[F1 2022] Race 16 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste
Acties:
  • 123.987 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:02
Mog schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:25:
Geweldig nieuws dat Nyck zijn punten behoudt. Wat een debuut. Hoe groot is de kans dat AT komt aankloppen?
Ik denk eerder dat hij bij Williams mag rijden.

Dan heb ik wel de vraag; Hoe groot is de kans dat hij dan hetzelfde pad als Russel volgt?
Dus eerst een (paar) jaar bij Williams om dan daarna bij Mercedes te rijden.
Hoewel in het filmpje hierboven al wordt gezegd dat zijn MEC contract afloopt, dus dat zou het moeilijker maken

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:14:
[...]

Dat de crowd zo aan het joelen was hielp niet natuurlijk. Waren ook weinig crowd shots bij die ceremonie.
Zeker. Dus wie was er vandaag wel blij behalve nyck de vries en een teambaas die snerend kon zeggen dat ze zich in ieder geval aan de regels hebben gehouden. Niemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

SPee schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:20:
[...]

Dan heb ik wel de vraag; Hoe groot is de kans dat hij dan hetzelfde pad als Russel volgt?
Hoewel in het filmpje hierboven al wordt gezegd dat zijn MEC contract afloopt, dus dat zou het moeilijker maken
Kans is 0. Hij is al 27, niet echt een mega-talent, dus als ie bij Williams zou kunnen komen is dat het beste wat er is, tenzij ie hele leuke dingen laat zien.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
SPee schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:20:

Nyck is out of F1 als hij geen zitje heeft in 2023. Toto verkoopt hem als een winkeldochter met 3 rookie sessies dit jaar. De blinde darm van Albon is mogelijk zijn redding geweest om iets van potten te breken in 2023. Maar ik denk eerder dat iemand uit de F2 gaat doorstromen want jonger en beter te kneden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Heerlijke reactie van Horner op de "dominantie" van RB en de invloed ervan op Toto.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-08 11:14
https://streamable.com/4v0ecp

Nick had inderdaad een handje nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Ha, die Binotto gaat even uitleggen hoe de wedstrijdleiding het sneller en beter kunnen aanpakken. Daar is hij natuurlijk de meest gekwalificeerde persoon voor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
siggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:25:
[...]

Kans is 0. Hij is al 27, niet echt een mega-talent, dus als ie bij Williams zou kunnen komen is dat het beste wat er is, tenzij ie hele leuke dingen laat zien.
Ik ga niet beweren dat hij verstappen gaat inhalen. Maar 27 lijkt me nou ook nog geen leeftijd dat hij al afgeschreven is.... maar als zelfs mannen als hamilton en alonso nog flink presteren op het circuit denk ik dat je daar nog rustig 10 jaar bij op kan tellen voor hij echt afgeschreven kan worden. Hell, ricciardo is 33 en bijna iedereen zou het zonde vinden als hij volgend jaar geen stoeltje zou hebben.... hij heeft nu enkel de pech om bij het verkeerde team te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
DataGhost schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:53:
[...]

Ik heb de regel even niet precies in m'n hoofd maar volgens mij moet je iets van twee ronden op VSC-snelheid rijden, als je daarna weer langs de SC2 lijn rijdt mag je weer vol gas, behalve de sector/plek waar de SC voor opgeroepen is.
De kinda letterlijke regel is dat ze twee keer de lijn moeten passeren "op de delta", en daarna eigen snelheid mogen rijden. Welke lijn dat precies is weet ik niet (start/finish? SC1? SC2?). Maar effectief dus afmaken van de huidige ronde en dan nog een volledige ronde op de delta. Waarmee ze dus ook minimaal 1x de plek van het incident gepasseerd zijn op de delta wat mogelijk helpt in dat ze ook 1x gezien hebben hoe ee situatie is om de volgende ronde op eigen snelheid een betere indicatie te hebben over hoe ver ze moeten afremmen voor het dubbel geel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ricciardo laat het al 3 jaar niet meer zien.
Hij heeft een leuk karakter maar als coureur is het niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
dutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:38:
Ricciardo laat het al 3 jaar niet meer zien.
Hij heeft een leuk karakter maar als coureur is het niet goed genoeg.
Voor wat? WDC? Ja hij wilde natuurlijk graag weg bij redbull omdat max hem opvrat, dat snap ik ook wel. Maar renault was gewoon een minder team overall, hij hoopte bij mclaren de weg weer omhoog te vinden maar de match is er blijkbaar niet tussen beiden. Maar zet hem weer bij een topteam wat past en hij doet weer volop mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
enchion schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:08:
[...]

Die regel slaat zowiezo nergens op, tijdens geel/safetycar mag een rijder ook niet enginemodes omlaag stellen om ze voor groen weer omhoog te zetten.
Als je die setup opties niet mag aanpassen, dan moet je onder een strengere vlag nog minder mogen.
Volgens mij bestaat de SC engine mode wel nog steeds en mag die ook gewoon gebruikt worden. Is natuurlijk ook onzinnig om die motoren volle toeren en met volle acceleratie te laten rijden onder een SC, en wordt er vast ook niet veiliger op als ze dat mogen doen.

Verbieden engine modes is er ook zodat de motor de hele race hetzelfde gedrag heeft en de FIA deze op legaliteit kan controleren (hallo Ferrari). Met 10+ engine modes en dan nog allemaal sub modussen is het gedrag gewoon niet te controleren en legaliteit ook onbekend. Onder SC boeit het natuurlijk niet of de motor illegaal is, immers valt er geen voordeel mee te behalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:42:
Onder SC boeit het natuurlijk niet of de motor illegaal is, immers valt er geen voordeel mee te behalen.
Jawel, onder die low loads ga je lambda 1.3 rijden dan heb je meer brandstof over voor wanneer je volgas kan gaan. Dus je kan langer pushen om te jagen. Dus de motor moet continue legaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:07
stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:41:
[...]

Voor wat? WDC? Ja hij wilde natuurlijk graag weg bij redbull omdat max hem opvrat, dat snap ik ook wel. Maar renault was gewoon een minder team overall, hij hoopte bij mclaren de weg weer omhoog te vinden maar de match is er blijkbaar niet tussen beiden. Maar zet hem weer bij een topteam wat past en hij doet weer volop mee.....
Ging hij niet weg omdat ze hem niet hetzelfde salaris als Max wouden geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:26:
Zou wat zijn als ze Latifi al de volgende race vervangen door de Vries. Is dat in recentere jaren al eens eerder gebeurt? Dat men een rijder vervangt zo ongeveer mid season door slechte prestaties?
Palmer is mid season uit de Renault gegooid waarna ze Sainz op huurbasis er in hebben gezet en Gasly vervroegd instapte bij Toro Rosso. Was in 2017 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06
Technofreakz schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:46:
[...]

Nope, boden hem hetzelfde salaris, maar hij zag de bui ook al wel hangen. Max was de laatste 2 jaar al sneller eigenlijk. Denk dat het echt een gevalletje blame the team going Max was, maar hij was eigenlijk zelf al niet meer snel genoeg. In de kwali nog wel een beetje erbij (ook niet echt), maar qua race pace eigenlijk altijd de mindere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Technofreakz schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:46:
[...]

Misschien dat dit het verhaal voor de pers was.(?) Maar ondertussen weten we allemaal wel dat ricciardo niet als 2e rijder naast max wilde functioneren. Incidenten als een baku waar ze elkaar van de baan tetsden hielpen allemaal niet mee voor de sfeer.... maar ja, wat dan? Er waren en zijn maar 3 topteams, de rest zou sowieso een stap terug zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:33:
[...]

Ik ga niet beweren dat hij verstappen gaat inhalen. Maar 27 lijkt me nou ook nog geen leeftijd dat hij al afgeschreven is.... maar als zelfs mannen als hamilton en alonso nog flink presteren op het circuit denk ik dat je daar nog rustig 10 jaar bij op kan tellen voor hij echt afgeschreven kan worden. Hell, ricciardo is 33 en bijna iedereen zou het zonde vinden als hij volgend jaar geen stoeltje zou hebben.... hij heeft nu enkel de pech om bij het verkeerde team te zitten.
De Vries lijkt een hele goede all rounder te zijn, gezien dat ie vrijwel probleemloos Le Mans / FE en nu ook F1 verdienstelijjk rijdt. Hij is gewoon geen mega talent, MAAR, kan bijv. net als Kobayashi bovengemiddeld (tov zijn F2 resultaten) prestren in de F1. Deze race was de Williams sowieso relatief sterker, dus alles viel goed voor de Vries. Good for him en ik ben blij voor hem. Is hij een vooruitgang tov Latifi, zeker. Maar als bijv. een Doohan en Logan Sergeant in F2 prima rijden, waarom zou je een de Vries nemen tov de kans nemen met een van veelbelovende rookies? Goed, die rookies zijn ook weer geen megatalenten, maar lijken me iets meer potentie te hebben.

Als de Vries Latifi gaat vervangen zou ik het helemaal prima vinden. Het enige wat ik niet prima zou vinden is als Latifi er volgend jaar weer gewoon bij zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 20:35
Nyck vrijgesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-08 10:20
Chocoball schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:09:
Voor de statistiekliefhebbers. Max Verstappen heeft nu evenveel grand prix overwinningen als Nigel Mansell en staat gedeeld 7e op de lijst.

1 Lewis Hamilton 103
2 Michael Schumacher 91
3 Sebastian Vettel 53
4 Alain Prost 51
5 Ayrton Senna 41
6 Fernando Alonso 32
7 Nigel Mansell 31 / Max Verstappen 31

Wikipedia: List of Formula One Grand Prix winners
De 3e plek zie ik hem wel halen. P2 of 1 niet denk ik; dan is hij al lang met endurance races bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
siggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:51:
[...]

De Vries lijkt een hele goede all rounder te zijn, gezien dat ie vrijwel probleemloos Le Mans / FE en nu ook F1 verdienstelijjk rijdt. Hij is gewoon geen mega talent, MAAR, kan bijv. net als Kobayashi bovengemiddeld (tov zijn F2 resultaten) prestren in de F1. Deze race was de Williams sowieso relatief sterker, dus alles viel goed voor de Vries. Good for him en ik ben blij voor hem. Is hij een vooruitgang tov Latifi, zeker. Maar als bijv. een Doohan en Logan Sergeant in F2 prima rijden, waarom zou je een de Vries nemen tov de kans nemen met een van veelbelovende rookies? Goed, die rookies zijn ook weer geen megatalenten, maar lijken me iets meer potentie te hebben.

Als de Vries Latifi gaat vervangen zou ik het helemaal prima vinden. Het enige wat ik niet prima zou vinden is als Latifi er volgend jaar weer gewoon bij zit.
Maar moet een teams als williams wel een mega talent willen? Ik denk dat ze op dit moment meer hebben aan een goede allrounder zodat ze zich kunnen focussen op de auto. Een mega talent (russell?) zal toch constant kijken naar een upgrade bij een topteam en ben je weer kwijt.... een duo als albon en de vries zal je niet snel het constructeurskampioenschap bezorgen, maar waarschijnlijk wel waardevolle punten en informatie om de auto te verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TIGER1125 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:00:
Echter heeft de FIA al een statement gegeven, dus weten we nu dat het veiligheid was, omdat die kraan de baan niet op mocht wanneer niet iedereen achter de SC zat. Anders hadden de marshalls die wagen gewoon weggerold naar de escape road.

https://www.formule1.nl/n...indigde-fia-geeft-uitleg/

[...]

[...]

[...]
Dat statement is de waarom ze de SC gedeployed hebben, en dat is ook logisch. Dat statement zegt niks over waarom ze zelfs de SC niet fatsoenlijk konden deployen waarbij deze de nummer 3 oppikte i.p.v. de leider. Want dat ee SC de leider oppikt zal toch ook wel in de regels staan, of is het puur toeval dat in alle andere gevallen de leider de eerste auto achter de SC is?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:22
Nee, hij heeft een reprimande gekregen. Nog vier en hij krijgt een gridstraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 08:10
Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:48:
[...]

Nope, boden hem hetzelfde salaris, maar hij zag de bui ook al wel hangen. Max was de laatste 2 jaar al sneller eigenlijk. Denk dat het echt een gevalletje blame the team going Max was, maar hij was eigenlijk zelf al niet meer snel genoeg. In de kwali nog wel een beetje erbij (ook niet echt), maar qua race pace eigenlijk altijd de mindere.
Ik ben wel benieuwd naar dat zelfde salaris.... Was je bij de onderhandelingen? Denk het niet.... Ik was er niet bij daarom kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Als je een bron hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:26
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:55:
[...]
Want dat ee SC de leider oppikt zal toch ook wel in de regels staan, of is het puur toeval dat in alle andere gevallen de leider de eerste auto achter de SC is?
Dit begint een beetje zinloze discussie te worden. Enige waar ik nog op ga reageren is het deel dat ik quote, het is allemaal volgens de geldende regels gegaan.

Maar, weet je als je het allemaal niet wil lezen welke mogelijkheden er zijn voor de wedstrijdleiding ten aanzien van de inzet van de SC dan laat ik het hier bij, en ga je zelf maar lekker even in het regelboek van de F1 bladeren. Ik ga niet nog 4x reageren met de relevante artikelen.

Feit is en blijft dat de FIA eens een keer de regels gevolgd heeft, op naar Singapore.

[ Voor 83% gewijzigd door TIGER1125 op 11-09-2022 20:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:23

ricardo246

Life's what you make it!

Fantastische prestatie voor DEV, wel een raar gevoel erbij dat een coureur niet zelfstandig uit een auto kan klimmen. Wat als er een brandje tijdens de race was geweest....

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 20:35
Gezien hij niet meer rijd dit jaar.

Vrijgesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-08 17:22

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ricardo246 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:59:
[...]

Wat als er een brandje tijdens de race was geweest....
Nou, op Bahrain hebben we gezien dat een beetje brandje best goed kan aflopen, zelfs na een aantal zeer angstige seconden.

Is het wenselijk? Nee. Is het een (blijkbaar) gecalculeerd risico? Ja.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:55:
[...]

Maar moet een teams als williams wel een mega talent willen? Ik denk dat ze op dit moment meer hebben aan een goede allrounder zodat ze zich kunnen focussen op de auto. Een mega talent (russell?) zal toch constant kijken naar een upgrade bij een topteam en ben je weer kwijt.... een duo als albon en de vries zal je niet snel het constructeurskampioenschap bezorgen, maar waarschijnlijk wel waardevolle punten en informatie om de auto te verbeteren.
Ik snap je redenatie en voor dit seizoen had Latifi al vervangen mogen worden. Maar een veelbelovende rookie kan ook weer meer media-aandacht betekenen wat ook weer extra geld kan betekenen. Het voordeel voor de Vries is dat er voor de rest niemand echt bij Williams zou willen rijden behalve de Williams junioren en hemzelf en de GOAT.

Het is even afwachten, misschien dat Capito nog een konijn uit de toverhoed haalt en een fabrikant weet te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06
TakeAway schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:59:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar dat zelfde salaris.... Was je bij de onderhandelingen? Denk het niet.... Ik was er niet bij daarom kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Als je een bron hebt?
Dat was toentertijd (nouja, beetje later) in de media, kan je vast wel wat over vinden als je daar zin in hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:23

ricardo246

Life's what you make it!

MAX3400 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:01:
[...]

Nou, op Bahrain hebben we gezien dat een beetje brandje best goed kan aflopen, zelfs na een aantal zeer angstige seconden.

Is het wenselijk? Nee. Is het een (blijkbaar) gecalculeerd risico? Ja.
Maar die kon wel zelfstandig uit de auto komen....

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 08:10
Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:03:
[...]

Dat was toentertijd (nouja, beetje later) in de media, kan je vast wel wat over vinden als je daar zin in hebt.
Point taken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36

JB

Cédric roelt!

ricardo246 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:03:
[...]

Maar die kon wel zelfstandig uit de auto komen....
Binnen een halve dag is die auto wellicht niet helemaal gegoten voor hem? Ik weet niet of ie niet helemaal lekker/goed heeft gezeten maar icm adrenaline door geknald heeft. Kan me goed voorstellen dat het na zo’n race dan niet meer wil.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:11
[...]

Fantastische prestatie voor DEV, wel een raar gevoel erbij dat een coureur niet zelfstandig uit een auto kan klimmen. Wat als er een brandje tijdens de race was geweest....
Hij gaf aan dat de SC hem nekte.Daar was hij zich aan het ontspannen wat er blijkbaar in resulteerde dat zijn armen/schouders vastschoten.
Maar idd, niet echt een gewenste situatie in het geval van een crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
siggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:02:
[...]

Ik snap je redenatie en voor dit seizoen had Latifi al vervangen mogen worden. Maar een veelbelovende rookie kan ook weer meer media-aandacht betekenen wat ook weer extra geld kan betekenen. Het voordeel voor de Vries is dat er voor de rest niemand echt bij Williams zou willen rijden behalve de Williams junioren en hemzelf en de GOAT.

Het is even afwachten, misschien dat Capito nog een konijn uit de toverhoed haalt en een fabrikant weet te koppelen.
Ik had sowieso verwacht dat na de overname van williams door dorilton een paydriver als latifi meteen exit zou gaan. Geld schijnt niet echt het probleem meer te zijn bij die club, dus waarom dat er dan niet met 2 goede coureurs gereden word is mij ook een raadsel. Albon heeft al aardige resultaten laten zien in die auto, de vries nu ook.... latifi 0.0. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:45
[...]

Elke rijder moet binnen een x-aantal tijd een F1 auto uit moeten kunnen klimmen, zoals ongeveer hier uitgelegd. Ik neem aan dat een rijder genoeg adrenaline op zo'n moment heeft. Maar Nick gaf zelf aan in interview met SkySport dat hij fysiek gewoon niet sterk genoeg is op dit moment. Want hij doet zelf veel reizen, simulaties etc.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Adrenaline is een fijn stofje dat wat kan helpen in panieksituaties, afgemat uitstappen na je eerste onverwachte race en na alle complimenten in ontvangst genomen te hebben werkt dat spul net wat minder denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08 13:56
jan390 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:07:
[...]

Hij gaf aan dat de SC hem nekte.Daar was hij zich aan het ontspannen wat er blijkbaar in resulteerde dat zijn armen/schouders vastschoten.
Maar idd, niet echt een gewenste situatie in het geval van een crash.
En het helpt ook niet dat je een Albon cockpit hebt, daar zakt elke liliputter zo weer naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

bvbal79 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:23:
[...]

En het helpt ook niet dat je een Albon cockpit hebt, daar zakt elke liliputter zo weer naar beneden
Meteen opgezocht. Wow, 1m86 is die Albon. Da's een reus in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08 13:56
PWM schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:24:
[...]

Meteen opgezocht. Wow, 1m86 is die Albon. Da's een reus in verhouding.
Yup daarom was Nyck nog niet gelijk op de baan gisteren. Hele pedaalset moest aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
bvbal79 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:23:
[...]

Daarom hebben ze allemaal ook hun eigen stoeltje. En de pedaalpositities worden ook netjes aangepast (20cm heeft Williams aangegeven, dat de pedalen dichterbij geplaatst moesten worden). Qua comfort zou het dus niet uit moeten maken dat het Albon zijn auto was aangezien het wel zijn eigen stoeltje is en de pedalen zijn aangepast. En over klachten met zitten of zo heeft hij het ook niet. V.w.b. schouders, waar hij het wel over heeft, maakt de auto geen verschil. Al helemaal omdat de gordels ook weer aan het stoeltje zitten (zodat een coureur met stoeltje en al de auto uit getild kan worden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TakeAway schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:59:
Red Bull wilde hem i.i.g. wél een hele dikke salarisverhoging geven als hij zou blijven. Is indertijd uitgebreid in de media geweest. Hier een voorbeeldje:
Christian Horner: "We put offers in front of him that were stratospheric," Horner told News Corp . "But Daniel could see Max (Verstappen) in the ascendancy and he didn't want to become the second driver."
https://www.mirror.co.uk/...rdo-red-bull-26610000.amp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
De kans lijkt toch wel heel wat groter dat we volgend jaar 2 nederlanders op de grid hebben na vanmiddag.

https://www.ad.nl/formule...-het-is-aan-hem~a8c16d24/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Horner geeft dus aan dat er geen plannen zijn om een lichter chassis te introduceren....
Zit dat er dan misschien al onder of hoe zit dit? Broodje aap?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Deze man is toch wel een goede spreker hoor:

[YouTube: Devries's reaction to be the driver of the day]

Erg volwassen en netjes. Die heeft punten gescoord, letterlijk en figuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:36:
De kans lijkt toch wel heel wat groter dat we volgend jaar 2 nederlanders op de grid hebben na vanmiddag.

https://www.ad.nl/formule...-het-is-aan-hem~a8c16d24/
"Het is aan hem"

Lees: Wellicht wil hij gratis of brengt hij een zak geld mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Laat DEV maar lekker meerijden in 2023. Ben benieuwd om te zien wat hij in een heel seizoen laat zien.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 19:35

Wom

PWM schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:51:
Deze man is toch wel een goede spreker hoor:

[YouTube: Devries's reaction to be the driver of the day]

Erg volwassen en netjes. Die heeft punten gescoord, letterlijk en figuurlijk.
Dat vond ik dus ook. Kwam het hele weekend volwassen over en had goede teksten. Nu moet een coureur vooral op de baan spreken, maar dit aspect heeft hij ook zeker onder de knie.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
PWM schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:52:
[...]

"Het is aan hem"

Misschien brengen de puntjes die de vries scoort wel meer centjes op als de zak geld van de familie latifi ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:54:
[...]

Misschien brengen de puntjes die de vries scoort wel meer centjes op als de zak geld van de familie latifi ;)
30 miljoen per seizoen. Puntjes zijn waardevol, maar niet 15 miljoen per stuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
[...]

"Het is aan hem"

Staat gevoelsmatig een beetje in het artikel? "maar hij heeft ook andere verplichtingen". Rijdt De Vries niet nog andere dingen? Formule E bij Mercedes is dan einde verhaal. Maar hij heeft ook WEC of in ieder geval Le Mans gereden, toch? Dus het kan zomaar dat De Vries ook nog bij andere raceklassen contractjes heeft voor kleinere dingen. Die zal hij dan waarschijnlijk moeten verbreken (of niet verlengen). En het kan natuurlijk zomaar dat De Vries liever iets anders doet dan een jaartje "achteraan rijden in een Williams". Een Hulkenberg zou ook gezegd hebben niet meer bij Williams te willen rijden omdat dat een flinke stap terug was. En een Buemi meen ik heeft een aantal jaren terug ook aangegeven nooit meer voor Red Bull / Toro Rosso te willen rijden (was ten tijde van Hartley, Kvyat, Gasly en weet ik wat ze toen geschoven hebben). Puur omdat het beleid van Red Bull / Toro Rosso hem niet aan stond en omdat hij in zijn vel zat in de Formule E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-08 21:55
Mercedes is gestopt met Formule E.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:48

Harrie

NederVlaming

Net de race terug gekeken.
Ferrari zet zich zelf compleet buitenspel door zo greedy te zijn en die goedkope pitstop te pakken bij de VSC, veel te vroeg in de race.

Denk niet dat ze zuur moeten doen over die lange SC, ze hebben zich zelf in die moeilijke positie gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
PWM schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:55:
[...]

30 miljoen per seizoen. Puntjes zijn waardevol, maar niet 15 miljoen per stuk :p
2 puntjes per race? Dan word het al een ander verhaal ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Harrie schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:05:
Ferrari zet zich zelf compleet buitenspel door zo greedy te zijn en die goedkope pitstop te pakken bij de VSC, veel te vroeg in de race
Die pitstop was misschien nog niet perse het probleem. Immers had Verstappen, blijkbaar, een "box opposite Leclerc" te horen gekregen. Maar die medium banden die was wel erg optimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:57:
[...]

Staat gevoelsmatig een beetje in het artikel? "maar hij heeft ook andere verplichtingen". Rijdt De Vries niet nog andere dingen? Formule E bij Mercedes is dan einde verhaal. Maar hij heeft ook WEC of in ieder geval Le Mans gereden, toch? Dus het kan zomaar dat De Vries ook nog bij andere raceklassen contractjes heeft voor kleinere dingen. Die zal hij dan waarschijnlijk moeten verbreken (of niet verlengen). En het kan natuurlijk zomaar dat De Vries liever iets anders doet dan een jaartje "achteraan rijden in een Williams". Een Hulkenberg zou ook gezegd hebben niet meer bij Williams te willen rijden omdat dat een flinke stap terug was. En een Buemi meen ik heeft een aantal jaren terug ook aangegeven nooit meer voor Red Bull / Toro Rosso te willen rijden (was ten tijde van Hartley, Kvyat, Gasly en weet ik wat ze toen geschoven hebben). Puur omdat het beleid van Red Bull / Toro Rosso hem niet aan stond en omdat hij in zijn vel zat in de Formule E.
Achteraan is maar heel relatief momenteel. Als je nu de langzaamste teams op de grid moet aanwijzen kom je eerder bij haas en aston martin uit denk ik.... williams heeft gigantisch veel potentieel als ze de boel op orde krijgen.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

_O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:06:
[...]

Die pitstop was misschien nog niet perse het probleem. Immers had Verstappen, blijkbaar, een "box opposite Leclerc" te horen gekregen. Maar die medium banden die was wel erg optimistisch.
Ahja, Leclerc zei zelf al dat het wel heel lang zou worden. De harde band had misschien logischer geweest.
Maar het klonk wel alsof ze op dat moment echt nog dachten dat ze naar het eind konden gaan op die mediums.

Blijf het vreemd vinden, dacht dat ze dit soort dingen toch wel goed zouden kunnen voorspellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 13:01

DataGhost

iPL dev

Harrie schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:05:
Ferrari zet zich zelf compleet buitenspel door zo greedy te zijn en die goedkope pitstop te pakken bij de VSC, veel te vroeg in de race.

Denk niet dat ze zuur moeten doen over die lange SC, ze hebben zich zelf in die moeilijke positie gezet.
Ferrari had dit nooit kunnen winnen. Het lijkt misschien zo door de vroege pitstop maar Max reed op een 1-stopstrategie dezelfde pace als Leclerc op een 2-stopstrategie, waarbij je normaal veel harder rijdt omdat je de banden niet zo hoeft te sparen. De 1-stopstrategie hadden ze niet werkend kunnen krijgen bij Ferrari met hun bandenslijtage, of nou ja, het kon wel maar dan niet competitief tov Verstappen. Dat zag je ook in de laatste stint van Leclerc, op nieuwe softs kwam hij maar net aan de pace van Verstappen op oude mediums. Max heeft deze race behoorlijk rustig aan gedaan met z'n banden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:04
stylezzz schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:08:
[...]

Ik had sowieso verwacht dat na de overname van williams door dorilton een paydriver als latifi meteen exit zou gaan. Geld schijnt niet echt het probleem meer te zijn bij die club, dus waarom dat er dan niet met 2 goede coureurs gereden word is mij ook een raadsel. Albon heeft al aardige resultaten laten zien in die auto, de vries nu ook.... latifi 0.0. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Maar dan moet er wel een coureur zijn die in wil en kan stappen en die eigenlijk zelf aan de deur klopt bij Williams, want Williams heeft miljoenen redenen om niet zelf op zoek te gaan. Dat geeft dan ook wel aan hoe erg Mercedes eigenlijk de F1 carrière van De Vries heeft gehinderd, want ze hadden hem waarschijnlijk wel kunnen plaatsen bij Williams als ze echt gewild hadden, en dat Alpine dit seizoen Piastri al hadden kunnen laten rijden als ze echt gewild hadden. Maar toch zat Latifi in die auto, dat zegt dus ook wel wat over Mercedes en Alpine die niet hard genoeg op de deur geklopt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Transportman schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:14:
[...]

Maar dan moet er wel een coureur zijn die in wil en kan stappen en die eigenlijk zelf aan de deur klopt bij Williams, want Williams heeft miljoenen redenen om niet zelf op zoek te gaan. Dat geeft dan ook wel aan hoe erg Mercedes eigenlijk de F1 carrière van De Vries heeft gehinderd, want ze hadden hem waarschijnlijk wel kunnen plaatsen bij Williams als ze echt gewild hadden, en dat Alpine dit seizoen Piastri al hadden kunnen laten rijden als ze echt gewild hadden. Maar toch zat Latifi in die auto, dat zegt dus ook wel wat over Mercedes en Alpine die niet hard genoeg op de deur geklopt hebben.
V.w.b. De Vries zit het wel wat complexer meen ik? De Vries zat bij McLaren als vriendje van Ron Dennis. Toen die echter door Zak Brown gewipt werd was het voor De Vries ook gedaan, en heeft Brown vriendje Norris naar voren geschoven. De Vries kwam dus al als reserve bij Mercedes als zijnde afdankertje van McLaren en niet omdat Mercedes hem als junior heeft opgeleid (zoals een Wehrlein, Ocon en Russell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

DataGhost schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:13:
[...]

Ferrari had dit nooit kunnen winnen. Het lijkt misschien zo door de vroege pitstop maar Max reed op een 1-stopstrategie dezelfde pace als Leclerc op een 2-stopstrategie, waarbij je normaal veel harder rijdt omdat je de banden niet zo hoeft te sparen. De 1-stopstrategie hadden ze niet werkend kunnen krijgen bij Ferrari met hun bandenslijtage, of nou ja, het kon wel maar dan niet competitief tov Verstappen. Dat zag je ook in de laatste stint van Leclerc, op nieuwe softs kwam hij maar net aan de pace van Verstappen op oude mediums. Max heeft deze race behoorlijk rustig aan gedaan met z'n banden.
Ze hadden het inderdaad nooit kunnen winnen, de race snelheid van Verstappen was erg snel.

Ik denk wel dat ze meer kans hadden gehad met een gewone 1 stop. En dan had Max hem op de baan in moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:21
Britten zijn weer heel zuur op Twitter met de hashtag #F1xed. Deze race met SC eind toont volgens hen aan dat Lewis Abu Dhabi had moeten winnen. En sky sports doet lekker mee

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 11-09-2022 21:29 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:23

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Haha Binotto: we try to have transparant communication with our drivers.

Is it that how they call it at Ferrari *Question* ?

Heb toevallig ook interview met Jost Capito?

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Pingu op 11-09-2022 21:31 ]

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu

Mr Pingu

Professioneel Prutser

[...]

"Het is aan hem"

Ja het interview met Jost Capito sprak boekdelen. Hij kon niet echt onderdrukken dat hij erg onder indruk was…

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Harrie schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:24:
Ik denk wel dat ze meer kans hadden gehad met een gewone 1 stop. En dan had Max hem op de baan in moeten halen.
Wat gezien de setup van de auto, het bandenmanagement én de racepace van Max ook totaal geen probleem was geweest, lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Laatst online: 02-06 17:22
Mr Pingu schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:30:
[...]

Ja het interview met Jost Capito sprak boekdelen. Hij kon niet echt onderdrukken dat hij erg onder indruk was…
Jost heeft nu ook niet echt een pokerface, en leeft nogal op het blije emoties. Die man heeft de beste lach van de F1 :)

Denk dat hij beter morgen pas beslissingen kan nemen
GAIAjohan schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:28:
Britten zijn weer heel zuur op Twitter met de hashtag #F1xed. Deze race met SC eind toont volgens hen aan dat Lewis Abu Dhabi had moeten winnen. En sky sports doet lekker mee
Lekker laten gaan, beter voor je gezondheid ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-08 21:55
Heerlijk, puur genieten dit :o Als ik een Twitter account had, dan had ik wat te trollen tijdens de Indycar :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

(jarig!)

Het filmpje in de tweet is leuk, vooral RIC aan het eind.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Sja, dat klop ook wel, die race had ie moeten winnen. Maar zo waren er nog veel meer races die anders hadden zouden moeten zijn.

Nu begint dit seizoen wel een beetje te lijken op de dominantie die Mercedes een hele tijd had, maar voor mijn gevoel is het nog niet zo erg. Dat kan mijn oranje bril zijn, we zouden er wat cijfers bij moeten halen, maar is meer voor het andere topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 11-08 22:05
Stadsgenootje heeft het prima gedaan. Momenteel mag alles naast Albon zitten want Latifi.... Die brengt paydriver naar een next level.

En ja, hij neemt 30 miljoen mee. Maar hoeveel schade heeft die al gereden?

That said, DEV gaat Williams ook niet laten stijgen in de teams rangorde.

F1tv het trouwens nog over de fakkels gehad van de tifosi? Over het onsportieve gedrag? Vorig weekend wilde ze nog geen banden wisselen onder vsc of sc. En nu moet er een full blown rode vlag komen als er nog X rondes te gaan zijn?

Ik krijg het idee dat ze de schmink van Ferrari hebben overgenomen ;-)

Anyway, jammer dat de race zo is geëindigd. Al had Leclerc hem toch niet gepakt want Max zijn restarts zijn dit jaar van hoog niveau. En Hamilton had dan alweer het haasje geweest kunnen zijn door geen nieuwe banden te pakken. Al was dat nu wel de goede keuze voor de verandering ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 11-08 22:05
Harrie schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:06:
[...]

Sja, dat klop ook wel, die race had ie moeten winnen. Maar zo waren er nog veel meer races die anders hadden zouden moeten zijn.

Nu begint dit seizoen wel een beetje te lijken op de dominantie die Mercedes een hele tijd had, maar voor mijn gevoel is het nog niet zo erg. Dat kan mijn oranje bril zijn, we zouden er wat cijfers bij moeten halen, maar is meer voor het andere topic.
De vraag is vooral: kun je van dominantie spreken als het andere team zich meermaals (bijna elk weekend) in de voet schiet? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:27
Waah schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:08:
[...]

De vraag is vooral: kun je van dominantie spreken als het andere team zich meermaals (bijna elk weekend) in de voet schiet? O-)
Jazeker kan je dan van dominantie spreken, echter niet op de auto qua dominantie. Het is nu vaak tactisch falen waardoor RB wint, de auto's hebben toch een redelijk vergelijkbare pace voor zover ik het kan overzien, dat was in een groot deel van de Mercedes jaren niet zo.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Harrie schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:06:
Nu begint dit seizoen wel een beetje te lijken op de dominantie die Mercedes een hele tijd had,
Want Red Bull is per ronde 1-2 seconden sneller dan de rest, waardoor beide RB-coureurs elke race consequent als nummer één en twee kwalificeren én finishen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
[...]

Mwah. Ik snap je punt, maar ik denk dat Red Bull intussen toch ook echt gewoon beter is. Ook dit weekend was Ferrari gewoon langzamer. Zandvoort was Verstappen te snel, Spa rolde Red Bull iedereen op. Hongarije was Ferrari wel weer eens slecht met die hards, maar is het ook maar de vraag of Red Bull niet gewoon veel beter was.
Aan het begin van het seizoen waa het natuurlijk wel een ander verhaal. En in Frankrijk had het bv ook nog een interessante race kunnen worden als Leclerc zijn auto niet geparkeerd had in de muur. Maar ook daar leek Red Bull al iets sterker te zijn. (Tempo dat Verstappen uiteindelijk in vrije lucht reed na zijn stop garandeerde een flinke undercut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:57
warp schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:21:
[...]

Want Red Bull is per ronde 1-2 seconden sneller dan de rest, waardoor beide RB-coureurs elke race consequent als nummer één en twee kwalificeren én finishen? ;)
Ligt eraan wie achter het stuur zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

warp schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:21:
[...]

Ja zoiets... :+
Nee, gelukkig is het zo nog niet.

Of misschien wel, maar moet Perez dat verstoppen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:27
powerboat schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:22:
[...]

Ligt eraan wie achter het stuur zit :9
Zelfs Bot lukte dat nog wel eens. Ook waren de MBs in menig kwalificatie gewoon meer dan 0,5s sneller dan het tweede team. Nee, RB is lang niet zo dominant als MB was. RB moet nu ook gewoon de quali wat opofferen om in de race toe te kunnen slaan. Ik denk dat ze nu zeker de betere auto hebben maar Ferrari had die in het begin van het seizoen. Uiteindelijk zou Max ook wel winnen denk ik als Ferrari wat minder had lopen prutsen maar dat men het nu over dominantie heeft komt wel grotendeels door dat gepruts van Ferrari, en de betrouwbaarheid van de PUs.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4x05NPQyEkQviPJGrL1XNe9iKhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TAwHIXLhjfFGmBHRnHUi3d2.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 10:42

Quad

Doof

Ah ik mis de no comms I'm busy van Norris.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:44
Mr Pingu schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:29:
[...]

Haha Binotto: we try to have transparant communication with our drivers.

Is it that how they call it at Ferrari *Question* ?

Heb toevallig ook interview met Jost Capito?
Niks van Capito met Sky of andere interviews in relatie tot Nyck.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 17:23
Deze al gepost ? Devries moest uit z’n auto gehesen worden:

https://imgur.com/a/8feKiOf

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Inspired schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:26:
Uiteindelijk zou Max ook wel winnen denk ik als Ferrari wat minder had lopen prutsen maar dat men het nu over dominantie heeft komt wel grotendeels door dat gepruts van Ferrari, en de betrouwbaarheid van de PUs.
Daarbij komen nog de fouten die de Ferrari coureurs zelf hebben gemaakt. Daarentegen heeft Red Bull, buiten de twee eerste uitvalbeurten en een keer pech met een kapotte vloer, verder geen steken meer laten vallen. En Max rijdt gewoon een foutloos en berekend seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WAwiKFoXdczEcCrTyI-7KansT-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/14bwb6tNmFxOPHN147P34bZi.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-08 16:40
[...]

Ferrari domineert inderdaad op dat vlak :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Quad schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:33:
[...]

Ah ik mis de no comms I'm busy van Norris.
Ik weet niet hoeveel later die radio kwam maar op dat moment reed ie echt 4 sec van zowel ze voorganger als die gene achter hem vandaan. Moest wel ff grinniken tijdens de race

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Pingu op 11-09-2022 22:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
warp schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:37:
[...]

Daarbij komen nog de fouten die de Ferrari coureurs zelf hebben gemaakt. Daarentegen heeft Red Bull, buiten de twee eerste uitvalbeurten en een keer pech met een kapotte vloer, verder geen steken meer laten vallen. En Max rijdt gewoon een foutloos en berekend seizoen.
Vestappen zijn "finish = win" rate dit seizoen is ook gewoon absurd. Alleen Silverstone (vloer schade), Monaco (want Monaco) en Oostenrijk ("slecht" weekend / afstelling) niet gewonnen. En dan Bahrein en Australie DNF.

Waarschijnlijk is de enige coureur die consistener is Russell, met 15 top 5 finishes uit 16 races meen ik dat op F1TV post race show werd gezegd. Waarbij Silverstone dan een DNF was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:53:
Vestappen zijn "finish = win" rate dit seizoen is ook gewoon absurd. Alleen Silverstone (vloer schade), Monaco (want Monaco) en Oostenrijk ("slecht" weekend / afstelling) niet gewonnen. En dan Bahrein en Australie DNF.

Waarschijnlijk is de enige coureur die consistener is Russell, met 15 top 5 finishes uit 16 races meen ik dat op F1TV post race show werd gezegd. Waarbij Silverstone dan een DNF was.
Oh ja, die vergat ik nog even. Aan de andere kant heeft Russel dan weer baat gehad bij de pech van Red Bull/Verstappen. En Ferrari being Ferrari natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

warp schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:30:
Wat gezien de setup van de auto, het bandenmanagement én de racepace van Max ook totaal geen probleem was geweest, lijkt me.
Kweetnie.... 2019 race gezien op dat circuit? 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soulcrusher
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:53:
[...]

Vergeet verder niet dat zijn DNF in Silverstone was omdat hij stopte en uitstapte om te kijken hoe het met Zhou ging na die enorme klapper. Hij wou weer instappen maar dat mocht niet. Anders was het wellicht 16 uit 16.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

soulcrusher schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:14:
Vergeet verder niet dat zijn DNF in Silverstone was omdat hij stopte en uitstapte om te kijken hoe het met Zhou ging na die enorme klapper. Hij wou weer instappen maar dat mocht niet. Anders was het wellicht 16 uit 16.
Hij stopte om te kijken hoe het met Zhou ging? 😳

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:16:
[...]

Hij stopte om te kijken hoe het met Zhou ging? 😳
Tuurlijk niet. Leuk verhaal voor achteraf. Maar volgens mij had hij ook gewoon aardig wat schade aan zijn auto / ophanging.

Ja, mogelijk had hij terug kunnen rijden, zoals Ocon deed. Maar dat hij daar 5 minuten aan het babbelen is met de marshalls dat hij toch echt weer terug moet kunnen rijden naar de pits en vervolgens in de pitstraat nog een keer de discussie voert (IIRC daar met Jo Bauer) sloeg echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-08 09:45
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:18:
[...]

Tuurlijk niet. Leuk verhaal voor achteraf. Maar volgens mij had hij ook gewoon aardig wat schade aan zijn auto / ophanging.

Ja, mogelijk had hij terug kunnen rijden, zoals Ocon deed. Maar dat hij daar 5 minuten aan het babbelen is met de marshalls dat hij toch echt weer terug moet kunnen rijden naar de pits en vervolgens in de pitstraat nog een keer de discussie voert (IIRC daar met Jo Bauer) sloeg echt nergens op.
Had een lekke band en wat lichte schade dacht ik vooral, maar hij had idd gewoon door moeten rijden richting de pits.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

timmie271 schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:20:
Had een lekke band en wat lichte schade dacht ik vooral, maar hij had idd gewoon door moeten rijden richting de pits.
Letterlijk had ie geen band eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bpr0REJR0WRdrteLxr2Fy3kx8K0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ifQRfwN2sPzZAiTTG46HJfb0.jpg?f=user_large

Afijn, dat was een andere race.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:18:
[...]

Lijkt me niet heel aannemelijk dat hij zijn auto geparkeerd had met schade en zich later bedacht en toch weer verder wou rijden :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 13:01

DataGhost

iPL dev

Precies, hele wiel incl velg was eraf, vloer lag op de grond, een heel rondje daarmee rijden had zo ongelofelijk veel schade gedaan dat dat de budgetcap zeker niet ten goede was gekomen en qua aero-balans had hij het kunnen vergeten de rest van de race. Beter eigenlijk dat hij is uitgestapt maar anders hadden ze hem ongetwijfeld verteld om te parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
soulcrusher schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:22:
[...]

Lijkt me niet heel aannemelijk dat hij zijn auto geparkeerd had met schade en zich later bedacht en toch weer verder wou rijden :9
Hoezo niet? Rode vlag, auto mocht gefixt worden. Is Ocon toen niet terug naar de pits gereden, reparatie aan ophanging, en daarna gewoon uit gereden?

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:44
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Nyck-de-Vries-Jost-Capito-Williams-GP-Italien-2022-Monza-Rennen-169Gallery-1ac804b9-1933877.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Nyck-de-Vries-Jost-Capito-Williams-GP-Italien-2022-Monza-Rennen-169Gallery-45977507-1933876.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Red-Bull-GP-Italien-2022-Monza-Rennen-169Gallery-369793d7-1933846.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Charles-Leclerc-Ferrari-GP-Italien-2022-Monza-Rennen-169Gallery-45990c47-1933843.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Carlos-Sainz-Ferrari-GP-Italien-2022-Monza-Rennen-169Gallery-12c4ad89-1933863.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Podest-GP-Italien-2022-Monza-Rennen-169Gallery-7a51e2bb-1933828.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Nu ik zo die foto van het podium nog eens zie. Eigenlijk wel apart dat Horner niet GP mee had gestuurd. Ook gezien Verstappens "finally won your home race as well". Want Gianpiero Lambiase is natuurlijk een Italiaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op maandag 12 september 2022 @ 00:11:
[...]

Nu ik zo die foto van het podium nog eens zie. Eigenlijk wel apart dat Horner niet GP mee had gestuurd. Ook gezien Verstappens "finally won your home race as well". Want Gianpiero Lambiase is natuurlijk een Italiaan.
Misschien wilde hij niet ook uit-ge-boo-ed worden?

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord