Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.369 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 06:50
Ismijka schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:19:
[...]

Ik dacht eerst dat het een gevalletje "Help mijn man is klusser" was, maar toen zag ik deze foto:
[Afbeelding]

Lijkt alsof iemand ziek was :|
Oude ambtswoning van de burgemeester en voormalig WOII museum Eyewitness. https://www.eyewitnesswo2.nl/
https://www.1limburg.nl/n...ogsmuseum-in-beek-de-deur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

mb1 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:30:
[...]

Aan deze weg (60 km/h) wordt idd behoorlijk doorgereden ja,
De zandwal was mij in het echt nog nooit opgevallen ik zal volgende week eens kijken ik zit nu onder een palmboom😉
Dan rij je waarschijnlijk te hard ;)
Maar zonder gekheid, die zandwal ziet er nieuw uit op de foto’s.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07:42
mb1 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:43:
Hier nog een mooi pareltje, prachtige locatie maar het huis zelf...
Zelfs de makelaar trekt het vergelijk met het openlucht museum!

"Deze authentieke staat komt u, buiten het openlucht museum, niet veel meer tegen in Nederland"

https://www.funda.nl/koop/tonden/huis-42099116-langedijk-4/
De makelaar geeft ook al aan:
Geeft u toch de voorkeur aan een nieuwe woning? Het geheel is niet monumentaal en mag dus gesloopt worden.

Met 18.000 m2 perceel heb je wel de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26
mb1 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:43:
Hier nog een mooi pareltje, prachtige locatie maar het huis zelf...
Zelfs de makelaar trekt het vergelijk met het openlucht museum!

"Deze authentieke staat komt u, buiten het openlucht museum, niet veel meer tegen in Nederland"
7 ton, voor zo'n stuk grond. Je koopt de grond en krijgt het huis er gratis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eric H schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:37:
[...]

Ik ken de wijken wel en zeker in Meerzicht zit je echt niet verkeerd.
Snap ook die hele bias niet t.a.v. koopgarant.

Als ik op dit moment een woning nodig zou hebben zou dit zeer zeker mijn interesse hebben.
Dus denk inderdaad dat voor een starter dit goede instapflats zijn.
Zag zojuist weer een Koopgarant woning van die corporatie, getaxeerde waarde 215.000 en te koop voor 161.250.

De grap is dat eenzelfde flat uit dat gebouw vorig jaar juni ook is verkocht voor die prijs van 161.250 met dezelfde taxatiewaarde van 215.000.

Gezien de huizenmarkt lijkt mij dat niet helemaal proper, als je immers nu teveel betaalt voor de flat en over een paar jaar wilt verkopen is je meerwaarde een stuk minder.

Kan toch een flinke kater zijn voor de enthousiaste instapper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52
ge-flopt schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:26:
7 ton, voor zo'n stuk grond. Je koopt de grond en krijgt het huis er gratis bij.
Moet je eens uitzoeken wat het tegenwoordig kost om iets te slopen en af te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Wilke schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:37:
[...]

Moet je eens uitzoeken wat het tegenwoordig kost om iets te slopen en af te voeren.
En dan nog wat asbest hier en daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:36
fenrir schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:41:
[...]

De overburen hebben zelf een geluidswal aangelegd? Aan wat voor racebaan staat dit bouwwerk?
Ik dacht eerst dat de overburen een dijk hadden aangelegd omdat je overal water op de velden ziet, maar de dijk lijkt niet om hun hele erf heen te liggen, alleen aan de straat zijde.

Linksonder op https://www.funda.nl/koop...99116-langedijk-4/#foto-4
En op https://www.funda.nl/koop...99116-langedijk-4/#foto-3
Slim bedacht. Als je een huis op zo'n locatie en met zo'n lap grond bouwt, dan heb je voldoende grond voor zo'n walletje. En dan geeft zo'n walletje ook zonder hardrijder een hoop extra rust en wellicht ook privacy.

(Bij zulke wegen heb ik het idee dat je meer last hebt van het landbouwverkeer in de vroege ochtend dan van hardrijders.)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:56

Fiber

Beaches are for storming.

Dit zou eigenlijk een prachtig huis kunnen zijn, gloedje nieuw en luxe en hartstikke praktisch en zo. Maar toch wordt ik er een beetje depressief van als ik naar de foto's kijk... :'( Maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk... O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/786/245_2160.jpg

Verder klikken op eigen risico...
https://www.funda.nl/koop...omertortellaan-10/#foto-1

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 22:47
Een huis voor 1,2M verkopen en geen geld hebben voor een fatsoenlijke fotograaf... |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Fiber schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:19:
Dit zou eigenlijk een prachtig huis kunnen zijn, gloedje nieuw en luxe en hartstikke praktisch en zo. Maar toch wordt ik er een beetje depressief van als ik naar de foto's kijk... :'( Maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk... O-)

[Afbeelding]

Haha, deze foto's zien eruit als of ze met een 5 megapixel camera uit 2003 zijn genomen. _O-

Trein?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Hmm, Veel kleiner dan dit wordt het denk ik niet...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/786/104_2160.jpg

O-)

https://www.funda.nl/koop...1-balistraat-85-3/#foto-1

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Fiber schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:50:
Hmm, Veel kleiner dan dit wordt het denk ik niet...:

[Afbeelding]
de makelaar weet het zelf ook aangezien hij het overloop heeft genoemd, maar dit "huis" voldoed niet aan het "woonmatje" (verblijfsruimte van 11m2 en minimaal 3 meter breedt rekening houdende met hoogte regels)
hoe kan hier ooit een splitsings vergunning voor zijn afgegeven. :?

edit: ah woonvereniging.. , het is formeel waarschijnlijk gewoon nog 1 huis. even wakker worden utrecht, volgens mij is de woningwet gekomen om juist dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

En je kan meteen meebetalen aan het vervangen van de boeidelen. Voor plamuren en schilderen zal het te ver heen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
twain4me schreef op zondag 5 maart 2023 @ 00:36:
[...]

de makelaar weet het zelf ook aangezien hij het overloop heeft genoemd, maar dit "huis" voldoed niet aan het "woonmatje" (verblijfsruimte van 11m2 en minimaal 3 meter breedt rekening houdende met hoogte regels)
hoe kan hier ooit een splitsings vergunning voor zijn afgegeven. :?

edit: ah woonvereniging.. , het is formeel waarschijnlijk gewoon nog 1 huis. even wakker worden utrecht, volgens mij is de woningwet gekomen om juist dit te voorkomen.
Als student zou ik anders heel blij zijn geweest als ik dit had kunnen krijgen. En voor 90k kunnen de ouders zich hier ook niet heel erg een buil aan vallen.

Wel opvallend dat de makelaar het "geheel zelfstandig" noemt, terwijl je in zo'n woonvereniging juist een hoop zaken gezamenlijk hebt. En in dit geval zou ook wel willen weten of er bv een deur beneden bij de trap is, die deze kamer afscheidt van de andere studios.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• micky_
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Ik zit vol spanning te wachten op de makelaars die vol trots een woning beschrijven met "jaren '70 stijlelementen" :)
Ze zijn er nog bijna niet (hier wel bijvoorbeeld: https://www.funda.nl/koop...uis-42841415-bargeweg-20/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
U woont samen met dassen, uilen en reeën.
Het perceel is één groot grasveld, dus dan ga ik er vanuit dat al die beestenboel inpandig is 🙂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:01

Onbekend

...

Maar deze oude keukens zijn wel veel degelijker gebouwd dan de moderne keukens.
Het ziet er redelijk knap en strak uit, en op de foto's is geen hangend deurtje te vinden. :) Je hoeft alleen die oranje tegels te vervangen door wit of grijze tegels en sommigen zouden de keuken ook nog in brocante wit schilderen, alhoewel dat laatste wat mij betreft niet echt hoeft...

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
"Schat, wat is er met de wasmachine en droger?"
"Ze hadden ruzie met elkaar dus ik heb ze allebei voor straf in een hoekje gezet."

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/786/241_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

micky_ schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:37:
[...]

Ik zit vol spanning te wachten op de makelaars die vol trots een woning beschrijven met "jaren '70 stijlelementen" :)
Ze zijn er nog bijna niet (hier wel bijvoorbeeld: https://www.funda.nl/koop...uis-42841415-bargeweg-20/
Erg leuk huis is dat trouwens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Onbekend schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:27:
[...]

Maar deze oude keukens zijn wel veel degelijker gebouwd dan de moderne keukens.
Het ziet er redelijk knap en strak uit, en op de foto's is geen hangend deurtje te vinden. :) Je hoeft alleen die oranje tegels te vervangen door wit of grijze tegels en sommigen zouden de keuken ook nog in brocante wit schilderen, alhoewel dat laatste wat mij betreft niet echt hoeft...
Ik houd juist niet zo van die houten uitstraling. Ik zou dan eerder de tegels houden en de frontjes een funky kleurtje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52
fenrir schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:14:
En je kan meteen meebetalen aan het vervangen van de boeidelen. Voor plamuren en schilderen zal het te ver heen zijn.
€146 "servicekosten" per maand.

I mean.

Dat betaalde ik in mijn studententijd als huur (inclusief GWE). Maar dan zonder eerst €90k op tafel te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
chim0 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:48:
"Ze hadden ruzie met elkaar dus ik heb ze allebei voor straf in een hoekje gezet."

[Afbeelding]
Het was me ook opgevallen, hoe handig is dat met natte was van de de ene naar de andere lopen. Wat ook opvalt is de snoer die van grijs zwart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

pauldaytona schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:30:
[...]

Het was me ook opgevallen, hoe handig is dat met natte was van de de ene naar de andere lopen. Wat ook opvalt is de snoer die van grijs zwart wordt.
Misschien is dat een flexibele meerlagenbuis voor water voor de wasmachine, die heel slecht is vastgezet.

[ Voor 3% gewijzigd door MedionAkoya op 05-03-2023 12:54 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:56
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:15:
[...]
(Bij zulke wegen heb ik het idee dat je meer last hebt van het landbouwverkeer in de vroege ochtend dan van hardrijders.)
Dat valt tegen :) Kom zelf uit de buurt. Sommige wegen zijn mooie binnendoor wegen. Dit is een lang recht stuk. Je rijdt dan makkelijk door.

Je betaalt voor de grond. Krijgt het huis erbij. Slopen zal ook wel een duit kosten. Het is wel een beetje in het midden van niets. Je kan er wel iets leuks van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

[Afbeelding]

Ik wil graag zwart, maar niet te donker..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
RonnieKo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:15:
[...]

Dat valt tegen :) Kom zelf uit de buurt. Sommige wegen zijn mooie binnendoor wegen. Dit is een lang recht stuk. Je rijdt dan makkelijk door.
Het ging mij niet zozeer om of er te hard gereden wordt ( dat geloof ik wel), maar om de overlast die dat geeft. Ik heb het idee dat de machines van boeren en loonwerkers veel meer herrie maken en dat vaak ook op een tijd dat je nog ligt te slapen.

Maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 06:50
Je kunt je ook afvragen of dat echt een probleem is. Ik woon aan een straatje waar achter nogal wat boeren velden liggen. Daar zijn in oogst en zaai periodes best wel wat tractors and dorsers onderweg, maar het stoort me echt niet. In huis, met triple glas overal, is het helemaal geen probleem.

Als je al stoort aan dit soort machines, kun je beter ergens in een hutje op de hei gaan wonen. In Nederland is er nu eenmaal overal wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Wilke schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:02:
[...]

€146 "servicekosten" per maand.

I mean.

Dat betaalde ik in mijn studententijd als huur (inclusief GWE). Maar dan zonder eerst €90k op tafel te leggen.
In mijn studententijd betaalde je ook maar een gulden voor een biertje tijdens het piekuur. Wat je in jouw studententijd voor je kamer betaalde zegt dus niets over of dit realitistische kosten zijn.

(Ter indicatie, voor een gewone bescheiden studentenkamer via de studentenhuisvesting betaal je op dit moment vaak al meer dan die 146 aan servicekosten.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:48:
Het lijkt meer op "Ik heb twee linker handen, geen geld en geen tijd en dit was de snelste goedkoopste makkelijkste beste oplossing om een werkblad voor je te creëren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
RobNemoo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:16:
Je kunt je ook afvragen of dat echt een probleem is. Ik woon aan een straatje waar achter nogal wat boeren velden liggen. Daar zijn in oogst en zaai periodes best wel wat tractors and dorsers onderweg, maar het stoort me echt niet. In huis, met triple glas overal, is het helemaal geen probleem.

Als je al stoort aan dit soort machines, kun je beter ergens in een hutje op de hei gaan wonen. In Nederland is er nu eenmaal overal wel wat.
Juist niet, heb je wel eens gezien hoeveel machines er voor het 'natuurbehoud' op de hei worden ingezet ;). Je woont vaak juist rustiger binnen de bebouwde kom.

Ik weet ook niet of de bewoners het werkelijk als een probleem zien. Ik kan me wel voorstellen dat ook als je het geen probleem vindt, je dat geluid toch liever vermindert, als je daar de mogelijkheden voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
Rubbergrover1 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:08:
[...]
Het ging mij niet zozeer om of er te hard gereden wordt ( dat geloof ik wel), maar om de overlast die dat geeft. Ik heb het idee dat de machines van boeren en loonwerkers veel meer herrie maken en dat vaak ook op een tijd dat je nog ligt te slapen.

Maar ik kan het mis hebben.
Daar wen je wel aan. Dan moet je niet ergens in het midden van nergens gaan wonen :) Met goed doorrijden is het niet alleen het hardrijden maar ook een bekende route om niet via de grotere N-wegen te rijden. Sommige van die wegen zijn behoorlijk druk. Dan komt er meer verkeer dan verwacht langs.

[ Voor 4% gewijzigd door RonnieKo op 05-03-2023 16:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:53
Iemand nog interesse in een schuilkelder?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/784/778_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...iraal-de-ruyterlaan-2-g9/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Niet voor de klussende vrouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchChelsea
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-02-2024
Dit opvallende huis is hier al eens voorbijgekomen. Nu ton af van de vraagprijs, niet verrassend IMHO https://www.gelderlander....n-prijs-gedaald~a5978c01/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

[Afbeelding]

Foto's maken duurt ook altijd wel erg lang hoor.. hup weer aan het werk.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/786/212_2160.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:28
Rubbergrover1 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:01:
[...]

Ik houd juist niet zo van die houten uitstraling. Ik zou dan eerder de tegels houden en de frontjes een funky kleurtje geven.
En ik zou er een groovy kleurtje op kwasten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

martyw schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:17:
[...]

En ik zou er een groovy kleurtje op kwasten ;)
Met een paar kleine aanpassingen (andere tegel, nieuwe fornuis en afzuiging, nieuw blad) zou dit er best vet uit kunnen zien.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:53
Bever! schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:23:
[...]

Ik wil graag zwart, maar niet te donker..
Net een graftombe zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
NoTimeRemains schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:24:
[...]

Met een paar kleine aanpassingen (andere tegel, nieuwe fornuis en afzuiging, nieuw blad) zou dit er best vet uit kunnen zien.
Dat blad zou ik er nu juist weer in laten. Tenminste, ik ga er vanuit dat dit nog van echt hout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Past mooi bij een aluminium hoedje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• martyw
En weer een back to the seventies huis, de jaren zeventig zijn hard op weg de nieuwe jaren dertig te worden!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/730/221_720x480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/730/246_720x480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/730/244_720x480.jpg

https://www.funda.nl/koop...uis-42030975-kraayveld-8/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Het huis van de buren staat/stond ook te koop? Waarom zouden ze anders een deel van het raam van de woonkamer blurren?

Edit: waarschijnlijk stond, ik zie op een andere foto een puin container voor het huis staan.

[ Voor 9% gewijzigd door fenrir op 06-03-2023 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
fenrir schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:15:
[...]

Het huis van de buren staat/stond ook te koop? Waarom zouden ze anders een deel van het raam van de woonkamer blurren?

Edit: waarschijnlijk stond, ik zie op een andere foto een puin container voor het huis staan.
Zo te zien wordt dat buurhuis verbouwd, container voor de deur op één van de foto's en tuin vol bouwmateriaal op 1 van de andere foto's. Waarschijnlijk zit er achter de blur wat afplakmateriaal of zo? Beetje dom want zo valt het meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
fenrir schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:15:
[...]

Kan ook gewoon zijn dat er op dat moment iemand voor het raam stond. Niet zo netjes als je iemand dan pontificaal op Funda tentoonstelt.

Maar los daarvan wordt er inderdaad verbouwd.
https://www.funda.nl/koop...2741755-perseusstraat-39/

[ Voor 11% gewijzigd door Rubbergrover1 op 06-03-2023 08:32 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• jvbosma
  • Laatst online: 10-09 13:26
Geweldig huis dit, maar zou het nooit kopen!
400m2 380kwh/m2 theoretisch energieverbruik 150.000kwh
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/415/760_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/415/776_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/415/777_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/415/793_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/415/796_2160.jpg
Bekijk vooral de rest:
https://www.funda.nl/koop...2022335-raadhuisstraat-7/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

jvbosma schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bekijk vooral de rest:
Het is ook nog eens een rijksmonument.
https://www.monumenten.nl/monument/515358
https://monumentenregiste...goed.nl/monumenten/515358

[ Voor 3% gewijzigd door MedionAkoya op 06-03-2023 11:01 ]

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
Deveon schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:11:
[...]

Foto's maken duurt ook altijd wel erg lang hoor.. hup weer aan het werk.

[Afbeelding]
En de hondjes liggen ook lekker te chillen...

Maar volgens mij is die foto met een mobiel gemaakt ofzo op een ander moment. Wel vreemd dat ze die er precies weer tussen moeten zetten. Is niet van heel erg veel toegevoegde waarde imo.

Net zoals ik dacht dat ze wel heel erg verliefd waren op de beneden wc, maar ze hebben er gelukkig maar 2 keer een foto van tussen staan (ik dacht 3, maar ze hebben daadwerkelijk 3 wc's in huis). Wat overigens ook grappig is, is dat die op de begane grond op de plattegrond verkeerd om staat volgens mij 🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bekijk vooral de rest:
Fantastisch huis en een lagere prijs dan ik zou verwachten.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo

....

Inderdaad geweldig huis! Mooi nog in stijl. Om die sfeer te behouden met renoveren is een aardige uitdaging. Erg mooi. Inclusief een modelspoorbaan ( zo te zien Fleischmann of zo ) :)

Het is wel even kijken naar je perceelgrenzen. Hij loopt een stukje door het "park" in. Dus hoe dat dan precies zit is even uitzoeken :) Even bij de buurtjes verderop binnenwandelen en dan weet je het :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
XOR schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:48:
Prachtig paleisje, maar de straatnaam Industrieweg geeft toch te denken. Toch maar eens op Streetview kijken. Het ding staat dus midden op een industrieterrrein, recht tegenover een benzinepomp.

Wie verzint zoiets, en welke gemeente staat het toe? Dat je het überhaupt voor elkaar krijgt qua bestemmingsplan. Ik gok dat er ooit een simpel huis stond, wat platgegooid is voor dit paleis.

https://www.funda.nl/koop...42904025-industrieweg-17/

[Afbeelding]

offtopic:
Offtopic: is er trouwens een eenvoudige methode om plaatjes die verwijzen naar een andere website toe te voegen? Ik heb dit nu handmatig in elkaar geplakt, maar handig is anders :D
Was al een keertje eerder langsgekomen

Piet91 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Laatst online: 10-09 13:26
Inderdaad buiten en binnen! Dit huis aanpassen kan (gelukkig) niet zomaar, en je hebt een (raad)huis van Berlage als (bijna) buurman! https://www.google.com/ma...XK0NTg!2e0!7i16384!8i8192

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:18
Sharky schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:27:
[...]

Heb je gezien waar je dan woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micky_
  • Niet online
Sharky schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:27:
[...]

Het is aardbevingsgebied: https://www.sikkom.nl/act...lt%E2%80%9D-27984197.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaheem_Said
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:53
Deel van een woonboerderij 161m2 in Haaren Brabant en dan zit de enige keuken in de slaapkamer.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SrgWpCt/10310-C9-E-6264-48-DF-97-E9-E9-CC5920101-B.jpg

link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Mink Z. schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:03:
[...]

Heb je gezien waar je dan woont?
Oh ja.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micky_
  • Niet online
Kaheem_Said schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:08:
Deel van een woonboerderij 161m2 in Haaren Brabant en dan zit de enige keuken in de slaapkamer.

[Afbeelding]

link
Je moet ergens een keuken plaatsen (plek genoeg) en dan kun je de "keuken" in de slaapkamer recyclen tot wastafel.

Wat ik pas echt vreemd vind, is dat er 2 badkamers met douche en toilet zijn, waarvan één in de woonkamer uitkomt :o . En er zijn drie ingangen, ook al zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micky_
  • Niet online
Wel sfeervol gedaan trouwens. En die zolder, daar zit veel potentie in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bekijk vooral de rest:
Wow, tijdcapsule...

Die stoel als hulp onder de douche, maar dan ook die anderhalve meter hoge instap. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
micky_ schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:46:
[...]

Je moet ergens een keuken plaatsen (plek genoeg) en dan kun je de "keuken" in de slaapkamer recyclen tot wastafel.

Wat ik pas echt vreemd vind, is dat er 2 badkamers met douche en toilet zijn, waarvan één in de woonkamer uitkomt :o . En er zijn drie ingangen, ook al zo raar.
Zo raar vind ik dat niet voor een voormalige B&B.

Ik denk ook dat het onderdeel is geweest van de (voormalige) zorgtuinderij van de buren (19C)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rubbergrover1 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:57:
[...]

Zo raar vind ik dat niet voor een voormalige B&B.

Ik denk ook dat het onderdeel is geweest van de (voormalige) zorgtuinderij van de buren (19C)
Gezien de oorspronkelijke WOZ van 7+ ton, lijkt het me wel ja. En misschien ook wel in combinatie met het andere huis op nummer 1, gezien 1/3 van de boerderij daartoe behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
Rubbergrover1 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:57:
[...]
Daar lijkt het op. In combinatie met huisnummer 19. Een deel van het gebouw behoort tot dat kavel. De buurtjes kunnen zomaar gebruik maken van jouw oprit. Daar lijkt geen scheiding tussen te zitten.

Deuren aan de rechterzijde zijn "nep". Daar zit een muurtje achter en de WC als je de plattegrond bekijkt. Het is een apart geval.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17

paQ

paQ schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:49:
Ah... het tinyhouse uit het vorige topic gaat in de aanbieding :)
https://www.funda.nl/koop...is-88374513-berkenhof-59/

dat is alvast 26k eraf.
nog 210.000 te gaan :')
hopsa
en weer 19k eraf
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/169/165/902_2160.jpg

nog bijna 2 ton te gaan :)

Je gaat bijna denken dat de eigenaren een echt huis hebben gekocht voor 590k, en dat ze dit wel even met vet veel overwaarde zouden verkopen, en dat dat toch wat anders (lees: realistischer) uitpakt. En nu is er ineens tijdsdruk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vobsudT6Kke4BmzihwcQMinXtuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1yAP3ms1BKKoTgJMYQSgN8ZR.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door paQ op 06-03-2023 19:18 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

OK, dit bedrijfsverzamelgebouw redelijk unieke hoekhuis mag in de herkansing...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/828/745_2160.jpg

Binnen merk je daar overigens niks van en is het gewoon gezellig:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/828/751_2160.jpg

Of toch nog een klein bedrijfje in de kinderopvang...?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/828/757_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...77-de-weegbree-22/#foto-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Die was zo te zien 8 jaar geleden ook al wit van buiten, dus aan de buitenkant is er weinig aan geflipt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:53
Ongelooflijk, een huis van 1.25 miljoen uit 2011, met totaal 5 slaapkamers met alleen een badkamer beneden.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/796/651_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...-42031390-koudhoornweg-8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40
deejeebv schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:43:
Ongelooflijk, een huis van 1.25 miljoen uit 2011, met totaal 5 slaapkamers met alleen een badkamer beneden.
[Afbeelding]
Nog even los van de best wel goede ligging voor zo'n rustige omgeving. Het is Lunteren. Dat is in trek bij een beperkte doelgroep die overwegend best vermogend is. Je kan het hier aan dit huis ook zien: de magnetron lijkt nog het meest op een zeker voorwerp dat in 99% van alle huizen te vinden is en zelfs de geluidsboxen zijn op zolder nog hoger weggezet, buiten zichtlijn van de deur van de kamer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Caelorum schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Nog even los van de best wel goede ligging voor zo'n rustige omgeving. Het is Lunteren. Dat is in trek bij een beperkte doelgroep die overwegend best vermogend is. Je kan het hier aan dit huis ook zien: de magnetron lijkt nog het meest op een zeker voorwerp dat in 99% van alle huizen te vinden is en zelfs de geluidsboxen zijn op zolder nog hoger weggezet, buiten zichtlijn van de deur van de kamer.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat je wil zeggen. Misschien is je post iets te cryptisch voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
[...]

Het ligt hemelsbreed meer dan 5km van Lunteren af. Dat lijkt me als in Weesp wonen maar melden dat je in Amsterdam woont ;)
Een van de slaapkamers boven is voorbereid voor een badkamer, zie de plattegrond. Wat me trouwens enorm stoort aan deze woning is de ontzettend onhandig geplaatste trap naar boven. Die zorgt er voor dat er een slaapkamer minder aan te leggen is omdat de trap daar boven komt (aan de rechterkant in het midden). Tevens is hij ook zo geplaatst dat je in je woning van 238m2 weinig ruimte bij je voordeur hebt.
Nee dit heeft er alles van dat dit ouderen zijn met veel geld en weinig inzicht. Kijk maar naar de halflege balzalen in het huis. Giga woonkamer en daar vervolgens de kleine tafel uit het vorige huis in plaatsen. Ze zouden echt een binnenhuisarchitect moeten inhuren om het gezellig te krijgen. Maar nu ziet het eruit alsof je een blind paard binnen kunt laten zonder dat er ergens schade zal ontstaan.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
fonsoy schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:57:
[...]

Het ligt hemelsbreed meer dan 5km van Lunteren af. Dat lijkt me als in Weesp wonen maar melden dat je in Amsterdam woont ;)
Een van de slaapkamers boven is voorbereid voor een badkamer, zie de plattegrond. Wat me trouwens enorm stoort aan deze woning is de ontzettend onhandig geplaatste trap naar boven. Die zorgt er voor dat er een slaapkamer minder aan te leggen is omdat de trap daar boven komt (aan de rechterkant in het midden). Tevens is hij ook zo geplaatst dat je in je woning van 238m2 weinig ruimte bij je voordeur hebt.
Nee dit heeft er alles van dat dit ouderen zijn met veel geld en weinig inzicht. Kijk maar naar de halflege balzalen in het huis. Giga woonkamer en daar vervolgens de kleine tafel uit het vorige huis in plaatsen. Ze zouden echt een binnenhuisarchitect moeten inhuren om het gezellig te krijgen. Maar nu ziet het eruit alsof je een blind paard binnen kunt laten zonder dat er ergens schade zal ontstaan.
Het lijkt dat er wat oudere mensen hebben gewoond. Misschien een boer die is uitgekocht? Leuk nog wat hobbyen met bijen. Maar ziet er allemaal als nieuw uit. Mijn smaak is het niet, maar dat geldt voor 98% van de huizen hier. Je krijgt aardig wat grond en een groot huis met garage. Dat er dan nog wat bijkomt om het aan je smaak aan te passen, heb ik dus bij 98% van de huizen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Rubbergrover1 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:52:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat je wil zeggen. Misschien is je post iets te cryptisch voor mij.
Geen tv zichtbaar, wel een orgel zichtbaar in huis.
(biblebelt)

[ Voor 4% gewijzigd door fenrir op 07-03-2023 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 14:19
[...]

Ik denk dat er iemand met een rollator door het huis moest, vandaar de open ruimtes en slaapkamer en badkamer op de begane grond...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willboirdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 22:46
[...]

Het ligt in de Valk zelfs nog meer Biblebelt dan Lunteren.
Ik gok op een een ouder echtpaar dat een huis heeft laten bouwen waarvan een van de twee het huis niet af gezien heeft.
Enkel bed op de begane grond en geen zin meer om nieuwe meubels te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:11
Willboirdt schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:15:
[...]

Het ligt in de Valk zelfs nog meer Biblebelt dan Lunteren.
Ik gok op een een ouder echtpaar dat een huis heeft laten bouwen waarvan een van de twee het huis niet af gezien heeft.
Enkel bed op de begane grond en geen zin meer om nieuwe meubels te kopen.
Die conclusie trek ik ook ja. Alleen enkele bedden te zien, alleen maar herenschoenen in de gang..
Aan de verspreide koeien door de woning vermoed ik een oud boer, die met de verkoop van zijn bedrijf deze woning neer heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

snip.. zelf edit.

[ Voor 95% gewijzigd door Get!em op 08-03-2023 15:35 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:42
Bij mij in het dorp te koop deze jaren 80 tussenwoning. Niks bijzonders.
Totdat ik deze foto tegenkwam en even goed moest kijken:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/753/980_2160.jpg

Een bad in de slaapkamer met een doorgang vanuit de badkamer.
Niet super netjes uitgevoerd maar wel bijzonder :o

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Situaties
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:28
Iemand op zoek naar een neo-psychedelisch huisje?
https://www.funda.nl/koop...-42847840-sitiopark-13-a/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_lPgPsbZfJNr1dv2mtwhWebIwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yu5qCm1G5pITC3rlJpAbrGBP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QuE2MCocCcWSRgVlWWbP6NB6cm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHeXKbFxs3bhjiYiHmaEEO1M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:00
Dat is als je hiermee gaat verwarmen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmRh6xrfUtWM6PuQlq0GnhA55U8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7JUs2brLATDagnMu7geoEXlD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
fenrir schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:26:
[...]

Geen tv zichtbaar, wel een orgel zichtbaar in huis.
(biblebelt)
Ah, werd dat bedoeld. Dat is toch heel wat duidelijker geformuleerd dan het cryptische verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
Heel apart. Het lijkt een aardig perceel. Maar een behoorlijk deel van het perceel is onderdeel van de openbare weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
[...]

Dit begrijp ik echt niet, er zit wel dik 7000m2 grond bij, dat is ook wat waard natuurlijk.

- ah inmiddels toegelicht - iets met tv en orgel

[ Voor 4% gewijzigd door No Hands op 07-03-2023 17:45 ]

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• micky_
  • Niet online
Interessante prijsstelling hier: https://www.funda.nl/koop...36893-miggelenbergweg-58/

Ik snap niet waarom deze zo duur is. Vraagprijs per m² is € 9.141.

In Hoenderloo, dat is een heel mooi bosgebied.
Maar de woning ligt in de bocht van de doorgaande weg, en niet in het bos.
De afwerking is bepaald niet extreem luxe. Het energielabel is D. Het perceel is royaal, maar niet enorm groot. Het bijgebouw is een gewone garage. De tuin is minder dan eenvoudig.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/legFGWCn4lO0fJEfD81PeZiiTXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Nxq3IUb8pjdRB2GJO8qGXmB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yCPFUi8Pt0vMcq1BgVssWolAYYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kWMPdGr9nGlmWE4hmDiznKAN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGyjiOudfSSYvwvpOnYgsf7F7DQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nrphm2ZP5Zoguu7mtELuWjmq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonnieKo
micky_ schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:46:
Interessante prijsstelling hier: https://www.funda.nl/koop...36893-miggelenbergweg-58/

Ik snap niet waarom deze zo duur is. Vraagprijs per m² is € 9.141.
Niet alleen dat maar recht tegenover de ingang van Landal Greenparks. Dus iedere dag behoorlijk wat verkeer. Zeker op de wisseldagen. De hele tijd koplampen in de woning. Als de woning nu 50 meter van de weg stond dan kan je er nog iets van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micky_
  • Niet online
RonnieKo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:58:
[...]

Niet alleen dat maar recht tegenover de ingang van Landal Greenparks. Dus iedere dag behoorlijk wat verkeer. Zeker op de wisseldagen. De hele tijd koplampen in de woning. Als de woning nu 50 meter van de weg stond dan kan je er nog iets van zeggen.
Dat was me geeneens opgevallen. Tjonge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:41
deejeebv schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:43:
[Afbeelding]
Ik heb een tijd in deze hoek gewerkt en heb daar dan ook een hoop installaties gedaan. Voordat je zoiets koopt moet je echt wel bij de cultuur daar horen O-) . Het is heel normaal daar dat de pastoor zomaar in je huis staat. En geluid op zondagen ? mwa dat kun je beter niet doen (tenzij je van discussie voeren houd >:) ).

Voor de rest wel mooie omgeving met nu nog veel vrijheid. Maar ook in deze hoek wordt alles met een noodtempo volgebouwd.
paQ schreef op maandag 6 maart 2023 @ 19:12:
[...]

hopsa
en weer 19k eraf
[Afbeelding]

nog bijna 2 ton te gaan :)

Je gaat bijna denken dat de eigenaren een echt huis hebben gekocht voor 590k, en dat ze dit wel even met vet veel overwaarde zouden verkopen, en dat dat toch wat anders (lees: realistischer) uitpakt. En nu is er ineens tijdsdruk.
[Afbeelding]
Niet een gevalletje verplichte verkoop / scheiding en op deze manier het proces maximaal te rekken ?. Heeft iemand die ik ken ook meegemaakt. Gescheiden en mevr volledig tegenwerken. Heeft er op deze manier nog 4+ jaar gratis kunnen wonen.

[ Voor 37% gewijzigd door Jan-man op 07-03-2023 18:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RonnieKo
Jan-man schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:08:
[...]
Voordat je zoiets koopt moet je echt wel bij de cultuur daar horen O-) .
Of juist niet als je van rust houdt. :)
[...]
Het is heel normaal daar dat de pastoor zomaar in je huis staat.
Maak daar maar de dominee van. Katholieken zijn daar in de minderheid.
[...]
En geluid op zondagen ? mwa dat kun je beter niet doen (tenzij je van discussie voeren houd >:) ).
Nog wel meer dingetjes die je niet zo gewaardeerd worden als je dat op zondagen wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bekijk vooral de rest:
Ik zou het opslag kopen, mits er genoeg ruimte is voor een garage met 150 zonnepanelen :+

Geweldig zo'n oud huis, helemaal met dat stukje 'binnenbalkon' bovenaan de trap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:02:
[...]
Ah, werd dat bedoeld. Dat is toch heel wat duidelijker geformuleerd dan het cryptische verhaal
Ja, ik wilde het niet meteen verklappen. Ik dacht dat ik toch genoeg hints had gegeven zo naast de overduidelijke orgel op de foto's.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:40
Toch maar even door over de fouten teksten links en rechts...
We hebben weer n winnaar :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/385/061_2160.jpg

link

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:51
Het is heel normaal daar dat de pastoor zomaar in je huis staat.
Daar geloof ik lekker helemaal niks van...
(Hint, in Lunteren hebben ze geen pastoor...)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Camping kopen? Wie wil dat nou niet...! :z

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/774/719_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/774/731_2160.jpg

Meer moois:
https://www.funda.nl/koop...495565-spik-165-a/#foto-1

Ik krijg er al helemaal het zomer gevoel van. Tot ik weer naar buiten kijk en de maartse sneeuwbuien langs zie komen... O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
https://www.funda.nl/koop...417-houtsnijdershorst-10/

Is dit de bedoeling of was het geld op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:04
Gezien het zelfde streperige geverf door de hele woning is gedaan, denk ik dat het diegene z'n style was. Wel vind ik de renders er tussen door nogal naaierig van de makelaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13

Fiets

A.K.A. Bambi

Fiber schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:05:
Camping kopen? Wie wil dat nou niet...! :z

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Meer moois:
https://www.funda.nl/koop...495565-spik-165-a/#foto-1

Ik krijg er al helemaal het zomer gevoel van. Tot ik weer naar buiten kijk en de maartse sneeuwbuien langs zie komen... O-)
Ergens tussendoor vergeten ze wel perceel 621 te vermelden dat dat er bij hoort. Op 1000m2 gaat dat allemaal niet passen.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fiets schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:39:
[...]

Ergens tussendoor vergeten ze wel perceel 621 te vermelden dat dat er bij hoort. Op 1000m2 gaat dat allemaal niet passen.
Ik las ook iets over drie hectare, dus ik snap het ook niet helemaal, maar goed, dat zijn kleinigheden vergeleken met het vakantiegevoel... :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Dit is wel een vreemde badkamer zeg.
Geen deur, je ziet gelijk de trappen.
badkamervloer ziet eruit als een stalvloer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b2yinjbBRlRmbWx72KLMWzGREzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ADtK1w7LDeiJQhAkHhv1pH6Q.jpg?f=fotoalbum_large

Ojah, hoge energie kosten omdat de kamers geen deuren hebben en trap alle ruimte's deurloos met elkaar verbindt.

Trein?

Pagina: 1 ... 18 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.