"When you grow up your heart dies"
Geen schade dus niets op de baan.FabianGTI schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:54:
Dus VSC kan nu ineens wel..
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN: xMaurice93
OMG idd hahaha bijna iddFormula one schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:55:
Redflag in 321
[ Voor 20% gewijzigd door Pendaco op 02-10-2022 15:56 ]
Ik heb even ingelogd op de motor van ALO en shutdown gedaan. Zoals ik al zei, moest iets gebeuren..
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 02-10-2022 15:56 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN: bollsie
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Denk naar rood straksViperTim schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:55:
RUS naar geel
Iemand moet het proberen en RUS reed toch al nergens dus why not?plizz schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:55:
En daar glijdt Russel.
Geen debris, alleen auto weghalenFabianGTI schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:54:
Dus VSC kan nu ineens wel..
Ik zie een gifje hiervan voor met de muziek van Tokyo Drift
Vaak bu'j te bang!
True. Maar iedereen zegt dat baan nog nat is en hij gaat voor medium?Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:56:
[...]
Iemand moet het proberen en RUS reed toch al nergens dus why not?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Je bent bekend met de definitie van proberen?plizz schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:57:
[...]
True. Maar iedereen zegt dat baan nog nat is en hij gaat voor medium?
PSN: xMaurice93
Mss ff temp in de banden krijgen. Laten we over 2 ronden kijkenMaurice079 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:59:
Russel verliest behoorlijk wat tijd. Het is nog te vroeg.
Kleine understatement denknik.Maurice079 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:59:
Sowieso grappig om er onder te zetten tijdens deze race-tom-562 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:57:
*start Tokyo drift muziekje*
Je moet z'n boordradio eens horen, nu....Maurice079 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:59:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Oh dat maakt me nieteens uit. Had liever sowieso wat meer inhaalacties gezienHippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:52:
[...]
Ach, als de startpositie het niet duidelijk maakte dan was het de poepstart wel, Max gaat 'm niet winnen tenzij er rare dingen gebeuren, drs of niet.
Dus dan maar juichen voor die andere redbull
Hij is van 14 seconden naar 21 seconden gegaan op ALB, dus nee.BasvanS schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:59:
[...]
Mss ff temp in de banden krijgen. Laten we over 2 ronden kijken
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
CrashTestDummy voor HAM....dreester schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:00:
RUS reed 16de en had toch niets te verliezen. Hopelijk houdt ie m uit de muur.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
24 seconden...Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:00:
[...]
Hij is van 14 seconden naar 21 seconden gegaan op ALB, dus nee.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 02-10-2022 16:03 ]
Ik niet, hij gaat niet iedereen kunnen inhalenJackson6 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:03:
Met nog een SC zie ik Max nog wel winnen.
Wel iets meer dan dat, toch?Hippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:03:
ALB lek linksvoor
Nah, nagenoeg niet in te halen hier.Jackson6 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:03:
Als het met (v)sc zo doorgaat wint Max wel.Jackson6 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:03:
Weet niet of dat oorzaak of gevolg is van de crash.
[ Voor 42% gewijzigd door Robkazoe op 02-10-2022 16:05 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |