Wat gebeurde daar met die wheelgun?
Ohohoh Ferrari
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Unsafe releaseSinergyX schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:22:
Perez raakt een gun, vraag me af hoe daar eventuele schade verantwoordelijk voor wordt
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
En daar was de eerste fuck up...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PER reedt over wheelgun van SAI?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat voor een straft staat er op een wheelgun die rond slingert?
Wauw Perez rijdt over een wheelgun.. Die hoorde daar niet te liggen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar hopen dat die Wheelgun geen puncture wordt....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
DO you want rear left tire? Question?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit is bijna opzettelijk, kán gewoon bijna niet anders hoe extreem amateuristisch dit is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik neem aan dat FER hier een fikse boete voor gaat krijgen?
Leclerc zo een slechte stop door defecte wheelgun ?Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:22:
Wat voor een straft staat er op een wheelgun die rond slingert?
Oh my God...
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ferrari weer met een top strategie. Man man man.
Sainz is al weer klaar voor vandaag.
Niet jammer, gewoon hilarischwerphengel schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:23:
Zo jammer dit…
Ik zou zo graag in die pit willen staan, te horen hoe zo'n fuckup kan worden gemaakt. Je hebt 1 fucking job, en nog weet je die te verneuken
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2022 15:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PER 2.0 seconden stop is de snelste van dit seizoen toch?
Leclerc inmiddels op +3,7 sec achterstand.
Ferrari doet het express
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
VER 4.5s los van LEC.
"When you grow up your heart dies"
Een redelijk saaie race tot nu toe. Maar laat dat maar over aan Ferrari
Jeetje, voor hetzelfde geld rijdt Perez zijn onderkant naar de klote.
Max: tires not too bad
Haha inderdaad, ik moest hard lachen, dit kan toch nietsiggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:23:
Dit is bijna opzettelijk, kán gewoon bijna niet anders hoe extreem amateuristisch dit is.
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 04-09-2022 15:24 ]
XXXVI
blijft lachen met Ferrari, er zit daar zoveel fout in alle lagen van dat team.
En Binotto maar handhaven.
En Binotto maar handhaven.
CAZZO, dit is toch niet te geloven!
Ik zie de headlines al voorbijkomen: 'Scuderia Ferrari desperate. Uses gun to take out competition.' /clickbait
Sneller MAG niet meer.....ChipSkylark schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:23:
PER 2.0 seconden stop is de snelste van dit seizoen toch?
Zo in de herhaling hoe krap het is met wegrijden. Die monteur linksvoor moest zich echt klein maken bij het wegrijden van Perez
Als je iedereen ontslaat blijf je over met stagiaires lijkt het bij Fer.
Mooi actie van MSC
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oké…
Dan denk je dat je de meeste domme foutjes al gezien hebt…
En hoppa, Fer laat weer het tegendeel zien.
Dan denk je dat je de meeste domme foutjes al gezien hebt…
En hoppa, Fer laat weer het tegendeel zien.

Die zijn gewoon bezig met wat vermaak voor het publiek/kijkers. Animatie team.Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:23:
Een redelijk saaie race tot nu toe. Maar laat dat maar over aan Ferrari
De eerste ook hahaDaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:22:
En daar was de eerste fuck up...
Je verwacht nog meer?
Een matige pitstop heeft helemaal niets met strategie te maken.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:23:
Ferrari weer met een top strategie. Man man man.
Het zal erop gegooid worden dat pitstraat erg krap is. En anders een geldboete voor Ferrari. Maar ik denk dat er niks gebeurt.dawg schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:24:
Nou FIA, iets met safety? Ferrari mag hiervoor wel een straf krijgen.
Vind ik ook. Erg slordig om dat ding zo maar op zij te gooiendawg schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:24:
Nou FIA, iets met safety? Ferrari mag hiervoor wel een straf krijgen.
DUGG
Perez zag de gun al liggenNyazzin schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:24:
Zo in de herhaling hoe krap het is met wegrijden. Die monteur linksvoor moest zich echt klein maken bij het wegrijden van Perez
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Aankondiging dat Zou te hard heeft gereden maar volgens de NOS gaan ze kijken naar het ferrari incident, opletten is moeilijk.
Zometeen nog ff full wets onder de auto van leclerc schroeven, en dan is de Ferrari zondag weer compleet.
Ferrari staat nu met 4 banden klaar voor leclerc
Pit van LEC ging soepeltjes.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben geen fan van Ferrari maar ik kan me hier zo kwaad om maken. Hoe verkracht je de naam van een team met zo’n rijke historie zeg
Max pushed nu
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BDRBNE5egRo3jLADiDj07hjZ.jpg?f=user_large)
Arme Carlos, het volgende slachtoffer van het gestuntel bij Ferrari...
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Max pit
MAX PIT.
⏩ PVOutput☀️
Banden die niet klaar staan is vrij amateuristisch, over die wheelgun nog maar te zwijgenNapo schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:25:
[...]
Een matige pitstop heeft helemaal niets met strategie te maken.
FTFYKenny_026 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:25:
Ik ben geen fan van Ferrari maar ik kan me hier zo kwaad om maken. Hoe verkracht je de naam van een team AUTOMERK met zo’n rijke historie zeg![]()
![]()
1 sec langzamer dan LEC..
⏩ PVOutput☀️
Veilige stop van Max
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max heeft nog steeds 5 seconden voorsprong, dus heeft weinig verloren met de trage stop.
Logisch dat VER's stop langzamer was eerst even kijken of er nog iets ligt bij Ferrari..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beter een iets langzamere en goede stop dan een fuck up als bij SAI.
Amateuristisch is het zeker, dit zijn eerder basiszaken die op orde dienen te zijn. Heel misschien kan je stellen dat de uitvoering van de strategie matig is maar dat is ook wel de enige verre link met strategie die je kan maken dunkt mij.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:26:
[...]
Banden die niet klaar staan is vrij amateuristisch, over die wheelgun nog maar te zwijgen
Stapte hij even uit om te inspecteren?Maarten_E schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:27:
Logisch dat VER's stop langzamer was eerst even kijken of er nog iets ligt bij Ferrari..
Wheelgun kaduuk bij Ferrari
[ Voor 3% gewijzigd door ViperTim op 04-09-2022 15:28 ]
Dat komt natuurlijk door die laatste rond waarin hij moest pushen.Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:27:
Max heeft nog steeds 5 seconden voorsprong, dus heeft weinig verloren met de trage stop.
FER kijkt nu naar de wheelgun en lopen hem te vervangen
VER nog voor LEC.
Nu goede stint voor Max. Virtueel P1.
Mer zou naar Hard "moeten" en dan 1 stop of zo doen?
Nu goede stint voor Max. Virtueel P1.
Mer zou naar Hard "moeten" en dan 1 stop of zo doen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Welke commentatoren zijn dit, even puur uit interesse?
Edit; ik kijk op ned1
Edit; ik kijk op ned1
[ Voor 18% gewijzigd door ChaserBoZ_ op 04-09-2022 15:28 ]
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Merc 1 2. Rode vlag en de 2 uur uitzingen graag
Was even een bezem aan het zoeken achter het paddock...
Volgens Sky werkt de harde bend redelijk. Ik sluit dan niet uit dat Mercedes voor een eenstopper gaat.
PSN: xMaurice93
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 24 (ZHO) UNDER INVESTIGATION - SPEEDING IN THE PIT LANE
4 Sept 2022, 15:27:48, Lap 20
4 Sept 2022, 15:27:48, Lap 20
Welke bron?ChaserBoZ_ schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:28:
ALO doet het goed met de harde banden. 1.16.6 laatste ronde. Prima rondetijd eigenlijk.
Kijk je bij NOS, Viaplay of F1tv?ChaserBoZ_ schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:28:
-
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 24 (ZHO) - SPEEDING IN THE PIT LANE
4 Sept 2022, 15:28:08, Lap 20
4 Sept 2022, 15:28:08, Lap 20
Crofty: What happend to SAI his pitstop?
Binotto: A mess.
Binotto: A mess.
[ Voor 12% gewijzigd door Robkazoe op 04-09-2022 15:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |