Nu wordt het Max vs HAM... spannend
VER is een behoorlijke klap sneller dan HAM en NOR. Dat moet dus geen enkel probleem zijn.
"When you grow up your heart dies"
Ik had het ook gemist hoor
DUGG
Volgens mij verdedigde ALO niet legitiem in turn 1 tegen PER. Leek op moving under braking.
Lief dat zoveel tweakers hem van de juiste informatie willen voorzien
Benieuwd hoe lang de softs mee gaan. Mediums lijken inmiddels al wat beter te worden.
Benieuwd hoe lang de softs mee gaan. Mediums lijken inmiddels al wat beter te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Links inhalen dan links voorbij laten en weer links inhalen dan kan hij letterlijk rondjes om Hamilton heen rijden
Nooit buitenom bij HAMcomputerjunky schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:16:
[...]
Links inhalen dan links voorbij laten en weer links inhalen dan kan hij letterlijk rondjes om Hamilton heen rijden
Moet zeggen dat de top 3 ook niet echt er vandoor gaat?
Max klopt ondertussen aan bij HAM / NOR
[ Voor 28% gewijzigd door renegrunn op 31-07-2022 15:17 ]
Grappig dat die FER's niet meer zo raketsnel zijn.
Wat kan mij Latifi schelen?!-> hup international feed
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 31-07-2022 15:18 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik denk dat FER gewoon afwacht voor de dropoff van de rode banden.renegrunn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:17:
Je zou er bijna iets van gaan denkenSilent Thunder schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:17:
DUGG
VER heeft DRS
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Het gevecht tussen NOR en HAM is ideaal voor Max.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Misschien gokken ze toch op een 1-stopper?Silent Thunder schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:17:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verstappen rijdt de gaatjes goed dicht op het moment.
Zolang Max maar aan de binnenkant blijft, kan HAM hem in elk geval niet clippen.Silent Thunder schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:15:
Nu wordt het Max vs HAM... spannend
Volgens mij spaart Ferrari's banden.Silent Thunder schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:17:
Regen zou voor de race wel mooi zijn
Twente komt eraan!
Of niet.. drs treinSpotmatic schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:18:
Het gevecht tussen NOR en HAM is ideaal voor Max.
Toto ziet er slecht uit vandaag, als een oude man.
Slecht geslapen?
Slecht geslapen?
Kwam Verstappen nou de bocht door met DRS open?
F1 auto's vinden het niet zo leuk wanneer het waaitFormula one schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:19:
Alle auto’s zien der onstabiel uit
Topregie wel, kijkt goed weg zo.
NICE
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoppa, dat is Norris, nu op start/finish lang Ham en wegrijden.
Maxi !!!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ai, fail 2 0... bij VER...
Welke?StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:20:
Max meldt problemen
Gatverdamme nou al de fail engine settings voor Max.
Nou ja p1 is toch al op 11.5 sec van max. Dat is meer als een sec per rond vanaf de start.renegrunn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:17:
[ Voor 8% gewijzigd door computerjunky op 31-07-2022 15:22 ]
Daar gaat de RB motor weer..
Flickr PSN ID= cheironnl
zonde.
Was wel benieuwd naar de mogelijkheden van de RB
Was wel benieuwd naar de mogelijkheden van de RB
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoe kan dat nou? Beide RB's hebben problemen.cheiron schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:22:
Wat is dit nou weer voor een puinhoop voor RB.
Nou dat is klaar dan, oei oei. Ziet er niet goed uit.
Dit ga je niet menen...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoezo weer?cheiron schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:22:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hamilton loopt wel iets uit op Verstappen. Maar kan ook aan de bandjes liggen inmiddels.
Als dit maar geen DNF wordt voor Max. Betrouwbaarheid is echt een issue....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Gisteren?
Flickr PSN ID= cheironnl
Pace van Russel valt ook wat terug. Die bandjes hebben hun beste tijd ook gehad.
PSN: xMaurice93
Throttle is okay. Ze moeten alleen letten op de grand slip ofzo.
Tjeetje, allemaal een glazen bol?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Fer dit seizoen veel problemen met de auto, Red Bull dit seizoen veel problemen met de auto: waar twee honden vechten om een been… 😒
Als jij rb was zat jij nu niet op een forum de wijsheid in pacht te hebben...Yonix schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:23:
Ai, ai, ai. Als ik RB was zou ik de rijders nu naar binnen halen.
Waarom? Wat is er mis? Vorige keer wilden een aantal dit ook al doen. Beetje voorbarige conclusie.Yonix schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:23:
Komen ze helemaal in langzaam verkeer. Eerst zover wegrijden zolang de pacr hoger is dan bijv p9Yonix schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:23:
Als het nu niet snel gaat regenen zijn degenen op softs de sjaak
De softs zijn zo wel klaar, Norris en Russell vallen ook wat terug
Ja, een oranjehansvk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:23:
Tjeetje, allemaal een glazen bol?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Box box voor Norris
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Einde opmars Max. Hopelijk zijn het alleen de banden!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hij heeft geen slip op z’n koppeling. Dus de bak gooit alle torque gelijk op de wielen.streamnl schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:24:
Wat zei Max nu precies?
Mijn vrouw praatte er door heen…
Gewooon alle sensors uitzetten hahahaha
Ferrari 1-2 hoor, ze gaan het waar maken
Zag het net inderdaad, HAM bijna van de baan af, haha
Dat de bitterballen klaar zijn... Je vrouw gaat ze halenstreamnl schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:24:
Wat zei Max nu precies?
Mijn vrouw praatte er door heen…
De motor is verder ook niks mis mee. Er zijn alleen wat dingen nu natuurlijk niet gefine-tuned en daarom moeten ze volgens mij die fails toepassen.
Race duurt nog ffjaapstobbe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:26:
Ferrari 1-2 hoor, ze gaan het waar maken
ow wow geel al naar binnen
dummy mocht niet meer toch?
dummy mocht niet meer toch?
FER nu al box?
P5 voor Max is prima. De bal ligt bij Leclerc dus voorlopig geen risico nemen zou je zeggen.
Max naar binnen.
Max naar binnen.
Nou de softs zijn klaar zo te zien, Verstappen ook naar mediums.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |