Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik denk niet dat de coureurs last hadden van bier en sigaretten denk je wel?computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
Mensen wat een gejammer over 2 mensen met een fakkel/rookbommetje. Dat is 0.000002% van alle bezoekers. Ik denk dat er meer overlast was van sigaretten en bier dan rookbommen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die lagen echter niet op het circuit.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
Mensen wat een gejammer over 2 mensen met een fakkel/rookbommetje. Dat is 0.000002% van alle bezoekers. Ik denk dat er meer overlast was van sigaretten en bier dan rookbommen.
Gaat toch nergens over dat je als bezoeker een fakken op een racebaan gooit waar auto's 300 km/h rijden. Mag hopen dat hij een flinke boete en een lifetime ban krijgt.
Het gaat er om dat die zooi op de baan komt. Sigaretten en bier zie je ook niet op de baancomputerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
De oranje flare is inderdaad heel vervelend, maar staat het vast dat die van een NL fan komt? Wie weet heb je wel een zure HAM fan die dacht ik ga ze eens in een slecht daglicht zetten. Zolang we daar 0,0 over weten moet je gewoon je mond houden…
Daarom, het gaat eigenlijk nergens over. Maar goed, van een mug een olifant maken is heel Nederland erg goed in geworden.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
Ja, expres overdreven om een beetje in stijl te blijven.
"When you grow up your heart dies"
Het zegt natuurlijk ook wel wat over de gemiddelde bezoeker. Als je als volk 5% vertokkied dan scheelt dat enorm veel idioten in de long tail.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
Die Ierse 'priester' was ook maar één vent. Die rookbommen horen lekker in het voetbalstadion thuis. Gwoon die mensen meteen verwijderen en desnoods aan de FIA melden met track-verbod. Het is een issue, en niet eens een fijn issue. Als dat morgen weer zo is, is dat echt geen goed gezicht voor Jan.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Qua racing was het een erg leuke kwalificatie. Heb me er erg mee vermaakt. Spannend tot het einde waar eigenlijk alle top teams nog mee deden voor de winst, eigenlijk precies wat je van een Q verwacht.Fab1Man schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:17:
Wat een negatieve houding hier zeg? RBR heeft met Max achterstand opgelopen en die nihil weten te dichten in FP3 en de Q. Dit is de spanning die je zoekt toch? 0.021 is niks dus mega spannend.
De oranje flare is inderdaad heel vervelend, maar staat het vast dat die van een NL fan komt? Wie weet heb je wel een zure HAM fan die dacht ik ga ze eens in een slecht daglicht zetten. Zolang we daar 0,0 over weten moet je gewoon je mond houden…
Toch nog een 10,3StefanVerkerk schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:59:
1.10.515 hier?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Volgens mij waren de fakkels ook verboden, dus dan heeft de tassen controle ook wel een beetje gefaald.siggy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:17:
[...]
Die Ierse 'priester' was ook maar één vent. Die rookbommen horen lekker in het voetbalstadion thuis. Gwoon die mensen meteen verwijderen en desnoods aan de FIA melden met track-verbod. Het is een issue, en niet eens een fijn issue. Als dat morgen weer zo is, is dat echt geen goed gezicht voor Jan.
Die tweede heeft anders Verstappen bijna pole gekost.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
Moet ik uit gaan leggen hoe dat had kunnen aflopen?
Verder is het probleem juist dat een paar van die eikels het voor letterlijk miljoenen aan het verpesten zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die Rico tilt Max op alsof het pak wcpapier is
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
En als die controle door vrijwilligers wordt gedaan dan is het heel simpel om er doorheen te glippen lijkt mij. Ik vind die flares wel sfeer toevoegen maar als er op een verkeerde manier mee om wordt gegaan mogen ze van mij direct weg.chevsticks schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:19:
[...]
Volgens mij waren de fakkels ook verboden, dus dan heeft de tassen controle ook wel een beetje gefaald.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
1 rode vlag, plus bijna een 2e rode vlag in één sessie noem ik niet overdrijven. Alles maar downplayen zorgt er alleen maar voor dat het morgen nog meer gebeurd, en de volgende keer etc etc. Bedenk maar eens zon din'g tegen de helm van een coureur. Gewoon terugkoppen zeker? (In de stijl van Bert Devies)sjaool schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:17:
[...]
Daarom, het gaat eigenlijk nergens over. Maar goed, van een mug een olifant maken is heel Nederland erg goed in geworden.
Ja, expres overdreven om een beetje in stijl te blijven.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die zaten vast ook niet in een tas....hopelijk gebeurt het niet tijdens de race morgen want dan kan het zomaar een staartje krijgen vanuit de FIA.chevsticks schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:19:
[...]
Volgens mij waren de fakkels ook verboden, dus dan heeft de tassen controle ook wel een beetje gefaald.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het ging mij niet om die flare maar om het overdreven gezeur hier. Er gebeurd wat maar blaas het niet zo op.siggy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:21:
[...]
1 rode vlag, plus bijna een 2e rode vlag in één sessie noem ik niet overdrijven. Alles maar downplayen zorgt er alleen maar voor dat het morgen nog meer gebeurd, en de volgende keer etc etc. Bedenk maar eens zon din'g tegen de helm van een coureur. Gewoon terugkoppen zeker? (In de stijl van Bert Devies)
Net als met voetbal gaat het je helaas niet lukken om ze allemaal te onderscheppen. Morgen wordt het gewoon weer oranje mist, want als NL publiek iets goed kan, is het wel lekker doen waar ze zelf zin in hebben.G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:21:
Morgen gewoon iedereen die een fakkel niet wil afstaan weigeren bij de ingang..
Zal je zien dat het volgend jaar een wedstrijd zonder thuis publiek isXfade schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:22:
[...]
Net als met voetbal gaat het je helaas niet lukken om ze allemaal te onderscheppen. Morgen wordt het gewoon weer oranje mist, want als NL publiek iets goed kan, is het wel lekker doen waar ze zelf zin in hebben.
Prima afwisseling
XR stond buiten het circuit maar schijnbaar hebben ze zich netjes gedragen.PalingDrone schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:23:
Zou mij niks verbazen als die flare gooier een of ander drammerig XR kind was, geen enkele F1 fan gooit zo'n ding namelijk de baan op.
Helaas niet inderdaad.. wel jammer!Xfade schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:22:
[...]
Net als met voetbal gaat het je helaas niet lukken om ze allemaal te onderscheppen. Morgen wordt het gewoon weer oranje mist, want als NL publiek iets goed kan, is het wel lekker doen waar ze zelf zin in hebben.
Ben je er zo vanaf. Maar nu wordt het eigenlijk oogluikend toegestaan.
Extinction Rebellion.
Dan hoeft er maar eentje naar binnen te gaan met ticket om de boel te verstoren en ze hebben weer een feestje vanavond.Chocoball schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:25:
[...]
XR stond buiten het circuit maar schijnbaar hebben ze netjes gedragen.
Dat ze zich buiten "gedragen" zegt niks.
Ik was gisteren daadwerkelijk op zandvoort. Bij mij op de grandstand werd er een roker aangesproken, vervolgens staat er een 10 minuten later iemand met een oranje fakkel en maakt de beveiliging er sfeerfotos van en doet verder niets.meermarco schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:27:
Waarom niet per vak als je een fakkel ziet erheen en diegene buiten zetten+Ban.
Ben je er zo vanaf. Maar nu wordt het eigenlijk oogluikend toegestaan.
Ik denk niet dat ze het heel erg vinden
Het zorgt er in ieder geval voor dat Jan en alleman zo’n ding meeneemt en massaal afsteekt. Dus het verbod heeft zeker zin.chevsticks schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:19:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
*knip*dutchgio schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:28:
[...]
Extinction Rebellion, activistische gekkies
[ Voor 40% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2022 22:15 . Reden: Zelfs off-topic heeft dat hier niets te zoeken. ]
Ik vind het apart dat die dingen gewoon te koop zijn. Maar gewoon ervoor zorgen dat er bij het aansteken (niet lastig te zien lijkt me), meteen een beveiliger op af gaat, afvoeren en foto maken, maar ook gewoon circuitvrbod. Zonder consequenties boeit het weinig Nederlanders.LZ86 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:28:
[...]
Ik was gisteren daadwerkelijk op zandvoort. Bij mij op de grandstand werd er een roker aangesproken, vervolgens staat er een 10 minuten later iemand met een oranje fakkel en maakt de beveiliging er sfeerfotos van en doet verder niets.
Wat dacht je van gewoon niet meer binnenlaten, als je zo’n ding probeert mee naar binnen te nemen. “Sorry, ik wist het niet” is een slap excuus. Zeker na vandaag.G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:21:
[ Voor 8% gewijzigd door Joris748 op 03-09-2022 16:32 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Gewoon “stadion” verbod geven en verplicht delen met de andere circuits.Joris748 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:31:
[...]
Wat dacht je van gewoon niet meer binnenlaten, als je zo’n ding probeert mee naar binnen te nemen. “Sorry, ik wist het niet” is een slap excuus. Zeker na vandaag.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Ze zijn zwaar teleurgesteld dat het Max is die pole heeft. Want Mercedes, want Ferrari. Weinig goeds van de run van Max.
[ Voor 59% gewijzigd door Chevy454 op 03-09-2022 16:37 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat is gewoon signaal/noodvuurwerk, wanneer je met je kite afdrijft ben je blij als je een oranje rookpluimpje kan laten zien zodat de reddingsbrigade je ziet en kan komen redden.siggy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:31:
[...]
Ik vind het apart dat die dingen gewoon te koop zijn. Maar gewoon ervoor zorgen dat er bij het aansteken (niet lastig te zien lijkt me), meteen een beveiliger op af gaat, afvoeren en foto maken, maar ook gewoon circuitvrbod. Zonder consequenties boeit het weinig Nederlanders.
Ik hoop dat ze alle in beslag genomen flares doneren aan de reddingsbrigade, die kunnen er wel wat mee tijdens oefeningen e.d.
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 03-09-2022 16:37 ]
[ Voor 91% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-09-2022 16:37 ]
Ik denk ook niet dat dat het probleem is, die worden echt wel geweigerd of ingenomen als ze gevonden worden.Joris748 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:31:
[...]
Wat dacht je van gewoon niet meer binnenlaten, als je zo’n ding probeert mee naar binnen te nemen. “Sorry, ik wist het niet” is een slap excuus. Zeker na vandaag.
Maar je kunt niet de tas van 100.000+ mensen volledig controleren laat staan als iemand dat op een andere manier met zich mee smokkelt.
Harder ingrijpen op de tribunes wanneer iemand er een afsteekt helpt misschien wel, dan stopt het ook wel.
PalingDrone schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:35:
[...]
Dat is gewoon signaal/noodvuurwerk, wanneer je met je kite afdrijft ben je blij als je een oranje rookpluimpje kan laten zien zodat de reddingsbrigade je ziet en kan komen redden.
Midden op zee. Spot oranje rookwolk. Verdomde oranjefans hier ook al???
Maar euh ja, deze landrot zat zich het serieus af te vragen.
Straks F2 race hier, hopelijk blijft het netjes daar.
Ondank het hoge "links / rechts" snollebollekes gehalte en het IQ verdampende "zwemmen in bacardi lemon" zijn gelukkig de meeste mensen wel normaal.wowly schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:20:
Gave quali hoor, genieten. Ook van dat publiek daar!!
Het publiek was zeker erg gezellig om te zien!
Volgens mij kijk ik echt een andere F1TV. Ja, soms zijn ze biassed maar ze geven Max en Red Bull toch echt wel de credits hoor.Chevy454 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:34:
F1tvpro, Mercedes could be on top if...
Ze zijn zwaar teleurgesteld dat het Max is die pole heeft. Want Mercedes, want Ferrari. Weinig goeds van de run van Max.
Enige wat me af en toe irriteert is dat ze het normaal vinden dat het gat naar Perez altijd zo mega is. Ze mogen best wel eens benoemen dat Max zijn teamgenoot aan gort rijdt. Als HAM dat gat naar een teamgenoot zou hebben zouden ze niet meer bijkomen van geluk.
De kwalificatiesessie voor de Grand Prix in Zandvoort is zaterdagmiddag enkele minuten stilgelegd, nadat er een oranje rookbom op de baan was gegooid. De dader werd snel opgespoord en van het circuitpark verwijderd, waarna hij werd overgedragen aan de politie, die hem arresteerde.
https://www.telegraaf.nl/...bom-incident-doe-het-nietDe Nederlander zei na afloop: ,,Rookbommen vasthouden kan nog, als het er niet te veel zijn. Maar er één op de baan gooien is gewoon dom. De persoon is snel verwijderd, begreep ik. Doe het gewoon niet, dit is voor niemand goed. Diegene wordt eruit gegooid, kan niets meer zien en voor de coureurs is het gevaarlijk.”
Waren het maar 2 mensen. Op de tribune waar ik zit worden constant fakkels afgestoken. Heel irritant, je ziet niks meer en ze stinken. Ik zou willen dat er daadwerkelijk tegen op werd getreden.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:16:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als het xr was hadden ze wel laten weten dat het xr was. Demonstreren zonder boodschap heeft niet veel zin namelijkdutchgio schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:28:
[...]
Extinction Rebellion, activistische gekkies
Gaan ze dat dan morgen nog even overal op/bij het circuit afspelen?
Bij mij hetzelfde. Roker werd niks aan gedaan. En zo’n irritante fakkel ook niet. Tja consequent zijn is niet iets Nederlands.LZ86 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:28:
[...]
Ik was gisteren daadwerkelijk op zandvoort. Bij mij op de grandstand werd er een roker aangesproken, vervolgens staat er een 10 minuten later iemand met een oranje fakkel en maakt de beveiliging er sfeerfotos van en doet verder niets.
ja, dar hoorde ik ook maar er werd net teruggeschakeldRobertMe schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:49:
Vroeg Lawrence na zijn interview met Verstappen nu nog een keer om zijn flate verhaaltje in het Nederlands te doen?
Gaan ze dat dan morgen nog even overal op/bij het circuit afspelen?
Bij het voetbal staat er ook een hek om het stadion.Als je een of twee mensen door de poorten hebt, kan je vanaf de andere kant gewoon alles door het hek steken of over het hek gooien. Dat is een beproefde methode om verboden spullen in een stadion te krijgen. Soms is dat vuurwerk,maar het kan ook een broodje kroket zijn, omdat die binnen het hek belachelijk duur zijn, terwijl ze aan de overkant van het stadion voor driekwart minder in prijs verkocht worden. Verder worden er vrouwen misbruikt om spul het stadion binnen te smokkelen.Vrouwen worden nooit gefouilleerd, dus kunnen zo doorlopen.G_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:21:
Hoe het in Zandvoort werkt bij de F1 weet ik niet, maar op Spa werkt het hekprincipe ook prima.
Gelukkig zit er een terug knop op mijn afstandsbedieningChocoball schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:51:
[...]
ja, dar hoorde ik ook maar er werd teruggeschakeld
Eens. Met zo’n ding in je tas niet meer naar binnen mogen. Vervolgens als je er doorheen komt, beveiliger die er genoeg zijn erop af en ook afvoeren.Joris748 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:31:
[...]
En volgens mij is dat het stukje tekst uit de Telegraaf wat ik net plaatste.RobertMe schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:51:
[...]
Gelukkig zit er een terug knop op mijn afstandsbedieningEn ja, hij vroeg het daadwerkelijk. Of hij bereid was hetzelfde verhaal nog eens in het Nederlands te doen.
Gisteren nokte 3 kwart van de mensen na de F1. Alleen de echte autosportfans bleven zitten voor de andere klasses.siggy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:37:
[...]
Straks F2 race hier, hopelijk blijft het netjes daar.
Viel me ook al enorm op. Toen we aankwamen rond openingstijd was het vrij rustig. Toen de FP1 van de F1 begon was het plots enorm druk
Anders was het wel eentje van de 600 verloren rechtszaken tegen dit evenement.Puc van S. schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:49:
[...]
Als het xr was hadden ze wel laten weten dat het xr was. Demonstreren zonder boodschap heeft niet veel zin namelijk
Lukt het niet via de rechter dan proberen we het wel op de minder vriendelijke manier...
Genoeg figuren die vrij ver willen gaan om hun zin door te drijven.
Een F1 fan laat zo'n ding na een paar bier en een flinke brandwond hooguit op de grond vallen, gooien doe je met andere intenties.
Klote natuurlijk, maar je kunt het de beveiliging niet echt kwalijk nemen. Enige oplossing is tassen verbieden, maar zelfs dan komt er van alles binnen.
Het heeft gewoon met het volk te maken. En ik denk zelfs dat die 2e vanuit de hospatility werd gegooid.
Welke f1tvpro bedoel je? Button zei na de run en voor de interviews dat Merc het niet kon halen.Chevy454 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:34:
F1tvpro, Mercedes could be on top if...
In de nabeschouwing zeiden Palmer en Buxton het ook (p4,5 en heel misschien Sainz pakken). Buxton zei dat Leclerc een slechte middensector heeft gereden en had anders pole gepakt. Wederom de klasse van Max.
Ik hoor daar niks over, of ik luister de verkeerde stream
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-09-2022 16:59 ]
Beetje opgevoed persoon in Nederland doet beide niet. Of dat nou iemand van een rechtzaak, een boer of van XR is.....PalingDrone schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:53:
[...]
Anders was het wel eentje van de 600 verloren rechtszaken tegen dit evenement.
Lukt het niet via de rechter dan proberen we het wel op de minder vriendelijke manier...
Genoeg figuren die vrij ver willen gaan om hun zin door te drijven.
Een F1 fan laat zo'n ding na een paar bier en een flinke brandwond hooguit op de grond vallen, gooien doe je met andere intenties.
Sterker nog, hij is gearresteerd door de politie.StealthyPeanut schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:57:
De gooier is verwijderd van het terrein.
Ergens hoop ik dat zo’n tokkie morgen er 1 met 5 te gaan op de baan mikt waarmee er een SC komt en Max bij de herstart verschalkt wordt door Hamilton.Jackson6 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:56:
Tokkies hebben weer toegeslagen zag ik, wat een schande.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 97% gewijzigd door hjs op 03-09-2022 17:00 ]
Heerlijk!Chocoball schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:58:
[...]
Sterker nog, hij is gearresteerd door de politie.
Je vergeet de /sPlayer1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:59:
[...]
Ergens hoop ik dat zo’n tokkie morgen er 1 met 5 te gaan op de baan mikt waarmee er een SC komt en Max bij de herstart verschalkt wordt door Hamilton.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laat maar.Player1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:59:
[...]
Ergens hoop ik dat zo’n tokkie morgen er 1 met 5 te gaan op de baan mikt waarmee er een SC komt en Max bij de herstart verschalkt wordt door Hamilton.
Dan krijgen we zeker "best crowd ever" te horen. Liever nietPlayer1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:59:
[...]
Nee.
Dat fakkeldingetje is weldegelijk een belangrijk iets.DoeEensGek schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:03:
Er gebeurt veel meer, blijf niet hangen bij zo'n fakkeldingetje. Nu F2 sprint!
Bij het voetbal gebeurt dit ook, maar dat is anders, dan dat er iemand met 300 km p/u zo'n fakkel moet wegkoppen. Als je zo'n ding wegkopt, verongeluk je, tenzij je Max Verstappen bent, want die spint om die stuiterende fakkel heen en rijdt dan net zo hard weer de goede kant op.
Als je F1 kijkt op locatie, moet je weten dat je geen dingen op het circuit moet gooien. Je gaat ook niet met je dronken kop in de auto rondrijden.
Het gaat wel een tikkeltje ver om een coureur (maakt niet uit wie) nadeel te wensen door (of van) de actie van een aso bezoeker. Het hoort niet, klaar, laten we het daar maar over eens zijn.Player1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:59:
[...]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Net als dat geen enkele F1 fan vrouwen betast en lastig valt of merchandise van een ander team gaat verbranden?PalingDrone schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:23:
Zou mij niks verbazen als die flare gooier een of ander drammerig XR kind was, geen enkele F1 fan gooit zo'n ding namelijk de baan op.
De afgelopen jaren is er nou eenmaal een ander type fan wat de F1 helaas heeft gevonden.
The best crowd ever!morm schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:19:
Ach... net als bij voetbal, volgend jaar GP zonder publiek.
Kan nog wel eens een project worden voor volgend jaar.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
ftfyHomeland schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:18:
[...]
Net als dat geen enkele F1 fan weldenkend mens vrouwen betast en lastig valt of merchandise van een ander team gaat verbranden?
De afgelopen jaren is er nou eenmaal een ander type fan wat de F1 helaas heeft gevonden.
De baan is niet veranderd maar de wagens zijn stugger geworden. Dat komt mede door de 18 inch wielen.AtlAntA schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:21:
Heb net nog even een klein stukje van de GP van vorig jaar terug gekeken en het lijkt erop dat de baan op sommige stukken toch een stuk hobbeliger is geworden. Ik dacht eerst dat het aan de nieuwe auto's zou liggen maar het valt bij de andere klassen ook op. Het is zelfs zo erg dat men in bocht 3 naar buiten stuitert.
In voetbalstadions is het ook niet de bedoeling, maar ook daar komt die meuk te samen met idioten steevast binnen. Blijft treurig, waarom kan een zee aan oranje t-shirts niet voldoende zijn.chevsticks schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:19:
[...]

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 03-09-2022 17:27 ]
Zeg dan ook maar je abonnement op, want zo’n verwensing is ook gewoonweg niet sportief. “Jij doet niet meer mee”.Player1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:59:
[...]
Mocht HAM morgen om wat voor reden ook winnen, zolang het fair is vind ik dat gewoon mooi en hoop ik ook dat de fans zich gedragen en zelfs applaudisseren, maar ik vrees in zo’n situatie het ergste.
Mooie, spannende kwalificatie. Strak gereden van Verstappen en Leclerc. Perez wederom teleurstellend.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vTpLJBHA2Zrgjwr2DcR6ItKY.jpg?f=user_large)
Toch knap dat er iemand nog dommer was dan deze gast met de flare...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In de Amerikaanse raceklasses, stuitert ook iedereen over het circuit. Dat was vroeger ook nooit zo extreem, maar tegenwoordig structureel. En daar is geen nieuwe laag asfalt over de banen heengelegd.AtlAntA schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:21:
Heb net nog even een klein stukje van de GP van vorig jaar terug gekeken en het lijkt erop dat de baan op sommige stukken toch een stuk hobbeliger is geworden. Ik dacht eerst dat het aan de nieuwe auto's zou liggen maar het valt bij de andere klassen ook op. Het is zelfs zo erg dat men in bocht 3 naar buiten stuitert.
Ziek niet covid positie test.Silent Thunder schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:46:
Hoe gaat het trouwens met Jos? Is hij erbij of nog altijd ziek?
Moet negatief testen wil hij er zondag bij kunnen zijn. Dus morgen weten we meer
Daar leg je geen race mee stil.Homeland schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:18:
[...]
Net als dat geen enkele F1 fan vrouwen betast en lastig valt of merchandise van een ander team gaat verbranden?
Net als op Silverstone alleen hadden ze daar de pech dat Zhou op hetzelfde moment over de bandenstapels vloog wat een rode vlag veroorzaakte en zo viel het hele plan om de race te verstoren in duigen
Deze keer hadden we gelukkig alleen maar wat snackende duiven in beeld
Wat bepaald publiek betreft: helaas idd al zie je dat rare gedrag ook bij wielerkoersen waarbij idioten uit het publiek valpartijen veroorzaken en streakers of ander volk wat het veld op rent bij voetbal of tennis en zo de wedstrijd verstoort.
Daar zit ook niemand op te wachten.
Ja okee, ik noem dat gewoon de griep = ziek.d-vine schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:56:
[...]
Ziek niet covid positie test.
Moet negatief testen wil hij er zondag bij kunnen zijn. Dus morgen weten we meer
Maar spannend dan, hoop dat hij erbij kan zijn voor Max en niks onder de leden heeft.
https://www.fia.com/sites...20-%20Double%20Yellow.pdf
erutangiS
Niemand die ‘mega unsafe’ riep daarna? Net zoals hij bij Norris z’n unsafe release? Het is al vaker gezegd in dit topic maar het is echt een naar mannetje geworden…MrOleo schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:00:
Gezien Russell vol gas door een dubbel geel reed, al zie ik slechts 1 vlag op zijn onboard, hoeveel plekjes straf zal die krijgen?
per aspera ad astra
Tja, wat verwacht je ?Homeland schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:18:
[...]
Net als dat geen enkele F1 fan vrouwen betast en lastig valt of merchandise van een ander team gaat verbranden?
Als ik de beelden zie lijkt het erop dat Zandvoort een meerdaags festival is inclusief een paar races, dan je kun je ook verwachten dat het publiek afwijkend gedraagt.
Ik zeg niet dat het goed is, maar net als met een gevult voetbalstadion kun je helaas niet alles onder controle hebben en zullen er altijd een paar

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Yup net teruggezien en Russel nam absoluut geen gas terug...MrOleo schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:00:
Gezien Russell vol gas door een dubbel geel reed, al zie ik slechts 1 vlag op zijn onboard, hoeveel plekjes straf zal die krijgen?
Hamilton zat erachter en werd gewaarschuwd. Die nam eerst gas terug en versnelde toen voorbij Perez zijn auto. Je hoort de acceleratie gewoon.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |