Hahaha, GAS zat te slapen daar.
GAS wel heel vriendelijk
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
cadeautje denk ik eerderHippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:33:
Hahaha, GAS zat te slapen daar.
Gatverdamme Gasly, het is echt 4 rijders voor RBR...

ALO zal hem niet veel in de weg zitten ga ik vanuit.
"When you grow up your heart dies"
En nu is het feest voorbij, Alonso is de volgende.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-10-2022 15:34 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lol, op een circuit waar je 'niet in kan halen', zonder DRs, in die bocht
Nu gaan ze nog kijken naar Mag vs Max? Lekker tijdig weer.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Er waren er 3 eerder daar gepakt deze raceKrukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:34:
De snelheid waarmee hij wegrijd en vervolgens bij alonso aansluit, die had hem toch wel gepakt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mhoah. Dit was een cadeautje voor Max z'n verjaardagKrukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:34:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja true, toch blijft het mooi om te zien
eens hoor maar op die plek zo simpel hahaSinergyX schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:34:
[...]
De snelheid waarmee hij wegrijd en vervolgens bij alonso aansluit, die had hem toch wel gepakt.
Ik zag +2.7s op de klok staan, even 1 minuutje dit topic doorlezen en ineens +0.8s.SinergyX schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:34:
[...]
Het feit dat PER relatief makkelijk voor LEC blijft met minimaal 1 seconde, geeft denk ik toch wel aan hoe goed de Red Bull is. Het is puur het inhalen wat lastig is hier...
Sainz is langzaam vergeleken met PER en LEC?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi, ALO moet nu meer verdedigen, kijken hoe dit gaat.
Zoals elke race dit jaar?gambieter schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:36:
Sainz is langzaam vergeleken met PER en LEC?
PER krijgt weer Monaco flashbacks, die denkt ik ga deze wel ff pakken
Uitijden lukt nog wel denk ik. Als er geen SC's meer komen hebben ze nog 94 minuten nodig bij 2 minuten per rondje, en ze zitten daar nu 5-10 seconden onder.
En terecht, de RBR gaat als een rakket. LEC kan er niet bij komen en Max zit vast achter veteranen. Hij krijgt hier een beste kans en ik hoop dat hij hem wint!Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:38:
PER krijgt weer Monaco flashbacks, die denkt ik ga deze wel ff pakken
Het omslagpunt voor slicks zal niet heel lang meer duren denk ik.Krukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:38:
Uitijden lukt nog wel denk ik. Als er geen SC's meer komen hebben ze nog 94 minuten nodig bij 2 minuten per rondje, en ze zitten daar nu 5-10 seconden onder.
FIA STEWARDS: LAP 1, TURN 7 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 20 (MAG) NO FURTHER ACTION - CAUSING A COLLISION
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Alonso laat weer zien dat hij het spel wel begrijpt. Die gaat gewoon naar het midden van de baan als het wat breder word zodat Verstappen geen alternatieve racelijn kan kiezen voor een inhaalactie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker op tijd ookJeroen Blom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:39:
FIA STEWARDS: LAP 1, TURN 7 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 20 (MAG) NO FURTHER ACTION - CAUSING A COLLISION

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Blijft het droog de rest van de race? Dan wordt het helemaal prima.sjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:39:
[...]
Het omslagpunt voor slicks zal niet heel lang meer duren denk ik.
Geen straf dus voor Ver
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lekker op tijd ook die no further action melding. Die waren ze alweer vergeten?
Want? Je vindt het fijn dat er niet wordt ingehaald?
Inters beginnen nu dus wel een beetje opgerookt te raken. Dus benieuwd of mensen nog één keer inters pakken of gaan rekken en over gaan naar slicks.
Wanneer komen de Ferrari alfabet plannen?
Nouja, beetje meer de ouderwetse stuurmanskunsten boven laten komen.MikeyMan schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:41:
[...]
Want? Je vindt het fijn dat er niet wordt ingehaald?
Wel een dure kwalificatie fout van RBR/Ver op deze manier…
NOR met zijn pitcrew: We willen langer met de inters rekken tov de anderen.
Het is pas rondje 16. Dus nog genoeg ronden om het hele alfabet langs te gaan.ViperTim schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:42:
Wanneer komen de Ferrari alfabet plannen?
Even zonder grap. Stel je deze race voor zonder Verstappen. Zou het wel waard zijn om te kijken dan? Want het is niet dat Ferrari kan RB volgen. NIemand is echt in de buurt om iemand in te halen met en/of zonder DRS. Er is ook niet echt momenteel verschillende strategie kan kiezen. Totdat teams kunnen kiezen voor slicks
Als VER niet voorbij ALO komt zullen ze het wel met een undercut gaan doen lijkt mij. Of er natuurlijk op gokken dat ALO eerder moet stoppen. Maar dat lijkt mij geen voordeel te geven.
Ja, duh. Dat wisten we gisteren aldr.lowtune schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:42:
Toch bijzonder. Gevoel of het al ronde 54 zou moeten zijn.siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:43:
[...]
Het is pas rondje 16. Dus nog genoeg ronden om het hele alfabet langs te gaan.
Ach ja, je kint ze niet allemaal winnen.dr.lowtune schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:42:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Kom op Sergio, deze is voor jou
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waarom gooien ze die drs niet aan? Beetje spanning zo in de regen.
Ja, want dan zoeken ze het verderop in het veld. Daar zitten er ook een paar vrij dicht op elkaar. Voorin zijn de gaten te groot.mnarijnm schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:43:
Even zonder grap. Stel je deze race voor zonder Verstappen. Zou het wel waard zijn om te kijken dan? Want het is niet dat Ferrari kan RB volgen. NIemand is echt in de buurt om iemand in te halen met en/of zonder DRS. Er is ook niet echt momenteel verschillende strategie kan kiezen. Totdat teams kunnen kiezen voor slicks
Alonso is een taaie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tot zover de theorie.Hippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:42:
[...]
Nouja, beetje meer de ouderwetse stuurmanskunsten boven laten komen.
In de praktijk kun je het gevoeglijk vergeten om nu in te halen.
Formule 1 bestond al een paar jaar voordat Verstappen meedeed hoormnarijnm schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:43:
Kies je gewoon een andere favoriet.

Die heeft wel eens vaker in zo'n auto gereden, zo te zienG_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:44:
Alonso is een taaie

Zo frustrerend voor Max dat ie er niet langs komt..G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:44:
Alonso is een taaie
ouwe vos...G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:44:
Alonso is een taaie
Tja Alonso.. die kan het ook wel natuurlijk. Held.
Ach close racen met je idool is ook wat waard.Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Zo frustrerend voor Max dat ie er niet langs komt..
Welke inhaal poging heb ik gemist sinds the SC? Want dive bomb werkt niet. Kijk maar naar Russjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:44:
[...]
Ja, want dan zoeken ze het verderop in het veld. Daar zitten er ook een paar vrij dicht op elkaar. Voorin zijn de gaten te groot.
Iets minder passief agressief mag ook wel….
Sainz naar slicks? Poco loco!

Lijkt dat er geen nieuwe regen komt het komende uur, dat wolkje daar rechtsonder gaat langs het circuit.
Wat ook nog wel meespeelt voor de keuze voor slicks is de TEMP. Ik vraag me af of je de Medium nu wel op temperatuur krijgt. En met rood rijd je de race niet uit?
Dat zeg ik niet. Ze zoeken dan de coureurs op die met elkaar aan het strijden zijn. Ik heb het niet over inhalen gehad.mnarijnm schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Welke inhaal poging heb ik gemist sinds the SC? Want dive bomb werkt niet. Kijk maar naar Rus
SAI: not far for slicks
[ Voor 4% gewijzigd door ViperTim op 02-10-2022 15:47 ]
Still too wet volgens VER.
Max en Fernando zijn nu aan het genietenG_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:44:
Alonso is een taaie
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoeveel rondes gaan de inters mee?
[ Voor 8% gewijzigd door Padje87 op 02-10-2022 15:48 ]
4800Wp - 225° ZW - 12°
Alonso had een klein uitstapje in bocht 1, was niet genoeg.
Maar dat weet je toch op een stratencircuit?MikeyMan schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:44:
[...]
Tot zover de theorie.
In de praktijk kun je het gevoeglijk vergeten om nu in te halen.
Afijn, gaat allemaal goed komen zodra ze naar slicks gaan.
Max is zo te zien banden aan het managen.
Ja true. Maar juist op een stratencircuit vind ik drs nog wel prettigHippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:48:
[...]
Maar dat weet je toch op een stratencircuit?
Afijn, gaat allemaal goed komen zodra ze naar slicks gaan.
Ver: Massive lag on upshift
Toch zonde dat we niet een half uurtje eerder startten op full wets en een wissel naar inters hadden gezien. Nu is het toch voornamelijk een optocht.
Ach, als de startpositie het niet duidelijk maakte dan was het de poepstart wel, Max gaat 'm niet winnen tenzij er rare dingen gebeuren, drs of niet.MikeyMan schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:50:
[...]
Ja true. Maar juist op een stratencircuit vind ik drs nog wel prettig
Dus dan maar juichen voor die andere redbull
Inderdaad. Ze zijn veel te voorzichtig geworden.KlaasjeNL schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:51:
Toch zonde dat we niet een half uurtje eerder startten op full wets en een wissel naar inters hadden gezien. Nu is het toch voornamelijk een optocht.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou het moment dat de dans om de slicks gaat beginnen lijkt te komen
Beetje saai zo, hopelijk gebeurt er nog iets met pit strategie
Alonso is klaar...
No 40 ronden te gaan. Er kunnen dus nog heel veel gekke dingen gebeuren.Hippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:52:
[...]
Ach, als de startpositie het niet duidelijk maakte dan was het de poepstart wel, Max gaat 'm niet winnen tenzij er rare dingen gebeuren, drs of niet.
Dus dan maar juichen voor die andere redbull
VSC
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Padje87 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:47:
Hoeveel rondes gaan de inters mee?
Volgens mijn gaan inters ongeveer net zo lang mee als softs?
Dus dan max ~24 rondjes volgens Pirelli.
Alo out
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nou, zo kan je dus ook inhalen…
ALO OUT
[ Voor 16% gewijzigd door ViperTim op 02-10-2022 15:53 ]
Trillende stem bij ALO? Vol adrenaline?
Met of zonder Verstappen, optochtje rijden pas ik voormnarijnm schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:43:
VSC lol (broken record)
Zonde
What did you do?Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:52:
-
En nu wel weer een VSC… wat een willekeur.
Beetje? Ik keek naar de lap counter en schrok dat we pas in lap 21 zaten...Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:52:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |