Waah schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:16:
Mijn voorspelling:
Hanilton gaat snel aan voorbij aan Russel, want die durft/mag/kan niet zo agressief racen tegen Hamilton als tegen Max.
Verstappen 3e plek. De afstelling is niet goed omdat ze maar 1 training hebben gehad voor de setup en red bull heeft een gevoelige auto voor setup.
Perez gaat vechten met de Ferrari's. Ik denk Sainz 4, Lec 5 en Per 6.
Race teruggekeken net, topic nog niet gelezen. Eerste reactie:
Kwa uitslag zat ik er niet eens extreem naast

kwam raceverloop zat ik er volledig naast.
Leuk voor Russel. Hoop dat het negatieve van hem de laatste tijd gewoon frustratie is geweest en dat die daar nu mee kan ophouden... Heeft toch laten zien dat die HAM in de sprint voor kan blijven als dat nodig is.
Onbegrijpelijk van Ferrari dat ze Lec niet er lang laten op het laatste rechte stuk. En nog onbegrijpelijker van Max. Heb je een teamgenoot die zo nu en dan je kan helpen.... Ga je er zo mee om.
Dit maakt me toch écht wel een stukje minde Max-fan. Je hoorde de wanhoop ook van Horner. Snap best dat je gedurende het kampioenschap dit niet wil als eerste driver. Maar als je kampioen al dik bezegeld is? Voortaan dan ook niet meer klagen als je PER voorbij moet, en laat PER maar net zo hard verdedigen als die tegen de rest van het veld doet. Jij wil het alleen doen? Succes!
Verder een chaotisch begin, en wat saaier middenstuk en nog een spannende finale. Mogen niet klagen over de races dit jaar! Wat een verschil met de afgelopen jaren van Merc dominance.
Zo, nu het topic eens doornemen en kijken wat jullie vinden van de straf van Max