Peter-036 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:05:
Maar wie verwacht er nu echt dat een gratis app voortdurend en up to date tarieven kan tonen?
Daar heeft iemand (of zelfs meerdere mensen) dan een dagtaak aan.
Met enig recht zou je kunnen verwachten/verlangen dat een CPO de eigen tarieven op de eigen website of in de eigen app actueel houdt (maar dat lukt ze al niet eens!).
Als de ANWB mij er toe beweegt om die app te nemen omdat ik er wat van kan verwachten.... dan ga ik voor die app omdat ik er iets van verwacht.

Uiteraard snap ik dat de tarieven niet altijd up to date zijn, maar dat is de vraag ook niet... app doet niets!
Al geeft de app mij de tarieven van vorige week, of maand, maar ik krijg de boel gewoon niet aan de praat.
En het zit, naar mijn mening, zeer onlogisch in elkaar.
Maar dat terzijde.
Die snap ik, maar ik vind het gewoon leuk om tig apps te hebben waarin ik op de kaart de laders kan zien.
Met de tarieven, actueel of niet, en dan zoveel mogelijk te vergelijken.
Hoe meer apps hoe meer vreugd!
Jan Lelie schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:17:
Ik gebruik meestal de Vandebron app. Die geeft - voor de Vandebron kaart, we nemen hun energie af - de correcte CPO tarieven of geeft aan de correcte tarieven niet te kunnen ophalen en een schatting te geven op basis van de gemiddelde tarieven.
Heb ik.

Tesaam met nog een handjevol apps, maar ik wil weten of de ANWB onderweg app voor iemand werkt.
Zoals gezegd, hoe meer van dit soort apps hoe meer vreugd.
Hou me natuurlijk wel aanbevolen voor andere apps waarbij ik op de kaart de laders kan vinden.
Met daarbij de tarieven.
De meest gangbare apps staan inmiddels al op mijn telefoon.
Chargemap heb ik, PUMP nog niet, dank voor de tip!
Zo eens kijken of die er ook is voor Android.
Ondertussen blijft mijn vraag wel staan, iemand die de ANWB onderweg app aan de praat krijgt?