Wheelie
Altijd Stroll die de lijn niet respecteert….
Rest van het seizoen schorsen, wat een idioot die Stroll.
erutangiS
Beide OK. Maar dit had heel veel erger kunnen zijn.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Daar komt Alonso echt heel goed weg. Knalt ook net na die inham tegen de boarding.
Lance Strolled.
Knap dat Alonso nog rijd maar wat een rare actie, die zat weer niet op te letten.
Knap dat Alonso nog rijd maar wat een rare actie, die zat weer niet op te letten.
Mooie vlucht
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Raceban voor Stroll.
Compleet onnodig.
En nu rijdt iedereen lekker door de carbon fibre splinters.
Compleet onnodig.
En nu rijdt iedereen lekker door de carbon fibre splinters.
[ Voor 43% gewijzigd door siggy op 23-10-2022 21:48 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Stroll houdt keurig de handjes aan het stuur
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zo, die stem van ALO.... die was echt geschrokken
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bizarre wheelie!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben benieuwd of er een fotograaf een goede foto heeft van Alonso. Dat moet echt een top shot zijn!
Dat doe je gewoon echt niet Stroll. Je gaat niet op het laatste moment zo bewegen op het rechte stuk en dat is waarom...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lance lanceert
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Pfff... Ik schrok me kapot toen ik de crash voor het eerst zag..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een geluk voor beide.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gij kan't heul ginne wheelie, jongûh....sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:47:
Een wheely in een F1 wagen... Wow...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De velg maar nu ging de band van de velg af vziw.Yonix schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:47:
Dat bandje. Ik dacht dat die allemaal vastzaten met zo'n sterke kabel?
I served in a company of heroes.
Stevig karretje die Alpine...
"When you grow up your heart dies"
Haha Alonso klonk alsof hij een schone onderbroek nodig had
Vaak bu'j te bang!
Launch StrollMel33 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:48:
Lance lanceert
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het ziet er niet goed uit van Stroll, maar dit zie je toch wel vaker, zo een zijwaartse beweging als er iemand langs komt? Is hij dan abrupter in zijn beweging dan anderen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou, inderdaad. Bij die opening en dan met die neus omhoog. Ik zag hem al zo over de vangrail het hek in vliegen.Nat-Water schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:47:
Beide OK. Maar dit had heel veel erger kunnen zijn.
Ik kan me voorstellen dat je van die actie alleen al schrikt, laat staan van het crashen daarna.ricardo246 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:48:
Zo, die stem van ALO.... die was echt geschrokken

RECOVERY VEHICLE ON TRACK BETWEEN TURNS 11 AND 12
23 Oct 2022, 21:48:27, Lap 24
23 Oct 2022, 21:48:27, Lap 24
Hey Fernando, gij kent echt ginne wheelie jonguh
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hij doet het veel te laat.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
Het ziet er niet goed uit van Stroll, maar dit zie je toch wel vaker, zo een zijwaartse beweging als er iemand langs komt? Is hij dan abrupter in zijn beweging dan anderen?
Nu maar een keer schorsen die gekke Stroll. Mensen die blijven roepen dat 'hij best kan rijden'. Blind paard

NOR is ook dat flippertje boven zijn linker voorwiel kwijt door dat debris van STroll
Mogen ze ook meteen Ocon een raceban geven.... Wat een mafkees, gewoon lekker doorrijden als er auto's links en rechts de vangrail in knallen.
TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 14 (ALO) AND 18 (STR) NOTED - CAUSING A COLLISION
23 Oct 2022, 21:49:00, Lap 24
23 Oct 2022, 21:49:00, Lap 24
MSC werd langs alle kanten ingehaald terwijl hij langzaam rijdt voor de debris en andere knallen hem voorbij er dwars overheen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
Stroll was later dan je normaal zou doencheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
Snap nu ook die speciale Fernando Alonso editie van de Alpine A110R waarbij Fernando het onderstel getuned heeft. Die gaat dus van de verlanglijst af.
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 14 (ALO) AND 18 (STR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
23 Oct 2022, 21:49:10, Lap 24
23 Oct 2022, 21:49:10, Lap 24
waarom weer pas na de race? we zijn nog niet eens in de helft!
En een hoop puin op z'n wielen zeg. JeetjeLZ86 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
NOR is ook dat flippertje boven zijn linker voorwiel kwijt door dat debris van STroll
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het is meer de timing wanneer je het doet, dit is levensgevaarlijk en dat hebben we wel vaker gezien. Hij kijkt nooit in de spiegels lijkt wel.cheiron schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
Orginele posities zijn wel hersteld, maar die gingen er wel heel hard langs inderdaad.Justevo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
MSC werd langs alle kanten ingehaald terwijl hij langzaam rijdt voor de debris en andere knallen hem voorbij er dwars overheen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
STR: meh, wat eten we vanavond eigenlijk?
Plek is teruggegevenJustevo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
Een van de coureurs rijdt niet meer. Dus het heeft weinig zin om dat nu al te behandelen.masauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
Omdat ze Alonso ook willen sprekenmasauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Omdat de schuldige uitgevallen is, dus geen haast.masauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
erutangiS
Omdat ze ALO zijn verhaal willen horen..masauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hé, wat is dat nou.. reclame tijdens de race op GP Radio? Das wel Ff een minpuntje Olaf
Omdat ze beide coureurs willen spreken.masauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
Sinds wanneer is er reclame in gp radio.
Gisteren ook al.
Gisteren ook al.
Zodat ze tegen Stroll kunnen zeggen dat dit echt niet de bedoeling is.masauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
Klopt, maar gewoon een paar leuke movesQuad schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:41:
[...]
Vindt je dat echt? Kwaliteit vind ik nou echt niet geweldig ofzo.
Waarom wel? De aanstichter is de race uit.masauri schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
En als hij het doet is het te laattweakduke schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:50:
[...]
Het is meer de timing wanneer je het doet, dit is levensgevaarlijk en dat hebben we wel vaker gezien. Hij kijkt nooit in de spiegels lijkt wel.
Mol is niet achterlijk. Dat is cashen tijdens een SC.Mel33 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:51:
Sinds wanneer is er reclame in gp radio.
Gisteren ook al.
Dat deden ze bij Ziggo ook al als de race "stil" lag.SunnieNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:51:
Hé, wat is dat nou.. reclame tijdens de race op GP Radio? Das wel Ff een minpuntje Olaf
Alonso week ook niet heel ver uit om in te halen.
Haters everywhere but I don’t really care
Commentaar voor de radio enzo heeft een eigen hoekje: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Danke
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Misschien is dat het verschil, hij kan wel rijden (snelle ronde zetten, grip zoeken etc) maar niet racen (racecraft).d0s schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:49:
Nu maar een keer schorsen die gekke Stroll. Mensen die blijven roepen dat 'hij best kan rijden'. Blind paard
Op F1TV zeggen ze dat n.a.v. de GP van Japan, de coureurs nu geïnformeerd kunnen worden dat er een takelwagen op de baan is. Misschien is er daarom nog geen rode vlag
Want?Kenny_026 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:51:
Ik denk dat we allemaal iets te snel het oordeel weer klaar hebben over Stroll.
DUGG
Nee klopt hij zoekt goeie moment uit. Maar this toch de vibe die je breekt daardoor. Janmer.Justevo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:51:
[...]
Mol is niet achterlijk. Dat is cashen tijdens een SC.
SC in this lap.
Wel complimenten voor die Amerikaanse marshalls, hoe snel ze opruimen met kraan en al.
Signature

@LanceStroll
Edit: dit is eigenlijk niet de tekst die ik zocht
[ Voor 18% gewijzigd door soulcrusher op 23-10-2022 21:54 ]
Zo die stewards moesten ook flink duiken.. niemand geraakt door wat carbon of iets?
Alonso heeft een kapotte spiegel rechts.
⏩ PVOutput☀️
Zijn wel wat gewend met Nascar...BMW_M3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:53:
Wel complimenten voor die Amerikaanse marshalls, hoe snel ze opruimen met kraan en al.
ALO ontsnapt echt aan een mega klapper hier… die zal ook wel wat fijn hebben in z’n tussenwervelschijven denk ik…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alonso heeft echt geluk dat het niet 30 meter eerder is, dan klapt hij vol in de vangrails of in de hekken.
Perez wéér aan het slapen.
Amerika he. Standaard reactie bij het iets onverwachts...Montaner schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:53:
Zo die stewards moesten ook flink duiken.. niemand geraakt door wat carbon of iets?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Illegal_Alien schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:52:
Commentaar voor de radio enzo heeft een eigen hoekje: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Danke
Welkom in het vernieuwde topic Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
ALO kan nog punten pakken vanaf P16 als hij goed zijn best doet.
En het antwoord is: Nee!LZ86 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:53:
Kijken of PER nu wel wakker is
oh zit die ook op tweakers
Ik zou het doen!
Als hij die service road had geraakt, poeh.....TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:53:
Alonso heeft echt geluk dat het niet 30 meter eerder is, dan klapt hij vol in de vangrails of in de hekken.
Go Seb
⏩ PVOutput☀️
Alonso zijn rechter spiegel wappert nogal. Hopelijk krijgt hij niet ook nog een meatball vlag.
Ik weet niet hoe je kijkt, maar je bent wel heel laat.
⏩ PVOutput☀️
Max klaagt over de auto. What happened to my driveability?
Als PER maar voor LEC blijft, dan ben ik tevreden
en max wint natuurlijk...
en max wint natuurlijk...
[ Voor 28% gewijzigd door Silent Thunder op 23-10-2022 21:56 ]
INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - MORE THAN 10 CAR LENGTHS BEHIND SAFETY CAR
23 Oct 2022, 21:55:11, Lap 27
23 Oct 2022, 21:55:11, Lap 27
Knap om nu ff een paarse ronde er uit te persen
Denk het niet. Maar we zullen zien
DUGG
Als er nu nog 5 mensen uitvallen heeft Latifi weer een punten finish
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |