Die is kapot... Rode vlag.
Nou dat waren 8 glorieuze minuten voor Giovin… Ohh, verrek, hij rijdt nog. :’)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
GIO doet goede zaken voor een stoeltje in 2023
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Enorme kneus... Hou dat ding in ieder geval ff heel.
Het is een "rookie' he.MikeyMan schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:09:
Enorme kneus... Hou dat ding in ieder geval ff heel.
Er is simpel geen nieuws omdat de FIA niet met Horner wil praten.WhatsappHack schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:07:
Ik heb echt niets meegekregen van dat verhaal over de budgetcap van Allard, onnavolgbaar gebrabbel van de hak op te takmaar geloof dat ze er iets over gaan vertellen in FP2?
Zie voor meer info: https://racingnews365.com...ch-was-in-four-main-areas
Blame it on de Britse regering (subsidies), Stroll Sr. (Dan Fellows) en de FIA zel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:44
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hou de budgetcap discussie aub in [F1] De budgetcap
Gio telt niet als rookie voor de verplichte rookie FP hè, die moet zichzelf in de picture rijden
Al snap ik echt niet waarom.
Hij was in ieder geval goed in beeldTinusXIII schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
Gio telt niet als rookie voor de verplichte test hè, die moet zichzelf in de picture rijden
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Pourchaire heeft nog geen tijd, mag inmiddels ook wel eens een keer lijkt me?
Die Amerikaanse vlag is wel aan de kleine kant. Ik kan nog steeds een stukje circuit zien.
Ik zat daar ook al naar te kijken,die texaanse vlag ook btw. Misschien een idee voor protesterende boeren hier?Erazzzer schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:29:
Die Amerikaanse vlag is wel aan de kleine kant. Ik kan nog steeds een stukje circuit zien.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik vind het toch wel vet. Zouden we hier op Zandvoort ook moeten doenErazzzer schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:29:
Neeeow!Erazzzer schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:29:
Mijn boefje is liev!
Mercedes schraapt weer lekker over het circuit…
Mijn boefje is liev!
Ze verzamelen gewoon samples van baan voor analyse.JB schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:36:
Mercedes schraapt weer lekker over het circuit…
Ooh ik dacht de rug rechtenplizz schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:37:
[...]
Ze verzamelen gewoon samples van baan voor analyse.
Mijn boefje is liev!
15 wdc’s op de 1e 4 plekken
Edit: oh nee, stroll op 1
Edit: oh nee, stroll op 1
[ Voor 33% gewijzigd door albino71 op 21-10-2022 21:42 ]
Mocht fp1 nou toch een beetje vervelen, je kunt altijd nog een keer de laatste ronde abu dhabi 21 terugkijken
Bij Max wordt gesleuteld?
Mijn boefje is liev!
Sainz lekker bezig
Tomorrow is not today!
Welke kant boven?Insert12 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:32:
Ik vind het toch wel vet. Zouden we hier op Zandvoort ook moeten doen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- tweakduke
Kon het niet zienJB schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:45:
Wordt toch nog wat geëxperimenteerd blijkbaar, eens kijken hoe de auto het zo dan doet.
Nee, ze hebben de bbq alvast aangestoken..JB schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:45:
-
Mogen ze wel opschieten met nog 13 minuten te gaan. Het is ook best een lang rondje.tweakduke schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:46:
[...]
Kon het niet zien![]()
Wordt toch nog wat geëxperimenteerd blijkbaar, eens kijken hoe de auto het zo dan doet.
Oh de camera gaat aan dus ze zijn opgeschoten.
[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 21-10-2022 21:48 ]
erutangiS
Alvast wat proberen voor volgend jaar?tweakduke schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:46:
[...]
Kon het niet zien![]()
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- tweakduke
Vast, maar dat doen denk ik alle teams onderhand wel
Hoe werkt het eigenlijk met gridstraffen als GIO een bak aan gort rijdt in de auto van MAG?
Mijn boefje is liev!
Het mocht even duren maar de heer Collins heeft gesproken... Mercedes doet mee voor pole dit weekend!
Heeft mag pech….JB schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:51:
Hoe werkt het eigenlijk met gridstraffen als GIO een bak aan gort rijdt in de auto van MAG?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
So zeg. Maxje lekker even een hot lap hinderen. Is nu al 3e race op rij? Die engineer van hem is de laatste tijd niet echt meer wakker.
- tweakduke
Zhou en Perez 5 plekken gridstraf
New Document: Offence - Car 11 - PU element
— FIA F1 Documents Bot (@fiadocsbot) 21 oktober 2022
Published at 21.10.22 21:56 CEThttps://t.co/gJaUGBGfCF#F1 #Formula1 #USGP 🇺🇸 pic.twitter.com/T0ur8LUkIL
New Document: Offence - Car 24 - PU element
— FIA F1 Documents Bot (@fiadocsbot) 21 oktober 2022
Published at 21.10.22 21:56 CEThttps://t.co/BaiuLJVgB0#F1 #Formula1 #USGP 🇺🇸 pic.twitter.com/Pn8S5qizXR
Kleine reprimande voor Max? Slecht gecoacht zo lijkt het. Je ziet hem twijfelen tussen aan de kant duiken of de ronde starten.
Ik kan geen on board selecteren via de F1TV app Ik dacht ik luister even naar dat moment, maar lukt dus niet.TheBrut3 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:07:
Kleine reprimande voor Max? Slecht gecoacht zo lijkt het. Je ziet hem twijfelen tussen aan de kant duiken of de ronde starten.
Edit: werkt nu, even gaan luisteren.
Hij wordt wel goed de hoogte gehouden maar op het laatst, bij "Schwartzman op 3 sec", krijgt ie vrij snel te horen; "ok, lets go", maar daarvoor verder geen waarschuwing meer. Beetje slordig dus, geen waarschuwing dat Schwartzman in een fast lap zat.
[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 21-10-2022 22:54 . Reden: Breek mijn nek over zijn naam.. ]
Testing, one, two ...
Het wordt pas nieuwswaardig als Collins zou melden dat Merc niet om de pole zou meedoen.TheBrut3 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:52:
Het mocht even duren maar de heer Collins heeft gesproken... Mercedes doet mee voor pole dit weekend!

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nja, vrije training, plus Schwartzman rijdt niet mee. Maar genoeg precedenten waarbij de stewards alle kanten op kunnen gaan, maar praktisch nee.TheBrut3 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:07:
Men kan steeds minder zien vanuit de cockpit en leunt meer en meer op 'spotters' (coms vanuit de pits). Wie is dan uiteindelijk fout? Er zijn al incidenten geweest dat als het team niet gecoacht had, dat de coureur dan niks te verwijten viel en vice versa.....
Ik bedenk me net, het zou kunnen... Wanneer beide Ferrari en RBR een nieuwe motor nemen.siggy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:29:
Het wordt pas nieuwswaardig als Collins zou melden dat Merc niet om de pole zou meedoen.Kunnen ze werkelijk niemand anders vinden voor hem? Bert Devies ofzo, bijvoorbeeld? Krijg je dat soort gekke opmerkingen tenminste niet mee.
(for those who know /s)
.
[ Voor 105% gewijzigd door JB op 21-10-2022 22:45 ]
Mijn boefje is liev!
Dus... iemand zin in een "Klein relletje?" 
Mercedes' front wing, which is yet to be used, is causing a bit of a stir 👀
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 21 oktober 2022
Ted Kravitz: 🗣️ "𝗧𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗿𝘂𝗺𝗼𝘂𝗿𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘀𝗲 𝗲𝘆𝗲𝗯𝗿𝗼𝘄 𝘄𝗶𝗻𝗴𝗹𝗲𝘁𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗶𝗮𝗻𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗲𝗴𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀." pic.twitter.com/scVVlhdvhc
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
We call it a grey area .... 😏 Mercedes grey.. (like my car)Illegal_Alien schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
Tijdens FP's mogen teams toch doen en laten wat ze willen?Illegal_Alien schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
De auto moet tijdens officiele sessies gewoon voldoen aan de technische regelgeving. Wat ze in prive tests doen, moeten ze zelf weten.alesandro_46 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:58:
[...]
Tijdens FP's mogen teams toch doen en laten wat ze willen?
Prive-tests mogen niet, of nou ja, twee filmdagen maar volgens mij heeft Mercedes die in mei al opgebruikt.siggy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:00:
[...]
De auto moet tijdens officiele sessies gewoon voldoen aan de technische regelgeving. Wat ze in prive tests doen, moeten ze zelf weten.
Hmm. Ik heb in mijn grijze massa opgeslagen dat dat pas geldt vanaf Q1.siggy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:00:
[...]
De auto moet tijdens officiele sessies gewoon voldoen aan de technische regelgeving. Wat ze in prive tests doen, moeten ze zelf weten.
Dit omdat de aero rakes ook niet voldoen aan de technische regelgeving.
Mijn favoriete onderdeel, de interpretatie 
Als het niet legaal is, eraf halen, resultaten schrappen van officiële sessies en een boete zou ik zeggen.
Als het niet legaal is, eraf halen, resultaten schrappen van officiële sessies en een boete zou ik zeggen.
alesandro_46 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:03:
[...]
Hmm. Ik heb in mijn grijze massa opgeslagen dat dat pas geldt vanaf Q1.
Dus je zou met een illegale neus mogen rijden als ik het zo lees. Al mocht dat niet, in de praktijk moet er waarschijnlijk een protest ingediend worden door een team voordat er echt naar gekeken wordt. Dat doe je natuurlijk niet tijdens een FP, je wacht netjes tot je concurrent het component ook gebruikt in de race om vervolgens daar je protest op in te dienen. Zo loop je niet het risico dat ze het "voortijdig" voor een legaal onderdeel vervangen. Dus effectief gok ik dat ongeacht de regels, je in FP's toch wel met illegale meuk "mag" rijden omdat teams daar toch niet op gaan protesteren. Maar het artikel heeft dus een uitzondering voor de neus/voorvleugel en dan gok ik dat dat okee is. Ook heeft dat artikel het niet echt over "extra" onderdelen zoals rakes dus die zullen daarmee ook wel toegestaan zijn.quote: SR38 FREE PRACTICE
38.2 a iii) For the purpose of this Article 38.2 only, a car is defined as consisting of all the components required to comply with the Technical Regulations with the exception of the Floor, the nose, the Front Wing and the Rear Wing as detailed in Articles 3.5, 3.6.1, 3.9 and 3.10 of the Technical Regulations respectively. Components must be of a specification already used at the Competition or intended as an option at the Competition. Obsolete components or dummy components are not permitted. If the car is supported on stands, all car components must be present under the cover. The complete car, minus any exceptions described in this Article and including any non-fitted components must remain in view of the overhead camera at all times. Permitted breather, heating or cooling devices may be fitted.
Maar ik meen op vrijdagochtend voor de FP's worden de auto's toch ter 'scrutineering' aangeboden? Als in, dat moet dan allemaal legit zijn. Je hebt helemaal gelijk met die aero rakes, eigenlijk beest vreemd dat dat mag, ivm safety.alesandro_46 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:03:
[...]
Hmm. Ik heb in mijn grijze massa opgeslagen dat dat pas geldt vanaf Q1.
Mmmja, nou weet ik het ook niet meer. Moeten de teams per se protesteren als die denken dat iets niet legaals is?
/Ah, zie hiervoor dus.
Disclaimer: dit zit nog vaagjes in mijn hoofd en ik heb er maar weinig opnieuw over opgezochtsiggy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:10:
[...]
Mmmja, nou weet ik het ook niet meer. Moeten de teams per se protesteren als die denken dat iets niet legaals is?
/Ah, zie hiervoor dus.
Grosjean was in Italie 2018 gediskwalificeerd vanwege een illegale vloer. In-season was er een TD gekomen over de vloer en Haas had nog voor de Italiaanse GP laten weten dat ze niet op tijd een legale vloer konden produceren. Ze hebben toch met die vloer gereden. Grosjean was 6e geëindigd, Magnussen 17e en Sainz en Hülkenberg (Renault) 9e en 13e. Renault was het hier niet mee eens en had ook van tevoren al aangegeven protest in te zullen dienen. Dit moet overigens per wagen apart, en per protest moet een paar duizend euro betaald worden. Renault heeft protest ingediend tegen Grosjean, niet tegen Magnussen, die reed immers niet in de punten en was achter beide Renault-rijders gefinisht. Grosjean is daarom gediskwalificeerd en Magnussen niet, terwijl ze beiden met dezelfde illegale vloer reden en dit ook bekend was. Hierdoor gingen Sainz, Hülkenberg en Magnussen een plaatsje omhoog, +2 punten voor Renault en -8 punten voor Haas en Grosjean. Uiteindelijk heeft dit voor de rest van het seizoen het verschil niet gemaakt maar het was toch enigszins close met punten: 122 voor Renault (4e) en 93 voor Haas (5e). Ten tijde van de race was het closer: 74 punten voor Haas en 82 punten voor Renault. Met de originele eindstand was het 82 om 84 geweest dus op dat moment was het protest veel begrijpelijker.
[ Voor 20% gewijzigd door DataGhost op 21-10-2022 23:24 ]
@DataGhost, je doet je naam eer aan.
Bedankt voor de toevoegingen.
En daar begint de bandentest.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sinds wanneer is VT2 weer een sessie van 1,5 uur?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Sinds een Pirelli-bandentest voor 2023 onderdeel is van de vrije training.PatrickC schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:13:
Dit was ook het geval in Japan, maar die viel letterlijk en figuurlijk in het water.
-
Sinds de bandentest van vorige race waardoor FP2 een half uur verlengd werd. Uiteindelijk is de test toen niet doorgegaan vanwege de regen maar is de sessie wel anderhalf uur lang gebleven. Nu dus poging twee voor die bandentest. Volgende race zal FP2 weer gewoon 1 uur lang zijn.PatrickC schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:13:
Als het goed is, zal die ook 1,5 uur zijn. De bandentest van Japan is namelijk doorgeschoven naar Mexico.DataGhost schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:22:
Volgende race zal FP2 weer gewoon 1 uur lang zijn.
-
Max rijdt veel met die testbanden. Zoveel mogelijk rubber op de baan leggen zonder de reguliere banden op te offeren?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hadden ze er twee gepland? Dat had ik gemist dan. My bad.Edd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:25:
[...]
Als het goed is, zal die ook 1,5 uur zijn. De bandentest van Japan is namelijk doorgeschoven naar Mexico.
Of ze moeten verplicht het grootste deel van een half uur op de testbanden rijden, dat kan ook.Chevy454 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:35:
Max rijdt veel met die testbanden. Zoveel mogelijk rubber op de baan leggen zonder de reguliere banden op te offeren?
1 uurtje test banden en daarna chill met Brad Pitt praten
Ze moeten bij RB wel echt veel vertrouwen hebben dat ze deze FP2 enkel en alleen de verplichte bandentest te doen. Geen extra ronden met de 2022 banden om de balans te verbeteren wat een issue was in FP1.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wat ik even snel kan vinden is dat men verplicht is om de testbanden te gebruiken voor FP2. De enige uitzondering is voor coureurs die in FP1 hun auto hebben afgestaan aan een Rookie. Die mogen wel (even) rijden op de normale banden.Chevy454 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:17:
Ze moeten bij RB wel echt veel vertrouwen hebben dat ze deze FP2 enkel en alleen de verplichte bandentest te doen. Geen extra ronden met de 2022 banden om de balans te verbeteren wat een issue was in FP1.
Dus, al zou je het willen, het mag niet en je kunt weinig anders.
[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 22-10-2022 01:23 ]
-
Nou ja ik ga naar bed gaat toch niks meer gebeuren die laatste paar minuten.
Dat zou wel een logische verklaring zijn inderdaad. Had ik net zo goed deze FP2 lekker kunnen slapen ipv bitterballen en bier...Edd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:22:
De enige uitzondering is voor coureurs die in FP1 hun auto hebben afgestaan aan een rookie
[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 22-10-2022 01:33 ]
Djeez wat een vaag verhaal betreffende de vage Merc voorvleugel..
Ze hebben hem gefabriceerd, verscheept naar Austin maar rijden er niet mee want als ze ermee chrashen moeten ze een andere spec voorvleugel pakken wat penalty's met zich mee brengt?
Aldus Sky, Kravitz..
Waar is Merc mee bezig? Je gaat toch niet een voorvleugel fabriceren waar alle andere teams gelijk tegenin gaan met die aero wings erop en dan er ook nog eens niet mee rijden?
Ze hebben hem gefabriceerd, verscheept naar Austin maar rijden er niet mee want als ze ermee chrashen moeten ze een andere spec voorvleugel pakken wat penalty's met zich mee brengt?
Aldus Sky, Kravitz..
Waar is Merc mee bezig? Je gaat toch niet een voorvleugel fabriceren waar alle andere teams gelijk tegenin gaan met die aero wings erop en dan er ook nog eens niet mee rijden?
[ Voor 4% gewijzigd door Humma Kavula op 22-10-2022 01:34 ]
Data verzamelen of het werkt en dan het concept aanpassen dat het binnen de grenzen valt. Maar is net zoals de floor stay in Canada. Mag niet, toch gedaan en nieuwe inzichten verkregen.Humma Kavula schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:32:
Waar is Merc mee bezig? Je gaat toch niet een voorvleugel fabriceren waar alle andere teams gelijk tegenin gaan met die aero wings erop?
Daarnaast dreigde Toto toch over de budgetcap te gaan.
* Chevy454 rent weg.
Zie mijn edit, ze hebben er niet eens mee gereden dus geen data.Chevy454 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:36:
[...]
Data verzamelen of het werkt en dan het concept aanpassen dat het binnen de grenzen valt. Maar is net zoals de floor stay in Canada. Mag niet, toch gedaan en nieuwe inzichten verkregen.
Daarnaast dreigde Toto toch over de budgetcap te gaan.
* Chevy454 rent weg.
Zag ik die floor stay er gisteren ook niet op zitten?
Dat van dezelfde spec geldt alleen onder parc ferme. Dus crash in Q en race starten met andere spec, dan moet je achteraan of uit de pits starten.Humma Kavula schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:32:
Djeez wat een vaag verhaal betreffende de vage Merc voorvleugel..
Of hij is alleen om te showen en kijken hoe de teams reageren. Onderdelen die je niet gebruikt vallen v.w.b. fabricage niet onder de budget cap. Dus de kostenpost is alleen design en transport. Hadden ze er mee gereden zou die wel meetellen onder re budget cap, en dat is nog nuttelozer met een illegale vleugel.Waar is Merc mee bezig? Je gaat toch niet een voorvleugel fabriceren waar alle andere teams gelijk tegenin gaan met die aero wings erop en dan er ook nog eens niet mee rijden?
Edit:
Overigens weten we ook niet wat het ding aan design heeft gekost. Misschien is het wel een oude vleugel die ze niet meer gebruiken waar ze die eyebrows op geplakt hebben en klaar. Als ze toch al niet van plan waren er mee gaan te rijden.
[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 22-10-2022 08:28 ]
Beide FP’s zat die staaf voor het achterwiel er gewoon opMikeyMan schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 07:29:
Zag ik die floor stay er gisteren ook niet op zitten?
Mijn boefje is liev!
The good, the bad, and the Guenther 😎#HaasF1 #USGP pic.twitter.com/2TXnyefCqc
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 22 oktober 2022
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/v8ykfKY2C1tBoOtLzGK8fsuL.gif?f=user_large)
[ Voor 51% gewijzigd door JB op 22-10-2022 09:23 ]
Mijn boefje is liev!
Heb het idee dat het niet uit de weg gaan - of net ietsje later - van Max ook een beetje hanen gedrag is; even laten zien wie de baas is. Ik denk dat dat ook een beetje onderdeel is van de mind games die ze zo onderling hebben.
Giovanazzi laat (weer) goed zien waarom hij niet nóg een kans verdient. Net als Guiterrez, de zoveelste Ferrari junior die een zitje veel te lang bezet hield.WhatsappHack schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:08:
Nou dat waren 8 glorieuze minuten voor Giovin… Ohh, verrek, hij rijdt nog. :’)
Kwalificatie laat ik aan me voorbij gaan, ik kijk de hoogtepunten wel. Wel grappig uit de weekend warmup dat Hinchcliffe het een biljartlaken van een baan vind voor de indycars en de F1 coureurs klagen over de hobbels
Tsja dat zou wel zo kunnen zijn als het bij de reguliere coureurs was, maar dit was bij een Rookie..werphengel schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:28:
Heb het idee dat het niet uit de weg gaan - of net ietsje later - van Max ook een beetje hanen gedrag is; even laten zien wie de baas is. Ik denk dat dat ook een beetje onderdeel is van de mind games die ze zo onderling hebben.
Mee eens, nog los van dit moment is hij al een paar jaar ouder, heeft hij zijn kans gehad en daarin niet laten zien echt uitzonderlijk veel talent te hebben.siggy schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:21:
[...]
Giovanazzi laat (weer) goed zien waarom hij niet nóg een kans verdient. Net als Guiterrez, de zoveelste Ferrari junior die een zitje veel te lang bezet hield.
Moet er wel bij zeggen dat ik Hülkenberg als alternatief ook niet heel denderend (meer) vind..
Nog even de herhaling van FP2 gezien. Waar ik mij kapot kon ergeren in Miami met die publiekshots, kan dat nu met de droneshots van die vlag. Bijna letterlijk iedere minuut zie je wel een droneshot van dat ding. Ja, ik weet het nu wel, we racen in Amerika dit weekend.
Nou was FP2 ook niet heel veel interessanter dan die vlag…Erazzzer schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:01:
Nog even de herhaling van FP2 gezien. Waar ik mij kapot kon ergeren in Miami met die publiekshots, kan dat nu met de droneshots van die vlag. Bijna letterlijk iedere minuut zie je wel een droneshot van dat ding. Ja, ik weet het nu wel, we racen in Amerika dit weekend.
Als dat de route is die de drone vliegt zie je die vlag natuurlijk ook iedere keer. Net zoals je die toren iedere keer ziet. Je kunt je ook druk maken om niks natuurlijk.Erazzzer schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:01:
"When you grow up your heart dies"
Buiten het laten zien van die vlag voegt de drone in mijn optiek ook weinig toe. Die ene keer dat ie probeerde een auto bij te houden was hij hem in 3 tellen alweer kwijt.sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:37:
[...]
Als dat de route is die de drone vliegt zie je die vlag natuurlijk ook iedere keer. Net zoals je die toren iedere keer ziet. Je kunt je ook druk maken om niks natuurlijk.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik kon het niet laten om telkens als die vlag in beeld kwam, “Murica fuck yeah” te schreeuwen.Erazzzer schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:01:
Kom op, de zaterdagavond TV avond is al ruk. Nu hopen dat de FP3 iets leuks brengt. Over enkele minuten gaat het los. Ben benieuwd naar RB van Max want de Ferrari's waren best vlot tijdens FP1/2
Max heeft het achterste van zijn tong nog niet laten zien dit weekend. Hij is de laatste tijd in de vrije trainingen ook niet altijd het snelste want dat is ook niet nodig. Wat dat betreft heeft hij de rust gevonden.Chevy454 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:52:
Kom op, de zaterdagavond TV avond is al ruk. Nu hopen dat de FP3 iets leuks brengt. Over enkele minuten gaat het los. Ben benieuwd naar RB van Max want de Ferrari's waren best vlot tijdens FP1/2
Fp2 zegt niks omdat het de bandentest was. Verstappen had bijvoorbeeld de c1 band gekregen. Daar kun je op dit circuit niet bijster veel mee. Is nog een compound harden dan de harde band(c2) dit weekend.Chevy454 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:52:
Pirelli heeft 2 compounds getest. Ik denk niet dat hier een C1 bij zat. Denk eerder 3/4.stekkiekiller schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:59:
[...]
Fp2 zegt niks omdat het de bandentest was. Verstappen had bijvoorbeeld de c1 band gekregen. Daar kun je op dit circuit niet bijster veel mee. Is nog een compound harden dan de harde band(c2) dit weekend.
Vind die vlag er echt super gaaf uit uitzien.Erazzzer schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:01:
Hier ook al gezegd maar zou op Zandvoort ook echt heel gaaf staan.
Een tuinbroek erbij zou het compleet maken.rammes schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:16:
Die vlechtjes van Angela Cullen zijn wel sexy hoor
[Afbeelding]
Verstappen en Russell gaven beide aan c1 gekregen te hebbenErazzzer schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:06:
[...]
Pirelli heeft 2 compounds getest. Ik denk niet dat hier een C1 bij zat. Denk eerder 3/4.
- tweakduke
Alonso en Leclerc krijgen een gridstraf voor een nieuwe ICE. Leclerc heeft ook een nieuwe TC
Ze weten toch niet welke banden ze krijgen, ze kunnen het toch alleen voelen?stekkiekiller schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:16:
[...]
Verstappen en Russell gaven beide aan c1 gekregen te hebben
Ferrari test al voor 2023.tweakduke schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:17:
Alonso en Leclerc krijgen een gridstraf voor een nieuwe ICE. Leclerc heeft ook een nieuwe TC
Perez toch ook?tweakduke schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:17:
Cogitationis poenam nemo patitur
YouTube: F1 2022 Max Verstappen FP2 Interview United States GPTransportman schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
Ze weten toch niet welke banden ze krijgen, ze kunnen het toch alleen voelen?
YouTube: Russell Interview after Friday Free Practice Sessions F1 USA GP 2022
- tweakduke
Klopt Zhou en Perez zijn gisteren gemeld.
Raar dat ze dat zeggen. Er was duidelijke uitleg dat de teams niet weten waarop ze reden.
De test is normaal gesproken ook blind. Dus vreemd als de teams toch op de hoogte zijn wat voor banden ze getest hebben.Erazzzer schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:30:
[...]
Raar dat ze dat zeggen. Er was duidelijke uitleg dat de teams niet weten waarop ze reden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |