Ja, Ferrari vraagt eromdutchgio schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:22:
[...]
Dit mag wel (een mod notabene) maar als het om Mercedes gaat niet?
Baan koelt af?Justevo schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:23:
Leclerc gaat maar weinig rap op die softs hoor.
Ik had gehoopt dat Leclerc dit seizoen een mooi gevecht zou aangaan met Verstappen. Maar van zulke tegenstand is gewoon niet te verliezen.
Het is natuurlijk heel makkelijk om vanaf de bank te zeggen dat de strategie niet in orde is, maar dit zag je van mijlenver aankomen. Dit kan echt niet. Gefeliciteerd Verstappen, dit is niet meer te verliezen.
Het is natuurlijk heel makkelijk om vanaf de bank te zeggen dat de strategie niet in orde is, maar dit zag je van mijlenver aankomen. Dit kan echt niet. Gefeliciteerd Verstappen, dit is niet meer te verliezen.
Dat lijkt mij op zich gunstig gezien de spin. Daar mag dus wel wat meer temperatuur in.StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:23:
Main limitation voor Max is de temepratuur van zijn voorbanden. Die ligt aan de lage kant zegt GP.
"When you grow up your heart dies"
Italianen en emotie.Spotmatic schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:22:
Iedereen weet hoe slecht de strategie van Ferrari is. Waarom Ferrari zelf dan niet?
Ferrari heeft het verknald door op de verkeerde band te starten. Man man, wat een strategie. Die witte banden hebben dit weekend nog niets laten zien.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dadelijk moet Sainz nog een keer stoppen zodat die weer achter Leclerc komt en een extra punt voor LEC oplevert

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Op sky denken ze dat Hamilton kan winnen. Het zal erom gaan hoe snel hij Sainz voorbij kan.
PSN: xMaurice93
Jemig wat is Ham aan het trappen. Zo'n 1,5 s sneller dan SAI en RUS.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gS6jDxbs4qK42YwPtbSU44Gh.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan dat f1 logo ook uit in de app? Vind m’n oled niet zo leuk
"Ferrari is niet echt gewend om mee te doen voor titels", aldus de commentator
.
HAM kan hem echt niet winnen. Dan moet hij meer dan 1s per ronde goed maken op VER.Maurice079 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:25:
Op sky denken ze dat Hamilton kan winnen. Het zal erom gaan hoe snel hij Sainz voorbij kan.
Hammertime zo te zien.
Die kan wel om gaan met de rode banden zo te zien.
VER en HAM rijden goede race
Die kan wel om gaan met de rode banden zo te zien.
VER en HAM rijden goede race
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Jammer niet, heb het hier ook al uitgezocht..Heijmenberg99 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:26:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je enkel F1 blijft kijken is dat geen probleem?Heijmenberg99 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:26:
Heeft Ferrari ook 50 man in de fabriek zitten om de tactiek uit te stippelen zoals Red Bull in Milton Keys? Zo ja, collectief ontslag aanvragen dan. Ongehoorde puinhoop daar.
My god Ferrari.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo zag het er wel uitJackson6 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:26:
Binotto neemt live ontslag.
DUGG
Meer druppen op de onboard cam van Max
Er is dan ook een subtiel verschil tussen elk klein dingetje gaan lopen zeuren en deze gigantische puinzooi waarbij Ferrari een gigantische kans op flink wat punten, totaal heeft weggegooid met pure incompetentie...dutchgio schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:22:
[...]
Dit mag wel (een mod notabene) maar als het om Mercedes gaat niet?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op oranje en rood beeld heb ik een permanent ziggo logo 🥲renegrunn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:26:
[...]
Als je enkel F1 blijft kijken is dat geen probleem?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Binotto..
Fuck this I am out of here..
Fuck this I am out of here..
Als ze dezelfde tactiek als van Sainz gevolgd hadden zat Leclerc er in ieder geval nog bij.ricardo246 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:24:
Ferrari heeft het verknald door op de verkeerde band te starten. Man man, wat een strategie. Die witte banden hebben dit weekend nog niets laten zien.
Maar ze hadden hier met twee auto's Russell moeten kunnen moeten verslaan en nu staan ze er allebei onder, notabene Leclerc op P6 vooralsnog.
Dat is gewoon dramatisch.
Haha sure.Maurice079 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:25:
Binotto is naar de motorhome gegaan aldus SkyF1
"als ik geen grip heb is t laatste waar ik aan denk, mijn schoonmoeder" thnx Olav
Ik zou het doen!
Meer druppels op de lens of zijn ze daar te lam om die om de zoveel minuten droog te maken?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Je zag hem net ook lopenStefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:27:
Cloud ☁️
Die gaat z'n ontslag indienen, lijkt ook een exit move.
Tijd voor ander personeel bij Ferrari, dit kan echt nietStefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:27:
Binotto zoekt z'n paraplu?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
HAM z'n banden gaan dit tempo echt niet tot het eind volhouden. Dus hij doet z'n best maar.
Wat zijn de huidige regen verwachtingen?
Ding ding ding 🔔 "strategische fout team"Marc H schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:13:
Van de afgelopen twaalf races zijn er zes geweest waar minimaal één Ferrari niet de finish heeft gehaald. Het leek mij wel leuk om te voorspellen of en waarom er in Hongarije de streep niet haalt.
Poll: Waarom haalt een van de Ferrari's de finish niet?
• Opgeblazen motor
• Geen remmen
• Defecte stuurinrichting
• Gaspedaal blijft weer eens hangen
• Lekke band
• Foute inhaalactie/botsing
• Fout in de pits
• Strategische fout team
• Beide auto's halen de finish
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Gaat de CD 'rain dances' opzoeken in zijn reiskoffer.
Nee zijn clowns neus
NatMelkaz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:28:
Wat zijn de huidige regen verwachtingen?

Hij is even off-camera zijn hoofd tegen aan muur aan het slaan.vhal schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:26:
Binotto is maar naar binnen gewandeld...
Mijn dochter wil wel hoofd strategie worden.
Die zegt "zelfs ik kan dat beter"
Die zegt "zelfs ik kan dat beter"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ff bedenken wat die de jongens gaat vertellen voor de interviews
Dan moet ze de leiding weer in Engelse handen geven maar ja, Italiaanse trots...Freestuff schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:28:
[...]
Tijd voor ander personeel bij Ferrari, dit kan echt niet
Ze halen de finish op dit moment nog, dus geen ding ding ding.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hier kun je niet echt trots op zijn...sjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:29:
[...]
Dan moet ze de leiding weer in Engelse handen geven maar ja, Italiaanse trots...
Ferrari krijgt het voor elkaar om Monaco en Hongarije te verliezen, terwijl ze op een bepaald moment comfortabel vooraan reden. Ik vind het vooral triest, dat zulke goede coureurs met zo'n auto, zo'n incapabele strategieteam hebben.
Jean Todt was toch echt een Fransoossjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:29:
[...]
Dan moet ze de leiding weer in Engelse handen geven maar ja, Italiaanse trots...
Niet te vroeg juichen aubKenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:29:
Max met 80 punten voorsprong de zomer in. Lekker hoor.
GP: iets meer lift off maar push in the corners.
Lolz. Van boven naar beneden dacht ik
Plensbui in de laatste ronde(s)? OMG
Lewis gaat even laten zien waarom hij 7 keer WDC. Leuk😁
Baas..
Baas..
Hamilton in ronde 63 er voorbij zo te zien.
Dat wordt vroeg feest dit seizoen.Kenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:29:
Max met 80 punten voorsprong de zomer in. Lekker hoor.

wie wat waar ik hoor het nergenssiggy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:30:
Ja, inderdaad...
Nee... dat kan ik niet aansiggy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:30:
Max moet schijnbaar ook benzine sparen van GP.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
[ Voor 73% gewijzigd door Outerspace op 01-08-2022 09:37 ]
Iedereen spint eraf Latifi wint.
Iets meer regen over 8 minuten volgens GP.
Dan koop je gewoon lekker F1TV.computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:31:
Deze junky heeft een betere stream nodig. Net als vorige week valt hij weg voor her einde...
Maar wel hun vrijwel zekere 1-2 weggegooid..Illegal_Alien schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:29:
[...]
Ze halen de finish op dit moment nog, dus geen ding ding ding.
SAI en HAM gaan er samen af...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Gewoon betalencomputerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:31:
Deze junky heeft een betere stream nodig. Net als vorige week valt hij weg voor her einde...
Damn, nu niet aubsjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:31:
Iets meer regen over 8 minuten volgens GP.
GP: free to push...
U zeiZewatanejo schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:31:
SAI en HAM gaan er samen af...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Echt een grote faal van Ferrari. Nog meer dan anders.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ze zullen Sainz nu nog wel binnenhalen voor nieuwe softs
10 sec voor VER
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Alpine ook nog redelijk goed teruggekomen ondanks de harde band fout.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Kijk, tactiek van Alpine lijkt toch vruchten af te werpen.
Tijdstraf??Jeroen Blom schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:32:
10 sec voor VER

#MadMaxTimesjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:32:
GP: free to push...
Ohwjeej... In Amerika is het niet zo erg als je droog rijdt, hier 1 gram te weinig en je bent klaar.sjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:31:
Max moet schijnbaar ook benzine sparen van GP.
Brawn was Brits, Rory Byrne Zuid-Afrikaanssjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:30:
[...]
Ja, inderdaad...Maar ik meende dat de rest vooral Engels was.
Dat was het magic kwartert samen met Schumi.
Was in van plan maar begin van het jaar was een drama. En ga eerlijk gezegd geen jaar betalen nu halverwege. Misschien volgend jaar als er een aanbieding is.
Kijken hoe moeilijk Russell het Hamilton gaat maken of dat hij dat niet durft
Valteri, this is James…
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Voor mij race van het seizoen, gebeurt zoveel….
Perez had al veel dichterbij de top 4 moeten zitten..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |