erutangiS
Verwijderd
Duidelijke camera angle?Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:01:
[...]
Tja volgens mij wordt je er niet bepaald sneller van, maar goed zonder een duidelijke camera angle te hebben zullen ze er niet op ingrijpen gezien het debacle met PER in Oostenrrijk(?)
Dit is toch zo te zien?
Volgens mij wel toch?
Daar lijkt het wel op inderdaad, en RedBull heeft er amper tot geen last van (zoals ze zelf al eerder aangaven).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:01:
Maar ik vraag het me toch al af.
We weten dat er nu een TD is ingegaan omtrent het flexen van de vloer waardoor de auto misschien iets hoger afgesteld moet worden voor sommige teams. Heeft het Ferrari getroffen? Want zowel Leclerc als Sainz zie ik het hele weekend al last hebben van ondersturen.
Ik denk dat we meer races moeten zien, maar het is wel een gedachtegang waar ik op ga letten.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je bent de snelste dus mag je handtekening op de band.
Daarna gaan de straffen tellen waar je zondag start
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nou ja, duidelijker dan die beelden hierboven kun je het niet hebben. Je ziet duidelijk de kleuren van de kerbs tussen de bandjes en de witte lijn.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:01:
[...]
Tja volgens mij wordt je er niet bepaald sneller van, maar goed zonder een duidelijke camera angle te hebben zullen ze er niet op ingrijpen gezien het debacle met PER in Oostenrrijk(?)
Maar mijn punt was dat wat maakt het hier uit? Dat krampachtig vasthouden en een virtuele track in een echte wereld is voorbij het absurde af aan. Maar goed, ik houd er over op.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ja is dit niet het zelfde geval met de voetbal en de VAR en misleidende hoeken qua perspectief?Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:02:
[...]
Duidelijke camera angle?
Dit is toch zo te zien?
Gewoon direct een review en tijdens review team inlichten dat de tijd mogelijk geschrapt word zodat ze zich voor kunnen bereiden. Hoe moeilijk kan het zijn...
Ja, er is een kwalificatieresultaat en een startopstelling. Na de kwalificatie worden de straffen toegepast.pilskes schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:02:
Mocht 1 van de personen met een penalty pole halen, krijgt diegenen dan ook de pole position op zijn naam ondanks dat die van een andere plek start?
Volgens mij wel toch?
Misschien hintte Binotto daarmee “we hebben geen kampioenschap aspiraties dit jaar”DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:01:
Maar ik vraag het me toch al af.
We weten dat er nu een TD is ingegaan omtrent het flexen van de plank waardoor de auto misschien iets hoger afgesteld moet worden voor sommige teams. Heeft het Ferrari getroffen? Want zowel Leclerc als Sainz zie ik het hele weekend al last hebben van ondersturen.
Ik denk dat we meer races moeten zien, maar het is wel een gedachtegang waar ik op ga letten.
Mijn boefje is liev!
Nee, anders had je simpelweg de lijn niet in zijn geheel kunnen zien. Zodra je de hele lijn ziet is het duidelijk eroverheen.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Ja is dit niet het zelfde geval met de voetbal en de VAR en misleidende hoeken qua perspectief?
Verwijderd
Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Ja is dit niet het zelfde geval met de voetbal en de VAR en misleidende hoeken qua perspectief?
:fill(white):strip_exif()/f/image/pvfRg7KSXJ0tpICH46e4ZYQo.png?f=user_large)
Bril
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2022 17:07 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
blijkbaar niet want de tijd bleef staan, of de FIA is weer inconsistent en dat is ook erg aannemelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Chefbierrr op 27-08-2022 17:09 ]
Geweldig, ik ben zeer blij hiermee.

PSN: Alvanosa
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Maakt ook geen klap meer uit, 2e rondje was sneller.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:08:
[...]
blijkbaar niet want de tijd bleef staan, of de FIA is weer inconsistent en dat is ook erg aannemelijk.
Dat zegt niks he, hebben we eerder gezien met PER.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:08:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij heeft Max pas 1 set softs gebruikt in Q1 + Q2, prima dus
[ Voor 30% gewijzigd door pilskes op 27-08-2022 17:11 ]
De baan wordt steeds sneller ook.Chevy454 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:09:
LEC bovenaan, das... Apart. Tow much en nieuwe banden?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Enige van de top 4 die op het laatste nog een poging deed. En de baan was toen ongeveer 0,5-0,7s sneller dan toen max m reedChevy454 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:09:
LEC bovenaan, das... Apart. Tow much en nieuwe banden?
Waren inderdaad nieuwe banden die Leclerc had. Snellere baan en nieuwe vs oude banden. Die 0,17s zegt dus niks.marcelcee schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:07:
Nou als dat het verschil is met meer rubber op de baan en ik neem aan nieuwe banden voor Leclerc? Dan is 0,17 sec erg weinig
Daarop afgaande zou ik een makkelijke 'pole' voor Max verwachten inderdaad. Maar we weten het zoRobertMe schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:12:
[...]
Waren inderdaad nieuwe banden die Leclerc had. Snellere baan en nieuwe vs oude banden. Die 0,17s zegt dus niks.
Je kan het beste op P1 of P20 door La Source heen moeten. Alle mensen tussenin gaan een uitdaging tegemoet.siggy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:13:
Haha Albon in slechtste geva op P6. Damn. Max heeft goede kans dit morgen te winnen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
P15. Tenzij Ocon en Norris zich er nog mee bemoeien.hoevenpe schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:11:
Max en Charles in Q3 in gevecht voor P19?
Q2 was snellercomputerjunky schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:13:
Heeft iemand de exacte tijd van max in Q1? Volgens mij was die sneller als Lec zijn Q2 maar weet het niet zeker.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mijn boefje is liev!
Scheelde net niets dus.pilskes schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:14:
Max had in Q1 een 1:44.581
Edit: te laat het is al weer anders.
[ Voor 23% gewijzigd door computerjunky op 27-08-2022 17:17 ]
erutangiS

Nieuwe softs terwijl hij Sainz een tow aan het geven is.Silent Thunder schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:18:
Welke banden heeft LEC dan? Want in het overview staat S
Je kan ze maar gehad hebben voor het weekend.stekkiekiller schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:16:
Ferrari begint nu al met de fckups
Al verwacht ik niet dat het bij 1 fkup blijft.
Insert 'genius'-meme....JackBol schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:18:
[...]
Nieuwe softs terwijl hij Sainz een tow aan het geven is.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
PSN: xMaurice93
Ja maar deze kunnen ze dan ook afstrepen, die zal dit weekend dan niet meer gebeurencomputerjunky schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:18:
[...]
Je kan ze maar gehad hebben voor het weekend.![]()
Al verwacht ik niet dat het bij 1 fkup blijft.
Mijn boefje is liev!
Hij ging op nieuwe naar buiten? Of was dat SAI?StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:19:
Leclerc is dus op oude banden gezet gezien de bandenstaat... Hij wilde dus nieuwe bandjes hebben. Bijzondere keuze dit van Ferrari.
En op f1tv zeggen ze juist dat ie nieuwe heeft.StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:19:
Leclerc is dus op oude banden gezet gezien de bandenstaat... Hij wilde dus nieuwe bandjes hebben. Bijzondere keuze dit van Ferrari.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nog even PER een slipstream geven in zijn 2e run
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Huidige tijd Max is zonder tow van Perez.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:19:
Komt dan toch de TOW voor PER gewoon omdat het kan?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Net andersom, voor zover ik begreep.StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:19:
Hij moest Sainz een tow geven, en had dat verwacht op gebruikte banden te doen.
In plaats daarvan laten ze hem een ongebruikt setje oprijden.
Ik bedoel dat VER zoveel sneller is dan de rest dat hij in de laatste run een TOW kan gunnen aan PER.Pjottski schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:20:
[...]
Huidige tijd Max is zonder tow van Perez.
een treffende spreuk
Ik zag glimmende nieuwe bandjesStefanVerkerk schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:21:
[Afbeelding]
Volgens de bandenstaat (in MV for F1) reed LEC op oude banden
Hadden ze al die tijd maar in het fixen van hun auto gestopt.
[ Voor 15% gewijzigd door computerjunky op 27-08-2022 17:23 ]
Mijn boefje is liev!
27 Aug 2022, 17:21:33
Het is gewoon onderdeel van een superslimme strategie die niemand anders kán begrijpen.talkatoo schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:22:
Was dat nieuwe setje rood van Leclerc niet voor mogen bij de start? Dat zou een flinke fout zijn.
Nou het zou natuurlijk nog steeds kunnen dat ze het bij FOM verkeerd hebben in de bandenstaat. Desondanks, waarom is Leclerc dan nog steeds +0,8 sec langzamer dan Verstappen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien nog van een FerrariMach schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:23:
Geen tow voor perez dus
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |