stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:33:
[...]
Ik ga niet beweren dat hij verstappen gaat inhalen. Maar 27 lijkt me nou ook nog geen leeftijd dat hij al afgeschreven is.... maar als zelfs mannen als hamilton en alonso nog flink presteren op het circuit denk ik dat je daar nog rustig 10 jaar bij op kan tellen voor hij echt afgeschreven kan worden. Hell, ricciardo is 33 en bijna iedereen zou het zonde vinden als hij volgend jaar geen stoeltje zou hebben.... hij heeft nu enkel de pech om bij het verkeerde team te zitten.
De Vries lijkt een hele goede all rounder te zijn, gezien dat ie vrijwel probleemloos Le Mans / FE en nu ook F1 verdienstelijjk rijdt. Hij is gewoon geen mega talent, MAAR, kan bijv. net als Kobayashi bovengemiddeld (tov zijn F2 resultaten) prestren in de F1. Deze race was de Williams sowieso relatief sterker, dus alles viel goed voor de Vries. Good for him en ik ben blij voor hem. Is hij een vooruitgang tov Latifi, zeker. Maar als bijv. een Doohan en Logan Sergeant in F2 prima rijden, waarom zou je een de Vries nemen tov de kans nemen met een van veelbelovende rookies? Goed, die rookies zijn ook weer geen megatalenten, maar lijken me iets meer potentie te hebben.
Als de Vries Latifi gaat vervangen zou ik het helemaal prima vinden. Het enige wat ik niet prima zou vinden is als Latifi er volgend jaar weer gewoon bij zit.