Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Crofty bedoel je?Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:29:
Will Buxton: What happend to SAI his pitstop?
Binotto: A mess.
I hide at work because good employees are hard to find.
Ook totaal geen paniek…alsof ze het gewend zijn
Noted. Lekker laat.HollowGamer schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:30:
Voor hetzelfde geld rijdt je hier gewoon een lekke band. Is er geen melding van onderzoek?
Monteur was in slaap gesukkeldQuad schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:30:
Sjeuu zie nu in de herhaling dat de banden er ook nog niet waren.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Toilet break & not my job.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Na de race.HollowGamer schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:30:
Voor hetzelfde geld rijdt je hier gewoon een lekke band. Is er geen melding van onderzoek?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 04-09-2022 15:31 ]
"When you grow up your heart dies"
Paniek moet je ook niet hebben. Rustig blijven is een stuk beter. Anders ga je nóg meer fouten maken.jaapstobbe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:30:
[...]
Piano, piano....jaapstobbe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:30:
[...]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
4 Sept 2022, 15:30:10, Lap 22
Paniek is wel het laatste wat je wil in de pitstraat, men moet weten wat er moet gebeuren en als het niet goed loopt hoop je dat de pitcrew helder blijft in het doorschakelen om het op te lossen.jaapstobbe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:30:
[...]
Snap t wel, de rijders kunnen er niks aan doen. Zal wel geldboete worden voor t team.

Wellicht zitten zij op een 1 stopDoubleDutch schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
Max zit al bijna op de staart van Ham en Rus en die moeten nog binnen komen.
Tussen PER en SAI? Fout, het moet zijn tussen PER en WHG.StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
4 Sept 2022, 15:30:10, Lap 22
Bijna slapstickRobkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:28:
FER kijkt nu naar de wheelgun en lopen hem te vervangen

True, maar wrs 1 stopDoubleDutch schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
Max zit al bijna op de staart van Ham en Rus en die moeten nog binnen komen.
FIA loopt nu ook hard door de spelregel boeken te neuzen van: Wat hebben we nu weer en wat moeten nou weer doen met Ferrari?
Als ze een pitstop over kunnen slaan, maybe, maar ik acht de kans erg kleindreester schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
Interessant wat MER gaat doen vandaag. Zou een overwinning in de kaarten zitten?
Nos, post aangepast
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Hans van Lozenoord en Jeroen Bleekemolen.ChaserBoZ_ schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:28:
Welke commentatoren zijn dit, even puur uit interesse?
Edit; ik kijk op ned1
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
4 Sept 2022, 15:31:52, Lap 23
Opzicht toch wel leuk? ALO laat zien dat je kan inhalen.Deruxian schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
Tja voor de neutrale kijker is dit circuit…..
Boete is te makkelijk. Dan kun je het bijna express doen.Kenny_026 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
Ik hoop niet dat sainz hier voor gestraft gaat worden. Zal ongetwijfeld een dikke geldboete voor het team zijn.
Volg je bankbiljetten

⏩ PVOutput☀️
Jeej, twee of drie overtakes!HollowGamer schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:32:
[...]
Opzicht toch wel leuk? ALO laat zien dat je kan inhalen.
Plan L(atifi) wellichtStefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:32:
Zou Mercedes wachten op een safety car?
Band tegen band in de Tarzan bocht. Lekker laten racen.StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:32:
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 77 (BOT) AND 5 (VET) NOTED - CAUSING A COLLISION
4 Sept 2022, 15:31:52, Lap 23
Alleen Monaco is saaier imo.Deruxian schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
Tja voor de neutrale kijker is dit circuit…..
Kwalificatie kijken is wel leuk maar de race is het denk ik nog niet de baan voor
Tenzij het van de cost cap af gaat. Dan is het een hele dure boete.ZeRoC00L schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:33:
[...]
Boete is te makkelijk. Dan kun je het bijna express doen.
Ferrari heeft nog geluk. Perez had ook die slang kunnen meetrekken. Dan vlogen er aantal mannetjes door de lucht of met Perez mee de baan op 😂😂😄Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:31:
[...]
Bijna slapstick
[Afbeelding]
[Afbeelding]
http://www.xbmcfreak.nl/
Zeker in contrast met Spa, waar enorm veel werd ingehaald, voelt het wat... treintjedglavimans schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:33:
[...]
Alleen Monaco is saaier imo.
Kwalificatie kijken is wel leuk maar de race is het denk ik nog niet de baan voor
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dan lopen ze te kijken of ze Spa kunnen verlengen. Echt, de prioriteiten van circuits....dglavimans schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:33:
[...]
Ze zouden IMHO voor dit soort 'gestuntel' gewoon iets van Windtunnel-Tijd in mindering moeten brengen of zelfs de Budget Cap naar beneden bijstellen voor het volgende seizoen.ZeRoC00L schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:33:
[...]
Boete is te makkelijk. Dan kun je het bijna express doen.
Deze discussie krijgen we praktisch elke race voor de kiezen. Het hoort nu eenmaal bij de F1. Er is genoeg te zien en er gebeurt ook meer dan genoeg. De F1 draait niet alleen om inhalen, strategie is ook heel belangrijk. Vraag dat laatste maar aan Ferrari.dglavimans schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:33:
[...]
Of gewoon constructeurs punten aftrek.Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:34:
[...]
Ze zouden IMHO voor dit soort 'gestuntel' gewoon iets van Windtunnel-Tijd in mindering moeten brengen of zelfs de budget cap naar beneden bijstellen voor het volgende seizoen.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Op 1.6s. Binnen 3 ronden striking distance...ViperTim schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:35:
VER achter RUS
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Punt voor teamkampioenschap aftrekken, heeft coureur niet direct last van.Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:34:
[...]
Ze zouden IMHO voor dit soort 'gestuntel' gewoon iets van Windtunnel-Tijd in mindering moeten brengen of zelfs de budget cap naar beneden bijstellen voor het volgende seizoen.
VER moet wel de druk opbouwen. Voorbij RUS gaan.
Loopt langzaam in. Maar er voorbij kan nog wat anders zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
GeldRobkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:34:
[...]
En dan lopen ze te kijken of ze Spa kunnen verlengen. Echt, de prioriteiten van circuits....
Bedoel het is wel zo zoals ik Nederland op de kaart zie zie je niet op veel circuits.. het is echt een affiche
Kan dus nog een keer gebeuren
Ik zit me er de hele tijd al verschrikkelijk aan te ergeren. Wat een geblaat. Voortdurend herhalen wat al overduidelijk in beeld is. Beetje lopen bashen op de organisatie dat het waardeloos is om pas na de wedstrijd een fout te analyseren.Maarten_E schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:32:
[...]
Hans van Lozenoord en Jeroen Bleekemolen.
Hopeloos. Heb zelfs de neiging om (via een illegale link) naar Sky Sports te kijken, daar heb je tenminste fatsoenlijk commentaar.
Hards 1.16.8/1.16.9. Niet slecht dus. Redelijk gelijk aan medium.Hupske schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:36:
Hoe vergaat het de auto’s op de hards? Verwacht dat Mercedes daar naar gaat overstappen straks.
Deden ze ook bij de intro tune. En lopen slapen bij de start grid setup door vertraagd in te haken.jppilot schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:36:
Ja joh NOS, praat lekker door de radio's heen. En o wat ligt Mercedes knap op kop. Zonder pitstop. Dit commentaar...
Van jouw commentaar op het commentaar krijg ik al jeuk 🤣jppilot schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:36:
Ja joh NOS, praat lekker door de radio's heen. En o wat ligt Mercedes knap op kop. Zonder pitstop. Dit commentaar...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
ALO meldt behoorlijk wat degradatie.Hupske schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:36:
Hoe vergaat het de auto’s op de hards? Verwacht dat Mercedes daar naar gaat overstappen straks.
Die commentator denkt: wie praat er door mij heen?jppilot schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:36:
Volg je bankbiljetten
Kunnen we niet gewoon stoppen met het geklaag over het commentaar van de NOS? Zo'n gelegenheidscommentator voor een race zal ongetwijfeld niet alles weten. Lekker laten praten en zet F1TV aan ofzo.jppilot schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:36:

Even wachten of de Hards zich weer stabiliseren of blijven degraderen.
Edit: en weer een button grapje van Crofty 👍
[ Voor 10% gewijzigd door JackBol op 04-09-2022 15:39 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
op naar HAM
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
HAM gaat gewoon zijn positie zo goed mogelijk verdedigen om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten?siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:38:
Nou, hoe hard gaat Lewis dit verdedigen uit rancune.
Meteen er voorbij
niet, die gaat wel naar binnen omdat hij niet ingehaald wil wordensiggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:38:
Nou, hoe hard gaat Lewis dit verdedigen uit rancune.
Gaat ie voor meeste pits?ViperTim schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:39:
RIC 2de pit
Volg je bankbiljetten
HAM weet ook wel dat dit niet zijn race is tegen VER. Die mag blij zijn als hij P2 of P3 haalt.Napo schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:39:
[...]
HAM gaat gewoon zijn positie zo goed mogelijk verdedigen om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten?
erutangiS
Eerste inhaalmogelijkheid; erlangs.
Droeftoeters.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |