Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Well.... Shit...StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:57:
SkyF1: De afgelopen 2 races zijn gewonnen door de coureur die vanaf P3 startte. Perez staat nu op P3.
29 Oct 2022, 23:00:02
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bijzonder dat Ferrari er niet aan te pas kwam.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
En het klopte ook nogsjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:56:
Volgens AWS moet het dus nog sneller kunnen.
Gamertag: timmie271
De Mercs zitten er wel goed bij, Perez helaas net niet. Ferrari schijnt ook mee te doen hoorde ik.
Doe mij maar meer van deze Q's
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Wel voor P2-P4LZ86 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:01:
Pole VER. Maar achteraf eigenlijk helemaal niet spannend die Q3
En nog niet met zo'n beetje ook niet.... Gewoon 0.3s
En dan morgen ook de snelste wagen op het rechte stuk na de start.... Hmm...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Wat een verschil in tijden, Verstappen rijdt weer in zijn eigen klasse.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
⏩ PVOutput☀️
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Is dat niet voor 't eerst, dat de AWS-info 't eens goed heeft?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Eén van de weinige keren jaAPClll schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:02:
[...]
Is dat niet voor 't eerst, dat de AWS-info 't eens goed heeft?

Het was zelfs nog sneller dan de voorspelling als ik het goed heb.
Maar ze hadden het een keer goed voorspeld.
Dat is heel goed want er is nog een strijd gaande voor de nr2 in de overall drivers standings, en ik hoop natuurlijk dat het Checo wordVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:01:
Leclerc P7.... Oef!
Voorspelling 17.8 idd, dus net erondersjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:02:
[...]
Het was zelfs nog sneller dan de voorspelling als ik het goed heb.
Maar ze hadden het een keer goed voorspeld.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ja, helaas.Will_M schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:54:
[...]
Net Moto-GP, daar plakken ze die dingen ook te pas en te onpas op de motoren
Er rijden nu motoren die vergeleken worden met Stegosaurussen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dat zou dan een ander jaar moeten gebeuren, kan nu niet meer toch?Robbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:03:
Vast een oranje bril maar het zou toch heerlijk zijn als max het all-time win percentage kan verbeteren. (most wins in a season)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mja, wat heb je eraan, je koopt er niets voor.Robbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:03:
Vast een oranje bril maar het zou toch heerlijk zijn als max het all-time win percentage kan verbeteren. (most wins in a season)
Die statestieken slaan sowieso nergens op want er lijken elk jaar wel meer racen bij te komen.
waarom?Dutchie01 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:04:
Ow dit gaat niet goed komen nu Mercedes vooraan meerijd.... dit gaat fout.... shit zooi.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ben benieuwd morgen naar de start. Divebomb Russell die altijd zijn banden blokkeert en wijd gaat.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nah, Max troefde vorig jaar ook 2 Mercedessen af.Dutchie01 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:04:
Ow dit gaat niet goed komen nu Mercedes vooraan meerijd.... dit gaat fout.... shit zooi.
Lekker man. Leuk voor de Mexicaanse avond!
Verwijderd
Vorige week gekeken?Dutchie01 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:04:
Jawel, als hij morgen en de rest wint.Shinji schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:05:
[...]
Dat zou dan een ander jaar moeten gebeuren, kan nu niet meer toch?
⏩ PVOutput☀️
Het gaat om het percentage.FabianGTI schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:05:
[...]
Mja, wat heb je eraan, je koopt er niets voor.
Die statestieken slaan sowieso nergens op want er lijken elk jaar wel meer racen bij te komen.
Percentage verandert niet. X races gewonnen van x races is x percentage.FabianGTI schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:05:
[...]
Mja, wat heb je eraan, je koopt er niets voor.
En het hoogste aantal punten in een seizoen afpakt (419 punten)Robbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:03:
Misschien hebben ze met een wedstrijd set up de quali gereden ipv met een pole set up.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:05:
Ferrari valt hier echt tegen. Zeker omdat ze zich blijkbaar ook al druk maken over bandenslijtage.
Als hij alle races die nu nog gereden moeten worden wint wel.Shinji schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:05:
[...]
Dat zou dan een ander jaar moeten gebeuren, kan nu niet meer toch?
erutangiS
Rus en Max er samen af, Perez wint. Ik teken er voorLuapper schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:03:
Wordt een levensgevaarlijke start met Rus op p2

Leuk deuntje! Zal in NL niet kunnen, dan krijgen we de draaiorgel-variant

Jaaaa.... met Sieneke!!!!Waah schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
[...]
Rus en Max er samen af, Perez wint. Ik teken er voor![]()
bedoel je dat Mercedes er eentje gratis eruit geknikkerd heeft ?
ja ik hoor nog steeds de boardradio: banden zijn slecht dus ik rij de snelste tijd. bla bla blah.
Perez dus P1 na bocht 1?MrOleo schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
Leuk morgen, een Red Bull die een slipstream kan pakken bij een Mercedes en een Mercedes die een slipstream kan pakken bij een Red Bull.
Verwijderd
Perez mag winnen en idd ik ben bang dat Russell weer iemand er af gaat rammen en in dit geval Max…Waah schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
[...]
Dat heb ik gemist, is er nog een playback van?DoeEensGek schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:03:
Lol, F1 deuntje op zijn Mexicaans.
kak ik was nog aan het tikken
Geen draaiorgel, wel een marchingband.Waah schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Hamilton weer beginnen met fantastic crowd

[ Voor 26% gewijzigd door sly___ op 29-10-2022 23:10 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De enige regel die ik erover kan vinden is 39.3 v uit de sporting regulations, maar de volgorde die op beeld wordt getoond lijkt daar niet altijd mee overeen te komen.Robbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:52:
Op basis van wat wordt dmhet lijstje bepaalt links in beeld als er nog geen tijd is gereden?
[ Voor 18% gewijzigd door Transportman op 29-10-2022 23:13 ]
Die was ook wel vermakelijk hoor.Waah schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
[...]
Morgen maakt het niet zo veel uit, ze komen toch met zijn allen naar bocht 1 gestormd!
een treffende spreuk
We hebben djs genoeg die er wat van kunnen maken of een bandje uit Limburg die er wel wat van kan maken en anders vast wel een carnavals hit van te maken... Of nee, laat maar het origineel houden.Waah schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
[...]
Tristan schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:08:
Die tune is al minimaal 2 jaar oud [YouTube: Formula 1 Gran Premio de Mexico 2019 (Mariachi Version)]

Ow sorry, memes mogen niet he. Ehm ja go Max! En Russel waag 't morgen jongen.. waag 't!
Zit wel diep bij die mannen nog blijkbaar
En vergeet salty Hamilton niet.Pendaco schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:11:
[...]
[Afbeelding]
Ow sorry, memes mogen niet he. Ehm ja go Max! En Russel waag 't morgen jongen.. waag 't!
Starten vanaf P1 met twee Mercedessen achter je is een garantie voor chaos.
Verwijderd
Nee, ik heb een Hamilton goed mee zien doen vooraan... Maar niet goed genoeg...Dutchie01 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:08:
[...]
bedoel je dat Mercedes er eentje gratis eruit geknikkerd heeft ?
Precies. Reken maar dat dat scenario besproken wordt in de briefing morgenochtend.pietr schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:12:
Als Rus en Max zij aan zij bocht 1 ingaan, kan Max liften, want zijn rechtelijnsnelheid is een stuk hoger. Dan pakt ie Rus in de vierde ronde zodra drs geactiveerd is.
Wen er maar aan, dat zal hij nooit doenKlaasjeNL schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:12:
Toch jammer dat HAM in jet interview opnieuw weigert de credits aan VER te geven voor een geweldige reden. Opnieuw wijzen naar de Redbulls die "obviously" heel snel zijn, maar gemakshalve eraan voorbijgaan dat Max 3 tienden los staat en dat PER achter de Mercedessen staat.
sjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:07:
[...]
Als hij alle races die nu nog gereden moeten worden wint wel.
Komt die dan niet op 72,nogwat procent uit en had Ascari niet 6 uit 8 = 75% in 1952?
Of telt dat seizoen niet?
[ Voor 21% gewijzigd door Shinji op 29-10-2022 23:18 ]
Beetje hetzelfde als Max zei dat hij in de Merc ook easy kampioen zou worden. Zoek er niet te veel achter.KlaasjeNL schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:12:
Toch jammer dat HAM in het interview opnieuw weigert de credits aan VER te geven voor een geweldige ronde. Opnieuw wijzen naar de Redbulls die "obviously" heel snel zijn, maar gemakshalve eraan voorbijgaan dat Max 3 tienden los staat en dat PER achter de Mercedessen staat.
Op basis van snelste tijden in de voorgaande sessie i.c.m. of iemand in een outlap zit.Robbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:52:
Op basis van wat wordt dmhet lijstje bepaalt links in beeld als er nog geen tijd is gereden?
Bijv.:
Bij start Q2 staat de sneltste van Q1 bovenaan.
Begint iemand lager dan P1, bijvoorbeeld P15 aan zijn outlap dan springt die naar boven.
Begint vervolgens de P14 aan zijn outlap, dan komt hij bovenaan te staan.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik heb wel zoiets gezien ja. Maar geen idee hoe dat verder zit. Dit is wat ik dus gehoord heb. Maar hoe dan blijft het indrukwekkend wat Max laat zien.Shinji schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:15:
[...]
Komt die dan niet op 72,nogwat procent uit en had Ascari niet 6 uit 8 = 75%?
Of telt dat seizoen niet?
Niet zo indrukwekkend als de auto gewoon superieur is. Dat zou Hamilton ook prima gekund hebben als zijn teammate Perez was geweest. Dat zijn echt records van niks imo.sjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:18:
[...]
Ik heb wel zoiets gezien ja. Maar geen idee hoe dat verder zit. Dit is wat ik dus gehoord heb. Maar hoe dan blijft het indrukwekkend wat Max laat zien.
Maar als je teammaat enkele aaneengesloten seizoenen je enige tegenstander is, zit daar toch meer logica in dan nu Max met verschillende teams vecht terwijl zijn teammaat er nu vaak niet aan te pas komt. De RBR is snel, maar Max maakt nu het verschil, terwijl ik ervan overtuigd ben dat het halve veld daadwerkelijk regelmatige P1 of P2 finishes had kunnen binnenharken in die Mercedes.Snowdog schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:17:
[...]
Beetje hetzelfde als Max zei dat hij in de Merc ook easy kampioen zou worden. Zoek er niet te veel achter.
Max rijdt dan ook een stuk slimmer en berekender dit jaar. Niet dat hij voorgaande jaren niet slim reed. Maar toen moest hij veel meer risico nemen om het gewenste resultaat te halen.Tristan schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:13:
[...]
Precies. Reken maar dat dat scenario besproken wordt in de briefing morgenochtend.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |