PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die Sainz krijgt het aan het eind nog moeilijk met Russell, tenminste das mijn voorspelling
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
VET moet nog eens pittenRobkazoe schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:05:
Heb de hele race niet gzien (haak pas net aan), maar hoe is VET daar gekomen?
Dat was trouwens bij de opmerking over dat alles na een ronde of 2 weer normaal moest zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door sjaool op 28-08-2022 16:09 ]
"When you grow up your heart dies"
Zie hierboven ergens.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:08:
Ik versta op de boardradio iets over extra short shifts bij Max?
Zit ineens erg veel lag tussen de streams van de mensen hier
Oke harde banden maar toch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij kón ook echt niet heel veel anders deze keer (wat al vaker zo was, maar SIR Hamilton hé...siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:08:
Hamilton die zijn fout toegeeft. Wow.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Verwacht je ook niet in de F1…marcelcee schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:08:
Ik hoor nu HAM zeggen dat ALO in zijn blindspot zat... hij haalt hem toch in...
Mijn boefje is liev!
Ik heb 3 streams aan staan en ze lopen geen van allen gelijk. En dan ook nog de live timing die gigantische voor loopt op de streams. Was alles maar weer bij Ziggo.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:09:
[...]
Zie hierboven ergens.
PSN: xMaurice93
Paar Posts boven jewowly schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:09:
Wat zegt GP en max mbt het shiften? Ik kon het niet goed verstaan
I have no special talent. I am only passionately curious.
Pitwall: Ja, je laatste rondje ziet er best OK uit. Ga zo door.
Leclerc: Ik zit te pushen als een malloot!
Als het Verstappen was geweest ipv Alonso had ie wat anders gezegdPatrickC schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:09:
Dat siert HAM toch wel weer… geeft gewoon toe dat hij fout zat.
Als hij dat niet had gedaan had hij ermee zijn hele actie van Silverstone '21 onderuit gehaaldPatrickC schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:09:
Dat siert HAM toch wel weer… geeft gewoon toe dat hij fout zat.
Volgensmij zit ik bijna 2 minuten voor op de meeste hier.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:09:
[...]
Zie hierboven ergens.
Ik zal me een beetje inhouden
Je weet maar nooit met hem. Klonk weer goed 'down'.Will_M schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:09:
[...]
Hij kón ook echt niet heel veel anders deze keer (wat al vaker zo was, maar SIR Hamilton hé...
PER > 1:51:885
SAI > 1:52:147
Mag ik vragen om het gezellig te houden aubDeBaroN schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Als het Verstappen was geweest ipv Alonso had ie wat anders gezegd
SAI loopt even de strategieën van FER te doen terwijl hij zijn rondjes rijdt.
Had dan gezegd dat je in de toekomst kon kijkenstekkiekiller schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:11:
[...]
Volgensmij zit ik bijna 2 minuten voor op de meeste hier.
Ik zal me een beetje inhouden
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
What happens if i 2 stop? finish 4th behind Russel.
Dat vraag ik me af want ALO en HAM komen ook niet bij mekaar op hun verjaardagen…DeBaroN schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Als het Verstappen was geweest ipv Alonso had ie wat anders gezegd
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max sloopt zelfs coureurs als ze niet zijn teamgenoot zijn. Alhoewel Ferrari ook een flinke duit in het zakje doet.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:11:
[...]
Je weet maar nooit met hem. Klonk weer goed 'down'.
Met de kennis van nu wil ik best betalen voor F1 bij Ziggo in plaats van betalen aan Viaplay.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Ik heb 3 streams aan staan en ze lopen geen van allen gelijk. En dan ook nog de live timing die gigantische voor loopt op de streams. Was alles maar weer bij Ziggo.
Plan K.Silent Thunder schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:11:
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar waarom is LEC zo traag terwijl hij nieuwe motoronderdelen heeft gekregen?
Als dat geen 90% voor Max wordt.....
Nou inderdaad. Hij is vandaag echt oppermachtig.
Ik ben nu dan ook heel benieuwd naar Zandvoort.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 28-08-2022 16:13 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verdiend als je vanaf P13 naar P1 rijdt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
P14 toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Met uitvallende Gasly op de grid kreeg die toch P13
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee, GAS ging er tussenuit en die startte vanuit de pitsstraat.
Inderdaad, net als dat ik Kimi nog elke race mis, al was het maar alleen vanwege de boordradio’s.dglavimans schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:13:
Ik ga Vettel zo missen als die stoptNog even genieten van dit soort dingen
Maar de grid schuift dan niet meer op. Leeg plekkie toch. Dus P14 als startplek blijft.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:15:
[...]
Nee, GAS ging er tussenuit en die startte vanuit de pitsstraat.
Gloves and steeringwheelPatrickC schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:15:
[...]
Inderdaad, net als dat ik Kimi nog elke race mis, al was het maar alleen vanwege de boordradio’s.
Zitten hele leuke middenpack gevechten, ook die 10 t/m 13 loopt ook leukmnarijnm schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:16:
Als Albon punt gaat pakkengeweldig! Alonso Vettel en Gasly. Smullen midfield! Voelt alsof we terug zijn in 2016/2018.
(zhou op softs)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat wel maar je start wel als 13e. Je hoeft die coureur dan niet meer in te halen.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:16:
[...]
Maar de grid schuift dan niet meer op. Leeg plekkie toch. Dus P14 als startplek blijft.
MwoahPatrickC schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:15:
[...]
Inderdaad, net als dat ik Kimi nog elke race mis, al was het maar alleen vanwege de boordradio’s.
Ik hoop dat Albon het volhoudt, maar ik vrees dat richting het einde de banden van Stroll (hards) beter worden dan die van Albon (mediums).mnarijnm schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:16:
Als Albon punt gaat pakkengeweldig! Alonso Vettel en Gasly. Smullen midfield! Voelt alsof we terug zijn in 2016/2018.
Maar het gaat om startpositiesjaool schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:17:
[...]
Dat wel maar je start wel als 13e. Je hoeft die coureur dan niet meer in te halen.
Verwijderd
Dan was Trulli elke race DotD geworden.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:18:
Als Albon de 10e plaats houdt, is hij toch wel driver of the day hoor. Hij houdt tot nu toe een hele trein achter zich.
Any other day, but not todayVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:18:
Als Albon de 10e plaats houdt, is hij toch wel driver of the day hoor. Hij houdt tot nu toe een hele trein achter zich.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Weten die Italianen daar nou eigenlijk wel wat ze écht willen bij de aanvang van een race?
Hoe het er nu uit ziet, wint Max de rest van alles races met 2 vingers in z'n a*us.Lekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
Kijk nu al uit naar Monza😀
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit was McLarenWill_M schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
[...]
Weten die Italianen daar nou eigenlijk wel wat ze écht willen bij de aanvang van een race?
Pijnlijk. Voor de rest.Jackson6 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
[...]
Hoe het er nu uit ziet, wint Max de rest van alles races met 2 vingers in z'n a*us.
Naja dit keer was het Mclaren toen Norris erover vroegWill_M schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
[...]
Ferrari zou vast wel plan Z ergens hebben
Ik verwacht Ferrari wel op pole in ZandvoortJackson6 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
[...]
Hoe het er nu uit ziet, wint Max de rest van alles races met 2 vingers in z'n a*us.
Italianen bij McLaren?Will_M schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
[...]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zolang het niet zijn eigen vingers zijn hoeft dat niet lastig rijden te zijnJackson6 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:

Ja strandpole 13Exocet schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:21:
[...]
Ik verwacht Ferrari wel op pole in Zandvoort
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik denk dat ze een inktvis in een bak hebben zitten die een balletje pakt met een letter erop.Will_M schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:20:
[...]
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |