Riiiight.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
"When you grow up your heart dies"
Seizoen is net halverwege?desalniettemin schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:40:
als ie dze wint dan is het kampoienschap zo goed als binnen?
nope maar de regen komtZeRoC00L schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:41:
Vsc finish?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Contact met Stroll en heeft ook nog 5 sec penalty open staan
Max: yeah
Wil wel eens zien hoe en waar het toch p1 werd.
Ja die outlap was echt ziek.Joosie200 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:41:
Max dotd. En terecht.
Domme vraag ook, als er wat aan de hand zou zijn had het team het 'm echt wel wat laten weten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die had 5 sec voor een beuk op Stroll. Verder, tja, geen gevoel met deze McLaren.
31 Jul 2022, 16:41:19, Lap 70
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als het noodlot toeslaat bij max dan kan het fout gaan maar ik denk wel onder normale omstandigheden dat dit in de pocket is met 80 punten voorsprong en nog 9 races.
Gewonnen vanaf P10
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Nog een keer een spin om het af te makenVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:42:
Oké Max. Doe dit keer geen drift door de laatste bocht aub
Blijft toch heel bijzonder dat dit niet door race control gesignaleerd wordt en dus onbestraft blijft.Robbie T schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:42:
[Afbeelding]
Bij het starten van de vsc. Nadat ie klaar was, was ham 2 ingelopen en Rus ook.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Een race die ik niet had verwacht met deze uitkomst
RUS sneller dan ik dacht. Had eerder verwacht dat mercedes wat terug zou vallen.
Ferrari wat een F**K up qua strategie.
Ook LEC niet snel op de rode band. Die had op z'n minst voor PER moeten eindigen.
PER niet echt gezien. Maar nog een redelijke plek. En eindigt voor LEC.
SAI mist toch ook snelheid. Kon weinig doen tegen RUS. En dat terwijl de Ferrari's hier het snelst zouden moeten zijn.
Max heeft een top wedstrijd gereden. Goede strategie. Goede snelheid en zelfs met een 360 er bij.
HAM ook verrassend. Eigenlijk niet gezien. Maar ook super gereden en een goede aanval naar een verdiende P2 zo op het einde en goede banden strategie.
TLDR:
Wat een race.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
PSN: xMaurice93
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volg je bankbiljetten
Mercedes wel snel hoor maar die strategie van Leclerc…
Verwijderd
Weer dubbel podium voor Mercedes.
Hoe dicht zitten ze nu op Ferrari?
Nu is het nu einde race dus niet relevant maar toch. Het mag niet, je moet het gat gelijk houden.
Hopelijk pakken Mercedes en Ferrari weer snel de draad op, want het begint echt een doodsaai seizoen te worden naar mijn mening.
Dat die strateeg nog niet ontslagen is zeg....
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Wel erg leuke race zeg en heel veel acties gezien. Met deze auto's zijn de mickey mouse banen een genot. Tijd voor de zomerstop om ff bij te komen als fan
Echt een gigantische klap voor Ferrari dit. Ongelofelijk wat een geklungel.Justevo schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
LEC 6.......
Ferrari bang om te winnen ofzo.
Weet niet of ik daar nou zo blij mee ben.🤔
Verwijderd
Die roken daar allemaal hopiumDido schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
De Sky-commentatoren hadden tot en met ronde 70 nog hoop dat Hamilton ging winnen
Ze moeten naar bepaalde delta's rijden. En als dat jojot kan dat goed of tegenvallen. Maar die VSC mag wel aan gesleuteld worden ja.computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
En er moet echt veel en veel strenger gecontroleerd worden op de afstanden tijdens vsc. Net als vorige race zie ik rijders gewoon 5+ sec pakken.
Nu is het nu einde race dus niet relevant maar toch. Het mag niet, je moet het gat gelijk houden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ferrari zorgt wel voor vermaak, de strategie afdeling dan.FabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Brrr, wat een draak van een race weer.![]()
Hopelijk pakken Mercedes en Ferrari weer snel de draad op, want het begint echt een doodsaai seizoen te worden naar mijn mening.
Volg je bankbiljetten
Dat was echt super gênant iddDido schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
De Sky-commentatoren hadden tot en met ronde 70 nog hoop dat Hamilton ging winnen
Ben blij dat ik gelijk heb gehad, wel heel sneu voor Russel en Leclerc!
Daarvoor moet je er eerst 1 hebben, daar lijkt het niet opMicrokid schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
[...]
Dat die strateeg nog niet ontslagen is zeg....
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 31-07-2022 16:46 ]
Draak van een race? Toch juist lekker veel wisselingen, ik heb genoten!FabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou het doen!
Amazing crowd
Keep pushing
Hard work at the factory
We never stopped believing
Zonder motorissues was Verstappen een halfuur eerder gefinished.
Echt een saaie race dit jaFabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Nog iets geroepen over het publiek?Dwight84 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Hamilton is grateful... gelukkig maar.
Je merkt dat hij ouder is geworden.Suicyder schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
Max nam dat laatste rondje heel knap nul risico. Uitrijden zonder in gevaar te komen qua tijd of te spinnen. Die rust moet je maar hebben.
Ook bij de start was hij extreem voorzichtig.
Cijfertjes...jaapstobbe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:46:
Ferrari….waarom die hards voor LEC?
En dat is het verschil met RBR: Die vallen altijd aan
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit hoor je elke week, wellicht de autos dit jaar?rammes schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:46:
Hoezo niet inhalen op deze baan!
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/zw8CUXIWSdK3x5kZzBowTzIa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qki76KnxsykZ4nWtXORCRyEo.jpg?f=fotoalbum_large)