Maak gelijk ff een nieuw topic aan.sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:19:
F1 Mexico
FP1: 20:00-21:00 uur
FP2: 23:00-00:00 uur
FP3: 19:00-20:00 uur
Q: 22:00-23:00 uur
Race: 21:00-23:00 uur
Kweenie, ik kreeg hem ook maar. Het is wel een oudje volgens mij maar blijft leuk.
"When you grow up your heart dies"
Is verplichtXfade schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:21:
[...]
Hij heeft geen onderbroek aan in z'n pak? zou wat zijn.

Het kwartje viel deze keer weer goed bij LEC met die SC. Anders was het geen P3 maar een P5 denk ik. En dat was dan het nadeel voor Checo.
Ik ben zo blij dat Hamilton weinig voorin te zoeken heeft. Dat gezeik steeds over die track limits, het is part of the game. Maar het maten naaien bij hem is echt next level.
Ben benieuwd wat de volgende 3 races gaan geven. Carlos heeft "afgehaakt" voor P2 door Russell. En dan maar 5sec penalty. Kan je haast iemand in de muur voor rijden...
Maar Mexico is next. Vamos!
Ik ben zo blij dat Hamilton weinig voorin te zoeken heeft. Dat gezeik steeds over die track limits, het is part of the game. Maar het maten naaien bij hem is echt next level.
Ben benieuwd wat de volgende 3 races gaan geven. Carlos heeft "afgehaakt" voor P2 door Russell. En dan maar 5sec penalty. Kan je haast iemand in de muur voor rijden...
Maar Mexico is next. Vamos!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
@All: Het was weer gezellig met jullie 
Morgen helaas weer vroeg op om te gaan werken dus.... TOT VOLGENDE WEEK
Morgen helaas weer vroeg op om te gaan werken dus.... TOT VOLGENDE WEEK

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Die staat al klaar als het goed is. Nog een paar dagen en dan gaat die al open. Maar goed, dat is gelukkig niet mijn werk. Daar doet @DaniëlWW2 als het harde werk voor.
Heeft iemand streamable van bekers uitreiken? Die eindbaas van de fia ging iedereen handje schudden. Hamilton steekt hand uit voor box maar doe gast pakt zn vuist en schud die 😅 wil het nog ff terug zien
Ik vond het nog wel gewaagd van red bull om max de laatste stint op geel te zetten, gezien de slijtage aan het begin van de race. Maar het was wel de juiste call, toch mooi gedaan.
iemand iets leuks?
Zondag avond is wintertijd ingegaan. Klopt die tijd dan wel? Klik gaat een uur achteruit, dus dan zou de race om 20 beginnen.sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:19:
F1 Mexico
FP1: 20:00-21:00 uur
FP2: 23:00-00:00 uur
FP3: 19:00-20:00 uur
Q: 22:00-23:00 uur
Race: 21:00-23:00 uur
Wie had nou de FL van Max afgepakt op het einde? Ik zie dat Max ''maar'' 25pnt erbij heeft gekregen en ik zou toch zweren dat hij die FL in de laatste lap nog had
Het doet afbreuk aan de prestatie van Max door het altijd op de auto te gooien.Miki schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:53:
Het doet wel afbreuk aan de spanning dat de RB18 van Max zo ongelofelijk hard rijdt. Zelfs met een ongelukkige bandenwissel is hij instaat om het gat dicht te rijden en vervolgens nog eens weg te rijden. Het is jammer dat de andere teams niet weten aan te sluiten en dat zal waarschijnlijk nog tot volgend seizoen doorlopen vrees ik.
Kijk waar Per rijdt (niet alleen nu, maar het hele seizoen). Dat is de plek waar een RB thuis hoort.
Natuurlijk komt alles samen, maar wat Max met die auto presteert is ongekend.
Ze hadden gezien hoe de banden er na de eerste stint uitzagen, plus het feit dat VET op 23-lap oude mediums nog z'n persoonlijk snelste ronde kon rijden.thealterego1 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:25:
Ik vond het nog wel gewaagd van red bull om max de laatste stint op geel te zetten, gezien de slijtage aan het begin van de race. Maar het was wel de juiste call, toch mooi gedaan.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
RusSilent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:26:
Wie had nou de FL van Max afgepakt op het einde? Ik zie dat Max ''maar'' 25pnt erbij heeft gekregen en ik zou toch zweren dat hij die FL in de laatste lap nog had
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Russel behaalde de FL in de (ena) laatste ronde.Silent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:26:
russel pitte voor rode en heeft em.Silent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:26:
Russel (had gepit voor softs).Silent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:26:
Maar het is nog niet morgen
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Altijd weer die Russen.. Pakken ze geen delen van landen af, dan zijn het wel snelste racerondes
Lijkt mij wel. Klok gaat een uur terug, dus zit er feitelijk 24 uur tussen de start van de Q en de race. Lijkt erop dat er in dit schema al rekening is gehouden met de wintertijd.t14wo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:25:
[...]
Zondag avond is wintertijd ingegaan. Klopt die tijd dan wel? Klik gaat een uur achteruit, dus dan zou de race om 20 beginnen.
Persoonlijk vind ik een 5 seconden straf echt te weinig als je iemand eruit torpedeert
Dat was Winnie Harlow tijdens de gp van Canada (2018).PatrickC schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Beter als Serena Williams destijds… die vlagde de race toen toch te vroeg af?
Serena was vorig jaar(?) degene die de interviews mocht doen tijdens de gp van Monaco.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Die Tim is toch z'n enthousiast en emotioneel mens.... je zag 'm gewoon genieten met de finishvlag...Will_M schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:17:
[...]
Je weet ook dat 'Longhorn' de codenaam was voor Windows XP waar een andere leverancier al ooit mee vandoor gegaan is?
Wat is het toch met die Amerikaanse tech robothoofden, Zuck is ook al zo'n lopende avatar, zitten ze echt allemaal onder de Adderall en Botox?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En Venus was de ster waar Max naast mocht staan in Monacoalesandro_46 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:29:
[...]
Dat was Winnie Harlow tijdens de gp van Canada (2018).
Serena was vorig jaar(?) degene die de interviews mocht doen tijdens de gp van Monaco.
Dat was voor VistaWill_M schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:17:
[...]
Je weet ook dat 'Longhorn' de codenaam was voor Windows XP waar een andere leverancier al ooit mee vandoor gegaan is?
Started P14.
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 23 oktober 2022
Sent flying.
Lost the front wing.
Drove on two wheels.
Finished P7.
Fernando Alonso. 👑👏
De tijden kloppen. Deze komen uit de #GOMAX Fanclub Agenda.t14wo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:25:
[...]
Zondag avond is wintertijd ingegaan. Klopt die tijd dan wel? Klik gaat een uur achteruit, dus dan zou de race om 20 beginnen.
Pfff. Op twee wielen rijden. Zo kan ik ook banden sparen.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
En in de Post race show wordt zijn wagen nog even met een vliegtuig vergeleken door Collins, waarom de neus zo lang omhoog bleef wijzen, de auto was effectief een vliegtuigvleugel geworden.
Nou ben ik wel benieuwd naar een denkbeeldige analyse als sainz achter Verstappen bleef dan had sainz sws hamilton in achterkant van zijn auto. Of Hamilton week uit en ging van de baan. Had Russel de bocht wel gehaald dan? Of had hij dan Verstappen's auto geraakt?
Daarnaast vind ik 5 sec echt belachelijk laag. In free practice had beide mercedes problemen met bocht één en niet de banden in de juiste temp te krijgen. Ik vind het persoonlijk oliedom en had makkelijk voorkomen kunnen worden.
edit: Most typo's
Daarnaast vind ik 5 sec echt belachelijk laag. In free practice had beide mercedes problemen met bocht één en niet de banden in de juiste temp te krijgen. Ik vind het persoonlijk oliedom en had makkelijk voorkomen kunnen worden.
edit: Most typo's
[ Voor 5% gewijzigd door mnarijnm op 23-10-2022 23:33 ]
Best kraut ever? Wie vertelt Hamilton even dat Verstappen geen Duitser is?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik denk dat ze in Oostenrijk ook wel kraut eten?Killjoy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:35:
[...]
Best kraut ever? Wie vertelt Hamilton even dat Verstappen geen Duitser is?
Ik heb trouwens nog nooit iemand zo energie- en emotieloos een wedstrijd zien afvlaggen.Will_M schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:17:
[...]
Dit moet haast wel de langste wheelie in de geschiedenis van de F1 geweest zijn.
Ik denk volgende week al. Mexico is toch wel een baantje voor Max. En anders Brazilië wel. Of beiden. Ik zie een regenrace in Brazilië wel zitten.
Wie pakt hem in 2031?
iemand iets leuks?
Omhooggevallen boekhouder. Ook de lokale meth-cook van het manzana-kartel.-tom-562 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:45:
Wie is Tim Cook?
I see what you did there...
Verkoopt oplaad kabels voor telefoons-tom-562 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:45:
Wie is Tim Cook?
Ik zou het doen!
Magnussen is nu 2 keer naar binnen gehaald omdat er een onderdeel los hing. Zo een spiegel bij Alonso die er elk moment af kan vliegen is toch minstens zo gevaarlijk?
Flickr PSN ID= cheironnl
53 punten. De ram van Russel was goed voor Mercedes. 14 punten ingelopen. Als ze dit herhalen dan wordt het erg spannend voor P2 in het WCC.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik denk dat het afhankelijk is van wat het is. Een spiegel kwijt zorgt er niet voor dat de auto onbestuurbaar wordt. Een vleugel die opeens afbreekt is wat gevaarlijker.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:49:
Magnussen is nu 2 keer naar binnen gehaald omdat er een onderdeel los hing. Zo een spiegel bij Alonso die er elk moment af kan vliegen is toch minstens zo gevaarlijk?
Maar ik kan het mis hebben hoor.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zowel bij Perez als bij Alonso had een meatball-vlag gegeven moeten worden IMO. Maar hun 'geluk' is geweest dat het losse onderdeel er uiteindelijk redelijk snel ook daadwerkelijk afvloog.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:49:
Ja.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:49:
En nu?
Het stoppen van rouleren van de wedstrijdleiding zal hopelijk meer consistentie geven. Maar het was vreemd inderdaad.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:49:
Het gaat er volgens mij niet zozeer om of het voor de auto zelf problemen geeft, maar of het kan afbreken en schade aan anderen kan toebrengen.Gé Brander schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:51:
[...]
Ik denk dat het afhankelijk is van wat het is. Een spiegel kwijt zorgt er niet voor dat de auto onbestuurbaar wordt. Een vleugel die opeens afbreekt is wat gevaarlijker.
Die spiegel van Alonso ging er niet snel af, dat was minstens 10 ronden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Silverstone, de wing end plate van Yuki.Herko_ter_Horst schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:53:
Het gaat er volgens mij niet zozeer om of het voor de auto zelf problemen geeft, maar of het kan afbreken en schade aan anderen kan toebrengen.
De tear off van Stroll in Italië?
Het hoort er een beetje bij.
Of zoals max zei na Silverstone, normaal rijd je erover en verpulverd het deel. Geen damage done meestal.
[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 23-10-2022 23:55 ]
Ik denk persoonlijk omdat Alonso alleen maar aan het inhalen was en daardoor geen spiegels nodig hadGé Brander schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:51:
[...]
Ik denk dat het afhankelijk is van wat het is. Een spiegel kwijt zorgt er niet voor dat de auto onbestuurbaar wordt. Een vleugel die opeens afbreekt is wat gevaarlijker.
L1 T1 zijn ze altijd wat soepeler ivm de chaos.Blik1984 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:28:
[...]
Persoonlijk vind ik een 5 seconden straf echt te weinig als je iemand eruit torpedeert
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Prima kans volgende week toch. Oh oops I did it again.Chevy454 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:51:
53 punten. De ram van Russel was goed voor Mercedes. 14 punten ingelopen. Als ze dit herhalen dan wordt het erg spannend voor P2 in het WCC.
Kan makkelijk bij bocht 1 en 2. Volgens mij stond vorig jaar Bottas daar nog achterstevoren en in 2017 sneed Vettel de achterband van Hamilton kapot.
Volgend jaar 3?
Mooi dat ze bij F1 tv pro nabeschouwing eens een positieve noot lieten vallen over RB. Ze hebben de coureurs goed gemanaged. Stop moaning, show it on the track. Wat een verademing tov Mercedes.
Mexico lijkt een echte Red Bull baan. Erg hoge gemiddelde snelheid. Daarnaast lijkt Red Bull bandenslijtage goed onder controle te hebben op elke baan. Zolang het droog blijft zijn ze favoriet.sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:40:
[...]
Ik denk volgende week al. Mexico is toch wel een baantje voor Max. En anders Brazilië wel. Of beiden. Ik zie een regenrace in Brazilië wel zitten.
Ik trek het nieuwe Nederlandse commentaar niet zo dus luister nu maar het Engelse. Het zit een aantal daar nog altijd erg diep.Chevy454 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:05:
Mooi dat ze bij F1 tv pro nabeschouwing eens een positieve noot lieten vallen over RB. Ze hebben de coureurs goed gemanaged. Stop moaning, show it on the track. Wat een verademing tov Mercedes.
Ik zie nu pas dat die vleugel boven het linker voorwiel van Max kapot was.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Na verloop van tijd zullen ze dat vergeten zijn. Pak em beet 33 jaar ofzo. Maar zoals ik al vaker zei: je moet God niet doden, hem laten bloeden is genoeg. En sinds Abu Dabhi is er een flink bloedspoor met als hoogtepunt Zandvoort. Alleen jammer dat LEC Max niet kon volgen, dan was het helemaal gebakken rapen.Afwezig schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:10:
Ik trek het nieuwe Nederlandse commentaar niet zo dus luister nu maar het Engelse. Het zit een aantal daar nog altijd erg diep.
Ondanks dat ik zelf ook al best een ouwe lul begin te worden is dit toch echt van voor mijn tijd. Wat een dikke kop heeft die vent zeg, hij doet niet onder voor de mijne.
Dan zien de coureurs er tegenwoordig toch een tikje fitter uit.
[YouTube: Verstappen team radio over the line 'This one is for Dietrich' Red Bull World Champions F1 USA GP]
[YouTube: Christian Horner post race interview Red Bull World Champions F1 USA GP 2022]
[YouTube: Toto Wolff & Lewis Hamilton post race interviews after Red Bull wins World Champions F1 USA GP 2022]
[YouTube: Christian Horner post race interview Red Bull World Champions F1 USA GP 2022]
[YouTube: Toto Wolff & Lewis Hamilton post race interviews after Red Bull wins World Champions F1 USA GP 2022]
Beetje jammer dat Max zo'n matige attitude had tegen z'n team na die pitstop maar als Max zoiets doet is het logisch en terecht vanwege de adrenaline natuurlijk. Terecht dat ie een standje kreeg van GP wat mij betreft, hij had er nog wel wat nadrukkelijker op terug mogen komen in plaats van "oh ja ik was a bit upset en het was allemaal zo hectisch" op de boordradio.
[ Voor 3% gewijzigd door Sebastiaannn op 24-10-2022 00:20 ]
Dit is normaal. Elke coureur doet dat. Je moet het ook niet erger maken dan het is. Onderling zijn ze het allang weer vergeten. Heb je voetballers wel eens tijdens een wedstrijd onderling op elkaar horen schelden? Als dat uitgezonden zou worden dan zou je nog meer piepjes horen dan in de F1.Sebastiaannn schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:19:
Beetje jammer dat Max zo'n matige attitude had tegen z'n team na die pitstop maar als Max zoiets doet is het logisch en terecht vanwege de adrenaline natuurlijk. Terecht dat ie een standje kreeg van GP wat mij betreft, hij had er nog wel wat nadrukkelijker op terug mogen komen in plaats van "oh ja het was allemaal zo hectisch" op de boordradio.
Wat een race, er zat van alles in!
Een treurige zaterdag, wat door RB als team is omgebogen tot een mooi eerbetoon aan Mateschitz.
De Race win en het veiligstellen van het wereldkampioenschap voor constructeurs.
Ik vond het dropoff van Hamilton wel erg opvallend, na dat Max er voorbij kon steken was hij het tempo helemaal kwijt. Of Max heeft echt zuinig aan gedaan, eerst rustig bij Leclerc weg rijden en daarna rustig Hamilton binnen hengelen. Om vervolgens in de laatste 3 ronden even extra gas te geven.
Lewis zal zich hebben opgevreten in z'n auto.... That Guy..... Met z'n tracklimits....
Nou laten de FIA en RB de komende week maar een overeenkomst tekenen over de cost capp, dan kan dat rumoer ook mooi van tafel en kunnen we ons weer bezig houden met de laatste 3 races van dit seizoen.
Ik zeg.... Op naar Maxico! Het land van al mijn dromen!
Een treurige zaterdag, wat door RB als team is omgebogen tot een mooi eerbetoon aan Mateschitz.
De Race win en het veiligstellen van het wereldkampioenschap voor constructeurs.
Ik vond het dropoff van Hamilton wel erg opvallend, na dat Max er voorbij kon steken was hij het tempo helemaal kwijt. Of Max heeft echt zuinig aan gedaan, eerst rustig bij Leclerc weg rijden en daarna rustig Hamilton binnen hengelen. Om vervolgens in de laatste 3 ronden even extra gas te geven.
Lewis zal zich hebben opgevreten in z'n auto.... That Guy..... Met z'n tracklimits....
Nou laten de FIA en RB de komende week maar een overeenkomst tekenen over de cost capp, dan kan dat rumoer ook mooi van tafel en kunnen we ons weer bezig houden met de laatste 3 races van dit seizoen.
Cogitationis poenam nemo patitur
@Bullet NL ik denk dat HAM los van zijn bandjes na dezelfde track limits aan zijn broek te krijgen, het tempo niet meer kon volgen.
Mijn boefje is liev!
Kers op de taart was wel dat hij vrijwel direct zelf ook de laatste waarschuwing voor track limits kreeg. En dat Verstappen in de laatste ronden hem nog op 5 seconden reed. Zelfs als ie een time penalty had gekregen was hij nog tweede. Denk trouwens dat Verstappen gewoon veel sneller was, maar doordat Hamilton in de DRS bleef hangen reed hij niet weg. Op een gegeven moment maakte Hamilton een klein foutje waarbij hij blokkeerde, toen was de DRS weg en was het ook meteen gedaan.Bullet NL schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:24:
Wat een race, er zat van alles in!
Laten we eerlijk zijn. Die Red Bull is dit jaar gewoon veel te snel. Zonder beide safety cars en die pitstop, was Max nog veel verder weg.JB schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:29:
@Bullet NL ik denk dat HAM los van zijn bandjes na dezelfde track limits aan zijn broek te krijgen, het tempo niet meer kon volgen.
Ah, Haas gaat in beroep omdat ze zelf een aantal keer afgelopen seizoen naar binnen zijn geroepen wegens los hangende onderdelen.
Lastig, volgens mij moet de FIA vooral naar de gevaarzetting kijken.
We opvallend dat die Alpine, wat eigenlijk een Renault is, steker is dat alle straatauto's van Renault waar ik in heb gereden
Cogitationis poenam nemo patitur
Spiegeltje en voorvleugeltje?
Testing, one, two ...
Lijkt mij wel.
Bij Verstappen zat er ook iets los boven het linkervoorwiel, die volgt dan ook nog? 😏
Testing, one, two ...
Misschien, maar ik denk het niet omdat dat niet al teveel opviel.hardware-lover schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 01:04:
[...]
Bij Verstappen zat er ook iets los boven het linkervoorwiel, die volgt dan ook nog? 😏
Volgens mij was dat ook bewust als bewegend aero onderdeel.
Groot gelijk, Magnussen heeft dit seizoen drie keer de meatball vlag gehad. Maar bij de US GP kregen Perez en Alonso geen waarschuwingen voor afbrekende onderdelen?
Aan de andere kant, FIA is nooit consistent geweest
30 sec time penalty voor ALO
Dag 7e plekTrekDr0p schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:06:
Ik vind dit oprecht een van de meest bizarre straffen die ik me kan herinneren. Oh... We hebben zitten slapen als wedstrijdleiding, hier heb je nog een dikke strafTrekDr0p schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:06:

Ik kan me wel meer situaties herinneren waarbij coureurs zelfs hun spiegel of een ander onderdeel vasthouden voor een groot deel van de ronde en dus met één hand sturen. Niks aan de hand.
En daarnaast, als het überhaupt al een straf was, dan moet het een diskwalificatie zijn. Stel je voor dat ze een stop and go geven tijdens de race en je vervolgens verder mag met de onveilige auto
Alpine heeft alweer protest tegen het protest van Haas aangetekend. Zou te laat zijn ingediend. Fia soap all over again
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Omdat het bij Perez maar een of twee ronden er aan hing. Zie ook Hamilton in Singapore die ook door reed met een zwabberende vleugel, en geen meatball kreeg.Aardappelbakker schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:34:
[...]
Ik vind dit oprecht een van de meest bizarre straffen die ik me kan herinneren. Oh... We hebben zitten slapen als wedstrijdleiding, hier heb je nog een dikke strafUiteraard is het de verantwoordelijkheid van het team en coureur om te rijden met een veilige auto, maar waarom krijgt Perez dan niks?
Jawel, dat onderdeelIk kan me wel meer situaties herinneren waarbij coureurs zelfs hun spiegel of een ander onderdeel vasthouden voor een groot deel van de ronde en dus met één hand sturen. Niks aan de hand.
Tijdens de race zal het vast ook een DSQ opleveren.En daarnaast, als het überhaupt al een straf was, dan moet het een diskwalificatie zijn. Stel je voor dat ze een stop and go geven tijdens de race en je vervolgens verder mag met de onveilige auto
En achteraf hadden ze natuurlijk die spiegel bij de pitstop er af moeten rukken. Alleen geen idee of die toen al los hing (immers reed Alonso langzaam terug naar de pits).,
Schande, dan moeten ze dat Perez ook geven. Die had ook een loshangend stuk aan de voorvleugel.TrekDr0p schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:06:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb al zelfs auto's op 3 wielen de race zien winnen, in plaats van de pit lane op te zoeken. Die voortaan ook maar 30sec straf geven
Wat vinden we dan van de straf voor Stroll? Gepast? Bijna een artikel 5, “lomp rijgedrag”
Gewoon levenslang schorsen, zonder dollen die straf is veelste weinig.De_Bastaard schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:06:
Wat vinden we dan van de straf voor Stroll? Gepast? Bijna een artikel 5, “lomp rijgedrag”
Lekker consistent ook weer. Stroll 3 plaatsjes gridstraf voor mexico omdat hij iemand van de baan liet vliegen. Alonso 30 seconden penalty (in short schrijf maar af die race) omdat zijn spiegel eraf vloog.De_Bastaard schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:06:
Verschil is dat RB tijdens de race al contact had met de stewards met foto's. En die gingen mee dat het geen veiligheidsissue meer was (want het deel was reeds af).Gynnad schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:46:
Schande, dan moeten ze dat Perez ook geven. Die had ook een loshangend stuk aan de voorvleugel.
Die “RUS” incidenten afdoen met 5 seconden kan ook echt niet. Vorig jaar zelfde verhaal. Iemand ligt uit de race…stylezzz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:23:
[...]
Lekker consistent ook weer. Stroll 3 plaatsjes gridstraf voor mexico omdat hij iemand van de baan liet vliegen. Alonso 30 seconden penalty (in short schrijf maar af die race) omdat zijn spiegel eraf vloog.
Mijn boefje is liev!
Een spiegel is natuurlijk een moeilijk verhaal. Als ze die bij een stop eraf halen, is het nog altijd niet veilig denk ik. Je hebt dan maar 1 spiegel, wat toch ook een ding voor de veiligheid is.Chevy454 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:27:
[...]
Verschil is dat RB tijdens de race al contact had met de stewards met foto's. En die gingen mee dat het geen veiligheidsissue meer was (want het deel was reeds af).
Maar ja, Stroll had beter geen spiegel gehad
Helemaal mee eens hoor. Iemand race compleet verkloten en dan maar 5 (of hoogstens 10, als er iemand met 250+ in de muur vliegt in silverstoneJB schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:29:
[...]
Die “RUS” incidenten afdoen met 5 seconden kan ook echt niet. Vorig jaar zelfde verhaal. Iemand ligt uit de race…
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |