Tja, de coureurs noemen het ook een show. Eigenlijk is de F1 niks meer dan show worstelen.dglavimans schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:36:
[...]
De races zijn ook van tevoren opgenomen en bewerkt
Het is allemaal doorgestoken kaart zeg ik je!
"When you grow up your heart dies"
Haha maar het is soms zo wisselend kwa mening in een dag, gewoon verwarrend..PjotrStroganov schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:37:
[...]
Maakt niet uit wat die man zegt, of niet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
racistExocet schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:38:
Hamilton hoort er gewoon niet bij
https://f1manager.info/ranking/4605
Hebben mijn 5 telefoons en tablets en laptop/pc toch nog nut haha.
Mick. Dus goed gedaan.MikeyMan schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:36:
Wie was dotd? Ik heb op Msc gestemd.
En met Max en Charles juist niet. Gewoon even samen de race evalueren. Zoals het hoort trouwens.Nyazzin schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:38:
Haha de Cringe Room met Max en Lewis
Dat is geen sneer. Dat is een grapje. Wees wat minder negatief over Hamilton
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lastig, lastig...Cass Casey schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:39:
[...]
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Hij heeft de laatste tijd alle reden gegeven om van het negatieve uit te gaan....Cass Casey schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:39:
[...]
*knip*Cass Casey schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:39:
[...]
Zo kan het wel weer met zuur doen.
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 10-07-2022 16:42 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik dacht eerst dat Charles verkeerd liepPatrickC schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:39:
Wat een belachelijk podium daar…
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Past wel bij het volkslied.PatrickC schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:39:
Wat een belachelijk podium daar…
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wacht maar tot het Italiaanse volkslied... Altijd geweldig om te zien en te horen.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Die mixt as we speak het italiaanse volkslied nuStefanVerkerk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:40:
De DJ staat al klaar in de Red Bull auto boven het podium haha.
Begon al te twijfelen of ik het wel goed zag.talkatoo schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:40:
Fantastische race van Perez, zo'n overwinning na zo'n start.
Idd als eerste op het vliegtuig naar huis. Hele prestatie.talkatoo schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:40:
Fantastische race van Perez, zo'n overwinning na zo'n start.
Gewoon even snel wat kaiserschmarrn maken om in de sfeer van Oostenrijk te blijvenHollowGamer schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:37:
Als dit geen Thuisbezorgd verdient, dan weet ik het ook niet meer.

Aan enthousiasme ligt het in ieder geval niet bij zeStefanVerkerk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:42:
Als ze nou net zo goed auto's konden bouwen als volksliederen zingen bij Ferrari, dan zou het nog wel eens goed kunnen komen met Ferrari. Of niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Leuk cadeau van SainzQuad schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:43:
Goed resultaat van Lewis ook, knap.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leuk hoe die met elkaar omgaan so far
Op 41 seconden met een stop minder bedoel je? Heel knap van Mercedes en Hamilton.Quad schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:43:
Goed resultaat van Lewis ook, knap.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wist niet eens dat hij nu voor Ferrari uitkwam haha.

Nu met afbeelding
[ Voor 34% gewijzigd door JBplap op 10-07-2022 16:47 ]
Die zijn samen volwassen geworden dat is wel te merken. De jongere coureurs lijken ook meer een vriendenclub te zijn dan de vorige generatie. Dat waren toch meer individualisten...dglavimans schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:43:
Max raakt LEC nog even vol in zijn oor :’)
Leuk hoe die met elkaar omgaan so far
Tsja, de rest ligt eruit of is nóg langzamer.Gé Brander schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:44:
[...]
Op 41 seconden met een stop minder bedoel je? Heel knap van Mercedes en Hamilton.
⏩ PVOutput☀️
Niet de bocht afknijpen.Xgar schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:44:
[...]
Wat kan die eraan doen, dat hij eraf gebeukt wordt?
Vorige keer op het podium werd Hamilton ook compleet genegeerd. Ergens sneu maar hij heeft het met zin gezeur helaas over zichzelf afgeroepen. Iedereen behalve zijn fans zijn klaar met hem. Hij zal zijn houding moeten veranderen wil hij nog een leuke tijd gaan hebben. En vooralsnog lijkt hij daar niet toe in staat en blijft hij uithalen als een kat in het nou zonder enige zelfreflectie.
Dus niet knap maar gewoon veel mazzel, maar wel er zijn als het nodig is ja.
[ Voor 8% gewijzigd door Gé Brander op 10-07-2022 16:46 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Volgens mij heeft ie daarmee nu nog meer punten dan Perez. Dus wie is er gek?

"We had great race pace even though the gap doesn't seem that way"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die lult een banaan nog recht 🍌soulcrusher schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:47:
Lol Toto![]()
Die Toto leeft echt in een ander universum hè.soulcrusher schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:47:
Lol Toto![]()
Hamilton is gewoon een andere generatie, Leclerc en Verstappen zijn samen gegroeid in de racerij, daar zit gewoon veel meer klik tussen.computerjunky schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:46:
[...]
Vorige keer op het podium werd Hamilton ook compleet genegeerd. Ergens sneu maar hij heeft het met zin gezeur helaas over zichzelf afgeroepen. Iedereen behalve zijn fans zijn klaar met hem. Hij zal zijn houding moeten veranderen wil hij nog een leuke tijd gaan hebben. En vooralsnog lijkt hij daar niet toe in staat en blijft hij uithalen als een kat in het nou zonder enige zelfreflectie.
Houden zo.
Helaas wel, met zo'n fopstrafje.MikeyMan schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Volgens mij heeft ie daarmee nu nog meer punten dan Perez. Dus wie is er gek?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die twee leken elkaar wel te ontwijken in de cooldown room jaHenvar schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:48:
Had het gevoel dat Ham zich wat afzijdig hield bij ceremonie en hij en Max elkaar niet echt een blik waardig gunnen of zag ik dat verkeerd
Goed bedoeld, maar dat mag in Algemeen race topic Deel 2
[ Voor 108% gewijzigd door tweakduke op 10-07-2022 18:35 ]
Dat noemen ze het Reality Distortion Field.Gé Brander schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:48:
[...]
Die Toto leeft echt in een ander universum hè.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Toch blijft die Ferrarimotor behoorlijk onbetrouwbaar.
Ik denk dat dat wel mee valt. Als een Alonso of Vettel daar zouden staan had het er anders aan toe gegaan. Afgelopen 2 jaar is gewoon niet netjes geweest vanuit Mercedes en Lewis. Kijk alleen al naar de houding tegenover Russel en vorig jaar Bottas. Die was heel anders als die tegen Hamilton.Transportman schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:48:
[...]
Hamilton is gewoon een andere generatie, Leclerc en Verstappen zijn samen gegroeid in de racerij, daar zit gewoon veel meer klik tussen.
Hopelijk gaat het nog veranderen dat zou het leuker en sportiever maken.
Misschien ook boord radio's verbieden op pit stop strategie en technische noodgevallen na. Wil al jaren hetzelfde in de tour en giro want ook die zouden beter worden zonder communicatie.
En dat terwijl Max hem nog had geprezen voor het kunnen vinden van de apex op z'n 37steHenvar schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:48:
Had het gevoel dat Ham zich wat afzijdig hield bij ceremonie en hij en Max elkaar niet echt een blik waardig gunnen of zag ik dat verkeerd
Verwijderd
Nog 11 races he.Kenny_026 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:37:
Zijn weer maar 5 puntjes wat leclerc inloopt. Prima.
11 x 5 puntjes.....
Die was vroeg klaar vandaag, vlak voor de SAI BBQStefanVerkerk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
Lol, totale fuck up van de regie.
Mooi ff de laatste rondes live kijken
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Daarmee ga je volledig voorbij aan de waarschijnlijk nog drie keer een opgeblazen Ferrari motor van Leclerc in die elf races...
Ow maar als we zo gaan redeneren weet ik er ook wel een paar.
⏩ PVOutput☀️
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2022-2005psy schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:51:
Iemand nog een overzichtje met de gebruikte motoren van Ferrari?
Kan me voorstellen dat LEC met zwetende handjes daarna de laatste ronden had gereden.
FER verdiend gewonnen, VER en RBR konden het gewoon niet waarmaken vandaag.
Nog 11 races te gaan, wordt nog leuk
Vond je echt? ik kreeg replay van stroll op plek 13 voorgeschotelt terwijl het zeer spannend was met sai / lec en maxpsy schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:54:
Nouja jongens de regie was best goed vandaag. Dat was een paar races geleden veel slechter.
https://f1manager.info/ranking/4605
De motor van SAI heeft echt goed BOEM gedaan, als de motor zo opblaast dat er bodywork van de wagen wordt geblazen, dan is die goed kapot.TrekDr0p schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:56:
Ik kan alleen een ding zeggen, die motor van SAI is echt kapot.
Kan me voorstellen dat LEC met zwetende handjes daarna de laatste ronden had gereden.
FER verdiend gewonnen, VER en RBR konden het gewoon niet waarmaken vandaag.
Nog 11 races te gaan, wordt nog leuk
nou als je gas 30/40% los blijft staan zo leclerc zelf zei dan is dat toch best wel gevaarlijk als dat al niet gevaarlijk is wat is dan nog wel gevaarlijk vraag ik me zo af. Magnussun kreeg de meetbal al voor een klein stukje vleugel wat los zat paar reaces terugZeRoC00L schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:33:
[...]
Niet overdrijven, hij creëerde toch geen gevaarlijke situatie?
zou me niets verbazen als redbull nog protest aantekent.
ik vind dat leclerc verdiend gewonnen heeft begrijp niet verkeerd
En die 2 van uitvalbeurten van VER en vorige week dat ie met die dikke schade reedt en daardoor een zekere overwinning zag verdampen ook nietGé Brander schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Daarmee ga je volledig voorbij aan de waarschijnlijk nog drie keer een opgeblazen Ferrari motor van Leclerc in die elf races...
Ja de FER is onbetrouwbaar. Maar VER heeft ook wel pech gehad hoor.
LEC (en SAI zeker) zal echt nog wel gridstraffen moeten pakken, bij VER is dat nog niet zeker, zou zomaar kunnen dat ze hem met die 3 motoren kunnen uitrijden
Hij heeft in ieder geval genoeg genen van zijn vader geërfd om ook nog een leuke race te rijden. Hij wordt steeds beter. Maar dat schijnt in de vorige klasses ook zo geweest te zijn. Het is een diesel die wat langzaam op gang komt.computerjunky schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:56:
Echt als je Michael Schumacher kent en zoon Mick nooit gezien heb dan nog kan je hem eruit pikken tussen de 7 miljard andere mensen. NUL dna van zijn moeder zo te zien lol.
Ik geef toe, dát was erg knullig, die replay duurde ook te langpowah33 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:57:
[...]
Vond je echt? ik kreeg replay van stroll op plek 13 voorgeschotelt terwijl het zeer spannend was met sai / lec en max
Mijn boefje is liev!
PoefJB schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:58:
Wat is met Sainz gebeurd? Niet kunnen kijken.
Tot nu toe is de Honda motor toch behoorlijk betrouwbaar gebleken. Als er al wat kapot ging aan de wagen dan waren het altijd randzaken en niet de motor zelf.LZ86 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:58:
[...]
...bij VER is dat nog niet zeker, zou zomaar kunnen dat ze hem met die 3 motoren kunnen uitrijden
Inderdaad. Ze haten elkaar. Het is dat er camera’s bij waren.Henvar schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:48:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit...JB schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:58:
Wat is met Sainz gebeurd? Niet kunnen kijken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pOzk0WElTh0NzPourIsHddrj.jpg?f=user_large)
Als je achteraan kan starten en nog 3e worden. Maar je wint daardoor de volgende 3 races.computerjunky schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:32:
[...]
Zit er dik in. Kijk maar naar Mercedes vorig jaar. Die hebben gezien dat de winst groter is als de kosten in penalty's.
"Big damage to the car, what have you seen?"
Sainz: "Fire"
Dat de auto dit jaar veel beter is helpt bij ook natuurlijk. Vorig jaar waren de wagens gewoon 1.5 a 2 seconden trager per ronde. Wat dat betreft heeft de totaal andere auto echt goed uitgepakt voor ze. Helaas voor Williams en Alpine totaal niet.sjaool schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:58:
[...]
Hij heeft in ieder geval genoeg genen van zijn vader geërfd om ook nog een leuke race te rijden. Hij wordt steeds beter. Maar dat schijnt in de vorige klasses ook zo geweest te zijn. Het is een diesel die wat langzaam op gang komt.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |