Dus? In principe hebben ze gewoon gelijk.pietr schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:14:
[...]
Dat doet toch niets af aan het feit dat alle “kenners” zeggen dat je hier niet kunt inhalen. Ze riepen dat voor dit weekend weer in koor.
Drs kun je eigenlijk niet afschakelen op deze baan.( wat uiteindelijk wel het doel is).
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
VER > P1
"When you grow up your heart dies"
Max heeft hem verdiend, want ik denk dat die P1 gaat rijden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan kunnen we nu peentjes gaan zweten.
Max heeft het prima gedaan. Om niet te arrogant te lijken heeft hij zelfs nog een 360 spinnetje gedaan om LEC even een voorsprongetje te geven en een 2e kans. Dat vind ik karakter tonenG_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:16:
[...]
Max heeft hem verdiend, want ik denk dat die P1 gaat rijden.
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 31-07-2022 16:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:58
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik had een podium al erg knap en damage limitation gevonden, maar winst zou wel heel erg netjes zijnKenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:15:
Max kan nu tempo van leclerc aanhouden. Ik kan me niet voorstellen dat sainz voorbij mag aan leclerc. Als Max voor leclerc finished is de zondag gewonnen.
Vorige stint was 22 en toen waren ze er nog lang niet klaar.computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:17:
Ik heb echt twijfels of die banden van max get 30 ronden gaan volhouden.
HAM PIT? ik ken wel kaas met pitjes maar ham met pitjes

Als ie nog 10 rondjes zo blijft uitlopen op LEC heeft ie nog een gratis pitcomputerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:17:
Plus de wagen is nu ook veel lichter. Alleen die spin kan nog vervelende gevolgen hebben gehad.Jackson6 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:17:
[...]
Vorige stint was 22 en toen waren ze er nog lang niet aan.
Flickr PSN ID= cheironnl
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
RUS ook op mediums (zonder spin wel).computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:17:
Zit nu met LEC te vechten.
SAI op rood. Gaat het ook niet redden aan de tijden te zien.
En LEC op WIT. Kan op het einde nog wel wat pakken.
Maar moet dan wel weer voorbij RUS.
Max heeft wel het voordeel denk ik
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nu pas peentjes zweten?dawg schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:17:
Oki. Max nu P1, met nog 18 ronden op mediums die al een tijdje erop zitten.
Dan kunnen we nu peentjes gaan zweten.
Wat wil je nou bewijzen man? Ze halen hier volop in, terwijl iedereen zegt dat dat niet kon. Hoe is niet belangrijk, het gaat volgens de regels.GAIAjohan schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:16:
[...]
Dus? In principe hebben ze gewoon gelijk.
Drs kun je eigenlijk niet afschakelen op deze baan.( wat uiteindelijk wel het doel is).
Fijne race verder!
En de auto's worden lichter, beter voor de slijtage. Ook meer rubber op de baan, beter voor de slijtage.Jackson6 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:17:
Vorige stint was 22 en toen waren ze er nog lang niet klaar.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:58
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
RUS doet ook indruk maken hier.
Overigens zou ik LEC de troostprijs gunnen.... weer een pitstop
Moet wel.Zewatanejo schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:20:
Mag DAI straks voorbij LEC van Ferrari... ?
Flickr PSN ID= cheironnl
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu maar hopen dat er niemand een fout maakt en een safety car nodig is… anders wordt P1 erg lastig vol te houden..StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:19:
Max krijgt van GP te horen welke tijden hij moet rijden. Bandjes sparen zolang Russell en Leclerc aan het klooien zijn.
http://www.xbmcfreak.nl/
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
Plan Hdawg schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:20:
Wat heeft Ferrari toch bezield om Leclerc op hards te zetten zeg.
Ferrari masterplan
Ferrari taktiek om niet op het podium te komenplizz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:20:
Wut, weer box box Lerc?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dat kon niet want ze waren van medium naar medium gegaan. Leclerc moest wel naar hard omdat hij het niet zo halen op softs.Jackson6 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:19:
Heb wel met Leclerc te doen, wat een faal weer dat Ferrari door ze op Soft en Hard te zetten ipv allebei op Mediums.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ferrari logica is weer te zoeken. Hun clown draaiboek is f*cking slecht hebben wij al gemerkt.Hippocampus schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:20:
[...]
RUS doet ook indruk maken hier.
Overigens zou ik LEC de troostprijs gunnen.... weer een pitstop
Ze hadden geen keuze. Rood had hij niet het einde mee gehaald en dat kost dus nog 23 sec meer voor een extra stop.dawg schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:20:
Wat heeft Ferrari toch bezield om Leclerc op hards te zetten zeg.
Ik denk dat ze gegokt hebben op regen.
Niet voor lang denk ikJeroen Blom schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:21:
Zelfs PER er nog voor

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ferrari vergooit het weer.
http://www.xbmcfreak.nl/
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Had dan med-med-soft gedaan...soulcrusher schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:21:
[...]
Dat kon niet want ze waren van medium naar medium gegaan. Leclerc moest wel naar hard omdat hij het niet zo halen op softs.
Ah, dus el plan. No podium for Lerc.RocketKoen schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:20:
[...]
Ferrari taktiek om niet op het podium te komen
Dit mag wel (een mod notabene) maar als het om Mercedes gaat niet?

Wellicht kan die voortaan ook in de openingspost van een racetopic? Begint wel onderdeel te worden van t raceweekend
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |