Vlaggetjesweek!
Ik hoop gewoon dat het spannend blijft tot de laatste lap. Niet dat 1 iemand de laatste 10 laps al 10sec voorligt op de rest van het veld.dawg schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:50:
Voorspelling iemand?
1. Leclerc
2. Verstappen
3. Sainz
Pole is een kutplek om van te starten dit circuit. Dus helaas denk ik dat Max niet gaat winnen al hoop ik van wel.
The Atmosfeer is won bar.nexhil schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:54:
Wat doe joe you tink of te atmosfeeerr?
Hoe nou eens op met die vraag. Alsof iemand gaat zeggen dat het jut is. Zelfpijperij elke keer.
Sorry, zure man hier ghehe

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Einnnnnnnndelijk is de pre-race show op F1TV voorbij, en zijn we af van het gebrabbel van de zwartharige dame. Wat heeft die een stem zeg, extreem geschikt voor een gebarentolk

Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Je voelt je ook wel een beetje debiel met dat vlaggetje moet ik bekennen.Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:53:
Ergens toch wel blij dat ik niet op de grote tribune zit.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Fijne race iedereen.
Verder graag de neiging om je beklag over werkelijk alles te doen, buiten dit topic houden.
Verder graag de neiging om je beklag over werkelijk alles te doen, buiten dit topic houden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
QFT:loekf2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:55:
[...]
Zag dat de chefin strategie van Red Bull aan de pits zit dit weekend, dus Ferrari is kansloos
Spotmatic in "[F1 2022] Race 15 GP van Nederland"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Spa lijkt nog maar kort geleden, vandaag Zandvoort, en (voor m'n gevoel morgen) Monza in het vooruitzicht. Prima die back to back races
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Maar niet in I&NDaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:56:
Fijne race iedereen.
www.google.nl
Ik heb zowiezo Buxton gecancelled, dus die show is een no-go.Racing_Reporter schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:55:
Einnnnnnnndelijk is de pre-race show op F1TV voorbij, en zijn we af van het gebrabbel van de zwartharige dame. Wat heeft die een stem zeg, extreem geschikt voor een gebarentolk
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Laura Winter? Tja, misschien niet het fijnste stemgeluid maar een prima dame met in mijn ogen wel een gunfactor. Zeker als je haar historie kent.Racing_Reporter schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:55:
Iedereen heel heel veel plezier! 
Het hoogtepunt van deze zomer wat mij betreft.

Het hoogtepunt van deze zomer wat mij betreft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Allemaal veel plezier en hou het gezellig net zoals op het circuit... Party time...
"When you grow up your heart dies"
Fijne race en fingers crossed eerste bocht/ronde
DUGG
Perez & Mazepin als hoogtepunt van vorig jaar? Wat een treurnis haha.
Allemaal een goede race toegewenst, aan de tweakers aldaar geniet ervan! Laten we er een koud pilsje bij pakken en het lekker allemaal positief blijven zien.
at your service
Eerste bocht, 3 uitvallers 
Oh en verder goeie race
Oh en verder goeie race
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2022 14:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PER & RIC, mooi man.StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:58:
www.google.nl
Spareribs op de Q. Check
TAG Heuer om. Check
Hartslag, question?
Happy race!
TAG Heuer om. Check
Hartslag, question?
Happy race!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zolang max er niet tussen zitSinergyX schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:58:
Eerste bocht, 3 uitvallers
Oh en verder goeie race
HAM, RUS, NOR, MSC, ALB en MAG op medium de rest op soft.
Ik ga ervan uit dat Max op zijn nieuwe setjes softs start.
Hotel? TrivagoChevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:58:
Spareribs op de Q. Check
TAG Heuer om. Check
Hartslag, question?
Happy race!
We moeten maar eens kijken of er nog een beetje ingehaald gaat worden. Het is leuk voor alle Max fans dat ze hier naar toe kunnen gaan. Maar qua track zou ik Zandvoort niet missen als het verdwijnt.StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:58:
Lec sai max op soft
Ham Rus nor medium
Ham Rus nor medium
[ Voor 6% gewijzigd door Dentist op 04-09-2022 14:59 ]
Fijne race allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Yup, Max met nieuwe set soft.sjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:59:
HAM, RUS, NOR, MSC, ALB en MAG op medium de rest op soft.
Heel veel plezier allemaal, hopelijk een clean T1. Kom op Max!
Let's gooooo
Let's gooooo
Geen oranje rook (ik vraag dit voor een vriend)...
Volg je bankbiljetten
Ik moet zeggen, ik haat carnaval en alles wat met NL’se feest muziek te maken heeft. In Abu Dhabi afgelopen december zat ik daar ook in een oranje shirt met vlaggetje te zwaaien en te schreeuwen. Met 3 duizend andere oranje shirtsMalfunctions schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:56:
[...]
Je voelt je ook wel een beetje debiel met dat vlaggetje moet ik bekennen.
Max staat op nieuwe softs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max gaat veel te snel naar de grid.
Ik zie ook geen duiven. Maar wie weet duiken ze straks op.ZeRoC00L schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:01:
Geen oranje rook (ik vraag dit voor een vriend)...
VET en LAT laat weg. Max moet "ff'" wachten straks
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wel mooie beelden zeg, zoveel volk in t oranje om de hele baan.
Ahh het zoontje van Toto is er ook weer...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max dekt LEC goed af. Goede start.
Uitstekende start van Max. Mooi uit de startblokken
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
HAM gaat meteen voor het rechter achterwiel...
Lol. Leuk man die vertraging op f1tv
DUGG
Radio HAM incoming.... he pushed me....
Volg je bankbiljetten
Perez moet wel snel toeslaan anders wordt het een lastig vandaag...Joosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:03:
Lewis duikt er meteen in.
Ach, ik heb hier 4 streams aan staan en erg loopt er geen een gelijk.
Magnussen evem rally-style. Toch netjes hoe die hem uit de vangrail houd
Daar komt Magnussen goed weg.
Het is te hopen dat zijn bak geen opdoffer gehad heeft.
Nu snel uit de DRS rage van Leclerc.
Nou. Hop Perez. Gas erop.
PSN: xMaurice93
PER zit niet eens binnen een seconde van HAM.
Je moet bij het opstarten van de stream ook op 'Kijk LIVE' klikken en niet op "Begin vanaf Start"sjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:05:
[...]
Ach, ik heb hier 4 streams aan staan en erg loopt er geen een gelijk.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dan mag hij wel opschieten want hij zit op 1.6s van HAM.Maurice079 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:06:
Nou. Hop Perez. Gas erop.
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 5
4 Sept 2022, 15:05:10, Lap 2
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 4
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 4
Gp: now it's laptime management
gp: increase management. Make sure you're bringing the tires in nicely
Sky commentaar is echt wel aan te raden, als je via F1TV kijkt.sambalbaj schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:07:
GP Radio maar aangezet, dat commentaar is echt niet te doen
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zal wel weer een flare zijn..
Even tussendoor, vanuit een rij voor een check-in balie: veel dank voor jullie updates…👌 keep them coming!
HAM zit binnen een seconde van SAI dus die heeft wel DRS, maar PER zit te ver weg. Hij kan het wel vergeten denk ik.
Jup.fgghhf schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
Zag ik nu ziggo sport stickers op de wagen van MAG??
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Yep.fgghhf schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
Klopt.fgghhf schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
Verwijderd
Ja heel t weekend al, ook hij MSC.fgghhf schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
Klopt:fgghhf schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
https://www.ziggosport.nl/haasf1team_persbericht/
Hoorde net bij ziggo een verhaal dat er 71 begraven waren van de zomer voor vandaag… dan heb je geen last bij een eventuele binnenkomst controle
Cloud ☁️
Yup het hele weekendfgghhf schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
Mercedes mogelijk wel op goede strat op hun mediums.
PER lijkt nog niet te profiteren van de snellere band.
En zal ook wel eerder naar binnen moeten
PER lijkt nog niet te profiteren van de snellere band.
En zal ook wel eerder naar binnen moeten
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het is een fantasisch circuit, maar wel makkelijk om te rijden voor de coureurs.
Ik zou volgend jaar graag een bocht zien die naar buiten hangt. Dus een soort omgekeerde kombocht.
Ik zou volgend jaar graag een bocht zien die naar buiten hangt. Dus een soort omgekeerde kombocht.
Wel weer gen Brundle. Is nu weer Button en Kravitz.JackBol schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:08:
[...]
Sky commentaar is echt wel aan te raden, als je via F1TV kijkt.
Heb de indruk dat er ziggo stickers op de auto van MAG zitten
DUGG
Als ze die vandaag maar bewaren voor na de race dan is er niks aan de hand.HKLM_ schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:09:
[...]
Hoorde net bij ziggo een verhaal dat er 71 begraven waren van de zomer voor vandaag… dan heb je geen last bij een eventuele binnenkomst controle
Zandvoort is juist niet makkelijk.mavaros schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:09:
Het is een fantasisch circuit, maar wel makkelijk om te rijden voor de coureurs.
Does he ever? Hij is ook niet echt agressief, laat staan hyperagressief zoals Max dat wel eens kan zijn.Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:09:
PER heeft niet zoveel zin vandaag
lmao... deze achtbaan is niet zo makkelijk als je denkt.mavaros schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:09:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |