[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 245 246 Laatste
Acties:

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14
boozzz schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 12:15:
Ik kijk inderdaad altijd in de app, maar andere mensen zoals mijn vriendin met haast en stress niet. En dan is het net een beetje als die spoedloodgieters toch? Die komen langs, roepen heel snel 'voorrijtarief en ontstoppen voor 80 euro per meter' tegen iemand die in de stress zit want alles loopt onder, en gaan aan de slag. En als je dan dus niet goed hebt opgelet mag je daarna 1000 euro afrekenen voor het ontstoppen van je afvoer. Ik vind dat zeker neigen naar crimineel gedrag, het zijn totaal buitenproportionele prijzen.

In ieder geval, die pas heb ik nu uit de auto gehaald.
Ik vind je voorbeeld wel aardig appels met peren. ;)
Dus ga er niet zo in mee, maar goed, laten we dit niet verder uitmelken, de pas is uit de auto. Lessons learned.
Pagina: 1 ... 245 246 Laatste

Let op:
Voor alle vragen, ervaringen én opmerkingen voor het gratis EV laden (en parkeren) in de EU, kan je hier terecht: [EV] Gratis laden (en parkeren) in Europa

Omdat het als storend werd ervaren, is het niet meer de bedoeling om in dit topic het (heel lang) over laadpaaletiquette, laadpaalklevers of onduidelijkheden omtrent tarieven en/of dergelijke frustraties te hebben. Per juli 2024 hoort hier ook het benoemen van de bijzonderheden, strategie mbt toelaten overige merken en uitdagingen die dat oplevert voor (specifiek) Tesla laadzuilen.
Uiteraard is er ruimte voor het delen van ervaringen, maar probeer dit ook zo constructief mogelijk te houden, zonder alleen maar een rant te deponeren. Laatstgenoemde komt de sfeer namelijk niet ten goede.

Update Jan 2025: in toevoeging tot bovenstaande, is de discussie omtrent het vergelijken van de laadpaal met een conventionele benzinepomp (en dus hoe deze prijzen weergeeft etc.) ook een discussiepunt wat we niet meer willen zien.

Wil je toch even los gaan (note: niet over de prijs/passen!)? Post dan hier:
Het grote (on)genoegen van laad-infrastructuur topic

Voor vragen over het thuisladen, kan je híer terecht: Thuisladen van je EV deel 2