Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Viaplay ook niet.Luapper schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:36:
Vrij opvallend dat commentatoren vaak de leeftijd van de bandjes totaal negeren.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
ja of nee - ze zoeken overal personeel dus ook bij FerrariG_Dragon schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:39:
Verstappen had deze band in mijn ogen beter kunnen besparen voor de race?
grapje.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
"When you grow up your heart dies"
Dus toch, wat een taffes geluid. Recht m'n oren in met m'n hoortoestellenIllegal_Alien schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:39:
Die Ferrari klinkt wel erg als een gillende keukenmeid trouwens...

Gamertag: timmie271
[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 29-10-2022 22:41 ]
Vaak bu'j te bang!
Inderdaad ja, heeft ie een vogel geschept ofzo die zn laatste adem uitblaast?Quad schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:39:
Pff wat zit er een piep in die Ferrari zeg..

PSN: xMaurice93
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik zei het vorige week al, net een tandartsboortje. Zo hoog.Silent Thunder schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:41:
[...]
Inderdaad ja, heeft ie een vogel geschept ofzo die zn laatste adem uitblaast?
⏩ PVOutput☀️
Je vergeet Bottas.tweakduke schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:41:
Nou 4 - 5 kanshebbers voor pole, dat wordt leuk zometeen.
Dat lijkt dus dit jaar niet meer van toepassing?
Dat zullen we zo gaan zien, tenzij hij graag bewust een inhaalrace wil morgen.sjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:42:
Ik krijg gewoon het gevoel dat VER niet voluit gaat.
Mee eens!renegrunn schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:44:
Nu al leukste quali van het seizoen, ongeacht uitkomst.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2022 22:47 ]
Ander soort principe van wagens dit jaar. Dus alles is door elkaar geschud.Silent Thunder schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:43:
Dat lijkt dus dit jaar niet meer van toepassing?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Duimen voor Perez, gun het hem van harte, let a miracle happen.
Max en Lewis frontrow. Dat zijn de enige twee in dat lijstje die met deze druk kunnen omgaan...FrederiqueLM schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:47:
Wat een heerlijke Q2! Lange tijd dat iedereen zo dicht op elkaar zat en ik hoop daarmee op een prachtige Q3.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Crofty meldt het nu ookskreppiedoe schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:47:
Ik krijg een beetje Jerez 1997 vibes, zo close is het
Ik hoop het ook, maar ik ben er bang voorFrederiqueLM schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:47:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die leest hier ook mee denk ik
Op zich maakt het mij niet uit wie hem pakt. Het is gewoon veel te vermakelijk zo.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:49:
Toch leuk dat je eens geen flauw idee hebt wie pole pakt.
Of ben ik de enige die ze ontzettend vervelend vind?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
HamiltonHollowGamer schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:51:
Zijn er mensen die zeggen "Ik heb zin in die crowd shots, hoop echt op heel veel!"?
Ik vind het soms wel grappig als iemand een gephotoshopte Perez poster omhoog houdHollowGamer schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:51:
Zijn er mensen die zeggen "Ik heb zin in die crowd shots, hoop echt op heel veel!"?
Ik vind die Helmet Cam's zo mogelijk nóg irritanterHollowGamer schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:51:
tussentijdenRobbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:52:
Op basis van wat wordt dmhet lijstje bepaalt links in beeld als er nog geen tijd is gereden?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
29 Oct 2022, 22:52:18
Flickr PSN ID= cheironnl
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En P4 P3. Lijkt dus wel mee te vallen.plizz schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:52:
Perz op zijn best?
Ik vroeg me precies hetzelfde afRobbie T schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:52:
Op basis van wat wordt dmhet lijstje bepaalt links in beeld als er nog geen tijd is gereden?
Net Moto-GP, daar plakken ze die dingen ook te pas en te onpas op de motoren
En als er nog geen tijden zijn gereden? Dus als ze de pitstraat uit rijden? Is dat op basis van eerdere q?
En daar gaat de auto van Hamilton? Drivability issues?G_Dragon schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:53:
Daar gaat de tijd van Hamilton..
FL incomingWaah schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:54:
[...]
En daar gaat de auto van Hamilton? Drivability issues?
En op exact dezelfde plek ook nogSilent Thunder schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:55:
Gleed SAI nou voor de 2e keer weg tijden de Q?
Gamertag: timmie271
Tijd voor ronde twee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vaak bu'j te bang!
Toch zijn ze in dezelfde bocht alle vier buiten de baan geweest, en dat is wat telt. Kan je zelf toch ook wel bedenken?TheBrut3 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:55:
Als je die beelden ziet, dan zijn de voorwielen toch alweer op de baan voordat de achterwielen er vanaf zijn.
Ik vind het al weer mooi dat ze er inmiddels weer gewoon 'bij' zijn en niet boven in de sub-top mee hoeven te draaien.sjaool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:55:
Toch wel mooi om te zien dat HAM er dit jaar echt voor moet werken. Ik ben benieuwd wat hij straks gaat doen.
Nee, want dan had er nog iemand track limits moeten hebben.dr.lowtune schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:56:
Reed er toevallig iemand achter Hamilton die elke overschreden tracklimit op de boordradio riep?
Ja, je hebt nu mooi een team wat consequent hoog scoort zodra Ferrari faaltWill_M schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Ik vind het al weer mooi dat ze er inmiddels weer gewoon 'bij' zijn en niet boven in de sub-top mee hoeven te draaien/
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Nope, uitslag vorige qualy op basis wie op de baan rijdt. Als iedereen nog in de pit staat is het volledig uitslag vorige q. En zodra iemand se baan op gaat komen die in een aparte groep bovenaan te staan.
Dat maakt toch geen drol uit? Op één moment moeten ze er allemaal tegelijk buiten zijn, blijft er op elk moment 1 band op de lijn dan is het goed.DataGhost schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:56:
[...]
Toch zijn ze in dezelfde bocht alle vier buiten de baan geweest, en dat is wat telt. Kan je zelf toch ook wel bedenken?
Quote alsjeblieft die regelTheBrut3 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:58:
[...]
Dat maakt toch geen drol uit? Op één moment moeten ze er allemaal tegelijk buiten zijn, blijft er op elk moment 1 band op de lijn dan is het goed.
Wat is dit nu weer voor een vreemd iets?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |