Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.620 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:17
aveenhuysen schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:04:
[...]

Wat een partij geld zeg 8 ton.....................voor een rijtjeshuis (hoekwoning in dit geval).
Ik heb 721K neergeteld voor een huis ( tussenwoning ) wat ook nog een bak geld is, maar dat is in mijn optiek wel een betere koop. 161 M2 ipv 127. Woonkamer + keuken samen 35 M2. Voor dat geld. Niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05
Tja prijzen.. waar ik woon gaan ze nog voor 3 ton weg voor 120m2. Zo ongeveer het meest in het midden van het land als maar kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:36

paQ

(jarig!)
LikeABawzs schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:35:
[...]

Opzich een fair point.

Maar ook de meer standaard badkamers van tegenwoordig vind ik natuurlijk een stuk mooier dan de oude met de kleurkeuzes van toen etc. Punt is meer dat ik het zo'n gek idee vind dat we over 20-30 de meubels van nu waarschijnlijk ook lelijk vinden.
[...]
sja, mode

Velen in dit topic bitchen over de zwarte deuren en visgraat vloeren (heb ze zelf ook) maar dat is nu eenmaal wat nu 'in' is. En op menig plek waar ik binnenstap zie ik dat ook terug.

Het punt dat ik probeerde te maken is dat als er mooie materialen worden gekozen voor een hoog afwerkingsniveau, dan kun je wel eens iets hebben dat over 90 jaar nog steeds mooi is ipv al over 20 jaar ;)

Zo hebben verticale lamellen het niet bijzonder lang uitgehouden. Curved TV's ook niet. Of wat dacht je van grindtapijt.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 15:11
BB-One schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:46:
Deze is wel bijzonder. Je klikt door de foto's en de hele tijd denk je niet zo heel erg bijzonder dat dit in dit topic geplaatst moet worden, tot je bij de foto komt waar het om gaat dan weet je het....

https://www.funda.nl/koop...39476-hgd-cramerstraat-6/

spoiler: nummer foto
foto 22 e.v.
Haha dat is het huis van de ouders van een grietje die ik online ken. Heb de locatie van foto waar je op doelt regelmatig voorbij zien komen in haar storys :+

En inderdaad, veel nieuwbouw woningen momenteel, berg geld. Maar naar mijn mening erg onhandig ingericht qua afmetingen en plekken voor bijvoorbeeld je tv op de slaapkamer. Of loze ruimte in het midden van het huis op de begane grond tussen keuken en woonkamer. 8)7
paQ schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:23:
[...]

Zo hebben verticale lamellen het niet bijzonder lang uitgehouden. Curved TV's ook niet. Of wat dacht je van grindtapijt.
Verschrikkelijk, grind vloer hebben we hier ook op kantoor. Voelt het soms krassen in je zool.

[ Voor 16% gewijzigd door LikeABawzs op 19-09-2023 12:47 ]

7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:52:
[...]

Valt volgens mij wel mee, zolang het scharnier rechts zit. Je kunt de deur dan gewoon open doen en de was er in doen. Alleen moet je de was dan naar links duwen in plaats van naar voren duwen om in de machine te krijgen.

Maar de kraan heeft er wel onder te lijden.
Scharnier zit links, te zien op de foto (en ik heb dezelfde). Deurtje opent dus naar de kijker toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

(jarig!)
LikeABawzs schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:45:
[...]

Verschrikkelijk, grind vloer hebben we hier ook op kantoor. Voelt het soms krassen in je zool.
was ooit helemaal de bom 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Tralapo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:47:
[...]

Scharnier zit links, te zien op de foto (en ik heb dezelfde). Deurtje opent dus naar de kijker toe.
Ah, dat kon ik niet zien. Dan is het inderdaad wel erg onhandig, had ik hem toch op de plaats van de droger gezet. Of je verkoopt het huis gewoon ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
paQ schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:23:
[...]

sja, mode

Velen in dit topic bitchen over de zwarte deuren en visgraat vloeren (heb ze zelf ook) maar dat is nu eenmaal wat nu 'in' is. En op menig plek waar ik binnenstap zie ik dat ook terug.

Het punt dat ik probeerde te maken is dat als er mooie materialen worden gekozen voor een hoog afwerkingsniveau, dan kun je wel eens iets hebben dat over 90 jaar nog steeds mooi is ipv al over 20 jaar ;)
Met goede materialen die ook mooi blijven, een hoog afwerkingsniveau en een redelijk tijdloze uitstraling kom je een heel eind. Maar het voorbeeld dat gegeven werd, zo'n donkere douche, is juist wel heel modegevoelig. En volgens mij ook best gevoelig voor "slijtage" of vuil worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 01:01
Deze is wel bijzonder. Je klikt door de foto's en de hele tijd denk je niet zo heel erg bijzonder dat dit in dit topic geplaatst moet worden, tot je bij de foto komt waar het om gaat dan weet je het....

foto 22 e.v.
Zo ging ik ongeveer door de foto's heen:
"Zo bijzonder is een Lego-kamer toch ook weer ni...WAT IS DAT?!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleijn1985
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:03
Atomius schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:24:
https://www.funda.nl/koop...s-42202283-borstelgras-9/

Een huis met een mooi kookeiland. Moet want hip.

Of het praktisch is laten we in het midden. Pun intended.
Hangt nou het plafond vol met rookmelders? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 11:22

eagle00789

Est. November 2005

kleijn1985 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:34:
[...]

Hangt nou het plafond vol met rookmelders? :+
Nee dat is voor de luchtafvoer. ik zie die dingen namelijk ook op de bovenverdieping. Wel blijft het aantal wel eeeerg vreeeeeeeemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

foto 22 e.v.
Ik vind het wel wat hebben, heb hem zelfs even opgeslagen. Misschien ga ik er wel even kijken.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
Fanta schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:37:
[...]

Ik vind het wel wat hebben, heb hem zelfs even opgeslagen. Misschien ga ik er wel even kijken.
Het huis is eigenlijk ook zeker niet verkeerd. Alleen leidt de badkamer wat af, zodat je niet meteen ziet dat het een prima woning is

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-09 21:18
Kijk iemand met een leuke hobby die het netjes weet te organiseren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vAxJ0XOrsnC3xklcwWFq3Oto-CU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z5TC48bAKPXui2TmepepbqTL.png?f=fotoalbum_large
https://api.zien24.nl/hou...9-2023_06:12.YAIHrSST9Hxk
Alleen, wat een rottige manier van door het huis kijken, het enige voordeel is dat er weinig te verhullen is op de foto's.

https://www.funda.nl/koop...is-88600403-kalverdijk-7/

• Rinaldootje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:02
hfolkers schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:22:
Kijk iemand met een leuke hobby die het netjes weet te organiseren:
[KNIP]
Alleen, wat een rottige manier van door het huis kijken, het enige voordeel is dat er weinig te verhullen is op de foto's.

https://www.funda.nl/koop...is-88600403-kalverdijk-7/
Inderdaad, dat nodigt niet uit om even rustig te kijken. Alhoewel de (super)groothoek lens van de fotograferende makelaar ook geen schoonheidsprijs verdient.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:50
emot schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:28:
[...]

Jemig, wat een error dit huis. Dit lijkt een gevolg van de enorme prijsstijgingen van afgelopen jaren. Mensen die net wat meer te besteden hebben en van groot en luxe houden en opeens geen groot vrijstaand huis meer kunnen betalen, maar wél al deze luxe in hun twee-onder-een kapper moeten proppen.
Ook bij een iets groter huis is een keuken tussen je woon- en eetgedeelte voor mij een dikke "nee". Dat is toch totaal niet handig?

• RoeloBoelo
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09-07-2024
Levensloop bestendige woning, maar wel moeten douchen in bad..

Verder ook alles "netjes" afgewerkt rond de warmtepomp.

https://www.funda.nl/koop...-88689845-paltrokmolen-2/

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 12:51
RoeloBoelo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:19:

Er is wel iemand kwaad geweest daar...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/497/144_2160.jpg

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:39:
[...]

Ook bij een iets groter huis is een keuken tussen je woon- en eetgedeelte voor mij een dikke "nee". Dat is toch totaal niet handig?
Kleine correctie: dat vind jij toch totaal niet handig.

Dit is iets waarover de meningen sterk kunnen verschillen. Net als bv open keuken of gesloten keuken. Of wel of geen kookeiland. Het zijn simpelweg voorkeuren, waarbij je niet algemeen kunt stellen dat het een beter is dan het ander.

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Nu online

Ik denk dat een levensloopbestendige woning vooral wordt gekocht door mensen die nu nog wel mobiel zijn, maar toch op de toekomst voorbereid willen zijn. Als je dan over een paar jaar minder mobiel wordt, dan is de badkamer misschien sowieso wel aan een opknapbeurt toe.

"Hier woon je als natuurliefhebber prachtig; veel groen om je heen en de vogels die fluiten in je achtertuin. "
De achtertuin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLAfvcG8pyzOV6c0Q9LmtPFWA44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMakTefOIxgHb9OMP5a6Quur.jpg?f=fotoalbum_large

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:50
Rubbergrover1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:21:
[...]

Kleine correctie: dat vind jij toch totaal niet handig.
Natuurlijk vind ik dat maar in de praktijk belemmert het toch meestal de looproute die er tussen woon- en eetgedeelte moet zijn? Of het moet echt een hele brede ruimte zijn.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33

timovd

Voorsprong door techniek

Wat zijn dit voor flessen?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/497/149_2160.jpg

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Rubbergrover1
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:51:
[...]

Natuurlijk vind ik dat maar in de praktijk belemmert het toch meestal de looproute die er tussen woon- en eetgedeelte moet zijn? Of het moet echt een hele brede ruimte zijn.
Daarin zit impliciet de aanname dat er een looproute moet zijn tussen woon- en eetgedeelte. En dat bij de keus tussen woon-keuken-eet en woon-eet-keuken de looproute tussen woon- en eetgedeelte belangrijker is dan de looproute tussen woongedeelte en keuken. Want in de omgekeerde opstelling belemmert het eetgedeelte net zo goed de looproute naar de keuken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:04

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Waarschijnlijk zuurstof. Staat/stond op mijn werk ook in een van de kantoortjes. De vaste bewoner daarvan had last van (volgens mij) clusterhoofdpijn aanvallen. Pure zuurstof schijnt daar dan goed tegen te helpen.

We've got that ring of confidence

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
Rubbergrover1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat een levensloopbestendige woning vooral wordt gekocht door mensen die nu nog wel mobiel zijn, maar toch op de toekomst voorbereid willen zijn. Als je dan over een paar jaar minder mobiel wordt, dan is de badkamer misschien sowieso wel aan een opknapbeurt toe.

"Hier woon je als natuurliefhebber prachtig; veel groen om je heen en de vogels die fluiten in je achtertuin. "
De achtertuin:
[Afbeelding]
Niet alleen dat, ik verbaasde mij/schrok van de badkamer: stopcontacten precies boven de wastafel, want nee daar komt natuurlijk nooit water. Vroeger waren er regels voor stopcontacten op badkamer, die moesten minimaal X afstand van kranen/wasbakken/bad/douche verwijderd zijn anders wat het niet toegestaan.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 00:11
Moi_in_actie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:02:
[...]

Niet alleen dat, ik verbaasde mij/schrok van de badkamer: stopcontacten precies boven de wastafel, want nee daar komt natuurlijk nooit water. Vroeger waren er regels voor stopcontacten op badkamer, die moesten minimaal X afstand van kranen/wasbakken/bad/douche verwijderd zijn anders wat het niet toegestaan.
Het zouden nog altijd laagstroom stopcontacten kunnen zijn, ofwel kunnen alleen een paar watt leveren, genoeg voor een elektrische tandenborstel te laden of een trimmer te gebruiken. Een Fohn ga je er niet op aansluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door grasmanek94 op 20-09-2023 10:10 ]

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
grasmanek94 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:06:
[...]

Het zouden nog altijd laagstroom stopcontacten kunnen zijn, ofwel kunnen alleen een paar watt leveren, genoeg voor een elektrische tandenborstel te laden of een trimmer te gebruiken. Een Fohn ga je er niet op aansluiten.
Zou kunnen, ik ken die dingen alleen van vroegah, toen zagen dat soort stopcontacten en doelbewust totaal anders uit. Bij mijn vader op de badkamer (eind jaren 70 gebouwd) had je dat ook, inderdaad een stopcontact alleen voor het opladen van een scheerapparaat en later dan electrische tandenborstel.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Maffe term dat levensloop, dan kan je beter appartement kopen met lift...
Lijkt me niet dat je daar blijft wonen als je geen trap meer kan lopen en niets meer hebt aan 1e verdieping.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Rubbergrover1
  • Nu online
DDX schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:12:
[...]

Maffe term dat levensloop, dan kan je beter appartement kopen met lift...
Lijkt me niet dat je daar blijft wonen als je geen trap meer kan lopen en niets meer hebt aan 1e verdieping.
De praktijk leert dat veel mensen dat juist wel doen. Omdat het een vertrouwde woning is, in een vertrouwde omgeving, met de vertrouwde tuin etc. De bovenverdieping is tegen die tijd handig voor incidenteel gebruik, bijvoorbeeld als er familie komt logeren, of voor opslag.

Maar ik vind het wel onhandig dat je niet boven ook een badkamer hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Rubbergrover1 op 20-09-2023 10:17 ]

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:29
Moi_in_actie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:02:
[...]

Die regels zijn er nog steeds, maar ik zie hier maar heel weinig woningen waarin men zich hieraan houdt. Vrijwel altijd zijn het normale stopcontacten rondom de wastafels.

All-electric.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Rubbergrover1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:17:
[...]

De praktijk leert dat veel mensen dat juist wel doen. Omdat het een vertrouwde woning is, in een vertrouwde omgeving, met de vertrouwde tuin etc. De bovenverdieping is tegen die tijd handig voor incidenteel gebruik, bijvoorbeeld als er familie komt logeren, of voor opslag.

Maar ik vind het wel onhandig dat je niet boven ook een badkamer hebt.
Ja als in vertrouwde woning en dan badkamer beneden maken ofzo.
Maar als je nu een woning gaat kopen en daar wil je perse zeker zijn dat je daar ook kan wonen als je niet meer kan traplopen zijn er handigere opties lijkt mij. (appartement, bungalow)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
eagle00789 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:49:
[...]

Nee dat is voor de luchtafvoer. ik zie die dingen namelijk ook op de bovenverdieping. Wel blijft het aantal wel eeeerg vreeeeeeeemd
Ik zie verder ook geen afzuiging in die keuken. Dan moet die stank toch ergens heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kreuk
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-04 19:56
scrappy.doo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:40:
[...]

Ik zie verder ook geen afzuiging in die keuken. Dan moet die stank toch ergens heen.
De afzuiging zit in de kookplaat. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kycyXpBuVIXyRbeLZ9AgKEqnA7c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eFUU1ZfAUreB90AjxtfPtu14.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Kreuk schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:00:
[...]

De afzuiging zit in de kookplaat. [Afbeelding]
Die had ik gemist. Het is nog vroeg O-)

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Moi_in_actie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:08:
[...]

Zou kunnen, ik ken die dingen alleen van vroegah, toen zagen dat soort stopcontacten en doelbewust totaal anders uit. Bij mijn vader op de badkamer (eind jaren 70 gebouwd) had je dat ook, inderdaad een stopcontact alleen voor het opladen van een scheerapparaat en later dan electrische tandenborstel.
Vroeger zag je daarvoor stopcontacten met een ingebouwde scheidingstransformator, dan zweeft de spanning tov aarde. Die trafo is zo groot niet dus inderdaad voor scheerapparaat enzo geschikt.
In hoe verre een aardlekschakelaar het probleem bij een normaal stopcontact ook oplost weet ik niet.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Gave woning voor met zijn 2e of met 1 kind.
Woning aan de zijkant met etage er op + dakterras ziet er prima uit.
Eerste moment kijk je en denk je... BetonCity.
Maar wel voldoende privacy / Kleine tuin maar geen inkijk van de buren + vrijstaande woning.

**

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RonJ
525K voor deze gestucte containerwoning? Die zijn gek. _O-

All-electric.

• Loei123
  • Registratie: November 2012
PatRamon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:10:
[...]
Maar wel voldoende privacy / Kleine tuin maar geen inkijk van de buren + vrijstaande woning.
Uuh wat? :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/417/107_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootVluchteling
RonJ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:12:
[...]

525K voor deze gestucte containerwoning? Die zijn gek. _O-
Voor 97 M2.. Die Turken zien Eurotekens maar ik zie het er niet in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonJ
BootVluchteling schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:17:
[...]

Voor 97 M2.. Die Turken zien Eurotekens maar ik zie het er niet in..
Het is wel groter dan het lijkt, maar het doet me eerder aan een landal park oid denken dan een woonwijk.
Klopt toch, die buren hebben namelijk ook geen ramen >:)

All-electric.

• Loei123
  • Registratie: November 2012
RonJ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:21:
Klopt toch, die buren hebben namelijk ook geen ramen >:)
Ik zou zeggen, check streetview even.
Om nog maar te zwijgen over wat voor garagebox wijk je terecht komt. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zich een prima setje van drie kavels voor vrijstaande woningen (na slopen van de opstallen): https://www.funda.nl/koop...er-van-den-boschstraat-4/

Tot je verder leest:
Op één van deze kavels rust een (voorwaardelijke verplichting); een bouw- en sloopverbod in verband met de aanwezigheid van een kerkuil, waardoor hier vooralsnog NIET gebouwd kan worden.
Vooralsnog is dus tot de duif, eh uil dood is :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonJ
Loei123 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:23:
[...]

Ik zou zeggen, check streetview even.
Om nog maar te zwijgen over wat voor garagebox wijk je terecht komt. :X
Je hebt gelijk idd, ze hebben de hoek van de foto precies "goed" gekozen. Op foto 30+ zie je de inkijk zelfs in het raam:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MojVWgG1GR00XYmdohiN0ZyXGDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mETdE0WYGhfZTjj2LwxliKLw.jpg?f=fotoalbum_large

En die lelijke wijk ligt dan ook nog eens direct aan allerlei rondwegen, een mega-bedrijventerrein en op nog geen km van de landingsbaan van eindhoven airport. Ik wens ze veel succes met de verkoop. :+
pagani schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:24:
Op zich een prima setje van drie kavels voor vrijstaande woningen (na slopen van de opstallen): https://www.funda.nl/koop...er-van-den-boschstraat-4/

Tot je verder leest:

[...]

Vooralsnog is dus tot de duif, eh uil dood is :')
Die Kerkuil woont wel een stuk rianter dan de eerder genoemde Eindhovenaren :')

[ Voor 19% gewijzigd door RonJ op 20-09-2023 16:37 ]

All-electric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000

Arno

PF5A

Vergeet het politiecomplex niet wat bij de Mcd neergegooid gaat worden binnenkort.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• PatRamon
  • Niet online
Arno schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:35:
Vergeet het politiecomplex niet wat bij de Mcd neergegooid gaat worden binnenkort.
Toch een flinke domper, neem mijn woorden terug hahah

**

• Rubbergrover1
  • Nu online
Vind ik wel ideaal. Lekker gesloten naar de straat voor de privacy, maar naar de tuin toe open.

• Arno

Arno

PF5A

PatRamon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:53:
[...]

Toch een flinke domper, neem mijn woorden terug hahah
Ja zeker omdat het door de gemeente is doorgedrukt onder druk van de politie. Ik ken weinig mensen daar in de buurt die daar blij mee zijn.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Andreas01
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 21:05
Voor als je een liefhebber van Mondriaan (en een kleurtje of twee in het algemeen) bent: https://www.funda.nl/koop...eede-straatje-van-best-8/. Vind het stiekem nog leuk ook :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/616/449_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/616/460_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/616/468_1440.jpg

• PatRamon
  • Niet online
Arno schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:48:
[...]
Ja zeker omdat het door de gemeente is doorgedrukt onder druk van de politie. Ik ken weinig mensen daar in de buurt die daar blij mee zijn.
Puur door de sirenes waar je tenslotte helemaal hondsdol van gaat worden.
Tijdje geleden "tijdelijk" in de buurt gewoond van politie/brandweer post. Sirenes bleven gaan.
Begin je wel aan te irriteren.
Garage boxen zeker niet erg + de camera's die er hangen.
Ken de buurt ook niet, en kan mij indenken dat de huidige bewoners in die wijk er niet blij mee zijn met de plannen.

**

• Csotranme
Csotranme schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:24:
[...]

Eens kijken wat we kunnen vinden:
- Rietveld Zig Zag in de hal €2000
- 4x Vitra (Eames) aan de keukentafel a €800 ps
- Artifort (Paulin) Ribbon €7500
- Vitra (Eames) fauteuil + Ottoman €5300
- Vitra (Nelson) Coconut €4000
- Hangende Egg stoel kan ik even niet thuis brengen
- Peter Ghyczy garden Egg Chair Lounge €2000
- Zwart lederen bank kan ik niet helemaal thuis brengen. Lijkt Corbusier maar niet helemaal.
- Vitra (Eames) Lounge Chair + Ottoman €11000
- Vitra (Panton) Heart Cone €3500
- Poltronova Joe Baseball Glove chair €11000
- Nog een Vitra (Eames) zonder armleuningen achter de iMac €800
- Artifort (Harvey) Hello There €500
- Vitra (Nelson) Marshmallow sofa €5000
- Vitra (Eames) Fiberglass Side Chair €800
- Vitra (Panton) Wire Peddler House long chair €2000
- 2x Vitra (Panton) Chair €350 ps
- Artifort (Paulin) Orange Slice €2000
- Panton Phantom Chair €1000
- Aarnio Ball Chair €5000
- 4x Vitra (Eames) Plastic Armchair LAR €500 ps
- Vitra (Panton) Cone Chair €2500
- Vitra (Eames) Plastic Armchair RAR €650

En nog een hele zwik Eames her en der en wat modellen die ik niet thuis kan brengen :9

Ze zijn wel fan van Vitra laten we maar zeggen.. :+
Nieuw topic voor design meubelen: Het grote design meubelen topic

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:45
Andreas01 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:10:
Voor als je een liefhebber van Mondriaan (en een kleurtje of twee in het algemeen) bent: https://www.funda.nl/koop...eede-straatje-van-best-8/. Vind het stiekem nog leuk ook :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De straatnaam is ook leuk!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Voor een miljoen komma drie heb je dit minimalismewonder in Amersfoort:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsT9SUSO08q8R6cLHsyClS-Li-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RthVnpDJrsrBNBsaJKdJPzpm.jpg?f=fotoalbum_large
Is deze voordeur gebouwt voor Slenderman?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7QR6PVpPbNck20v4yXG8bBKaWoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTYLZ89VMNy0C2XX51s1QpVK.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vraag me wel af of je gasten het fijn vinden als je ze kunt zien poepen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_imY3R-pCiswjlw549ecpUsOqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hVndRH0YCei5XMoj18i4evB.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...2246205-utrechtseweg-383/

[ Voor 17% gewijzigd door wouterg00 op 21-09-2023 11:45 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:23

Fiber

Beaches are for storming.

wouterg00 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[...]

Typische wandversiering ook voor wat toch op een kinderslaapkamer lijkt... O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/416/908_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:22
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vind het wel echt een heel mooi huis van binnen.
Mooi meubel maatwerk, mooie keuken, masterbedroom ook erg mooi..

Zou er zo kunnen wonen.. :)

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
iketot schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:08:
[...]

Alleen jammer dat ze dan een villa op een (in mijn ogen) veel te klein perceel zetten. Pure armoede..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:40
jeroenkb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:25:
[...]

Alleen jammer dat ze dan een villa op een (in mijn ogen) veel te klein perceel zetten. Pure armoede..
Bos achter je huis maakt veel goed vind ik.

• Fiber

Fiber

jeroenkb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:25:
[...]

Wordt wel enigszins gecompenseerd door:
Gemeenschappelijk terrein
U wordt voor 1/16e deel eigenaar van het gemeenschappelijke gebied (ca. 17.000 m2) dat zich voornamelijk naast en aan de achterzijde van de vier verst van de weg gelegen kavels bevindt. De mooie tuin van nummer 383 loopt naadloos over in dit bos.
En door het feit dat je achtertuin vrijwel rechtstreeks aan een prachtig bos en heide gebied militair oefenterrein grenst... :7

En als je je dan toch nog opgesloten of bekeken voelt dan zit de psychiatrische instelling op loopafstand aan de andere kant van de Utrechtseweg... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Fiber

Fiber

Hielko schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:35:
[...]

Zeker, met een kleine maar:

Wikipedia: De Vlasakkers

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
[...]

Niets maakt voor mij het gezellig bij de buren naar binnen kunnen kijken op een metertje of 5 goed (voor dit soort bedragen dan)

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Refrag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 22:43
https://www.funda.nl/koop...s-42168960-soerenseweg-5/
Huis met eigen martelkelder!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/172/897/450_2160.jpg

Loopt het raam en radiator nou door naar de volgende kamer?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/172/897/463_2160.jpg

Echt, overal zit schimmel. Creatieve plek voor een deur:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/172/897/466_2160.jpg

spoiler: Plottwist
Ik ben de nieuwe eigenaar. :/

You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
[...]

Militair oefenterrein De Vlassakkers zul je bedoelen? Inclusief heli landplaats op nog geen 500m hemelsbreed van je woning. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aw41BGyyt8Z9JhWwdFXKrTyP5DA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XQct7dwlH85lqAf09ovaoKjX.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door MooDyBLueS op 21-09-2023 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Refrag schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:00:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Helaas is hij al verkocht. Best grappig huis vind ik, valt met een flinke investering wel wat van te maken. Je hoeft ook niet voorzichtig te zijn met slopen en breken, alles kan toch weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ

paQ

(jarig!)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

wat zit er dan achter die deur? :)
vertel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Fiber schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:07:
[...]

Helaas is hij al verkocht. Best grappig huis vind ik, valt met een flinke investering wel wat van te maken. Je hoeft ook niet voorzichtig te zijn met slopen en breken, alles kan toch weg.
Verkocht aan @Refrag :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 01:01
iketot schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:08:
[...]

Op foto 56 zie je al een hint, maar even snel zoeken leert dat er inderdaad een interieurarchitect woont.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sentimental-Hat
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je hoeft je niet te gaan vervelen de komende tijd. Gefeliciteerd met aankoop :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Refrag
paQ schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:10:
[...]
wat zit er dan achter die deur? :)
vertel!
CV-ketel.
Het grappige is dat daar links naast een échte deur zit maar die is weggestuct en zit ook boven het trapgat.

You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910

• paQ

paQ

(jarig!)
Refrag schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:17:
[...]

CV-ketel.
Het grappige is dat daar links naast een échte deur zit maar die is weggestuct en zit ook boven het trapgat.
:F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:01
Refrag schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:17:
[...]

CV-ketel.
benieuwd naar het resultaat! succes met klussen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Congrats! *O*

Vorige eigenaar vond bier belangrijker dan wc papier op het toilet geloof ik :+
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/172/897/455_2160.jpg

• BootVluchteling

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hoe zeggen ze dat ook al weer? Hier kan een blind paard geen schade maken?

Je kan het ook 1 of 2 keer uitlenen voor die "rage rooms" waar je los kan gaan met een moker? Krijg je geld voor mensen die de boel komen slopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Benieuwd naar de voor/na foto’s.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Refrag
El Capitan schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:20:
[...]
benieuwd naar het resultaat! succes met klussen :)
Get!em schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:34:
[...]
Benieuwd naar de voor/na foto’s.
Renovatie huis uit 1910

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H. Lal
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 06:58
Heeft een makelaar zijn telefoon verticaal gehouden; of is de TikTok generatie al toe aan een eindwoning?

https://www.funda.nl/koop...019-reigersbergenweg-288/

• paQ

paQ

(jarig!)
echt een slecht filmpje ook... beetje van die B&B sfeerplaatjes...(die ik zelfs bij een B&B al niet begrijp)

• Truus01
Ik wil meer opties om te reageren dan een duimpje. Want meestal wil ik reageren met iets als :o , 8)7 of :F en ik wil dat dan weer niet als reactie in een post zetten...

Maar
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

8)7
Fiber schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:51:
[...]

Typische wandversiering ook voor wat toch op een kinderslaapkamer lijkt... O-)

[Afbeelding]
8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

:o
(En succes!)
H. Lal schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:51:
Heeft een makelaar zijn telefoon verticaal gehouden; of is de TikTok generatie al toe aan een eindwoning?

https://www.funda.nl/koop...019-reigersbergenweg-288/
:F

• Arno

Arno

PF5A

Voor 440k? Dan ben ik wel benieuwd met welke punten die 440k waard is :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
Andreas01 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:10:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat hebben we hier ook:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/224/992_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/224/990_2160.jpg

leuk huis verder wel nadat alles is overgeschilderd 8)7
https://www.funda.nl/koop...-42232889-winkelakkers-7/

• pauldaytona
jvbosma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:16:
[...]

Dat hebben we hier ook:

leuk huis verder wel nadat alles is overgeschilderd 8)7
https://www.funda.nl/koop...-42232889-winkelakkers-7/
Leuk huis, maar de foto's kan ik niet uithalen, welke foto nu waar bijhoort, waar is de slaapkamer op de begane grond bv? Prijs wat hoog?

• Fiber

Fiber

Arno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:09:
[...]
Voor 440k? Dan ben ik wel benieuwd met welke punten die 440k waard is :)
Je weet niet of er ook daadwerkelijk 440k betaald is natuurlijk.

En sowieso is dit met afstand het goedkoopste vrijstaande huis in Apeldoorn met zoveel vloeroppervlakte.

Wel een beetje een 'boomer' buurt daar, maar eigenlijk geldt dat voor heel Apeldoorn... :z

[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 21-09-2023 18:02 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

In die buurt staat ook dit, maar ja, dat is al instap klaar...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/010/702_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/010/727_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...2975859-hoogakkerlaan-50/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
pauldaytona schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:31:
[...]

Leuk huis, maar de foto's kan ik niet uithalen, welke foto nu waar bijhoort, waar is de slaapkamer op de begane grond bv? Prijs wat hoog?
ik ben 10 keer heen en weer gezapt, maar dit is de slaapkamer beneden:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/224/993_2160.jpg
en dit ook
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/224/995_2160.jpg

die fotos staan allemaal door elkaar, krijg het idee dat er wel 6 badkamers zijn maar dat is ook niet zo

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Afgezien van die glazen slaapkamerdeuren wel mooi gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Truus01
Heej, dit is wel herkenbaar... (Of zoals de makelaar zegt, ik werd "getrickerd" door deze foto.)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/224/990_2160.jpg
Een inductiekookplaat op een gasfornuis!
Alleen heb ik de pitten eraf gehaald, er een nette houten plaat opgelegd en daar de inductiekookplaat opgezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Truus01 op 21-09-2023 20:48 ]

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• F.Baarda
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 18-09 20:53

F.Baarda

zelfbenoemd deskundige

synoniem schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:32:
[...]

Afgezien van die glazen slaapkamerdeuren wel mooi gedaan.
De wcpot naast je bed en wcrol op het hoofdeind.....
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/165/010/741_2160.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door F.Baarda op 21-09-2023 20:51 ]

Niet gehinderd door enige kennis.

• Fiber

Fiber

F.Baarda schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:49:
[...]

[Afbeelding]
Op zich wel weer handig als je te veel gezopen hebt of anderszins misselijk bent...

Nou je het zegt, hij staat zelfs in de omschrijving en op de plattegrond... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

[Afbeelding]
Lekker fris 💩

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pauldaytona
Fiber schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:02:
[...]

Op zich wel weer handig als je te veel gezopen hebt of anderszins misselijk bent...

Nou je het zegt, hij staat zelfs in de omschrijving en op de plattegrond... O-)
Kan ook iemand zijn die daar een medische noodzaak voor heeft, B.v. heel vaak accuut moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Een low-budget kerk zonder kerktoren :+

Terwijl het lijkt alsof alles is aangepakt toch "maar' een energielabel C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Die WC wordt echt alleen maar gebruikt voor een nachtelijke plas.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Twhomp schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 01:04:
[...]

Die WC wordt echt alleen maar gebruikt voor een nachtelijke plas.
YouTube: Shining a light on what comes up when you flush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05
Jup, vergeet de luchtblazers in de toiletten, de toilet zelf als je doorspoelt is het allerergste van allemaal.
Ik ben overigens wel benieuwd of die nieuwe toiletten die het water laten ronddraaien ipv storten beter zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 22-09-2023 09:45 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 23:08
Spotjes, spotjes everywhere! :o

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/498/384_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/498/350_2160.jpg

Inclusief luchtplaats en bubbelbad:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/180/498/359_2160.jpg

Dat alles aan een drukke doorgaande weg in Malden. Funda link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
peterpv schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:08:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze staat al jaren te koop. Komen ze echt niet vanaf. Op zich best aardig huis om te zien..maar locatie, locatie, locatie.. In deze regio ga je naast de a73 geen drukkere weg vinden :*). Wel 1e rang op laatste dag van de 4daagse..

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
[...]

[Afbeelding]
Ik vind dit toch wel echt van de meest bizarre dingen die ik heb gezien.

Of als je op zolder even je vleeswaren wilt snijden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUSKyPPgMObwjYO3AEE8GNiFanU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKtSBD1NauyktZm5Za9taEQq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:32
peterpv schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:08:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

“Wie zijn tuin leegmaakt, maakt zijn hoofd leeg”

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:51
Justevo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:31:
Leuke locatie voor een horrorfilm... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pauldaytona
Justevo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:31:
[...]

Of als je op zolder even je vleeswaren wilt snijden.
Is toch gewoon een verzamelaar van oude van Berkel machines? Alleen de keuken is er te klein voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 07:55
https://www.funda.nl/koop...rinses-amaliaplantsoen-2/
Eerste indruk lijkt het een mooie hoekwoning, maar het heeft als je binnenkijkt meer weg van een oud kantoorpand.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/175/640_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/175/646_2160.jpg

Wat je nog allemaal voor die prijs moet doen....
Pagina: 1 ... 74 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.