"When you grow up your heart dies"
In de F1 plakken ze gaffer tape op alle openingen maar denk dat je dan op de bank moet slapen (als je geluk hebt).streamnl schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:24:
Wat zei Max nu precies?
Mijn vrouw praatte er door heen…
Gelukkig rijd hij zelf door.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mag dat?
En hoe weet SAI wat wel of niet een dummy is?
[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 31-07-2022 15:28 ]
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Met 70 ronden en de slijtage hier zit iedereen denk ik wel op een 2-stopper.MC_Sparkles schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:28:
Vreemde tactiek om sainz te pitten nu op de mediums naar mediums. Dus sowieso 2 stopper....
Sommige van jullie die mij “kennen”, weten wel dat ik/we een goeie snackplankje hebben tijdens de race.groggy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:26:
[...]
Dat de bitterballen klaar zijn... Je vrouw gaat ze halen
(Niet meer uit het land van de race)
En ze vroeg inderdaad of ze een leeg schaaltje moest bijvullen
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Met regen in het vooruitzicht vind ik 'm niet heel gek.MC_Sparkles schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:28:
Vreemde tactiek om sainz te pitten nu op de mediums naar mediums. Dus sowieso 2 stopper....
En mogelijk nog regen ooksjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:29:
[...]
Met 70 ronden en de slijtage hier zit iedereen denk ik wel op een 2-stopper.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nope. Sainz. Russell. Nu wel Verstappen.
[ Voor 15% gewijzigd door StefanVerkerk op 31-07-2022 15:30 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Medium > medium > soft of medium > hard > medium, ik noem maar wat, was ook leuk geweest.
Had alleen verwacht dat ze langer door konden op de mediums. T voelt ook meer als een teamorder voor LEC ipv banden tactiek.sjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:29:
[...]
Met 70 ronden en de slijtage hier zit iedereen denk ik wel op een 2-stopper.
Ze luisterenHippocampus schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:29:
PER moet ook niet te lang door gaan dweilen op die rooie set.
Maar Hamilton en waarschijnlijk Leclerc komen straks wel achter Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nope VER.
[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 31-07-2022 15:31 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 14% gewijzigd door renegrunn op 31-07-2022 15:32 ]
???TheBrut3 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:31:
Oei, Perez niet in hetzelfde gat als waar Max zit.
edit. Er stond eerst 2x PER. Dacht al..
[ Voor 11% gewijzigd door DarkSide op 31-07-2022 15:32 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- tweakduke
Kwam ongelukkig in verkeer terecht. Verstappen kwam bij z'n outlap in een prachtig gat van 9 seconden.computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Wtf heeft perez gedaan. Ineens 2 plekken terug.
PSN: xMaurice93
Simpel, want Max.HollowGamer schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
PER moet echt beter, waarom lukt het Max wel met inhalen?
Veiligheid gok ik eerder?Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Is het eigenlijk een verplichting dat de buurman van diegen die pit de luchtslangen van de ‘boren’ omhoog houden? Of is dit een soort beleefdheid?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Niet ideaal qua pitstrategie wellicht, net te lang doorgeredencomputerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Een pitstop gemaakt.computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Het is meer een gentlemen's agreement. Het is niet verplicht maar wel zo netjes om te doen.Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Is het eigenlijk een verplichting dat de buurman van diegen die pit de luchtslangen van de ‘boren’ omhoog houden? Of is dit een soort beleefdheid?
Verschil tussen een heel goed talent en een wereldtalent.HollowGamer schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
PER moet echt beter, waarom lukt het Max wel met inhalen?
Nog 2-3 rondjes zo door blazen en LEC zit er ook achter na z'n pit.tweakduke schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Mooi langs Hamilton dan zit in theorie alleen Leclerc, Sainz en Russel nog voor Max.
- Nvm LEC is al binnen -
- tweakduke
Gaan het zien, komt nu binnenplizz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:33:
Free pitstop voor Lerc?
Ongeschreven regel. Dus uit beleefdheid. Vorig jaar was er best wel gedoe tussen Mercedes and RB over het niet tterughoudenJasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
Kan ook strategisch zijn, gewoon alles netjes doen om te voorkomen dat de andere partij gaat zeuren dat je iets aan het belemmeren was?Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
[ Voor 14% gewijzigd door ViperTim op 31-07-2022 15:34 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In de strijd bovenin vorig jaar werd daar niet zo nauw mee omgegaan, en stond er vaak een engineer om het elkaar net wat moeilijker te makensjaool schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:33:
[...]
Het is meer een gentlemen's agreement. Het is niet verplicht maar wel zo netjes om te doen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PSN: xMaurice93
Softs zou kunnen werken als je vrij snel na je pitstop weer een safety car krijgt?Richh schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:34:
Dat niemand ze nu op softs durft te zetten?
Ferrari strategie on pointDarkSide schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:34:
De langzamere stop van SAI zorgt ervoor dat LEC er nu voor zit
https://www.met.hu/en/idojaras/aktualis_idojaras/radar/computerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:35:
Is de regenwolk verdampt?
Het zet niet door. Dus voorlopig droog.
Ja, hij zit nu op 2.6s.Kenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:35:
Rijdt max nu zo hard in op sainz?
Ik hoop dat ze Sainz wel glijmiddel hebben gegevenjaapstobbe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:34:
Perfetc gedaan van Fer
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
dat is toch niet handig tenzij regen? ik denk dat als ik de banden zo zie iedereen gokt op droog weerRichh schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:34:
Dat niemand ze nu op softs durft te zetten?
Niet verplicht. Vorig jaar nog mooie Actie van rb crew guy.Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:32:
YouTube: Mercedes' & Red Bull's Mechanics Standing in their Box Corner
[ Voor 18% gewijzigd door Robbie T op 31-07-2022 15:36 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |