[F1 2022] Race 21 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 38 Laatste
Acties:
  • 123.133 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:01:
[...]

Je kijkt zeker nog niet zo lang formule 1? Je weet toch dat ie elke teamgenoot tot nu toe opgevreten heeft?
Het gaat ook niet om of hij een goede coureur is of niet, maar qua persoonlijkheid stelt hij flink teleur.

En vragen hoe lang iemand al kijkt is zo'n enorme dooddoener maar als je het wilt weten, sinds kindsafaan in de jaren 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Alfa Novanta schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:00:
[...]

de media komen morgen nog wel ;)
Het word pas echt leuk als dadelijk in abu dhabi max perez echt een plek geeft. Dan hoor je alle jankers al roepen 'zie je weeeeeel' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
Drials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]

Sainz laat leclerc toch ook niet voor, waarom horen we daar niks over??
Ho, dat was anders. Het team durfde het niet aan

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

tweakduke schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:01:
[modbreak]Een paar reacties zijn opgeruimd.

Alleen maar je frustraties uiten om welke coureur dan ook voegt niets toe.[/]
Waaaat. Geen reacties van mij? :/ :-(

Ik heb een reputatie hoog te houden.

_O- *O*

[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 13-11-2022 22:04 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:42
Chefbierrr schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:54:
[...]

En dat van iemand die nota bene heeft gezegd dat je niet in het verleden moet blijven hangen na het SKY F1 team drama vorige grand prix. Nee dit verdient simpelweg geen karakter schoonheidsprijs. En ik zie ook niet hoe je hier om heen kan lullen.
Ja ja, nu weten wel dat je een hater bent. Wat kan jij drammen en doordraven zeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Jullie denken toch niet dat Max gaat miepen om plekje te wisselen met teamgenoten zoals leclerc bij vettel en sainz of perez nu bij Max? Dat is het verschil tussen wereldkampioen en tweede viool zijn.

En dan alle moraalridders hier weer… Die mannen racen om het wereldkampioenschap maar het lijkt soms wel of er voor de gezelligheid gereden moet worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je wil weten welke reactie van jou is verwijderd, doe dat aub even per DM. Anders moet ik nog meer opruimen ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Gewoon even laten zien wie de baas is. Perez kan wel heel mooi praten dat hij voor het kampioenschap wil gaan maar de keren dat ie echt bij Verstappen in de buurt heeft gezeten afgelopen 2 jaar is op 1 hand te tellen en dan houd je vingers over.

Waarschijnlijk is Ricciardo volgend jaar test / reserve coureur dus mocht Perez nog denken dat hij deze moet gaan vereffenen dan kan hij maar beter zorgen dat hij heel ruim voor Verstappen in het WK staat want de historie leert dat Dr Helmut niet vies is van een rijderswissel gedurende het seizoen en we weten allemaal dat dat niet de golden boy “Verstappen” gaat zijn.

Netjes? Nope. Teamplayer? Nope maar als Perez nou dit jaar iets vaker bij Verstappen in de buurt had gezeten dan had hij die tweede plek in het WK ook al lang veilig kunnen stellen. Het is nou niet dat we met z’n allen heel hard kunnen gaan roepen dat hij het materiaal er niet voor had ;)

Schijnbaar zat er nog een scheet dwars bij Verstappen en was er nog ergens een punt te maken wat betreft dit seizoen. Perez moet volgende week gewoon een keer waarmaken waarvan hij zelf het hele jaar al overtuigd is, dat ie net zo snel is als Verstappen en dan heeft hij die tweede plek alsnog.

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 13-11-2022 22:06 . Reden: quote van aangepaste reactie aangepast ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:35
renegrunn schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:02:
[...]

Nou... daar gaat dus een verhaal over rond...

[Embed]
Als dit waar is heeft Perez een mega probleem, en RBR ook..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:03:
[...]

Het gaat ook niet om of hij een goede coureur is of niet, maar qua persoonlijkheid stelt hij flink teleur.

En vragen hoe lang iemand al kijkt is zo'n enorme dooddoener maar als je het wilt weten, sinds kindsafaan in de jaren 90.
Dan moet je toch inmiddels wel doorhebben dat de wereldkampioenen over het algemeen geen wereldkampioen worden omdat het lieverdjes zijn. In tegendeel...

Being a bitch is part of the game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:52
[...]

[Embed]
Dit als een feit neerzetten vind ik op z’n minst dubieus. Bij crashgate een aantal jaar terug met Renault, zijn destijds hele zware straffen gevallen. Als de FIA dit ook zo zag, was hier allang een onderzoek naar gestart. Met andere woorden, ik vind dit niet heel geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:25
Will_M schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:02:
@tweakduke Ben jij toevallig fan van LH én heb je een post van me verwijderd welke ik nu niet meer kan benaderen terwijl er nog een paar 'gele' belletjes bij staan?

Haal die belletjes ook even bij me weg, dan hoef ik dat ook niet meer zelf te doen >:)
Kun je zelf doen in het menu rechtsboven. Je kan op die belletjes klikken, dan gaan ze weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:51
siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:04:
[...]

Waaaat. Geen reacties van mij? :/ :-(

Ik heb een reputatie hoog te houden.

_O- *O*
Daar heb jij toch andere topics voor? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
[...]

Eye opener, dan moet je michael schumacher ook kennen. Need i say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:03:
[...]

Het word pas echt leuk als dadelijk in abu dhabi max perez echt een plek geeft. Dan hoor je alle jankers al roepen 'zie je weeeeeel' ;)
Waarschijnlijker is het dat Max Checo op 30 seconden rijdt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
winwiz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:04:
[...]

Ho, dat was anders. Het team durfde het niet aan
precies daar reed nog een auto (ALO meen ik ) binnen 1 sec achter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Laatst online: 10:50
Ik vind Max bij het interview met Sky best nonchalant. Boeit hem niets dat hij crashte met Hamilton, want Hamilton leed er meer onder dan hij en hij zou toch niet winnen. Hij doet de position-swap met Perez ook vrij nonchalant af imo.

Tsja.

YouTube: Verstappen on not swapping position for Perez Bizzare Post Race Inte...

[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 13-11-2022 22:07 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:59:
[...]

Het ergste is nog dat die andere kan verder rijden zonder schade.. het blijft een race sport.

Weet niet of wij door een Oranje bril kijken, maar HAM liet Max gewoon geen ruimte. Moeten ze perse een straf uitdelen? Beide waren in het nadeel. Al was de impact voor Max wel groter..
Het was in mijn ogen een race incident en als de Ham fans van F1TV ook al aangeven dat ze de straf onterecht vinden na het kijken van de herhaling van de beelden dan durf ik het wel aan dat het geen oranje bril was :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:01
[...]

[Embed]
Tom Coronel als bron, we moeten hier niet veel verder zinken met elkaar _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
[...]

Als dit waar is heeft Perez een mega probleem, en RBR ook..
Rbr niet, als het Perez zn actie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

tweakduke schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
[mbr]Als je wil weten welke reactie van jou is verwijderd, doe dat aub even per DM. Anders moet ik nog meer opruimen ;)[/]
Ik clear de belletjes wel voor mezelf.... Maar: ik heb nog wel een béétje geheugen, hoor 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-10 12:25
DoubleDutch schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:33:
Ik snap de reden niet waarom Max het niet heeft gedaan, heeft zelf toch niks te verliezen en is toch mooi als RBR, en het constructeurs kampioenschap binnen haalt en uiteindelijk de #1 en #2 plek binnen haalt, ben Max fan maar dit is wel een kant van hem die ik niet had verwacht. 😔
Bijzonder weer. Ik wist bij het eerste verzoek al dat hij het niet ging doen. Dat weet je toch inmiddels wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
[...]

Dan moet je toch inmiddels wel doorhebben dat de wereldkampioenen over het algemeen geen wereldkampioen worden omdat het lieverdjes zijn. In tegendeel...

Being a bitch is part of the game.
Het WK is binnen, dat gevecht is over, dan mogen de bokshandschoenen voor je teamgenoot wel even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:36

d0s

sssst

stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:03:
[...]

Of als perez net een punt tekort komt ondanks winst.. de andere kant op;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
[...]

Er is meer dan 1 klootzak in de F1, maakt dat maakt het gedragen als een klootzak nog niet oke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:06:
[...]

Het WK is binnen, dat gevecht is over, dan mogen de bokshandschoenen voor je teamgenoot wel even af.
Dan moet die teamgenoot wel in dezelfde ring staan.

Perez stond naast de ring tegen een zak te slaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
D.deJong schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:04:
[...]

Ja ja, nu weten wel dat je een hater bent. Wat kan jij drammen en doordraven zeg.
Sorry voor het besmeuren van je idool. Ik ben zeker een fan van Max maar heeft wat teleurstellende karakter eigenschappen die misschien wel "bij" (edit) topsport horen.

[ Voor 20% gewijzigd door Chefbierrr op 13-11-2022 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
[...]

Alle topcoureurs (en topsporters) zijn klootzakken, sommige trekken alleen op een later moment weer bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Jij laat de persoonlijkheid afhangen van de topsport mentaliteit afhangen van een sporter? 8)7 |:(
Zeg eens, hoe goed ken jij Max persoonlijk? Nu maak je me nieuwsgierig.

Kom op, zie zaken nu in het juiste perspectief. Ga nu nou niet allemaal vooroordelen aan persoonlijkheidskenmerken hangen op basis van sportive prestaties.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:06:
[...]

Rbr niet, als het Perez zn actie was.
RBR ook als Perez het intern gemeld heeft en RBR er niks mee heeft gedaan. Kun je donder op zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

renegrunn schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
[...]

Daar heb jij toch andere topics voor? ;)
offtopic:
Ben het meest actiefste in de F1/autosport topics. Maar ik ben multi-talented. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
FabianGTI schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:06:
[...]

Tom Coronel als bron, we moeten hier niet veel verder zinken met elkaar _O- .
Daar staat niet bij dat hij de bron is.

Aan de ene kant zijn team radio's leuke dingen, we horen lang niet alles, maar het drama wat veroorzaakt wordt zoals vandaag is het niet waard om het uit te zenden.

[ Voor 25% gewijzigd door Xfade op 13-11-2022 22:09 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 19:45
Nou, wat mij betreft heeft Max hier dus echt geen goede beurt mee gemaakt...

Kon hier Perez een enorme dienst bewijzen en laat dat na, en waarom? Winnaarsmentaliteit? Hou toch op...

Benieuwd of hij het ook zo zou kunnen waarderen als Perez niet in dienst van hem had gereden dit seizoen, Perez heeft ook zijn bijdrage gehad in het kampioenschap van Max... hij had hier echt op zijn minst dit terug kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:06:
[...]

In abu dhabi zal max perez helpen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:07:
[...]

Jij laat de persoonlijkheid afhangen van de topsport mentaliteit afhangen van een sporter? 8)7 |:(
Zeg eens, hoe goed ken jij Max persoonlijk? Nu maak je me nieuwsgierig.

Kom op, zie zaken nu in het juiste perspectief. Ga nu nou niet allemaal vooroordelen aan persoonlijkheidskenmerken hangen op basis van sportive prestaties.
Dit was een heel simpele situatie, Max kan zijn teamgenoot voorlaten, doet dat niet. Tja, dan vind ik dat veel zeggen over zijn persoonlijkheid. Jij niet, en dat is net zo valide.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
m0ridin schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:09:

Kon hier Perez een enorme dienst bewijzen en laat dat na, en waarom? Winnaarsmentaliteit? Hou toch op...

Benieuwd of hij het ook zo zou kunnen waarderen als Perez niet in dienst van hem had gereden dit seizoen, Perez heeft ook zijn bijdrage gehad in het kampioenschap van Max... hij had hier echt op zijn minst dit terug kunnen doen.
Ach wat heeft Perez nou écht voor hem gedaan dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:09:
[...]

Dat is fijn, maar de imago schade en schade aan hun relatie en sfeer in het team is natuurlijk al gedaan, en dat is zonde en onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:52
[...]

En waarom zou hij dat daar wel doen en hier in Brazilië niet? Het scheelde maar een paar seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:29
m0ridin schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:09:

Dit gaat voor de britse media weer een mooi taking point zijn voor de komende tijd. En dat voor 2 puntjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
[...]

Aha als max 1e wordt, denk het niet.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:05

codex

Geen OpenAI agent :)

stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
[...]

Vettel - Webber. Iedereen vind Seb nu de aardigste coureur op de grid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
CousinBoneless schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:01:
Waarom heeft iedereen het telkens over vergelding voor Monaco? Daar maakte Perez een fout waardoor niemand zijn ronde kon afmaken, maar dit deed Perez niet expres ofzo. Gebeurt iedereen wel eens op het scherpst van de snede?
Als je die qualy laps van Perez vergelijkt dan zie je dat ie gewoon gas geeft waar dat die dat anders nooit doet.

Het is hetzelfde als Hamilton in Kopse corner weet waar Max zit, en wat ervoor nodig is om iets wijs te gaan zonder stuurcorrectie (gas bij = naar buiten lopen)

Deze coureurs weten echt wel wat zo’n auto doet onder verschillend omstandigheden. Dat is in iedere sport aanwezig, een elleboogje in het voetbal of de verachte schwalbes, trappen onder water bij waterpolo. Een topsporter kent al deze kneepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
[...]

Ja en stel Perez wordt derde in het kampioenschap 1 punt achter Leclerc. Dat zal voor RBR eigenlijk gewoon klote zijn, terwijl ze dus een 1-2 hadden kunnen hebben in het WDC als Max vandaag gewoon even had gedaan wat zij wilden, zonder gevolgen voor hemzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2022 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:29
Xfade schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:10:
[...]

Zonder Perez was Max geen WDC vorig jaar, de ministry of defence actie van vorig jaar zorgde ervoor dat Lewis geen vrije pitstop had bij de SC

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:18
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/8vv9z5mgftz91.jpg?width=587&auto=webp&s=3f730cb12948465b53622a8dc4023dfbcc7b685b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Als perez idd expres z’n auto in Monaco heeft gecrashed om Max te naaien dan prima. Oog om oog tand om tand.

Nu 1-1 en weer door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
[...]

Stel, in Abu Dhabi rijdt Max P1, merc op P2/P3 en LEC/PER vechten om P4/P5. Hoe gaat Max helpen? Zet ie 'm in de achteruit ofzo?

Het is een kulexcuus, en hij had beter moeten weten. STEL het gaat om Monaco. Boeiend, je bent in dat seizoen al WDC geworden dus waarom laat je het nog meespelen. Laat Perez lekker voorbij en ga daarna lekker met Kelly knuffelen ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Nat-Water op 13-11-2022 22:14 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:07:
[...]

Er is meer dan 1 klootzak in de F1, maakt dat maakt het gedragen als een klootzak nog niet oke.
Als je het wdc wilt halen zul je af en toe wel moeten denk ik. Alle, maar dan ook alle wdc's die ik mij zo voor de geest kan halen zijn behaalt door coureurs die vaak zat in het nieuws zijn geweest omdat ze zich volgens sommigen als een klootzak gedroegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:10:
[...]

Dit was een heel simpele situatie, Max kan zijn teamgenoot voorlaten, doet dat niet. Tja, dan vind ik dat veel zeggen over zijn persoonlijkheid. Jij niet, en dat is net zo valide.
Complete onzin, het zegt helemaal niets over z'n persoonlijkheid, Als voorbeeld: Strol en Vettel rammen elkaar van de baan, net als Ocon en Alonso.... Zegt dat iets over hun persoonlijkheid? Nee helemaal geen drol.... Iedereen wil 1e worden, kan je dat niet, dan wil je zo hoog als mogelijk is eindigen, zo werkt topsport....

Waar ik het wel met je eens over ben is dat iedereen zijn mening mag hebben, ook al is deze in jou geval niet correct.... :9 >:)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blik1984 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:11:
[...]

Zonder Perez was Max geen WDC vorig jaar, de ministry of defence actie van vorig jaar zorgde ervoor dat Lewis geen vrije pitstop had bij de SC
Nadat Perez het hele seizoen nergens te bekennen was.

Niks ten nadele van die laatste race, dat deed ie echt top, maar als ie een beetje beter bij gebleven was, was max al vier races eerder wereldkampioen geweest.

En dan had ie wellicht recht van spreken gehad.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:10:
[...]

Een teamgenoot die niet eens in de buurt komt voor laten, had net zo een shit storm opgeleverd. Perez zat er niet vlak achter, Verstappen had kans om Alonso nog in te halen als Alonso een foutje maakte, dan is het echt niet gek dat Verstappen niet vol in de ankers gaat om Perez voorbij te laten. Zegt niets over persoonlijkheid, gewoon dat Perez er niet dicht bij genoeg zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:20
Amaze86 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:11:
[...]

Aha als max 1e wordt, denk het niet.
Als hij 1e wordt kan hij Perez ook niet echt helpen. Perez zal sowieso voor Leclerc moeten finishen en als hij in dit scenario er achter zit kan Max weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Nat-Water schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:12:
[...]

Stel, in Abu Dhabi rijdt Max P1, merc op P2/P3 en LEC/PER vechten om P4/P5. Hoe gaat Max helpen? Zet ie 'm in de achteruit ofzo?

Het is een kulexcuus, en hij had beter moeten weten.
Dan valt er weinig te helpen? In the car... you are on your own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:33
Henvar schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:12:
Als perez idd expres z’n auto in Monaco heeft gecrashed om Max te naaien dan prima. Oog om oog tand om tand.

Nu 1-1 en weer door.
Dat was natuurlijk niet om Max te naaien, maar om zijn pole en daarmee de winst veilig te stellen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:13:
[...]

Complete onzin, het zegt helemaal niets over z'n persoonlijkheid, Als voorbeeld: Strol en Vettel rammen elkaar van de baan, net als Ocon en Alonso.... Zegt dat iets over hun persoonlijkheid? Nee helemaal geen drol.... Iedereen wil 1e worden, kan je dat niet, dan wil je zo hoog als mogelijk is eindigen, zo werkt topsport....

Waar ik het wel met je eens over ben is dat iedereen zijn mening mag hebben, ook al is deze in jou geval niet correct.... :9 >:)
Van de baan rammen of je teamgenoot 1 punt gunnen vind ik compleet andere situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:14:
[...]

Hij kan LEC een tikje tegen de achterkant geven :), als je dan toch al een klootzak bent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Transportman schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:13:
[...]

Een teamgenoot die niet eens in de buurt komt voor laten, had net zo een shit storm opgeleverd. Perez zat er niet vlak achter, Verstappen had kans om Alonso nog in te halen als Alonso een foutje maakte, dan is het echt niet gek dat Verstappen niet vol in de ankers gaat om Perez voorbij te laten. Zegt niets over persoonlijkheid, gewoon dat Perez er niet dicht bij genoeg zat.
Het team dacht er anders over, en Max is niet groter dan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:58
De crash gaf Verstappen een meaningless 5 second penalty.

Het kostte Hamilton de overwinning.

Uiteindelijk is dus de juiste coureur gestraft kun je wel stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

codex schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:11:
[...]

Vettel - Webber. Iedereen vind Seb nu de aardigste coureur op de grid.
Als ik mag?

Vettel Webber is wel een van de meest eenzijdig gerapporteerde 'rivalries' allertijden. Alles wordt van het perspectief van Webber verteld en geschreven. En ik meen 2012, Brazilie waarin Webber duidelijk zien wat ie van zijn teammaat vond. Hij heeft Vettel geen haar geholpen en gewoon tegengewerkt, iets wat Vettel verklaarde toen ie bij Ferrari zat. Webber had 1 grote kans en die verpestte hij helemaal zelf. Voor de rest een naar mannetje die op geen enkele moment Vettel hielp, terwjil hij zelf geen enkele kans had. Ook het waterglas-moment op Silverstone is zwaar overtrokken. Elke keer werd Webber beschermd en omhoog gepraten in de media, en Vettel werd 'vilified'. Zal mijn perspectief gekleurd zijn? Zeker. Maar de Britse pers is wat dat bereft niet minder gekleurd.

Want niemand heeft het over het Vettel interview, maar alleen nog maar over Multi 21. Unintended propaganda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
MrOleo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:14:
[...]

Dat was natuurlijk niet om Max te naaien, maar om zijn pole en daarmee de winst veilig te stellen.
Max reed toen zijn quasi ronde op virtueel pole.
Dus als het een bewuste actie was is het gewoon wel naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Chefbierrr schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:15:
[...]

Hij kan LEC een tikje tegen de achterkant geven :), als je dan toch al een klootzak bent ;)
Als ie dan maar zorgt dat het niet te opvallend is. Anders zitten we de hele winterstop tegen dat gezeur aan te kijken. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nat-Water
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:14:
[...]

Maar gelukkig is het een teamsport
Dat Perez vaak genoeg naar binnen is gehaald om FL te pakken of om compounds uit te testen, undercuts af te dekken, of dat hij niet met Max mocht vechten vergeten we maar even voor het gemak omdat Max een Nederlander is en we geen kritiek mogen hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Nat-Water op 13-11-2022 22:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 12:25
[...]

Haha, dit jaar oké. Maar vorig jaar was er iets met minister of defence ofzo…
Pfff, belachelijk dat Max hier z’n team en teamgenoot niet helpt. Gewoon lullig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Justevo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:15:

Ik denk dat het Verstappen ook de overwinning kan hebben gekost.
In de laatste stint had hij verse softs kunnen hebben op een 3e plek ofzo tegen Mercedes op 7 tot 9 ronde oude softs. (2 a 3 qualyruns)

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

5 seconden straf, extra pitstop van ruim 10 seconden en een beschadigde auto. Noem het maar meaningless.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:15:
[...]

Van de baan rammen of je teamgenoot 1 punt gunnen vind ik compleet andere situaties.
Hey, jij begint over persoonlijkheid, ik laat voorbeelden zien dat een topsporter tijdens het uithoeven van een sport het beste zal behalen, vergeet niet dat je teammaat je grootste concurrent is. Dus nee, Dat Max Checo niet heeft voorbij gelaten zegt niets over z'n persoonlijkheid, Het laat alleen maar zien dat Checo dichter op Max had moeten zitten. Met 4 seconden achterstand maak je geen aanspraak op een extra plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Laatst online: 06-10 17:02
[...]

[Embed]
Dit was afgedaan destijds, maar wordt nu weer opgerakeld.
Kan onmogelijk niet niet bij de organisatie terechtkomen, denk ik.

Geen opzet Horner/Marko, dus geen Flavio uitkomst (https://www.motorsport.co...t-escape-lightly/3217559/), maar wellicht voor Sergio wel, al blijft gissen wat straf zou moeten zijn (https://www.formula1.com/...-antics-spark-outcry.html).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:39
Nat-Water schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:17:
[...]

Dat Perez vaak genoeg naar binnen is gehaald om FL te pakken of om compounds uit te testen, undercuts af te dekken, of dat hij niet met Max mocht vechten vergeten we maar even voor het gemak omdat het een Nederlander is?
Alles voor een 6e plek op je uitslagenlijst. Heel belangrijk om die binnen te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:15:
[...]

Het team dacht er anders over, en Max is niet groter dan het team.
Oei... zou het? Zou max opstappen als marko het zo hoog zou spelen? Zitten we dan volgend jaar met ricciardo-perez ? ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:58
youtube.com/watch?v=HZIG5KouMKE

Hier kreeg Ocon 5 seconden voor.

[ Voor 27% gewijzigd door Justevo op 13-11-2022 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Henvar schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:16:
[...]

Max reed toen zijn quasi ronde op virtueel pole.
Dus als het een bewuste actie was is het gewoon wel naaien.
Ja Max werd er door genaaid, maar dat was dan bijvangst.
Hij deed het zodat hij 1e zou blijven, niet specifiek om Max te naaien.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

MrOleo schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:18:
[...]

Ik denk dat het Verstappen ook de overwinning kan hebben gekost.
In de laatste stint had hij verse softs kunnen hebben op een 3e plek ofzo tegen Mercedes op 7 tot 9 ronde oude softs. (2 a 3 qualyruns)
Nee hoor, in vrije lucht was Max 2 tiende per ronde langzamer dan de Mercedessen vooraan. Hij had ze dus nooit ingehaald, ook al zou Max derde gelegen hebben. Een misschien via DRS, die andere was dan al te ver uit beeld verdwenen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:39
stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:19:
[...]

Oei... zou het? Zou max opstappen als marko het zo hoog zou spelen? Zitten we dan volgend jaar met ricciardo-perez ? ;)
Max en Leclerc wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:18:
[...]

Hey, jij begint over persoonlijkheid, ik laat voorbeelden zien dat een topsporter tijdens het uithoeven van een sport het beste zal behalen, vergeet niet dat je teammaat je grootste concurrent is. Dus nee, Dat Max Checo niet heeft voorbij gelaten zegt niets over z'n persoonlijkheid, Het laat alleen maar zien dat Checo dichter op Max had moeten zitten. Met 4 seconden achterstand maak je geen aanspraak op een extra plek.
Maar niemand twijfelt dat Max de betere coureur is, dat had hij nu nog eens kunnen tonen door Checo voor te laten gaan. Hij kon ook mega langzaam gaan rijden, beetje klagen op de radio, dan had hij ook een punt gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 21:18
Abu Dabi wordt zo een beetje een herhaling van vorig jaar. Per en Lec hebben voor aanvang van de laatste race precies evenveel punten. Misschien kan Max minister of defense spelen. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Logisch toch? Zie je wel wie aan de binnenkant zat?

Stewards zijn totaal niet partijdig hoor. Het zijn gewoon :+

[ Voor 0% gewijzigd door siggy op 13-11-2022 22:21 . Reden: De 'e' is echt stroef. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eigenlijk is de F1 niets meer of minder dan.... 'á race...., it is a race' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 19:45
[...]

Oh, dacht dat Perez eerder oa een "F*cking legend" was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
[...]

Dat Perez vaak genoeg naar binnen is gehaald om FL te pakken of om compounds uit te testen, undercuts af te dekken, of dat hij niet met Max mocht vechten vergeten we maar even voor het gemak omdat Max een Nederlander is en we geen kritiek mogen hebben?
Je grootste concurrent is je teammaat, dont forget it. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:29

Niet mee eens, dit is een uitkomst van de clash.

Verstappen hield er rekening mee dat hij geen ruimte zou krijgen van Hamilton. Dat schaar ik in de eerste plaats niet onder ‘met voorbedachte rade’. In de tweede plaats als Hamilton misselijk kan doen post race commentaar, mag Max hem de overwinning toch misgunnen? Het komt nooit meer goed tussen die twee en volgens mij heeft Max zich tot op heden nog altijd respectvol opgesteld tegen kamp Hamilton/Mercedes, met de hele Britse tabbloid crap erachteraan.

Dan mag je rustig zeggen dat het Hamilton de overwinning heeft gekost. Dat is iets anders dan ‘ik raakte hem opzettelijk zodat hij de race niet zou winnen’

En ten slotte hoop ik dat Hamilton ook komende race niet wint, tenminste een record wat niet geprolongeerd wordt.

discogs

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik ben fan van Max als racecoureur, en aangezien ik de Formule 1 volg voor het racen ben ik dus ook fan van Max in een race. Als Formule 1 zou gaan om wie het leukste karakter heeft dan zou ik voor een andere coureur zijn.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Beaves schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:19:
[...]

Nee hoor, in vrije lucht was Max 2 tiende per ronde langzamer dan de Mercedessen vooraan. Hij had ze dus nooit ingehaald, ook al zou Max derde gelegen hebben. Een misschien via DRS, die andere was dan al te ver uit beeld verdwenen.
Als het om de winst ging kon die vast wel een paar tienden extra vinden.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Ik denk dat max bedankt voor ferrari eerlijk gezegd en meteen zijn f1 carriere beeindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

m0ridin schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:21:
[...]

Oh, dacht dat Perez eerder oa een "F*cking legend" was?
1 race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pachapapa
  • Niet online
Een (serieuze) vraag: Levert de stand in het WDC de coureurs financieel nog wat op, net zoals het de constructeurs wat oplevert in het WCC? Zo ja, dan kan ik het mij wel voorstellen dat Perez tweede wilt worden. Indien niet, dan snap ik eigenlijk de hele ophef niet. De meerderheid zal jaren later waarschijnlijk enkel de kampioen van een bepaald jaar nog weten en niet de nummer twee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:20:
[...]

Maar niemand twijfelt dat Max de betere coureur is, dat had hij nu nog eens kunnen tonen door Checo voor te laten gaan. Hij kon ook mega langzaam gaan rijden, beetje klagen op de radio, dan had hij ook een punt gemaakt.
Waarom zou hij dat doen? Checo was niet sneller..... Max is Checo voorbij gegaan, niet zo zeer omdat hij er niet voorbij kon komen, hij heeft hem gewoon ingehaald. Dat GP op de radio hem vroeg als hij zijn plek terug wou geven in de laatste ronde staat daar helemaal los van. Na de laatste saferycar was Checo zo'n beetje het langzaamste, niet zo gek door z'n gele band die aantoonbaar niet werkte dit weekend.

Dus eigenlijk had Max een plek op moeten geven omdat RB de auto niet voor elkaar had op de gele band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:23:
[...]

Waarom zou hij dat doen? Checo was niet sneller..... Max is Checo voorbij gegaan, niet zo zeer omdat hij er niet voorbij kon komen, hij heeft hem gewoon ingehaald. Dat GP op de radio hem vroeg als hij zijn plek terug wou geven in de laatste ronde staat daar helemaal los van. Na de laatste saferycar was Checo zo'n beetje het langzaamste, niet zo gek door z'n gele band die aantoonbaar niet werkte dit weekend.

Dus eigenlijk had Max een plek op moeten geven omdat RB de auto niet voor elkaar had op de gele band.
Hij zou dat doen om Checo te helpen zijn 2e plek in het WK veilig te stellen. Je kan je ook afvragen, waarom zou Max het niet doen? Wat had hij te verliezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Pachapapa schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:23:
Een (serieuze) vraag: Levert de stand in het WDC de coureurs financieel nog wat op, net zoals het de constructeurs wat oplevert in het WCC? Zo ja, dan kan ik het mij wel voorstellen dat Perez tweede wilt worden. Indien niet, dan snap ik eigenlijk de hele ophef niet. De meerderheid zal jaren later waarschijnlijk enkel de kampioen van een bepaald jaar nog weten en niet de nummer twee.
Prijzen geld gaat naar het team, Max heeft los van dit prijzengeld vanuit FOM/FIA wel prestatiebonussen met RB....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Laatst online: 06-10 17:02
De constructeurs vanuit F1 o.b.v. stand in de constructeurs.
Checo zelf wellicht in zijn contract, maar waarschijnlijker is o.b.v. punten (X aantal EUR / punt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
Het zou me zeer sterk lijken als er niet een prestatieclausule in het contract van Perez zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-10 12:17
Nat-Water schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:05:
Ik vind Max bij het interview met Sky best nonchalant. Boeit hem niets dat hij crashte met Hamilton, want Hamilton leed er meer onder dan hij en hij zou toch niet winnen. Hij doet de position-swap met Perez ook vrij nonchalant af imo.

Tsja.

YouTube: Verstappen on not swapping position for Perez Bizzare Post Race Inte...
Gezien de reactie kan Monaco dus echt waar zijn…

Heerlijk antwoord over Lewis. Die rost hij er de volgende tien keer weer vanaf, net zolang totdat hij ruimte laat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:24:
[...]

Hij zou dat doen om Checo te helpen zijn 2e plek in het WK veilig te stellen. Je kan je ook afvragen, waarom zou Max het niet doen? Wat had hij te verliezen?
Doet die 2e plek nog ergens voor toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beaves schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:19:
[...]

Grote kans dat ie niet had gewonnen.. maar strijd voor het podium was een zekerheid die nu ontnomen is. Toont gelijk waar het probleem van Perez zit. Die heeft in een race zonder incidenten een enorme achterstand opgelopen. Terwijl max hem met alle incidenten nog voor blijft.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:25:
[...]

Centen voor Perez, betere marketingopties voor het team, prestige en zo zijn er nog wel wat voordelen te bedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

SunriseBGN schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:25:
[...]

Gezien de reactie kan Monaco dus echt waar zijn…

Heerlijk antwoord over Lewis. Die rost hij er de volgende tien keer weer vanaf, net zolang totdat hij ruimte laat _/-\o_
Het vervelende is alleen dat Max altijd, ook al is het niet zijn schuld, er naadeel bij heeft als hij Lewis tegen komt (zo voelt het tenminste ;-))

Tis net als met voetbal, Lewis mag dan wel een Brit zijn, hij rijd in een Duitse auto ;) :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mobby1971
  • Laatst online: 10-10 12:25
Blik1984 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:10:
[...]

Dit gaat voor de britse media weer een mooi taking point zijn voor de komende tijd. En dat voor 2 puntjes
Als je jezelf daar druk over maakt, word je geen kampioen. Max gaat niet voor meningen. Hij wil racen en winnen. Thats it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je vergeet even te melden dat hij daarvoor gebruikt werd omdat hij zelf kansloos was om een titel binnen te halen, omdat hij niet alleen achterstand op Max, maar ook op Leclerc had en zich niet met het gevecht kon bemoeien.

Dat hij nu om 2e plek strijdt is niet omdat hij zo goed gereden heeft achter max, maar omdat Ferrari zoo vaak geblunderd heeft met nul of bijna geen punten voor Leclerc tot gevolg.

Die keren dat hij niet met Max mocht vechten zat Max op een andere strategie met kans op overwinning en was Checo kansloos, wederom Checo zijn eigen tekortkomingen tov Max.

Max had duidelijke al voor de race een reden dat hij checo niet voor zou laten, of dat Monaco is geen idee, maar uit de onboard radio blijkt duidelijk dat het ze niet had moeten verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:25:
[...]

Voor RBR als team niet meer, de punten zijn 2 races geleden al verdeeld wat dat aangaande. Alléén voor PER zelf maakt het nog wat uit (en waarschijnlijk ook qua z'n waarde bij een eventuele transfer, ooit).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:20

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 30 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord