Ehh ik vond dit 1 van de leukste races dit seizoen.FabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Brrr, wat een draak van een race weer.![]()
Hopelijk pakken Mercedes en Ferrari weer snel de draad op, want het begint echt een doodsaai seizoen te worden naar mijn mening.
Vermakelijke race gezien zo. Knap van Max, slecht van Ferrari en Perez ook slecht.
Wat denk je dat Binotto ging doen na de laatste stop van LecMicrokid schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
[...]
Dat die strateeg nog niet ontslagen is zeg....
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Opmerking bij SkyF1: "Max outside parc fermee" - Hopen dat dat geen gezeik gaat opleveren.
Newey naar het podium?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is jammer dat Ferrari het zo verkloot, zo kunnen we niet echt zien hoe goed Mercedes is. Want is Mercedes sterk of Ferrari gewoon een stel prutsers waar Mercedes van profiteren omdat ze team 3 zijn.Hippocampus schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
En weer gratis punten voor Mercedes. (die eigenlijk best competitief zijn hier)
Ferrari bang om te winnen ofzo.
Tsja…Ferrari had zo’n snelle long runs op vrijdag… zo zie je maar weer!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarom niet gewoon pitlimiter erop tijdens VSC.siggy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
[...]
Ze moeten naar bepaalde delta's rijden. En als dat jojot kan dat goed of tegenvallen. Maar die VSC mag wel aan gesleuteld worden ja.
Ff snel in prive zijn bank app openenskreppiedoe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Wat denk je dat Binotto ging doen na de laatste stop van Lec
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Zo sneuDido schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
De Sky-commentatoren hadden tot en met ronde 70 nog hoop dat Hamilton ging winnen
Max over het hek van parc ferme. Dat mag vast niet
Waarschijnlijk door de racewinnaar, dat is niet bepaald objectief hea.Anoniem: 377816 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Ehh ik vond dit 1 van de leukste races dit seizoen.
Die stage dive?StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
Opmerking bij SkyF1: "Max outside parc fermee" - Hopen dat dat geen gezeik gaat opleveren.
Ja, dat was mijn idee ook. Maarja, F1 moet moeilijk doen.
Klets. Dat heet volwassenheid. We zagen wat het deed met Norris vorig jaar, maximaal risico in het nat en Lewis erachter kalmer. Hamilton hield het hoofd koel, en Norris schoof in het duel praktisch van de baan. Vandaag kwam hij een paar rondjes tekort op basis van bandentemperatuur. Knap gedaan van Verstappen in de laatste ronde om het tempo op die banden nog steeds aardig hoog te houden.Sinned123 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:46:
[...]
Je merkt dat hij ouder is geworden.
Ook bij de start was hij extreem voorzichtig.
[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 31-07-2022 16:48 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Espresso snuiven.skreppiedoe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Wat denk je dat Binotto ging doen na de laatste stop van Lec
Mijn hemel. De Social media rondom F1 is werkelijk een overload aan Ferrari strategy meme's

PSN: xMaurice93
Zo'n partijtje wishful thinking daar al heel wat races.Dido schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
De Sky-commentatoren hadden tot en met ronde 70 nog hoop dat Hamilton ging winnen
Het is bijna medelijdenwekkend, maar in ieder geval komisch (wmb.).
Waarschijnlijk hetzelfde als wat Vettel en Alonso jaren geleden ook dachten.
Sky zijn net als Mercedes nogal slechte verliezersStefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
Jij vond het waarschijnlijk om diezelfde reden een kut raceFabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Waarschijnlijk door de racewinnaar, dat is niet bepaald objectief hea.
Lekker veel wisselingen, maar ach ach Ferrari... Hopelijk herpakken ze zich na de zomerstop.
Idiocracy: it is real!
Wat 😃FabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Brrr, wat een draak van een race weer.![]()
Hopelijk pakken Mercedes en Ferrari weer snel de draad op, want het begint echt een doodsaai seizoen te worden naar mijn mening.
80 puntjes voorsprong voor Max. Zomerstopje en door in Belgie.
insert french accent:
I don't deserve to drive after the summer break. I would rather play golf
Bizar als je ziet hoe fris Max er nu uit ziet ten opzichte van zijn winst in Miami.
Omdat je dan een heel groot verschil krijgt in hoeveel last je hebt op basis van de delta met normale snelheid.
Pitlimiter in een krap gedeelte kost veel minder tijd dan op een recht eind waar je normaal 300+ doet. En aangezien de VSC niet exact op zelfde punt start en eindigd kan dat heel nadelig zijn (of voordelig).
Meer dan de huidige regels.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ze dopen het straks is motto daar "how to f*ckup a race".ZeRoC00L schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
[...]
Ferrari zorgt wel voor vermaak, de strategie afdeling dan.
Ik moet naar Mercedes zodra Hamilton vertrekt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GratefulKenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:46:
Doen we nog effe snel de hamilton bingo?
Amazing crowd
Keep pushing
Hard work at the factory
We never stopped believing
My team
edit: nou, 3 van de 6 is niet slecht
[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 31-07-2022 16:53 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Max over spin: "Just heating up the back tyres."
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
PER echt belangrijk voor Max vandaag. Gaat snel op zij als het moet en blokkeert RUS na de spin/360 van VER.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Spinning and winning... lol
Seb take notice... Hm... te laat...
Seb take notice... Hm... te laat...
"When you grow up your heart dies"
Hahaha heerlijk moment wanneer Max zijn eigen 360 ziet op het grote scherm ..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat een team als Ferrari, met al die historie, een goede auto kan neerzetten maar zo erbarmelijk slecht kunnen zijn qua strategie is inmiddels gewoon genant.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
#blessedKenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:46:
Doen we nog effe snel de hamilton bingo?
Amazing crowd
Keep pushing
Hard work at the factory
We never stopped believing
They had more pace
Komende 5 wedstrijden 2e worden is genoeg voor het WDC volgens mij?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zouden ze weer Ferrari champagne krijgen
. Mogen ze toch op het podium…..
Binotto ging naar verluid wat eerder van de pit wall om die flessen vol te pissen
Binotto ging naar verluid wat eerder van de pit wall om die flessen vol te pissen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik voel een meme aankomen...G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:50:
Hahaha heerlijk moment wanneer Max zijn eigen 360 ziet op het grote scherm ..
Volgens mij bedoelt @Sinned123 dat ookRacing_Reporter schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:48:
[...]
Klets. Dat heet volwassenheid. We zagen wat het deed met Norris vorig jaar, maximaal risico in het nat en Lewis erachter kalmer. Hamilton hield het hoofd koel, en Norris schoof in het duel praktisch van de baan. Vandaag kwam hij een paar rondjes tekort op basis van bandentemperatuur. Knap gedaan van Verstappen in de laatste ronde om het tempo op die banden nog steeds aardig hoog te houden.

DUGG
Als ik in Italie was geweest had ik morgen een paar krantjes gekocht

Wat is dit nu, Hamilton die gewoon de vragen van DC beantwoord ipv het standaard geklets over het publiek en hun team en hoe fantastisch het is
Bij het starten was het 10.4, je screenshot is te laat.Robbie T schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:42:
[Afbeelding]
Bij het starten van de vsc. Nadat ie klaar was, was ham 2 ingelopen en Rus ook.
VET pakt vandaag het laatste WK punt met P10 net voor STR.
Volgende race doet Ferrari een rebrand naar Fiat.
That's what a normal Dutchie would do. Tijd voor een Red Bull caravan show in de duinen nabij Zandvoort. Kom maar door!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zouden ze bij Sky alweer kwoad zijn dat Coulthard er weer zo'n lang verhaal van maakt? Haha.
''huge thanks to the fans, bless you''
Laatste keer dat Max een caravan achter z'n auto had reed hij hem aan stukken.
Mja, het is wel vaag dat P1 interview het kortste duurt.StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:52:
Zouden ze bij Sky alweer kwoad zijn dat Coulthard er weer zo'n lang verhaal van maakt? Haha.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Waarom geilt Sky zo op Mercedes eigenlijk? Duits merk maar het team is dan wel Brits. Maar dat is McLaren ook.StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:52:
Vorige race was er al een suggestie gewoon een pit limiter te activeren voor vsc en dat is een mooie oplossing. Ze kunnen dan simpelweg niet sneller. Bijkomend voordeel is dat minder van de race verloren gaat aan vsc rondensiggy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
[...]
Ze moeten naar bepaalde delta's rijden. En als dat jojot kan dat goed of tegenvallen. Maar die VSC mag wel aan gesleuteld worden ja.
Twee Britse rijdersTinusXIII schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Waarom geilt Sky zo op Mercedes eigenlijk? Duits merk maar het team is dan wel Brits. Maar dat is McLaren ook.
Sky geilt op Lewis en RussellTinusXIII schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Waarom geilt Sky zo op Mercedes eigenlijk? Duits merk maar het team is dan wel Brits. Maar dat is McLaren ook.
duh..er rijden 2 Britten...TinusXIII schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Ah ja. En ze doen het beter dan McLaren natuurlijk.
Max en Lewis die met elkaar praten? Onmogelijk!!!!zz!! einz einz.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max en ham babbelen..... wow. ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
'They were on the hards? ' - Hamilton
'yeah haha'- Max
'yeah haha'- Max
Mooi om zo na de race dit topic door te lezen vanaf dat de race begon
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
LOL.
“they were on the hards?!?”
“they were on the hards?!?”
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die verbazing van Hamilton als hij Leclerc op de hards ziet
Voelt altijd een beetje ongemakkelijk wanneer Max en Lewis bij elkaar zijn.
Dat is toch wel typerend, HAM en VER die lachen om de harde van Ferarri 😂
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Subtiel lachje ook om de keuze voor hards, de Ferrari strategie is voor de coureurs ook een meme 
Ook niet zo ongemakkelijk deze keer.
Ook niet zo ongemakkelijk deze keer.
Ferrari wordt ook even belachelijk gemaakt door Max en Lewis.. "waren ze op de harde band??!!"
Ik zou het doen!
Gemakkelijker dan vorige week volgens mij.werphengel schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:56:
Normaal wel.werphengel schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:56:
Vond het nu wel prima eigenlijk.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zal wel door die FIA campagne komen. Als ie iets van fans vraagt moet je het goede voorbeeld geven.DarkSide schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:55:
Alle andere cooldown rooms met ver and ham waren icecold.
Kan ik die beelden nog terug kijken, dat heb ik dan weer gemist. Heeft iemand dat gecaptured?DarkSide schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:55:
[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 31-07-2022 16:57 ]
:strip_exif()/f/image/Ms9jkThcU91686FXKbcMOaLX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 31-07-2022 16:59 ]
Ik vond het eigenlijk best spontaan / natuurlijk overkomen.computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:56:
[...]
Zal wel door die FIA campagne komen. Als ie iets van fans vraagt moet je het goede voorbeeld geven.
Alle andere cooldown rooms met ver and ham waren icecold.
Blijft toch het meest respectvol dit hè. Petjes af, vlag netjes met rood bovenaan. Keurig in houding staan. Zo hoort het.

vond ik wel meevallen, ze hebben allebei een race gereden zoals in vorig seizoen, mogelijk gemaakt door Ferrari. HAM lange tijd niet zo relaxed gezien als bij het interviewwerphengel schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:56:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Adrian Newey dus mee het podium op. Ook goed.
Zou wel een stunt zijn als de vlag per ongeluk op de kop zou hangenStefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:57:
Blijft toch het meest respectvol dit hè. Petjes af, vlag netjes met rood bovenaan. Keurig in houding staan. Zo hoort het.
Is de bovenste niet Albert Park? En jaren geleden?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
"Per ongeluk"renegrunn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:58:
[...]
Zou wel een stunt zijn als de vlag per ongeluk op de kop zou hangen
He, nr 33 is weer terug
www.google.nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |