Good taste is for people who can’t afford sapphires
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:26
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Verstappen geeft aan dat ze erover hebben gesproken en gaan doen. Als Checo punten nodig heeft in Abu Dhabi dan krijgt hij die.
Sainz laat leclerc toch ook niet voor, waarom horen we daar niks over??siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:21:
[...]
Idd, en compleet onnodig. Dát vind ik nog het ergste. Puur uit principe? Why.....
Voor nu hebben we er over gesproken.
Het is dus 1-1.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja maar dat is per ongeluk
Gezien de specifieke bijnaam van Perez vaak genoeg dus.MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:31:
[...]
Steeds? Momenten?
Hoe vaak is dit voorgekomen?
Eerder regel dan uitzondering dat ie over een hele race een halve seconde per ronde langzamer is.
Je haalt mijn bericht uit zn context. Dit ging over dat max een goldenboy is en niet aangepakt kan worden. Uiteindelijk is max niet de gene die beslist voor rbHollowGamer schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:28:
[...]
Wow, wat maken mensen dit soort zeg. Dat is echt iets van deze tijd.
Bij Ferrari gebeurt hetzelfde, daar hoor ik niemand over. RB doet iets fout, en er moeten meteen mensen ontslagen worden.
Het moet niet gekker worden.
Schiet tussen de palen en je scoort!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:26
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja die vereffening met Monaco zou je zo wel kunnen plaatsen. Nou ja volgende race maar gaan zien als het moment mag komenRivanov schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
Max net op ViaPlay. We hebben hierover gesproken zojuist. Als hij in Abu Dhabi punten nodig heeft, dan zorg ik daar voor.
Het is dus 1-1.
In principe elke keer dat Perez voor een Mercedes of Ferrari is gebleven. Of juist een Ferrari of Mercedes tijdelijk kon vertragen.MikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:31:
[...]
Steeds? Momenten?
Eerder regel dan uitzondering dat ie over een hele race een halve seconde per ronde langzamer is.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
And while Max is every bit a deserving two time champion he showed today he has much to learn about what it is to be a team leader. For everything Checo has done to help his cause, today’s result means nothing to Max in the wider view. Disrespected his teammate and his team.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 13 november 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Absoluut niet, Max moet gewoon ontslagen worden.Rivanov schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
Max net op ViaPlay. We hebben hierover gesproken zojuist. Als hij in Abu Dhabi punten nodig heeft, dan zorg ik daar voor.
Het is dus 1-1.
Das op basis van 1 enkele race.Miki schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]
Gezien de specifieke bijnaam van Perez vaak genoeg dus.
Nogmaals, een halve seconde per ronde is eerder regel dan uitzondering.
Die gaat van Max echt niet komen.matz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:28:
Los van wat Max vind dat hij intern heeft aangegeven, een stukje diplomatieke aanleg mist hij wel… dat heb je toch nodig.
Het had hem juist gesierd om de positie wel te geven en dan te communiceren dat dit niet afgesproken is…
Damage control is nu wel nodig vanuit Verstappen kamp. Want dit kan je nog jaren achtervolgen.
Een mea culpa nog op deze avond gaat al snel helpen.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Kutexcuus. Als hij P1 rijdt en Perez P4/5 kan hij Perez niet helpen. Nu kon het prima en laat je je gelijk van de goede kant zien ipv het gezeik wat je nu allemaal hebt.tweakduke schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
Verstappen bij viaplay: De 5s penalty was hij niet mee eens, maar boeit niet veel, zijn banden gingen er te snel aan en te weinig snelheid.
Verstappen geeft aan dat ze erover hebben gesproken en gaan doen. Als Checo punten nodig heeft in Abu Dhabi dan krijgt hij die.
Enerzijds podium, vs al kampioen en p5/p6. Plus dat Perez al het eea voor Max heeft betekend. Wat Ferrari verder doet. Ferrari being Ferrari. P2 in het WCC hebben ze toch al.Drials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]
Sainz laat leclerc toch ook niet voor, waarom horen we daar niks over??
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan was het de dominantie van de auto.
Max ziet liever Perez geen 2e worden denk ik.
Ik denk toch dat hij beter Perez er langs had gelaten.
[ Voor 14% gewijzigd door Harrie op 13-11-2022 21:35 ]
Omdat Sainz een podiumplek moet opgeven. En voor Max maakt plek 6-7-8 toch niets uit. Dat zegt hij in zijn interview ook. Het kampioenschap is ook al binnen. Dit was voor de statistieken. Ja, het is een race, maar je kunt je collega ook iets gunnen.Drials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Woodsy op 13-11-2022 21:37 ]
Nauwelijks dus...GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:33:
[...]
In principe elke keer dat Perez voor een Mercedes of Ferrari is gebleven. Of juist een Ferrari of Mercedes tijdelijk kon vertragen.
Waarschijnlijk omdat het om Ferrari gaat. Dat zou dus eigenlijk dezelfde discussie moeten zijn als die bij Red Bull. Maar om heel eerlijk te zijn doet Carlos het naar mijn mening beter dan Charles. Charles maakt toch teveel foutjes. Ik ben dus heel benieuwd hoe het volgend jaar gaat.Drials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Als je je nog moet bewijzen wel ja. Dit is gewoon dom, triest en veelzeggend. Was leuk dat max de eerste Nederlandse wk was, maar nu mag de vries het stokje wel overnemen.MasterMaceMichu schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:30:
[...]
Nee, daar mis jij iets. Het is géén teamsport. Als coureur is je grootste concurrent degene aan de andere kant van de garage.
Perez is echter géén concurrent van Max en Max geeft geen cadeautjes. Zeker niet als hij vol moet gaan stilstaan om Perez bij te laten komen.
Alle coureurs zijn op zijn tijd klootzakken, anders kom je niet op dit niveau, tenzij je papa centjes heeft...
Vettel was bijvoorbeeld ook een enorme l#l in zijn RB tijd, pas toen hij daar weg was en niet meer voor een podium reed, werd hij relaxter.
Daarnaast is de rol van PER volkomen helder: 2e rijder. Klaar.
Mwoah, Perez altijd op een halve seconde, als Ferrari en Mercedes er weer zijn is het hetzelfde als Gasly en Albon.Miki schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:30:
[...]
Het is niet dom als je afhankelijk bent van een tweede rijder die je steeds handig uit de wind weet te houden door zich op cruciale momenten even breed te maken zodat je eerste rijder weer kan aansluiten en weer in de race helpt. Het is gewoon kortzichtig en dat zal hem later opbreken in de aankomende seizoenen.
Als in dan ramt hij Leclerc eraf ?Rivanov schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
Het is dus 1-1.
Waarom rijd je dan nog als team? Dan kun je teams net zo goed afschaffenrimave schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:33:
Eerste nieuwe regel voor 2023: no more teamorders. Ieder moet gewoon rijden voor wat ie waard is en niemand krijgt iets cadeau. Problem solved. 😉
chielsen schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:34:
[...]
Als je je nog moet bewijzen wel ja. Dit is gewoon dom, triest en veelzeggend. Was leuk dat max de eerste Nederlandse wk was, maar nu mag de vries het stokje wel overnemen.

Zeker, maar daar is wel wat meer, heel heel veel meer voor nodig dan dit.GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:30:
[...]
Volgens mij lees je iets wat er niet staat.
Het is gewoon waar. Als Max zorgt voor de neergang van Red Bull als bedrijf is Max gewoon klaar daar.
Het klopt wat @TomCoronel zojuist zegt bij ViaPlay. Pérez is in Monaco opzettelijk gecrasht in kwalificatie en heeft dat later ook toegegeven tegenover Helmut Marko en Christian Horner. Dat is Max Verstappen niet vergeten. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 13 november 2022
Mja Max gaat altijd wel lekker in Abu Dahbi, dus dat moment gaat er 90% zeker niet komen. Cop out.tweakduke schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
Verstappen bij viaplay: De 5s penalty was hij niet mee eens, maar boeit niet veel, zijn banden gingen er te snel aan en te weinig snelheid.
Dat hebben we al eens gehad. Maar dat werkte niet zo goed. Nu mogen de coureurs het zelf uitmaken blijkt...rimave schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:33:
Eerste nieuwe regel voor 2023: no more teamorders. Ieder moet gewoon rijden voor wat ie waard is en niemand krijgt iets cadeau. Problem solved. 😉
Maar dat hoeft niet te betekenen dat je hem direct aan de kant moet schuiven. Dat vind ik namelijk wel een generatie dingetje. Je ziet dat bij andere bekenden mensen ook, die worden meteen gecanceld.DoubleDutch schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:33:
Ik snap de reden niet waarom Max het niet heeft gedaan, heeft zelf toch niks te verliezen en is toch mooi als RBR, en het constructeurs kampioenschap binnen haalt en uiteindelijk de #1 en #2 plek binnen haalt, ben Max fan maar dit is wel een kant van hem die ik niet had verwacht. 😔
Max heeft vandaag iets stom gedaan, tenminste de meningen zijn verdeeld, dat maakt hem nog niet een slecht mens of iemand die niet meer kan leren van zijn fouten.
Zodra er minder Red Bull wordt verkocht en men vanwege Max naar monster of golden power of voor mijn part Rich energy gaat, gaat Max dat wel merkenFirePuma142 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:34:
[...]
Zeker, maar daar is wel wat meer, heel heel veel meer voor nodig dan dit.
Dat is wel fucking spicy! Popcorn, bier, hotwings!
Nu komt het op een race aan, onnodig.
Wat vind je van Ferrari waarbij hetzelfde speelde?DoeEensGek schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:36:
Iemand nog een mening over Max? Niemand? Mooi kunnen we door.
Daar moeten we het even over hebben..
LEC staat maar één punt voor op PER, dus er kan nog van alles gaan gebeuren in de laatste race voor PER.... Alleen is PER daarbij een beetje een speelbal geworden waar om gedobbeld wordt.....siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:35:
[...]
Mja Max gaat altijd wel lekker in Abu Dahbi, dus dat moment gaat er 90% zeker niet komen. Cop out.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 8% gewijzigd door dreester op 13-11-2022 21:38 ]
En daar gaat dit incidentje voor zorgen? Welnee.GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:36:
[...]
Zodra er minder Red Bull wordt verkocht en men vanwege Max naar monster of golden power of voor mijn part Rich energy gaat, gaat Max dat wel merken
Ja maar die is niet gewijzigd, alleen bevestigd 👍🏼DoeEensGek schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:36:
Iemand nog een mening over Max?
Briattore gaf Piquet de order te crashen. Perez deed het zelf.dreester schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:37:
PER opzettelijk gecrashed? Echt? Dat zijn toch Briatore praktijken?
De ene staat een podium op het spel de andere staat helemaal niks meer op het spelDrials schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]
Nu omdat Max al WDC is moet het weer worden uitvergroot. Waar was Checo gisteren?
Cogitationis poenam nemo patitur
Als dat al zo is dan nog dommer om het door dit stomme gedrag potentieel uit te laten komen. Alleen daarom is dit al oliedom. Had het dan intern uitgesproken.dreester schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:37:
PER opzettelijk gecrashed? Echt? Dat zijn toch Briatore praktijken?
Volgens wiki staan ze gelijk op 290Will_M schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:37:
[...]
LEC staat maar één punt voor op PER, dus er kan nog van alles gaan gebeuren in de laatste race voor PER.... Alleen is PER daarbij een beetje een speelbal geworden waar om gedobbeld wordt.....
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mag ook. Ieder team 1 auto.GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:34:
[...]
Waarom rijd je dan nog als team? Dan kun je teams net zo goed afschaffen
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je moet gewoon je best doen, niet rekenen op hulp of toegiften. Checo moet gewoon gas geven en het op eigen krachten doen. Sure, als team vecht je tegen een ander team. Maar individueel moet moet je echt man tegen man doen. Je broertje / zusje heeft je ook niet geholpen bij het halen van je diploma op het moment supreme.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Schumacher deed dit ook zelf, maar kreeg hier ook straf voorRivanov schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:37:
[...]
Briattore gaf Piquet de order te crashen. Perez deed het zelf.
SAI zou een podium moeten opgeven. Dat is wel andere koek dan P6 voor iemand die al WDC is.HollowGamer schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:28:
[...]
Wow, wat maken mensen dit groot zeg. Dat is echt iets van deze tijd.
Bij Ferrari gebeurt hetzelfde, daar hoor ik niemand over. RB doet iets fout, en er moeten meteen mensen ontslagen worden.
Het moet niet gekker worden.
Als dat zo is, waarom komt dit nieuws nu pas naar buiten? Omdat Verstappen nu een dickmove doet? Anders was dit gewoon publiek geheim of zelfs gewoon in de mainstream media geweest toch in die tijd? Is dit niet gewoon nieuws maken door een journalist die graag wil
Klopt, ik voorzie dat hij moet gaan naar de ALDI om de hoek..GAIAjohan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:36:
[...]
Zodra er minder Red Bull wordt verkocht en men vanwege Max naar monster of golden power of voor mijn part Rich energy gaat, gaat Max dat wel merken
Maar serieus, RB gaat echt hun beste coureur niet zomaar buitengooien.
Des de vreemder het is dat Max door de magel moet terwijl Carloz exact het zelfde deed...dglavimans schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:38:
[...]
De ene staat een podium op het spel de andere staat helemaal niks meer op het spel
U wint de prijs voor de meest nuchtere reactie van de dag.kraanwagen schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
Mooie race weer, met een terechte winnaar. Alfonso en Hamilton ook goed bezig. Heel kinderachtig dat Max zijn teammaat niet een punt gunde. Perez kon die goed gebruiken.
En dat hebben ze begin jaren 90 nou just verboden.
Allemaal kleine kansloze teams die destijds reden met 1 auto.
Dat heeft hij van that other guy geleerd.Ingelogd schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
Max heeft de media naar zich toegetrokken om de overwinning van Russel snel te laten vergeten
Damage control van het Verstappen kamp. Net zoals de catering referentie.
Of gaat Erik van Haren het ook bewijzen?
Max zegt praktisch hetzelfde. Ofwel, niks gaat veranderen, nothing to see, move alongsjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
Checo bij F1TV: "we talk about it internally and move on".
Dat ging om de tow inderdaad toen. Afspraak was om en om toen en daar wou RIC vanaf wijken.Dentist schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
Het voorval met max deed me ook denken aan een kwalificatie (in België?) Waar hem verteld werd om RIC in te halen en dat weigerde: "No. It's called discipline."

Omdat dit laat zien hoe iemand is. Dat wisten we eigenlijk al, maar nu wordt het wel heel erg duidelijk en zijn er geen excuses meer.HollowGamer schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:35:
[...]
Maar dat hoeft niet te betekenen dat je hem direct aan de kant moet schuiven. Dat vind ik namelijk wel een generatie dingetje. Je ziet dat bij andere bekenden mensen ook, die worden meteen gecanceld.
Max heeft vandaag iets stom gedaan, tenminste de meningen zijn verdeeld, dat maakt hem nog niet een slecht mens of iemand die niet meer kan leren van zijn fouten.
Hoeveel wks hij ook gaat pakken, zo iemand verdient iig nooit een lintje oid. Ik zou er ook niet snel mijn naam aan willen verbinden (beetje lastig dus voor Red Bull).
Zijn ze toevallig de sprint race puntjes vergeten toe te voegen?
Verwijderd
Dat is een beetje mijn probleem met Perez. Veel mensen doen alsof hij zo'n geweldige tweede rijder is, maar buiten de laatste race vorig jaar is hij verdomd weinig hulp geweest voor Verstappen.
En dan heeft hij het nog over zelf voor het WDC gaan ook. Hij kan vaak niet eens achter Verstappen kwalificeren waardoor hij nutteloos is om strategiën mogelijk te maken; wat Bottas bij Mercedes wel deed!
Max kon vaak geen undercut doen omdat hij dan achter Bottas zou komen, hoe vaak zat Perez in die positie?
Overigens niet Perez zijn schuld, hij is gewoon niet beter en ik zie ook niet wie je naast Verstappen zou moeten zetten om dat te bewerkstelligen. Een coureur die Max in een RB bijhoudt is goed genoeg om voor het kampioenschap te gaan en zal zeker geen tweede rijder rol accepteren, maar een voorkeur geven voor het leiden van een ander team.
En ik snap max ook wel als hij 0.5-0.6s achter Alonso zit dan heeft hij alle kans om die in te halen, om dan even in je laatste sector! 4 seconden langzamer te gan rijden om je teamgenoot te laten passeren is vragen om fluitconcerten en zit ik als publiek niet op te wachten. Ik zie liever de spanning of Max Alonso inhaalt!
Z’n manager, Raymond Vermeulen.
Je weet 't nooit, daar bij de FIAsiggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:41:
[...]
Zijn ze toevallig de sprint race puntjes vergeten toe te voegen?
Max zijn manager.
Manager van Max, Raymond Vermeulen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Heh, wat??Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
[...]
Des de vreemder het is dat Max door de magel moet terwijl Carloz exact het zelfde deed...
Laat eens zien dan? Op Japan na (en dat met hele kleine marge) gaat dit nergens op in 2022. Je loopt hier gewoon onzin te verkopenMikeyMan schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:31:
[...]
Steeds? Momenten?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Maar Carlos kreeg geen team orders voor zover ik heb meegekregen. Leclerc vroeg daar wel om, maar Carlos heeft nooit opdracht gehad om te wisselen. Volgens de boardradio aan het eind omdat Ferrari dat "too risky" vond (risico dat Alonso zou profiteren of zo?).Bullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
[...]
Des de vreemder het is dat Max door de magel moet terwijl Carloz exact het zelfde deed...
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Float like a butterfly, sting like a bee.
Erik van Haren zit dicht op het vuur.jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:40:
[...]
Damage control van het Verstappen kamp. Net zoals de catering referentie.
Of gaat Erik van Haren het ook bewijzen?
Daarnaast vind ik een teamorder ook niet in de geest van F1 als je vanaf achteraan terug vecht. Perez had ook harder kunnen rijden.
Manager van max
Edit: er waren er 4 sneller.
[ Voor 15% gewijzigd door g1n0 op 13-11-2022 21:43 ]
Nog één verdiende WDC dan is het inderdaad een mooi hoofdstuk om af te sluiten en door met Russel.rimave schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:28:
Ik had Hamilton al weer wat hoger zitten, maar hij is nog geen steek veranderd. Waarom nou weer die steek onder water naar Max? Ik heb geen sympathie meer voor die vent. Ik prijs de dag dat ie zijn helm aan de wilgen hangt.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Zie jij hier blauwe 'vinkjes' ??? Zo-Nee.... Dit is hier géén TwitterFrappuccino schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
Ik moest twee keer kijken of ik hier op Twitter zat.
Dit is nog lang niet het niveau van Twitter. Dan moet het niveau nog flink lager worden.Frappuccino schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
Ik moest twee keer kijken of ik hier op Twitter zat.
Wat een lul die Sainz! Maar dat heeft hij vandaag weer bevestigd. Hij kan winnaars mentaliteit en arrogantie gewoon niet gescheiden houden, net zijn vader.HollowGamer schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:36:
[...]
Wat vind je van Ferrari waarbij hetzelfde speelde?
Daar moeten we het even over hebben..
Niet echt. Carlos is nog in gevecht in het kampioenschap voor p5. Voor Max maakt het geen drol uitBullet NL schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:39:
[...]
Max kreeg geen echte teamorder, ze vroegen hem als hij hem er lang wou laten... Nee is dan ook een antwoordOrion84 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
[...]
Maar Carlos kreeg geen team orders voor zover ik heb meegekregen. Leclerc vroeg daar wel om, maar Carlos heeft nooit opdracht gehad om te wisselen. Volgens de boardradio aan het eind omdat Ferrari dat "too risky" vond (risico dat Alonso zou profiteren of zo?).
Happy to helpsjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:43:
[...]
Dit is nog lang niet het niveau van Twitter. Dan moet het niveau nog flink lager worden.
Nee.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:43:
Was Vermeulen ook niet een factor in de carriere van Jos?
Dit is dus het issue niet, al was het 10 seconden geweest. VER heeft (blijkbaar) vooraf aangegeven PER geen plek cadeau te geven en is daar bij gebleven.
Wat hij zegt zou een schorsing opleveren voor PER als het waar zou zijn. Lijkt me niet iets wat een modale journalist op Twitter kan slingeren.
Ze staan nu gelijk op 290. Anders had PER er 4 voor gestaan.Martinusz schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
Maar die 2 puntjes maakt toch geen flikker uit?Perez zal linksom of rechtsom gewoon voor Lec in de punten moeten rijden in laatste race?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Mijn boefje is liev!
We weten niet wat er is afgestoken intern.AMARONE schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:43:
Ik zal wel een van de weinige zijn maar Max heeft gelijk. Rechtlijnig en Checo moet maar sneller rijden ipv dit smeken om punten
Schiet tussen de palen en je scoort!
Correct, het team heeft Sainz nooit de order gegeven.Orion84 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:42:
[...]
Maar Carlos kreeg geen team orders voor zover ik heb meegekregen. Leclerc vroeg daar wel om, maar Carlos heeft nooit opdracht gehad om te wisselen. Volgens de boardradio aan het eind omdat Ferrari dat "too risky" vond (risico dat Alonso zou profiteren of zo?).
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |