Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

Cella

...zien waar het schip strandt

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:06:
[...]

Ligt natuurlijk niet aan de fotograaf maar aan de verkopers. Die weten wanneer de fotograaf komt en dat ze de woning op dat moment fotoklaar moeten hebben.

Wellicht dat het een scheiding is en de ex met de woonkamerspullen al verhuisd is, maar de ex met de kinderspullen nog moet verhuizen?
Of een tragisch geval. Er zijn zo te zien geen foto's van de slaapkamer beneden. En de badkamer daar is nog in aanbouw. Mogelijk dat vanwege ziekte oid de woning levensloopbestendig zou worden gemaakt, maar dat dit niet meer nodig is. Extra pijnlijk in dat geval gezien de spullen voor kleine kinderen die er zijn.
Klopt inderdaad hoor, opruimen is aan de eigenaars. Ik zou me echter als fotograaf wel wat vervelend voelen onder dergelijke omstandigheden. En verder blijft het gissen waarom de toestand zo is, we weten het niet.

Verbouwt een wellness (terug) tot dubbel woonhuis <- inmiddels een hobbyproject

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 17:51
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:06:
[...]

Ligt natuurlijk niet aan de fotograaf maar aan de verkopers. Die weten wanneer de fotograaf komt en dat ze de woning op dat moment fotoklaar moeten hebben.

Wellicht dat het een scheiding is en de ex met de woonkamerspullen al verhuisd is, maar de ex met de kinderspullen nog moet verhuizen?
Of een tragisch geval. Er zijn zo te zien geen foto's van de slaapkamer beneden. En de badkamer daar is nog in aanbouw. Mogelijk dat vanwege ziekte oid de woning levensloopbestendig zou worden gemaakt, maar dat dit niet meer nodig is. Extra pijnlijk in dat geval gezien de spullen voor kleine kinderen die er zijn.
Daar heb je in mijn ogen helemaal gelijk in. En dat niet alleen, je hebt ook 2 soorten mensen. De ene wil een kant-en-klaar huis waar ze op een likje verf en nieuwe meubels na zo in kunnen trekken, de ander vindt het niet erg om het nodige op te knappen/verbouwen of is er zelfs actief naar op zoek. Die eerste categorie zal hier niet doorheen willen/kunnen kijken, maar die tweede wel. Die zien wat ze ervan kunnen maken en hoe het kan worden. Veel mensen zien dat ook niet, ik ben zelf ook echt niet handig en zie de helft ook niet, maar ik kan wel door rommelige ruimtes heenkijken. Je weet toch dat het huis leeg opgeleverd gaat worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 22:01
Rukapul schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:25:
[...]

Heb je op Streetview al eens bij de buren gekeken? Dezelfde armoe en troep!

Kadastraal is dit ook weer een pareltje trouwens.
Welke buren bedoel je? 30 B ziet er best ok uit.

Nummer 30 is al verkocht maar ziet er ook netjes uit: https://www.funda.nl/koop...343-boeijengastrjitte-30/ Apart hoor. Nummer 30 ligt dus achter 30 A en 30 B

[Voor 8% gewijzigd door Kalentum op 23-05-2023 11:37]

PV Output

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Kalentum
Living on the edge!

https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/169/126_2160.jpg

Foto van veraf want:
Bezichtinging niet mogelijk. Niet bekend of er iemand woont. De makelaar heeft de woning niet kunnen inspecteren. In de woning zijn vermoedelijk voorzieningen aanwezig.

https://www.funda.nl/koop...2112796-harnzertrekwei-3/

Iets betere foto's: https://www.bva-auctions..../lot/68388/19943737?pid=0

[Voor 10% gewijzigd door Kalentum op 23-05-2023 13:42]

PV Output

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Kalentum schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:34:
[...]

Welke buren bedoel je? 30 B ziet er best ok uit.
Meuk in de voortuin, omgekeerde vlag, lelijk bouwwerk in voorerfgebied met rommel zichtbaar van de straat, etc.

Huis erachter ziet er inderdaad netjes uit :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wuursj schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:05:
Je moet toch wel heel graag op een boot willen wonen of een klap van de molen aan de overkant gehad hebben je dit koopt.
Vierkante meter prijs is hoger dan menig huis in de buurt voor iets dat nog flink opgeknapt moet worden. Buiten recreëren kan nu nog amper.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je kunt het Spaarne (nog) amper zien van binnen
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Naast een tankstation (dat ze aardig uit de foto's hebben weten te houden, op 2 foto's staat het prijzenbord wel als hint.
[Afbeelding]
En elke trein op de oude lijn ga je wel horen.

Wel weer mooie makelaars teksten:

[...]

Ik wil ook niet weten wat de energiekosten zijn van dit ding. Lijkt of de hudige bewoner zich vooral in het roefje achterop ophoudt met een airco als verwarming.

Voor de stad mogen we wel hopen dat het gekocht wordt door iemand die een verfje over de buitenkant haalt want die roestige schuit vind ik nu een beetje jammer op die plek elke keer als ik er langs fiets.

Ik ben gek op bootjes, qua werk en qua hobby en heb ook wel eens een woonboot bezocht met koop intentie. Bovendien gek op klussen, juist aan boten en je kunt hele gave dingen doen met een boot als deze. Maar ik laat dit exemplaar voor deze prijs toch even langs gaan.
Het schip opzich is een mooie oude aak. De prijs is 3 ton te hoog. De ligplaats waardeloos. En ik zou alles strippen, zodat je niet 10 tot 20cm aan de wanden verliest. Het Dak verhogen. De cabine verhogen en inklapbaar maken, zodat je onder bruggen door kunt blijven gaan. Terras op het achterdek. Een extra demonteerbaar dakterras. En het woon oppervlak kun je dan wel rekken naar 90m2. De buitenkant strippen, vullen en verven. Een nieuwe mast erop, en je hebt een plaatje van een mobiele woning. En dan is die gerust 5 ton waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:45
Kalentum schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:48:
Foto van veraf want:
Bezichtinging niet mogelijk. Niet bekend of er iemand woont. De makelaar heeft de woning niet kunnen inspecteren. In de woning zijn vermoedelijk voorzieningen aanwezig.
En als je het koopt mag je zelf zorgen dat de mensen uit het huis gaan :D

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 19:03
DDX schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:51:
[...]

Dat is geen probleem met de Tweakers knokploeg toch? :+

Bizar verhaal. Ben benieuwd wat daar achter schuil gaat.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:58
Rukapul schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:21:
[...]

In dit geval is duidelijk dat men al jaren geen regie meer voerde over de eigen woonomgeving. Zie de troosteloze tuin met afgedankte meuk, de troep overal, de vieze badkamer, de werk in uitvoering en het algemene afwerkingsniveau en staat van onderhoud.
Kwestie van prioriteiten en voorkeuren. Ik tel 6 kinderbedden en zaken zoals een autostoeltje die erop wijzen dat de kinderen niet oud zijn. Dan heb je waarschijnlijk je handen al vol aan je gezin. En zal je woning ook meer een leefhuis zijn dan een sierhuis.

En ja, er groeit mos en wat onkruid op de tegels (oei!) en er liggen spullen buiten (aai). Maar tegelijk heeft de tuin wel zaken als schommels, glijbaan en wipkippen en hebben de kinderen zo te zien prima fietsen, een skelter en een kano. Dus gewoon een lekkere (letterlijke) speeltuin voor de kinderen, waar menig ander kind jaloers op zou zijn. Maar dat is natuurlijk geen mooie siertuin...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MooDyBLueS
DDX schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:51:
[...]

En als dat je gelukt is, mag je nog eerst het bedrijfspand ernaast proberen te kopen, anders mag je hier helemaal niet wonen. Er staat ook de tekst dat het huidige gebruik in strijd is met het bestemmingsplan. Dat zal ongetwijfeld deels de reden van deze executieveiling zijn.

Zelfs al kan je deze voor een habbekrats op de kop tikken, je hebt er letterlijk niks aan. De enigen voor wie dit interessant kan zijn, zijn de eigenaren van direct nabijgelegen bedrijfspanden. Met andere woorden: veel succes!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rubbergrover1
MooDyBLueS schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:02:
[...]

En als dat je gelukt is, mag je nog eerst het bedrijfspand ernaast proberen te kopen, anders mag je hier helemaal niet wonen. Er staat ook de tekst dat het huidige gebruik in strijd is met het bestemmingsplan. Dat zal ongetwijfeld deels de reden van deze executieveiling zijn.

Zelfs al kan je deze voor een habbekrats op de kop tikken, je hebt er letterlijk niks aan. De enigen voor wie dit interessant kan zijn, zijn de eigenaren van direct nabijgelegen bedrijfspanden. Met andere woorden: veel succes!
Niet alleen mag je er niet wonen, het is ook alleen bereikbaar via het terrein van het naastgelegen bedrijf. Dus ook al zou je het als bedrijfspand willen gebruiken, dan nog kun je er niet naartoe.
Tenzij er een onvermeld recht van overpad is, natuurlijk.

Overigens valt over het faillissement van de zooi al wel een hoop te lezen.
https://www.faillissement...rslag/17_nne_19_25_F_V_16

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:08:
[...]

Niet alleen mag je er niet wonen, het is ook alleen bereikbaar via het terrein van het naastgelegen bedrijf. Dus ook al zou je het als bedrijfspand willen gebruiken, dan nog kun je er niet naartoe.

Ik dacht even "huh, Damer was toch een grote scheepsbouwer?!" Is het Damen die een grote is en deze hebben toevallig een naam die er heel veel op lijkt. Toevallig. En in dezelfde sector. Heel toevallig.

blup

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kalentum
[...]

Interessant, je moet inderdaad via dat bedrijf. Het lijkt wel alsof de bedrijfsruimtes ondertussen gewoon in gebruik zijn, dus waarschijnlijk had niemand zin in die woning. Die woning kon wel eens voor heel weinig geld verkocht gaan worden ...

PV Output

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MooDyBLueS
Kalentum schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:15:
[...]

Interessant, je moet inderdaad via dat bedrijf. Het lijkt wel alsof de bedrijfsruimtes ondertussen gewoon in gebruik zijn, dus waarschijnlijk had niemand zin in die woning. Die woning kon wel eens voor heel weinig geld verkocht gaan worden ...
Ik zou als eigenaar van het pand wat ernaast zit gewoon een ultiem laag bod doen. 50k ofzo. Als ondernemer kan je dat vast wel ergens vandaan toveren en er dan je woning van maken. Of 2e woning, als er niet een beding op zit dat permanente bewoning verplicht is.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• micky_
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
[...]

Inderdaad!

Wat een fraaie bewoordingen voor minder fraai handelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nieuwbouwje... vind het persoonlijk wel mooi.

https://www.funda.nl/koop...42119706-wintertaling-10/

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Rubbergrover1
Ik vraag me bij zo'n vide wel altijd af hoe gehorig het boven is. En ik had daarom beneden ook gekozen voor een extra halletje/tussendeur tussen keuken en slaapkamer.

Acties:
  • +19Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
ik vind persoonlijk een open trap boven een keukenwerkblad echt ranzig :X

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Mooi, maar praktisch is anders.

Enorm hoge woonkamer, dus allemaal loze ruimte.
Je stoot je kop tegen de trap als je iets moet pakken uit de lades onder de trap van de keuken.
Troep uit je schoenen komt recht via de trap op het keukenblad terecht.
Je badkamer kijkt recht uit op de buren, en je bent door het lekker hoge raam van beneden tot boven in beeld...

Lijkt wel alsof iemand dronken een huisinrichting heeft verzonnen, en de architect geen enkele sanity check heeft gedaan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Leipo schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:09:
[...]

haha ja ligt eraan of je met schoenen en al de trap op gaat.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Compuhair
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:34
Jeroenneman schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:11:
[...]

Lijkt wel alsof iemand dronken een huisinrichting heeft verzonnen, en de architect geen enkele sanity check heeft gedaan.
En toen het gebouwd was zag dat het volkomen kut was. En het dus maar te koop heeft gezet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:34
https://www.funda.nl/koop...946-kennemerstraatweg-44/

Apart object wat bij mij zoveel vragen oproept. Onder andere waar het voor werd gebruikt? seizoensarbeiderswoning? Groot gezin? ex bordeel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• micky_
  • Niet online
Wat ontzettend jammer allemaal. Dit had zoveel beter gekund.
Inderdaad die trap. Veel andere mogelijkheden, bijvoorbeeld een coole wenteltrap. Ook jammer voor de keuken. Die is heel duur (net zelf gebouwd, ik ken de prijzen), maar valt weg doordat de trap eroverheen geplakt zit.
Een hele grote vide, direct in tegenspraak met klimaatvriendelijk. Je moet het hele bovengedeelte tot een flinke temperatuur verwarmen om het beneden aangenaam te hebben. Daardoor worden de slaapkamers boven trouwens meeverwarmd (wat je lang niet altijd wil).
Door de indeling beneden krijg je ook één grote woon/eetkamer. Dat had ook beter gekund.
Jammer ook van de bovenverdieping. Met zo'n vide kun je op (tenminste) één slaapkamer een doorkijk naar beneden maken (wel met een schuifdeur oid ervoor als je het dicht wil hebben). Speels en functioneel.
En dan het al genoemde gepruts met de badkamer beneden. Ook dat kan veel beter.
En last but not least de buitenkant is één grote zwarte massa. Heel erg jammer.

• micky_
  • Niet online
En oh ja, de buitenruimte is ook niks. Aan drie kanten een weg.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MooDyBLueS
Dinictus208 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:11:
[...]

haha ja ligt eraan of je met schoenen en al de trap op gaat.
Want jij hebt magische sokken en/of blote voeten die nooit kruimeltjes of stofdeeltjes meenemen? :P

Wij lopen altijd op sokken/blote voeten en hebben hiervoor in een huis gewoond met open trap in woonkamer, niet boven de keuken, maar wel boven een kast en ondanks dat ik durf te stellen dat wij vrijwel dagelijks stofzuigden, regelmatig dweilden en ook de duster en vochtige doekjes of emmer met sop regelmatig tevoorschijn haalden, zag je gewoon duidelijk dat die plek het lastigst schoon te houden was.

Combineer dat met een keuken eronder ipv een kast met dichte deuren en laat ik het zo zeggen: ik zou niet graag bij deze bewoners komen eten. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:54
Ja, dat kan ik ook wel bevestigen. Vroeger zat ik ooit bij mijn ouders onder de trap met mijn computer, en hoewel daar ook niet met schoenen omhoog werd gelopen, was het er altijd binnen no-time stoffig en vies. Trap boven een keuken zou ik echt never nooit niet doen. Zelfs als je dagelijks stofzuigt is dat smerig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MooDyBLueS
micky_ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:41:
Ja, dat krijg je helaas met hedendaagse nieuwbouw waar weliswaar vrijstaande woningen (projectmatig of 'zelfbouw') verkocht worden, maar de opzet van nieuwbouwwijken laat i.c.m. de formaten kavels te wensen over. Amper privacy, hutje mutje ondanks je vrijstaande woning, vrijwel onmogelijk om een parkeerplek te realiseren waar je 2 auto's naast elkaar kwijt kan ipv achter elkaar wat de norm lijkt te zijn bij dit soort kavels en ga zo maar door.

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-05 14:00
Leipo schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:09:
Die plant op de trap staat daar ook verre van praktisch... alleen voor de foto er neergezet?

• micky_
  • Niet online
micky_ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:41:
Oh, op Funda wordt in de kadastrale kaart het verkeerde perceel aangegeven
Wat verkocht wordt is nr 2290, niet 1859.
Veel verandert er niet. Je hebt nog steeds een onhandig perceel met aan drie kanten inkijk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 16:01
https://www.funda.nl/koop...104763-rijksstraatweg-19/

Mooie grote boerderij (moet nog veel aan gebeuren als ik het zo bekijk) alleen vreselijke woonkamer/eetkamer/hal

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:42
Zonde zeg, vrijstaand huis met inpandige garage, vrij uitzicht op de maas, en het beetje (achter)tiun dat je dan had, is nu "serre" met blinde muur :/

Denk dat je daar smelt in de zomer.

https://www.funda.nl/koop/urmond/huis-42101981-veerweg-15/

Het water stond daar anderhalf jaar terug tot bijna aan de oprit trouwens. Maar je ligt verder nog wel hoog zat.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

jvbosma schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:41:

Mooie grote boerderij (moet nog veel aan gebeuren als ik het zo bekijk) alleen vreselijke woonkamer/eetkamer/hal

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Superdik maar het lijkt wel een beetje op het voorportaal van een congrescentrum ofzo.
Vind het maar lastig te overzien. Allemaal veel te veel om te hebben en te onderhouden.

• Cella

Cella

Surrealistische foto ook, lijkt wel een vliegveld:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-05 14:26
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:42:
Zonde zeg, vrijstaand huis met inpandige garage, vrij uitzicht op de maas, en het beetje (achter)tiun dat je dan had, is nu "serre" met blinde muur :/
is het niet zo dat de 'achtertuin' heel hoog ligt en je dus geen ramen tot de grond kan plaatsen? Zo ziet het er op de foto's in elk geval wel uit. Die blinde muur houdt dus de aarde tegen....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paQ
TheOmen schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:52:
[...]

is het niet zo dat de 'achtertuin' heel hoog ligt en je dus geen ramen tot de grond kan plaatsen? Zo ziet het er op de foto's in elk geval wel uit. Die blinde muur houdt dus de aarde tegen....
Kan zijn, maar je hebt nu geen achtertuin meer. En wat je er voor terug hebt vind ik nou niet zo denderend...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• paQ
Die percelen die zo steil zijn, zijn sowieso een beetje onhandig natuurlijk.
Zo vind ik het bij dit huis ook echt zo jammer. Het huis zelf is echt epic (vind ik). Als je er voor staat (in het echt) zie je pas wat voor enorme doos het is. (666m2!)
Maar even buiten zitten zal zeer beperkt zijn, al hebben ze een behoorlijk terras achter.

https://www.google.com/ma...CXlGvQ!2e0!7i16384!8i8192

Kan me zo voorstellen dat die bewoners best wat geld over hebben voor een stukje van het perceel van de achterbuurman.

[Voor 9% gewijzigd door paQ op 24-05-2023 16:08]

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-05 15:49
[...]

Mooi, maar praktisch is anders.

Idd een enorme galmbak!

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo 10-3, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:41
[...]

Mwoah, ik wil wel graag zeggen dat het hebben van een hoge woonkamer een enorm gevoel van ruimte geeft, al dan niet i.c.m. een vide.

This message was sent from a galaxy far, far away.

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:35

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Niet de mooiste ombouw van de deel, maar wel een mooie plek. Zou je niet verwachten met het adres 'Rijksstraatweg' :-)

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:45
Kom regelmatig in deze wijk, er staan mooie huizen maar bijna allemaal met hetzelfde euvel: een te groot huis op een te klein kavel. Deze is daar een typisch voorbeeld van: https://www.funda.nl/koop...uis-42031629-fortlaan-23/ Door de orientatie van de woning heb je nul komma nul privacy op je veranda.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:45
Hier trouwens nog een pareltje 1 dorp verderop: https://www.funda.nl/koop...s-88578486-voorstraat-19/

Met een makelaar die de vlucht naar voren kiest en duidelijk aangeeft wat er nodig is voor dit huis. Verder vind ik deze ook wel mooi: "en een naar schatting circa 10 m² grote berging (externe bergruimte), die de inmeter niet heeft kunnen vinden, omdat de berging door de dichte begroeiing aan het oog wordt onttrokken."

En daaronder:

"U koopt hier dus heel veel voor weinig, maar daar krijgt u dan gratis en voor niets ook een flinke hoeveelheid kluswerk bij."

• paQ
koksie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:17:
[...]

Kom regelmatig in deze wijk, er staan mooie huizen maar bijna allemaal met hetzelfde euvel: een te groot huis op een te klein kavel. Deze is daar een typisch voorbeeld van: https://www.funda.nl/koop...uis-42031629-fortlaan-23/ Door de orientatie van de woning heb je nul komma nul privacy op je veranda.
wacht effe hoor... dan bouw je een "houten" huis, houten geraamte, met iig houten plafond, houten wanden, houten trap, houtten veranda, en dan leg je een "fraaie Laminaatvloer" erin 8)7

met al fikse krassen er over getrokken:

• Rukapul
  • Nu online
koksie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:17:
[...]

Jammer inderdaad. Op zich kan het woonoppervlak wel op die kavelgrootte maar niet met maar 2 woonlagen en een bouwvlak van 16x8 waarbij de woning ook nog ver achterop het perceel is geplaatst.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• paQ
Er is van (oude) boerderijen best wel wat moois te maken hoor.
best onder de indruk van de bovenverdieping van deze. bewoners zijn gezien de meubelformaatkeuze wel beter af met een meer open plan huis :+

Wel mooie kwaliteit materialen

edit:
link :F
https://www.funda.nl/koop...s-42119146-haagstraat-26/

[Voor 6% gewijzigd door paQ op 25-05-2023 09:30]

• MooDyBLueS
Rukapul schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:35:
[...]

Jammer inderdaad. Op zich kan het woonoppervlak wel op die kavelgrootte maar niet met maar 2 woonlagen en een bouwvlak van 16x8 waarbij de woning ook nog ver achterop het perceel is geplaatst.
Dat wordt er toch gezegd... een te groot huis, niet een te groot woonoppervlak. ;)

Maar je hebt gelijk, het een moet wel bij het ander passen. Alleen is het zo heerlijk natuurlijk om een grote begane grond te hebben met grote woonkamer en keuken, en dan erboven 3/4 slaapkamers en een badkamer op de verdieping. Dat is wat hier gebeurt op die 500-700 m2 kavels.

En bij de genoemde witte woning is het ook nog eens zo dat je die idealiter een kwart slag gedraaid op het kavel zet. Maar ja, met een kavel dat dieper is dan dat ie breed is en ongetwijfeld regels in het kavelpaspoort dat je links en rechts niet tot de erfgrens mag bouwen om nog een klein beetje ruimte over te houden tot je buren, krijg je dit soort gekke constructies dus. Helaas.

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:59

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Energie label C hebben ze. Ben benieuwd hoe ze daar aan komen. Moet volgensmij een klein vermogen kosten om die ruimte daar op te warmen....

• artharpe
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Onder de aanvliegroute van vliegveld Eelde :D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:04

Wuursj

want worst is al bezet

Hans446 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:22:
[...]

Hoop geld inderdaad.

Wat ik dan wel weer leuk vind is de scooter die buiten staat;

[Afbeelding]

Deze scooter staat er volgens Google Maps al 2 jaar en stond in het begin nog vast aan een vuilnisbak. Deze vuilnisbak is inmiddels verwijderd, maar de scooter staat nog :D

Link naar maps
Sh*t, nu ga ik er op letten elke keer (>6x per week) dat ik er langs kom :'( . De scooter stond er vanmiddag iig nog :*)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:25
koksie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:20:
Hier trouwens nog een pareltje 1 dorp verderop: https://www.funda.nl/koop...s-88578486-voorstraat-19/

Met een makelaar die de vlucht naar voren kiest en duidelijk aangeeft wat er nodig is voor dit huis. Verder vind ik deze ook wel mooi: "en een naar schatting circa 10 m² grote berging (externe bergruimte), die de inmeter niet heeft kunnen vinden, omdat de berging door de dichte begroeiing aan het oog wordt onttrokken."

En daaronder:

"U koopt hier dus heel veel voor weinig, maar daar krijgt u dan gratis en voor niets ook een flinke hoeveelheid kluswerk bij."
Volgens mij kon ik bij dat huis 25 jaar geleden de voordeur al niet vinden om de krant te bezorgen :D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rubbergrover1
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:56:
Zo vind ik het bij dit huis ook echt zo jammer. Het huis zelf is echt epic (vind ik). Als je er voor staat (in het echt) zie je pas wat voor enorme doos het is. (666m2!)
Maar even buiten zitten zal zeer beperkt zijn, al hebben ze een behoorlijk terras achter.

[Afbeelding]

Kan me zo voorstellen dat die bewoners best wat geld over hebben voor een stukje van het perceel van de achterbuurman.
Waar kan ik tekenen :) ?
Maar ik vrees dat ik niet genoeg geld heb... Ik denk trouwens dat als de bewoners echt een tuin zouden willen, ze wel een ander locatie of een ander ontwerp hadden gekozen. Dit ontwerp lijkt zodanig dat je zelf weinig groen (onderhoud) hebt, maar wel uitzicht op het groen hebt.
https://daf9627eib4jq.clo...c4b-a5ab-c654585efd21.pdf

• Rubbergrover1
koksie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:20:

En daaronder:

Je kunt zeggen wat je wil, maar die keukendeurtjes en lades zitten nog opmerkelijk strak voor een zo oud bouwval.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paQ
Rubbergrover1 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:18:
[...]

Waar kan ik tekenen :) ?
Maar ik vrees dat ik niet genoeg geld heb... Ik denk trouwens dat als de bewoners echt een tuin zouden willen, ze wel een ander locatie of een ander ontwerp hadden gekozen. Dit ontwerp lijkt zodanig dat je zelf weinig groen (onderhoud) hebt, maar wel uitzicht op het groen hebt.
https://daf9627eib4jq.clo...c4b-a5ab-c654585efd21.pdf
Kan zo in een James Bond film 8)

WOZ staat op 1.44 miljoen trouwens.
"Geschatte woningwaarde 850K" 8)7
nou, 1 zit er dik naast, maar ik gok de tweede.

[Voor 98% gewijzigd door paQ op 24-05-2023 20:37]

• Rukapul
  • Nu online
Stigandr schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:13:
[...]

Volgens mij kon ik bij dat huis 25 jaar geleden de voordeur al niet vinden om de krant te bezorgen :D
Dan kun je vast vertellen of de voordeur aan dat zijstraat-/steegje ligt?

En wellicht wat dat smalle erfpachtperceel is, want er loopt een lange strook met zulke percelen in het verlengde van elkaar?

• lex
  • Laatst online: 16:32
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:56:

[Afbeelding]

Vind dat kale beton echt te lelijk :X

Acties:
  • +2Henk 'm!

• paQ
Sja. Het zal niet ieders smaak zijn.
Is met zoveel huizen he. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 15:27
Doet me goed om dit te zien! Vind die nieuwbouwwoningen vaak zo karakterloos.
Dit is écht een tijdloze woning met karakter die over 50 jaar bij goed onderhoud nog steeds érg mooi is.
Technische ruimte van 6m2, ben wel benieuwd hoe die er uit ziet :p
Vind de prijs eigenlijk nog wel meevallen, dacht dat 't ergens in Friesland zou zijn.

[Voor 15% gewijzigd door Valandin op 24-05-2023 21:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• leto001
  • Laatst online: 16:35
Jan-man schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:47:
[...]

Energie label C hebben ze. Ben benieuwd hoe ze daar aan komen. Moet volgensmij een klein vermogen kosten om die ruimte daar op te warmen....
Gewoon op de helft wonen in de winter. Ik woon in een net iets kleiner huis met ook een omgebouwde deel. Die deel zijn we in de winter zelden en daar staat de kachel dan ook heel laag. Het voorhuis kan apart verwarmd worden. En dan nog aan beide kanten een stevige houtkachel, zonnepanelen, isolatie en hr++ glas. Ook hier op 450m2 plus een label C in een antieke boerderij.

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:33:
[...]

wacht effe hoor... dan bouw je een "houten" huis, houten geraamte, met iig houten plafond, houten wanden, houten trap, houtten veranda, en dan leg je een "fraaie Laminaatvloer" erin 8)7

[Afbeelding]
Ik zou nooit een houten vloer in de hal willen. Dat is veel te kwetsbaar.

• Rubbergrover1
leto001 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:25:
[...]

Gewoon op de helft wonen in de winter. Ik woon in een net iets kleiner huis met ook een omgebouwde deel. Die deel zijn we in de winter zelden en daar staat de kachel dan ook heel laag. Het voorhuis kan apart verwarmd worden. En dan nog aan beide kanten een stevige houtkachel, zonnepanelen, isolatie en hr++ glas. Ook hier op 450m2 plus een label C in een antieke boerderij.
Bij de indeling van deze verbouwde boerderij is dat wat lastiger. Vrijwel alle woonruimtes zijn om de deel heen gebouwd, dus ontkom je er niet aan om ook in de winter de deel te gebruiken. Al kun je dat gebruik uiteraard ook beperken tot onverwarmde overloop.

De boerderij is volgens mij in het verleden voor ponykampen etc.gebruikt. Dan is zo'n grote centrale ruimte wel handig. Maar ik had de indeling wel veranderd bij het ombouwen tot woonboerderij.

• paQ
nokiaan958GB schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:44:
[...]

Ik zou nooit een houten vloer in de hal willen. Dat is veel te kwetsbaar.
het ligt in de woonkamer ook

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:25
Rukapul schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:32:
[...]

Dan kun je vast vertellen of de voordeur aan dat zijstraat-/steegje ligt?

En wellicht wat dat smalle erfpachtperceel is, want er loopt een lange strook met zulke percelen in het verlengde van elkaar?
Als ik de juiste woning voor mij heb stond er indertijd een conifeer voor de voordeur, inderdaad aan de zijkant van het pand aan de steeg. Als ik nu de plattegrond bekijk zullen ze dan wel altijd de schuur/garagedeur hebben gebruikt om binnen te komen. Maar ik woon al 17 jaar niet meer in die regio.

Wat betreft dat smalle perceel met erfpacht, ik denk dat daar vroeger de vliet heeft gelopen, dat water begint nu verder naar het noorden in het verlengde van die strook, maar die is dan al gedempt voor mijn tijd.

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 16:01
Jan-man schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:47:
[...]

Energielabel zegt wat over verbruik per m2, bij een groot huis verbruik je in absolute zin nog steeds veel energie. Hoewel C label mij hier wat hoog gegrepen lijkt.

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-05 15:32
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:33:
[...]

[Afbeelding]
Help! Dat zijn een paar pijnlijke strepen. Ziet er naar uit dat de fotograaf 'even snel' dat tafeltje of kastje weggezet heeft voor de foto. Zal wel een paar lelijke woorden vanuit de eigenaar opgeleverd hebben

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:01

Touchdomex

Meisje!

artharpe schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:01:
[...]

Onder de aanvliegroute van vliegveld Eelde :D
Tis geen schiphol en dat scheelt enorm.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 20:05
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:30:
[...]

Kan zo in een James Bond film 8)

WOZ staat op 1.44 miljoen trouwens.
"Geschatte woningwaarde 850K" 8)7
nou, 1 zit er dik naast, maar ik gok de tweede.
Beetje offtopic aangezien het niet op Funda staat, maar dit is wel echt on-Nederlands hoor...

Meer foto's: https://hendrixbouw.nl/projecten/villa-22%C2%BA

• paQ
yep, valt een beetje onder de Australian Superhouses.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 16:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

En dan heb je geen vijver in je tuin, maar een tuin bij je vijver...

en dan deze quote uiteraard: "...met een diepe achtertuin en grote berging" Niets aan gelogen uiteraard, het kost je alleen 3 weken van je leven of veel geld om die vijver naar een fatsoenlijk formaat te reduceren voordat je die tuin kan gebruiken :P

https://www.funda.nl/koop...s-42126848-vliegerweg-24/

blup

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
paQ schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:39:
Er is van (oude) boerderijen best wel wat moois te maken hoor.
best onder de indruk van de bovenverdieping van deze. bewoners zijn gezien de meubelformaatkeuze wel beter af met een meer open plan huis :+

Wel mooie kwaliteit materialen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gadverdamme wat is dat een geweldig huis zeg. Daar zou ik wel mijn pensioen in willen uitzitten over 50-60 jaar :o

• paQ
Oon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:29:
[...]

Gadverdamme wat is dat een geweldig huis zeg. Daar zou ik wel mijn pensioen in willen uitzitten over 50-60 jaar :o
Ik vraag me toch ook wel af of het niet allemaal klein aanvoelt van binnen en je je kop hier en daar stoot.
Maar ga even kijken :D

edit:
kak, helemaal de link vergeten :F
https://www.funda.nl/koop...s-42119146-haagstraat-26/

[Voor 13% gewijzigd door paQ op 25-05-2023 09:31]

• Rubbergrover1
iRob schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:00:
[...]

Beetje offtopic aangezien het niet op Funda staat, maar dit is wel echt on-Nederlands hoor...

[Afbeelding]

Meer foto's: https://hendrixbouw.nl/projecten/villa-22%C2%BA
Ja, ik ben meestal niet zo'n fan van zulke betonbouw, maar hier word ik echt wel jaloers van. Maar ja, ook al zou het te koop komen, de woz waarde van 2022 was al 1.404.000. Kun je nagaan wat de vraagprijs zou worden...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bezulba schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:26:

[Afbeelding]

en dan deze quote uiteraard: "...met een diepe achtertuin en grote berging" Niets aan gelogen uiteraard, het kost je alleen 3 weken van je leven of veel geld om die vijver naar een fatsoenlijk formaat te reduceren voordat je die tuin kan gebruiken :P

Als je meer van een vijver houdt dan van grond, dan is dit een fatsoenlijk formaat voor de vijver ;) .

Acties:
  • +4Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
Help mijn man is klusser?
https://www.funda.nl/koop...-88589684-hoornsekade-16/

Ik verwachte nav de beschrijving allemaal oude kapotte zaken. Maar lijkt mis te zijn gegaan na verbouwing?

• Rubbergrover1
Oon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:29:
[...]

Ik vermoed dat de verhouding tussen de hoeveelheid onderhoud die deze woning vergt en het woonoppervlak niet echt heel prettig is. En dat je voor je gevoel zo ongeveer je hele pensioentijd bezig bent om het geheel op orde te houden.

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
meermarco schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:52:

Ik verwachte nav de beschrijving allemaal oude kapotte zaken. Maar lijkt mis te zijn gegaan na verbouwing?
"Ruime hoekwoning" :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 26-05 09:08
Bezulba schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:26:

[Afbeelding]

Een beetje flipper gooit daar gewoon zo'n hippe vlonder overheen met een paar flinke plantenbakken er op die niemand wil verplaatsen. Als je mazzel hebt pompen ze de vijver eerst nog leeg. Als je pech hebt laten ze het water staan. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubbergrover1
Charly schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:56:
[...]

Een beetje flipper gooit daar gewoon zo'n hippe vlonder overheen met een paar flinke plantenbakken er op die niemand wil verplaatsen. Als je mazzel hebt pompen ze de vijver eerst nog leeg. Als je pech hebt laten ze het water staan. :+
Of je noemt het een natuurlijk zwembad...

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:03

Twhomp

Unngg!

100+ m2 en er loopt een steegje langs, dus het is allemaal niet gelogen.

Dat men een ander beeld heeft van een "ruime hoekwoning", ja, daar kan de makelaar natuurlijk niks aan doen :+

“Rats, I missed! Oh, I hate it when I miss!”

• Roenie
  • Niet online
Twhomp schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:05:
[...]

Dat men een ander beeld heeft van een "ruime hoekwoning", ja, daar kan de makelaar natuurlijk niks aan doen :+
Heb je die woonkamer gezien? En 100m2? Als je nu op 70m2 drie hoog achter woont is dat wellicht ruim.

[Voor 8% gewijzigd door Roenie op 25-05-2023 10:07]

• Rubbergrover1
[...]

Een gemiddelde eengezinswoning heeft in Nederland 143 m2 en in Alkmaar 121 m2. 109 m2 is vergeleken met het gemiddelde dus niet bepaald ruim.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:03

Twhomp

Unngg!

Rustaagh, ik ben niet de makelaar die de betreffende tekst heeft verzonnen :D

Ikzelf vind het ook niet echt een denderende woning, zeker die ronde 'oplossing', hoe verpest je de woonkamer?

“Rats, I missed! Oh, I hate it when I miss!”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43

timovd

Voorsprong door techniek

[...]

Het is geen hoekwoning, maar een eindwoning.

https://help.funda.nl/hc/...orten-woonhuizen-zijn-er-

[Voor 11% gewijzigd door timovd op 25-05-2023 10:58]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

How many moneys? 310K voor dit stuk rotzooi. ;(

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 16:53

Ed_L

Crew Council
Voor slechts anderhalf miljoen ben je eigenaar van dit pareltje.
https://immo.vlan.be/en/d...le/1930/zaventem/rbf22215

wel naast het spoor en het vliegveld Zaventem, helaas.

Ik zou overigens zweren dat deze een paar jaar terug ook al eens hier langs is gekomen. Wie weet nog waar?

[Voor 13% gewijzigd door Ed_L op 25-05-2023 11:06]

• Rubbergrover1
Ed_L schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:06:
[Afbeelding]

Ik zou overigens zweren dat deze een paar jaar terug ook al eens hier langs is gekomen. Wie weet nog waar?
Voor de Nederlandstaligen onder ons https://immo.vlan.be/nl/d...op/1930/zaventem/rbf22215

• Rubbergrover1
[Afbeelding]

Wellicht kun je er een airbnb oid van maken. Je zit namelijk letterlijk naast de ingang van het station van het dorp https://www.google.com/ma...!7i16384!8i8192?entry=ttu
Is nog wel een stukje lopen (of een station met de trein) van het vliegveld af, maar er is vast wel een markt voor mensen die de dag voor de vlucht in een iets vriendelijker omgeving willen overnachten dan de kale zakelijke vliegveldhotels (en wellicht tegen een gunstiger prijs).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 16:53

Ed_L

Crew Council
Rubbergrover1 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:42:
[...]

Wellicht kun je er een airbnb oid van maken. Je zit namelijk letterlijk naast de ingang van het station van het dorp https://www.google.com/ma...!7i16384!8i8192?entry=ttu
Is nog wel een stukje lopen (of een station met de trein) van het vliegveld af, maar er is vast wel een markt voor mensen die de dag voor de vlucht in een iets vriendelijker omgeving willen overnachten dan de kale zakelijke vliegveldhotels (en wellicht tegen een gunstiger prijs).
Het is een monument, dus aanpassingen zullen niet heel eenvoudig te doen zijn. En dan moet je een object van die prijs maar eens terugverdienen... Hoe dan ook lijkt het me een haalbaarder bestemming dan er in gaan wonen :P

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
Dinictus208 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:58:
[...]

How many moneys? 310K voor dit stuk rotzooi. ;(
Wel aardig stukje aan het water. Maar vraag me echt af wat er mis gegaan is gezien het aantal disclaimers van de makelaar.

• paQ
[Afbeelding]

die keuken :D. _/-\o_

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-05 14:05
[Afbeelding]

Ze maken er iig zo nu en dan schoon...

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-05 14:45
[Afbeelding]

Prachtig huis maar ik vraag mij echt af hoeveel last je zou hebben van die treinen want zover ik begreep rijden daar ook nacht- en vracht treinen? Zo jammer dat dit niet ergens los op een mooi stukje land staat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paQ
Rubbergrover1 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:42:
[...]

Wellicht kun je er een airbnb oid van maken.
Of een weeshuis :o

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

hfolkers schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:29:
[...]

Ze maken er iig zo nu en dan schoon...
[Afbeelding]
Ik vind het maar een creepy huis, dan heb ik nog liever een rijtjeshuis in amsterdam :+

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hfolkers
Marzman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:17:
[...]

Ik vind het maar een creepy huis, dan heb ik nog liever een rijtjeshuis in amsterdam :+
https://www.funda.nl/koop...-42170142-linnaeushof-14/
Mwa, ik woon voor het zelfde geld denk ik toch liever aan het spoor...

• Valandin
  • Laatst online: 15:27

Huh. Ik had die binnenkant niet zo verwacht na het zien van de buitenkant..
Ben wel benieuwd naar het verhaal achter zulke woningen, ik kan in ieder geval niet zien dat de woning tussen 2015 en 2023 eens eerder verkocht is dus.. moet nog van de oude eigenaar zijn?

Als je gaat verbouwen doe je 't toch stukje bij beetje, niet alles 10% en dan een rommel achterlaten?
Altijd zoveel vragen als ik dit soort woningen zie 8)7

Vind die jaren 40 woningen zelf altijd wel mooi, dus zie er wel de potentie in.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hfolkers
Pak de checklist er maar weer bij, de flip is net klaar zoals je kunt zien:

hier alles af te vinken:
https://www.funda.nl/koop...25255-amstelveenseweg-960

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19
Voor 1.4 miljoen dit uitzicht... Ik sla hem over.

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:43
trouwlocatie?

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:36
hfolkers schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:39:
Pak de checklist er maar weer bij, de flip is net klaar zoals je kunt zien:
[Afbeelding]

hier alles af te vinken:
https://www.funda.nl/koop...25255-amstelveenseweg-960
_O-

ze konden nog niet eens de afvalcontainer voor de deur weghalen of er werden al foto's gemaakt.

• paQ

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Cella

Cella

Bijzonder huis, voor een niet-Friese prijs. Met een nutteloze dubbel trap, dat wel:

De woonkamer beslaat de gehele eerste verdieping en de huidige bewoners houden van kaarsen en spotjes:

Maar dan heb je ook wel dit uitzicht:

https://www.funda.nl/koop/gaast/huis-42126788-zeedijk-1/

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee