Ja.Giel schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:21:
Op die monitor rechts, zijn dat nou beveiligingscamerabeelden?
[Afbeelding]
Ik moet even kwijt dat ik al tijden geniet van dit topic en lekker mee lees, maar sinds mijn eigen woning te koop staat wel een lichte angst heb ontwikkeld om hier foto´s terug te zien met allemaal kritische reacties
Gewoon valet huren, geld zat
ora et labora
Niet teveel aan storen uiteraard.KoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:
Ik moet even kwijt dat ik al tijden geniet van dit topic en lekker mee lees, maar sinds mijn eigen woning te koop staat wel een lichte angst heb ontwikkeld om hier foto´s terug te zien met allemaal kritische reacties
Zou ook weleens bij de kritische Tweakers thuis willen kijken
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Er is niks mis mee. Ik probeerde een steekje onderwater naar alle moderne interieur-liefhebbers te maken (als in de VT wonen bingo). Ik woon zelf ook in een wat ouder pand, waar je dat ook gewoon mag zien en zou dit ook mooi vinden.Giel schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:21:
[...]
Wat is er mis met dit kookeiland? Ik vind het wel echt een schitterend huis. Mooi, karakteristiek pand.
Op die monitor rechts, zijn dat nou beveiligingscamerabeelden?
[Afbeelding]
En wat is dit dan voor hobby? Soort flightsimulatorsetup lijkt wel of zo, ondanks dat je een roer ziet. Om het roer te bedienen lijkt ie wat te hoog te staan![]()
[Afbeelding]
Scherp oog trouwens! Ziet er inderdaad uit als beveiligingsbeelden.
Heb je een linkje?KoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Dit is belachelijk. Waarom zou een ruimteschip een straalmotor hebben?ollie1965 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:54:
Voor de Star Wars liefhebbers, dan wel niet in NL maar mijn favoriete land.
Oké moet nog gebouwd worden maar de vergunning is er al![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.domain.com.au...neton-vic-3444-2018512914
Voor de rest een leuk huis.
De zin/onzin van tiny houses lijkt mij anders meer ontopic dan jouw posting om een laatdunkende opmerking naar VT wonen liefhebbers te kunnen maken, met een foto van een redelijk normale keuken. Tiny houses zijn wat dat betreft een stuk 'vreemder' dan die keuken en aangezien het topic gaat over: "wat er nou weer voor een pand te koop staat..."leto001 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 13:56:
[...]
Zullen we terug on-topic?
Een kook eiland... zal wel weer zo'n VT wonen huis zijn![]()
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-42179002-schansdijk-14/
[ Voor 5% gewijzigd door Roenie op 09-05-2023 16:20 ]
Als er 1 gemeente is waar ze nog steeds een kl*te welstand hebben is het Houten wel dus heel vrij ben je daar niet hoorpaQ schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 12:41:
[...]
Die 300m2 in Houten kun je mee doen wat je wil bij wijze van spreken. Je zit in zo'n gelegaliseerd parkje aan allerlei haken en ogen vast, niet bereikbaar met je auto enz. Zo'n houten 'chalet' uit 1975 zal de waarde niet in zitten.
Ik blijf het bijzonder vinden voor welke bedragen zoiets van eigenaar verwisseld. En nog bijzonderder wat een tinyhouse van 90k (bijv https://kleinhaus.nl/klein-large/) dan zou maken dat een stukje grond van 180m2 aldaar bijna 3 ton waard zou moeten zijn(en die is dan al 45k gezakt he)
m.a.w.
het gaat me totaal niet om de afmeting huis(je), maar om de combi die op de een of andere vage wijze geromantiseerd wordt zodat mensen er 4 ton voor neerleggen...
Datzelfde geldt voor dat project in de Betuwe waar nogal veel om te doen is.
Togi schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 16:20:
[...]
Als er 1 gemeente is waar ze nog steeds een kl*te welstand hebben is het Houten wel dus heel vrij ben je daar niet hoor
offtopic:
Het was ook maar een voorbeeld om aan te geven wat grond in die contreien kost.
Het betreft in Houten overigens een stuk van 300 m² met bestemming tuingrond, waar dus nog niet eens een bouwvergunning voor is. Maar waar je al 450k voor zou moeten neerleggen. Als je dan aan de andere kant van Utrecht voor 3 ton 268 m² grond met bouwvergunning voor 250 m³ kunt kopen, of voor 389k een stuk grond van 349 m², dan lijkt mij dat geen heel gekke deal. Zeker niet als daar al een huis van 54 m² resp. 74 m² op staat. Maar natuurlijk zeker niet voor iedereen.
En als iemand vervolgens 177 m² met een huisje van 36 m² voor 380k probeert, dan is dat uiteraard wel totaal uit verhouding.
Het was ook maar een voorbeeld om aan te geven wat grond in die contreien kost.
Het betreft in Houten overigens een stuk van 300 m² met bestemming tuingrond, waar dus nog niet eens een bouwvergunning voor is. Maar waar je al 450k voor zou moeten neerleggen. Als je dan aan de andere kant van Utrecht voor 3 ton 268 m² grond met bouwvergunning voor 250 m³ kunt kopen, of voor 389k een stuk grond van 349 m², dan lijkt mij dat geen heel gekke deal. Zeker niet als daar al een huis van 54 m² resp. 74 m² op staat. Maar natuurlijk zeker niet voor iedereen.
En als iemand vervolgens 177 m² met een huisje van 36 m² voor 380k probeert, dan is dat uiteraard wel totaal uit verhouding.
Die omschrijving! Alsof ik een liefdesroman lees.technopeuter schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:32:
Koningin Emmaplein 8-9
uit 1890
Misschien de duurste of zelfs grootste maar let ff op de duurzaamheid: deze woning heeft Label A!
o.a. door het gebruik van vacuumglas. (dit past vaak in een bestaand kozijn en mag dus nin monumenten worden toegepast)
https://www.funda.nl/koop...9-koningin-emmaplein-8-9/
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het topic heet 'Wat er nou weer voor een pand te koop staat' en niet 'De zin/onzin van tiny houses'. Prima als hier leuke, vreemde, mooie, opvallende tiny houses gepost worden, maar een eindeloze discussie hoort elders thuis.Roenie schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 16:08:
[...]
De zin/onzin van tiny houses lijkt mij anders meer ontopic dan jouw posting om een laatdunkende opmerking naar VT wonen liefhebbers te kunnen maken, met een foto van een redelijk normale keuken. Tiny houses zijn wat dat betreft een stuk 'vreemder' dan die keuken en aangezien het topic gaat over: "wat er nou weer voor een pand te koop staat..."
Is dit een teaser van een nieuwe Lego set?ollie1965 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:54:
Oké moet nog gebouwd worden maar de vergunning is er al![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.domain.com.au...neton-vic-3444-2018512914
[ Voor 3% gewijzigd door fenrir op 09-05-2023 18:15 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Wie zegt dat het een straalmotor is?Summzashi schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:39:
[...]
Dit is belachelijk. Waarom zou een ruimteschip een straalmotor hebben?
Nee, echt niet zie de tekst maar eens
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
Eindeloos?leto001 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 18:08:
[...]
Het topic heet 'Wat er nou weer voor een pand te koop staat' en niet 'De zin/onzin van tiny houses'. Prima als hier leuke, vreemde, mooie, opvallende tiny houses gepost worden, maar een eindeloze discussie hoort elders thuis.
Dat van mij zou de toets der kritiek beslist niet doorstaan, maar ach, als ik er zelf maar blij mee ben.KoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:
En er komen hier genoeg huizen voorbij die wel heel mooi zijn, dus wie weet, je kunt zomaar een droompand hebben.
Prachtige sterrenhemel, maar is die grond echt zo gescheurd door droogte?ollie1965 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:54:
Oké moet nog gebouwd worden maar de vergunning is er al
Grappig, maar zou er nooit kunnen wonen.iRob schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:00:
Helemaal ondersteboven van dit appartement…
[Afbeelding]
www.funda.nl/koop/workum/...29-lieuwe-klazes-leane-3/
Naast het foutief gebruik van ±, vind ik het veel. Zo te lezen is de warmtepomp centraal en zijn de zonnepanelen ook centraal. Hoe komen ze op dit hoge verbruik? Of wordt hier de teruglevering bedoeld per appartement?Dankzij plaatsing van 85 zonnepanelen (eigendom van de V.V.E.) op het platte dak (niet zichtbaar) is het energieverbruik van de woning erg laag (vorig jaar ±4.500 kWh). Er is een centrale meterkast, voorzien van tussenmeters.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Het is gewoon erg lullig geschreven, hoe kan een zonnepaneel er voor zorgen dat je een laag stroomverbuik hebt?timovd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:10:
[...]
Grappig, maar zou er nooit kunnen wonen.
[...]
Naast het foutief gebruik van ±, vind ik het veel. Zo te lezen is de warmtepomp centraal en zijn de zonnepanelen ook centraal. Hoe komen ze op dit hoge verbruik? Of wordt hier de teruglevering bedoeld per appartement?

Iets met een klok en een klepel.
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Het bekende ‘object met mogelijkheden’:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4PhOsK0HoRW4QfpNIumgyHB2.jpg?f=user_large)
“Het geheel moet gemoderniseerd worden” uhu
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KtEBt1gId4FKcxZm3LikLgyt.jpg?f=user_large)
Praktisch: trap in de keuken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OkNSVjD0PLYrPwe5jalpeq4r.jpg?f=user_large)
Behangetjes die inmiddels weer in zijn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I5LvYdvmSusn5VF9Rcg5Jgl7.jpg?f=user_large)
Je krijgt er een arbeidershuisje bij, ook het opknappen waard
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4o7bYpPWgpLHBFNRVi8MpLym.jpg?f=user_large)
Maar de plek is natuurlijk fantastisch!
https://www.funda.nl/koop...62-abbegeasterketting-11/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4PhOsK0HoRW4QfpNIumgyHB2.jpg?f=user_large)
“Het geheel moet gemoderniseerd worden” uhu
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KtEBt1gId4FKcxZm3LikLgyt.jpg?f=user_large)
Praktisch: trap in de keuken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OkNSVjD0PLYrPwe5jalpeq4r.jpg?f=user_large)
Behangetjes die inmiddels weer in zijn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I5LvYdvmSusn5VF9Rcg5Jgl7.jpg?f=user_large)
Je krijgt er een arbeidershuisje bij, ook het opknappen waard
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4o7bYpPWgpLHBFNRVi8MpLym.jpg?f=user_large)
Súdwest Fryslân 400 m2 vrijstaand '80/'94 - 25% hobbyklusproject | 2x mono Quatt hybr HP/Lyric T6 + 3x CV-ketel + convectoren/heatboosters ( + 3x houtkachel :) ) | na-isolatie | 2x18 Techniq Energy heatpipes | PV 10945 Z, 2100 O, 2100 W
Die nummer 9 heeft dus alleen op de zolder een kleine badkamer ?? WTF ?? (Of ik mis wat, maar zie alleen toiletten vlgs mij)technopeuter schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:32:
Koningin Emmaplein 8-9
uit 1890
Misschien de duurste of zelfs grootste maar let ff op de duurzaamheid: deze woning heeft Label A!
o.a. door het gebruik van vacuumglas. (dit past vaak in een bestaand kozijn en mag dus nin monumenten worden toegepast)
https://www.funda.nl/koop...9-koningin-emmaplein-8-9/
[Afbeelding]
Je zit daar echt te dicht op de buren. En in Friesland kun je dat uitzicht overal vinden.Cella schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:06:
Nee, gebied is best wel groen.VeertienKaVier schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:45:
[...]
Prachtige sterrenhemel, maar is die grond echt zo gescheurd door droogte?
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
45m2 maar dan krijg je er weer wel wat bij? https://www.funda.nl/koop...3065-korhaanstraat-130-c/
appartement te koop met ruimte die dan niet/wel van jou is?
appartement te koop met ruimte die dan niet/wel van jou is?
:strip_exif()/f/image/yBYnio0W4Si0pVXc5SdwAbZA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door technopeuter op 09-05-2023 21:58 ]
diskeltische lurker
Wat een puzzel inderdaad:technopeuter schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:57:
45m2 maar dan krijg je er weer wel wat bij? https://www.funda.nl/koop...3065-korhaanstraat-130-c/
- Gebruiksoppervlakten en inhoud:
- * Wonen ca. 45 m² (exclusief ca. 16 m² van de zolder welke in gebruik is)
- * Gebouwgebonden buitenruimte ca. 2 m²
- * Externe bergruimte ca. 13 m²
- * Inhoud ca. 155 m³ (exclusief ca. 45 m³ van de zolder welke in gebruik is)
En wat is dit?

Zelf geknutseld? Ik kan me niet voorstellen dat je hier een vergunning voor krijgt.
(ook leuk naar je buren toe als dit een broodnodige parkeerplaats bezet houdt)
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Zal toch wel door de gemeente geplaatst zijn. Anders zou het snel verwijderd worden. En Google maps laat in de parallelle Fazantstraat ook zo'n constructie zien.Twhomp schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:15:
[...]
En wat is dit?
[Afbeelding]
Zelf geknutseld? Ik kan me niet voorstellen dat je hier een vergunning voor krijgt.
https://goo.gl/maps/EqTxvGC8GU2TX2ncA
[ Voor 17% gewijzigd door downtime op 09-05-2023 23:32 ]
Zouden ze een deel verhuurd hebben? Maar dat zou er dan wel iets duidelijker bij mogen staan.Twhomp schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:15:
[...]
Wat een puzzel inderdaad:Wat bedoelen ze nou?
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Soms vraag ik me af of er eigenlijk wel een markt is voor die hele dure woningen. Nou, niet dus. Neem bijvoorbeeld deze:

https://www.funda.nl/koop...8563150-ringvaartweg-227/

Er wordt al sinds mei 2019 geprobeerd om deze woning te verkopen. Maar niemand hapt.Voor deze schitterende villa geldt een uiterst scherpe BIEDEN VANAF-PRIJS (!) van € 1.995.000 k.k. [...]
De oorspronkelijke vraagprijs bedroeg € 3.495.000 en ook de WOZ waarde ligt fors hoger;
[ Voor 6% gewijzigd door Compuhair op 10-05-2023 07:48 ]
Niet eens zo heel lelijk om eerlijk te zijn. Maar de markt is gewoon klein.Compuhair schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:48:
Soms vraag ik me af of er eigenlijk wel een markt is voor die hele dure woningen. Nou, niet dus. Neem bijvoorbeeld deze:
[Afbeelding]
[...]
Er wordt al sinds mei 2019 geprobeerd om deze woning te verkopen. Maar niemand hapt.
Vrienden van ons hadden hun huis voor een miljoen te koop staan in Delft. Tijdens de gekte, maar ook dat huis verkocht moeilijk.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Lijkt me niet zo heel ingewikkeld. Formeel hoort de zolder niet bij het appartement. Maar omdat de enige toegang via dit appartement is en er verder geen nuttige toepassing voor is, vindt de VvE het goed dat de bewoners van de bovenverdiepingen de zolderverdieping ook gebruiken. Dat betekent dus dat je appartement formeel 45 m2 is (en inhoud 155 m3), maar dat je daarbij nog 16 m2 (45 m3) van de zolder mag gebruiken ondanks dat dat officieel niet tot je appartement behoort.Twhomp schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:15:
[...]
Wat een puzzel inderdaad:Wat bedoelen ze nou?
Gebouwgebonden buitenruimte is het balkon.
Externe bergruimte zijn de schuurtjes/kelders.
Volgens mij staat het er vrij duidelijk. De zolder is in gebruik bij de eigenaar van het appartement, alleen volgens de splitsingsacte is het een gemeenschappelijke ruimte. De VVE heeft blijkbaar toestemming gegeven de ruimte te gebruiken.Fiets schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 06:58:
[...]
Zouden ze een deel verhuurd hebben? Maar dat zou er dan wel iets duidelijker bij mogen staan.
Lijkt me zeer dubieus. Wat als de VVE beslist dat je de ruimte niet meer mag gebruiken?
Dan mag je het niet meer gebruiken. Dus ga er geen permanent bed in zetten maar parkeer er alleen de kerstspullen. Zo lees ik het.deejeebv schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:39:
[...]
Volgens mij staat het er vrij duidelijk. De zolder is in gebruik bij de eigenaar van het appartement, alleen volgens de splitsingsacte is het een gemeenschappelijke ruimte. De VVE heeft blijkbaar toestemming gegeven de ruimte te gebruiken.
Lijkt me zeer dubieus. Wat als de VVE beslist dat je de ruimte niet meer mag gebruiken?
blup
Ik ook, dus als je ruzie krijgt met de buren beslst de VVE dat je de zolder niet meer mag gebruiken, dan heb je een appartement zonder badkamer.Bezulba schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:40:
[...]
Dan mag je het niet meer gebruiken. Dus ga er geen permanent bed in zetten maar parkeer er alleen de kerstspullen. Zo lees ik het.
Had het pand niet bekeken, maar ik denk dat dit zo'n stilzwijgend ding is waar je best wel wat rechten op kan afdwingen. Het hoort formeel alleen niet bij jouw huis. Net zoals het dak etc.deejeebv schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:41:
[...]
Ik ook, dus als je ruzie krijgt met de buren beslst de VVE dat je de zolder niet meer mag gebruiken, dan heb je een appartement zonder badkamer.
blup
Ik vind het ook een erg rare woning. Blijkbaar een bestaande woning die ze fors hebben verbouwd, maar waarbij zowel binnen als buiten weinig overgebleven is van de oude woning. Behalve het slechte energielabel (C).Compuhair schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:48:
[Afbeelding]
[...]
Er wordt al sinds mei 2019 geprobeerd om deze woning te verkopen. Maar niemand hapt.
Daarnaast geldt dus dat de foto die hier geplaatst is, een goed beeld geeft van de inkijk die je hebt van de weg en het wandelpad aan de andere kant van het water. Nul privacy.
En aan de foto's te zien, loop je boven op veel plekken tegen het schuine dak aan. Niet het idee wat ik heb bij een luxe villa.
Om het af te maken een presentatie van een niet alledaags ingedeelde woning zonder plattegronden, zodat je nog geen idee hebt wat je koopt.
Heb zelf in zo'n appartement gewoond, maar voordat er echt gebruik van de zolder gemaakt is gaan worden hebben we officieel de splitsingsacte laten aanpassen en zijn dus ook meer gaan afdragen aan de VVE.Bezulba schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:52:
[...]
Had het pand niet bekeken, maar ik denk dat dit zo'n stilzwijgend ding is waar je best wel wat rechten op kan afdwingen. Het hoort formeel alleen niet bij jouw huis. Net zoals het dak etc.
Als ik deze beschrijving lees is dat hier niet gedaan.
Tja, voor meer dan een miljoen verwacht ik meer dan simpelweg een groot huis met een zwembad en een leuke tuin. Alleen die badkamers al met die schuine raampjes waardoor je in een donker hok staat...Compuhair schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:48:
[Afbeelding]
[...]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
voor 2 tot 2,5 ton verwacht ik een eengezinswoning, maar tegenwoordig doet een appartement al 3 ton.Jeroenneman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:57:
[...]
Tja, voor meer dan een miljoen verwacht ik meer dan simpelweg een groot huis met een zwembad en een leuke tuin. Alleen die badkamers al met die schuine raampjes waardoor je in een donker hok staat...
Voor 5 ton verwacht ik een twee-onder-een-kapper, maar een eengezinswoning doet al 5-7 ton.
Gweldig, gewoon laten zitten.
Voor de liefhebbers van een tiny house met een klassieke smaak:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H9QNkm5byDJ918i3akp5c0G3.jpg?f=user_large)
https://www.funda.nl/koop...2105294-noorderstraat-67/
Vrijstaand huisje van 56 m2 in Baarn voor 345k. Maar wel met inloopdouche en een bad in de slaapkamer.
Ik vind het best knus aandoen. En met deze afmetingen lijkt mij stoken met energielabel F ook niet echt dramatisch.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H9QNkm5byDJ918i3akp5c0G3.jpg?f=user_large)
Vrijstaand huisje van 56 m2 in Baarn voor 345k. Maar wel met inloopdouche en een bad in de slaapkamer.
Ik vind het best knus aandoen. En met deze afmetingen lijkt mij stoken met energielabel F ook niet echt dramatisch.
Eigenlijk wel mooi; een groot huis wat een keer zakt in waarde.Compuhair schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:48:
[Afbeelding]
[...]
Gek hoe we hier in nederland over denken. Het is blijkbaar normaal dat je gratis/voor een prikkie 12 m2 van publieke ruimte mag gebruiken om een voertuig te stallen, maar een mooie plek om te zitten wat zorgt voor meer binding met de buurgenoten is dan weer enorm gek.Twhomp schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:15:
[...]
En wat is dit?
[Afbeelding]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Wordt vanuit de gemeente volgens mij ook min of meer gestimuleerd.inquestos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:02:
[...]
Gek hoe we hier in nederland over denken. Het is blijkbaar normaal dat je gratis/voor een prikkie 12 m2 van publieke ruimte mag gebruiken om een voertuig te stallen, maar een mooie plek om te zitten wat zorgt voor meer binding met de buurgenoten is dan weer enorm gek.
https://www.rotterdam.nl/vergunning-terrasvlonder-aanvragen
Je kunt dus ook zo'n vlonder in bruikleen krijgen van de gemeente. Alleen is het volgens mij wel bedoeld voor horeca. Maar misschien dat het vanuit een buurtvereniging oid ook kan, omdat het inderdaad ook kan zorgen voor extra binding.
Iets vergelijkbaars heb je ook met fietsvlonders. Kun je in veel gemeentes ook een aanvraag voor doen, waarna (als er voldoende parkeerruimte overblijft) een parkeerplek wordt veranderd in een fietsenstalling voor 10 fietsen.
Zakken in prijs is natuurlijk wat anders dan zakken in waardeWillem30 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:54:
[...]
Eigenlijk wel mooi; een groot huis wat een keer zakt in waarde.
De waarde wordt bepaald door de markt. De prijs wordt bepaald door de verkoper. Over prijs kun je onderhandelen maar over de waarde niet.
Edit: was al gepost door @Charly
Vrijstaand wonen aan de (overigens zeer drukke) Straatweg in Hillegersberg, Rotterdam, kost meestal wel een paar miljoen, daarom viel dit pand uit 1898 wel op. Je zou het wel een 'opknappertje' kunnen noemen
€650.000,-
https://www.funda.nl/koop...huis-42199543-straatweg-8
:strip_exif()/f/image/BThjJxqi895ylFZMdyF0kRJS.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel inclusief classic Bruynzeel keuken
:strip_exif()/f/image/VUgkyHG834oMcbSbQErS3mbG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eaWRYQpE9rCSj4J4KgJr03QO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a6HnsrsK51dtYGDm5gBKXYhR.jpg?f=fotoalbum_large)
Er loopt een aanvraag tot monumentenstatus. Toekenning zal het opknappen niet goedkoper maken. Volgens mij las ik eerder in een lokale krant (kan ik niet terug vinden), dat dit vanuit buurtbewoners komt die wilden voorkomen dat dit pand door het gebrek aan onderhoud gesloopt zou worden. Valt wat voor te zeggen, want het is wel een bijzonder object van eind 19e eeuw.
(Toen er nog geen drukke weg, tram, trein, snelweg en tankstation voor de deur lag)
Het is wel een pand waar je altijd even naar kijkt als je langs rijdt, dus hoop dat ze er weer wat moois van maken.
Vrijstaand wonen aan de (overigens zeer drukke) Straatweg in Hillegersberg, Rotterdam, kost meestal wel een paar miljoen, daarom viel dit pand uit 1898 wel op. Je zou het wel een 'opknappertje' kunnen noemen
€650.000,-
:strip_exif()/f/image/BThjJxqi895ylFZMdyF0kRJS.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel inclusief classic Bruynzeel keuken
:strip_exif()/f/image/VUgkyHG834oMcbSbQErS3mbG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eaWRYQpE9rCSj4J4KgJr03QO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a6HnsrsK51dtYGDm5gBKXYhR.jpg?f=fotoalbum_large)
Er loopt een aanvraag tot monumentenstatus. Toekenning zal het opknappen niet goedkoper maken. Volgens mij las ik eerder in een lokale krant (kan ik niet terug vinden), dat dit vanuit buurtbewoners komt die wilden voorkomen dat dit pand door het gebrek aan onderhoud gesloopt zou worden. Valt wat voor te zeggen, want het is wel een bijzonder object van eind 19e eeuw.
(Toen er nog geen drukke weg, tram, trein, snelweg en tankstation voor de deur lag)
Het is wel een pand waar je altijd even naar kijkt als je langs rijdt, dus hoop dat ze er weer wat moois van maken.
[ Voor 4% gewijzigd door rubenos op 10-05-2023 13:04 ]
Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW
Gaaf huis inderdaad!rubenos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:52:
Vrijstaand wonen aan de (overigens zeer drukke) Straatweg in Hillegersberg, Rotterdam, kost meestal wel een paar miljoen, daarom viel dit pand uit 1898 wel op. Je zou het wel een 'opknappertje' kunnen noemen![]()
€650.000,-
[Afbeelding]
Wel inclusief classic Bruynzeel keuken![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(en is een paar dagen terug al gepost: Charly in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023" )
Excuses.Spykie schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:56:
[...]
Gaaf huis inderdaad!
(en is een paar dagen terug al gepost: Charly in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023" )

Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW
Leuk huisje, maar is 56m2 al een tiny house? Ik woonde voor mijn uitbouw in een huis van 58 met één slaapkamer. Inmiddels is het 75m2 met twee slaapkamers!Rubbergrover1 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:28:
Voor de liefhebbers van een tiny house met een klassieke smaak:
[Afbeelding]
Ik had er eerder over gelezen en heb het inmiddels gevonden.Phr34k schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:45:
[...]
Schitterend pand! Zou echt enorm zonde zijn als dit tegen de grond zou gaan.
Enig idee van de achtergrond? Waarom is er al decennia niets aan gedaan?
De oude eigenaar was blind, en is onlangs overleden. Blijkbaar werd er vaak ingebroken omdat het leek alsof het leeg stond, hij jaagde de krakers dan zelf weg.
:strip_exif()/f/image/Q2XtE1bLaP6T9e7EN7pIKyYt.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron: https://bokrotterdam.nl/buurtkranten-2023/
Treurig verhaal zeg. Dat zo'n man in zo'n vervallen huis moet wonen. Of er misschien zelf voor kiest. Muren afgebladderd. Plafonds kapot. Komt waarschijnlijk nooit meer buiten. Buren of familie brengen af en toe wat eten langs.rubenos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:14:
Ik had er eerder over gelezen en heb het inmiddels gevonden.
De oude eigenaar was blind, en is onlangs overleden. Blijkbaar werd er vaak ingebroken omdat het leek alsof het leeg stond, hij jaagde de krakers dan zelf weg.
Het enige wat hij nog kan is af en toe op zijn piano spelen.
Kijk, dat is nou precies het soort reden wat je verwacht, maar niet kan bedenken. Treurig, al kan de beste man er natuurlijk best gelukkig geweest zijn. Bedankt voor de toevoeging!rubenos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
5520 Wp op WZW PVOutput
Bedankt voor het delen, fiets er al jaren langs en had altijd het idee dat het pand leeg stond. Bijzonder verhaal. Wat heel erg jammer is dat er een door de jaren heen panden naast gebouwd zijn die lelijker zijn dan de nacht. Ik zou graag zien dat de gemeente dit pand koopt en omtovert tot kantoorruimte oid. Ik denk dat je er 6-7 ton in moet stoppen om het pand weer helemaal up-to-date te krijgen.rubenos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb hier dus inderdaad het huis van mijn pa ooit voorbij zien komen omdat overal gigabit-aansluitingen in iedere kamer aanwezig waren, dat was hier iemand opgevallen.KoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:
Post de link en we kunnen losKoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Ik vind alles onder de 150 m2 tinyKaheem_Said schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:04:
[...]
Leuk huisje, maar is 56m2 al een tiny house? Ik woonde voor mijn uitbouw in een huis van 58 met één slaapkamer. Inmiddels is het 75m2 met twee slaapkamers!
Nederlands is makkelijker als je denkt
Bij Redres een bijzondere villa in Delft:

Het industriële karakter spreekt mij persoonlijk wel aan, maar het gaat snel richting kantoor-vibe met de huidige inrichting. Prijs 'op aanvraag', maar de WOZ die ik terug kan vinden is €747k in 2022

Het industriële karakter spreekt mij persoonlijk wel aan, maar het gaat snel richting kantoor-vibe met de huidige inrichting. Prijs 'op aanvraag', maar de WOZ die ik terug kan vinden is €747k in 2022
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Ik lees een uitdaging!KoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:
Súdwest Fryslân 400 m2 vrijstaand '80/'94 - 25% hobbyklusproject | 2x mono Quatt hybr HP/Lyric T6 + 3x CV-ketel + convectoren/heatboosters ( + 3x houtkachel :) ) | na-isolatie | 2x18 Techniq Energy heatpipes | PV 10945 Z, 2100 O, 2100 W
Ik vraag me vooral af waarom ik alleen fotos van de begane grond te zien krijg...Tom Paris schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:41:
Bij Redres een bijzondere villa in Delft:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit 'm?KoenVW76 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:11:
https://www.funda.nl/koop...42193325-enthofstraat-20/
Heeft de makelaar hier nu het vloerkleed weggeshopt?

Vooral bijzonder omdat hij op de volgende foto wel gewoon te zien is.

https://www.funda.nl/koop...uis-42106388-bankirai-38/

You are not a beautiful and unique snowflake.
Ik denk eerder aan de kant gehaald om vanuit deze hoek de kamer groter te doen laten lijken dan wanneer je de perspectieflijnen doorbreekt met een vloerkleed.Zartos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:59:
Heeft de makelaar hier nu het vloerkleed weggeshopt?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee, het is 100% geshopt. Kijk maar naar de poten van de salontafel. Daar klopt gewoon iets niet met overgang, schaduw en hoe het op de vloer staat.psychodude schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:06:
[...]
Ik denk eerder aan de kant gehaald om vanuit deze hoek de kamer groter te doen laten lijken dan wanneer je de perspectieflijnen doorbreekt met een vloerkleed.
Heel simpel: op beide foto's zie je dat de schaduw van bijv. de eetkamerstoelen, eettafel en bankstel de kamer inkomen. Maar de poten van de salontafel hebben 0 schaduw op de bovenste foto.
[ Voor 18% gewijzigd door MooDyBLueS op 10-05-2023 16:09 ]
Er liggen wel 2 zonnepanelen op het fietsenhok, maar de andere 4 die hij heeft kan ik niet terugvinden
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt:
KoenVW76 in "Ervaringen infraroodverwarming"
[ Voor 15% gewijzigd door sehnugr op 10-05-2023 16:13 ]
De tafel ja, maar vraag is of het vloerkleed weg geshopped is.MooDyBLueS schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:08:
[...]
Nee, het is 100% geshopt. Kijk maar naar de poten van de salontafel. Daar klopt gewoon iets niet met overgang, schaduw en hoe het op de vloer staat.
Heel simpel: op beide foto's zie je dat de schaduw van bijv. de eetkamerstoelen, eettafel en bankstel de kamer inkomen. Maar de poten van de salontafel hebben 0 schaduw op de bovenste foto.
Redelijk simpel:
- Woonplaats Utrecht staat in je profiel
- Ergens schreef je dat je in een appartement uit 1959 woont.
Dan zijn er nog maar drie advertenties op Funda over.
Vervolgens zag ik dat je een tweedehands Thorens TD-165 platenspeler hebt gekocht. En die staat nogal duidelijk op de foto op Funda.
Dat is natuurlijk omdat het vloerkleed weggeshopt is. Er zit namelijk geen enkele logica achter zowel het vloerkleed als salontafel weghalen en dan de salontafel er weer inshoppen.psychodude schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:16:
[...]
De tafel ja, maar vraag is of het vloerkleed weg geshopped is.
Erg leuk huis trouwens, leuk gebruik van de kleuren en ook mooie meubels die je vlgs mij zelf hebt gemaakt!
Die liggen hier : https://www.instagram.com/p/CFmvTXzlYxf/sehnugr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:11:
[...]
Er liggen wel 2 zonnepanelen op het fietsenhok, maar de andere 4 die hij heeft kan ik niet terugvinden
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt:
KoenVW76 in "Ervaringen infraroodverwarming"
Meubelmaker uit Utrecht, die was wel erg makkelijk
Wel erg leuk huisje
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 10-05-2023 17:15 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Wel consequent interieur, buiten best aardig. Locatie goed.
Dit is wel erg gezellig
https://www.funda.nl/koop...42106334-wolvenplein-1-c/

De berging is nog meest kleurijk
Dit is wel erg gezellig

[ Voor 9% gewijzigd door Loft op 10-05-2023 17:27 ]
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Oeh, die kleur rood in verder lichtgrijze/witte omgeving in zakelijke stijl brengt jaren 80/90 jeugdvibes terugLoft schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:23:
Wel consequent interieur, buiten best aardig. Locatie goed.
Dit is wel erg gezellig![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Doet me verder ook denken aan die zwart/wit films waar één kleur geaccentueerd word. Zoals in The River Fuefuki, of Sin City. Surrealistisch.
Leuk huis in ieder geval. Leuke kleurtjes, alleen een beetje veel wit in de badkamer/wc misschien. Fijne groene tuin. Ik zou er zo in kunnen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gezien de kritiek van een paar bladzijdes geleden op de huisjes in Tienhoven (54 m2 en 74 m2) en de 'tiny houses' van 45 m2 met 600 euro per maand voor de huurgrond, vond ik deze woning van 56 m2 wel enigszins in de zelfde categorie vallen. Vooral omdat het hier ook een vrijstaande woning is, net als bij 'echte' tiny houses.Kaheem_Said schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:04:
[...]
Leuk huisje, maar is 56m2 al een tiny house? Ik woonde voor mijn uitbouw in een huis van 58 met één slaapkamer. Inmiddels is het 75m2 met twee slaapkamers!
[ Voor 7% gewijzigd door Rubbergrover1 op 10-05-2023 19:41 ]
Prima woning. Zeg ik bijna teleurgesteld
Enige punt van kritiek is dat je wel moet houden van een OSB-uitstraling.
Als je (bijna) blind bent, dan denk ik niet dat afgebladderde muren en kapotte plafonds je zullen storen. Ik zou dan mijn prioriteit ook bij de pianostemmer leggen.Compuhair schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:31:
[...]
Treurig verhaal zeg. Dat zo'n man in zo'n vervallen huis moet wonen. Of er misschien zelf voor kiest. Muren afgebladderd. Plafonds kapot. Komt waarschijnlijk nooit meer buiten. Buren of familie brengen af en toe wat eten langs.
Het enige wat hij nog kan is af en toe op zijn piano spelen.
Zo zat ik vandaag even te kijken wat er in het dorp te koop stond.
Ik dacht ineens wtf.. daar staat toch helemaal nog niks.
En dat klopte dus ook
:strip_exif()/f/image/pXG5fkC9nNNuIMz8Vlc983kJ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/koop...42169549-ds-veenweg-63-a/
En dat klopte dus ook

:strip_exif()/f/image/pXG5fkC9nNNuIMz8Vlc983kJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Rubbergrover1 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:40:
[...]
Gezien de kritiek van een paar bladzijdes geleden op de huisjes in Tienhoven (54 m2 en 74 m2) en de 'tiny houses' van 45 m2 met 600 euro per maand voor de huurgrond, vond ik deze woning van 56 m2 wel enigszins in de zelfde categorie vallen. Vooral omdat het hier ook een vrijstaande woning is, net als bij 'echte' tiny houses.
Voor mij is een Tiny House ontstaan uit het idee dat je juist niet vast zit aan vinex wijken, drukte, onbetaalbare hypotheken enz.
Weet je wat? We bouwen zelf wel een compact en zeer slim ingedeeld huisje voor 50.000 euro, dat we waar dan ook ter wereld wel even in een bloemenweide plempen, en we leefden nog lang en gelukkig
Maar dan komt het... oh ja.. elektra is toch wel handig. En een plee MET riool is misschien toch ook wel fijner dan een chemische, en EEEEW CHEMISCH!!!! DAT is niet groen natuurlijk.
Ah kut waar zetten we dat ding eigenlijk neer? en is er niet een huisje met net wat meer echt huis gevoel? oh ja.. hier heb ik er een voor 94.000.... oh da's wel meer he, maar dan issie wel af!. Oh kijk, hoe is dit stukje grond? dit is op zich nog best OK. Vlak bij een recreatieplas. Als we dan straks met zijn 3tjes of 4tjes zijn
ergo: het is het hele doel al lang voorbij gestreefd.
380k voor zo'n ding is gewoonweg bezopen, en de 425 waarmee ze begonnen al helemaal.
Het zal echt wel zijn wat de gek er voor geeft hoor, en je hoeft maar 1 gek te vinden die zegt: nou vooruit... 355... je mag er 1 dag over nadenken.
En die heeft dan mijns inziens 250k betaald voor een lapje hutjemutje grond van 172m2 met beperkingen. En dan kan ik alleen nog maar denken: gelukkig heeft ie geen 320k voor die postzegel betaald.
was vanmiddag bij BNR
https://nos.nl/artikel/24...-buurt-maakt-vaak-bezwaar
die waren ook 90k
Hoe tekenend
[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 10-05-2023 20:26 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Not so tiny...: Soort loft, maar dan niet op zolder...

Ruimte genoeg hier:
https://www.funda.nl/koop...-dashorsterweg-37/#foto-1

Ruimte genoeg hier:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Opzich heeft het wel iets maar het is wel erg "open" allemaal. Je ziet elkaar zo ongeveer door het hele huis zitten.Fiber schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:32:
Not so tiny...: Soort loft, maar dan niet op zolder...![]()
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit is bij mij echt een WTF huis.. 400m2 en dan 1 badkamer op de begane grond. En 2 kleine slaapkamers waarvoor je door de master bedroom heen moet om er te komen..Fiber schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:32:
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier:
Waarom zo mega onhandig, hier kan je als gezin dus niet zomaar intrekken, moet allemaal nieuwe ruimtes gaan creëren..
Zo zonde..
Ik dacht eerst dat het de zelfde woning was als die in WaskemeerFiber schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:32:
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier:
leto001 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023"
Maar ook bij deze kan ik er niet echt enthousiast over worden.
Noice canceling headphones voor alle aanwezigen!

Die schuur staat nog op erfpacht ook, 16k per jaar met jaarlijkse indexatie
[ Voor 16% gewijzigd door fenrir op 10-05-2023 21:39 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Niet iedereen heeft een gezin....iketot schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:42:
[...]
Dit is bij mij echt een WTF huis.. 400m2 en dan 1 badkamer op de begane grond. En 2 kleine slaapkamers waarvoor je door de master bedroom heen moet om er te komen..
Waarom zo mega onhandig, hier kan je als gezin dus niet zomaar intrekken, moet allemaal nieuwe ruimtes gaan creëren..
Zo zonde..
Als ik er nu zou wonen zou ik me vooral zorgen maken over de akoestiek in dit huis, maar met kamerschermen, vloerkleden en gordijnen is daar wel veel aan te doen.Fiber schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:32:
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier:
Klopt helemaal, maar met 410 m2 woonoppervlakte verwacht je wel meer mensen te huisvesten dan 1 of 2..
Dat is een aanname. Ik heb zelf > 400m2 en wij zijn met twee. Buren ook en de buren aan de overkant van de straat ook, maar die hebben maar 350m2.iketot schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 23:51:
[...]
Klopt helemaal, maar met 410 m2 woonoppervlakte verwacht je wel meer mensen te huisvesten dan 1 of 2..
Ik geef je ook geen ongelijk, ik zeg ook dat bij zo een oppervlakte "verwacht" je een gezin en niet 1 of 2 mensen.leto001 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 00:18:
[...]
Dat is een aanname. Ik heb zelf > 400m2 en wij zijn met twee. Buren ook en de buren aan de overkant van de straat ook, maar die hebben maar 350m2.
Bovendien ging het ook om de (enige) badkamer op de begane grond.. mijns inziens zeer onhandig, zeker gezien er boven zat ruimte is om een badkamer te realiseren..
Voor de echte liefhebber….
De makelaar probeert er nog wat van te maken:
Echter kan dit object door haar brede bestemmingsplan ook de dienst doen als o.a. winkel, kantoor, maatschappelijk of wonen. Om het object te laten voldoen aan deze laatst genoemde gebruiksfuncties, zijn wel de nodige aanpassingen vereist.
Tikt alle boxen
Jaren 20 pand / karakteristiek
Opknapper / goedkoop
Geschikt als Tiny house
Zelfs de straatnaam is toepasselijk
https://www.funda.nl/koop...-42101583-vuilstraat-2-f/
Iemand interesse?
Echter kan dit object door haar brede bestemmingsplan ook de dienst doen als o.a. winkel, kantoor, maatschappelijk of wonen. Om het object te laten voldoen aan deze laatst genoemde gebruiksfuncties, zijn wel de nodige aanpassingen vereist.
Tikt alle boxen
Opknapper / goedkoop
Geschikt als Tiny house
Iemand interesse?
En in de slaapkamer zelfs voldoende ruimte op het gebied van stopcontacten, 4 aan beide kanten van het bed boven het nachtkastje.Fiber schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:32:
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier:
Edit: en zelfs nog meer onder het nachtkastje!
[ Voor 4% gewijzigd door TheBrones op 11-05-2023 08:53 ]
Hoi
Ik heb nog even beter gekeken: je ziet wel degelijk dat het houtpatroon op de vloer zich herhaald op deze foto:psychodude schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:06:
[...]
Ik denk eerder aan de kant gehaald om vanuit deze hoek de kamer groter te doen laten lijken dan wanneer je de perspectieflijnen doorbreekt met een vloerkleed.

You are not a beautiful and unique snowflake.
Scherp! Ik ben het met je eens.Zartos schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:41:
[...]
Ik heb nog even beter gekeken: je ziet wel degelijk dat het houtpatroon op de vloer zich herhaald op deze foto:
[Afbeelding]
Sowieso is het hier niet te missen:Zartos schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:41:
[...]
Ik heb nog even beter gekeken: je ziet wel degelijk dat het houtpatroon op de vloer zich herhaald op deze foto:
[Afbeelding]

Mooie electra en waterafvoer door de lucht, om het maar niet te hebben over het feit dat je er waarschijnlijk geen ramen in mag zetten omdat het een monument is... En kadastraal bestaat 2F uberhaupt nietRudi01 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 02:31:
Voor de echte liefhebber….
Tikt alle boxen
Opknapper / goedkoop
Geschikt als Tiny house
Iemand interesse?
Ronald.42 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:59:
Zo zat ik vandaag even te kijken wat er in het dorp te koop stond.
En dat klopte dus ook![]()
[Afbeelding]
Niemand wil toch een huis zonder spiegelbeeld?
Hoe professioneel: we nemen een streetview afdrukje en plakken er een huis in:
:strip_exif()/f/image/6eOiBiGVe6HUhQPX1cGGBQDh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.