hs/#foto-1

:7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:15
Csotranme schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 20:46:
*Cso werd ff blij toen hij een push melding kreeg van Funda en de eerste foto zag :D !

[Afbeelding]

Maar dan.. :/ Wie dacht dat het een goed idee was om een douche in je gang te plaatsen op deze manier?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het is tevens ook een monument dus god knows wat je nog tegen gaat komen qua stookkosten/isolatie.

Normaal ben ik wel fan van klassieke panden maar deze sla ik toch echt over. Je hebt bijna geen ramen / daglicht op de begane grond en boven alleen aan een kant. Een jaren 70 woning is gewoon tegen je aan gebouwd op een aparte wijze. Tevens heb je geen tuin, alleen een kleine luchtplaats.

En dan begin ik niet over de douche :)
En dat je je auto ongeveer in je huis moet parkeren (zie streetview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Rudi01 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 22:43:
[...]

Normaal ben ik wel fan van klassieke panden maar deze sla ik toch echt over. Je hebt bijna geen ramen / daglicht op de begane grond en boven alleen aan een kant. Een jaren 70 woning is gewoon tegen je aan gebouwd op een aparte wijze. Tevens heb je geen tuin, alleen een kleine luchtplaats.

En dan begin ik niet over de douche :)
En dat je je auto ongeveer in je huis moet parkeren (zie streetview)
100% eens en waarom ik ff pas op deze woning (en meerdere redenen zoals monument etc)

Edit: overigens nog een Funda push melding voor Landgraaf.
Daar heb ik dan wel een bezichtiging aangevraagd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Csotranme op 19-10-2023 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

franssie

Save the albatross

Roenie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:02:
[...]
Die hoeven het niet te kopen natuurlijk ;)
Nee, hoeven ook niet naar het museum of de bioscoop, supermarkt. etc etc

Ik chargeer iets maar dat deed jij ook nogal.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
franssie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:54:
[...]

Nu ja, ik maakte vooral die opmerking ook omdat Barneveld in de Bijbelgordel ligt, en dat is één van de gebieden waar juist meer mensen wonen die op hulpmiddellen aangewezen zijn (naast bv orthodox RK dorpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
martyw schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:30:
[...]

Nu ja, ik maakte vooral die opmerking ook omdat Barneveld in de Bijbelgordel ligt, en dat is één van de gebieden waar juist meer mensen wonen die op hulpmiddellen aangewezen zijn (naast bv orthodox RK dorpen)
Off topic, ben heel benieuwd waar je dit hebt gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
martyw schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:30:
[...]

Waardoor zijn die meer aangewezen op hulpmiddelen dan? Want als je doelt op leeftijd valt dat voor Barneveld geloof ik best mee (procentueel minder 65plussers dan Zwolle)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22:55
Ik vond deze wel het vermelden waar, zitten zeker 2 mooie foto's tussen.

Jezus kijkt mee als je achter de PC zit... hij kijkt wel een tikkie teleurgesteld:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/420/836_2160.jpg

Hangt daar nu een ham in het trapgat?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/420/843_2160.jpg

Linkje naar het huis, wat ik zelf wel een heel mooi huis vind (loop er wel eens langs).
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/420/825_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop/hoofddorp/huis-42214423-louisahoeve-31/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
newtastyland schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 05:33:
[...]

Off topic, ben heel benieuwd waar je dit hebt gelezen?
offtopic:
is inderdaad lichtjes off topic, komt uit ervaring, ik heb heel vroeger een tijdje een baantje gehad bij een bedrijf in hulpmiddelen, veel klanten zaten in de streken die ik noemde

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Erebus1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:21
tcw82 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:35:

[Afbeelding]
Dat is de hamvraag
...
....
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0

[Afbeelding]
Als je van de trap valt, heb je wel iets lekkers in je smoel als je beneden ligt. :+

Verder wel apart huis van binnen met die gekke meubels, beelden en iconen. Iets zegt me dat die mensen behoorlijk gelovig zijn, maar ook slecht ter been (traplift).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:17
[...]
Linkje naar het huis, wat ik zelf wel een heel mooi huis vind (loop er wel eens langs).
[Afbeelding]
Foto 18 kan ik me dan wel aan storen. Sjor dan even aan dat lichtknopje zodat die recht hangt...
En ik zou niet graag de trap op willen lopen op sokken. Binnenschoenen dus verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Caelorum schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Foto 18 kan ik me dan wel aan storen. Sjor dan even aan dat lichtknopje zodat die recht hangt...
En ik zou niet graag de trap op willen lopen op sokken. Binnenschoenen dus verplicht.
Je kunt ook de trap in de gang nemen in plaats van de trap in de vide.

Ik vind het wel een grappige woning, maar de "speelse indeling" en de grote open 'atelier'-ruimte boven maken wel dat het aantal bruikbare kamers beperkt is. Ik zie ook niet hoe ze op Funda bij deze woning met 2 slaapkamers hebben kunnen zetten dat er 4 slaapkamers zouden zijn.

(De buren aan de Allegondahoeve 80 staat zo te zien trouwens ook nog steeds te koop. Die vertikken het ook om de vraagprijs van 1¾ miljoen te laten zakken. https://www.funda.nl/koop...233239-allegondahoeve-80/ )

[ Voor 14% gewijzigd door Rubbergrover1 op 20-10-2023 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:37
Csotranme schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 20:46:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/719/560_1440.jpg

Dit is wel heel gaaf gedaan.
Prijs is goed te doen, maar dan zit je wel in een gat op de grens met België.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:49
Jolke schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:11:
...., maar dan zit je wel in een gat op de grens met België.
Dat lijkt me dan weer geen negatief iets.
https://www.mooistedorpjes.nl/nederland/limburg/mheer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
chim0 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:57:
[...]

Als je van de trap valt, heb je wel iets lekkers in je smoel als je beneden ligt. :+

Verder wel apart huis van binnen met die gekke meubels, beelden en iconen. Iets zegt me dat die mensen behoorlijk gelovig zijn, maar ook slecht ter been (traplift).
Meneer woont nog alleen, mevrouw is er niet meer, sinds een half jaar oid. heel aardige man.
Kan ook nog iets van een kunstgeschiedenis achtige inslag hebben (al die iconen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
Caelorum schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Heb je de honden speeltjes en stoffer al gespot in de bijkeuken, of de gele vegen boven de tegels uit?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• vliegenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 14:50
Een fan van André van Duin? Alleen net niet goed genoeg naar de tekst geluisterd :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDJLmjmrnmecRgiHMzfJhejsG5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eAVlMAGd1yhdXZonblBb4mLJ.png?f=fotoalbum_large

"Ik weet wel een manier om een extra stopcontact midden in de kamer te krijgen"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0cI2Q8GkvO1ui6qJH3Yk2KSHVI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2T4Ens85bEXNtkHnaJ2OtdoF.png?f=fotoalbum_large

En als hoogtepunt: plassen met uitzicht op de bovenste verdieping

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zyf78BamHAtsEDP5IWLRdWQS4c4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zjqsQNSbz8HqR6s3TGgiZ8a3.png?f=fotoalbum_large

funda link:
https://www.funda.nl/koop...-42378673-spoorstraat-18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 15:52
Bijzonder huis, wel veel kamers met ramen dicht aan de vloer, maar dat moet je zien om te weten hoe dat uitvalt. En de afwerking is wat incompleet, vooral de badkamers, en ook andere plekken. Maar dat is op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:37
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:58:
[...]
(De buren aan de Allegondahoeve 80 staat zo te zien trouwens ook nog steeds te koop. Die vertikken het ook om de vraagprijs van 1¾ miljoen te laten zakken. https://www.funda.nl/koop...233239-allegondahoeve-80/ )
Wat een somber huis zeg, jeetje..

En ook super handig, die gym met mooie tegels, als je 1 keer je gewicht laat vallen dan is je vloer aan vervanging toe.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:58

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

vliegenmepper schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:43:
Een fan van André van Duin? Alleen net niet goed genoeg naar de tekst geluisterd :P

[Afbeelding]

"Ik weet wel een manier om een extra stopcontact midden in de kamer te krijgen"

[Afbeelding]

En als hoogtepunt: plassen met uitzicht op de bovenste verdieping

[Afbeelding]

funda link:
https://www.funda.nl/koop...-42378673-spoorstraat-18/
Wat is dit joh? Ramen (of vloeren?) op ogenschijnlijk willekeurige hoogtes, slecht afgewerkte baden/badkamers, om van de rot/schimmelplekken nog niet te spreken. En volgens mij zijn de foto's waar de ramen op staan ook bewerkt om het uitzicht wat op de fluffen. En dat voor 1.3 miljoen :/

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
franssie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:54:
[...]

Dat hoeven zij inderdaad niet. Maar wat is je punt? :? Dat huiseigenaren hun huis rolstoelvriendelijk moeten maken voor het geval er een invalide interesse heeft om het huis te kopen?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 08:03
https://www.funda.nl/koop...huis-88400193-jaagpad-55/

Zo op het eerste gezicht niets bijzonders, hoog vt wonen gehalte en aardig aan de prijs. Maar met de laatste foto krijgt de makelaar toch gelijk met de term Blikvanger 8)7

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/279/802_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:46
Totdat je werk moet zoeken.
Niet dat er niks is, maar wel veel minder keus dan rond Amsterdam.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Geen (heel) gekke dingen, geen wazige inrichting, geen debiele locatie... naar mijn mening gewoon een heel. mooi. huis.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/948/965_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/948/977_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/948/987_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...42359070-polstraat-34-36/

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:08
Dynamic83 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:47:

Zo op het eerste gezicht niets bijzonders, hoog vt wonen gehalte en aardig aan de prijs. Maar met de laatste foto krijgt de makelaar toch gelijk met de term Blikvanger 8)7

spoiler:
Nou ken ik Barendrecht een beetje, maar dit strand heb ik nog niet terug kunnen vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcw82
Dynamic83 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:47:

spoiler:
Gelukkig is het deze vakantie foto... die andere uit het vakantie setje waren een stuk pikanter _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36
Jasphur schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:22:
Geen (heel) gekke dingen, geen wazige inrichting, geen debiele locatie... naar mijn mening gewoon een heel. mooi. huis.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Uit de beschrijving: "Er is een grote ruimte waar de aansluitingen voor de badkamer aanwezig zijn. Hier kun je nog geheel naar eigen wens een badkamer realiseren. Thans is er een tijdelijke badkamer aanwezig."

En geen energielabel of dan ook maar iets in de beschrijving, en een monument... ziet er wel mooi uit van binnen idd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1

Mooi voorbeeld van hoe smaken kunnen verschillen. Ik word er namelijk helemaal kriegel van en zou er niet kunnen wonen. Bijna alles is hoe ik het juist niet zou willen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• H12
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:42

H12

Appartement te koop in Nijmegen... Okay, dit mag dan misschien wel een penthouse heten, met 629 m² woonoppervlak.
https://www.funda.nl/koop...42777720-kaapstander-278/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/108/640_1440.jpg

Ik houdt zelf niet van jacuzzi's, maar wel van dit uitzicht:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/108/607_1440.jpg
Bar
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/108/602_1440.jpg
Sportzaal
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/108/595_1440.jpg
En onder ander 4 parkeerplekken.

En dat allemaal op de 16e verdieping, voor een schamele €5.750.000,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19

breinonline

Are you afraid to be known?

H12 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:05:
Appartement te koop in Nijmegen... Okay, dit mag dan misschien wel een penthouse heten, met 629 m² woonoppervlak.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bar
[Afbeelding]
Sportzaal
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oApI7IJn8DgXL1l7v1qynm3tJF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZBJJoZ0v25AFNnVMKlbkEcRL.jpg?f=fotoalbum_large
Zou dat tapijt om de tafelpoot liggen? Of krijg je het tapijt niet meer weg zonder de tafel te slopen? :?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
Ik vond deze wel het vermelden waar, zitten zeker 2 mooie foto's tussen.

Jezus kijkt mee als je achter de PC zit... hij kijkt wel een tikkie teleurgesteld:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het lijkt erop dat de link nu is verwijderd. Dat moet dan vandaag zijn gebeurd.
Gelukkig hebben we de fotos nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:52
Csotranme schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:34:
Edit: overigens nog een Funda push melding voor Landgraaf.
Daar heb ik dan wel een bezichtiging aangevraagd ;)
Wow, dat is een mooi pand. Dat laat dit rijksmonument wel verbleken. Gauw naar ander topic (huis kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Toke_gt schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:38:
[...]

Wow, dat is een mooi pand. Dat laat dit rijksmonument wel verbleken. Gauw naar ander topic (huis kopen)
Die in Landgraaf bedoel je dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:52
Csotranme schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:20:
[...]

Die in Landgraaf bedoel je dan? :p
Ja. Die van 329K bedoel je toch? Die vind ik er zo op het eerste oog leuk uitzien. Maar we gaan wat off topic.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
tcw82 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:11:
Het lijkt erop dat de link nu is verwijderd. Dat moet dan vandaag zijn gebeurd.
Gelukkig hebben we de fotos nog.
En daarom altijd foto's in dit topic plaatsen en niet een link dumpen.
Helaas wil nog niet iedereen dat leren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
Toke_gt schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:59:
[...]

Ja. Die van 329K bedoel je toch? Die vind ik er zo op het eerste oog leuk uitzien. Maar we gaan wat off topic.
offtopic:
Klopt! Dat is hem haha. Helaas veel animo... alle bezichtigingen voor nu al vol...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Heel fijn, gezellig en doorleefd huis inderdaad.

Het enige nadeel van zo'n huis en inrichting is dat het zo lastig is schoon te houden is. Zou mij verder niet boeien, maar is voor sommige mensen wel een dingetje. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
H12 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:05:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bar
[Afbeelding]
Sportzaal
[Afbeelding]

Niet veel mis mee maar als je dat soort geld gaat uitgeven dan ga je toch niet in Nijmegen wonen in een appartementje. Voor 300k prima maar voor bijna 6mln.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Csotranme schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:21:
[...]

offtopic:
Klopt! Dat is hem haha. Helaas veel animo... alle bezichtigingen voor nu al vol...
Met dat kunstgras en VT Wonen inrichting...? :z

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Csotranme
Fiber schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:30:
[...]

Met dat kunstgras en VT Wonen inrichting...? :z
Laat ik dan maar ff een linkje plaatsen :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/670/121_1080.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/670/095_1080.jpg

Volgens mij hebben de huidige bewoners een Teckel gezien de trapjes naast de honden mand :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/181/670/074_1080.jpg

En inderdaad kunstgras maar dat kan er heel makkelijk uit.

Het VT Wonen gehalte vind ik niet zo hoog eerlijk gezegd.
Ja de zwarte stalen houten constructies/pot/kranen maar dat is het wel een beetje.
Ik zie geen visgraat PVC/laminaat. Lijkt op echt hout maar kan me vergissen. Het ziet er tegenwoordig aardig echt uit :p

https://www.funda.nl/koop...huis-42377577-heigank-90/

[ Voor 3% gewijzigd door Csotranme op 20-10-2023 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Csotranme schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Laat ik dan maar ff een linkje plaatsen :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Volgens mij hebben de huidige bewoners een Teckel gezien de trapjes naast de honden mand :P
[Afbeelding]

En inderdaad kunstgras maar dat kan er heel makkelijk uit.

Het VT Wonen gehalte vind ik niet zo hoog eerlijk gezegd.
Ja de zwarte stalen houten constructies/pot/kranen maar dat is het wel een beetje.
Ik zie geen visgraat PVC/laminaat. Lijkt op echt hout maar kan me vergissen. Het ziet er tegenwoordig aardig echt uit :p

https://www.funda.nl/koop...huis-42377577-heigank-90/
Wel lekker dicht bij PinkPop en een huis met een naam is altijd cool. En als je van vissen houdt of huisdieren hebt zit je daar helemaal goed. _/-\o_

Pagina: 1 ... 84 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.