✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Doet Orban express om te zieken, heeft niks met boeren te makenPlaya del C. schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:49:
Hee, de Nederlandse vlag daar boven de pitstraat hangt verkeerd om...
No matter what, je zit sowieso bij de beste 10U123456 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:51:
10 minuten, ben benieuwd!
Gelukkig leggen ze hier geen 'zooi' op de baan.. mijn sympathiek voor boeren was al laag, maar met deze acties hoeven die steunbetuigingen allemaal niet.
Maar goed, dat is offtopic.
Zit je op een andere/backup feed te kijken? Bij mij gaat prima, geluid wat zacht, maar hoor ze prima.G_Dragon schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:51:
Waarom gaat het steeds mis bij die interviews met correurs? Hoor gewoon niks..
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik kijk gewoon via F1TV met Nederlands commentaar, lijkt me dat dit synchroon loopt?HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Zit je op een andere/backup feed te kijken? Bij mij gaat prima, geluid wat zacht, maar hoor ze prima.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Das geen SkyG_Dragon schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:43:
[...]
Zoals hier praten ze gewoon door de boordradio heen..
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4ptQjOq4A0Z8ktFTiXjtYYFo.jpg?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
"When you grow up your heart dies"
Nee ik kijk niet via Sky
Oh sorry, dacht ViaPlay - daar gaat het goed.G_Dragon schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Ik kijk gewoon via F1TV met Nederlands commentaar, lijkt me dat dit synchroon loopt?
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Geen sorry hoor! Ik neem aan dat het allemaal synchroon loopt maar lijkt er niet op..HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:55:
[...]
Oh sorry, dacht ViaPlay - daar gaat het goed.
Wie als laatste rijdt, heeft soms de grootste kans op de beste tijd. Risico op gele / rode vlag is dan wel aanwezig.HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:56:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze nu weer allemaal in de pit staan?
Nieuw rubber eronder en de tank leeg maken en weer minimaal vullen voor de laatste poging en dan timen om zo laat mogelijk te gaan.HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:56:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze nu weer allemaal in de pit staan?
Brandstof bijtanken.Silent Thunder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:56:
Waren gaan ze zo uitgebreid de garage in voor ze aan hun 2e run beginnen? Ik zou zeggen met 5min op de klok, gewoon ff snel wat doen in de straat en dan door. Of niet..?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vaak haal je de snelste tijd op het laatste moment door track evolution (meer rubber op asfalt, dus meer grip). Risico is dat iedereen dat doet en je of te laat bent of er iemand crasht.Silent Thunder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:56:
Waren gaan ze zo uitgebreid de garage in voor ze aan hun 2e run beginnen? Ik zou zeggen met 5min op de klok, gewoon ff snel wat doen in de straat en dan door. Of niet..?
Waarom nu meteen weer zo. Het kan een keer gebeuren dat je een rondje verpest. LEC en de anderen hebben het ook wel eens.sly___ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:57:
Dit is toch slecht van Max....jammer
Max: I have no power.
Nothing works
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We wisten het al maar ook RBR kan dus technische problemen hebben ....
[ Voor 77% gewijzigd door Help!!!! op 30-07-2022 17:00 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
PSN: xMaurice93
Eerder iets van sensorpech... Maar er zit iets fout in het systeem.LZ86 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:59:
ja hoor, motorpech.......
beter nu de problemen, in plaats van morgen..StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:58:
No power, no power nog steeds niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja, weten nu al dat Max niet gaat meedoen voor het podium. 9de plek en met de snelle FER/MER.. ik zie het somber in.Silent Thunder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:59:
[...]
beter nu de problemen, in plaats van morgen..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat zijn inderdaad de plekken die je wilt hebben, lekker in het midden.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:00:
Toch een mooie P10 / P11 voor Red Bull! Knap hoor.
Geen circuit waar je dat wil doen.G_Dragon schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:01:
Anders nu onderdelen wisselen bij Red Bull
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik wacht eerst op de bevestiging van geen tracklimits..
Dan is het echt goed kapotStefanVerkerk schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:01:
GP tegen Max: "This is not the place to give the information on the radio"
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-07-2022 17:12 ]
Zo jammer dat iedereen meteen zo los gaat over een keer een slechte zaterdag voor Red Bull. Het is een mechanische/elektrische sport en dan kan dit een keer gebeuren. Jammer, maar door. Morgen is de race en dan kan er nog van alles gebeuren.
Euh 2/3, prima dus.PatrickC schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:02:
Haha… RB faalt volledig, maar Ferrari profiteert niet.
Jinxed it.ZeromaNoiS schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:47:
Toch wel weer een erg spannende kwalificatie. Ineens lijkt een pole voor Max er toch wel in te zitten, maar het gaat er om spannen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Heerlijk toch, van mij mag Russel em winnen, lekker puntjes strooienPatrickC schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:02:
Technische problemen kunnen ze niet veel aan doen, toch?PatrickC schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:02:
Perez had beter moeten gaan, dat wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zonder gekkigheid. Kan RBR nu geen gris penalties pakken en nieuwe motor steken bij zowel Max en Per
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
En de auto gaat door?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:02:
De auto kan niet eens in neutraal meer en Max is uitgestapt.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Die PU issues kosten Max de pole, maar je kan ze beter vandaag hebben dan morgen.
Jammer van Max, maar beter nu als morgen. Helaas gebeuren die dingen soms. Snap ook niet de reacties dat Max/RB t verkloot zouden hebben. T blijft een mechanische sport waar, suprise, dingen soms niet werken zoals verwacht.
Gaat hij daar weer iets van horen van de FIA?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:02:
De auto kan niet eens in neutraal meer en Max is uitgestapt.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hij staat nog voor de weegbrug geparkeerd.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |