Giel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:04:
[...]
Die pick-up ook in de voortuin.

Sommige mensen zou het niets boeien, maar ik stoor me er al aan als ik de foto's zie. Niet specifiek de pick-up, maar uberhaupt zo die auto's die nog net niet door de pui zijn gereden.
[
Afbeelding]
Hahaha... geniaal dit.
Ik werd hier zojuist door een vriend van me op gewezen. Ik ben de buurman met de witte Mazda 2, dus ik kan het verhaal een beetje toe lichten
Laat ik het simpel houden:
- Veel te duur gekocht
- Veel te hard van stapel gelopen bij de verbouwing
- Geld op
- Ruzie
- Uit elkaar
- Verbouwing niet afgemaakt
- Huis nu veel te duur in de verkoop
Oh ja, en "Sara geboren"... Sara is al bijna het huis uit

Die is inmiddels 1,5. Die stickers mogen er wel eens af... maar goed, dat is me de buren ruzie niet waard, dus laat maar lekker zitten.
Wat betreft de auto's in de "voortuin"... dit is nood gedwongen.
De oprit is erg smal en zoals te zien aan de gele strepen op de stoep is daar parkeren verboden.
Als je 2 (of in mijn geval 3) auto's op de oprit/in de garage hebt staan en de achterste auto moet er uit, dan moeten er eerst 1 of 2 andere auto's verzet worden. Dan de gewenste auto de oprit af en vervolgens de andere auto's weer terug omdat die nergens anders te parkeren zijn.
Voor even is dat leuk, maar als je partner en jij zo'n wisselende werktijden hebben dat degene die als laatste thuis komt niet degene is die als eerste weg moet dan wordt het goochelen met auto's een dagelijkse sleur.
De auto bijna door de gevel heen valt dus wel mee gelukkig, ik kan goed parkeren

.
De pickup is overigens niet van mijn buurman maar van een vriend die op bezoek was, die staat er dus gelukkig niet dagelijks.
[Voor 3% gewijzigd door Grimmie op 28-03-2023 21:41]