Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
tussenin ?JB schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:44:
Maar zo opzichtig op de rem met ALO er tussenin, mag dat wel?
die zat er gewoon voor
Dat was Huub Rothengartnersiggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:43:
Was Vermeulen ook niet een factor in de carriere van Jos?
Manager van Jos toentertijd
I intend to live forever. So far, so good.
Volgens deze redenatie zou Max niet meer hoeven te starten omdat hij toch al WDC is, het maakt voor hem toch geen drol uit.....GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:43:
[...]
Niet echt. Carlos is nog in gevecht in het kampioenschap voor p5. Voor Max maakt het geen drol uit
Cogitationis poenam nemo patitur
Wie was dan een van de mannen naast Rothengatter in 2003? Zo'n vastgoedmagnaat meen ik. Kom niet meer op de naam.
[ Voor 0% gewijzigd door siggy op 13-11-2022 21:46 . Reden: Mijn 'e' is stroef. ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Precies, leclerc had er veel meer aan. Max moet helaas weer de boeman zijn.Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
[...]
Des de vreemder het is dat Max door de magel moet terwijl Carloz exact het zelfde deed...
En dan riepen er vanmiddag nog mensen dat het seizoen ten einde was omdat het topic zo langzaam ging.g1n0 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
[...]
Manager van max
Edit: er waren er 4 sneller.Dit topic gaat snel
Twee lijkt me dan.Herko_ter_Horst schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:44:
[...]
Ze staan nu gelijk op 290. Anders had PER er 4 voor gestaan.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Huub is mijn buurmansiggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:45:
[...]
Wie was dan een van de mannen naast Rothengatter in 2003? Zo'n vastgoedmagnaat meen ik. Kom niet mer op de naam.
Ah ja klopt. Die pakte hij niet meer.
Dan nog een boordradio met zo’n duidelijke ga even van je gas af? Politiek correct is ook kansloos daarentegen…
Mijn boefje is liev!
Ik weet zo niet hoe of wat. Ik weet wel dat Rothengarter het voor Jos heeft verpest.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:45:
[...]
Wie was dan een van de mannen naast Rothengatter in 2003? Zo'n vastgoedmagnaat meen ik. Kom niet meer op de naam.
"When you grow up your heart dies"
Nou, maak er drie tienden van dan. Er ligt consequent een enorm gat.Rene schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
[...]
Laat eens zien dan? Op Japan na (en dat met hele kleine marge) gaat dit nergens op in 2022. Je loopt hier gewoon onzin te verkopen
Sainz reed gewoon op een dik verdiende podiumplek. Dat is wat anders dan P6 afstaan. Groot gelijk dat FER niet in het verzoek van Leclerc is meegegaan.
Perez had wel de mindere band en was sitting duckHarry Nak schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
[...]
Erik van Haren zit dicht op het vuur.
Daarnaast vind ik een teamorder ook niet in de geest van F1 als je vanaf achteraan terug vecht. Perez had ook harder kunnen rijden.
Dan had ie er 2 voorgestaan…moet ie nog steeds voor Lec eindigen in de punten.Herko_ter_Horst schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:44:
[...]
Ze staan nu gelijk op 290. Anders had PER er 4 voor gestaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die werd het helemaal niet gevraagd?Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
[...]
Des de vreemder het is dat Max door de magel moet terwijl Carloz exact het zelfde deed...
...en reed op podiumplek..
pas maar op voor je het weet moet je betalen om in een topic te komen.Frappuccino schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
Ik moest twee keer kijken of ik hier op Twitter zat.
Ik zou het doen!
Zal een aardig praatje geweest zijn achter de schermen maar tegelijkertijd lijkt de lucht weer geklaard (?).. het gesprek heeft iig niet lang geduurd en dat is goed. Als je hier 3uur over gaat zitten ranten dan weet je zeker dat het niet meer goed komt.
Er is nog hoop. M.i.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Michel Perridon misschien? Die gooide wat Trust miljoenen er tegenaan om Jos in de Minardi te krijgen. Een deal die door Vermeulen in orde is gebracht.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:45:
[...]
Graag!PWM schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:46:
[...]
Huub is mijn buurmanKan wel even aanbellen voor je
Roep dan ook ff Rattengod, ter ere van Niki
Ik lach me kapot als de FIA op basis van die tweet een onderzoek instelt voor Abu Dhabi en dan Perez een straf geeft en hij plek 2 niet meer kan pakken.PWM schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:44:
[...]
Wat hij zegt zou een schorsing opleveren voor PER als het waar zou zijn. Lijkt me niet iets wat een modale journalist op Twitter kan slingeren.
erutangiS
Ja, klopt. Ik zat even in m'n hoofd met een positiewissel van PER en LEC.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Anderzijds had het team hem nooit voor het blok moeten zetten als ze dit eerder besproken hadden.
Is theoretisch inderdaad zo. Wat Max echter wel moet proberen zijn team nog het maximale resultaat te geven, en dat is 1-2 in het kampioenschap.Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:45:
[...]
Volgens deze redenatie zou Max niet meer hoeven te starten omdat hij toch al WDC is, het maakt voor hem toch geen drol uit.....
Het is nog altijd een teamsport
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dezelfde Vermeulen als 'deze' Vermeulen?Wom schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:47:
[...]
Michel Perridon misschien? Die gooide wat Trust miljoenen er tegenaan om Jos in de Minardi te krijgen. Een deal die door Vermeulen in orde is gebracht.
Ik wist wel dat ik die naam herkende
Zelfde Vemeulen ja.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:48:
[...]
Dezelfde Vermeulen als 'deze' Vermeulen?
Het trieste is dat dit nog dagenlang in de media zal rondgaan, terwijl redbull het allang heeft afgesloten.Alfa Novanta schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:47:
Net beide rijders voor de camera bij F1 TV. Checo lijkt er al overheen te zijn (maw ze hebben achter de schermen al gesproken/instructies gegeven). Max is vrij nuchter, lijkt tussen de regels door te zeggen dat er nog een rekening vereffend moest worden (Monaco?) en dat is nu klaar dus als Max Perez volgende race helpen kan dan doet ie dat gewoon.
Zal een aardig praatje geweest zijn achter de schermen maar tegelijkertijd lijkt de lucht weer geklaard (?).. het gesprek heeft iig niet lang geduurd en dat is goed. Als je hier 3uur over gaat zitten ranten dan weet je zeker dat het niet meer goed komt.
Er is nog hoop. M.i.
Precies. Als Max heeft laten weten dat hij Monaco nog niet vergeten was dan moet je het hem ook niet vragen.sNielz123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:47:
Enerzijds vind ik het stom van Max. Hij kan krediet opbouwen voor een komende situatie.
Anderzijds had het team hem nooit voor het blok moeten zetten als ze dit eerder besproken hadden.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:48:
[...]
Dezelfde Vermeulen als 'deze' Vermeulen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/4SacQf4a7nGLJpNsfWVWYwqS.png?f=user_large)
Yup, is dezelfde. Op dit moment was hij al de manager van Jos, als ik het mij goed voor de geest kan halen.
Leg mij dan eens uit waarom je een 6e plek belangrijker vindt dan je teammaat die 2e wordt in het kampioenschap. Zelfs al je team je tweemaal vraagt om dat te doen, vind je je 6e plek belangrijker dan teamorders.AMARONE schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:43:
Ik zal wel een van de weinige zijn maar Max heeft gelijk. Rechtlijnig en Checo moet maar sneller rijden ipv dit smeken om punten
Natuurlijk heeft Red Bull dit naar buiten toe afgesloten maar heeft Perez het echt achter zich gelaten? Dit blijft ook binnen zoń team nog een tijd broeien, maar dat is als het goed is voor de rest niet zichtbaar.stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:48:
[...]
Het trieste is dat dit nog dagenlang in de media zal rondgaan, terwijl redbull het allang heeft afgesloten.
Ook logisch dat dit nog lange tijd in de media rond blijft gaan, het is nu eenmaal veelzeggend over iemand.
Wom schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:49:
[...]
[Afbeelding]
Yup, is dezelfde. Op dit moment was hij al de manager van Jos, als ik het mij goed voor de geest kan halen.

Wel snel grijs geworden
Je wisselt niet een persoon van het podium afDrials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:45:
[...]
Precies, leclerc had er veel meer aan. Max moet helaas weer de boeman zijn.

Klopt, ze deden het samen aan het einde van de carrière van Jos.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:45:
[...]
https://wren.co/join/Devian
Van Reddit:sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:49:
De The Lapped Cars may overtake is ook lekker onduidelijk zeg... Masi had hiervoor niet ontslagen hoeven worden.
5.13 If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message “LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE” has been sent to all Competitors using the official messaging system, any all cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car.
This will only apply to cars that were lapped at the time they crossed the Line at the end of the lap during which they crossed the first Safety Car line for the second time after the safety car was deployed.
Yuki pitted on lap 54 which is where he got lapped, but this was after the point at which everything's decided (paragraph 2 above).
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
raar, op de F1 stream stond er nochtans ook dat het 290 voor beide is
Stoppen met je haar verven doet dat
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 22:00 ]
Waarom niet? Het blijft natuurlijk wel Ferrari...dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
[...]
Je wisselt niet een persoon van het podium af![]()
![]()
Ja toch. Naja zal wel belangenbehartiger toen zijn geweest. Huub was 'de' manager van Jos. Grappig dat ie er nu weer is. Benieuwd wat ie tussen 2003 en euh 2015 heeft gedaanWom schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:49:
[...]
[Afbeelding]
Ferrari met Schumi en Barichello?dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
Je wisselt niet een persoon van het podium af![]()
![]()
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het moge duidelijk zijn dat het een principe kwestie is van Max om iets wat in het verleden is gebeurt. Dan is het ook wel weer sterk dat hij daar bij blijft.jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:49:
[...]
Leg mij dan eens uit waarom je een 6e plek belangrijker vindt dan je teammaat die 2e wordt in het kampioenschap. Zelfs al je team je tweemaal vraagt om dat te doen, vind je je 6e plek belangrijker dan teamorders.
Maakt hem echter geen teamplayer, maar dat hebt ik hem nooit gevonden. Was altijd ikke ikke en de rest kan stikken….
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Jawel toch?Drials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
Maar goed, het belangrijkste is dat die knip niet gewonnen heeft.
Ik heb niks met Russell, had liever Hamilton. Nou ja, tot hij z'n mond weer open trok bij het interview.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 22:00 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Staat ook gewoon zo op formula1.com.AppleFan2007 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
[...]
raar, op de F1 stream stond er nochtans ook dat het 290 voor beide is
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Rechts is toch niet Huub he?
Nee, om de aandacht af te leiden van de DotD farceIngelogd schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
Max heeft de media naar zich toegetrokken om de overwinning van Russel snel te laten vergeten
Hou je in aub, alleen frustraties voegen niets toe.
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 13-11-2022 21:59 ]
Dat laatste hoorde ik ook net ja, dat verandert het een klein beetje. Toch denk ik: hij heeft zich echt wel eens weggecijferd voor jou, je kunt nu iets teruggeven. 2 puntjes is niet veel, maar het kan net het verschil maken. Bijvoorbeeld dat Leclerc je niet van de baan kan rijden en dus voorzichtiger is in de strijd (zoals Hamilton in Abu Dhabi vorig jaar).sNielz123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:47:
Enerzijds vind ik het stom van Max. Hij kan krediet opbouwen voor een komende situatie.
Maar goed, blijkbaar gaat hij, als dat zo uitkomt, in AD wel helpen. Ben benieuwd.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zeker wel
https://www.racexpress.nl...n-in-Frankrijk%3F/n/52658
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 13-11-2022 21:53 ]
Hij reed voor de VSC al achter RUS, na zijn pitstop reed hij alleen nog achter meer auto's.jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
[...]
Van Reddit:
5.13 If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message “LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE” has been sent to all Competitors using the official messaging system, any all cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car.
This will only apply to cars that were lapped at the time they crossed the Line at the end of the lap during which they crossed the first Safety Car line for the second time after the safety car was deployed.
Yuki pitted on lap 54 which is where he got lapped, but this was after the point at which everything's decided (paragraph 2 above).
Dit klopt gewoon niet.
erutangiS
Met beide kampioenschappen in de tas dit seizoen, zou het wel kinderachtig zijn om nog van slag te zijn van Monaco en dit hier even te vereffenen. Dikke thumbs down voor Max.

Ja, daarom dat ze het nog verkocht kregen ahum. De negatieve comments voelen ze nog altijd, daarom dat ze het niet gedaan hebben.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Daaaaaaaaaaamn.
Herkende hem half. Maar toch damn. Wel grappig dat ie nog steeds rond de familie hangt, terwijl ie niet echt de beste invloed was voor Jos. Op papier.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
En dat van iemand die nota bene heeft gezegd dat je niet in het verleden moet blijven hangen na het SKY F1 team drama vorige grand prix. Nee dit verdient simpelweg geen karakter schoonheidsprijs. En ik zie ook niet hoe je hier om heen kan lullen.Damian schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:51:
[...]
Het moge duidelijk zijn dat het een principe kwestie is van Max om iets wat in het verleden is gebeurt. Dan is het ook wel weer sterk dat hij daar bij blijft.
Dat is Huub Rothengatter, op de foto iets verder terug (met Trust) zit rechts Michel Perridon, heeft o.a. zijn vermogen uit weten te breiden met het Turst Computer products....
Dat zijn wel meer wereldkampioenen. Multi 21 tussen Vettel en Webber bijvoorbeeld...Damian schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:51:
[...]
Maakt hem echter geen teamplayer, maar dat hebt ik hem nooit gevonden. Was altijd ikke ikke en de rest kan stikken….
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Russell is Scott Tracy toch?Nat-Water schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:51:
[...]
Jawel toch?
Ik heb niks met Russell, had liever Hamilton. Nou ja, tot hij z'n mond weer open trok bij het interview.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Volgens mij is er toch een redelijke consensus dat hij juist kampioen is geworden doordat hij zijn wilde haren verloren is. Gas los bij de start om een confrontatie te voorkomen, bochtje laten lopen om hem de volgende bocht te proberen, etc.BlackMonkey schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:53:
Hij geeft in dezelfde interviews ook aan dat hij merkte dat HAM bijv geen ruimte ging geven en wist dat er dus contact zou komen. Alsnog remde hij niet. Dat principiële is een vrij vaste lijn in zijn carrière. Handig? Nee. Levert het hem vaak ook wat op? Jazeker.
Juist die doldrieste modus nekte hem altijd.
Als het nu 1-1 is voor monaco zal perez dat ook begrijpen. Je grootste concurrent is je teammaat.... we zitten hier niet naar een potje voetbal te kijken.Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
[...]
Natuurlijk heeft Red Bull dit naar buiten toe afgesloten maar heeft Perez het echt achter zich gelaten? Dit blijft ook binnen zoń team nog een tijd broeien, maar dat is als het goed is voor de rest niet zichtbaar.
Ook logisch dat dit nog lange tijd in de media rond blijft gaan, het is nu eenmaal veelzeggend over iemand.
Inderdaad. wat een *knip* die Verstappen. Perez heeft hem ook voorgelaten 2x zelfs.Damian schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:51:
[...]
Het moge duidelijk zijn dat het een principe kwestie is van Max om iets wat in het verleden is gebeurt. Dan is het ook wel weer sterk dat hij daar bij blijft.
Hou je in aub, alleen frustraties voegen niets toe.
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 13-11-2022 21:59 ]
Dat had nog wel wat meer redenen dan op Sky.F1tv worden geuit.Grrrrrene schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:54:
[...]
Dat zijn wel meer wereldkampioenen. Multi 21 tussen Vettel en Webber bijvoorbeeld...
Oog om oog, tand om tand is wel zo'n neanderthaler mentaliteit. Daar zou Max gewoon boven moeten staan.stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:55:
[...]
Als het nu 1-1 is voor monaco zal perez dat ook begrijpen. Je grootste concurrent is je teammaat.... we zitten hier niet naar een potje voetbal te kijken.
Perez zag er voor de camera vrij okay uit, niet iemand die van binnen kookt ofzoHomeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:50:
Natuurlijk heeft Red Bull dit naar buiten toe afgesloten maar heeft Perez het echt achter zich gelaten? Dit blijft ook binnen zoń team nog een tijd broeien, maar dat is als het goed is voor de rest niet zichtbaar.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dan zijn we snel klaar, niemand is het eens met die straf behalve Team LH. Verstappen zit er naast, Hamilton laat geen ruimte, het komt tot een botsing, en wie krijgt de straf? Verstappen. Wel consistent van de stewards, deden ze vorig jaar in Monza ook voor dezelfde situatie.Joris748 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:54:
Kunnen we het niet gewoon over die 5 seconden straf hebben ipv de teamorder?
Wanneer dit forum het heeft over het gedoe met Perez en Max inplaats van een situatie van Max en Hamilton waar Max benadeeld wordtJoris748 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:54:
Dan weet je pas echt dat er iets is
Benieuwd hoe ze dit morgen verklaren
Zonder geluk vaart niemand wel. Zoiets dus.renegrunn schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:57:
Moest tijdens de race wel een paar keer aan de F1 aan tafel podcast terugdenken.... Hoevaak ik dit seizoen wel niet heb gehoord dat Mercedes dit seizoen absoluut geen race zouden pakken...
Toto was er niet bij. Dat was het verschil.renegrunn schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:57:
Moest tijdens de race wel een paar keer aan de F1 aan tafel podcast terugdenken.... Hoevaak ik dit seizoen wel niet heb gehoord dat Mercedes dit seizoen absoluut geen race zouden pakken...
Jij noemt het neanderthaler mentaliteit, ik noem het topsportmentaliteit.Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:56:
[...]
Oog om oog, tand om tand is wel zo'n neanderthaler mentaliteit. Daar zou Max gewoon boven moeten staan.
Ps. Max heeft al gezegd dat als het nodig is hij perez zal helpen in abu dhabi. Kun je nu rustig slapen?
Het ergste is nog dat die andere kan verder rijden zonder schade.. het blijft een race sport.Joris748 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:54:
Weet niet of wij door een Oranje bril kijken, maar HAM liet Max gewoon geen ruimte. Moeten ze perse een straf uitdelen? Beide waren in het nadeel. Al was de impact voor Max wel groter..
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 13-11-2022 21:59 ]
Ha, ze spreken inderdaad wel heel veel in clichematige spreekwoorden, dus zou zo maar kunnensjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:58:
[...]
Zonder geluk vaart niemand wel. Zoiets dus.
Zelfs voor Brundle was het meer Lewis die geen ruimte liet dan wat anders. Dan is het idd opvallend dat de stewards weer in het voordeel beslissen van Lewis. Hij zit daar gewoon, binnen de baan. Waar moet hij naar toe? Stwards zijn gewoon onnavolgbaar geworden omdat ze elke keer hun logica en redenering aanpassen aan wie de actie uitvoert ipv wat de actie is. Zodra een brit er is, is de kans heel groot dat de andere een penalty kreeg. Zie ook Lewis op Spa vs Alonso. Gooit ie ook de deur gewoon dicht zonder te kijken. Maar dan is de reden dat Lewis geen straf krijgt '1e ronde' .... Tsja, zo kan ik het ook. Het is gewoon partijdig, hoe je het ook bekijkt.sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:55:
Toch wel frappant dat iedereen het voorval tussen Lewis en Max een racing incident vind. Alleen de stewards dan weer niet. Opvallend.
Team LH had het waarschijnlijk ook normaal gevonden als LH vorig jaar 'onder' de RBR vandaan had kunnen komen vanuit de grindbak én alsnog punten had gepakt?Transportman schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:57:
[...]
Dan zijn we snel klaar, niemand is het eens met die straf behalve Team LH. Verstappen zit er naast, Hamilton laat geen ruimte, het komt tot een botsing, en wie krijgt de straf? Verstappen. Wel consistent van de stewards, deden ze vorig jaar in Monza ook voor dezelfde situatie.
Ik vond Hamilton voor de verandering dit weekend vrij-okay.Nat-Water schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:51:
Hij leek oprecht happy met de teamperformance en de 1-2 en oprecht blij te zijn voor zijn teamgenoot. Hij feliciteerde Russell nota bene nog vóórdat hij het publiek weer de gebruikelijk veren in de kont stak .. dat zegt toch wel wat vind ik
Het is allang uitgesproken. Perez snapt het ook allang.... alleen half internet moet nog even zijn gal spugen.Alfa Novanta schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:56:
[...]
Perez zag er voor de camera vrij okay uit, niet iemand die van binnen kookt ofzo
Ik slaap heerlijk, wetende dat Max weer een stukje van zijn persoonlijkheid heeft onthult.stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:59:
[...]
Jij noemt het neanderthaler mentaliteit, ik noem het topsportmentaliteit.
Ps. Max heeft al gezegd dat als het nodig is hij perez zal helpen in abu dhabi. Kun je nu rustig slapen?
Media tegenwoordig. Sky met Lewis en George en Lando en Nederland met MaxHomeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:58:
Bij de NOS zijn ze duidelijk, en imho. compleet idioot. Wat een Verstappen knuffelarij is het daar.
Like it or not Max is de reden dat 99 procent kijkt in Nederland. Daar gaat de media niet snel iets slechts over zeggen
Waar hebben we dat scenario eerder gezien?Martinusz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
Maar die 2 puntjes maakt toch geen flikker uit?Perez zal linksom of rechtsom gewoon voor Lec in de punten moeten rijden in laatste race?
https://files.fm/u/wufv3hvvn
Wanneer je twee identieke laps naast elkaar plaatst bij dezelfde bocht, dan zie je duidelijk dat ie op of net voor de apex van die bocht gas geeft en dus spint, ten opzichte van een normale run
de media komen morgen nog welstylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:00:
Het is allang uitgesproken. Perez snapt het ook allang.... alleen half internet moet nog even zijn gal spugen.
He showed his worth, who he really is.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Of moet Russell na zijn fout in quali dit weekend ook Hamilton iets ‘terugbetalen’ omdat die daardoor niet nog een snelle ronde neer kon zetten?
Lewis ook niet (op de boardradio)sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:55:
Toch wel frappant dat iedereen het voorval tussen Lewis en Max een racing incident vind. Alleen de stewards dan weer niet. Opvallend.
Yep, dat gevoel had ik ook.Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:58:
Bij de NOS zijn ze duidelijk, en imho. compleet idioot. Wat een Verstappen knuffelarij is het daar.
Je kijkt zeker nog niet zo lang formule 1? Je weet toch dat ie elke teamgenoot tot nu toe opgevreten heeft?Homeland schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:00:
[...]
Ik slaap heerlijk, wetende dat Max weer een stukje van zijn persoonlijkheid heeft onthult.
Mmm ja, wie heeft die traditie gestart? Maar 1 gestraft en de rest niet. Boehoe. (true story)HyperTrophy schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:00:
Lijkt me duidelijk wat Perez toen deed:
https://files.fm/u/wufv3hvvn
Wanneer je twee identieke laps naast elkaar plaatst bij dezelfde bocht, dan zie je duidelijk dat ie op of net voor de apex van die bocht gas geeft en dus spint, ten opzichte van een normale run
Nou... daar gaat dus een verhaal over rond...CousinBoneless schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:01:
Waarom heeft iedereen het telkens over vergelding voor Monaco? Daar maakte Perez een fout waardoor niemand zijn ronde kon afmaken, maar dit deed Perez niet expres ofzo. Gebeurt iedereen wel eens op het scherpst van de snede?
Of moet Russell na zijn fout in quali dit weekend ook Hamilton iets ‘terugbetalen’ omdat die daardoor niet nog een snelle ronde neer kon zetten?
Het klopt wat @TomCoronel zojuist zegt bij ViaPlay. Pérez is in Monaco opzettelijk gecrasht in kwalificatie en heeft dat later ook toegegeven tegenover Helmut Marko en Christian Horner. Dat is Max Verstappen niet vergeten. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 13 november 2022
Je hebt wel gelijk, Topsporters zullen nooit zomaar opgeven en een andere voor laten gaan omdat het sociaal verantwoord is. Feit is gewoon, Max haalde Checo in en reed hem op ruim 4 sec in een paar roden zijn.stylezzz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:59:
[...]
Jij noemt het neanderthaler mentaliteit, ik noem het topsportmentaliteit.
Max had een reele kans om Ferando nog te pakken, zat er minder dan een halve tel achter....
Haal die belletjes ook even bij me weg, dan hoef ik dat ook niet meer zelf te doen
Te gretig en principes zijn verschillende dingen. Monza 2021 was ook een principe ding (daar riep hij hetzelfde) ondanks de WDC strijd. Ik kan je deels gelijk geven, Max doet het nu heel bewust waar het in zijn jongere jaren hem meer overkwam. Maar de reacties hier dat het totaal niet in lijn ligt met eerder gedrag zijn wat naïef naar mijn mening. Het is ook de mentaliteit waardoor bijna het gehele veld al even extra alert is als hij in de buurt komt.PWM schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:55:
[...]
Volgens mij is er toch een redelijke consensus dat hij juist kampioen is geworden doordat hij zijn wilde haren verloren is. Gas los bij de start om een confrontatie te voorkomen, bochtje laten lopen om hem de volgende bocht te proberen, etc.
Juist die doldrieste modus nekte hem altijd.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |