[F1 2022] Race 15 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste
Acties:
  • 135.857 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:37:
[...]

Het slaat ook nergens op. Hamilton liftte trouwens wel overduidelijk voor Perez met de eerste gele vlaggen en vervolgens weer nadat die op volle snelheid Perez was gepasseerd. Bij Hamilton zag je de marshalls al kijken of ze de baan op konden gaan voor Perez zijn auto.

Maar ik heb eigenlijk niet eens de zin meer om me er nog druk over te maken. Zo gaat het al jaren. Geel zou gewoon minstens van je gas moeten zijn, klaar.
Inderdaad en druk over maken heeft inderdaad geen zin, maar ik hoop nog wel dat ze hem op het matje toepen voor:
Asked if slowing down had been an instinctive reaction to seeing a car stopped on the track, Russell added: "No, quite the opposite, to be honest.

"But fortunately, there is a bit of a run to the start line and it gives you a moment to think and it went through my head that if I don’t lift, there could be a penalty here. It’s always easy in hindsight.
:X Mr. Superdangerous

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Daarom slaat het ook nergens op, als Perez nog iets terugrolde naar de baan had het anders kunnen aflopen.

Volgens mij gaat het er vooral om dat je bij het incident lift, daarna voor de vorm zoals hij in bovenstaande quote zegt is kansloos.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

MrOleo schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:45:
[...]

Inderdaad en druk over maken heeft inderdaad geen zin, maar ik hoop nog wel dat ze hem op het matje toepen voor:

[...]

:X Mr. Superdangerous
Het is vooral het fake-safety gedoe van de FIA. Het ene veiligheidsissue doen ze alsof de wereld omvalt, bij het andere doen ze net of er niks aan de hand is. Het is en blijft gewoon minnetjes en willekeur.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Feit blijft dat je gewoon de sjaak bent en je kwalificatieronde verpest is als er voor je iemand een fout maakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:01:
[...]

Bedoel je niet die vlaggen in de DutchGP huisstijl? Dat is heel donker blauw/zwart boven en oranje/rood onder. In het midden staat dan witte letters en strepen: https://www.rtlnieuws.nl/...152&impolicy=semi_dynamic

Het zouden overigens ook zoals door @ZeromaNoiS geopperd wordt PON vlaggen kunnen zijn: https://pitspress.nl/wp-c...rrari-dutch-gp-friday.jpg Dat lijkt wel een soortgelijke kleurstelling.

Ik denk dat heel erg vertekend, nu je het net zei viel het me ook ineens op tijdens een onboard bij de F3.
Het zijn deze vlaggen die op afstand blauw/wit/rood lijken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SoYMAaIqVV3TzsKAf98z4SUO4PE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bVkuI5NpYrLz7eHqfUVrwkAR.jpg?f=fotoalbum_large

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Dj-sannieboy schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:55:
Feit blijft dat je gewoon de sjaak bent en je kwalificatieronde verpest is als er voor je iemand een fout maakt.
Dat risico geldt natuurlijk voor iedereen. En als je dat risico niet wilt nemen moet je maar het eerst de baan op gaan. Maar daarover heeft Toto Wolff gisteren ook al iets tegen Ted gezegd, en dat is dus dat ze liever laat gaan, op de snellere baan, met een kansje op een afgebroken ronde, dan te vroeg gaan op een langzamere baan maar wel een tijd kunnen zetten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Als er niets gebeurd vooraan gaat het vandaag een dodelijk saaie race worden ben ik bang 😴

Je bent nou eenmaal Nederlander maar, een race houden op een fietspad helpt dan ook niet echt.😕

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:41
Rapster Sjors.* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

werphengel schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:13:
Als er niets gebeurd vooraan gaat het vandaag een dodelijk saaie race worden ben ik bang 😴

Je bent nou eenmaal Nederlander maar, een race houden op een fietspad helpt dan ook niet echt.😕
De start is sowieso al heel veel. Bij F3 had de binnenkant (P2) de betere start én de binnenbocht. Zometen de F2 als daar ook de nummer 2 de betere start heeft, of gewoon later remt dan kan het wel eens de kant van Leclerc opvallen.

En dan is het wachten of Ferrari het weer weet te vernaggelen. OF Leclerc zelf, weer eens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:28
Ik denk niet dat we in Nederland iets beters hebben dan Floor Jansen op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
Om het weer over racen te hebben, hier alvast de LIVE: Dutch Grand Prix Build-Up and Drivers Parade (13.00)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
Als mensen Floor of Nightwish niet kennen, geef ik ze slechts één introductieles:

YouTube: NIGHTWISH - Ghost Love Score (OFFICIAL LIVE)
(Inclusief het originele “Floorgasme” op 9:28)

Wat betreft “een eigen draai geven”: dat wordt natuurlijk al eeuwen gedaan. Ook in de klassieke muziek geven dirigenten en musici een eigen draai aan de composities. Niks nieuws dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Cass Casey op 04-09-2022 10:29 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Justevo schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:19:
[...]

Ik denk niet dat we in Nederland iets beters hebben dan Floor Jansen op het moment.
Ik wil het Wilhelmus wel eens van Hans Teeuwen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:35:
[...]

Dat is "anders", niet beter :)

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• werphengel
He schijnt ook wel de nationale sport te zijn hier om alles wat van eigen bodem komt, gelijk onder te schijten.

Viaplay staat al in de hoek, maar gelukkig hebben we weer een nieuw slachtoffer gevonden in de vorm van Floor Jansen, mijn god wat een zeikwijven zitten er hier op het forum zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:45
Ik vind die fakkels hartstikke mooi, maar NIET tijdens de race. Er zijn natuurlijk erg veel nieuwe fans erbij die nog niet door hebben hoe gevaarlijk de race is, de snelheden etc. Als die gek worden gemaakt door de discjockey (ingehuurd door circuit Zandvoort om een feestje te bouwen en een goede opbrengstenpot te creëren) doen ze stomme dingen. Jammer jammer jammer en ik schaam me als Nederlandse F1 fan. Maar nog niet zoveel als afgelopen jaar in Oostenrijk. Dat vond ik nog veel erger. Het draait daar niet meer om het racen, maar om een dagje feesten.

Enfin, het versterkt mijn mening dat ik liever niet naar een race ga maar lekker thuis in de bios de race kan volgen met al mijn schermpjes en mijn vrienden.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

noo schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:40:
[...]

Dat is "anders", niet beter :)
Volgens jou, smaken verschillen :+ Maar het was ook niet een heel serieuze suggestie :+

Elke versie is 'anders' als elke artiest zijn/haar eigen draai aan geven. Gezien het publiek is Hans Teeuwen niet eens zo'n rare keuze. Tenminste wat meer lol in de tent, ipv bier-drinkende en rookbommengooiende 'fans'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:35:
[...]

Ik stem op Ben en Ruurd (voor de kenners...).

Edit: Verrek! Die Ruurd heeft meegedaan in een coverband die een zeer goede cover hebben gemaakt van Ghost Love Score: YouTube: Ghost Love Score - Nightwish Collaboration Cover. Mensen blijven je verrassen...

[ Voor 38% gewijzigd door Cass Casey op 04-09-2022 10:53 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Cass Casey schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:48:
[...]

Ik stem op Ben en Ruurd (voor de kenners...).
Tijd voor een good-old poll >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bushie schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:41:
[...]

Kijk deze even, en dan hoop ik dat je er enig vertrouwen in hebt, die Floor kan goed zingen hoor:
YouTube: Floor Jansen & Henk Poort - Phantom Of The Opera | Beste Zangers 2019
De hoeveelheid views zegt genoeg, bijna 20 miljoen. Luister 'm ook regelmatig, prachtig gezongen en beter dan het orgineel.
Het komt dus wel goed met het Nederlandse volkslied door Floor Jansen d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
Wanneer begint het Eurovisie songfestival vanmiddag? Ben bang dat ik het ga missen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
  • De Snollebollekes
  • De Toppers
  • Frans Bauer
  • Ogene
  • Kensington
  • Rapster Sjors
  • Ali B
  • Marco Borsato
  • K3
Zoiets? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:22
Cass Casey schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:27:
Als mensen Floor of Nightwish niet kennen, geef ik ze slechts één introductieles:

YouTube: NIGHTWISH - Ghost Love Score (OFFICIAL LIVE)
(Inclusief het originele “Floorgasme” op 9:28)

Wat betreft “een eigen draai geven”: dat wordt natuurlijk al eeuwen gedaan. Ook in de klassieke muziek geven dirigenten en musici een eigen draai aan de composities. Niks nieuws dus.
offtopic:
Symphonieorkesten zijn dan ook natuurlijk allemaal coverbands :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is het overzicht van de beschikbare banden inmiddels beschikbaar? Het is oorverdovend stil over de race hier.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Chevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:01:
Is het overzicht van de beschikbare banden inmiddels beschikbaar? Het is oorverdovend stil over de race hier.
De F2 race is bezig. 'Iedereen' is in het andere topic. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:01:
[...]

Het zouden overigens ook zoals door @ZeromaNoiS geopperd wordt PON vlaggen kunnen zijn: https://pitspress.nl/wp-c...rrari-dutch-gp-friday.jpg Dat lijkt wel een soortgelijke kleurstelling.
Ik weet niet hoelang die Pon vlaggen die kleurstelling al hebben, maar in Pon zit natuurlijk wel een beetje landbouw achtergrond.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Chevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:01:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbwUus2zdLOgFn4d88xsWDtehkg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Jl4yaDBWuDYEcty9rMfmbAa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

stekkiekiller schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:08:
[...]

Ik weet niet hoelang die Pon vlaggen die kleurstelling al hebben, maar in Pon zit natuurlijk wel een beetje landbouw achtergrond.
Ik dacht aan dit:
https://nos.nl/artikel/21...raude-bij-autobedrijf-pon

Zijn zij hoofdsponsor van de GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 13:57
Heeft McLaren eigenlijk nog een boete gekregen voor de unsafe release van gisteren?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:37
Malfunctions schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:13:
Heeft McLaren eigenlijk nog een boete gekregen voor de unsafe release van gisteren?
5000 euro boete: https://www.fia.com/sites...0-%20Unsafe%20release.pdf

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• werphengel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z45l2w8a23md11lXWgxu4YhDJL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/auvtdSgjtK8hKx8gOszvDRgh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSJEAeeaOvos-FiO4_GqoGxs36I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kW1iFpPygbCc10INHivy0hnK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
Gaat lekker in de F2 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 15:13
Jasphur schreef op zondag 4 september 2022 @ 08:46:
Zo. Ik ga weer in isolatie vandaag. Kan de race, net als vorige week, niet live zien. Van Spa is mij gelukt niks van de race mee te krijgen. Deze race zal een stuk moeilijker worden vermoed ik.
Dus Max gaat winnen :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
Yup, duiven verpest weer voor de rest. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

offtopic:
er is geen Formule 2 topic ? Kon het namelijk niet zo snel vinden.. want man man man wat een lekkere herstart was dit zeg |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:37
G_Dragon schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:29:
offtopic:
er is geen Formule 2 topic ? Kon het namelijk niet zo snel vinden.. want man man man wat een lekkere herstart was dit zeg |:(
Het Algemeen race topic: Algemeen race topic Deel 2 (zie ook de topicwarning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Transportman schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:34:
[...]

Het Algemeen race topic: Algemeen race topic Deel 2 (zie ook de topicwarning).
Dank je! d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Die actie van Max gisteren in de Q2 kan hier best wel een bepalend zijn denk ik? Hij heeft nieuwe softs tov de Ferrari.

Dus heeft hij 3 ronden frissere branden tov de Ferrari welke op scrubbed banden anders rijdt als nieuwe banden. Of toch op scrubbed banden starten en het verse setje op het einde houden?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 22:07
Het zal wel Soft - Medium - Medium worden voor Max. De teams hebben in de FP's gezien dat de harde band zeer lastig op temperatuur te krijgen is. Max op soft starten en dan proberen een gat te trekken tot ie in een mooi 'gat' kan vallen na zijn eerste stop.

Ferrari zal wel 1 op soft en 1 op medium worden om Max te dekken. Maar denk echt dat zij ook naar achteren moeten kijken vandaag. Een Hamilton die zuinig op zijn banden is en een competitieve Mercedes dit weekend kan het met name voor Sainz heel lastig maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Laatst online: 02-06 17:22
Ja, is wel een onderdeel van Pon.
Pon is o.a. de importeur van alle VAG Autos die in Nederland verkocht worden. Maar onder de Pon holding vallen veel bedrijven.
Belangrijkste persoon in de familie/holding is Wijnand Pon, wat eigenlijk gewoon een melkveehouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Beter zou je aan PON kunnen denken als de 'uitvinder' van de Volkswagen Transporter busjes. De T1 is naar het idee van Ben Pon gebouwd, tevens de grondlegger van het huidige PON concern :9

Dat NOS artikeltje wat je linkt komt al weer uit 2016 :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
werphengel schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:41:
He schijnt ook wel de nationale sport te zijn hier om alles wat van eigen bodem komt, gelijk onder te schijten.

Viaplay staat al in de hoek, maar gelukkig hebben we weer een nieuw slachtoffer gevonden in de vorm van Floor Jansen, mijn god wat een zeikwijven zitten er hier op het forum zeg.
Zoals met zoveel zaken... er zit een knop op die tv.

Die hele show eromheen is ook niet mijn ding, maar niemand verplicht het me om ernaar te kijken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Gewoon_Jansen schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:52:
Het zal wel Soft - Medium - Medium worden voor Max. Max op soft starten en dan proberen een gat te trekken tot ie in een mooi 'gat' kan vallen na zijn eerste stop.

Ferrari zal wel 1 op soft en 1 op medium worden om Max te dekken.
Ja de harde band hebben ze tijdens FP1 gebruikt om er vanaf te zijn. Verse soft medium medium zou ik wel doen vanwege de 3 ronden versere band en 1 heat cycle minder tov een gescrubde band. Maar er zijn SC ingrepen geweest tijdens de F2 en PSC dus wat is wijsheid? Ik ben er zeker van dat er een SC gaat komen door een overmoedige actie van ik denk Vettel.

Starten op de verse soft geeft ook meteen de mogelijkheid om wat beter weerstand tov een medium gestarte Ferrari te bieden. Ik ga mee met je idee dat Ferrari de wagens op andere banden gaat zetten, ik denk LEC op zacht en Sainz op medium.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zelfregulering op het circuit: Nu.nl
De man die gisteren tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Nederland een oranje rookbom op het circuit gooide schrok zo van de reactie van het publiek dat hij zichzelf aangaf bij de beveiliging.
De dader, die op een tribune vlak voor het rechte stuk richting bocht 13 zat, ontving een flinke bierdouche van andere toeschouwers en werd uitgejouwd door het publiek.

De sfeer werd zo grimmig dat de rookbomgooier eieren voor zijn geld koos en zichzelf meldde bij de beveiligers die al naar hem opzoek waren.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Chevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:35:
[...]

Ja de harde band hebben ze tijdens FP1 gebruikt om er vanaf te zijn. Verse soft medium medium zou ik wel doen vanwege de 3 ronden versere band en 1 heat cycle minder tov een gescrubde band. Maar er zijn SC ingrepen geweest tijdens de F2 en PSC dus wat is wijsheid? Ik ben er zeker van dat er een SC gaat komen door een overmoedige actie van ik denk Vettel.

Starten op de verse soft geeft ook meteen de mogelijkheid om wat beter weerstand tov een medium gestarte Ferrari te bieden. Ik ga mee met je idee dat Ferrari de wagens op andere banden gaat zetten, ik denk LEC op zacht en Sainz op medium.
Persoonlijk zou ik vanwege het SC risico eerder op mediums starten dan op softs, je zit toch wel met een dingetje daar achter Norris:
8. Schumacher Haas
9. Tsunoda AlphaTauri
10. Stroll Aston Martin
11. Gasly AlphaTauri
12. Ocon Alpine
13. Alonso Alpine

Ze zullen allemaal wel heel snel langs Schumacher willen, en dan heb je ook nog eens die Alpines die z.s.m. de rest voorbij willen om aansluiting te vinden bij Norris. Als je pech hebt valt de SC dan ruim buiten je window of net rond je window en zit je op de verkeerde plek op de baan met je softs. Aan de andere kant, zit met een schuin oog ook direct PSC te kijken, kun ook gokken op een rode vlag.

[ Voor 17% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 12:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Bij de F2 race 3 safety cars. Bij de supercup 3 safety cars en nu rood.
Dat belooft wat voor vanmiddag

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 20:27
Als dat crashen zo doorgaat op het circuit vandaag krijgen we een spectaculaire F1 race te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
RocketKoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:45:
Bij de F2 race 3 safety cars. Bij de supercup 3 safety cars en nu rood.
Dat belooft wat voor vanmiddag
Én een rode vlag bij de F2, nadat sergeant de barrier sloopte... :+

F3, had geloof ik ook 2 of 3 SC's vanochtend.

[ Voor 13% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 12:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

't is maar goed dat PON één van de hoofdsponsoren is. Ze mogen voor de PSC wel weer een vrachtwagen Porsche onderdelen uit het magazijn gaan halen...

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 04-09-2022 12:49 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:48:
't is maar goed dat PON één van de hoofdsponsoren is. Ze mogen voor de PSC wel weer een vrachtwagen Porsche onderdelen uit het magazijn gaan halen...
Er ligt ongeveer een vrachtwagen lading verspreid over de baan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
RocketKoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:49:
[...]

Er ligt ongeveer een vrachtwagen lading verspreid over de baan.
Misschien voor de outlet, even overspuiten en kan in de verkoop als bodykit voor je Golfje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:42:
Persoonlijk zou ik vanwege het SC risico eerder op mediums starten dan op softs, je zit toch wel met een dingetje daar achter Norris.
Grote stappen, snel thuis met de softs en vooruit op de groep rijden. Dan kan er een SC komen maar dan hoef je niet te reageren want met softs ben je in het voordeel bij de restart.

Als de SC komt in ronde 5 van 72 dan zal je niet naar binnen gaan. Komt de SC in ronde 15, dan ga je mogelijk reageren op softs. Als je dan met mediums staat, dan ga je denk niks doen. Want dan moet je nog heeeeel lang door de tweede stint alvorens je naar soft gaat. Of je 3de stint wordt enorm lang.

Ik denk, vanuit Max zijn oogpunt, de verse zacht gewoon de beste keuze. Zijn gescrubde band is ook snel zat (Q2 resultaat) en hij heeft er 2 sets van dus kan bij een late SC in ronde 60 ofzo makkelijk naar die band gaan.

Vanuit het oogpunt van Ferrari, it is all in the mix...
Voor Perez is het denk ik vooral overleven en oppassen voor Hamilton (geldt ook voor LEC en Sainz) want die kan een enorme start maken ookal staat die op het "vuil". Perez op zacht heeft weinig voordeel om plekken goed te maken, ik denk dat een undercut veel krachtiger is en zou dan medium starten en de eerste bochten overleven en dan cruisen.

[ Voor 19% gewijzigd door Chevy454 op 04-09-2022 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nog bedankt voor de tip! (y) Leuke podcast, die gasten van RB zijn cool en lekker relaxed.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Klinkt allemaal leuk en aardig maar met tickets die niet op naam staan en zonder sluitende id controle kan die vent vandaag gewoon weer naar binnen met een vers kaartje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Blijft mooi om die oude Porsches te zien O+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Heel gaaf idd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 14:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPeMZfKBXR0NWYuvj1dfHynu0hA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/61v1DJAsFynJVtU0wpmSlh1x.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• werphengel
RobertMe schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:05:
[...]

Zo jammer dat Verstappen pole pakte. Zo'n cringe worthy momentje met een celeb waarvan het vriendje dan niet er tegenover staat zat ik wel op te wachten. Zoals verschillende jaren terug dat Serena? Williams in Monaco post-Q denk ik het interview met de pole sitter mocht doen. Maar vervolgens Verstappen de pole pakte i.p.v. Hamilton. Dat hele interview bleek van haar kant uit van "wie ben jij überhaupt?".

Edit:
Vorig jaar na de race dus, bij de winnaar:
[YouTube: Max Verstappen post race interview (ft. Serena Williams) - 2021 Monaco GP]
Afgelopen week nam Serena Williams afscheid. Dacht nog; zou nu wel leuk zijn als Max na haar afscheidspraatje op de baan zou verschijnen.

Max: ‘A have always been a huge badminton fan from Serena’ 🥴

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wat een feest daar in Zandvoort! In 2016 was Max nog wat meer benaderbaar en kwam hij nog gewoon even op visite bij de tribune (we hadden de kaartjes al gekocht toen hij nog voor Scuderia Toro Rosso reed :) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ns18Dj9T1FHeIXnw_0jkgUZJ_zw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o2rK4wTqzjBS5mrJ1YKPCEjd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Fijne race allen, groetjes uit de hairpin!

https://streamable.com/k13hha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als Fer het niet weer vernageld met de strategie, denk ik dat het
1) Lec
2) Max (en FL)
3) Sai
Wordt.

Zodra Fer met plan B begint, dan denk ik:
1)Max
2)Per
3)Rus

Zin in!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

streamnl schreef op zondag 4 september 2022 @ 13:37:
Als Fer het niet weer vernageld met de strategie, denk ik dat het
1) Lec
2) Max (en FL)
3) Sai
Wordt.

Zodra Fer met plan B begint, dan denk ik:
1)Max
2)Per
3)Rus

Zin in!
And what about plan D, question :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

:+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Mooi dit. Valtteri fietst rustig door tijdens zo’n race weekend. Die zat vanochtend gewoon nog op de fiets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_RfrjaE4SmDz21_TaI4_2cqp8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zf7zVfvcA0XgLJ20Hnw1UdDc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxF2_LA81-lmkeTbR8bzvdqy4eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uspcRwZAVSgaJRiufoYCIitF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:01
Nick de Vries die beweert dat Hamilton 7 tiende voor lag op Max voordat PER crashte...???

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO

[ Voor 10% gewijzigd door MrSparkels op 04-09-2022 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

MrSparkels schreef op zondag 4 september 2022 @ 13:53:
Nick de Vries die beweert dat Hamilton 7 tiende voor lag op Max voordat PER crashte...???

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
Toto had het gisteren over één tiende. Wie geloof je nu?
Dan nog, het is 'm niet geworden, dus lekker laten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
Tja die is ook geïndoctrineerd door Toto, dan wil je nog wel eens rare dingen zeggen.

Dat klopt niet, hij had misschien voor P3 mee kunnen doen maar zou echt geen pole pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
Volgens mij zei hij 7/100e, maar is dat nog ergens in de beschikbare data te zien? Of was dit alleen op de stopwatch van Toto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
Hij zei 7 honderdste maar inderdaad, ik geloof dat ook niet.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:46
Ook de Nederlandse marine is fan van Max:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LkKn9UrHYDbkiy_d0Pw1OQfZ1oI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yf1O9759umLSeIdKKeUoz1AA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
Ik vermoed dat in alle contracten met Mercedes coureurs staat dat ze Wolff niet mogen tegenspreken en in nog grotere hyperbolen de inhoud van Wolff zijn woordenbrij moeten bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
Volslagen onzin. Ik heb gisteren nog even de minisectoren bekeken, en na sector 2 lag Lewis gewoon ruim een tiende achter de tijd van Max.

Jammer dat Nick de Vries ook al volledig geindoctrineerd is door Toto en de zijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:29

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
7 honderdste, het nepnieuws verspreid je nu zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
Lees net dat Stroll en Perez naar een oudere motor zijn gegaan. Stroll kon gisteren niet meerijden in Q3 en Perez ging van de baan in Q3. Beiden krijgen geen gridstraffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
pjlgt schreef op zondag 4 september 2022 @ 13:55:
[...]

Volgens mij zei hij 7/100e, maar is dat nog ergens in de beschikbare data te zien? Of was dit alleen op de stopwatch van Toto?
Bedoelden ze eigenlijk niet gewoon 7/100e op de tijd van zijn eerste run? Want de deltas bij de sectoren worden pas geupdate op de timing schermen als de coureur over de streep is.

En ik geloof gerust dat Mercedes 1 tiende sneller was in de 2evrun dan Verstappen in de eerste run.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:05
Ze hebben wel humor bij Ferrari: Leclerc hoopt dat Ferrari Verstappen op strategie kan pakken https://nl.motorsport.com...trategie-pakken/10363318/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Danielson schreef op zondag 4 september 2022 @ 13:59:
Ze hebben wel humor bij Ferrari: Leclerc hoopt dat Ferrari Verstappen op strategie kan pakken https://nl.motorsport.com...trategie-pakken/10363318/
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:29
Lach maar niet te hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad, undercut met twee auto's achter Max, is een reële kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Misschien heb ik het gemist maar is het commentaar van Olav dit keer ook via Grand Prix Radio of een andere bron gezien het een thuiswedstrijd is?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nou ja, volgens mij doet Ferrari vrijwel alles goed behalve de strategie... Dus tja, laat mij ff wat lol hebben want het leest erg grappig weg _O-

Overigens gun ik ze een overwinning en zelfs Ham om hier de winst te pakken, op naar een leuke race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Lekkere intro van de pre show op f1tv zeg!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Exocet schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:02:
[...]

Inderdaad, undercut met twee auto's achter Max, is een reële kans
Inderdaad, dit wordt een eitje voor Ferrari, 2 tegen 1. Maar omdat het juist Ferrari is, is er wel spanniing :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

Danielson schreef op zondag 4 september 2022 @ 13:59:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfPvNlLuJ2NI-W_-lSIvsr64dJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/trJVSx44FtwoEee1z0L5rziv.jpg?f=fotoalbum_large

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Mooie uitspraak van Palmer; Shyflak :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Toffe cameraview zo op de Ferrari, een camera die horizontaal blijft zodat je de banking in de bochten kan zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kan er wel om lachen hoor maar ben ik de enige die denkt we niet te arrogant moeten worden en vooral de boel vooraf niet moet jinxen..... :D :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:01
TheBrut3 schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:18:
Toffe cameraview zo op de Ferrari, een camera die horizontaal blijft zodat je de banking in de bochten kan zien.
Santa cam :+

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Nep nieuws...???

Bron Tv uitzending NPO
F1TV zegt dat ze 6 honderdste achter toen ze bij geel aankwamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Ik ben offline hier, iedereen een mooie race.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
20% kans op regen. Zou wel een spektakel op kunnen leveren.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 23:56
20% kans op regen ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ook de F1TV verslaggevers op het circuit zijn onder de indruk van de sfeer.

Goed om te horen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Aldus Laura Winters van F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
AtlAntA schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:24:
20% kans op regen. Zou wel een spektakel op kunnen leveren.
Ik zie niks op buienradar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:37
Nou, nu zelfs Sam Collins zegt dat Mercedes niet op pole had kunnen staan kunnen we die discussie ook wel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 23:56
AtlAntA schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:25:
[...]

Aldus Laura Winters van F1TV.
Ja daarom poste ik

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
Je stelde een vraag dacht ik. Zal wel door het vraagteken komen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

20 procent change of rain. Question?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord