[F1 2022] Race 21 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 38 Laatste
Acties:
  • 123.093 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:25:
[...]

Grote kans dat ie niet had gewonnen.. maar strijd voor het podium was een zekerheid die nu ontnomen is. Toont gelijk waar het probleem van Perez zit. Die heeft in een race zonder incidenten een enorme achterstand opgelopen. Terwijl max hem met alle incidenten nog voor blijft.... :X
En hoeveel races hebben we dat dit jaar wel niet gezien? Bij vlagen is perez briljant en haalt ie goede resultaten, maar de volgende race kan hij zomaar moeite hebben om in de top 10 te eindigen.

En dan nog wil ik wel zeggen dat perez misschien de beste is die ze nu naast max kunnen zetten. Het is namelijk geen makkelijke positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:26:
[...]

Centen voor Perez, betere marketingopties voor het team, prestige en zo zijn er nog wel wat voordelen te bedenken.
Speculaas, Perez is 2e rijder, hij heeft een tijdje lopen verkondigen dat hij voor eigen kans mocht gaan, maar intern bij RB is hij niet meer dan een tweede rijder. Tis heel simpel, dan kom je dus ook op de tweede plaats.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:25:
[...]

Grote kans dat ie niet had gewonnen.. maar strijd voor het podium was een zekerheid die nu ontnomen is. Toont gelijk waar het probleem van Perez zit. Die heeft in een race zonder incidenten een enorme achterstand opgelopen. Terwijl max hem met alle incidenten nog voor blijft.... :X
Yep het probleem zit in slechte kwalificaties, waardoor hij 4 mediums en 1 soft heeft voor de race. :)

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:07
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:15:
[...]

Het team dacht er anders over, en Max is niet groter dan het team.
Maar vanuit het team was het meer een vraag, geen opdracht. Als het team het echt wilde wisselen, hadden ze de opdracht moeten geven.

En net als het vorig jaar het kampioenschap niet in 1 race beslist wordt, wordt P2 dit jaar ook niet in 1 race beslist, maar is het de som van een heel seizoen waar PER er gewoon niet goed genoeg bij zat en het alleen maar de puinzooi bij Ferrari gedurende het gehele seizoen is dat PER kans maakt op P2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
mobby1971 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:27:
[...]

Als je jezelf daar druk over maakt, word je geen kampioen. Max gaat niet voor meningen. Hij wil racen en winnen. Thats it.
Hij was al kampioen en kan wat terug doen. Hij heeft er blijkbaar zijn redenen voor, maar pr-technisch gezien is dit voor red bull een drama

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Blik1984 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:29:
[...]

Hij was al kampioen en kan wat terug doen. Hij heeft er blijkbaar zijn redenen voor, maar pr-technisch gezien is dit voor red bull een drama
Ik denk dat de rust in het paddock allang weer is terug gekeerd. Het zal zoals altijd de media wel zijn die dit nog dagenlang gaat uitmelken om hun klikjes binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
MrOleo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:14:
[...]

Dat was natuurlijk niet om Max te naaien, maar om zijn pole en daarmee de winst veilig te stellen.
Dat is misschien zijn motivatie geweest, maar ik geloof niet dat max een fan is van dit soort spelletjes. En als dat ook nog eens in zijn nadeel uitvalt dan kan hij het zeker niet waarderen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Om Monaco's momentje maar aan te halen:

YouTube: Checo crashes and gets hit by Sainz | 2022 F1 Monaco Qualifying

Grappig waarom er toen geen big deal ervan gemaakt werd.... Tap on the gas and round he went. True story.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 15:05
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:31:
[...]

Ik denk dat de rust in het paddock allang weer is terug gekeerd. Het zal zoals altijd de media wel zijn die dit nog dagenlang gaat uitmelken om hun klikjes binnen te halen.
Zeker niet, slechte aanname. Dit blijft spoken bij Horner/Marko/Perez.
Niet alleen Monaco wordt terug in twijfel gebracht, maar Horner moet ook draaien in interviews en dingen recht lullen. Geen goede PR voor RB, en dat is uiteindelijk waar het hele spelletje om draait..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
Blik1984 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:29:
[...]

Welnee, over twee weken heeft niemand het er meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
mobby1971 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:33:
[...]

Nou het zal voor de race zeker meegenomen worden. Ook al moeten we dat niet willen. We willen racen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Horner slaat hier de spijker op z'n op..... Volgende race gaan ze als team er aan werken dat Checo 2e kan worden. Maar hij heeft niet gezegd dat Max hier een racewin voor moet opgeven.

Als je het Horner zou vragen denk ik dat hij liever een 15e racewin heeft dan een p2 in WDC voor Checo, liefst beide natuurlijk (wat nog goed kan). Maar 15 racewins met 1 coureur staat goed in de boeken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Stond hij er bij of belde papa Verstappen (of iemand anders uit dat kamp) hem om zijn versie van het verhaal te delen? Het blijft Erik, die staat op de (toch al belaberde ranglijst voor F1 journalisten) zeer laag aangeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
[...]

De GP van 2001 in Malesië en het vanuit team geforceerde resultaat bleef redelijk na etteren.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:04:
[...]

Waaaat. Geen reacties van mij? :/ :-(

Ik heb een reputatie hoog te houden.

_O- *O*
Van mij is wel wat opgeruimd maar ik kan mij niet herinneren dat ik mij vervelend heb uitgelaten over een coureur. Dus wat dat betreft... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:31:
[...]

Wat denk je wat PR betekent…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
Man man man wat zijn die stewards langzaam zeg.
Voor het slapen wil ik graag nog weten wat men doet met die dwaas van Alfa Romeo die bijna door MSC omver werd gereden. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:19
Ik vond de snelheid van Mercedes wel erg verrassend.
Zal Mercedes dit weekend niet de motor volledig hebben opengegooid?
Circuit wat ze kwa downforce wel ligt, dus wat extra risico met de motor om tenminste 1 overwinning te hebben dit jaar en de motor volgende week lekker vervangen en de straf pakken.
Zeker omdat Max tov Ferrari wel een normale verhouding had. Had Max niet de neus moeten vervangen en de 5 sec gehad dan was ie waarschijnlijk rond sainz geëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
MacbookProx schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:33:
[...]

Zeker niet, slechte aanname. Dit blijft spoken bij Horner/Marko/Perez.
Niet alleen Monaco wordt terug in twijfel gebracht, maar Horner moet ook draaien in interviews en dingen recht lullen. Geen goede PR voor RB, en dat is uiteindelijk waar het hele spelletje om draait..
Ik denk dat horner en marko weer even herinnert zijn aan het feit dat max een killer mentaliteit heeft en dat hij niet zomaar zal inbinden of toegeven. Thats all.... de interviews net op tv gaven al genoeg aan. In abu dhabi zal max helpen als het kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Het kan toch ook niets anders zijn dan Monaco? En omdat wij dat niet weten of dat het is en of het klopt is Max nu de gebeten hond. Als toen post quali duidelijk zou zijn geworden dat Checo een pole voor zichzelf wilde veilig stellen en hou even in gedachte de uitspraak dat Checo ook voor het WDC wilde gaan, is dat misschien nog wel een grotere oncollegiale dickmove dan wat Max nu gedaan heeft. En wat denk je dat dat voor een negatieve exposure gebracht had. Ik denk dat als het klopt RB dat toen prima in de kiem gesmoord heeft, alleen Verstappen heeft dit nu onder het oog van de wereld gedaan, dat krijg je dan ook niet meer gespindoctert tot iets geloofwaardigs.

Echt die twitter en yt comments onder al die filmpjes. Vermakelijk maar iedereen heeft zijn oordeel klaar en Verstappen heeft afgedaan.

We weten het niet maar het klinkt zeer plausibel.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
[...]

Dan ken je de britse media nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 15:05
[...]

Wel als Checo/Monaco waar blijkt te zijn. Dan is Checo gezien voor heel veel mensen. Er zal iets van een straf volgen, PR technisch niet handig.

Over de reden, die die Erik en Coronel dus aanhalen als feiten:
Horner, moeilijk kijkend: "Behind closed doors"
Check, weet jij waar dat over gaat, snel wegkijken: "No idea, no idea" Moeilijk lachje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:35:
[...]

Horner slaat hier de spijker op z'n op..... Volgende race gaan ze als team er aan werken dat Checo 2e kan worden. Maar hij heeft niet gezegd dat Max hier een racewin voor moet opgeven.

Als je het Horner zou vragen denk ik dat hij liever een 15e racewin heeft dan een p2 in WDC voor Checo, liefst beide natuurlijk (wat nog goed kan). Maar 15 racewins met 1 coureur staat goed in de boeken...
Totdat in heat of the moment het ware aardje weer naar boven komt net zoals deze GP, dan kan je vooraf allerlei scenario's gaan bespreken. Maar als iemand dan toch denkt, f*ck it dan heeft het weinig nut.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:01
Waah schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:16:
Mijn voorspelling:
Hanilton gaat snel aan voorbij aan Russel, want die durft/mag/kan niet zo agressief racen tegen Hamilton als tegen Max.

Verstappen 3e plek. De afstelling is niet goed omdat ze maar 1 training hebben gehad voor de setup en red bull heeft een gevoelige auto voor setup.

Perez gaat vechten met de Ferrari's. Ik denk Sainz 4, Lec 5 en Per 6.
Race teruggekeken net, topic nog niet gelezen. Eerste reactie:

Kwa uitslag zat ik er niet eens extreem naast :+ kwam raceverloop zat ik er volledig naast. :D

Leuk voor Russel. Hoop dat het negatieve van hem de laatste tijd gewoon frustratie is geweest en dat die daar nu mee kan ophouden... Heeft toch laten zien dat die HAM in de sprint voor kan blijven als dat nodig is.

Onbegrijpelijk van Ferrari dat ze Lec niet er lang laten op het laatste rechte stuk. En nog onbegrijpelijker van Max. Heb je een teamgenoot die zo nu en dan je kan helpen.... Ga je er zo mee om.

Dit maakt me toch écht wel een stukje minde Max-fan. Je hoorde de wanhoop ook van Horner. Snap best dat je gedurende het kampioenschap dit niet wil als eerste driver. Maar als je kampioen al dik bezegeld is? Voortaan dan ook niet meer klagen als je PER voorbij moet, en laat PER maar net zo hard verdedigen als die tegen de rest van het veld doet. Jij wil het alleen doen? Succes!

Verder een chaotisch begin, en wat saaier middenstuk en nog een spannende finale. Mogen niet klagen over de races dit jaar! Wat een verschil met de afgelopen jaren van Merc dominance.

Zo, nu het topic eens doornemen en kijken wat jullie vinden van de straf van Max :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
[...]

Bullshit, Max mocht er prima boos over zijn maar zoals gezegd, hij had ook z'n punt kunnen maken over de radio en Perez wel door kunnen laten. Hij staat nu gewoon te boek als oncollegiaal terwijl Perez hem wel degelijk meerdere malen heeft geholpen afgelopen twee seizoenen. Media gaat hier nog wel tijd van smullen, zeker gezien het feit dat hij al als ongeleid projectiel wordt weggezet in sommige (buitenlandse) media. Dit gaat echt nog jaren benoemd worden als een verkrijgbare situatie zich voordoet.

Gewoon compleet onnodig van Max en als Horner's ballen niet bij Geri (of Jos :') ) in het nachtkastje liggen krijgt Max hier toch wel even voor op z'n flikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit maakt het alleen maar dommer van Max, nu ga je Monaco oprakelen en wellicht Perez en het team in de problemen brengen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
Als je kijkt naar die crash dan is het wel een beetje twijfelachtig. Perez gaat gewoon mid-corner kortstondig volledig op zijn gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:39:
Dit maakt het alleen maar dommer van Max, nu ga je Monaco oprakelen en wellicht Perez en het team in de problemen brengen
Ben benieuwd of dit nog een staartje kan krijgen, met Crashgate in gedachten kunnen de gevolgen echt enorm zijn, daar is die budgetcap niks bij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:38:
[...]

Totdat in heat of the moment het ware aardje weer naar boven komt net zoals deze GP, dan kan je vooraf allerlei scenario's gaan bespreken. Maar als iemand dan toch denkt, f*ck it dan heeft het weinig nut.
Alleen met een F*ck it mentaliteit wordt je wereldkampioen in de sport... Vind je dat bezwaarlijk kan je beter bomen gaan knuffelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:40:
[...]

Alleen met een F*ck it mentaliteit wordt je wereldkampioen in de sport... Vind je dat bezwaarlijk kan je beter bomen gaan knuffelen.
Maar je ziet nog steeds niet hoe de WK titel voor dit jaar is vergeven?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hari-Bo
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:40:
[...]

Maar zorg er dan ook voor dat je niet zelf over de boardradio gaat mekkeren dat je langs Checo wilt, doe dat dan ook op eigen kracht... In de meeste gevallen doet hij dat, maar er zijn ook situaties geweest dat Checo zich in teambelang een positie heeft gegeven aan hem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
SunriseBGN schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:25:
[...]

Gezien de reactie kan Monaco dus echt waar zijn…

Heerlijk antwoord over Lewis. Die rost hij er de volgende tien keer weer vanaf, net zolang totdat hij ruimte laat _/-\o_
Het is altijd lewis geweest die geen ruimte laat en max is de enige die heeft van wat jij kan kan ik ook. TeamLH kan misschien wel racisme roepen omdat max alleen contact heeft met Lewis. Misschien dat TeamLH eens een lijstje moet gaan maken wie contact heeft met elkaar en dan afvragen waren lewis contact heeft met zo veel andere mensen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:41
loewie1984 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:37:
Het kan toch ook niets anders zijn dan Monaco? En omdat wij dat niet weten of dat het is en of het klopt is Max nu de gebeten hond. Als toen post quali duidelijk zou zijn geworden dat Checo een pole voor zichzelf wilde veilig stellen en hou even in gedachte de uitspraak dat Checo ook voor het WDC wilde gaan, is dat misschien nog wel een grotere oncollegiale dickmove dan wat Max nu gedaan heeft. En wat denk je dat dat voor een negatieve exposure gebracht had. Ik denk dat als het klopt RB dat toen prima in de kiem gesmoord heeft, alleen Verstappen heeft dit nu onder het oog van de wereld gedaan, dat krijg je dan ook niet meer gespindoctert tot iets geloofwaardigs.

Echt die twitter en yt comments onder al die filmpjes. Vermakelijk maar iedereen heeft zijn oordeel klaar en Verstappen heeft afgedaan.

We weten het niet maar het klinkt zeer plausibel.
Als dat zo is, dan heb je dus 6 maanden gefrustreerd rondgelopen en moet je dat in een GP laten blijken door teamorders te negeren. Dan is de communicatie binnen RB (en zeker bij Max) van een heel treurig niveau.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tinustussengas1
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 31-08 21:01
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:41:
[...]

Dat gesneer hoeft hier niet.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Exocet schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:39:
.
Max heeft nergens iets over Mocaco gezegd, dit doet de media, sterker ook niet vanuit heel RB.... De media doet de media en is aan het vissen...

Max brengt dus helemaal niemand in problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:42:
[...]

Dan heb je dus 6 maanden gefrustreerd rondgelopen en moet je dat in een GP laten blijken door teamorders te negeren. Dan is de communicatie binnen RB (en zeker bij Max) van een heel treurig niveau.
Geen frustratie maar gewoon pay back voor iets wat ie toen blijkbaar al heeft voorspeld te doen.
En blijkbaar was Checo daar ook al van op de hoogte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
En dit is ook nergens voor nodig

[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

d0s

sssst

En toch he.. Perez had helemaal geen Pole in Monaco. Lijkt me een vreemd verhaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

Penalty points voor Max ook nog..

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 13-11-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:41:
[...]

Als hij hem niet in japan had gehad dan wel het wel in een van de races erna geweest. Ferrari was hier denk ik de hoofdschuldige aan met al hun geblunder dit jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Seriously. Nja, geen woorden meer ervoor. ZO kan ik ook op 0 punten blijven...

En Lewis op Spa kreeg 0,niks.

[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 13-11-2022 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:35
YouTube samenvatting staat online
YouTube: Race Highlights | 2022 Sao Paulo Grand Prix

9/10 comments: Max sucks/Support for Checo inclusief een bootlading aan RBR fans/Max fans.
1/10 comments: Russell gefeliciteerd met je eerste overwinning.

PR team van Max kan gaan overwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Lijkt mij nogal evident, hij had zijn lijn nooit kunnen houden. Do or die acties kunnen als rookie, maar dit was totaal onnodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Op de officiële site van de F1 / FIA kloppen de WDC punten inmiddels ook. PER en LEC staan daar beide nu ook op '290' (zoals 't hoort) d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 13-11-2022 22:48 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
Togi schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:36:
Ik vond de snelheid van Mercedes wel erg verrassend.
Zal Mercedes dit weekend niet de motor volledig hebben opengegooid?
Circuit wat ze kwa downforce wel ligt, dus wat extra risico met de motor om tenminste 1 overwinning te hebben dit jaar en de motor volgende week lekker vervangen en de straf pakken.
Zeker omdat Max tov Ferrari wel een normale verhouding had. Had Max niet de neus moeten vervangen en de 5 sec gehad dan was ie waarschijnlijk rond sainz geëindigd
Klimaat vooral

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als LEC straks in Abu Dabhi de motor ploft of Checo een spin maakt dan zal het niet om die 2 puntjes gaan. Ze maken er allemaal een drama om. Net zoals vorig jaar: Je moet voor je directe concurrent eindigen met het verschil dat vorig jaar het teambelang nog meespeelde. Checo moet maar 1 doel voor ogen houden komende week.

Al de rest over maten naaien etc etc, dat is allemaal voor op het speeltuintje. Dit zijn de beste 19 drivers (Latifi is de GOAT). Die moeten gewoon voor hun concurrent eindigen, als je moet rekenen op fouten van een ander of hulp van je teamgenoot als er op team niveau niks meer te halen valt (WDC en WCC zijn al binnen) dan is het een deathmatch.

En ik denk dat hier het schoentje wringt bij velen. Je moet je broertje / zusje ook af en toe laten winnen van je ouders. Gewoon je best doen en niks laten winnen. Als LEC voor PER eindigt dan heeft PER over het seizoen te weinig gepresteerd op zijn eigen krachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Chevy454 op 13-11-2022 22:53 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:46:
[...]

Seriously. Nja, geen woorden meer ervoor. ZO kan ik ook op 0 punten blijven...

En Lewis op Spa kreeg 0,niks.
Voor Hamilton lijkt er een apart regelement te bestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-09 23:48

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Togi
Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:47:
[...]

Lijkt mij nogal evident, hij had zijn lijn nooit kunnen houden. Do or die acties kunnen als rookie, maar dit was totaal onnodig.
Aan de andere kant als je de beelden bekeek bij de NOS zag je dat LH een andere lijn reed dan Russel en Max dus echt wel buiten de baan drukte.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 21-09 18:12

AvK

Ready Set Go

Wat je er persoonlijk ook van vindt...

Max laat niet met zich sollen.
Niet door andere teams en ook niet binnen zijn team.
Zo is die gewoon.

HAM krijgt zijn payback ook nog wel voor Silverstone.
De gelegenheid komt vanzelf.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Leuk plaatje, maar meer een leidraad. Stroll kreeg 3 punten voor z'n botsing met Vettel in de sprintrace :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Los van of Monaco er iets mee te maken heeft, is voornamelijk die 180 graden draai van Max opvallend.

Over de boordradio roepen dat hij dergelijke dingen niet ging doen en dat hij het duidelijk met het team besproken heeft, tot verbazing van iedereen bij RBR.

En dan na afloop bij de media roepen dat hij PER zou helpen in Abu Dhabi als het nodig is.

Winnaarsmentaliteit komt en gaat als poepen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Togi schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:50:
[...]

Aan de andere kant als je de beelden bekeek bij de NOS zag je dat LH een andere lijn reed dan Russel en Max dus echt wel buiten de baan drukte.
LH behield zijn lijn, Red Bull was de aanvallende partij en zoals hij zelf doet hielt LH ook de deur eens keihard dicht.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mrstylo
AvK schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:50:
Wat je er persoonlijk ook van vind...

Zo is die gewoon.

Leuke stoerdoenerij dit allemaal, maar dit is niet hoe een ‘kampioen’ zich moet gedragen. Dit is eerder een gedrag van een kind van 7. Dit horen wij ‘volwassen’ ook niet goed te keuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:29
Wat je er persoonlijk ook van vind...

Zo is die gewoon.

Payback? Dus hij moet met opzet iemand op enorm hoge snelheid van de baan drukken? Jij denkt echt dat HAM dit met opzet deed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

dreester schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:51:
Los van of Monaco er iets mee te maken heeft, is voornamelijk die 180 graden draai van Max opvallend.

Over de boordradio roepen dat hij dergelijke dingen niet ging doen en dat hij het duidelijk met het team besproken heeft, tot verbazing van iedereen bij RBR.

En dan na afloop bij de media roepen dat hij PER zou helpen in Abu Dhabi als het nodig is.

:F er is iets recht gezet…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bron
Bron

[ Voor 61% gewijzigd door sjaool op 13-11-2022 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo

En hoe kan dit ‘winnaarsmentaliteit’ genoemd worden door zo lang erop te wachten. Lijkt mijn vrouw wel. Moest checo dit weten en hem een drankje
hebben aangeboden ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

MJHH93 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:52:
[...]

Payback? Dus hij moet met opzet iemand op enorm hoge snelheid van de baan drukken? Jij denkt echt dat HAM dit met opzet deed? :+
Ben je gek..............

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online

Maar wat als max dat inderdaad heeft besproken voor de race? Max heeft blijkbaar gezegd dat hij hem deze race niet zou helpen (zie boordradio) en wel in abu dhabi (zie interview). Hij heeft daar zijn redenen voor (zie boordradio) blijkbaar....

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

JB schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:52:
[...]

:F er is iets recht gezet…
Tijdens een race zoals vandaag met ruim 4 seconden voorsprong eindigen terwijl je ook al 5 seconden éxtra tijdens een pitstop genomen hebt (waarbij die pitstop ook nog eens significant slechter was dan de stop van je teammaatje....)....

Hoeveel 'tijd' moet PER nog gaan krijgen van VER?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Togi
MJHH93 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:52:
[...]

Ik denk het wel (ik bedoel niet dat Lewis Max lichamelijk iets aan wil doen)
Zie de beelden van Silverstone, Max met lewis en lewis met Leclerc waar duidelijk te zien was dat Lewis bij Max een andere lijn reed
En nu weer
Max en lecler laten elkaar meer leven dan Max en lewis. Max zoekt bij Lewis sneller een gat en Lewis verdedigt het gat bij Max beter
Die 2 liggen elkaar niet en zullen nooit voor elkaar onder willen doen wat regelmatig resulteerde in drama.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Will_M schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:55:
[...]

Tijdens een race zoals vandaag met ruim 4 seconden voorsprong eindigen terwijl je ook al 5 seconden éxtra tijdens een pitstop genomen hebt (waarbij die pitstop ook nog eens significant slechter was dan de stop van je teammaatje....)....

Hoeveel 'tijd' moet PER gaan krijgen van VER?
Daar gaat het niet om zo lijkt. Max is wat aangedaan, waardoor hij nu verrekte van het gas te gaan. Nu lijkt dat settled en helpt ie de volgende keer wel. Dat maak ik er van.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:23:
[...]

Je mist hier dat het een teamsport is. Max rijdt in dienst van RB. Dus als die pissed zijn zou je jezelf af kunnen vragen of je iets fout hebt gedaan.
En dat alles voor een 6e plaats. 8)7
Verstappen is in dienst van Verstappen BV. En die verhuren hun coureur aan Red Bull. Als Red Bull hem niet meer wil inhuren staat er vast een ander team klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Ik had het ook niet gedaan denk ik. Max heeft gisteren expres een setje rood bespaart door op geel de sprint te rijden en daardoor (en door de Safety Car) kon Max zo lekker doorrijden en nota bene voor zijn teamgenoot eindigen die een 'normale' race had. Dat ondanks 5 seconden straf en een mislukte pitstop van 5 seconden. Dan snap ik goed dat Max pissed is dat ze bij hem de pitstops weer verneuken (ook de laatste was boven de drie seconden terwijl alle stops bij Perez goed gaan) en ook nog eens vragen om Perez voorbij te laten.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Volgens mij lezen Tom en van Haren hier ook mee :+
Bron: https://gp33.nl/breaking-...eamorders-van-verstappen/
Volgens Tom Coronel heeft Max Verstappen zijn teamgenoot Sergio Pérez niet voorbij gelaten in Brazilië vanwege een voorval eerder in het seizoen. Dat heeft Coronel laten weten tijdens de nabeschouwing van de race bij Viaplay.

Tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco crashte Sergio Pérez namelijk tijdens zijn laatste snelle ronde in Q3. Hierdoor kon geen enkele andere coureur meer voor een tijdsverbetering gaan en was de Mexicaan dus verzekerd van zijn derde startpositie. Echter, teamgenoot Verstappen was – net zoals vele andere rijders – bezig aan een flinke tijdverbetering. De Nederlander had dus pole position kunnen claimen als Pérez geen rode vlag zou hebben veroorzaakt.
Terugbetaling van Verstappen

Volgens Coronel is dat nou het voorval waardoor Verstappen zijn teamgenoot niet voorbij liet in Brazilië. Ook over de boordradio liet de Nederlander weten “zijn eigen redenen” te hebben voor het niet wisselen met Pérez. Inmiddels heeft Red Bull-topman Helmut Marko laten weten dat de lucht intern is geklaard. Toch lijkt de relatie tussen Verstappen en Pérez definitief gebroken te zijn.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
RobertMe schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:58:
[...]

Verstappen is in dienst van Verstappen BV. En die verhuren hun coureur aan Red Bull. Als Red Bull hem niet meer wil inhuren staat er vast een ander team klaar.
Maar jezelf boven team belang zetten gaat op langer termijn geen optimaal rendement leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat je er persoonlijk ook van vindt...

Zo is die gewoon.

True, maar of het de juiste instelling is? De tijd zal het ons leren.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Beaves schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:59:
Ik had het ook niet gedaan denk ik. Max heeft gisteren expres een setje rood bespaart door op geel de sprint te rijden en daardoor (en door de Safety Car) kon Max zo lekker doorrijden en nota bene voor zijn teamgenoot eindigen die een 'normale' race had. Dat ondanks 5 seconden straf en een mislukte pitstop van 5 seconden. Dan snap ik goed dat Max pissed is dat ze bij hem de pitstops weer verneuken (ook de laatste was boven de drie seconden terwijl alle stops bij Perez goed gaan) en ook nog eens vragen om Perez voorbij te laten.
Ik zei al eerder dat ik die RBR gewoon in de box had laten staan tijdens die vleugelwissel. Er is niets meer te winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
Beaves schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:59:
En vergeet de pitstop voor de nieuwe voorvleugel niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Miki schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:24:
[...]

Hij heeft wel degelijk een probleem want je kunt nu opzoek gaan naar een nieuwe minster of defense. Van Perez hoef je niets meer te verwachten en wie dan tweede rijder wil worden voor Verstappen zal ook lastig worden. Je moet iemand hebben die en een behoorlijk niveau heeft en weet dat hij weinig van zijn teamgenoot mag verwachten behalve een grote bek.
Prima stoeltje voor Alonso dus. Snel, goed in het verdedigen tegen Hamilton, en gewend om te vechten met zijn teamgenoot incl. zo nu en dan wat schade :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

mrstylo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:51:
[...]

Leuke stoerdoenerij dit allemaal, maar dit is niet hoe een ‘kampioen’ zich moet gedragen. Dit is eerder een gedrag van een kind van 7. Dit horen wij ‘volwassen’ ook niet goed te keuren.
Ik denk dat dit soort gedrag juist de Kampioen MAAKT.
Schumacher deed niet anders.
Senna was ook geen lieverdje.

Anders kom je er niet.

Als iemand jou genaaid heeft krijgt ie het terug op een bepaald moment en de Kampioen bepaalt dat.
MAX is er in ieder geval wel eerlijk en open over.

Dat vinden die Stiff Upper Lip figuren zo moeilijk te verteren.
Vooral geen emoties tonen.
Nou..... Wij Nederlanders staan bekend om onze directheid.

En nu niet gaan zeuren dat Max geen Nederlander zou zijn alstublieft........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Will_M schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:01:
[...]

Ik zei al eerder dat ik die RBR gewoon in de box had laten staan tijdens die vleugelwissel. Er is niets meer te winnen....
En vergeet alle sponsoren etc niet, dat gedrag levert niets op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:00:
[...]

Maar jezelf boven team belang zetten gaat op langer termijn geen optimaal rendement leveren.
Ik geloof niet dat Max zichzelf boven het teambelang zet. Hij zet zichzelf wel boven het belang van een andere coureur en dat is zijn goed recht. Of je dat als medecoureur leuk moet vinden? Nee, natuurlijk niet. Maar wij maken er als kijkers een veel groter probleem van dan dat zij zelf doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:03:
[...]

Ik geloof niet dat Max zichzelf boven het teambelang zet. Hij zet zichzelf wel boven het belang van een andere coureur en dat is zijn goed recht. Of je dat als medecoureur leuk moet vinden? Nee, natuurlijk niet. Maar wij maken er als kijkers een veel groter probleem van dan dat zij zelf doen.
Hij en de medecoureur zijn onderdeel van een groter geheel, het team. En dat ondermijnt hij op deze manier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:02:
[...]

Welke sponsoren? Denk je echt dat die zich hier druk om maken? Het is nu niet alsof hij iets heel verschrikkelijks gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:02:
[...]

Meer dan dat je denkt, denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:58:
[...]

Die bestaat helaas niet in het KvK register. Wel een M. Verstappen, maar die handelt in huishoudelijke artikelen en speelgoed.

True story.

Anyway. Max is inderdaad 'too big too fail', benieuwd hoe lang hij het nog uithoudt in de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:03:
[...]

Wel sponsoren? Denk je echt dat die zich hier druk om maken? Het is nu niet alsof hij iets heel verschrikkelijks gedaan heeft.
Wel als je je bolide zoals voorgesteld in de pitbox laat staan als het door eigen toedoen niet helemaal soepel verloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Rivanov schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:26:
Pittige discussie tussen Horner en Vermeulen nu. En Marko maar aan z’n Magnum likken. :+
Deze?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/vJk4_7YWU2K_RwH-8JFzftCpSVFl9Oq6OUDlyej0hIU.jpg?auto=webp&s=2f21586295b5ba7960bb05dc1bb1bfe81dc68979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:29
Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:47:
[...]

Hoe weet je of hij die lijn niet had kunnen houden zonder contact ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Transportman schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:29:
[...]

Maar vanuit het team was het meer een vraag, geen opdracht. Als het team het echt wilde wisselen, hadden ze de opdracht moeten geven.
De letterlijke bewoording was: "Max, if we don't pass Fernando on the exit of 12, can we let Checo through, please. Let Checo back through." En dan op het laatste stuk: "Yeah, don't worry about the DRS, Max. Let Checo through, let Checo through." En vlak voor de finish (toen het al te laat was): "Max, let Checo through please". En dan in bocht 3 na de finish: "Max, what happened?"

Dat is gewoon een (beleefd geformuleerde) opdracht. De bedoeling was compleet helder, het was niet bedoeld om Max een keus te geven om het wel of niet te doen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Transportman schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:13:
[...]

Een teamgenoot die niet eens in de buurt komt voor laten, had net zo een shit storm opgeleverd. Perez zat er niet vlak achter, Verstappen had kans om Alonso nog in te halen als Alonso een foutje maakte, dan is het echt niet gek dat Verstappen niet vol in de ankers gaat om Perez voorbij te laten. Zegt niets over persoonlijkheid, gewoon dat Perez er niet dicht bij genoeg zat.
Helemaal eens met deze redenatie, waren het niet dat Max in z'n post race interview het op 'because, reasons' gooide en erg moeilijk bleef doen. Had dan gewoon geroepen 'Perez zat niet dichtbij genoeg', dan is het klaar.

Ik kijk sinds 1988 zo'n beetje F1 en heb uiteindelijk met veel plezier en interesse de opmars van Max gevolgd binnen de F1. Als rijder vind ik het geweldig wat Max doet en wat hij gepresteerd heeft tot nu toe, maar de manier waarop hij overkomt vind ik af en toe wel jammer. Hij heeft al vaak aangegeven dat de F1 zijn werk is en hij de boel er omheen niet belangrijk vindt, maar hij had zichzelf zo makkelijk onsterfelijk kunnen maken door zich iets sympathieker op te stellen, met name naar het publiek en de fans. En nee, daarmee bedoel niet de overdreven crowd please acties van Lewis 'the other guy' Hamilton, maar Max is gewoon het andere uiterste.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:25

Edd

Af en toe vind ik het best jammer dat wij als fans tegenwoordig de boordradio's meekrijgen of mee kunnen luisteren tijdens de race.

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrstylo
AvK schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:02:
[...]

Ik denk dat dit soort gedrag juist de Kampioen MAAKT.
Schumacher deed niet anders.
Senna was ook geen lieverdje.

Anders kom je er niet.

Als iemand jou genaaid heeft krijgt ie het terug op een bepaald moment en de Kampioen bepaalt dat.
MAX is er in ieder geval wel eerlijk en open over.

Dat vinden die Stiff Upper Lip figuren zo moeilijk te verteren.
Vooral geen emoties tonen.

En nu niet gaan zeuren dat Max geen Nederlander zou zijn alstublieft........
Dus jij vind paar maanden wachten ‘directheid’? Ik vind het met een oude wijven gedrag.

En een kampioen weet ook dat hij zijn nummer twee rijder later nog nodig heeft. Dat maakte Schumacher juist zo goed. Hij kon dat heel goed managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:05:
[...]

Wel als je je bolide zoals voorgesteld in depitbox laat staan als het door eigen toedoen niet helemaal soepel verloopt.
Dan kennen ze Red Bull nog niet. Dit laten heus niet zonder een zeer goede reden een wagen zomaar in de pitbox staan. Zeker niet als er ene M.V. achter het stuur zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:04:
[...]

Die bestaat helaas niet in het KvK register. Wel een M. Verstappen, maar die handelt in huishoudelijke artikelen en speelgoed.

True story.

Anyway. Max is inderdaad 'too big too fail', benieuwd hoe lang hij het nog uithoudt in de F1.
Je moet ook niet bij KVK kijken. Die bv staat in Luxemburg geregistreerd. Zit ook een stuk over in de documentaire die met/door Ziggo gemaakt is. Dat ze even naar Luxemburg gaan om wat zaken voor de bv te regelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
AvK schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:02:
[...]

Maar meestal bedoeld men dat in het buitenland niet op een positieve manier en teveel Nederlanders gebruiken het als excuus om gewoon bot of onbeschoft te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Edd schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:06:
Af en toe vind ik het best jammer dat wij als fans tegenwoordig de boordradio's meekrijgen of mee kunnen luisteren tijdens de race.
Ik niet. Het is alleen jammer dat er zoveel mensen zijn die er meteen heel erg negatief op reageren. Relativeren is erg moeilijk gebleken de afgelopen jaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Edd schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:06:
Eigenlijk wel, ja. Vroeger tijdens de periode dat de Honda/Mc.Laren wagens het veld domineerde op zondag was 't gewoon over ná de race .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Laatst online: 07-09 11:54
Herko_ter_Horst schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:05:
[...]

De letterlijke bewoording was: "Max, if we don't pass Fernando on the exit of 12, can we let Checo through, please. Let Checo back through." En dan op het laatste stuk: "Yeah, don't worry about the DRS, Max. Let Checo through, let Checo through." En vlak voor de finish (toen het al te laat was): "Max, let Checo through please". En dan in bocht 3 na de finish: "Max, what happened?"

Dat is gewoon een (beleefd geformuleerde) opdracht. De bedoeling was compleet helder, het was niet bedoeld om Max een keus te geven om het wel of niet te doen.
Waarom kreeg hij dan niet een directe order van Horner. Waarom moet dit hier zo lang door gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:07:
[...]

Ik niet. Het is alleen jammer dat er zoveel mensen zijn die er meteen heel erg negatief op reageren. Relativeren is erg moeilijk gebleken de afgelopen jaren. ;)
Maar het laat ook de duidelijke karakter trekken zien van coureurs. En dat is ongeacht welke mening je hebt wel interessant vanaf de zijlin ipv tot in den treure getrainde media training interview waar niets concreets wordt geroepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

De media draait alweer op volle toeren. Ik ben echt benieuwd hoe lang Max dit nog blijft doen. Constant die vieze media met bewuste intenties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_OWN58btNtWG1wMjQCrwV6rrHi4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GgVgYUZ5QlktDdfFKigrKpcb.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

NotSoSteady schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:39:
Als je kijkt naar die crash dan is het wel een beetje twijfelachtig. Perez gaat gewoon mid-corner kortstondig volledig op zijn gas.

[YouTube: Perez Crash Onboard Q3 2022 Monaco Grand Prix]
Dat had hem zijn bak/motor kunnen kosten ... dat doe je toch niet?! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hari-Bo schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:09:
[...]

Maar het laat ook de duidelijke karakter trekken zien van coureurs. En dat is ongeacht welke mening je hebt wel interessant vanaf de zijlin ipv tot in den treure getrainde media training interview waar niets concreets wordt geroepen.
Ik kan me niet herinneren dat een Prost / Senna / Schumacher ooit cadeautjes gegeven hebben aan ... Ja aan WIE, ook niet aan teamgenoten.

Wel dat er ooit wat wagens van de baan af vlogen, ook al waren het de wagens van teamgenoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Helpen is iets anders dan er voorbij laten, hij kan ook LEC ophouden of iets of een under/overcut doen om Ferrari in een bepaalde strategie te dwingen. Hij gaat PER er nog steeds niet voorbij laten, daar ben ik van overtuigd (heeft ook waarschijnlijk geen zin, want PER moet vóór LEC eindigen, dus alleen voorbij laten voor punten gaat hem niet meer helpen).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Pagina: 1 ... 31 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord