Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PSN: xMaurice93
nee joh echt niet heel mooi daar in de hoek VCstekkiekiller schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:33:
Dat wordt safetycar....
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 5% gewijzigd door GermanPivo op 30-10-2022 22:34 ]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Ja maar dan nog levert dat minder punten op dan P3.bove027 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:32:
[...]
Russel gaat nog voor snelste ronde hoor… 30 seconden voor Sainz
Ik zag in de voorbeschouwing als ik me niet vergis geen 1 stopper bij de verwachte pitstopstrategiën.
Banden degradatie is gewoon heel weinig en RB heeft dat goed doorgehad.
Ik heb op VER gestemd, weer een overwinning en 2 records uit de boeken rijden, en dat die records oa van Hamilton zijn tja..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja, als je dat zo bekijkt wel. Maar ik reken erop dat Merc gewoon voor beide Redbull's had willen rijden.dutchgio schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:33:
[...]
Hamilton racet met Verstappen, Russell met Perez. Beide erachter.
Gemiddelde snelheid is lager.De_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:34:
16s opeens? Hoe dan
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Waardeloos voor Alonso dit seizoen.
Maar eens zien hoeveel seconden HAM weer weet weg te snoepen van de achterstand tijdens de VSC.
"When you grow up your heart dies"
Ze rijden langzamer rondDe_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:34:
16s opeens? Hoe dan
Yep, maar Alesi ging uiteindelijk naar Sauber en Prost.. dat is wel als een nachtkaars uit gaan…siggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:31:
[...]
Ricciardo heft allleen maar opportunistische winsten. Ja hij is snel, maar nooit echt dominant geweest. Het weggaan van RB was gewoon dom, iedereen zag het behalve hijzelf. Alesi was onhandig om voor Ferrari te kiezen ipv Williams. Hij was makkelijk 2-3x wereldkampioen kunnen worden als ie naar Williams was gegaan. Timing is everything.
Zoals Vettel na een pruts jaar bij Ferrari nu in de ramp Aston Martin zit..
Damon Hill was in z’n laatste jaar bij Jordan compleet kansloos.. volledig om z’n oren gereden door z’n teamgenoot
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hamilton die ff langzamer rijd om af te wachten of die naar binnen zalDe_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:34:
16s opeens? Hoe dan
Je moet een minuut wachten na het uitvallen van Alonso, maarre… wéér een positie gewonnen!Cass Casey schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:17:
Woehoe! Latifi een positie gewonnen!

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Wel weer verkeerd gegokt dat ging bij Williams vaak beter.lolgast schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:35:
RUS vergeet steeds dat Merc niet 'gokt' waar Williams dat wel deed
Allemaal toch, als het goed is.
Wat onze Lewis ook zegt.
Haters everywhere but I don’t really care
rommel opgepikt, bandnen kapot volgens hemzelfStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:35:
Waarom is Russell nou opeens paniekerig aan het doen dan?
True. Maar dat gaat hij ook niet halen. Dus RUS pakt P3, of P4 met FLdutchgio schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:34:
[...]
Ja maar dan nog levert dat minder punten op dan P3.
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
[ Voor 78% gewijzigd door tweakduke op 31-10-2022 15:06 ]
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 31-10-2022 15:07 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vaak bu'j te bang!
Omdat die niet het tactische wonder is dat Max is. Nu potten gaat hem hoe helpen?StefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:35:
Waarom is Russell nou opeens paniekerig aan het doen dan?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Op de world feed grappen ze ook al wat.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:36:
En HAM begint weer te mekkeren. lol
Wat heeft Max met die situatie te maken?Waah schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:36:
[...]
Omdat die niet het tactische wonder is dat Max is. Nu potten gaat hem hoe helpen?
Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Hamilton is een beste matennaaier aan het worden
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Die jankende loser is zelf al jaren koning in het stelen van VSC seconden. Hij is dus ook koning hypocrisie.LZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:36:
Ach daar hebben we sore loser HAM weer
Gat was 13, nu 16.sjorremans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:36:
Wat een jankerd is die Hamilton toch ook elke keer 🤮
Andersom had Max d'r ook wat van gezegd lijkt me
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Misschien heeft ie zelf net even wat zachter gereden om dit te kunnen melden.sjorremans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:36:
Wat een jankerd is die Hamilton toch ook elke keer 🤮
1 | VER | 1:22.302 |
2 | HAM | 1:22.450 |
3 | PER | 1:22.666 |
4 | RUS | 1:22.271 |
What happened? Heb het ff gemist?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:36:
En HAM begint weer te mekkeren. lol
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
P5 en P6 zitten wel snor.Spotmatic schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Top race. Ik kan straks slapen zonder stress. 🤣
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
16??matthijst schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
[...]
Gat was 13, nu 16.
Max zou zijn uitgelopen onder de VSC.
Dat is de Mercedes cultuur.MC_Sparkles schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Waarom is er niemand bij mercs die tegen Ham roept 'head down, show it on track', zoals ze bij RBR ook doen als ze zich als kleuters beklagen over onzin...
Dat Max wel tegelijk kan racen en kan nadenken over tactiek.dglavimans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
[...]
Wat heeft Max met die situatie te maken?

Heb m’n oogjes al dicht gedaan van ronde 20 tot 60 ofzo….Spotmatic schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik zou nog even wachten op wat er in de Engelse kranten gaat staan morgenochtend, en dan pas de stress laten gaan...Spotmatic schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dat Max iets uitgelopen is tijdens de VSC.Robkazoe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Wat heeft HAM precies gezegd?
Laat gaan dit veel op dit forum luistert niet naar logicamatthijst schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
[...]
Gat was 13, nu 16.
Dat had ook niemand voorspelt.
Mooi hoor.
Hele spannende tactische race, maar de echte actie op de baan was wel matig.
Hamilton zei over de radio dat hij (max) een groter gat heeft gecreëerd onder de vscRobkazoe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Wat heeft HAM precies gezegd?
Checo staat wat puntjes boven LEC in de drivers standings
Checo op het podium zodat zijn vader trots kan zijn
Voor de rest wat saai, maar prima uitkomst
[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 30-10-2022 22:39 ]
Net ja.
Gelukkig rijdt er geen Skoda mee met al die porpoisingskreppiedoe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:38:
[...]
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
Vaak bu'j te bang!
Ik weet, maar stiekem hoop ik toch dat het een keer gebeurd.
Omdat Toto net zo’n zeikerd is.MC_Sparkles schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:37:
Waarom is er niemand bij mercs die tegen Ham roept 'head down, show it on track', zoals ze bij RBR ook doen als ze zich als kleuters beklagen over onzin...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ze moeten zich aan een delta houden. De tijd mag dus wel wat fluctueren. Als hij bij de herstart maar weer hetzelfde was als voor de VSC.
Edit, lol.
[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 30-10-2022 22:40 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ohhhhhhh zit ik verkeerd te kijken ja?Arjan90 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:39:
Wat is er eigenlijk met Latifi gebeurd? Hij zat in het begin gewoon bij Albon maar hij zit er nu 3 pitstops achter!

:strip_exif()/f/image/u5tV4ptuQpUUn7VLe1GCCosA.jpg?f=fotoalbum_large)
dglavimans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:38:
[...]
Laat gaan dit veel op dit forum luistert niet naar logica

En 3s kan ook zijn dat HAM niet snel genoeg rijd.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |