Ooh, als daar straks een SC van komt dan ken ik weer fans die hier conspiracies in gaan zien
O,o... Dat wordt weer een UI.
"When you grow up your heart dies"
Ik zat net hetzelfde te denken, gewoon ff discussiëren wat ze wel/niet gaan doen en ondertussen lekker racenStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:13:
Knap hoor hoe Max en GP over de radio bespreken wat de mogelijkheden zijn voor de afstelling van de auto. Overcapaciteit als je zo nog kunt denken.
Vaak bu'j te bang!
Pff domme actie van Ricciardo, daar kan het niet.
TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (RIC) AND 22 (TSU) NOTED - CAUSING A COLLISION
30 Oct 2022, 22:14:13, Lap 52
30 Oct 2022, 22:14:13, Lap 52

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nou, gokje. 10 seconde stop en go voor Ricciardo als straf?
HAM: we got the wrong tire mate.
De F1TV commentatoren kunnen het bijna niet geloven dat Max wellicht de race uit gaat rijden.
Sam Collins gaf ergens bij ronde 43 aan dat het erg uitzonderlijke goed zou zijn van Max. Als het lukt kan dit compliment hem dus nog wel even achtervolgen
Sam Collins gaf ergens bij ronde 43 aan dat het erg uitzonderlijke goed zou zijn van Max. Als het lukt kan dit compliment hem dus nog wel even achtervolgen
Dieptepunt weer voor Ricciardo, dat was een beroerde inhaalpoging. Sneu voor Tsunoda.
Wat sneu voor Tsunoda
Vaak bu'j te bang!
Het gat tussen Verstappen en Hamilton is weer iets groter geworden.
Rondetijden voor ronde 52
Rondetijden voor ronde 52
1 | VER | 1:22.497 |
2 | HAM | 1:22.667 |
3 | PER | 1:22.725 |
4 | RUS | 1:22.356 |
Merc: No sweat!sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:15:
Mja, zitje afgeven aan wie dan ook, 10 races geleden was beter geweest voor het hele veld. Dit was te treurig om te zien gebeuren.StefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:15:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Zou nog veel zwaarder gestraft moeten worden eigenlijk.StefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:15:
'onze banden halen het tot het einde Lewis' niks aan de hand dus
Woehoe! Latifi een positie gewonnen!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Motivatie berichtje... eerst zien, dan geloven.

We? Ik dacht "you put me on the wrong tire mate"sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:15:
Nog geen spektakel deze race, allicht met een 2e stop?
Overcompensatie.tweakduke schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:16:
Dieptepunt weer voor Ricciardo, dat was een beroerde inhaalpoging. Sneu voor Tsunoda.
Het besef van een meer dan tijdelijk afscheid is ingedaald.
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (RIC) AND 22 (TSU) UNDER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
30 Oct 2022, 22:16:43, Lap 54
Max is zijn banen al de hele tijd aan het managen, die het het zeker halen
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
snap ik ook wel weer maar waar moet RIC dan heenStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:17:
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (RIC) AND 22 (TSU) UNDER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Max is wel koning banden sparen, dus het zou kunnenPlenkske schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:16:
De F1TV commentatoren kunnen het bijna niet geloven dat Max wellicht de race uit gaat rijden.
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 3 (RIC) - CAUSING A COLLISION
30 Oct 2022, 22:17:44, Lap 54
Waardeloze tijdstrafStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
Overal behalve daar? Het was een lompe actie.Wognummer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
[...]
snap ik ook wel weer maar waar moet RIC dan heen
Gewoon erachter blijvenWognummer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
[...]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Welke banen is ie aan het nemen dan?wowly schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
Max is zijn banen al de hele tijd aan het managen, die het het zeker halen
Verder relatief saaie race wel eigenlijk, vorige week was leuker en spannender.
Gamertag: timmie271
Ricciardo is van hoog gevallen en de bodem komt snel dichterbij.sambalbaj schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:17:
[...]
Overcompensatie.
Maar 10 sec penalty, dat vind ik toch weinig voor zo’n vergrijp
Niet daar inhalen?Wognummer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
[...]
Gewoon je neus niet steken waar die niet past. Hij had geen recht op de bocht want zat er niet eens een beetje naast.
10 Seconden straf voor Ric
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zouden ze vanaf nu eindelijk eens snel en consequent kunnen blijven met straffen?StefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ricciardo is zichzelf in ieder geval misbaar aan het maken.....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
You serious?Wognummer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
[...]
Dat was echt RIC die er te agressief inging
I have no special talent. I am only passionately curious.
Verstappen blijft stampen. Hij heeft zo zo'n groot gat dat hij kan gaan cruisen en Hamilton dichterbij kan laten komen als de banden over de klif gejaagd zijn?
Rondetijden voor ronde 54
Rondetijden voor ronde 54
1 | VER | 1:22.515 |
2 | HAM | 1:22.906 |
3 | PER | 1:22.801 |
4 | RUS | 1:22.537 |
De Britse vlag op de Australische vlag is te kleinLZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:19:
10 secs time penalty.........
En RUS kreegmaar 5 voor een gelijke actie?wtf
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
😁 Bandentimmie271 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:19:
[...]
Welke banen is ie aan het nemen dan?![]()
Verder relatief saaie race wel eigenlijk, vorige week was leuker en spannender.
Naar huisWognummer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:18:
[...]
RUS kreeg maar 5s vorige week… RIC nu 10s… tsja…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ja ik zag hem nu even terug en idd heel erg lompricardo246 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:19:
[...]
You serious?
Dat was echt RIC die er te agressief inging
Zou hij werkelijk gedacht hebben nog terug te kunnen komen na volgend seizoen? Alsof de grote teams hem nog zouden willen.sambalbaj schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:17:
[...]
Overcompensatie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
First lap is altijd milderPatrickC schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:20:
Ik denk niet dat LAT het podium gaat halen op deze manier
Maar Alonso kon hem nog uitrijdenPatrickC schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:20:
Perez in verkeer
Rondetijden voor ronde 55
Rondetijden voor ronde 55
1 | VER | 1:22.786 |
2 | HAM | 1:22.964 |
3 | PER | 1:23.202 |
4 | RUS | 1:22.518 |
Oeh, RUS loopt in op VER. Dat wordt spannend! /s
Dit was ook wel meer een kansloze actie. Dit kon enkel zo eindigen. Bij Russel was het nog het verremmen wat het probleem was.PatrickC schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:20:
Norris ook onzichtbaar vandaag
Een uitstekende levenswijsheidWaah schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:19:
[...]
Gewoon je neus niet steken waar die niet past.
DUGG
VER verloor net wat tijd achter ALO, maar rijdt alsnog een snellere ronde dan HAM. Wint elke ronde zo'n 2 tienden. Lijkt me sterk dat we opeens een drop off gaan zien van een halve seconde per ronde.
Als ik perez was ging ik nog wisselen. Niks te verliezen en RUS pakt hij toch nog wel.
Ik vind het best spannend. Mooie gevechten op de baan. En aantal ronden tellen dat Max nog moet en dan steeds berekenen hoeveel Ham per resterende rondes sneller moet rijden om erbij te komen. Mits geen stops meer. Tactisch leuk.
Perez plots op 1s van Ham?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Holdupaminute... Kijkt de stewards naar de omstandigheden van een 'causing a collision' om aan te geven wat de straf is? Of staat er standaart straf erop?
PER weer bijna binnen DRS. Het moet nu toch een keer gaan gebeuren lijkt mij.
Hij had bij Renault/Alpine moeten blijven. Nu is zijn carriere als een kaars neergeplet. En hij helpt er zelf elke race weer aan mee. Ik zou gaan tuinieren......Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:20:
[...]
Zou hij werkelijk gedacht hebben nog terug te kunnen komen na volgend seizoen? Alsof de grote teams hem nog zouden willen.
Waarschijnlijk omdat Rus in de openingsronde ertegenaan knalde.PatrickC schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:20:
Uhmd0s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
Als ik perez was ging ik nog wisselen. Niks te verliezen en RUS pakt hij toch nog wel.

Haters everywhere but I don’t really care
Ik denk wel dat RIC dat dacht en zichzelf nog steeds wereldkampioen zag worden bij een top team.Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:20:
[...]
Zou hij werkelijk gedacht hebben nog terug te kunnen komen na volgend seizoen? Alsof de grote teams hem nog zouden willen.
Alpine is dit weekend weer beter dan de McLaren.skreppiedoe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
Norris ook onzichtbaar vandaag
Ze kijken naar soortgelijke gevallen en hoe daar gestraft is.mnarijnm schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
Holdupaminute... Kijkt de stewards naar de omstandigheden van een 'causing a collision' om aan te geven wat de straf is? Of staat er standaart straf erop?
Red Bull sneller dan Mercedes... knap.
Rondetijden voor ronde 56
Rondetijden voor ronde 56
1 | VER | 1:22.105 |
2 | HAM | 1:22.974 |
3 | PER | 1:22.526 |
4 | RUS | 1:22.816 |
De medium gaat erg goed nog. De lagere temperatuur van vandaag helpt daar ook wel in gok ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Trafficsjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
Alonso had dan ook geen last van Russell in de eerste bocht in de eerste ronde. Sainz daarentegen

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
PER die HAM inhaalt? Is dat ooit gebeurd?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
Begin van de race was de temperatuur van de baan nog dacht ik iets van 45ºC. Inmiddels 'nog maar' 37,6ºC.Wom schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:22:
De medium gaat erg goed nog. De lagere temperatuur van vandaag helpt daar ook wel in gok ik.
Met een halve seconde per ronde red die het nog makkelijk.KlaasjeNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
VER verloor net wat tijd achter ALO, maar rijdt alsnog een snellere ronde dan HAM. Wint elke ronde zo'n 2 tienden. Lijkt me sterk dat we opeens een drop off gaan zien van een halve seconde per ronde.
Misschien moet McLaren hem per direct met "gardening leave" sturensiggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:21:
[...]
Hij had bij Renault/Alpine moeten blijven. Nu is zijn carriere als een kaars neergeplet. En hij helpt er zelf elke race weer aan mee. Ik zou gaan tuinieren......
Die Sam Collins… die zal vannacht slecht slapen

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Excuus, ik dacht dat het over de lancering ging...Arjan90 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:22:
Alonso had dan ook geen last van Russell in de eerste bocht in de eerste ronde. Sainz daarentegen
Iets met Abu Dhabi dacht ik.jaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:22:
[...]
PER die HAM inhaalt? Is dat ooit gebeurd?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan... Maar een keer moet de eerste zijn.jaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:22:
[...]
PER die HAM inhaalt? Is dat ooit gebeurd?
Tja, HAM en RUS roepen al 20 ronden dat de witte band niet de goede is.
MERC roept dat het goed gaat komen, maar ondertussen loopt VER uit en PER in.
En een record aantal punten in één seizoen!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Iemand moet m uitleggen wat zelfreflectie is.sambalbaj schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:22:
[...]
Ik denk wel dat RIC dat dacht en zichzelf nog steeds wereldkampioen zag worden bij een top team.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben niet mee, sorry. Is dat iemand met veel commentaar op verstappen? Waarom?
39/40 ronden dus dat was wel een eindjeHortz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
Hoelang had riccardio nou op die mediums gereden? Ze gebruiken hem steeds als voorbeeld ervoor
whoops hieronder 44/45 idd
[ Voor 5% gewijzigd door Wognummer op 30-10-2022 22:25 ]
44 rondes.Hortz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
Hoelang had riccardio nou op die mediums gereden? Ze gebruiken hem steeds als voorbeeld ervoor
/f/image/38yIMDeh5fGTw39h4QbDZwKY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door GermanPivo op 30-10-2022 22:25 ]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Meer dan 45, en dat moet Max doen op zijn banden. Niet veel meer dan 45Hortz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
Edit: 44 blijkbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 30-10-2022 22:24 ]
Perez is momenteel wel een eersteklas 2e rijder hoor. Drukt flink op Hamilton zodat Max vrij komt. Netjes hoor. Hoop dat ie Hamilton nog voorbij kan komen
45 denk ik?Hortz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
Nooit de fout van de RUS en HAM, altijd het team!LZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
Ik denk dat ze met dat hyper moderne high tech research center geen tuin meer overhebbenskreppiedoe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:22:
[...]
Misschien moet McLaren hem per direct met "gardening leave" sturen
Maar ja, als ik Zak was had ik hem allang eruit getieft.....
Toch zie ik Perez dit niet doen hoor. Hij komt tot 1,1sec en valt dan terug. Dat lijkt het patroon te zijn.LZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
GP tegen Max: "You are still free to lean on the tyres to generate temperature in the tyres"
Nou, de druk mag wel wat hogerwowly schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:24:
Perez is momenteel wel een eersteklas 2e rijder hoor. Drukt flink op Hamilton zodat Max vrij komt. Netjes hoor. Hoop dat ie Hamilton nog voorbij kan komen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |