Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:08
Marzman schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:14:
In die tijd was een telefooncentrale ook wel een soort kantoor waar mensen werkten en niet een soort serverkast. Ik denk niet dat over 70 jaar mensen gaan wonen in wijkkasten ;)
offtopic:
In 1970 (bouwjaar van deze centrale) waren er echt geen centralisten meer aan het werk in een telefooncentrale, de laatste centrale in Nederland die geautomatiseerd was was die in Warffum in 1962 bron: Wikipedia: Telefonie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-06 21:26

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 20:53
Marzman schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:14:
In die tijd was een telefooncentrale ook wel een soort kantoor waar mensen werkten en niet een soort serverkast. Ik denk niet dat over 70 jaar mensen gaan wonen in wijkkasten ;)
Offtopic: Die tijd was dus allang voorbij toen. Het is meer dat de benodigde (veelal analoge) apparatuur véle malen groter was dan nu.
Mijn smaak niet, het is al net zo sfeerloos als de rest van de wijk eromheen, maar het past wel weer bij elkaar en het is netjes gedaan. Hier is echt wel een doelgroep voor die dat allemaal prachtig vind.

Er zijn trouwens (zoals vrijwel altijd met communaal verwarmen) veel problemen met de stadsverwarming/warmtenetten daar in die wijk. Een ex-vriendin die daar in de buurt woont betaalde een paar jaar terug (pre oekraine/energieinflatie) voor haar nieuwbouw flatje van 70m2 zo'n 170 euro/maand aan de warmte :')

[Voor 48% gewijzigd door RonJ op 27-03-2023 10:35]

All-electric.

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:48
Dit is een beetje retro Conny Breukhoven style (uit ca. 2010). Hotel lounge club chic…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 07:34
Ik vond hem hilarisch, aanduiding als penthouse (dan denk ik toch aan wat groters) en met dakterras :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 11:31
Mogen we niet uitbreiden naar de US? Daar staan zulke pareltjes te koop

Voorbeeldje:
Link naar huis in Kansas

Voorbeeldje

[Voor 40% gewijzigd door nldls op 27-03-2023 21:06]

Acties:
  • +11Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dit gezellige huis met karakter zal veel mensen aanspreken :9~

https://www.funda.nl/koop/ee/huis-88512264-lytse-loane-5/

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22

Fiber

Beaches are for storming.

Zeker! Helemaal leuk. Alleen een beetje ver weg en isolatie zal ook wel een dingetje zijn vrees ik. Prima huis voor de zomermaanden... O+

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 09:20
Fiber schreef op maandag 27 maart 2023 @ 22:35:
[...]

Zeker! Helemaal leuk. Alleen een beetje ver weg en isolatie zal ook wel een dingetje zijn vrees ik. Prima huis voor de zomermaanden... O+
Midden in aardbevingsgebied.. :X

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:10
RoosW schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:43:
[...]

Midden in aardbevingsgebied.. :X
Nou, dat is ook wel wat overdreven. Het aardbevingsgebied eindigt ongeveer bij Winsum, dertig kilometer verder naar het oosten. Natuurlijk kan daar ook een aardbeving voorkomen, net als overal in Nederland, maar het is bepaald niet midden in het aardbevingsgebied.

Maar hou vooral het gevoel vast dat het hele Noorden aardbevingsgebied is.

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
... snip ...

[Voor 93% gewijzigd door Kalentum op 28-03-2023 08:55. Reden: Rubbergrover was mij voor]

PV Output

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 12:03
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:53:
[...]

Nou, dat is ook wel wat overdreven. Het aardbevingsgebied eindigt ongeveer bij Winsum, dertig kilometer verder naar het oosten. Natuurlijk kan daar ook een aardbeving voorkomen, net als overal in Nederland, maar het is bepaald niet midden in het aardbevingsgebied.

Maar hou vooral het gevoel vast dat het hele Noorden aardbevingsgebied is.
Midden in kruiswoordpuzzelgebied!

• Kalentum
Ik had https://www.funda.nl/koop...42079730-groningerweg-21/ gezien, die al op 1 februari was gespot. Die funda listing is er nu af en deze is 'nieuw'

[Voor 218% gewijzigd door Kalentum op 28-03-2023 09:44. Reden: weg dubbelpost]

PV Output

Acties:
  • +1Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:44

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Kalentum
Ranzig douchegordijn:

Is dit een koeling voor ijs? Handig, zo in de "woonkamer"

Gezellige woonkeuken

https://www.funda.nl/koop...4357-middenstreek-48-a-c/

PV Output

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:44
Kalentum schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:14:
Ranzig douchegordijn:

[Afbeelding]

Is dit een koeling voor ijs? Handig, zo in de "woonkamer"

[Afbeelding]

Gezellige woonkeuken

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...4357-middenstreek-48-a-c/
Ik denk dat ze ijs verkopen, maar dat er nu voor de verkoop een bank in het "winkel" gedeelte staat.
Het LevAzza bord naast de voordeur bevestigd dat het een cafe/restaurant achtig iets is.

Zo zag het er in 2014 nog uit.

2023

[Voor 7% gewijzigd door FRANQ op 28-03-2023 10:41]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:06
Wacht maar tot de lampionnetjes boven de eettafel aan staan, dan wordt het echt sfeervol dineren :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kalentum
FRANQ schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat ze ijs verkopen, maar dat er nu voor de verkoop een bank in het "winkel" gedeelte staat.
Het LevAzza bord naast de voordeur bevestigd dat het een cafe/restaurant achtig iets is.

Zo zag het er in 2014 nog uit.
[Afbeelding]

2023
[Afbeelding]
Ik kwam dit tegen https://www.ambrosijn.nl/en/about-us/

Lijkt erop dat dit huis de ijssalon van Ambrosijn was maar nu niet meer.

PV Output

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 14:47

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dit soort foto's doet mij denken aan een studentenhuis. Schrijven op tegels/muren, geweldige sfeerverlichting in de keuken, ranzig douchegordijn en ditto tegels... :X :X :X

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:55

Aganim

I have a cunning plan..

Appartementje iemand? https://www.funda.nl/koop...-42044384-badhuislaan-73/

90m2 woonplezier, bieden begint bij 420.000 euro. Komt nog wel 518 euro servicekosten per maand bij, maar dan heb je wel de mogelijkheid om 5 dagen in de week in eigen restaurant te eten en "op het landgoed is er een conciërge aanwezig, uw trouwe aanspreekpunt.".

Toevallig heb ik mensen gekend die in het appartementencomplex er direct achter hebben gewoond, het voelde voor mij altijd als een erg elitaire bedoening aan. Maar wel een mooie omgeving.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Aganim schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:22:

90m2 woonplezier, bieden begint bij 420.000 euro. Komt nog wel 518 euro servicekosten per maand bij, maar dan heb je wel de mogelijkheid om 5 dagen in de week in eigen restaurant te eten en "op het landgoed is er een conciërge aanwezig, uw trouwe aanspreekpunt.".

Toevallig heb ik mensen gekend die in het appartementencomplex er direct achter hebben gewoond, het voelde voor mij altijd als een erg elitaire bedoening aan. Maar wel een mooie omgeving.
Het klinkt inderdaad wel elitair :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rubbergrover1
Kalentum schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:50:
[...]

Ik kwam dit tegen https://www.ambrosijn.nl/en/about-us/

Lijkt erop dat dit huis de ijssalon van Ambrosijn was maar nu niet meer.
Dat was inderdaad de ijssalon van Ambrosijn. Ik wist niet dat die verkocht werd. Is eigenlijk een soort dependance van het restaurant elders in het dorp en vooral open op mooie dagen. (Wat het al snel is 's zomers en in het weekend.)

Die bank hebben ze er misschien voor de foto's geplaatst, want die 'hoort' er niet te staan. Verder werd het deel naast de ijssalon volgens mij vooral gebruikt door studenten die daar tijdelijk kwamen werken. Dus een beetje ranzig douchegordijn past dan wel ;).

Ik had niet de indruk dat het slecht loopt. Maar het is wel steeds lastiger om personeel te vinden, ik kan me voorstellen dat ze daarom toch op het restaurant focussen.

• Kalentum
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:43:
[...]

Dat was inderdaad de ijssalon van Ambrosijn. Ik wist niet dat die verkocht werd. Is eigenlijk een soort dependance van het restaurant elders in het dorp en vooral open op mooie dagen. (Wat het al snel is 's zomers en in het weekend.)

Die bank hebben ze er misschien voor de foto's geplaatst, want die 'hoort' er niet te staan. Verder werd het deel naast de ijssalon volgens mij vooral gebruikt door studenten die daar tijdelijk kwamen werken. Dus een beetje ranzig douchegordijn past dan wel ;).

Ik had niet de indruk dat het slecht loopt. Maar het is wel steeds lastiger om personeel te vinden, ik kan me voorstellen dat ze daarom toch op het restaurant focussen.
Die ijssalon is er nog wel maar dan in het pand waar ook het restaurant zit.

PV Output

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubbergrover1

Zoiets lijkt mij eigenlijk wel heel lekker wonen als ik later op leeftijd zou zijn.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:03

Ook mooi die roze koperen kranen in de badkamer… t moet je smaak zijn denk ik dan maar 😉

/me doet van alles: brouwt bier (www.7hoog.nl), bakt pizza, rijdt Tesla & Cowboy, maakt elektriciteit

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

-Jaap-io schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:16:
[...]

Ook mooi die roze koperen kranen in de badkamer… t moet je smaak zijn denk ik dan maar 😉
Over smaak valt niet te twisten, zullen we maar denken.
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:11:
[...]

Zoiets lijkt mij eigenlijk wel heel lekker wonen als ik later op leeftijd zou zijn.
Qua concept en de locatie zeker, maar qua type mens wat ik destijds daar tegenkwam.. Ik zou me compleet kapot ergeren.

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Kalentum
Klein huisje, mooie starterswoning, ziet er best leuk uit toch? 95.000 euro!

Oh wacht...

https://www.funda.nl/koop/farmsum/huis-42165508-vliethorn-4/

PV Output

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kalentum schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:54:
Klein huisje, mooie starterswoning, ziet er best leuk uit toch? 95.000 euro!

[Afbeelding]

Oh wacht...
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop/farmsum/huis-42165508-vliethorn-4/
Ik wilde zeggen dat de haard er nogal plat uit zag (als een schilderij), maar toen zag je je oh wacht :p

/▌

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28

518 euro... das niet duur voor 20x uit eten en een vaste klusjesman ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jannibal23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Het is geen gratis restaurant, maar 'goedkoop'. Wat goedkoop is in de kringen die het appartement willen kopen dat vraag ik me wel af :)

Als je geld genoeg hebt klinkt het wel tof, al kun je dan ook een bungalow op een camping kopen en daar vaak gaan zitten en eten. Dan heb je ook een restaurant en een tuinman en een zwembad en hoge servicekosten ;)

/▌

Acties:
  • +3Henk 'm!

• kees_1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:59
Mooie tegels in badkamer. Huis verder niet bijzonder en zonder keuken.

www.funda.nl/koop/hoorn-n...ken-81/#360-foto-badkamer
https://www.funda.nl/koop...is-42166642-de-wieken-81/

[Voor 44% gewijzigd door kees_1 op 28-03-2023 14:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-06 18:03
Marzman schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:26:
[...]

Het is geen gratis restaurant, maar 'goedkoop'. Wat goedkoop is in de kringen die het appartement willen kopen dat vraag ik me wel af :)
Voorlopig zoeken ze nog een kok....

https://landgoedlaagsoeren.nl/vacature.html
Marzman schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:26:
[...]

Als je geld genoeg hebt klinkt het wel tof, al kun je dan ook een bungalow op een camping kopen en daar vaak gaan zitten en eten. Dan heb je ook een restaurant en een tuinman en een zwembad en hoge servicekosten ;)
Moet je wel goed zoeken naar een camping waar je permanent mag wonen.
(en waar ook nog een restaurant is...)

[Voor 27% gewijzigd door CvP_tweakers op 28-03-2023 14:57]

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo 10-3, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
Zou het zelf niet zo laten doen, maar vind het wel leuk gedaan. Zou het nog wel laten zitten ook, lekker origineel toch. :)

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Jannibal23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Tikt toch aardig aan als je er nog een hypotheek naast nodig hebt. En je zal je eten gewoon los moeten betalen, dat zit er niet bij in begrepen. :P

• Rubbergrover1
Aganim schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:51:
[...]

Tikt toch aardig aan als je er nog een hypotheek naast nodig hebt. En je zal je eten gewoon los moeten betalen, dat zit er niet bij in begrepen. :P
Als je een woning koopt die een ton duurder is, dan ben je dat ook ongeveer extra kwijt. En voor een woning in een bosrijke omgeving zit je algauw nog weer een stuk hoger.

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:57:
[...]

Als je een woning koopt die een ton duurder is, dan ben je dat ook ongeveer extra kwijt. En voor een woning in een bosrijke omgeving zit je algauw nog weer een stuk hoger.
Zeker waar. Maar houdt er rekening mee dat dit een 'bieden vanaf' prijs is, dus die ton kan er hier ook zomaar nog bijkomen. Hier resideert immers de meer gefortuneerde burger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubbergrover1
Aganim schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:32:
[...]

Zeker waar. Maar houdt er rekening mee dat dit een 'bieden vanaf' prijs is, dus die ton kan er hier ook zomaar nog bijkomen. Hier resideert immers de meer gefortuneerde burger.
Anders ga je voor de buren. Staat sinds de zomer te koop voor ongeveer de zelfde prijs.
https://www.funda.nl/koop...-42800592-badhuislaan-51/

Acties:
  • +32Henk 'm!

• Grimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 12:57
Giel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:04:
[...]

Die pick-up ook in de voortuin. :D Sommige mensen zou het niets boeien, maar ik stoor me er al aan als ik de foto's zie. Niet specifiek de pick-up, maar uberhaupt zo die auto's die nog net niet door de pui zijn gereden.

[Afbeelding]
Hahaha... geniaal dit.
Ik werd hier zojuist door een vriend van me op gewezen. Ik ben de buurman met de witte Mazda 2, dus ik kan het verhaal een beetje toe lichten ;)

Laat ik het simpel houden:
  • Veel te duur gekocht
  • Veel te hard van stapel gelopen bij de verbouwing
  • Geld op
  • Ruzie
  • Uit elkaar
  • Verbouwing niet afgemaakt
  • Huis nu veel te duur in de verkoop
Oh ja, en "Sara geboren"... Sara is al bijna het huis uit ;)
Die is inmiddels 1,5. Die stickers mogen er wel eens af... maar goed, dat is me de buren ruzie niet waard, dus laat maar lekker zitten.

Wat betreft de auto's in de "voortuin"... dit is nood gedwongen.
De oprit is erg smal en zoals te zien aan de gele strepen op de stoep is daar parkeren verboden.
Als je 2 (of in mijn geval 3) auto's op de oprit/in de garage hebt staan en de achterste auto moet er uit, dan moeten er eerst 1 of 2 andere auto's verzet worden. Dan de gewenste auto de oprit af en vervolgens de andere auto's weer terug omdat die nergens anders te parkeren zijn.

Voor even is dat leuk, maar als je partner en jij zo'n wisselende werktijden hebben dat degene die als laatste thuis komt niet degene is die als eerste weg moet dan wordt het goochelen met auto's een dagelijkse sleur.
De auto bijna door de gevel heen valt dus wel mee gelukkig, ik kan goed parkeren ;).

De pickup is overigens niet van mijn buurman maar van een vriend die op bezoek was, die staat er dus gelukkig niet dagelijks.

[Voor 3% gewijzigd door Grimmie op 28-03-2023 21:41]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Fiber

Fiber

OK, veel mooier dan dit wordt het niet in Nederland qua locatie... :9~

En nee, voor bijna twee miljoen krijg je niet het hele pand en nee, er zijn niet veel meer foto's op Funda... O-)

https://www.funda.nl/koop...-88521410-oud-over-3-a-b/

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Erg fijn huis van rond de eeuw-wisseling in Amersfoort. Ik wordt hier zeer vrolijk van, al zijn de keuken en badkamer en zo natuurlijk al weer verjaard...

https://www.funda.nl/koop...is-42166404-t-haartje-16/

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Paralize_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:40
Fiber schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:03:
Erg fijn huis van rond de jaarwisseling in Amersfoort. Ik wordt hier zeer vrolijk van, al zijn de keuken en badkamer en zo natuurlijk al weer verjaard...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Is dit een voormalig crematorium? :+)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Thijsw89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 10:51
Erg fijn huis van rond de eeuw-wisseling in Amersfoort. Ik wordt hier zeer vrolijk van, al zijn de keuken en badkamer en zo natuurlijk al weer verjaard...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hoewel ik het zelf niet zo nieuw erin zou zetten, vind ik de keuken en badkamer nog wel meevallen.
Maar die traanplaten trap en (nep?) traanplaten vloer op de slaapkamers is toch wel enorm '00s TMF hip decor _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:49
Mooi huis, de trapjes in gang en kamer zijn design gimmick, maar daar valt wel eens iemand af. En je kan veel slechtere huizen kopen voor dat geld. Maar zal zijn vanwege de ligging. Anders was het duurder geweest.
De grote hoogte begane grond is erg mooi. Het staat toch iedereen vrij om er laminaat in te leggen?

Fijnstof in de lucht (2020): 8 μg PM2,5 / m3
Stikstofdioxide in de lucht (2020): 15 μg NO2 / m3
Geluid in de omgeving: 60 dB

[Voor 7% gewijzigd door pauldaytona op 28-03-2023 23:27]

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:51

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Grimmie schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:36:
[...]

[...]

Hahaha... geniaal dit.
Ik werd hier zojuist door een vriend van me op gewezen. Ik ben de buurman met de witte Mazda 2, dus ik kan het verhaal een beetje toe lichten ;)

Laat ik het simpel houden:
  • Veel te duur gekocht
  • Veel te hard van stapel gelopen bij de verbouwing
  • Geld op
  • Ruzie
  • Uit elkaar
  • Verbouwing niet afgemaakt
  • Huis nu veel te duur in de verkoop
Oh ja, en "Sara geboren"... Sara is al bijna het huis uit ;)
Die is inmiddels 1,5. Die stickers mogen er wel eens af... maar goed, dat is me de buren ruzie niet waard, dus laat maar lekker zitten.

Wat betreft de auto's in de "voortuin"... dit is nood gedwongen.
De oprit is erg smal en zoals te zien aan de gele strepen op de stoep is daar parkeren verboden.
Als je 2 (of in mijn geval 3) auto's op de oprit/in de garage hebt staan en de achterste auto moet er uit, dan moeten er eerst 1 of 2 andere auto's verzet worden. Dan de gewenste auto de oprit af en vervolgens de andere auto's weer terug omdat die nergens anders te parkeren zijn.

Voor even is dat leuk, maar als je partner en jij zo'n wisselende werktijden hebben dat degene die als laatste thuis komt niet degene is die als eerste weg moet dan wordt het goochelen met auto's een dagelijkse sleur.
De auto bijna door de gevel heen valt dus wel mee gelukkig, ik kan goed parkeren ;).

De pickup is overigens niet van mijn buurman maar van een vriend die op bezoek was, die staat er dus gelukkig niet dagelijks.
Wel interessant dat ze grotendeels de deuren hebben behouden (een kleine raam in deur en jaren 60/70 deurkrukken)

Trein?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:06

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Grimmie schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:36:
[...]

Hahaha... geniaal dit.
Je hebt je huis in augustus 2014 gekocht? ;)

Huisje bij mij in het dorp: https://www.funda.nl/koop...huis-88473716-vosberg-10/
Op Funda verder geen foto's, maar wel bij de makelaar. Als je niet beter zou weten zou je denken dat het ergens in Zuid-Frankrijk staat.

4,5 ton en dan mag je het helemaal verbouwen. :X Dat er geen foto's van de binnenkant zijn dat zal wel een indicatie zijn voor in welke mate. Bij mijn ouders in de straat was ook een huis voor die vraagprijs en uit dat tijdperk. Helemaal gestript, van vloer tot en met het dak, alleen de buitenmuren stonden nog.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Rubbergrover1
Maasluip schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:13:
[...]

Huisje bij mij in het dorp: https://www.funda.nl/koop...huis-88473716-vosberg-10/
Op Funda verder geen foto's, maar wel bij de makelaar. Als je niet beter zou weten zou je denken dat het ergens in Zuid-Frankrijk staat.

4,5 ton en dan mag je het helemaal verbouwen. :X Dat er geen foto's van de binnenkant zijn dat zal wel een indicatie zijn voor in welke mate. Bij mijn ouders in de straat was ook een huis voor die vraagprijs en uit dat tijdperk. Helemaal gestript, van vloer tot en met het dak, alleen de buitenmuren stonden nog.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bouwkavel van een halve hectare waar toevallig ook nog een bouwwerk op staat.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:19:
[...]

Maar mensen onderschatten wel wat slopen kost, een flink huis slopen en dan nieuw bouwen scheelt nieteens heel veel met het bestaande compleet strippen en renoveren.

Zelf dat gedaan met een oude tabaksschuur (260+m2), met veel zelf doen (strippen met name) en drie ton zijn we praktisch klaar (volledig buitenzijdig geïsoleerd, overal triple glas, elektra volledig gerenoveerd, overal vloerverwarming, één badkamer reeds af, nieuwe keuken, volgende stap is warmtepomp/wtw).

Maar, hoe je het ook aanpakt, je moet je dan beseffen dat je huis niet ineens 750k waard is, je investeert geheid meer dan het ooit opbrengt.

[Voor 14% gewijzigd door pagani op 29-03-2023 09:30]

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Rubbergrover1 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:19:
[...]

Alleen: buitengebied, bestemmingsplan, moet je je afvragen wat je mag.

Open Source landkaart

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toevallig hier in het dorp ook weer een mooi huisje te koop:
Wat is er met de hal gebeurd?
Lekker een paard en pony proppen op een weide van zeg 500m2?
En ik gok dat er iemand woont in de lekke caravan direct achter het huis...

Funda: https://www.funda.nl/koop/elst-ut/huis-42044591-driftweg-26/
Hal met rustieke electra op rechts:

(de wc is ook casco, dus je visite moet boven op de badkamer poepen)
"Tuin":

Troosteloze wei/dierenmishandeling:

Video waar beter de staat te zien is: https://www.funda.nl/koop...044591-driftweg-26/#video

* pagani gokt weer een importgezin (uit de Randstad, dat bedoelen ze hier met import) die eerst de paarden hebben verzorgd en geplaatst, daarna pas het huis waarbij het geld opraakte en daarna hun relatie. Echt zoveel relaties die hier binnen een jaar of wat stuk lopen na de eerste vestiging :P

[Voor 38% gewijzigd door pagani op 29-03-2023 09:59]

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09

Eerlijk gezegd lijkt me dat dus ideaal. Niet in deze levensfase. Maar als de kinderen uit huis zijn. Lekker relaxed. Zwemmen zonder drukte. Makkelijk en ik verwacht gezond eten. Ben alleen benieuwd wat die ‘relatief’ lage prijs voor diner 5x per week) dan is.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:20
meermarco schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:00:
[...]

Eerlijk gezegd lijkt me dat dus ideaal. Niet in deze levensfase. Maar als de kinderen uit huis zijn. Lekker relaxed. Zwemmen zonder drukte. Makkelijk en ik verwacht gezond eten. Ben alleen benieuwd wat die ‘relatief’ lage prijs voor diner 5x per week) dan is.
Ja, lijkt mij ook ideaal, als de kinderen het huis uit zijn of je rond pensioenleeftijd zit.

500 euro klinkt veel, maar dan hoef je de tuin niet te onderhouden en dagelijks het zwembad en sauna in.

Je mag trouwens zeker geen reclame maken voor je eigen website, dat dit zo beschreven is in de advertentie?

U vindt de website door straatnaam en huisnummer achter elkaar te typen en af te sluiten met .nl

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +13Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

Hoeveel armaturen heb je nodig in een woonkamer?

https://www.funda.nl/koop...-88521475-olijfgaarde-27/

15x Jinko 265Wp = 3975Wp @ SE4000 - Zuid 35 PV output

• turkey744
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-06 17:51
Die radiatorroosters hadden ook wel wat beter afgemeten kunnen worden.. 8)7

• saaltink
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:19
turkey744 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:57:
[...]

Die radiatorroosters hadden ook wel wat beter afgemeten kunnen worden.. 8)7
in het gehele huis kan de afwerking nog wel aandacht gebruiken

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:42
Gelukkig is er nog een extra aansluiting waar je er nog eentje toe kunt voegen :+

[removed]

Acties:
  • +20Henk 'm!

• Kalentum
Jaren 70 pareltje uit 1980

Wat is dit... toch geen vloerbedekking op het bad...

Vide, bakstenen, donker hout, rare verhoging, heel typerend voor het bouwjaar

Mooi uitzicht!

https://www.funda.nl/koop.../huis-42167698-de-werf-7/

PV Output

• pauldaytona
Als je de makelaarstekst leest verwacht je meer dan er op de foto's te zien is. Iemand is begonnen met opknappen en heeft gedacht: best veel werk, we verkopen het zo wel. Oud studentenhuis?

• pauldaytona
evleerdam schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:22:
[...]
Je mag trouwens zeker geen reclame maken voor je eigen website, dat dit zo beschreven is in de advertentie?

U vindt de website door straatnaam en huisnummer achter elkaar te typen en af te sluiten met .nl
Ik denk dat Funda dat niet wil. Ze zullen URL's wel wegmaken. Alleen in dit geval wat is dan de url?

• Grimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 12:57
Maasluip schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:13:
[...]

Jij bent geslaagd voor je diploma Googlen 👍😉

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Grimmie schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Jij bent geslaagd voor je diploma Googlen 👍😉
Google streetview kijken ;)

Open Source landkaart

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

redwing schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:05:
[...]

Gelukkig is er nog een extra aansluiting waar je er nog eentje toe kunt voegen :+
ik vraag me af of ze überhaupt zijn aangesloten..

15x Jinko 265Wp = 3975Wp @ SE4000 - Zuid 35 PV output

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:32
Die keuken zou niet misstaan in een reclame van Unox

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Kalentum schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:10:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooi uitzicht!
[Afbeelding]

Dat bad! _/-\o_ 8)7 :P

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27
pagani schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:49:
Toevallig hier in het dorp ook weer een mooi huisje te koop:
Wat is er met de hal gebeurd?
Lekker een paard en pony proppen op een weide van zeg 500m2?
En ik gok dat er iemand woont in de lekke caravan direct achter het huis...

Funda: https://www.funda.nl/koop/elst-ut/huis-42044591-driftweg-26/
Hal met rustieke electra op rechts:
[Afbeelding]
(de wc is ook casco, dus je visite moet boven op de badkamer poepen)
"Tuin":
[Afbeelding]
Troosteloze wei/dierenmishandeling:
[Afbeelding]
Video waar beter de staat te zien is: https://www.funda.nl/koop...044591-driftweg-26/#video

* pagani gokt weer een importgezin (uit de Randstad, dat bedoelen ze hier met import) die eerst de paarden hebben verzorgd en geplaatst, daarna pas het huis waarbij het geld opraakte en daarna hun relatie. Echt zoveel relaties die hier binnen een jaar of wat stuk lopen na de eerste vestiging :P
Wat een geld zeg en verbaast me altijd weer hoe sommige mensen kunnen wonen, vooral kennelijk ook nog eens met kinderen. Maar ja wel 'onder bod' dus kennelijk toch wel interesse in de markt.

Acties:
  • +26Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ga ook eens een poging wagen om wat te posten qua huizen.

Peperkers 18 IJmuiden

Het begint al goed met de tekst en vooral de eerste regel:

"Direct aan de DUINEN ligt deze LUXE HALF VRIJSTAANDE DUINVILLA met OPRIT en een fraai aangelegde zonnige voor-, zij- en achtertuin gelegen op het ZUIDEN.

Dus een 2 onder 1 dak, geen villa. Fraai aangelegde voor-, zij en achtertuin op het ZUIDEN ??? 8)7 8)7 8)7 Die is wel heel kras, om 2 redenen. Ten eerste kunnen al die tuinen niet op het zuiden liggen, ten tweede welke tuinen??? Het is verdomme 1 grote tegelbende zonde enig stukje groen in de vorm van bomen, struiken, bloemen of gras!

Binnen is het natuurlijk ook weer 1 grote VT-wonen bingo, met tig foto's van dezelfde ruimte. Hoe veel foto's van de woonkamer en keuken heb je nodig? :?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:11

Sharky

Skamn Dippy!

thunder8 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:02:

Peperkers 18 IJmuiden

[Afbeelding]

"Direct aan de DUINEN ligt deze LUXE HALF VRIJSTAANDE DUINVILLA met OPRIT en een fraai aangelegde zonnige voor-, zij- en achtertuin gelegen op het ZUIDEN.

Dus een 2 onder 1 dak, geen villa. Fraai aangelegde voor-, zij en achtertuin op het ZUIDEN ??? 8)7 8)7 8)7 Die is wel heel kras, om 2 redenen. Ten eerste kunnen al die tuinen niet op het zuiden liggen, ten tweede welke tuinen??? Het is verdomme 1 grote tegelbende zonde enig stukje groen in de vorm van bomen, struiken, bloemen of gras!

Binnen is het natuurlijk ook weer 1 grote VT-wonen bingo, met tig foto's van dezelfde ruimte. Hoe veel foto's van de woonkamer en keuken heb je nodig? :?
Proletenhok met de kitscherigste keuken die ik ooit heb gezien.

This too shall pass

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:11
"Proletenhok met de kitscherigste keuken die ik ooit heb gezien."

En dan de badkamer overslaan, het pillengeld was waarschijnlijk afgepakt.

https://cloud.funda.nl/valentina_media/172/801/785_2160.jpg

En dan het rolletje gewoon verkeerd om hangen......

[Voor 39% gewijzigd door ozzynator op 29-03-2023 12:24]

• pauldaytona

Peperkers 18 IJmuiden

Na 100 meter "duin" begint het havengebied/industrieterrein van IJmuiden, en als je iets verder kijkt Tata steel.Geluidsbelasting van 61Db, en wat je van TATA meekrijgt wil je niet weten.

• thunder8

thunder8

ozzynator schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:21:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/172/801/785_2160.jpg

En dan het rolletje gewoon verkeerd om hangen......
Ook het praten over een achter uitgang, waar je je dus langs de jacuzzi mag wurmen. _O-

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:11
ook een beetje Ijmuiden, maar dan in de zuidelijke kansparel.

https://www.funda.nl/koop...408874-ruysdaelstraat-14/

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:04

timovd

Voorsprong door techniek

De kosten worden door de verkopers betaald via de vrij op naam (v.o.n.) constructie i.p.v. de kosten koper (k.k.) verkoop.
Hoe werkt dat? Kan dat zomaar?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• pauldaytona
timovd schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:13:
[...]

[...]

Hoe werkt dat? Kan dat zomaar?
Het verschil tussen v.o.n. en k.k. zit in deze kosten:

Overdrachtsbelasting (2% van de koopsom, tenzij je starter bent)
Notariskosten leveringsakte
Notariskosten voor jouw inschrijving bij het Kadaster

Ik denk als de verkoper die betaalt, dat er geen reden is waarom het niet zou kunnen.

• Kalentum
thunder8 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:36:
[...]

Ook het praten over een achter uitgang, waar je je dus langs de jacuzzi mag wurmen. _O-
Zou die mooie tuinslaghaspeldinges speciaal zijn aangeschaft voor de jacuzzi...

PV Output

• RonJ
ozzynator schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:21:

Het ademt allemaal 100% Almere-Chique met wat Amerikaanse invloeden ;) Die scheve hongaarse punt in de vloer is ook echt foeilelijk gedaan zeg...
pauldaytona schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:31:
[...]

Na 100 meter "duin" begint het havengebied/industrieterrein van IJmuiden, en als je iets verder kijkt Tata steel.Geluidsbelasting van 61Db, en wat je van TATA meekrijgt wil je niet weten.
In het gunstigste geval kan je 200 euro per maand "servicekosten" reserveren voor het twee-wekelijks vervangen van je WTW filters :')

[Voor 35% gewijzigd door RonJ op 29-03-2023 13:52]

All-electric.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:11

Sharky

Skamn Dippy!

Briljant woord. Die mag wel in het lexicon van dit topic.

This too shall pass

• RonJ
Sharky schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:52:
[...]

Briljant woord. Die mag wel in het lexicon van dit topic.
Bedacht door Bob Sikkes himself :)

All-electric.

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:26
Sharky schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:05:
[...]

Proletenhok met de kitscherigste keuken die ik ooit heb gezien.
"Schat, schiet jij met de AaiFoon nog ff een plaatje als de Poorsj weer voor de deur staat!"

En dan een fatbike om lekker sportief door de duinen te cruisen :') Arme Danilo >:)

Acties:
  • +11Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 10:19
Big brother is watching you sleep

You like golden stuff? Here have some golden stuff.

Must....protect....nespresso....from....dust....

Meer moois:
https://www.funda.nl/koop/noorden/huis-88494127-voorweg-25/
Voorweg 25 Noorden

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 23:38

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooi uitzicht!
[Afbeelding]

Leuk als het water steeds hoger komt te staan :X

• Rubbergrover1
Willem30 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:13:
[...]

Leuk als het water steeds hoger komt te staan :X
Zo te zien is daar bij de bouw rekening mee gehouden, omdat deze woningen op een verhoging zijn gebouwd. Als het water zo hoog komt dat je ondanks de verhoogde ligging natte voeten krijgt, dan is het water op andere plekken vermoedelijk ook al over de dijk gegaan. De mensen die daarachter wonen, die hebben dan pas echt een probleem, omdat die woningen vaak juist lager liggen dan de lek.

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:15

Peperkers 18 IJmuiden

[Afbeelding]

Ligt het nou aan mij of hangt de thermostaat of de stopcontacten scheef? Op iedere foto waar die muur op staat kloppen ze iig niet 8)7

[Afbeelding]

• pauldaytona
Dynamic83 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:38:
[...]

Ligt het nou aan mij of hangt de thermostaat of de stopcontacten scheef? Op iedere foto waar die muur op staat kloppen ze iig niet 8)7

[Afbeelding]
Zowel thermostaat als onderste stopcontact scheef. Of de lens geeft zoveel vertekening.

• Rubbergrover1
pagani schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:26:
[...]

Maar mensen onderschatten wel wat slopen kost, een flink huis slopen en dan nieuw bouwen scheelt nieteens heel veel met het bestaande compleet strippen en renoveren.
Was meer bij wijze van spreken. Dat de prijs hier meer wordt bepaald doordat je een halve hectare grond erbij krijgt. Dat is op zich al drieënhalf ton of meer waard. Dus eigenlijk betaal je maar een ton of minder voor de woning zelf.

• Fiber

Fiber

Bibliotheek kopen iemand...? _/-\o_

Ik word er wel blij van hoor, kan het helaas niet betalen. :z

Meer boeken:
https://www.funda.nl/koop...8-zuiderstraat-18/#foto-1

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:59
Dynamic83 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:38:
[...]

[Afbeelding]
Hier zou ik me dus echt mateloos aan irriteren..

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
Ik ben van mening dat je de mooiste foto weglaat, namelijk de ruimte waar de telescoop staat.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooi uitzicht!
[Afbeelding]

Is mis de zitkuil >:)

• Quad
  • Laatst online: 00:30

Quad

Doof

https://www.funda.nl/koop...8352048-hendrikseiland-1/
Geen mening over het huis zelf, maar er staat wel regelmatig een opvallend detail op de foto's, welke niet inbegrepen is bij de koop vermoed ik. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• RobertMe
  • Laatst online: 23:33
Quad schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 23:35:
https://www.funda.nl/koop...8352048-hendrikseiland-1/
Geen mening over het huis zelf, maar er staat wel regelmatig een opvallend detail op de foto's, welke niet inbegrepen is bij de koop vermoed ik. :)

[Afbeelding]
Woning is intussen verkocht dus :p
mbootsman in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"

• Quad
  • Laatst online: 00:30

Quad

Doof

Ah had nog gezocht in dit topic, maar niet gerealiseerd dat deze vorig jaar al aangeboden werd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• meermarco
  • Laatst online: 23:09
Fiber schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 21:13:
Bibliotheek kopen iemand...? _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik word er wel blij van hoor, kan het helaas niet betalen. :z

Meer boeken:
https://www.funda.nl/koop...8-zuiderstraat-18/#foto-1
Schitterend. En relatief ‘goedkoop’ voor Haarlem?

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 16:08
Quad schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 07:25:
[...]

Ah had nog gezocht in dit topic, maar niet gerealiseerd dat deze vorig jaar al aangeboden werd.
Ze hadden zelfs al gedownscaled qua foto's met het model (was in november hier ook al langs gekomen). Waren er eerst echt belachelijk veel meer.

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 15:18

Peperkers 18 IJmuiden

[Afbeelding]

Dat kinderbed doet me ook denken aan een grafmonument

• thunder8

thunder8

Gillonde schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]
Daar kreeg ik ook aardig Wednesday (Addams Family) vibes bij. :P

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
Gillonde schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]
Ik vraag me ook wel af of je kindveilige verf kan vinden die er zo uitziet...

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 11:50

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Peperkers 18 IJmuiden

[Afbeelding]

En dan niet eens de moeite nemen om dingen recht te hangen, hoe kun je je niet irriteren aan die wandcontactdoos die op half 7 hangt op de eerste paar foto's. Maar als je goed gaat kijken hangt bijna alles schots en scheef van de TVs en soundbar tot de wandverlichting. 8)7

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 15:18
Caelorum schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:52:
[...]

Ik vraag me ook wel af of je kindveilige verf kan vinden die er zo uitziet...
Een dichte (zachte zelfs!) kant is voor kleine kinderen sowieso niet veilig, zelfs als de verf dat wel is.

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:15
Schat, weet jij waar de laatste cd van Acda en de Munnik is gebleven?

Verder wel een leuk huis met een lift.

https://www.funda.nl/koop...846728-rijksstraatweg-16/

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
gumtree schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:46:
Schat, weet jij waar de laatste cd van Acda en de Munnik is gebleven?

[Afbeelding]

Verder wel een leuk huis met een lift.

https://www.funda.nl/koop...846728-rijksstraatweg-16/
De grote vraag is van wie welke CD's zijn als je uit elkaar gaat natuurlijk ;)

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-06 21:26

Zo ontzettend veel ruimte (393m2 woonoppervlak) en dan nog nergens bij kunnen zonder dingen te verplaatsen. Oh ja en binnenstad Utrecht dus voor een kleine 1,75 miljoen is ie van jou :*)
https://www.funda.nl/koop...2031523-nieuwegracht-203/
Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee