Volgens mij is de flare gooier afgevoerd.
VER doet geen extra rondje. Risico?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Waarom gaan FER en MER nog een keer naar buiten
Is de track evolution zo groot
[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 03-09-2022 15:45 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hebben ze die flare gooier al afgevoerd eigenlijk?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Max binnen, tot nu toe minimal effort, maximum result, nice!
Nee, hooguit een paar die sneller zijn maar zo'n goede tijd halen ze niet allemaal.Spotmatic schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:45:
Hooguit op het verliezen van de eerste plek, maakt niks uit.Spotmatic schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:45:
Volgens dit topic al 20xDamian schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:45:
Hebben ze die flare gooier al afgevoerd eigenlijk?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dus er zitten nu alleen nog maar onhandige horken in C&A kleding?jan390 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:44:
De gast met de flair is gevonden en afgevoerd.
[Twitter]
Sorry, ik laat mezelf wel even uit....
MSC!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
SAI maar 1 tiende sneller op nieuwe banden en meer grip op de baan.
Die Schumacher rijd de laatste tijd echt niet slecht.
Er is niks mis met C&A kleding. Als je nu Primark zou zeggen.Oilslick schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:46:
[...]
Dus er zitten nu alleen nog maar onhandige horken in C&A kleding?![]()
"When you grow up your heart dies"
Oh heerlijk! Een Haas (alweer) door naar Q3!!
Zal niet genoeg zijn voor MSC.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Max zat op gebruikte banden voor die Q2 run, Mercedes en Ferrari niet voor hun tweede ronde en Mercedes ook niet voor hun eerste,
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit gaat een bloedstollende Q3 worden..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toch wel!Joris748 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:47:
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ja ze hebben hem alleen geen nieuw contract gegeven maat zijn teamgenoot weer wel. Schiet mij maar lek... Hoop echt dat hij een stoeltje vind volgend jaar.stekkiekiller schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:47:
Die Schumacher rijd de laatste tijd echt niet slecht.
Ha ha, snel typen en posten gaat niet altijd even goedOilslick schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:46:
[...]
Dus er zitten nu alleen nog maar onhandige horken in C&A kleding?![]()
Retedicht bij elkaar ook, alle 15 binnen een seconde, Q3 wordt spannend!
Mwha, vanaf p2 misschienG_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:48:
Dit gaat een bloedstollende Q3 worden..
Zo, net weer thuis uit zandvoort, per ongeluk een flare laten vallen en toen moest ik weg. Hoe is het met de quali?
Wel voor de lange termijn vermoed ik. Mocht hij naar een ander team willenJoris748 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:47:
Dus VER easy op pole?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:48:
Max zat op gebruikte banden voor die Q2 run, Mercedes en Ferrari niet voor hun tweede ronde en Mercedes ook niet voor hun eerste,
Timing wordt nu wel belangrijk. Wanneer ga je je tijd zetten.
Benieuwd hoe dicht de poletijd in de buurt van de 1.10.0 gaat komen
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Mooi, dan heeft Max een extra set nieuwe soft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:48:
Alpine ?computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:49:
[...]
Ja ze hebben hem alleen geen nieuw contract gegeven maat zijn teamgenoot weer wel. Schiet mij maar lek... Hoop echt dat hij een stoeltje vind volgend jaar.
Deze baan is niet easy. Maar pole is zeker mogelijk.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Zou Max nu wel een verse set pakkenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:48:
[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 03-09-2022 15:51 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik volg de kwalificatie via de radio op de achtergrond, maar moest wel behoorlijk lachen dat er een formule 1 hooligan een fakkel gooide, en binnen 5 minuten hadden ze die persoon gevangen en kennelijk wordt die persoon nu afgevoerd naar een gevangeniskamp in Siberië.
Dat doen ze in het voetbal nooit zo effectief. Daar gooi je met fakkels en kan je nog weken vrij rondlopen.
Dat doen ze in het voetbal nooit zo effectief. Daar gooi je met fakkels en kan je nog weken vrij rondlopen.
Magnussen had al een multi year contract, Dus die heeft geen nieuw contract gekregen.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:49:
[...]
Ja ze hebben hem alleen geen nieuw contract gegeven maat zijn teamgenoot weer wel. Schiet mij maar lek... Hoop echt dat hij een stoeltje vind volgend jaar.
Zal max aan het einde van het seizoen toto nog bedanken voor het pushen van nieuwe regels?
Gave CGI op het strand.
Dat gaat zo echt wel een drukte worden in de latste minuten voor het einde; iedereen ziet de track evolueren en zal waarsch op het laatste het snelste rondje eruit willen persen. Benieuwd hoe dat gaat - ik die Ham nog wel eens P2 pakken
at your service
Wauw Corinna is er bij, hopen dat zijn vader ook met een lach meekijkt.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Schumacher wel erg blij voor en Q3. Dat ie het in de race eens laat zien. Want dat wilt nog niet echt. Puntjes worden toch echt daar uitgedeeld.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik hoor net dat track evolution nu voorbij lijkt te zijn, is stable volgens FER.The_Butler schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:52:
Dat gaat zo echt wel een drukte worden in de latste minuten voor het einde; iedereen ziet de track evolueren en zal waarsch op het laatste het snelste rondje eruit willen persen. Benieuwd hoe dat gaat - ik die Ham nog wel eens P2 pakken
Grappig dat Ziggo sport blijkbaar Schumacher sponsort?
Verstappen gaat meteen, doet een snelle ronde en gaat wachten op de ceremonie, net als op Spa.The_Butler schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:52:
Haas.De_Bastaard schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:53:
Niet gehoord van de samenwerking tussen Haas en Ziggo dit weekend?De_Bastaard schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:53:
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Yep, een dealtje met Haas. Op de halo en op de wings bij de voorwielen. Is bij het Race Café uitgebreid aandacht voor geweest.De_Bastaard schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:53:
Ik hoop dat de RB zo snel mogelijk samen eruit gaan met Max voor Checo en dan gaan. De tow kan Checo helpen dichter te komen.
Ik schat dan: RB, MB en dan pas FER.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
https://www.ziggosport.nl/haasf1team/De_Bastaard schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:53:
Ik heb straks geen nagels meer over na Q3..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verstappen tot nu toe nog steeds maar 1 lap... ben heel benieuwd als ie straks serieus los gaat..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hebben ze je weer opgesloten?G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:54:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Goed stretchen en afwisselen met teen nagels.G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:54:
Ik heb nog niet alles teruggelezen, maar Max net dus in Q2 op oude bandjes en P1/P2 was op nieuwe bandjes (SAI/RUS). Ben benieuwd.Alfa Novanta schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:54:
Verstappen tot nu toe nog steeds maar 1 lap... ben heel benieuwd als ie straks serieus los gaat..
Max op nieuwe softs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb jij nog nagels?G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:54:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Haha ik ga soms nagelbijten als het spannend word

Go Max!
Je bedoelt die tow die Max vorige week als enige niet gegeven heeft aan zijn teamgenoot?Chevy454 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:54:
Ik hoop dat de RB zo snel mogelijk samen eruit gaan met Max voor Checo en dan gaan. De tow kan Checo helpen dichter te komen.
Ik heb echt medelijden met Checo. Vorige week was in de Q wel even een duidelijk voorbeeld weer dat je alleen maar teamvulling bent.
De tow had niet uitgemaakt. Dat is zelfs door Perez zelf gezegd. De pole was in Spa niet zo belangrijk.Erazzzer schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:56:
[...]
Je bedoelt die tow die Max vorige week als enige niet gegeven heeft aan zijn teamgenoot?
Ik heb echt medelijden met Checo. Vorige week was in de Q wel even een duidelijk voorbeeld weer dat je alleen maar teamvulling bent.
Holy. Das rap.
Perez mag blij zijn met P6 denk ik.
Perez mag blij zijn met P6 denk ik.
[ Voor 58% gewijzigd door Inspired op 03-09-2022 15:58 ]
Jeetje….
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Wat een ronde van Max! Wie gaat daar onder komen?
Je bedoelt 2e rijder? Wat is daar mis mee? Hij moet toch zelf ook weten dat hij niet sneller is?Erazzzer schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:56:
[...]
Je bedoelt die tow die Max vorige week als enige niet gegeven heeft aan zijn teamgenoot?
Oke die was vrij netjes.
LOL, die duiven blijven ook gewoon stoïcijns zitten in de berm...
Twee seconden langzamer dan vorig jaarInspired schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:57:
Holy. Das rap.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Staat er nog maat op VER
PC Specs
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En ik denk dat die nog harder kan.Inspired schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:57:
Holy. Das rap.

MaxG_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:58:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max zelf hopelijk. Was geen beste rondeG_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:58:
Had nog overstuur in een bocht ook dus er zit nog iets in. Al zijn de banden nu wel over zijn top.
Die hebben allang shellshock en PTSD. Die weten niet meer wat boven of onder isStefanVerkerk schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:58:
LOL, die duiven blijven ook gewoon stoïcijns zitten in de berm...
Ik zag Hannah Schmitz ook zitten aan de pitwall. Dus komt helemaal goed met de RBR strategie
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
LEC
Wordt nog een rondje dus voor max
[ Voor 14% gewijzigd door sjorremans op 03-09-2022 16:00 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooie tijd van Leclerc!
Pff. Lec net eronder.
Poehhh. Wat zit het lekker dicht op elkaar

PSN: xMaurice93
Binotto aan het bier al?
Ja typoStefanVerkerk schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:59:
1.10.515 hier?
Question
Meteen naar buiten en gaan niet wachten. Dan kan je eventueel nog een ronde. Maarja zal wel weer niet.
Met dat momentje wat hij had moet het nog sneller kunnen zonder.
Dus wel een snelle ronde maar zeker niet perfect.
Answer?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |