En stel Ferrari gaat in beroep, wint, en Max is geen kampioen meer. Wat een circus dit
Een ding is wel constant telkens als Max WDC wordt dat er inmenging vd FIA is. Hij kan niet op een normale manier kampioen worden.
Ja bloedirritant, moeten ze echt fixen volgend jaar!matthijst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:28:
Mooi hoe Allard even door Max z'n interview heen praat. Viaplay.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk ook FIA en te lange/veel documenten schrijven die ze zelf tijdens de race niet kunnen nalezen.
"Lost in translation", mensen pakken de nummertjes uit een artikel maar laten de randvoorwaarde weg.
Blijkbaar zijn het full pts vandaag, zoals ook op racebeeld stond, maar ik nam eigenlijk stiekem aan dat de graphics niet klopen.
Daar mochten ze best wel even een race director's note in beeld brengen.. het gaat over een f'ing WDC beslissende race/strijd..
(En weer zullen er nu mensen zijn die zeuren dat VER z'n teamgenoot PER nodig had om te winnen)
Wat een raar regelement ...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik zit denk ik naar een andere uitzending van Viaplay te kijken haha. Nevermind.
per aspera ad astra
Er komt volgende seizoen een andere wedstrijdleiding..BramViking schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:27:
Max is nog niet kampioen. Men heeft geen 75% gereden. Dit is gewoon een fout van FIA.
Dit soort onzekerheid bederft toch volledig je feest vreugde zo.. 
Edit: for Max mostly I mean.. maar Button gaat er iig ook vrolijk op door.

Edit: for Max mostly I mean.. maar Button gaat er iig ook vrolijk op door.
[ Voor 36% gewijzigd door Graft op 09-10-2022 10:30 ]
De FIA heeft inderdaad volle punten uitgedeeld, het overzicht was net zichtbaar op F1TV.
Jack in the box!Marc3l schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:28:
Ik heb het idee dat ze de puntentelling van stiften uit Jiskefet gebruiken.
Eerder gestopt en niet hervat.Harrie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:27:
Ja, blijkbaar is het enkel een vermindering van punten als de race eerder gestopt word. Niet als die later gestart word ofzo. Wat een klucht.
Haters everywhere but I don’t really care
Volle punten is wel goed voor Red Bull Racing.
Kerel. De exacte regel is al 10 keer langsgekomen hier.BramViking schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:27:
Max is nog niet kampioen. Men heeft geen 75% gereden. Dit is gewoon een fout van FIA.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ze delen idd volle punten uit. 113 verschil.
Oke, whatever.
Oke, whatever.
Latifi in de punten btw en Zhou eindigt met FL. Wat een weekend.
Ja Max, nu moet je alsnog je speech opzeggen
Dat heeft iedereen dan gemist denk ik.jaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:27:
Full points mensen, full points. Stond tijdens race in beeld.
Raar dat RBR niet wilde pitten voor FL. Ik denk dat ze het niet wisten.
"When you grow up your heart dies"
Ze moeten gewoon altijd volledige punten geven, overwinning is een overwinnig.KlaasjeNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:23:
De overmacht van Verstappen verdient ook gewoon de volle 25 punten.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Want er zijn geen races meer dit jaar. Was die het nu niet geworden dan volgende race of die daarna of die daarna etc etc. Hij kon zelfs nog 5x uitvallen. Statistisch onmogelijk.loewie1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:28:
Een ding is wel constant telkens als Max WDC wordt dat er inmenging vd FIA is. Hij kan niet op een normale manier kampioen worden.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Klopte wel v.w.b. de uitslag van LEC: "Een 2 is een 3"..Marc3l schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:28:
Ik heb het idee dat ze de puntentelling van stiften uit Jiskefet gebruiken.
2e wereldtitel op kloten beslissing van FIA. Je bent dan wel wdc, maar de manier waarop, ....volgens mij intern zuur.HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:22:
Ik heb hetzelfde gevoel als Max.. geen idee of ik nou moet lachen of huilen.
Niet dat max het niet verdient, beste wagen met 1 van de beste rijders. Maar weer glans ontnomen door de FIA.
Verleden jaar overschaduwt door het gedoe met die SC in laatste rondes, nu met die vreemd punten telling die rammelt langs alle kanten. Best zuur.
Ook al wint die alle volgende races, het moment waarop je wdc wordt, blijft het moment.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Dit is geen inmenging, dit is gewoon de regels volgen. Dat niemand die regels verder snapt, is een ander verhaal.loewie1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:28:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Boordradio? Ze zeverde dwars door Verstappens overwinningsinterviewLAD93 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:26:
[...]
Omdat die boordradio wel even ondergeschikt is aan de vraag of VER nu WDC is of niet haha

Gaat AT nu toch nog De Vries voor Latifi wisselen nu Latifi in de punten boven De Vries is gekomen?
We hebben dit jaar gezien dat er daarna niet meer geracet wordt.soulcrusher schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:27:
[...]
Ik bedoel rode vlag. Een race eindigt nooit "achter de safety car" want de safety car gaat altijd naar binnen de laatste ronde
"When you grow up your heart dies"
Friese vlag heeft de FOM nog niet.sambalbaj schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
Waarom heeft De Vries geen landen vlaggetje in de stand?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het feestje bij Honda in Japan zal er niet minder om zijn.Divak schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:28:
En stel Ferrari gaat in beroep, wint, en Max is geen kampioen meer. Wat een circus dit
Wtf ik had m na de finish uitgezet met het idee dat kampioenschap komt over 2 weken. Wat een clusterf*ck is deze race nou weer dan
Wel jammer dat het nu gewoon weer een tweede titel met een controverse is.

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 09-10-2022 10:31 ]
Is Redbull met deze glorieuze 1-2 al WCC onderhand?
Identificeerd zich als landloossambalbaj schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ze kunnen dit nu niet meer terugtrekken. Je kunt niet gaan feesten en daarna zeggen nee...toch?
NeeHippocampus schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
Is Redbull met deze glorieuze 1-2 al WCC onderhand?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dankzij de druk van PER is VER kampioen, zo is het ook!
Paspoort is verlopen...sambalbaj schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
Ja ik snap het niet, want ik heb dat helemaal niet voorbij zien komen…mea culpaMelkunie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
[...]
Boordradio? Ze zeverde dwars door Verstappens overwinningsinterview

per aspera ad astra
Dus de race staat stil.
Wordt herstart tot het einde. En mag dan alsnog gelden als volle race
Als er 5 ronde voor het einde hevige regen was geweest.En de race wordt gestopt.
Dan was het niet volle punten geweest
Wordt herstart tot het einde. En mag dan alsnog gelden als volle race
Als er 5 ronde voor het einde hevige regen was geweest.En de race wordt gestopt.
Dan was het niet volle punten geweest
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In de toekomst met regen dus 3 ronden rijden rode vlag 2 uur wachten half uur racen om de volle punten te krijgen haha wat een grap
PSN: McMillan0984
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SnLYlKVVxjjAsQ6kXScKLHGO.jpg?f=user_large)
De fuckup awards gaan dit jaar naar Ferrari en de FIA
Hoop dat Max 3e WCD wel op normale manier haalt i.p.v. vage regels en beslissing van wedstrijdleiding (FIA).
Ik mis Masi...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Minister of offence én defence?jaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:31:
Dankzij de druk van PER is VER kampioen, zo is het ook!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou gefeliciteerd mensen. Er is blijkbaar een regel in het vuistdikke regelboek dat er toch volledige punten kunnen worden toegekend.
Verwarring den top, maar goed.
Verwarring den top, maar goed.

VER: 366 (+25) WDC
PER: 253 (+18)
LEC: 252 (+15)
113 punten is neit meer goed te maken.
Het feit dat RBR niet meer voor de pits ging maakt duidelijk dat zij geen volle punten hadden verwacht!
113 punten is neit meer goed te maken.
Het feit dat RBR niet meer voor de pits ging maakt duidelijk dat zij geen volle punten hadden verwacht!
[ Voor 61% gewijzigd door jaapstobbe op 09-10-2022 10:34 ]
Maarten..., we went motorracingMaarten_E schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:32:
Ik mis Masi...
Mensen rustig. Dit is niet wéér een controversieel WDC. Verstappen had natuurlijk sowieso WDC geworden, die gaat echt niet 4x uitvallen (en LEC of Perez alle punten halen). De manier waarop nu is eigenlijk alleen timing.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UUHOj60oqSRiEjQNUR49a4DM.jpg?f=user_large)
Vertel m'n vrouw dat 's.HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
Ze kunnen dit nu niet meer terugtrekken. Je kunt niet gaan feesten en daarna zeggen nee...toch?
+35 zelfsjaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:32:
VER: 366 (+25) WDC
De titel heeft geen controverse, het moment dat hij hem behaalt wel. Maar zoals al meermaals gezegd, hoe bizar ik dat ook vind, blijkt het volgens de regels wel te kloppen.Southern Sun schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
Wtf ik had m uitgezet met het idee dat kampioenschap komt over 2 weken. Wat een clusterf*ck is deze race nou weer dan![]()
Tijdens de uitzending was het dus ook goed in beeld met de volle punten, maar die had ik weggewuifd als "wat een prutsers dat ze het niet hebben aangepast". F1TV was ook continu aan het rekenen met de percentages. Gek ergens dat FIA bij geen enkele partij, Sky, F1TV of welke dan ook, tijdens de race heeft aangegeven dat er wel volle punten worden gegeven als ze gewoon finishen en de race "uitrijden". Daar ontstaat de verwarring bij alle kijkers op TV.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En nog eentje, als ze werkelijk een ronde te vroeg hebben gevlagd, moet de stand van de ronde ervoor gehanteerd worden, waarbij Leclerc dus P2 is. Wat is dit allemaal
Ik heb de regels nooit gelezen. Maar het staat er toch ongelooflijk duidelijk? Onbegrijpelijk dat alle journalisten dit gemist hebben.
Ok
Hoe gaat Max volgend jaar dan een kampioenschap winnen?
Kan die gast niet eens gewoon winnen ;-)
Hoe gaat Max volgend jaar dan een kampioenschap winnen?
Kan die gast niet eens gewoon winnen ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bestaat er al een lijstje van meeste omstreden kampioenschappen? Want die titel gaat VER ook pakken zo.
Dat lukt bij de 2e ook wel, het is niet alsof hij de volgende races niet meer meedoet.plizz schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:31:
Hoop dat Max 3e WCD wel op normale manier haalt i.p.v. vage regels en beslissing van wedstrijdleiding (FIA).
Hij wordt toch niet meer ingehaald.
FIA explanation
"The rules regarding the reduced points allocation (article 6.5) only apply in the event of race suspension that cannot be resumed, and therefore full points are awarded and Max Verstappen is World Champion."
"The rules regarding the reduced points allocation (article 6.5) only apply in the event of race suspension that cannot be resumed, and therefore full points are awarded and Max Verstappen is World Champion."
De 2 punten voor Latifi is toch meer bijzonder nieuws dan een 2e wereld titel of mis ik iets
Wat een shitshow weer. Sta je dan wel/niet WDC. Dikke anticliMax… 
Volgende week/2 weken Toto weer alle aandacht opeisend mbt vorig jaar… Wat een teringzooi is het.

Volgende week/2 weken Toto weer alle aandacht opeisend mbt vorig jaar… Wat een teringzooi is het.
Mijn boefje is liev!
Enkel controverse als Max geen punt meer weet te halen dit seizoen. Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk, dus loopt prima losSouthern Sun schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
Wtf ik had m na de finish uitgezet met het idee dat kampioenschap komt over 2 weken. Wat een clusterf*ck is deze race nou weer dan![]()
De NOS is ook wakker
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
If it cannot be resumed... Maar wat als wel?
Dacht dat sowieso halve punten was.
Het is Reddit, dus automatisch niet relevant... Putje van het internet daar.Bobbje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:32:
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Toch geen wereldkampioen?
---RAWE CEEK!!!---
Precies. Heb het ook gelezen. En ook al is het absoluut een rare regel. Het is wat het is…Justevo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:33:
FIA explanation
Dus terecht WDC 👍
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Niet alleen de journalisten, de teams ook. En die zouden de regels van buiten moeten kennenPWM schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:33:
Ik heb de regels nooit gelezen. Maar het staat er toch ongelooflijk duidelijk? Onbegrijpelijk dat alle journalisten dit gemist hebben.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Nee das gewoon onzin, Chris ging er vanuit dat VER de lijn over ging op 00:00, maar dat klopt niet, er stonden nog 3 seconde op de klok bij ingaan rondje 27.Bobbje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:32:
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Toch geen wereldkampioen?
Absurd weer dit! Kan me voorstellen dat dit gek voelt
Dus je kunt 10 minuten voor het einde de race starten en volle punten halen en een bijna complete race afkappen en maar halve punten halen.Justevo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:33:
FIA explanation
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nu weet Max ook wat een ruined orgasm is..
Wat een kutgevoel moet dat geven voor hem
Wat een kutgevoel moet dat geven voor hem
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Vorig jaar zat ik te janken toen VER won… nu moet ik alleen maar keihard lachen…
per aspera ad astra
Als het erom gaat dat je volle punten kunt uitdelen als je eindigt onder de finishvlag had dat al eerder gecommuniceerd moeten worden. Dit resultaat op deze manier overvalt iedereen. Geen enkel team had hier rekening mee gehouden, geen coureur wist hier van. Dat wdc had Max wss toch wel binnen gesleept was het niet hier dan wel in USA. Maar dit voelt nogal lackluster aan.
Dubbele wdc op rij waar vraagtekens / controverse over zal blijven bestaan. Nou hup naar die derde op rij en dan gewoon omdat ie de meeste punten heeft verzameld.
Dubbele wdc op rij waar vraagtekens / controverse over zal blijven bestaan. Nou hup naar die derde op rij en dan gewoon omdat ie de meeste punten heeft verzameld.

Dus er is hoe dan ook te vroeg gevlagd?
Pfoe, ik heb het warm van al dat typen. Vermoeiende race zeg, maar wat een resultaat!
Goed, dit was het lange wachten dus helemaal waard.
Ruim half uur nog prima racen en enorm veel controverse en een clusterfuck.
Ruim half uur nog prima racen en enorm veel controverse en een clusterfuck.
Eens. Maar climatischer op de baan als Hamilton vs Glock vs Massa krijg je het zowat niet meer.SadisticPanda schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:30:
[...]
2e wereldtitel op kloten beslissing van FIA. Je bent dan wel wdc, maar de manier waarop, ....volgens mij intern zuur.
Niet dat max het niet verdient, beste wagen met 1 van de beste rijders. Maar weer glans ontnomen door de FIA.
Verleden jaar overschaduwt door het gedoe met die SC in laatste rondes, nu met die vreemd punten telling die rammelt langs alle kanten. Best zuur.
Ook al wint die alle volgende races, het moment waarop je wdc wordt, blijft het moment.
En ook daar was Hamilton opgeleverd aan de prestaties van anderen. Uiteindelijk heeft Max wel z'n concurrenten vandaag verslagen.
Daarnaast kijken maar weinig mensen verder dan hoe je een titel wint na zoveel jaar. Hamilton zeurt nu dat Verstappen te snel kampioen is, terwijl hij zelf gros van z'n titels zo heeft binnengesleept. Hij heeft enorm veel races gewonnen.. in een super dominante auto. De wereld is altijd krom of oneerlijk. Maar uiteindelijk is Max wel dubbel WDC.
Ze hadden wat mij betreft wel even wat meer voorbereiding aan de interviewer kunnen geven voor dit soort scenario's. Dit klonk echt zo van "owja Max, je hebt ook nog een WDC titel, nu moven want ik moet Perez en Leclerc ook interviewen binnen mijn 5 minuten". Had dit dan even mooi door een official uit laten leggen.
Maar goed, alles moet snel en direct in beeld zijn. Als we de post-race interviews niet hadden of een camera in de cooldown room, hadden we misschien niet zo verontwaardigd gereageerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Hans1990 op 09-10-2022 10:36 ]
Gelukkig staat Max enorm ver voor. Anders was het helemaal een shitshow. Zelfs als ze de beslissing nu terug zouden draaien is de kans miniscuul dat Lec ‘t WDC nog zou winnen.
Dus volledige punten uit gegeven ipv 75% of minder en 8 mer als leclerc doordat die 3de is en 6 meer als perez….
[ Voor 39% gewijzigd door jeanj op 09-10-2022 10:36 ]
Everything is better with Bluetooth
Was dit nou echt hoe die puntentelling bedoeld was? Of een excuus van de FIA om hun rekenfout te goed te praten?
Waardeloos dit. Ik wou dat Leclerc gewoon 2e was gebleven, dan hadden we niet deze clusterfuck gehad met wel, geen, wel, geen, wel, geen, wel kampioen. Het haalt de emotie die hoort bij het worden van WK er totaal uit.
Los van of dit een terecht kampioenschap is en hij hem sowieso ging winnen, is de manier waarom gewoon om meerdere redenen niet oke. Hij is niet gefinished in beeld met commentaar omdat niemand het wist, het was wel/niet/wel/niet. Er zat geen ontlading en de charme van het kampioenschap is niet overgebracht. Maar vooral nog omdat er na Spa vorig jaar zoveel controversie over de puntentelling was en de discussie was dat het zo onduidelijk was voor de fans. Vervolgens komen er regels met zoveel punten bij zoveel % gereden. Is er toch kennelijk een loophole omdat het niet gaat om een race die is gestopt maar de start is 'uitgesteld' of iets in die gedachte. Los van of het waar is, geeft het gewoon verwarring en dat zou niet moeten. Keep it simple.
Ja, tijd + 1 ronde. Maar die laatste ronde is niet gereden.Justevo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:35:
Ik denk dat we FIA niet kunnen kwalijk nemen dat veel mensen slecht lezen.
Anyway: YES!!!
Anyway: YES!!!
Het is altijd 1 rondje na 0:00 dus dan zou het nog 1 extra rondje moeten zijn.Krukar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
Nee das gewoon onzin, Chris ging er vanuit dat VER de lijn over ging op 00:00, maar dat klopt niet, er stonden nog 3 seconde op de klok bij ingaan rondje 27.
Mathematisch is het nog mogelijk, daarop leeft het Nederlands elftal al jaren ondertussen...VidaR-9 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:32:
Mensen rustig. Dit is niet wéér een controversieel WDC. Verstappen had natuurlijk sowieso WDC geworden, die gaat echt niet 4x uitvallen (en LEC of Perez alle punten halen). De manier waarop nu is eigenlijk alleen timing.
. Voor zelfde geld knalt max in de muur en is die dood, of annexeren de Russen NL en moet max opdrijven voor dienst plicht....
Eerst rijden, dan zien....
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Uitslag ongeldig dus, alle punten ingetrokkenJustevo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:35:
Je klinkt een beetje bozig. Ga je met je voetjes stampen?shoombak schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:36:
Wat een belachelijke kutsport is dit. Ik had de TV al uitgezet
Om 6:50 op staan. 3 Ronden race kijken. Net als ze 2 uur later weer gaan racen schoonouders naar het vliegveld brengen. En net als je daar parkeert roept je schoonmoeder wat de uitslag is.
Nu toch maar even terug kijken. Als ik dit zo zie snap ik niet waarom ze niet een uur eerder gewoon zijn gaan racen.
Nu toch maar even terug kijken. Als ik dit zo zie snap ik niet waarom ze niet een uur eerder gewoon zijn gaan racen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Oh wacht... Meer dan 50% gereden. Stonden 53 ronden voor de race. Dan volle punten.
Dacht dat er 60 moesten worden gereden.
Dacht dat er 60 moesten worden gereden.
[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 09-10-2022 10:37 ]
En dus is er een rondje te vroeg afgevlagd? Tenzij de ronde waarin de klok afloopt per definitie de laatste ronde is, maar ik dacht ook dat de laatste ronde pas ingaat op het moment dat de raceleider over start finish komt na het aflopen van de klok.Krukar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
Nee das gewoon onzin, Chris ging er vanuit dat VER de lijn over ging op 00:00, maar dat klopt niet, er stonden nog 3 seconde op de klok bij ingaan rondje 27.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Maargoed, LEC heeft dit dus in de laatste bocht weggegooid? Was VER anders nog geen WDC geweest?
per aspera ad astra
Waarom loopt iedereen te zeuren dat het niet klopt aanfluiting dit schande dat.
Dat jullie de regels niet snappen kan de FIA niets aan doen.
Dat jullie de regels niet snappen kan de FIA niets aan doen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Controversie beetje to much.Joosie200 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:35:
Als het erom gaat dat je volle punten kunt uitdelen als je eindigt onder de finishvlag had dat al eerder gecommuniceerd moeten worden. Dit resultaat op deze manier overvalt iedereen. Geen enkel team had hier rekening mee gehouden, geen coureur wist hier van. Dat wdc had Max wss toch wel binnen gesleept was het niet hier dan wel in USA. Maar dit voelt nogal lackluster aan.
Kampioen werd hij toch wel. Maar alle regels, interpaties, uitzonderingen etc maken het wel raar nu.
Dacht vanochtend lets go. Even P1 en FL halen
Toen shit. Dat word hem niet meer.
En dan opeens toch.....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |