PSN: xMaurice93
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zij keijgen er voor betaald.. en zitten met 5x schermen, en dan niet weten wat er rondgaatRobkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:21:
[...]
TBH, ik volg het ook maar voor 80% allemaal.
Hamilton heeft mediumsDaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:22:
En Max zit met softs achter Hamilton op harde banden.
Hamilton zijn kans is Russel die Max aanvalt, maar Leclerc zal Russel aanvallen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
(zonder DRS dus)
[ Voor 16% gewijzigd door MrOleo op 04-09-2022 16:24 ]
erutangiS
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Oh en dan vergeet ik bijna de clowns bij FER te noemen. Chapeau!
[ Voor 38% gewijzigd door Emgeebee op 04-09-2022 16:24 ]
Tenzij Hamilton slim is en pas op de lijn gaat.MrOleo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:23:
Ik gok dat ie hem direct in bocht 1 pakt.
(zonder DRS dus)
erutangiS
Beide Mercedes eraf straks.
"When you grow up your heart dies"
Als VER er niet tussen zou zitten, maar ik denk dat die elkaar ook nog gaan tegenkomen op het eind.
Aan de andere kant, RUS kan zich nu beter verdedigen tegen LEC.
[ Voor 23% gewijzigd door ViperTim op 04-09-2022 16:25 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Flickr PSN ID= cheironnl
Volg je bankbiljetten
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: xMaurice93
Nee, safe.MrOleo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:25:
Hopelijk was ie niet te vroeg, voor de finishlijn.
erutangiS
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Verwijderd
NiceMrOleo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:23:
Ik gok dat ie hem direct in bocht 1 pakt.
(zonder DRS dus)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nee, 0.016 seconden binnen de marge.TheBrut3 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:26:
Was Max te vroeg? Hamilton leek in te houden nog expres.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij had een ruime 0.016 seconde margeMrOleo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:25:
Hopelijk was ie niet te vroeg, voor de finishlijn.
[removed]
Weer een nieuwe koptelefoon nodig?
Volg je bankbiljetten
Nee, want HAM mag niet meer op z'n rem vanaf het punt dat hij commit volgens mij anders krijg je bizar gevaarlijke taferelen.TheBrut3 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:26:
Was Max te vroeg? Hamilton leek in te houden nog expres.
Mercedes 1-2!d0s schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:26:
Haha genieten die Sky mannen met open mond
Welke race zit jij te kijken??MaD_co schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:26:
VER-RUS-LEC ?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat hij niet van mode hoeft te veranderen. Weinig spannends.sjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
GP: you're fine in mode 7. Geen idee wat het beteken.
DUGG
Verstappen gaat Hamilton voorbij in de eerste bocht na de restart.
Hmm, waar heb ik dit eerder gezien? 😂😂
Op 2 paarden wedden denk ikMach schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
Dus een strategische fuck up van Mercedes om russell te pitten
Als RUS op mediums Max tegen had kunnen houden? Ja, voor één rondje.Mach schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
En waarom heeft Sainz nog geen 2 penalties gekregen? Stewards weer aan het luieren?
[ Voor 28% gewijzigd door siggy op 04-09-2022 16:28 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Al voorbij.. maar de tijdmeting zit net iets eerder.hoevenpe schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
Hoeveel centimeter was dat op start-finish?
1 dit jaar
Volg je bankbiljetten
Tja, ze moeten zich focussen op Ferrari. VER is gewoon niet bij te houden. Daar is geen maat op te zetten dit jaar.Mach schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
Denk dat het niet had uitgemaakt met die overspeed. Waren meer dan genoeg ronden geweest.Mach schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
Ik denk vooral, omdat Sainz op Soft rijdt en Perez op MediumGraft schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
Sainz nam Perez ook even goed de maat bij de herstart zeg.
Ik denk dat RUS daar nog wat over te zeggen heeft.,
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |